Šobrīd Daugavpilī

Darba piedāvajumu arhīvs

Pēdējo reizi informācija atjaunota 03.06.2019, 17:33

 --

SIA “Daugavpils ūdens”, reģ. Nr.41503002432
izsludina kandidātu atlasi uz
specializētā/automobiļa vadītāja amatu
Specializētā/automobiļa vadītājam izvirzāmās prasības:
1. Pamata vai vidējās pakāpes profesionālā izglītība.
2. BE, CE kategorijas autovadītāja apliecība.
3. Valsts valodas zināšanu līmenis ne mazāks par vidējā līmeņa 2.pakāpi (B2).
4. Jāzina: darbā izmantojamo iekārtu un mašīnu darbības principus, ekspluatācijas, kontroles un apkopes noteikumus, savstarpēji saistīto darba procesu izpildes secību, to racionālu organizāciju, darba režīmus, nozares terminoloģiju, ar nozari saistītos tiesību aktus un standartus, darba un vides aizsardzības normatīvo aktu prasības, darba tiesisko attiecību normas, profesionālās ētikas pamatprincipus un uzvedības normas.
5. Jāprot: izmantot praksē teorētiskās zināšanas un tās nepārtraukti papildināt, izmantot informācijas tehnoloģijas, pašizglītoties, pilnveidot profesionālās prasmes un iemaņas.
6. Jāatbild: par savas profesionālās darbības rezultātiem, par veikto pamatuzdevumu izpildes norisi un radītajām sekām, par paša pieņemtajiem lēmumiem, par uzticētajiem darba līdzekļiem un priekšmetiem, iekārtām un mašīnām, to racionālu izmatošanu, par citu savā darbībā skarto personu drošību, par darba aizsardzības instrukciju un darba disciplīnas ievērošanu.
7. Jāspēj organizēt darbu, pieņemt lēmumus, jāpiemīt atbildības sajūtai, precizitātei, noturībai, nosvērtībai.
8. Vēlama darba pieredze uz atbilstošas tehnikas minētajā jomā.
9. Traktortehnikas vadītāja apliecības esamība tiks uzskatīta par priekšrocību.
Specializētā/automobiļa vadītāja darba pienākumi:
1. Vadīt, remontēt un apkalpot uzticēto transportu.
2. Izpildīt darba pienākumus saskaņā ar uzņēmuma izstrādātiem dokumentiem, kas regulē darba tiesiskās attiecības starp darbinieku un darba devēju.
3. Uzturēt tehniski drošā stāvoklī darba procesā pielietojamos instrumentus un ierīces.
4. Veikt ūdensvada un kanalizācijas maģistrālo cauruļvadu skalošanu un tīrīšanu.
5. Izpildīt tiešā vadītāja, kā arī citu atbildīgo personu uzdevumus, kuru rīcībā darbinieks ir norīkots SIA “Daugavpils ūdens” darbības zonā.
Amata atlīdzība:
Stundas tarifa likme 4,19 EUR pirms nodokļu nomaksas.
Iesniedzamie dokumenti:
Ja vēlaties piedalīties kandidātu atlasē, lūdzam iesniegt līdz 2019.gada 2.maijam ieskaitot, personīgi vai sūtot pa pastu SIA “Daugavpils ūdens”, Ūdensvada ielā 3, Daugavpilī, LV-5401, ar norādi: “Kandidātu atlasei uz SIA “Daugavpils ūdens” specializēta/automobiļa vadītāja amatu”, vai elektroniski, sūtot uz e-pasta adresi: kontakti@daugavpils.udens.lv šādus dokumentus:
1. Curriculum Vitae (CV), norādot informāciju par kandidātu, pieredzes un prasmju esamības atspoguļojumu, tai skaitā, informāciju par profesionālo darba pieredzi - darba vietas nosaukumu un galvenos darba pienākumus;
2. izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
3. profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu kopijas;
4. valsts valodas prasmes apliecības par valsts valodas prasmes atbilstību vidējā līmeņa 2.pakāpei (B2) kopiju vai dokumenta, kas apliecina izglītības iegūšanu valsts valodā kopiju;
5. citu dokumentu kopijas, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi.
Tālrunis uzziņām: 65407510 

--------------------------------------------------

Daugavpils pilsētas dome izsludina amata kandidātu atlasi uz Daugavpils pilsētas pašvaldības kapitālsabiedrības SIA „Sadzīves pakalpojumu kombināts” valdes locekļa amata vietu.

Valdes locekļa pienākumi:

  • plānot, vadīt un koordinēt kapitālsabiedrības darbību kopumā, nodrošināt kapitālsabiedrības darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām;
  • noteikt kapitālsabiedrības ekonomiskos un tehniskās attīstības rādītājus;
  • gatavot nepieciešamo dokumentāciju, vadīt kapitālsabiedrības ikdienas darījumus, operatīvos darba procesus (piemēram, darījumu slēgšana ar piegādātājiem, klientiem, citām iestādēm, biedrībām un nodibinājumiem, organizācijām);
  • pārstāvēt kapitālsabiedrību darījumos ar citiem komersantiem, tai skaitā valsts pārvaldes iestādēm vai citām valsts varas institūcijām;
  • kontrolēt kapitālsabiedrības izdevumus, nodrošināt materiāltehnisko un citu resursu apgādes plānošanu un to racionālu izmantošanu;
  • izvēlēties un apmācīt kapitālsabiedrības personālu un kontrolēt tā pienākumu izpildi;
  • analizēt un novērtēt kapitālsabiedrības darbību, tās rezultātus un ziņot par tiem kapitāla daļu turētāja pārstāvim;
  • organizēt operatīvo, grāmatvedības, statistisko uzskaiti un pārskatus par vadītā komersanta darbību;
  • nodrošināt vides aizsardzību.

