DPD 2018/37, Medikamentu un medicīnas preču piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm

Pēdējo reizi informācija atjaunota 26.04.2024, 14:19
Identifikācijas numurs:
DPD 2018/37
Iepirkuma statuss:
Pabeigts
Iepirkuma tips:
Atklāts konkurss
Pasūtītājs:
Daugavpils valstspilsētas pašvaldība
Kontaktpersona:
Kristīne Šede
Publicēšanas datums:
26.03.2018
Iesniegšanas termiņš:
19.04.2018 00:00:00
  1. Vispārīgā informācija

 

  1. Atklāta konkursa identifikācijas numurs: DPD 2018/37.
  2. Iepirkuma procedūra – Atklāts konkurss zem ES līmeņa.
  3. Pasūtītāja nosaukums, adrese un rekvizīti:

Pasūtītāja nosaukums

Daugavpils pilsētas dome

PVN maksātāja reģistrācijas numurs

90000077325

Juridiskā adrese

Krišjāņa Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401

Tālrunis, fakss

654 04338, 654 21941

Elektroniskā pasta adrese

info@daugavpils.lv

Kontaktpunkts

Daugavpils pilsētas domes Centralizēto iepirkumu nodaļa

Kontaktpunkta adrese

Imantas iela 9 - 1B, Daugavpils, LV - 5401

Kontaktpersona

Kristīne Šede (juridiskajos jautājumos)

Tālruņa Nr.

65404330

Faksa Nr.

654 21941

e-pasta adrese

kristine.sede@daugavpils.lv

Darba laiks

Pirmdiena

08.00  – 12.00, 13.00  – 18.00

Otrdiena

Trešdiena Ceturtdiena

08.00  – 12.00, 13.00 – 17.00

Piektdiena

08.00 – 12.00, 13.00 – 16.00

  1. Pasūtītājs, kurš veic iepirkumu: Daugavpils pilsētas dome, reģ.Nr.90000077325, juridiskā adrese: Kr.Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, Latvijas Republika.
  2. Pasūtītāji, kuru labā tiek veikts iepirkumus:
    • Daugavpils pensionāru sociālās apkalpošanas teritoriālais centrs, reģ.Nr.90000065913, juridiskā adrese: 18.novembra iela 354a, Daugavpils, LV – 5413;
    • Bērnunams – patversme “Priedīte”, reģ.Nr.90010437371, juridiskā adrese: Turaidas iela 36, Daugavpils, LV – 5417.
  1. Iepirkuma priekšmeta apraksts, apjoms un daļas
  1. Iepirkuma priekšmets: Medikamentu un medicīnas preču piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm, atbilstoši tehniskajai specifikācijai un šī Nolikuma prasībām.
  2. Iepirkuma priekšmets ir sadalīts 6 daļās:

Daļas Nr. un nosaukums

1.daļa “Medikamenti”

2.daļa “Kompensējamie medikamenti”

3.daļa “Inkontinences līdzekļi”

4.daļa “Vienreizlietojamās medicīnas preces”

5.daļa “Medicīnas preces”

6.daļa “Autiņbiksītes bērniem”

  1. Iepirkuma nomenklatūra. CPV pamatkods: 33000000-0 (medicīniskās ierīces, ārstniecības vielas un personiskās higiēnas preces). Papildkodi: 33690000-3 (dažādas zāles), 33700000-7 (higiēnas preces), 33100000-1 (medicīniskās ierīces).
  2. Iepirkuma priekšmeta apjoms un apraksts noteikts iepirkuma Nolikumam pievienotajā tehniskajā specifikācijā.
  3. Iepirkuma līguma projekts noteikts Nolikuma pielikumā. Līgums neparedz līguma izpildes nodrošinājumu.

III. Iepirkuma līguma izpildes laiks, vieta un svarīgākie nosacījumi

  1. Iepirkuma līguma izpildes laiku, vietu un svarīgākos nosacījumus paredz tehniskā specifikācija (2.pielikums) un iepirkuma līguma projekts (6.pielikums).
  2. Iepirkuma līgumu slēdz ne agrāk kā nākamajā darbdienā pēc nogaidīšanas termiņa beigām, ja Iepirkumu uzraudzības birojam nav Publisko iepirkumu likuma 68.pantā noteiktajā kārtībā iesniegts iesniegums par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
  3. Piedāvājumu iesniegšanas un atvēršanas vieta, datums un laiks
  4. Piedāvājumus drīkst iesniegt personīgi Centralizēto iepirkumu nodaļā, Imantas ielā 9- 1B, Daugavpilī, vai atsūtīt pa pastu pēc adreses: Daugavpils pilsētas domes Centralizēto iepirkumu nodaļa, Imantas iela 9-1B, Daugavpils, LV-5401, sākot ar dienu, kad paziņojums par līgumu ir publicēts Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē.
  5. Piedāvājumu iesniegšanas pēdējais termiņš – ne vēlāk kā līdz 2018.gada 19.aprīlim, 10:00 pēc vietējā laika.
  6. Saņemot piedāvājumu, Daugavpils pilsētas domes Centralizēto iepirkumu nodaļas darbinieks uz ārējā piedāvājuma aploksnes (bandroles) iepakojuma norāda datumu un laiku, kad piedāvājums ir saņemts un apstiprina to ar savu parakstu. Pēc pretendenta lūguma, atbildīgais darbinieks izdara piedāvājuma aploksnes kserokopiju un izsniedz pretendenta pārstāvim vai parakstās par piedāvājuma saņemšanu.
  7. Piedāvājums jāiesniedz personīgi vai atsūtot pa pastu. Viens pretendents var iesniegt tikai vienu piedāvājumu. Piedāvājuma varianti nav pieļaujami. Pasta sūtījumam jābūt nogādātam Nolikumā noteiktajā vietā un termiņā.
  8. Pretendents sedz visus izdevumus, kas ir saistīti ar piedāvājuma sagatavošanu un iesniegšanu Pasūtītājam. Pretendentu iesniegtie dokumenti pēc konkursa pabeigšanas netiek atdoti atpakaļ.
  9. Pretendents pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām, var grozīt vai atsaukt iesniegto piedāvājumu. Ja pretendents groza piedāvājumu, tas iesniedz jaunu piedāvājumu ar atzīmi “GROZĪTS”. Tādā gadījumā komisija vērtē grozīto piedāvājumu. Pēc piedāvājuma iesniegšanas termiņa beigām pretendents nevar savu piedāvājumu grozīt.
  10. Ja viens pretendents iesniedz vairākus piedāvājumus vienā daļā, vai piedāvājums iesniegts pēc norādītā piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām, vai tas nav noformēts tā, lai piedāvājumā iekļautā informācija nebūtu pieejama līdz piedāvājumu atvēršanas brīdim, to nereģistrē un neatvērtu atdod atpakaļ Pretendentam. Ja piedāvājums saņemts pa pastu, to neatvērtu ierakstītā pasta sūtījumā nosūta atpakaļ pretendentam, vai izsniedz personīgi.
  11. Komisija atver iesniegtos piedāvājumus tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām.
  12. Piedāvājumu atvēršana notiks gada 19.aprīlī, plkst. 10:00, Daugavpils pilsētas domes Centralizēto iepirkumu nodaļas telpās Imantas iela 9-1B, Daugavpilī, atklātā sēdē. Piedāvājumu vērtēšanu un lēmumu pieņemšanu komisija veic slēgtā sēdē.
  13. Piedāvājumu atvēršanai pasūtītājs rīko atklātu sanāksmi. Ikviens interesants ir tiesīgs piedalīties piedāvājumu atvēršanas sanāksmē.
  14. Piedāvājumus atver to iesniegšanas secībā, nosaucot piedāvājuma iesniegšanas datumu, laiku un piedāvāto cenu vai izmaksas.
  15. Ieinteresēto piegādātāju sanāksme
  16. Ieinteresēto piegādātāju sanāksme nav paredzēta.
  17. Piegādātājam ir tiesības ierosināt, lai tiek rīkota ieinteresēto piegādātāju sanāksme. Iepirkuma komisija rīko ieinteresēto piegādātāju sanāksmi, ja ne vēlāk kā 10 dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas ir saņemti vismaz divu ieinteresēto piegādātāju priekšlikumi rīkot ieinteresēto piegādātāju sanāksmi. Sanāksmi rīko ne vēlāk kā piecas dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas, un informāciju par sanāksmi ievieto pircēja profilā vismaz trīs dienas iepriekš. Iepirkuma komisija sniedz papildu informāciju un atbild uz sanāksmes laikā uzdotajiem jautājumiem. Sanāksmes gaita tiek protokolēta.
  18. Prasības attiecībā uz piedāvājuma noformējumu un iesniegšanu
  19. Piedāvājums iesniedzams vienā eksemplārā – oriģināleksemplārā.
  20. Piedāvājums jāiesniedz latviešu valodā, drukātā veidā, lapas cauršūtas, numurētas un aizzīmogotas. Piedāvājums ir jāiesniedz aizlīmētā aploksnē uz kuras ir norādīti pretendenta rekvizīti un pasūtītāja kontaktpunkta adrese: Daugavpils pilsētas domes Centralizēto iepirkumu nodaļa, Imantas iela 9-1B, Daugavpils, LV-5401, ar atzīmi:

