Latviešu
IestatījumiViegli lasīt
Piekļūstams saturs
Fonta izmērs
Kontrasts

Krāmu tirgus

Pēdējo reizi informācija atjaunota 09.05.2025, 16:29

Piedalīties krāmu tirgū var ikviens interesents, kuram ir vēlme, iespēja un interese aizraujošā tirgošanās pasākumā dalīties ar savu stāstu un dažādām (senlaicīgām un ne tik ļoti senām) interesantām mantām no saviem skapjiem, pūralādēm, šķūnīšiem, garāžām, lauku un pilsētu mājām.

NORISES DATUMI

Precīzi krāmu tirgus datumi tiek izziņoti vietnē Daugavpils pašvaldības tīmekļvietnes sadaļā “Ziņas” un Daugavpils cietokšņa Apmeklētāju centra Facebook lapā vismaz 10 dienas pirms pasākuma. Turklāt, sekot līdzi krāmu tirgus norises datumiem ir iespējams Daugavpils gada pasākumu kalendārā.

Daugavpils cietokšņa Krāmu tirgus organizatoriem ir tiesības atcelt vai pārcelt pasākumu, ja tam pieteikušies mazāk nekā 15 tirgotāji vai tiek prognozēti slikti laika apstākļi.

DALĪBAS MAKSA

Lai piedalītos pasākumā, tirgotgribētājam jāsamaksā pašvaldības nodeva (2 eiro) un tirdzniecības vietas nomas maksa (3 eiro). Tomēr jāņem vērā, ka samaksātā nauda netiek atmaksāta, ja tirgotājs neierodas uz pasākumu.

PIETEIKŠANĀS KĀRTĪBA

  1. Pieteikšanās sākas no brīža, kad informācija par to tiek publicēta Daugavpils cietokšņa Apmeklētāju centra Facebook lapā, un turpinās līdz dienas pirms pasākuma plkst. 16.00.
  2. Tirgotājiem jāiesniedz pieteikums, nosūtot to uz e-pasta adresi cietoksnis@daugavpils.lv vai zvanot uz tālr. +371 65424043 vai +371 28686331.
    • Pieteikumā jānorāda vēlamais tirdzniecības vietu skaits, atrašanās vieta un īss plānotās produkcijas apraksts.
  3. Pēc pieteikuma saņemšanas organizatori nosūta tirgotājam nolikumu un rekvizītus pašvaldības nodevas samaksai, kā arī piešķir tirdzniecības vietu.
    • Tirgotāji tiek reģistrēti pieteikšanās secībā, taču organizatoriem ir tiesības grupēt tirgotājus atkarībā no piedāvātās produkcijas vai citiem apsvērumiem.
  4. Tirgotājs apmaksā pašvaldības nodevu ar bankas pārskaitījumu.
  5. Pēc maksājuma tirgotājam jānosūta maksājuma uzdevuma kopija uz e-pasta adresi cietoksnis@daugavpils.lv.
  6. Saņemot maksājuma apliecinājumu, organizatori elektroniski nosūta informāciju par maksājuma uzdevuma saņemšanu, pasākuma norises gaitu un dalībnieka reģistrāciju.
  7. Tirgotājs maksā par tirdzniecības vietas nomu.
    • Ja tirgotājs vēlas apmaksāt tirdzniecības vietas nomu ar bankas pārskaitījumu, organizators pēc pieteikuma un bankas konta rekvizītu saņemšanas nosūta rēķinu. Tam jābūt apmaksātam līdz pasākuma dienai, un tirgotājam pirms pasākuma sākuma jāuzrāda organizatoram maksājuma apliecinājums.
    • Ja par vietas nomu nav samaksāts pieteikšanās laikā, to var izdarīt pasākuma dienā Daugavpils cietokšņa Apmeklētāju centra kasē pirms pasākuma sākuma.

TIRDZNIECĪBAS VIETA

Katram tirgotājam tiek nodrošināta 3 x 3 metru liela tirdzniecības vieta ar konkrētu numuru. Tirgotāji var pieteikt arī vairākas vietas. Tirgojot no transportlīdzekļa, tirdzniecības vietas platība tiek noteikta atbilstoši faktiskajiem izmēriem.
 
Tirgotājiem pašiem jāiekārto savas tirdzniecības vietas, nodrošinot tās ar nepieciešamo aprīkojumu un noformējot atbilstoši pasākuma tematikai. Svarīgi uzturēt kārtību un tīrību savā tirdzniecības vietā.

TIRDZNIECĪBAS PRODUKCIJA

Pasākumā drīkst piedalīties tikai ar tādu produkciju, kāda norādīta reģistrējoties.

KONTAKTINFORMĀCIJA

Neskaidrību gadījuma tirgotgribētāji aicināti sazināties ar Daugavpils cietokšņa Apmeklētāju centra darbiniekiem, rakstot uz e-pasta adresi cietoksnis@daugavpils.lv vai zvanot uz tālr. +371 65424043 vai +371 28686331.

DOKUMENTI

Rīkojums par “Krāmu tirgus Daugavpils cietoksnī 2025. gadā” nolikuma apstiprināšanu

Nolikums par tirdzniecību pasākumā „Krāmu tirgus Daugavpils cietoksnī” 2025. gadā

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!