Amata pretendentiem izvirzītas šādas prasības:

  • augstākā izglītība (vēlams bakalaura vai maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā);
  • darba pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 5 gadi;
  • prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
  • stratēģiskā domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu;
  • izpratne par kapitālsabiedrības finanšu vadību;
  • labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, spēja argumentēt un aizstāvēt savu viedokli;
  • teicamas latviešu valodas (augstākā pakāpe C1) un vēlamas krievu valodas un angļu valodas zināšanas;
  • teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office);
  • pieredze un izpratne Eiropas Savienības projektu realizēšanā;
  • atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta otrās daļas un Komerclikumā noteiktajām prasībām;
  • nevainojama reputācija.

Piedāvājam:

  • iespēju realizēt sevi Daugavpils pašvaldībai piederošajā publiskās personas kapitālsabiedrībā;
  • amata atlīdzību EUR 1550 pirms nodokļu nomaksas;
  • sociālās garantijas.

Pretendentiem jāiesniedz:

  • dzīves gaitas aprakstu (CV), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits;
  • motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina dzīves gaitas aprakstā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta otrajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata ieņemšanai nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 7.panta ceturtajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā);
  • kandidāta sagatavotu redzējumu par SIA „Sadzīves pakalpojumu kombināts” attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai;
  • izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
  • valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei – augstākā līmeņa pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā). Personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā iesniedz diploma pielikuma kopiju vai citu dokumentu, kas apliecina mācību programmas apgūšanu latviešu valodā;
  • citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.

Pieteikumus lūdzam sūtīt līdz 2019.gada 30.aprīlim, plkst.17.00 pa pastu, norādot adresātu – Daugavpils pilsētas dome, Krišjāņa Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Daugavpils pilsētas domē, Krišjāņa Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, 1.stāvā, Informācijas birojā, darba laikā; uz aploksnes jābūt norādei „SIA „Sadzīves pakalpojumu kombināts” valdes locekļa amata kandidātu atlasei”, kā arī konkursa dalībnieka vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram. Sūtot pieteikumu pa pastu, jānodrošina, lai pieteikums tiktu saņemts līdz 2019.gada 30.aprīlim, plkst.17.00.

--------------------------------------------------------

Daugavpils pilsētas dome izsludina amata kandidātu atlasi uz Daugavpils pilsētas pašvaldības kapitālsabiedrības SIA „Daugavpils ūdens” valdes locekļa amata vietu.

Valdes locekļa pienākumi:

  • plānot, vadīt un koordinēt kapitālsabiedrības darbību kopumā, nodrošināt kapitālsabiedrības darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām;
  • noteikt kapitālsabiedrības ekonomiskos un tehniskās attīstības rādītājus;
  • gatavot nepieciešamo dokumentāciju, vadīt kapitālsabiedrības ikdienas darījumus, operatīvos darba procesus (piemēram, darījumu slēgšana ar piegādātājiem, klientiem, citām iestādēm, biedrībām un nodibinājumiem, organizācijām);
  • pārstāvēt kapitālsabiedrību darījumos ar citiem komersantiem, tai skaitā valsts pārvaldes iestādēm vai citām valsts varas institūcijām;
  • kontrolēt kapitālsabiedrības izdevumus, nodrošināt materiāltehnisko un citu resursu apgādes plānošanu un to racionālu izmantošanu;
  • izvēlēties un apmācīt kapitālsabiedrības personālu un kontrolēt tā pienākumu izpildi;
  • analizēt un novērtēt kapitālsabiedrības darbību, tās rezultātus un ziņot par tiem kapitāla daļu turētāja pārstāvim;
  • organizēt operatīvo, grāmatvedības, statistisko uzskaiti un pārskatus par vadītā komersanta darbību;
  • nodrošināt vides aizsardzību.

 

Amata pretendentiem izvirzītas šādas prasības:

  • augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds ūdens apgādes inženierkomunikāciju jomā);
  • darba pieredze vadošajā amatā ūdens apgādes uzņēmumā ne mazāk kā 3 gadi;
  • prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
  • stratēģiskā domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu;
  • izpratne par kapitālsabiedrības finanšu vadību;
  • labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, spēja argumentēt un aizstāvēt savu viedokli;
  • teicamas latviešu valodas (augstākā pakāpe C1) un vēlamas krievu valodas un angļu valodas zināšanas;
  • teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office);
  • pieredze un izpratne Eiropas Savienības projektu realizēšanā;
  • atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta otrās daļas un Komerclikumā noteiktajām prasībām;
  • nevainojama reputācija.

 

Piedāvājam:

  • iespēju realizēt sevi Daugavpils pašvaldībai piederošajā publiskās personas kapitālsabiedrībā;
  • amata atlīdzību EUR 2700 pirms nodokļu nomaksas;
  • sociālās garantijas.