Atklātam konkursam

Medikamentu un medicīnas preču piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm”,

Id.Nr. DPD 2018/37, neatvērt līdz 2018.gada 19.aprīlim, plkst.10:00.

  1. Piedāvājums jāsagatavo latviešu valodā. Pretendenta atlases vai kvalifikāciju apliecinošus dokumentus var iesniegt svešvalodā. Ja kāds dokuments iesniegts svešvalodā, pretendents tam pievieno tulkojumu latviešu valodā, kārtībā, kāda noteikta Ministru kabineta 2000.gada 22.augusta noteikumos Nr.291 „Kārtība, kādā apliecināmi dokumentu tulkojumi valsts valodā”.
  2. Visiem pretendenta sagatavotajiem dokumentiem un to atvasinājumiem ir jābūt noformētiem Ministru kabineta 2010.gada 28.septembra noteikumu Nr.916 “Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas kārtība” noteiktajā kārtībā. Iesniedzot piedāvājumu, pretendents ir tiesīgs visu iesniegto dokumentu atvasinājumu un tulkojumu pareizību apliecināt ar vienu apliecinājumu, ja viss piedāvājums vai pieteikums ir cauršūts vai caurauklots.
  3. Ja kādu Pretendenta iesniegto dokumentu izdevusi 1961.gada 5.oktobra Hāgas konvencijas par ārvalstu publisko dokumentu legalizācijas prasības atcelšanu dalībvalsts iestāde, tad pie tiem ir jābūt pievienotiem APOSTILLE apliecinājumiem. Pārējo valstu iestāžu izsniegtajiem dokumentiem ir jābūt legalizētiem starptautiskajos līgumos noteiktajā kārtībā. Konsulārā legalizācija un dokumentu legalizācija ar APOSTILLE saskaņā ar Dokumentu legalizācijas likumu nav nepieciešama publiskiem dokumentiem, kurus ir izsniegusi Eiropas Savienības dalībvalsts, Eiropas Ekonomikas zonas valsts vai Šveices Konfederācija.
  4. Pieteikumu, tehnisko un finanšu piedāvājumu un citus iepirkuma dokumentus paraksta persona, kuras ir pārstāvības tiesības reģistrētas, vai kura ir tam pilnvarota.
  5. Pieteikums, tehniskais un finanšu piedāvājums jāsagatavo saskaņā ar pievienotajiem paraugiem.

VII. Prasības piedāvājuma nodrošinājumam un saistību izpildes nodrošinājumam

  1. Prasības piedāvājuma nodrošinājumam:
    • Pretendents iesniedz piedāvājuma nodrošinājumu šādā apmērā:

Daļas Nr. un nosaukums

Piedāvājuma nodrošinājuma apmērs

1.daļa “Medikamenti”

EUR 500.00 (pieci simti euro 00 centi)

2.daļa “Kompensējamie medikamenti”

EUR 200.00 (divi simti euro 00 centi)

3.daļa “Inkontinences līdzekļi”

EUR 200.00 (divi simti euro 00 centi)

4.daļa “Vienreizlietojamās medicīnas preces”

Nodrošinājums netiek prasīts

5.daļa “Medicīnas preces”

Nodrošinājums netiek prasīts

6.daļa “Autiņbiksītes bērniem”

Nodrošinājums netiek prasīts

 

  • Piedāvājuma nodrošinājumam jāiesniedz bankas galvojums vai apdrošināšanas polise, vai iemaksājot naudas summu Daugavpils pilsētas domes norēķinu kontā AS SWEDBANK, HABALV22, LV69HABA0001402041250 ar atzīmi – piedāvājuma nodrošinājums atklātā konkursa Medikamentu un medicīnas preču piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm”, id.Nr. DPD 2018/37, ___.daļā “______ ______________________________”.
  • Piedāvājuma nodrošinājuma derīguma termiņš ir 5 (pieci) mēneši, skaitot no piedāvājumu atvēršanas dienas.
  • Piedāvājuma nodrošinājuma kopiju iešuj piedāvājumā, bet oriģinālu iesniedz neiešūtu kopējā piedāvājumā. Ja pretendents iemaksā nodrošinājumu, maksājuma uzdevuma apliecinātu kopiju iešuj piedāvājumā.
  • Pretendentu iesniegtie piedāvājuma nodrošinājuma oriģināli tiek atgriezti pēc pretendentu rakstiska pieprasījuma. Iemaksātais piedāvājuma nodrošinājums tiks atmaksāts mēneša laikā no iepirkuma līguma noslēgšanas dienas.
  • Iepirkuma piedāvājums, kam nebūs nodrošinājuma, vai tiks iesniegts Nolikuma prasībām neatbilstošs nodrošinājums, tiks atzīts par iepirkuma prasībām neatbilstošu un tiks noraidīts.
  • Piedāvājuma nodrošinājums ir spēkā līdz īsākajam no šādiem termiņiem:
    • Nolikuma 35.3.punktā noteiktajam termiņam;
    • līdz dienai, kad pretendents iesniedz līguma saistību izpildes nodrošinājumu.
  • Nodrošinājuma devējs izmaksā pasūtītājam piedāvājuma nodrošinājuma summu, ja:
    • pretendents atsauc savu piedāvājumu, kamēr ir spēkā piedāvājuma nodrošinājums;
    • pretendents, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, pasūtītāja noteiktajā termiņā nav iesniedzis tam iepirkuma procedūras dokumentos un iepirkuma līgumā paredzēto saistību izpildes nodrošinājumu;
    • pretendents, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, neparaksta iepirkuma līgumu pasūtītāja noteiktajā termiņā.
  • Bankas garantijai jāatbilst šādiem noteikumiem:
    • garantijas devējam jāapņemas samaksāt Pasūtītājam garantijas summu Nolikumā noteiktajos gadījumos;
    • garantijai jābūt spēkā Nolikumā noteiktajā termiņā;
    • garantijai jābūt no Pretendenta puses neatsaucamai;
    • Pasūtītājam nav jāpieprasa garantijas summa no Pretendenta pirms prasības iesniegšanas garantijas devējam.
    • prasības un strīdi, kas saistīti ar šo garantiju, izskatāmi Latvijas Republikas tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem tiesību aktiem.
  • Apdrošināšanas polisei jāatbilst šādiem noteikumiem:
    • apdrošinātājam jāapņemas samaksāt Pasūtītājam piedāvājuma nodrošinājuma summu Nolikumā noteiktajos gadījumos;
    • apdrošināšanas polisei jābūt spēkā Nolikumā noteiktajā termiņā un izpildāmai no piedāvājuma atvēršanas brīža, t.i., apdrošināšanas prēmijai jābūt samaksātai uz piedāvājuma iesniegšanas brīdi, ko pierāda samaksu apliecinošais dokuments;
    • polisei jābūt no Pretendenta puses neatsaucamai;
    • Pasūtītājam nav jāpieprasa piedāvājuma nodrošinājuma summa no Pretendenta pirms prasības iesniegšanas apdrošinātājam;
    • prasības un strīdi, kas saistīti ar šo apdrošināšanas polisi, izskatāmi Latvijas Republikas tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem tiesību aktiem.
  1. Ja Pretendents ir piegādātāju apvienība vai personālsabiedrība, tad piedāvājuma nodrošinājumam jābūt noformētam tā, ka tas attiecas uz visiem Pretendenta dalībniekiem (Pretendenta nosaukumam piedāvājuma nodrošinājuma dokumentā jābūt tādam pašam kā Pretendenta nosaukumam piedāvājumā).
  2. Prasības saistību izpildes nodrošinājumam: netiek prasīts.