 

Pretendentiem jāiesniedz:

  • dzīves gaitas aprakstu (CV), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits;
  • motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina dzīves gaitas aprakstā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta otrajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata ieņemšanai nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 7.panta ceturtajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā);
  • kandidāta sagatavotu redzējumu par SIA „Daugavpils ūdens” attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai;
  • izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
  • valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei – augstākā līmeņa pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā). Personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā iesniedz diploma pielikuma kopiju vai citu dokumentu, kas apliecina mācību programmas apgūšanu latviešu valodā;
  • citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.

Pieteikumus lūdzam sūtīt līdz 2019.gada 30.aprīlim, plkst.17.00 pa pastu, norādot adresātu – Daugavpils pilsētas dome, Krišjāņa Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Daugavpils pilsētas domē, Krišjāņa Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, 1.stāvā, Informācijas birojā, darba laikā; uz aploksnes jābūt norādei „SIA „Daugavpils ūdens  valdes locekļa amata kandidātu atlasei”, kā arī konkursa dalībnieka vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram. Sūtot pieteikumu pa pastu, jānodrošina, lai pieteikums tiktu saņemts līdz 2019.gada 30.aprīlim, plkst.17.00.

-----------------------------------------------

Daugavpils pilsētas dome izsludina amata kandidātu atlasi uz Daugavpils pilsētas pašvaldības kapitālsabiedrības SIA „Labiekārtošana D” valdes locekļa amata vietu.

Valdes locekļa pienākumi:

  • plānot, vadīt un koordinēt kapitālsabiedrības darbību kopumā, nodrošināt kapitālsabiedrības darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām;
  • noteikt kapitālsabiedrības ekonomiskos un tehniskās attīstības rādītājus;
  • gatavot nepieciešamo dokumentāciju, vadīt kapitālsabiedrības ikdienas darījumus, operatīvos darba procesus (piemēram, darījumu slēgšana ar piegādātājiem, klientiem, citām iestādēm, biedrībām un nodibinājumiem, organizācijām);
  • pārstāvēt kapitālsabiedrību darījumos ar citiem komersantiem, tai skaitā valsts pārvaldes iestādēm vai citām valsts varas institūcijām;
  • kontrolēt kapitālsabiedrības izdevumus, nodrošināt materiāltehnisko un citu resursu apgādes plānošanu un to racionālu izmantošanu;
  • izvēlēties un apmācīt kapitālsabiedrības personālu un kontrolēt tā pienākumu izpildi;
  • analizēt un novērtēt kapitālsabiedrības darbību, tās rezultātus un ziņot par tiem kapitāla daļu turētāja pārstāvim;
  • organizēt operatīvo, grāmatvedības, statistisko uzskaiti un pārskatus par vadītā komersanta darbību;
  • nodrošināt vides aizsardzību.

 

Amata pretendentiem izvirzītas šādas prasības:

  • augstākā izglītība (vēlams bakalaura vai maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā);
  • darba pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 5 gadi;
  • prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
  • stratēģiskā domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu;
  • izpratne par kapitālsabiedrības finanšu vadību;
  • labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, spēja argumentēt un aizstāvēt savu viedokli;
  • teicamas latviešu valodas (augstākā pakāpe C1) un vēlamas krievu valodas un angļu valodas zināšanas;
  • teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office);
  • pieredze un izpratne Eiropas Savienības projektu realizēšanā;
  • atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta otrās daļas un Komerclikumā noteiktajām prasībām;
  • nevainojama reputācija.

 

Piedāvājam:

  • iespēju realizēt sevi Daugavpils pašvaldībai piederošajā publiskās personas kapitālsabiedrībā;
  • amata atlīdzību EUR 1750 pirms nodokļu nomaksas;
  • sociālās garantijas.

 

Pretendentiem jāiesniedz:

  • dzīves gaitas aprakstu (CV), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits;
  • motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina dzīves gaitas aprakstā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta otrajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata ieņemšanai nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 7.panta ceturtajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā);
  • kandidāta sagatavotu redzējumu par SIA „Labiekārtošana D” attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai;
  • izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
  • valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei – augstākā līmeņa pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā). Personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā iesniedz diploma pielikuma kopiju vai citu dokumentu, kas apliecina mācību programmas apgūšanu latviešu valodā;
  • citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.

Pieteikumus lūdzam sūtīt līdz 2019.gada 30.aprīlim, plkst.17.00 pa pastu, norādot adresātu – Daugavpils pilsētas dome, Krišjāņa Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Daugavpils pilsētas domē, Krišjāņa Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, 1.stāvā, Informācijas birojā, darba laikā; uz aploksnes jābūt norādei „SIA „Labiekārtošana D” valdes locekļa amata kandidātu atlasei”, kā arī konkursa dalībnieka vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram. Sūtot pieteikumu pa pastu, jānodrošina, lai pieteikums tiktu saņemts līdz 2019.gada 30.aprīlim, plkst.17.00.

-------------------------------------------------------------------

Daugavpils pilsētas dome izsludina konkursu uz Daugavpils pilsētas domes izpilddirektora amatu

Izpilddirektora pamatpienākumi

Izpilddirektora amata pienākumi tiek noteikti likuma “Par pašvaldībām” 69.pantā un Daugavpils pilsētas pašvaldības nolikuma 18.punktā un proti:

  1. organizēt domes izdoto saistošo noteikumu un citu normatīvo aktu izpildi;
  2. dod rīkojumus pašvaldības iestāžu vadītājiem;
  3. sagatavot priekšlikumus domei par attiecīgās pašvaldības iestāžu nelikumīgu un nelietderīgu lēmumu atcelšanu;
  4. ierosināt domei iecelt amatā vai atbrīvot no amata pašvaldības iestāžu vadītājus, domes nolikumā noteiktajā kārtībā pieņem darbā un atbrīvo no darba pašvaldības administrācijas darbiniekus;
  5. iesniegt domei priekšlikumus par pašvaldības iestāžu un pašvaldības kapitālsabiedrību izveidošanu, reorganizēšanu un likvidēšanu;
  6. domes noteiktajā kārtībā un ietvaros rīkoties ar pašvaldības mantu un finanšu resursiem, slēgt saimnieciskus darījumus ar juridiskajām un fiziskajām personām;
  7. organizēt teritorijas attīstības programmas projekta, teritorijas plānojuma projekta un budžeta projekta izstrādāšanu, kā arī saimnieciskā un gada publiskā pārskata sagatavošanu;

organizēt, kontrolēt un vadīt administrācijas darbu, kontrolēt pašvaldības pasūtījuma izpildi;

  1. saskaņojot ar domes priekšsēdētāju, pieņemt darbā un atbrīvo no darba pašvaldības administrācijas darbiniekus, apstiprināt darbinieku amata pienākumus, parakstīt koplīgumu;
  2. organizēt saistošo noteikumu, domes lēmumu, domes priekšsēdētāja vai viņa vietnieku rīkojumu un citu normatīvo aktu izpildi;
  3. atcelt pašvaldības administrācijas pieņemtos prettiesiskos lēmumus, kā arī sagatavot un iesniegt domei priekšlikumus par pašvaldības iestāžu nelikumīgu un nelietderīgu lēmumu atcelšanu, savas kompetences ietvaros izdod rīkojumus pašvaldības iestāžu un kapitālsabiedrību vadītājiem, kā arī citiem administrācijas darbiniekiem un kontrolēt to izpildi, ir atbildīgs par pašvaldības iestāžu un kapitālsabiedrību darbu;
  4. ziņot domei par administrācijas darbu, kā arī pēc domes vai priekšsēdētāja pieprasījuma sniegt ziņojumus un pārskatus par pieprasītajiem jautājumiem;
  5. pieņemt lēmumus par mantas (izņemot zemes nomu) nodošanu iznomāšanai un veikt citas normatīvajos aktos noteiktās darbības nomas objektu iznomāšanas procesā;
  6. pašvaldības administrācijas ikdienas funkciju izpildei var izveidot komisijas vai darba grupas;
  7. pašvaldības domes nomaiņas gadījumā nodrošināt pašvaldības nepārtrauktu darbu, organizēt dokumentācijas un materiālo vērtību nodošanu jaunajam pašvaldības domes priekšsēdētājam;

15.domes budžeta ietvaros apstiprināt pašvaldības iestāžu budžeta tāmju grozījumus;

  1. izsniegt licences, atļaujas, rakstiskus saskaņojumus un piekrišanas komercdarbības veikšanai pašvaldības administratīvajā teritorijā;
  2. izsniegt atļaujas vai saskaņot publisku pasākumu, piketu, sapulču un gājienu rīkošanu;
  3. pieņemt lēmumus par aizliegumu atrasties uz publisko ūdeņu ledus tādās vietās, kur var tikt apdraudēta personas dzīvība un veselība;
  4. veikt citus normatīvajos aktos noteiktos pienākumus.

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība (akadēmiskā bakalaura/maģistra grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība);

- obligāta darba pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 5 gadi valsts vai pašvaldības iestādē vai  privātajā sektorā;

- latviešu valodas zināšanas (augstākā pakāpe C2) un vismaz vienas no Eiropas Savienības oficiālajām valodām zināšanas sarunvalodas līmenī;

Piedāvājam:

  • atalgojumu EUR 1850 apmērā pirms nodokļu nomaksas;
  • darba līgumu uz nenoteiktu laiku;
  • atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā komandā;
  • stabilu atalgojumu vienmēr laikā un sociālās garantijas;
  • darba devēja apmaksātas profesionālās izaugsmes iespējas;
  • stabilu, drošu un sakārtotu darba vidi.

Pieteikuma iesniegšanas kārtība

Motivācijas vēstuli, dzīves gaitas aprakstu (CV), kurā iekļauts pašvērtējums par vismaz vienas no Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanām (izņemot latviešu valodu), redzējumu par Daugavpils pilsētas pašvaldības izpildinstitūcijas darbības efektivitātes uzlabošanu (uz vienas A4 lapas), augstāko izglītību  apliecinošu dokumentu kopijas , valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju (C2) (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā). Personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā, iesniedz diploma pielikuma kopiju vai citu dokumentu, kas apliecina mācību programmas apgūšanu latviešu valodā . Dokumentus iesūtīt pa pastu, norādot adresātu – Daugavpils pilsētas dome, Krišjāņa Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Daugavpils pilsētas domē, Krišjāņa Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, 1.stāvā, Informācijas birojā, darba laikā; uz aploksnes jābūt norādei „Domes izpilddirektora amata kandidāta atlasei”, kā arī konkursa dalībnieka vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram.