VIII. Prasības pretendentiem un iesniedzamā informācija, kas nepieciešama, lai novērtētu pretendentu

  1. Pretendentu izslēgšanas nosacījumus reglamentē Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmā daļa, kas vienlīdz saistoša visiem pretendentiem, neatkarīgi no konkursa daļas, kurā iesniedz piedāvājumu.
  2. Pretendentu izslēgšanas gadījumi tiks pārbaudīti Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmajā daļā noteiktajā kārtībā. Ar normatīvo aktu var iepazīties https://likumi.lv/doc.php?id=287760.
  3. Publisko iepirkumu likuma 42.panta otrajā daļā noteiktie alternatīvie izslēgšanas nosacījumi netiks piemēroti.

 

  1. Piedāvājumā iekļaujamie dokumenti:
    • titullapa (pēc izvēles).
    • satura rādītājs (pēc izvēles).
    • parakstīts Pieteikums par piedalīšanos atklātā konkursā (saskaņā ar Nolikuma 1.pielikumu).
    • piedāvājuma nodrošinājuma oriģināls (neiešūts kopējā piedāvājumā) un piedāvājuma nodrošinājuma kopija (iešūta kopējā piedāvājumā). Ja piedāvājuma nodrošinājumu iemaksā kontā, pievieno maksājuma uzdevuma kopiju.
    • pieredzi apliecinošie dokumenti (atlases dokumenti), aizpildot kvalifikācijas aprakstu (Nolikuma 5.pielikums). Pasūtītājs pieņem Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu kā sākotnējo pierādījumu atbilstībai paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu un kandidātu atlases prasībām. Ja piegādātājs izvēlējies iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, lai apliecinātu, ka tas atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu un kandidātu atlases prasībām, tas iesniedz šo dokumentu arī par katru personu, uz kuras iespējām kandidāts vai pretendents balstās, lai apliecinātu, ka tā kvalifikācija atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām, un par tā norādīto apakšuzņēmēju, kura veicamo būvdarbu vai sniedzamo pakalpojumu vērtība ir vismaz 10 procenti no iepirkuma līguma vērtības. Piegādātāju apvienība iesniedz atsevišķu Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu par katru tās dalībnieku. Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapu, kas ir vienāda visās ES dalībvalstīs, nosaka Komisijas 2016.gada 5.janvāra īstenošanas regula Nr.2016/7, ar ko nosaka standarta veidlapu Eiropas vienotajam iepirkuma procedūras dokumentam (Dokuments attiecas uz EEZ) (regulas 2.pielikums). Regulas pielikumi pieejami word dokumenta formātā Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļa vietnē http://www.iub.gov.lv/lv/node/587.
    • parakstīts Tehniskais piedāvājums atbilstoši Nolikuma pielikumam.
    • parakstīts Finanšu piedāvājums saskaņā ar Nolikuma pielikumu. Piedāvājumu paraksta pretendenta vadītājs vai tā pilnvarota persona.
    • Piedāvājumam pievieno Tehnisko piedāvājumu elektroniskā formā, CD diskā vai līdzvērtīgā elektroniskās informācijas nesējā.
  2. Pretendentu kvalifikācijas (atlases) prasības un iesniedzamie dokumenti kvalifikācijas novērtēšanai:

Nr.

Prasības attiecībā uz pretendenta iespējām veikt profesionālo darbību, pretendenta saimniecisko un finansiālo stāvokli un tehniskajām un profesionālajām spējām

Iesniedzamā informācija un dokumenti, kas nepieciešami, lai pretendentu novērtētu saskaņā ar minētajām prasībām

 

1. 

2. 

3. 

4. 

5. 

6. 

7. 

8. 

9. 

10. 

11. 

12. 

13. 

14. 

15. 

16. 

17. 

18. 

19. 

20. 

21. 

22. 

23. 

24. 

25. 

26. 

27. 

28. 

29. 

30. 

31. 

32. 

33. 

34. 

35. 

36. 

37. 

38. 

39. 

42.1.

Pretendents ir reģistrēts atbilstoši reģistrācijas vai pastāvīgās dzīvesvietas valsts normatīvo aktu prasībām. Prasība attiecas arī uz personālsabiedrību un visiem personālsabiedrības biedriem (ja piedāvājumu iesniedz personālsabiedrība) vai visiem piegādātāju apvienības dalībniekiem (ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība), kā arī apakšuzņēmējiem (ja pretendents plāno piesaistīt apakšuzņēmējus).

Informāciju par Latvijā reģistrēta vai pastāvīgi dzīvojoša pretendenta reģistrācijas faktu, Pasūtītājs iegūs publiskās datubāzēs www.ur.gov.lv vai www.lursoft.lv.

Ārvalstī reģistrētam vai pastāvīgi dzīvojošam pretendentam jāiesniedz ziņas par to, vai pretendents ir reģistrēts atbilstoši reģistrācijas vai patstāvīgās dzīvesvietas valsts normatīvo aktu prasībām un pierādījumus, kas apliecina pretendenta likumiskā pārstāvja (vadītāja, direktora) paraksta tiesības. Ja pieteikumu paraksta pilnvarotā persona – papildus pievieno pilnvaras oriģināla eksemplāru.

42.2.

Pretendents ir aptieka, zāļu lieltirgotava vai ražotājs, kurš saņēmis speciālo atļauju (licenci) farmaceitiskai darbībai (prasība attiecināma uz pretendentiem, kuri iesniedz piedāvājumu iepirkuma 1.DAĻĀ);

Spēkā esošas speciālās atļaujas (licences) farmaceitiskai darbībai apliecināta kopija (prasība attiecināma uz pretendentiem, kuri iesniedz piedāvājumu iepirkuma 1.un 2.DAĻĀ).

42.3.

Pretendents ir aptieka, kurš saņēmis speciālo atļauju (licenci) farmaceitiskai darbībai (prasība attiecināma uz pretendentiem, kuri iesniedz piedāvājumu iepirkuma 2.DAĻĀ);

42.4.

Pretendentam iepriekšējo triju gadu laikā (2015., 2016., 2017.gads un 2018.gada periods) ir pieredze vismaz viena līguma izpildē par medikamentu piegādi pasūtītājam (prasība attiecināma uz pretendentiem, kuri iesniedz piedāvājumu iepirkuma 1.un 2.DAĻĀ).

Pieredzes apraksts (5.pielikums), kas apliecina pretendenta pieredzi (prasība attiecināma uz pretendentiem, kuri iesniedz piedāvājumu iepirkuma 1.un 2.DAĻĀ).

  1. Piegādātājs var balstīties uz citu personu iespējām, ja tas ir nepieciešams konkrētā līguma izpildei, neatkarīgi no savstarpējo attiecību tiesiskā rakstura. Šādā gadījumā piegādātājs pierāda pasūtītājam, ka viņa rīcībā būs nepieciešamie resursi, iesniedzot, piemēram, šo personu apliecinājumu vai vienošanos par sadarbību konkrētā līguma izpildē. Pretendents var balstīties uz citu personu iespējām tikai tad, ja šīs personas sniegs pakalpojumus, kuru izpildei attiecīgās spējas ir nepieciešamas.
  2. Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, piedāvājumam ir jāpievieno sadarbības līgums vai līdzvērtīgs dokuments, kurā noteikts, ka visi piegādātāju apvienības dalībnieki ir solidāri atbildīgi par līguma izpildi un pilnvara galvenajam dalībniekam pārstāvēt piegādātāju apvienību konkursā un dalībnieku vārdā parakstīt piedāvājuma dokumentus. Sadarbības līgumā obligāti ir jābūt fiksētam, kādas juridiskās personas ir apvienojušās piegādātāju apvienībā, katra piegādātāju apvienības dalībnieka veicamo darbu apjomam.
  3. Pasūtītājs var prasīt, lai apvienība, attiecībā uz kuru pieņemts lēmums slēgt iepirkuma līgumu, pēc savas izvēles izveidojas atbilstoši noteiktam juridiskam statusam vai noslēdz sabiedrības līgumu, vienojoties par apvienības dalībnieku atbildības sadalījumu, ja tas nepieciešams iepirkuma līguma noteikumu sekmīgai izpildei.
  4. Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, pieredzi var apliecināt jebkurš piegādātāju apvienības dalībnieks. Ja atbilstoša pieredze ir tikai vienam piegādātāju apvienības dalībniekam, tas uzņemas galvenā dalībnieka funkcijas un līguma vadīšanu kopumā.
  5. Apakšuzņēmēji
  6. Pretendents savā piedāvājumā norāda visus tos apakšuzņēmējus, kuru veicamo piegāžu vai sniedzamo pakalpojumu vērtība ir 10 procenti no kopējās iepirkuma līguma vērtības vai lielāka, un katram šādam apakšuzņēmējam izpildei nododamo līguma daļu. Ir jāiesniedz Apakšuzņēmēja apliecinājums vai vienošanās par sadarbību līguma konkrētās daļas izpildē.
  7. Par apakšuzņēmējiem uzskata arī apakšuzņēmēju apakšuzņēmēju Publisko iepirkumu likuma izpratnē apakšuzņēmējs ir pretendenta vai apakšuzņēmēja piesaistīta vai nolīgta persona, kura veic būvdarbus/piegādes vai sniedz pakalpojumus, kas nepieciešami ar pasūtītāja noslēgta publiska būvdarbu/piegādes vai pakalpojumu līguma izpildei neatkarīgi no tā, vai šī persona būvdarbus veic vai pakalpojumus sniedz pretendentam vai citam apakšuzņēmējam. Attiecīgi no minētā regulējuma izriet, ka pretendentam ir jānorāda ne tikai apakšuzņēmēji, bet arī šādu apakšuzņēmēju apakšuzņēmēji, kuri arī atbilst minētā panta otrās daļas nosacījumiem. Piemēram, gadījumā, ja apakšuzņēmējs veic 20% no līguma kopējās vērtības, savukārt tā piesaistītais apakšuzņēmējs – 10%, ir secināms, ka arī uz šādu apakšuzņēmēja apakšuzņēmēju attiecas Publisko iepirkumu likuma 42.pantā un 62.pantā minētie nosacījumi. Apakšuzņēmēja veicamo būvdarbu/piegāžu vai sniedzamo pakalpojumu kopējo vērtību nosaka, ņemot vērā apakšuzņēmēja un visu attiecīgā iepirkuma ietvaros tā saistīto uzņēmumu veicamo būvdarbu/piegāžu vai sniedzamo pakalpojumu vērtību. Minētā panta izpratnē par saistīto uzņēmumu uzskata kapitālsabiedrību, kurā saskaņā ar Koncernu likumu apakšuzņēmējam ir izšķirošā ietekme vai kurai ir izšķirošā ietekme apakšuzņēmējā, vai kapitālsabiedrību, kurā izšķirošā ietekme ir citai kapitālsabiedrībai, kam vienlaikus ir izšķirošā ietekme attiecīgajā apakšuzņēmējā.
  8. Iepirkuma procedūrā izraudzītais pretendents (iepirkuma līguma vai vispārīgās vienošanās puse) nav tiesīgs bez saskaņošanas ar pasūtītāju veikt piedāvājumā norādītā personāla un apakšuzņēmēju nomaiņu un iesaistīt papildu apakšuzņēmējus iepirkuma līguma izpildē.
  9. Pasūtītājs nepiekrīt piedāvājumā norādītā personāla nomaiņai gadījumos, kad piedāvātais personāls neatbilst iepirkuma procedūras dokumentos personālam izvirzītajām prasībām vai tam nav vismaz tādas pašas kvalifikācijas un pieredzes kā personālam, kas tika vērtēts, nosakot saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu.
  10. Pasūtītājs nepiekrīt piedāvājumā norādītā apakšuzņēmēja nomaiņai, ja pastāv kāds no šādiem nosacījumiem:
    • piedāvātais apakšuzņēmējs neatbilst iepirkuma procedūras dokumentos apakšuzņēmējiem izvirzītajām prasībām;
    • tiek nomainīts apakšuzņēmējs, uz kura iespējām iepirkuma procedūrā izraudzītais pretendents balstījies, lai apliecinātu savas kvalifikācijas atbilstību paziņojumā par līgumu un iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām, un piedāvātajam apakšuzņēmējam nav vismaz tādas pašas kvalifikācijas, uz kādu iepirkuma procedūrā izraudzītais pretendents atsaucies, apliecinot savu atbilstību iepirkuma procedūrā noteiktajām prasībām, vai tas atbilst Publisko iepirkumu likuma 42. panta pirmajā daļā minētajiem pretendentu izslēgšanas gadījumiem;
    • piedāvātais apakšuzņēmējs, kura sniedzamo pakalpojumu vērtība ir vismaz 10 procenti no kopējās iepirkuma līguma vērtības, atbilst Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmajā daļā minētajiem pretendentu izslēgšanas gadījumiem;
    • apakšuzņēmēja maiņas rezultātā tiktu izdarīti tādi grozījumi pretendenta piedāvājumā, kuri, ja sākotnēji būtu tajā iekļauti, ietekmētu piedāvājuma izvēli atbilstoši iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajiem piedāvājuma izvērtēšanas kritērijiem.
  11. Pasūtītājs nepiekrīt jauna apakšuzņēmēja piesaistei gadījumā, kad šādas izmaiņas, ja tās tiktu veiktas sākotnējā piedāvājumā, būtu ietekmējušas piedāvājuma izvēli atbilstoši iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajiem piedāvājuma izvērtēšanas kritērijiem.
  12. Pasūtītājs pieņem lēmumu atļaut vai atteikt iepirkuma procedūrā izraudzītā pretendenta personāla vai apakšuzņēmēju nomaiņu vai jaunu apakšuzņēmēju iesaistīšanu iepirkuma līguma izpildē iespējami īsā laikā, bet ne vēlāk kā piecu darbdienu laikā pēc tam, kad saņēmis visu informāciju un dokumentus, kas nepieciešami lēmuma pieņemšanai.
  13. Pēc iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas un ne vēlāk kā uzsākot iepirkuma līguma izpildi, pretendents iesniedz pakalpojuma sniegšanā iesaistīto apakšuzņēmēju (ja tādus plānots iesaistīt) sarakstu, kurā norāda apakšuzņēmēja nosaukumu, kontaktinformāciju un to pārstāvēttiesīgo personu, ciktāl minētā informācija ir zināma. Sarakstā norāda arī apakšuzņēmēju apakšuzņēmējus. Iepirkuma līguma izpildes laikā Izpildītājs paziņo pasūtītājam par jebkurām minētās informācijas izmaiņām, kā arī papildina sarakstu ar informāciju par apakšuzņēmēju, kas tiek vēlāk iesaistīts būvdarbu veikšanā vai pakalpojumu sniegšanā.