Pieteikums jāiesniedz līdz 2019.gada 1.aprīlim, plkst.1700Sūtot pieteikumu pa pastu, jānodrošina, lai pieteikums tiktu saņemts līdz 2019.gada 1.aprīļa, plkst.1700.

NOLIKUMS

———

Daugavpils pilsētas dome izsludina konkursu uz Daugavpils pilsētas pašvaldības profesionālās ievirzes sporta izglītības iestādes „Daugavpils Futbola skola”

direktora amatu

Direktora pamatpienākumi:

  • nodrošināt iestādes nolikumā noteikto funkciju izpildi;
  • nodrošināt iestādes darbību reglamentējošo normatīvo aktu, iestādes nolikuma, Daugavpils pilsētas domes lēmumu un rīkojumu, Daugavpils pilsētas pašvaldības un Sporta pārvaldes rīkojumu un metodisko ieteikumu ievērošanu;
  • vadīt iestādi un tās darbiniekus, saskaņā ar Latvijas Republikas izglītības jomu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām nodrošināt iestādi ar atbilstošas kvalifikācijas pedagogiem (treneriem), veicināt pedagogu (treneru) profesionālo izaugsmi, nodrošināt pedagogu (treneru) pašvērtējuma un pašanalīzes procesu iestādē, paaugstināt profesionālo meistarību;
  • nodrošināt LR ārējo normatīvo aktu un Domes iekšējo normatīvo aktu ievērošanu un izpildi iestādē;
  • nodrošināt mācību procesa nepārtrauktību un atbilstību normatīvo aktu prasībām;
  • nodrošināt izglītības iestādes lietojumā nodotā pašvaldības nekustamā īpašuma lietderīgu izmantošanu un apsaimniekošanu;
  • piedalīties ar iestādes darbību vai darbības uzlabošanu saistītu projektu realizācijā;
  • sadarboties ar Latvijas Futbola federāciju un audzēkņu vecākiem.

Prasības kandidātiem:

     -      augstākā pedagoģiskā izglītības vai augstākā un pedagoģiskā izglītības vai augstākās

            izglītības studiju programmas ietvaros apgūti un ar pedagoģiju saistīti studiju kursi vismaz

            divu kredītpunktu jeb 80 stundu apjomā;

    -       darba pieredze pedagoģiskā darbā (sporta treneris, sporta skolotājs) ne mazāk kā 5 gadi ;

    -       latviešu valodas zināšanas (augstākā pakāpe C2) ;

    -       par papildus priekšrocībām tiks uzskatīta  futbola trenera A-UEFA vai UEFA Pro  licence       

            vai A vai B kategorijas sporta specialista sertifikāts;

Piedāvājam:

  • atalgojumu EUR 1150 apmērā pirms nodokļu nomaksas;
  • darba līgumu uz nenoteiktu laiku;
  • atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā komandā;
  • stabilu atalgojumu vienmēr laikā un sociālās garantijas;
  • darba devēja apmaksātas profesionālās izaugsmes iespējas;
  • stabilu, drošu un sakārtotu darba vidi.

Daugavpils pilsētas pašvaldības profesionālās ievirzes sporta izglītības iestādes „Daugavpils Futbola skola”  nolikums ir publicēts Daugavpils pilsētas domes tīmekļa vietnē – www.daugavpils.lv 

Pieteikuma iesniegšanas kārtība

Motivācijas vēstuli, dzīves gaitas aprakstu (CV), apliecinājumu, ka uz pretendentu

neattiecas Izglītības likuma 50.pantā  un Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72.panta piektā

daļā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas,  

redzējumu par Daugavpils futbola skolas attīstības iespējām (līdz divām A4 lapām), valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju (C2) (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā). Personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā, iesniedz diploma pielikuma kopiju vai citu dokumentu, kas apliecina mācību programmas apgūšanu latviešu valodā, futbola trenera A-UEFA vai UEFA Pro  licences vai A vai B kategorijas sporta specialista sertifikāta kopija (ja tāda ir izsniegta pretendentam) iesūtīt pa pastu, norādot adresātu – Daugavpils pilsētas dome, Krišjāņa Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Daugavpils pilsētas domē, Krišjāņa Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, 1.stāvā, Informācijas birojā, darba laikā; uz aploksnes jābūt norādei „Konkursam uz Daugavpils pilsētas pašvaldības profesionālās ievirzes sporta izglītības iestādes “Daugavpils Futbola skola” direktora amata kandidāta atlasei”, kā arī konkursa dalībnieka vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram.

Pieteikums jāiesniedz līdz 2019.gada 27.martam, plkst.1600Sūtot pieteikumu pa pastu, jānodrošina, lai pieteikums tiktu saņemts līdz 2019.gada 27.marta, plkst.1600.

Nolikums


Daugavpils pilsētas domes aicina darbā jaunatnes lietu speciālistu

 (Jaunatnes nodaļas Jauniešu neformālās izglītības centrā)

 

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (izglītība mākslas menedžmenta jomā tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • Jaunatnes lietu speciālista izglītība vai kursi;
  • Valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī (C līmeņa 1.pakāpe);
  • Augsta atbildības sajūta, analītiskās spējas, labas komunikācijas prasmes, prasme vadīt un organizēt savu darbu, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus;
  • Precizitāte un augsta atbildības sajūta;
  • Prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus;
  • Spējas strādāt paaugstinātas intensitātes un psiholoģiskās slodzes apstākļos;
  • Zināšanas un iemaņas administratīvajā darbā;
  • Zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas saistīti ar amata pienākumu izpildi;
  • Lietvedības pārzināšana;
  • Prasmes darbā ar biroja tehniku un standarta programmatūru.