  14. Piedāvājumu izvērtēšanas kritēriji un lēmuma pieņemšanas kārtība
  15. Iepirkuma komisija izvēlēsies normatīvo aktu un šī Nolikuma prasībām atbilstošu saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, kuru noteiks ņemot vērā tikai cenu. Par saimnieciski visizdevīgāko atzīs piedāvājumu ar viszemāko cenu.
  16. Pretendents nav tiesīgs iesniegt piedāvājumu variantus.
  17. Iepirkuma komisija vērtē pretendentus un to iesniegtos piedāvājumus saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu, iepirkuma dokumentiem, kā arī citiem normatīvajiem aktiem.
  18. Ja pretendents, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, atsakās slēgt iepirkuma līgumu ar pasūtītāju, iepirkuma komisija ir tiesīga pieņemt lēmumu iepirkuma līguma slēgšanas tiesības piešķirt nākamajam pretendentam, kurš piedāvājis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, vai pārtraukt iepirkumu, neizvēloties nevienu piedāvājumu. Ja pieņemts lēmums iepirkuma līguma slēgšanas tiesības piešķirt nākamajam pretendentam, kurš piedāvājis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, bet tas atsakās slēgt iepirkuma līgumu, iepirkuma komisija pieņem lēmumu pārtraukt iepirkumu, neizvēloties nevienu piedāvājumu.
  19. Pirms lēmuma pieņemšanas par iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu nākamajam pretendentam, kurš piedāvājis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, iepirkuma komisija izvērtē, vai tas nav uzskatāms par vienu tirgus dalībnieku kopā ar sākotnēji izraudzīto pretendentu, kurš atteicās slēgt iepirkuma līgumu ar pasūtītāju. Ja nepieciešams, iepirkuma komisija ir tiesīga pieprasīt no nākamā pretendenta apliecinājumu un, ja nepieciešams, pierādījumus, ka tas nav uzskatāms par vienu tirgus dalībnieku kopā ar sākotnēji izraudzīto pretendentu. Ja nākamais pretendents ir uzskatāms par vienu tirgus dalībnieku kopā ar sākotnēji izraudzīto pretendentu, iepirkuma komisija pieņem lēmumu pārtraukt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu
  20. Ja pirms tam, kad pasūtītājs pieņems lēmumu par iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu, tas konstatēs, ka vismaz divu piedāvājumu novērtējums ir vienāds, izšķirošais piedāvājuma izvēles kritērijs, atbilstoši kuram pasūtītājs izvēlēsies piedāvājumu, būs tas, ka izraudzīto piedāvājumu iesniedzis piegādātājs, kas ir nacionāla līmeņa darba devēju organizācijas biedrs un ir noslēdzis koplīgumu ar arodbiedrību, kas ir nacionāla līmeņa arodbiedrības biedre (ja piedāvājumu iesniegusi personālsabiedrība vai personu apvienība, koplīgumam jābūt noslēgtam ar katru personālsabiedrības biedru un katru personu apvienības dalībnieku).
  21. Iepirkuma komisija:
    • Pārbaudīs piedāvājumu atbilstoši Nolikumā norādītajām prasībām, vai tas ir cauršūts un caurauklots, pārbaudīs piedāvājuma noformējumu;
    • Veiks pretendentu atlasi – pārbaudīs iesniegto dokumentu atbilstību nolikuma prasībām, izskatīs publiskajās datubāzēs pieejamo informāciju par pretendenta kvalifikāciju u.c.;
    • Pārbaudīs tehniskā piedāvājuma atbilstību tehnisko specifikāciju prasībām un nepieciešamības gadījumā pieprasīs pretendentam izskaidrot tehniskajā piedāvājumā iekļauto informāciju. Pārbaudīs aritmētiskās kļūdas;
    • Noteiks Nolikuma prasībām atbilstošu piedāvājumu un pieņems starplēmumu par pretendentu, kuram atbilstoši citām paziņojumā par līgumu un Nolikumā noteiktajām prasībām un izraudzītajam piedāvājuma izvēles kritērijam būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības;
    • Veiks pārbaudi par Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmajā daļā noteikto izslēdzošo nosacījumu neesamību attiecībā uz pretendentu, kuram atbilstoši citām paziņojumā par līgumu un Nolikumā noteiktajām prasībām un izraudzītajam piedāvājuma izvēles kritērijam būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības;
    • Pieņems lēmumu par uzvarētāju.
  22. Trīs darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas visi pretendenti tiks informēti par komisijas pieņemto lēmumu;
  23. Piedāvājumi, kas iesniegti pēc uzaicinājumā norādītā termiņa, netiks vērtēti.
  24. Citi noteikumi
  25. Iepirkuma Komisija darbojas saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma un šā Nolikuma prasībām. Savus lēmumus komisija pieņem sēžu laikā.
  26. Iepirkuma komisija nodrošina iepirkuma procedūras dokumentu izstrādāšanu, protokolē iepirkuma procesa gaitu un ir atbildīga par iepirkuma procesu.
  27. Iepirkuma komisijas priekšsēdētājs organizē un vada komisijas darbu, nosaka komisijas sēžu vietu, laiku un kārtību, sasauc un vada komisijas sēdes, kā arī nodrošina apliecinājumu parakstīšanu.
  28. Informācijas apmaiņa starp pasūtītāju un piegādātājiem notiek pa pastu, faksu vai elektroniski (saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 38.panta trešās, ceturtās, sestās un astotās daļas nosacījumiem) atkarībā no pasūtītāja izvēles.
  29. Paziņojot par iepirkuma līguma slēgšanu un informējot kandidātus un pretendentus, pasūtītājs nav tiesīgs atklāt informāciju, kuru tam kā komercnoslēpumu vai konfidenciālu informāciju nodevuši citi kandidāti un pretendenti.
  30. Ja piegādātājs vai kandidāts ir laikus pieprasījis papildu informāciju par iepirkuma procedūras dokumentos iekļautajām prasībām, Iepirkuma komisija to sniedz piecu darbdienu laikā, bet ne vēlāk kā sešas dienas pirms pieteikumu un piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām.
  31. Papildu informāciju Iepirkuma komisija nosūta piegādātājam vai kandidātam, kas uzdevis jautājumu, un vienlaikus ievieto šo informāciju pircēja profilā, kur ir pieejami iepirkuma procedūras dokumenti, norādot arī uzdoto jautājumu.
  32. Pretendentiem ir pastāvīgi jāseko līdzi aktuālajai informācijai mājas lapā par konkrēto iepirkumu. Komisija nav atbildīga par to, ja kāda ieinteresētā persona nav iepazinusies ar informāciju, kurai ir nodrošināta brīva un tieša elektroniskā pieeja.
  33. Pretendents nodrošina, lai piedāvājums tiktu noformēts atbilstoši Nolikuma prasībām. Katrs pretendents, iesniedzot pieteikumu, apņemas ievērot visus Nolikumā minētos nosacījumus.
  34. Gadījumā, ja normatīvajos aktos tiek izdarīti vai stājas spēkā grozījumi, piemēro normatīvo aktu nosacījumus, negrozot nolikumu.

Pielikumā:

  1. Pieteikums;
  2. Tehniskā specifikācija;
  3. Tehniskā piedāvājuma forma;
  1. Finanšu piedāvājuma forma;
  2. Pieredzes apraksta forma;
  3. Līguma projekts.

 

1.pielikums atklāta konkursa Nolikumam

Identifikācijas numurs DPD 2018/37

 

Pieteikums dalībai ATKLĀTĀ KONKURSĀ

Daugavpilī

Komersants

__________________________________________________________________________

(nosaukums)

Reģistrācijas Nr. _____________________________________________

Juridiskā adrese __________________________________________________________________________

 

Nodokļu maksātāja (PVN) reģistrācijas Nr. _______________________________________

 

tālr.,fakss_______________________ e-pasts_____________________________________

 

Konkursa kontaktpersonas amats, vārds, uzvārds, tālr.

__________________________________________________________________________

 

Bankas rekvizīti ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 tās ________ ___________ (vārds, uzvārds) personā, ar šī pieteikuma iesniegšanu:

  1. Piesakās piedalīties atklātā konkursa Medikamentu un medicīnas preču piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm”, id.Nr. DPD 2018/37, ___.daļā “______ ______________________________”, piekrīt visiem Nolikuma nosacījumiem un garantē Nolikuma un normatīvo aktu prasību izpildi. Nolikuma noteikumi ir skaidri un saprotami.
  2. _____________apliecina, ka:
    • visa sniegtā informācija ir pilnīga un patiesa;
    • pretendents nekādā veidā nav ieinteresēts nevienā citā piedāvājumā, kas iesniegts šajā konkursā;
    • nav tādu apstākļu, kuri liegtu tiesības piedalīties konkursā un izpildīt Nolikumā norādītās prasības.
  3. Norādām, ka piegādes izpildes nodrošināšanai tiks piesaistīti šādi apakšuzņēmēji[1] (ja tādi ir):

Nr.

Apakšuzņēmēja nosaukums

Nododamie darba uzdevumi

Nododamā iepirkuma līguma daļa

Nododamā līguma daļa procentos

Nododamā līguma daļa naudas izteiksmē bez PVN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Norādām, ka uzņēmums atbilst ________________ (norāda vai uzņēmums atbilst mikro,  mazajam, vidējam vai lielajam[2]) uzņēmuma statusam. Iesaistītā  apakšuzņēmēja uzņēmums (ja tāds ir)  atbilst ______________ (norāda vai uzņēmums atbilst mikro, mazajam, vidējam vai lielajam) uzņēmuma statusam.

 

Vārds, Uzvārds, 

 

amats, paraksts

 

 

 


 

2.Pielikums

atklāta konkursa Nolikumam

Identifikācijas Nr. DPD 2018/37

 

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA

/Pievienota atsevišķā dokumentā Excel formātā/

 

 

3.Pielikums

atklāta konkursa Nolikumam

Identifikācijas Nr. DPD 2018/37

 

 

 

TEHNISKAIS PIEDĀVĀJUMS

Daugavpilī

 

 

/Pievienots atsevišķā dokumentā Excel formātā/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


4.Pielikums

atklāta konkursa Nolikumam

Identifikācijas Nr. DPD 2018/37

 

FINANŠU PIEDĀVĀJUMS

Daugavpilī, 2018.gada ____._______________

            ______________ (uzņēmuma nosaukums) piedāvā piegādāt iepirkuma „Medikamentu un medicīnas preču piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm”, identifikācijas Nr. DPD 2018/37, tehniskajā piedāvājumā minētās preces, šādās daļās, par šādu summu (nevajadzīgās daļas nosvītro):

1.DAĻA: Medikamenti:

            EUR ______ (summa cipariem) _____________ (summa vārdiem) bez PVN;

            EUR ______ (summa cipariem) _____________ (summa vārdiem) PVN __ %;

            EUR ______ (summa cipariem) _____________ (summa vārdiem) ar PVN.

2.DAĻA: Kompensējamie medikamenti:

            EUR ______ (summa cipariem) _____________ (summa vārdiem) bez PVN;

            EUR ______ (summa cipariem) _____________ (summa vārdiem) PVN __ %;

            EUR ______ (summa cipariem) _____________ (summa vārdiem) ar PVN.

3.DAĻA: Inkontinences līdzekļi:

            EUR ______ (summa cipariem) _____________ (summa vārdiem) bez PVN;

            EUR ______ (summa cipariem) _____________ (summa vārdiem) PVN __ %;

            EUR ______ (summa cipariem) _____________ (summa vārdiem) ar PVN.

4.DAĻA: Vienreizlietojamās medicīnas preces:

            EUR ______ (summa cipariem) _____________ (summa vārdiem) bez PVN;

            EUR ______ (summa cipariem) _____________ (summa vārdiem) PVN __ %;

            EUR ______ (summa cipariem) _____________ (summa vārdiem) ar PVN.

5.DAĻA: Medicīnas preces:

            EUR ______ (summa cipariem) _____________ (summa vārdiem) bez PVN;

            EUR ______ (summa cipariem) _____________ (summa vārdiem) PVN __ %;

            EUR ______ (summa cipariem) _____________ (summa vārdiem) ar PVN.

6.DAĻA: Autiņbiksītes bērniem:

            EUR ______ (summa cipariem) _____________ (summa vārdiem) bez PVN;

            EUR ______ (summa cipariem) _____________ (summa vārdiem) PVN __ %;

            EUR ______ (summa cipariem) _____________ (summa vārdiem) ar PVN.

 

 

Vārds, uzvārds, 

 

Amats, paraksts

 


5.Pielikums

atklāta konkursa Nolikumam

Identifikācijas Nr. DPD 2018/37

 

PRETENDENTA (APAKŠUZŅĒMĒJA) PIEREDZES APRAKSTA FORMA

 

  1. Pieredzes apraksts, ja iesniedz piedāvājumu konkursa 1.un 2.daļā:

 

Nr. p.k.

Pasūtītājs

Līguma izpildītājs (pretendents vai persona, kura pieteikumā norādīta kā apakšuzņēmējs) – norādīt nosaukumu

Līguma nosaukums un apraksts

Līguma īstenošanas laiks

Līguma ietvaros piegādājamo preču grupu veidi (dažāda veida medikamentu piegādē)

Summa par kādu veikta piegāde līguma ietvaros euro bez PVN

Pasūtītāja kontaktpersona: vārds, uzvārds un tālrunis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pielikumā: Atsauksmes kopija/jas, kas sastādītas pēc piedāvātā parauga.

 

 

 

 

 

Vārds, uzvārds, amats

 

Paraksts

 

Datums

 

 

 

 

 


 

Iesniegšanai pēc pieprasījuma

ATSAUKSMES PARAUGS

 

(Vieta) (datums)

Nr.

 

 

Ar šo _________(iestādes/uzņēmuma nosaukums), reģ. Nr. ________________, apliecina, ka _____________ (pretendenta nosaukums) reģ. Nr._________________ pēdējo trīs gadu laikā ir piegādājusi _________(iestādes/uzņēmuma nosaukums) medikamentus.

Sadarbības laikā _____________ (pretendenta nosaukums) nodrošināja kvalitatīvu un savlaicīgu preču piegādi, piegādes notika saskaņā ar līgumā paredzētajiem termiņiem un noteiktajā apjomā.