 

Pamatpienākumi:

  • Organizēt jaunatnes biedrību darbību un aktivitātes Jauniešu neformālās izglītības centrā.
  • Organizēt pasākumus jaunatnei saskaņā ar valsts un pašvaldību izvirzītajām prioritātēm jaunatnes politikas jomā;
  • Īstenot darbu ar jaunatni pašvaldībā, sadarbojoties ar jaunatnes organizācijām un jaunatnes iniciatīvu grupām;
  • Nodrošināt savlaicīgu informācijas par Jauniešu neformālās izglītības centra aktivitātēm izplatīšanu masu informācijas līdzekļos, interneta portālos;
  • Aprēķināt un piesaistīt finanšu līdzekļus, kas nepieciešami Jauniešu neformālās izglītības centra un organizāciju aktivitāšu norisei;
  • Izstrādāt priekšlikumus Jauniešu neformālās izglītības centra un organizāciju attīstībai;
  • Motivēt jauniešus un organizācijas iesaistīties pasākumu, projektu un programmu izstrādē, īstenošanā, izvērtēšanā un pilnveidošanā;
  • Sagatavot prezentācijas materiālus un prezentēt tos, argumentējot savu viedokli, priekšlikumus un ieteikumus;
  • Veikt un risināt saimnieciskos jautājumus, kas saistīti ar Jauniešu neformālās izglītības centru.
  • Darba alga EUR 640.00

Pieteikumu, CV, motivācijas vēstuli, rekomendācijas (ja tādas ir), izglītību un darba pieredzi apliecinošo dokumentu kopijas, valsts valodas zināšanu apliecinoša dokumenta kopiju (ja izglītība nav iegūta valsts valodā) līdz 2019.gada 13.martam  nosūtīt uz e-pasta adresiinfo@daugavpils.lv norādot izvēlēto vakanci vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Daugavpils pilsētas domē, Krišjāņa Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, 1.stāvā, Informācijas birojā, darba laikā; uz aploksnes jābūt norādei „jaunatnes lietu speciālista amatam”, kā arī pretendenta vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram.

Tālrunis uzziņām 20231327.


Daugavpils pilsētas pašvaldības tūrisma attīstības un informācijas aģentūra

aicina darbā uz noteiktu laiku – 6 mēnešiem

Klientu apkalpošanas speciālistus

(profesijas kods: 4222 07, 2 vakantas amata vietas)

darbam Daugavpils cietokšņa Kultūras un informācijas centrā (DCKIC), Nikolaja ielā 5.

Darba pamatpienākumi:

  • sniegt ar tūrismu saistītu informāciju DCKIC apmeklētājiem latviešu, krievu vai angļu valodā;
  • plānot un organizēt pasākumus Daugavpils cietoksnī;
  • vadīt ekskursijas pa Daugavpils cietoksni latviešu, krievu un angļu valodā;
  • veikt suvenīru tirdzniecību un sniegt Aģentūras apstiprinātos maksas pakalpojumus;
  • veikt DCKIC apmeklētāju uzskaiti un anketēšanu.

Prasības:

  • vidējās pakāpes profesionālā vai augstākā izglītība tūrisma, vēstures vai humanitāro zinātņu jomā (var būt students);
  • valsts valodas pārvaldīšana (augstākais līmenis);
  • labas krievu un angļu valodas zināšanas;
  • MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī;
  • prasme strādāt gan komandā, gan individuāli un patstāvīgi organizēt savu darbu;
  • labas komunikācijas un saskarsmes prasmes;
  • pozitīva domāšana, augsta atbildības sajūta un precizitāte.

Par priekšrocību tiks uzskatīts:

  • pieredze darbā ar tūristiem vai gida darbā;
  • labas krievu un angļu valodas zināšanas;
  • pieredze darbā ar kases aparātu.

Piedāvājam:

  • interesantu, dinamisku un kreatīvu darbu draudzīgā kolektīvā;
  • profesionālās pilnveidošanās iespējas;
  • atalgojumu EUR 510,00 apmērā pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas.

CV un motivācijas vēstuli ar norādi „Klientu apkalpošanas speciālists”, sūtīt līdz 2019. gada 11. martam (ieskaitot) uz e-pastu agentura@daugavpils.lv  vai iesniegt personīgi Daugavpils Tūrisma informācijas centrā, Rīgas ielā 22A, Daugavpilī, papildus informācija zvanot uz tālr. 65400515, 25640999.


Daugavpils pilsētas dome aicina darbā

PERSONAS DATU AIZSARDZĪBAS SPECIĀLISTU

Galvenie amata pienākumi:

  • nodrošināt personas datu pārvaldību Daugavpils pilsētas domes pašvaldības iestādēs atbilstoši Vispārīgajai datu aizsardzības regulai;
  • papildināt personas datu drošības pārvaldības stratēģiju un nodrošināt tās īstenošanu;
  • identificēt drošības riskus, analizēt tos un izstrādāt pasākumu plānu risku novēršanai un mazināšanai;
  • nodrošināt personas datu aizsardzības risku vadību;
  • uzturēt un aktualizēt datu apstrādes reģistru un informācijas sistēmu reģistru;
  • organizēt darbinieku apmācības un sniegt darbiniekiem konsultācijas datu aizsardzības jomā;
  • veikt pretpasākumus iestādes informācijas noplūdei;
  • izstrādāt informācijas sistēmu drošības risku analīzi un kontrolēt drošības risku mazinošo pasākumu ieviešanu;
  • organizēt iekšējas pārbaudes personas datu aizsardzības atbilstībai.
  • izstrādāt, analizēt un organizēt iestāžu drošības stratēģijas un metodes, ieviest un kontrolēt to izpildi, kā arī uzlabot tās.

Prasības pretendentam:

  • augstākā izglītība tiesību zinātņu, informācija tehnoloģiju vai līdzīgā jomā;
  • personas datu aizsardzība speciālista kvalifikācija;
  • prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus;
  • spēja strādāt patstāvīgi un komandā;
  • labas analītiskās prasmes;
  • precizitāte un atbildība;
  • zināšanas darbā ar datoru;
  • valsts valodas zināšanas saskaņā ar Valsts valodas likumu.

Piedāvājam:

  • atalgojumu EUR 1300 apmērā pirms nodokļu nomaksas;
  • darba līgumu uz nenoteiktu laiku;
  • normālu darba laiku;
  • atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā komandā;
  • stabilu atalgojumu vienmēr laikā un sociālās garantijas;
  • papildus piemaksas un kompensācijas;
  • darba devēja apmaksātas profesionālās izaugsmes iespējas;
  • stabilu, drošu un sakārtotu darba vidi;

Pieteikuma iesniegšanas kārtība

  • motivācijas vēstule;
  • dzīves gaitas aprakstu (CV);
  • augstāko izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
  • valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā). Personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā, iesniedz diploma pielikuma kopiju vai citu dokumentu, kas apliecina mācību programmas apgūšanu latviešu valodā.
  • Dokumentus iesūtīt pa pastu, norādot adresātu – Daugavpils pilsētas dome, Krišjāņa Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Daugavpils pilsētas domē, Krišjāņa Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, 1.stāvā, Informācijas birojā, darba laikā; uz aploksnes jābūt norādei „Personas datu aizsardzības speciālista amatam”, kā arī pretendenta vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram.

Pieteikums jāiesniedz līdz 2019.gada 7. martam plkst.17:00.


Konkurss Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” vadītāja vietnieka amatam

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” vadītāja vietnieka amata pamatpienākumi, nepieciešamā izglītība un prasmes  

  1. Amata pamatpienākumi:

1.1. pilda Sociālā dienesta vadītāja pienākumus viņa prombūtnes laikā vai viņa uzdevumā;

1.2. kontrolē un pārrauga Sociālā dienesta Sociālo pakalpojumu nodaļas un Sociālās palīdzības nodaļas darbu;

1.3. organizē, vada un atbild par deinstitucionalizācijas procesu un aktivitātēm Sociālajā dienestā;

1.4. sagatavo pieteikumus Sociālā dienesta dalībai ES un citu fondu projektos, organizē un atbild par to realizēšanu;

1.5. veic sociālās vides izpēti Daugavpils pilsētas pašvaldībā, nosaka problēmas, sagatavo un iesniedz Sociālā dienesta vadītājam priekšlikumus sociālo problēmu risinājumam, atbild par sociālo problēmu risinājuma izpildi;

1.6. organizē, vada, uzrauga un uzlabo Sociālā dienesta iekšējo kontroles sistēmu, t.sk., Sociālā dienesta sniegtās sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu kvalitāti un Sociālajam dienestam noteikto funkciju un uzdevumu izpildes efektivitāti;

1.7. Sociālā dienesta vadītāja uzdevumā veic iekšējo inspekciju Sociālā dienesta struktūrās;

1.8. organizē, vada, uzrauga un uzlabo Sociālā dienesta sniegtos e-pakalpojumus, paplašina un pilnveido e-pakalpojumu klāstu, organizē pakalpojumu izpildes rādītāju noteikšanu, uzskaiti, veic šo radītāju analīzi u.c.;

1.9. veic citus Sociālā dienesta vadītāja uzdotos un amata aprakstā noteiktos pienākumus.

  1. Amata veikšanai nepieciešamās zināšanas un prasmes:

2.1. otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālajā darbā;

2.2. darba pieredze sociālajā darbā (vismaz trīs gadi);

2.3. darba pieredze vadošā amatā (vismaz divi gadi);

2.4. pieredze personālvadībā;

2.5. valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;

2.6. angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties sarunvalodā, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei;

2.7. sociālo jautājumu likumdošanas un citu normatīvo aktu pārzināšana (t.sk. pašvaldības sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu veidu pārzināšana);

2.8. labas komunikāciju un sadarbības prasmes, analītiskās spējas;

2.9. izpratne par sociālā darba procesu;

2.10. zināšanas un iemaņas dokumentu un administratīvo aktu sagatavošanā;

2.11. precizitāte un augsta atbildības sajūta;

2.12. teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstiski un mutiski;

2.13. spēja strādāt paaugstinātas intensitātes un psiholoģiskās slodzes apstākļos;

2.14. labas datorprasmes (Mc Office, Interneta pārlūks, datu bāzes).