 

Kontaktpersona: ___________(vārds, uzvārds), tālr.________

 

 

_________(iestādes/uzņēmuma nosaukums)

_________(paraksttiesīgās personas amata nosaukums) (paraksts) (vārds, uzvārds)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


6.Pielikums

atklāta konkursa Nolikumam

Identifikācijas Nr. DPD 2018/37

 

 

Līguma projekts

LĪGUMS

par medikamentu vai medicīnas preču (norāda atbilstoši daļai par kuru slēdz līgumu) piegādi

 

Daugavpilī, 2018.gada ____._________

 

 

            Iestādes nosaukums, reģ.Nr.____________ juridiskā adrese: _________________________, (turpmāk – PASŪTĪTĀJS), vadītāja _______________ personā, kurš rīkojas uz Nolikuma pamata, no vienas puses, un

            ____________________________, reģ.Nr._______, juridiskā adrese________, (turpmāk – PIEGĀDĀTĀJS), ______________________ personā, kurš rīkojas saskaņā ar ______________________, no otras puses, abi kopā saukti „Puses”,

            pamatojoties uz Daugavpils pilsētas domes iepirkumu komisijas 2018.gada______._________ lēmumu (prot.Nr.____) iepirkuma “Medikamentu un medicīnas preču piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm” (iepirkuma identifikācijas Nr. DPD 2018/37) ____.daļā “_____________”, noslēdz šādu līgumu, (turpmāk – Līgums):

  1. Līguma priekšmets
  2. Piegādātājs apņemas līguma darbības laikā piegādāt un atsavināt _________, atbilstoši iepirkumā iesniegtajam piedāvājumam (turpmāk – Prece), bet Pasūtītājs apņemas iegādāties un apmaksāt Preci saskaņā ar šī Līguma noteikumiem.
  3. Līguma izpildes kārtība
  4. Preču piegāde notiek atsevišķās partijās pēc Pasūtītāja pieprasījuma. Preču pasūtījums tiek veikts pa faksu,  vai arī elektroniski, nosūtot pieprasījuma veidlapu.
  5. Piegādātājs pēc pasūtījuma piegādā preču partijas pēc adreses: ________________________.
  6. Piegādātājs veic piegādi __________________ (kārtība un termiņš atbilstoši tehniskās specifikācijas prasībām) no pasūtījuma saņemšanas brīža. Visus izdevumus, kas saistīti ar Preču piegādi Pasūtītājam, sedz Piegādātājs.
  7. Preču piegāde tiek apliecināta ar preču pavadzīmi – rēķinu, kas pēc tās parakstīšanas kļūst par šī līguma būtisku un neatņemamu sastāvdaļu.
  8. Piegādātājs ir atbildīgs par Preces atbilstību līguma prasībām. Ja tiek konstatēta Preču neatbilstība Līguma noteiktajām kvalitātes prasībām atbilstoši līguma pielikumā pievienotajai specifikai, vai neatbilstoši augsta cena, tad Pasūtītājs 5 (piecu) darba dienu laikā no Preču saņemšanas dienas, nosūta Piegādātājam pretenziju ierakstītā pasta sūtījumā par Preču kvalitātes neatbilstību vai cenu. Pasūtītāja iesniegto pretenziju izskatīšanas laiks tiek noteikts ne ilgāks par 3 (trim) darba dienām.
  9. Ja Piegādātājs Līguma 6.punktā noteiktajā termiņā neizvirza iebildumus attiecībā uz Pasūtītāja piestādīto pretenziju, tad uzskatāms, ka viņš atzīst pretenziju un viņam ir pienākums apmainīt piestādīto Preci pret līguma noteikumiem atbilstošu. Gadījumā, ja Precei noteikta neatbilstoša cena – attiecīgi samazināt cenu.
  10. Pasūtītājs ir tiesīgs veikt kontroli par šī līguma izpildi pieaicinot speciālistus un ekspertus, pieprasot un saņemot ar līguma izpildi saistītos dokumentus.

III. Līguma summa un norēķinu kārtība

  1. Kopējā līguma summa ir EUR _____ (___________) bez PVN, PVN sastāda EUR __ (________), kopā ar PVN EUR _______ (__________). /Vienību izcenojumi noteikti pretendenta konkursam iesniegtajā Tehniskajā piedāvājumā (pielikumā kopija) un paliek nemainīgi visā līguma darbības laikā. Attiecas uz 1.,3.,4.,5.,6.daļām/ jeb /Vienību izcenojumi noteikti pretendenta iepirkumam iesniegtajā Tehniskajā piedāvājumā (pielikumā). Atbilstoši Ministru kabineta 31.10.2006. noteikumu 899 "Ambulatorajai ārstēšanai paredzēto zāļu un medicīnisko ierīču iegādes izdevumu kompensācijas kārtība" 62.1 punktam, vienības cenas līguma darbības laikā var mainīties. Attiecas uz 2.daļu/
  2. Līguma summa ietver Preču piegādes izdevumus līdz līgumā norādītajai piegādes vietai (t.sk. transporta), iepakojuma izmaksas, visus nodokļus un nodevas, kā arī citas izmaksas, kas attiecas uz Precēm un to piegādi.
  3. Ja Līguma darbības laikā Piegādātājs rīko akcijas, kuru laikā Preces tiek pārdotas par zemākām cenām nekā noteikts Līguma pielikumā, tad Piegādātājs var informēt Pasūtītāju un Pasūtītājs var piedāvāt šīs preces par akcijas cenām, ja puses par to ir vienojušās.
  4. Pasūtītājs veic apmaksu par katru saņemto Preču partiju 20 (divdesmit) dienu laikā no preču partijas saņemšanas un pavadzīmes parakstīšanas dienas.
  5. Īpašuma tiesības uz Preci piekrīt Pasūtītājam ar brīdi, kad tas ir saņēmis preci un parakstījis pavadzīmi. Piegādātājs saglabā tiesības prasīt pirkuma samaksu. Saskaņā ar Civillikuma 2069.pantu, ja Pasūtītājs nesamaksā, īpašuma tiesība uz preci pāriet atpakaļ uz Piegādātāju.
  6. Līdz brīdim, kamēr Pasūtītājs nav saņēmis preci, visu risku par pasūtījumu nes Piegādātājs.
  7. Preču kvalitātes prasības
  8. Precēm jābūt piegādātām iepakojumā, kas nodrošina Preces saglabāšanu tās pārvadāšanas un glabāšanas laikā, atbilstoši ražotāja noteiktām prasībām un spēkā esošiem normatīvajiem aktiem.
  9. Precēm jābūt marķētām un ar instrukcijām latviešu valodā, atbilstoši spēkā esošiem normatīvajiem aktiem.
  10. Piegādāto preču derīguma termiņam ir jābūt ne mazākam kā 6 (seši) mēneši no piegādes brīža (izņemot pagatavojamo zāļu (ja tādas ir) derīguma termiņu).
  11. Ja līdz preces derīguma termiņa beigām ir mazāk kā 6 (seši) mēneši, preču piegāde tiek veikta, pusēm vienojoties.
  12. Līdzēju pienākumi un tiesības
  13. Piegādātājam ir tiesības:
    • 5 (piecu) darba dienu laikā saņemt no Pasūtītāja apstiprinājumu par Preču pieņemšanu vai motivētu atteikumu.
    • Saņemt samaksu par piegādātajām Precēm līgumā noteiktajā kārtībā un termiņos.
  14. Piegādātājam ir pienākums:
    • Piegādāt preci saskaņā ar Pasūtītāja pasūtījumiem, Līgumā noteiktajā termiņā, ar savu transportu, atbilstoši uzglabāšanas un transportēšanas noteikumiem;
    • Nodrošināt katras pasūtītās Preču partijas piegādi ar nepieciešamajiem pavaddokumentiem un lietošanas instrukcijām;
    • Pēc Pasūtītāja pieprasījuma reizi ceturksnī sniegt pārskatu par piegādāto Preču apjomu naudas izteiksmē un sortimentu.
    • Nodrošināt, ka tam visā līguma darbības laikā ir spēkā esoša speciālā atļauja (licence) farmaceitiskai darbībai (nosacījums līgumam 1.un 2.DAĻĀ).
  15. Pasūtītājam ir tiesības:
    • Saņemt Preces līgumā noteiktajos termiņos;
    • Pieprasīt Piegādātājam neatbilstošo Preču apmaiņu;
  16. Pasūtītājam ir pienākums:
    • pieņemt izskatīšanai Piegādātāja iesniegtos dokumentus un sniegt apstiprinājumu vai motivētu atteikumu;
    • veikt samaksu par piegādātajām Precēm līgumā noteiktajā kārtībā un termiņos.
  1. Pušu atbildība
  1. Ja Piegādātājs nepiegādā preci Līgumā noteiktajā termiņā, tas maksā Pasūtītājam līgumsodu 0,5% (nulle komats piecu procentu) apmērā no nepiegādātās preces partijas vērtības par katru nokavēto dienu 10 (desmit) darba dienu laikā no Pasūtītāja rēķina par līgumsodu izrakstīšanas dienas, bet ne vairāk kā 10 % procentus no attiecīgās preces partijas vērtības. Līgumsoda samaksa neatbrīvo Pasūtītāju no saistību izpildes.
  2. Pasūtītājam ir tiesības ieskaita kārtībā samazināt samaksājamo naudas summu par piegādāto Preci tādā apmērā, kāda ir Līguma 23.punktā noteiktajā kārtībā aprēķinātā līgumsoda summa.
  3. Ja Pasūtītājs nesamaksā par piegādāto preci Līgumā noteiktajā termiņā, tas maksā Piegādātājam līgumsodu 0,5% (nulle komats piecu procentu) apmērā no piegādātās preces partijas summas par katru nokavēto dienu 10 (desmit) darba dienu laikā no Izpildītāja rēķina par līgumsodu saņemšanas dienas, bet ne vairāk kā 10 % procentus no attiecīgās preces partijas vērtības. Līgumsoda samaksa neatbrīvo Pasūtītāju no saistību izpildes.

VII. Līguma grozīšanas, papildināšanas un izbeigšanas kārtība

  1. Līguma darbības laikā ir pieļaujami nebūtiski līguma nosacījumu grozījumi vai grozījumi, kurus paredz normatīvie akti un šajā Līgumā paredzētie grozījumi.
  2. Pasūtītājam nav pienākums iepirkt visu Līguma pielikumā noteikto Preču apjomu un/vai iztērēt visu līguma summu.
  3. Ja Pasūtītājam līguma izpildes laikā rodas objektīva nepieciešamība iepirkt atsevišķas preces lielākā daudzumā nekā paredzēts Līguma pielikumā noteiktajās atsevišķajās pozīcijās, Pasūtītājs ir tiesīgs lūgt Izpildītāju izdarīt grozījumus līguma pielikumā, palielinot atsevišķajās pozīcijās noteikto preču daudzumu, pie nosacījuma, ka preču vienību izcenojumi paliek nemainīgi un papildu iepērkamo preču kopējā vērtība nepārsniedz 10 % (desmit procentus) no līguma kopējās vērtības. Līguma izmaiņas noformējamas rakstveidā.
  4. Pasūtītājs ir tiesīgs lūgt pagarināt līguma darbības termiņu pie nosacījuma, ka preču vienību izcenojumi paliek nemainīgi un papildu iepērkamo preču kopējā vērtība nepārsniedz 10 % (desmit procentus) no līguma kopējās vērtības, neieskaitot līguma 28.punktā noteiktajā kārtībā iegādāto papildu Preču apjomu, un nepārsniedz iepirkuma procedūrai noteikto slieksni, šādos gadījumos:
    • sakarā ar nepieciešamību pabeigt uzsāktu iepirkumu jauna līguma noslēgšanai;
    • līdz jauna pašvaldības budžeta apstiprināšanai.
  5. Visi grozījumi un papildinājumi šim līgumam noformējami rakstveidā divos eksemplāros, kurus paraksta Līdzēji, un kas tādā gadījumā kļūst par šī līguma neatņemamu sastāvdaļu. Nekādi mutiski papildinājumi netiks uzskatīti par šī līguma nosacījumiem.
  6. Līdzējiem ir tiesības vienpusēji atkāpties no līguma izpildes pirms termiņa, rakstiski paziņojot par to otrai pusei vienu mēnesi iepriekš.
  7. Pasūtītājs ir tiesīgs nekavējoties vienpusēji atkāpties no līguma izpildes, šādos gadījumos:
    • Piegādātājs atkārtoti kavē preču partijas piegādi vairāk par 5 (piecām) kalendāra dienām;
    • tiek konstatēts, ka Piegādātājs atkārtoti piegādā šim līgumam neatbilstošas preces, vai arī piegādā šim līgumam atbilstīgas preces, bet par augstāku summu nekā noteikts Līgumā;
    • Piegādātājs kļūst maksātnespējīgs, bankrotē, tā darbība tiek izbeigta, pārtraukta vai apturēta.
    • Piegādātājam tiek anulēta speciālā atļauja (licence) farmaceitiskai darbībai (nosacījums līgumam 1.un 2.DAĻĀ).
  8. Piegādātājs ir tiesīgs vienpusēji nekavējoties atkāpties no līguma izpildes, ja Pasūtītājs līgumā noteiktajos termiņos nav veicis maksājumus un maksājumu kavējums pārsniedz 30 (trīsdesmit) kalendāra dienas.
  9. Šajā Līgumā noteiktajos gadījumos Līdzēji atkāpjas no līguma izpildes, neatlīdzinot zaudējumus.

VIII. Līguma darbības termiņš

  1. Līgums stājās spēkā 2018.gada ___._______ un ir spēkā vienu gadu, līdz 2019.gada __.__________.
  2. Nepārvarama vara
  3. Ja kādai no līgumslēdzējām PUSĒM nav iespējas izpildīt savas saistības saskaņā ar šī līguma noteikumiem pilnībā vai daļēji nepārvaramas varas dēļ (plūdi, zemestrīce, citas dabas stihijas radītas ārkārtas situācijas, karš u. c.), tai 3 (trīs) dienu laikā no šo apstākļu iestāšanās rakstiski jāinformē otra Puse.
  4. Piegādātājs neatbild par tādiem preces trūkumiem, par kuriem Piegādātājs pasūtījuma izdarīšanas brīdī informēja Pasūtītāju.

X. Noslēguma jautājumi

  1. Līgums satur Līdzēju pilnīgu vienošanos. Līdzēji ir iepazinušies ar tā saturu un piekrīt tā punktiem, apliecinot to ar saviem parakstiem.
  2. Strīdus šī līguma ietvaros Līdzēji risina savstarpēji vienojoties, bet, ja vienošanos nav iespējams panākt – tiesā, normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
  3. Līgums ir sastādīts valsts valodā uz ____ lapām ar ___.pielikumu uz ________, kopā uz ______ lapām, un parakstīts 2 (divos) eksemplāros, pa vienam katram Līdzējam. Abiem eksemplāriem ir vienāds juridiskais spēks.
  4. Pušu atbildīgās personas
  5. Par Līguma organizatorisko izpildi, kvalitātes uzraudzību, pilnvarotā persona no Pasūtītāja puses:

Vārds, uzvārds:

 

Amats

 

Tālrunis:

 

E-pasta adrese:

 

 

  1. Par Līguma organizatorisko izpildi, kvalitātes uzraudzību, pilnvarotā persona no Piegādātāja puses:

Vārds, uzvārds:

 

Amats

 

Tālrunis:

 

E-pasta adrese:

 

XII. Līdzēju juridiskās adreses, bankas rekvizīti un paraksti

 

 

 

 

 

[1] Pretendents norāda iesaistītos apakšuzņēmējus, kuru nododamo piegādes vai pakalpojuma līguma vērtība daļā ir 10 % vai lielāka.

[2] Minēto informāciju norāda, jo saskaņā ar izmaiņām paziņojumu par rezultātiem veidlapās Publisko iepirkumu vadības sistēmā, pasūtītājam paziņojumā par rezultātiem ir jānorāda informācija par to, vai iepirkumā  piedāvājumus  ir iesnieguši tādi uzņēmumi, kas atbilst mazā vai vidējā uzņēmuma definīcijai https://www.iub.gov.lv/lv/node/98 

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!