Pieteikumu un CV, motivācijas vēstuli, vīziju par iestādes attīstības iespējām (ne vairāk kā uz vienas A4 lapas),  rekomendācijas (ja tādas ir); izglītību un darba pieredzi apliecinošo dokumentu kopijas, valsts valodas zināšanu apliecinoša dokumenta kopiju, ja izglītība nav iegūta valsts valodā, līdz 2019.gada 4.martam plkst.10.00var iesūtīt pa pastu, norādot adresātu – Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde “Sociālais dienests”, Vienības iela 8, Daugavpils, LV-5401, vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādē “Sociālais dienests”, Vienības ielā 8, Daugavpilī, LV-5401, 1.stāvā, sekretārei, darba laikā; uz aploksnes jābūt norādei uz kuru amatu pretendē, kā arī vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram. Tālrunis uzziņām 65440911 vai 65423700.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu tikai šīs vakances atlases procesu. Datu pārzinis ir Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde "Sociālais dienests", adrese: Vienības iela 8, Daugavpils, LV-5401.

---------------------

Daugavpils pilsētas dome aicina darbā būvinspektoru

Galvenie amata pienākumi:

  • Veikt būvniecības kontroli atbilstoši būvniecību regulējošo normatīvo aktu prasībām;
  • Pārbaudīt būves ekspluatācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām;
  • Izskatīt iesniegumus un sūdzības savas kompetences ietvaros;
  • Kontrolēt būvdarbu uzsākšanas nosacījumu izpildi;
  • Pieņemt lēmumus pārbaudes lietās;
  • Pieņemt apmeklētājus un sniegt konsultācijas būvniecības jomā. 

Prasības pretendentam:

  • Vismaz otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā, arhitekta studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā vai atbilstība Ministru kabineta 2014.gada 19.augusta noteikumu Nr. 499 “Noteikumi par būvinspektoriem” Noslēguma jautājumu 20. vai 21.punktam;
  • Atbilstība Ministru kabineta 2014.gada 19.augusta noteikumu Nr. 499 “Noteikumi par būvinspektoriem” 4.punktam;
  • prasme strādāt ar datora biroja programmām Microsoft Office, Excel un AutoCad;
  • labas komunikācijas prasmes, spēja ātri un patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās ;
  • prasmes analizēt, salīdzināt, noformulēt viedokli un vērtējumu;
  • izpratne par valsts pārvaldes principiem;
  • valsts valodas zināšanas saskaņā ar Valsts valodas likumu;
  • Vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība.

Piedāvājam:

  • atalgojumu EUR 1060 apmērā pirms nodokļu nomaksas;
  • darba līgumu uz nenoteiktu laiku;
  • normālu darba laiku;
  • atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā komandā;
  • stabilu atalgojumu vienmēr laikā un sociālās garantijas;
  • darba devēja apmaksātas profesionālās izaugsmes iespējas;
  • stabilu, drošu un sakārtotu darba vidi;
  • nelaimes gadījumu apdrošināšanu

Pieteikuma iesniegšanas kārtība

  • motivācijas vēstule;
  • dzīves gaitas aprakstu (CV);
  • augstāko izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
  • valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā). Personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā, iesniedz diploma pielikuma kopiju vai citu dokumentu, kas apliecina mācību programmas apgūšanu latviešu valodā.
  • Dokumentus iesūtīt pa pastu, norādot adresātu – Daugavpils pilsētas dome, Krišjāņa Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Daugavpils pilsētas domē, Krišjāņa Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, 1.stāvā, Informācijas birojā, darba laikā; uz aploksnes jābūt norādei „Būvinspektora amatam”, kā arī pretendenta vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram.

Pieteikums jāiesniedz līdz 2019.gada 1. aprīlim plkst.17:00.

------------------------------------------------

SIA “Daugavpils ūdens”
izsludina konkursu uz
klientu apkalpošanas operatora amatu (darba līgums uz noteiktu laiku, sakarā ar uzņēmuma klientu
apkalpošanas operatora prombūtni)
Pieteikšanās līdz: 2019.gada 12.februārim (ieskaitot)
Darba vieta: Daugavpils
Klientu apkalpošanas operatora amatam izvirzāmās prasības:
1. Izglītība ne zemāka par vidējo.
2. Vēlama darba pieredze klientu apkalpošanas jomā.
3. Valsts valodas zināšanu apjoms nav mazāks par vidējā līmeņa 1.pakāpi (B1).
4. Jāspēj patstāvīgi organizēt darbu, pieņemt lēmumus un strādāt komandā, jāpiemīt komunikabilitātei, atbildības
sajūtai, precizitātei, noturībai, nosvērtībai.
5. Jāatbild par kvalitatīvu klientu apkalpošanu, par sniegtās informācijas pareizību, par darba dokumentu
neaizskaramību un konfidencialitāti, par savlaicīgu un patiesu datu ievadīšanu.
6. Jāzina savstarpēji saistīto darba procesu izpildes secība, to racionāla organizācija, pakalpojumu un citu darbības
veidu izmaksu veidošanās principi.
7. Jāprot lietot praksē teorētiskās zināšanas un tās nepārtraukti papildināt.
Klientu apkalpošanas operatora amata pienākumi:
1. Veikt klientu pieņemšanu, saskaņā ar izstrādāto procedūru, reģistrēt un ievadīt informāciju par klientiem
informācijas sistēmā, reģistrēt klientu pieteikumus, iesniegumus un sūdzības.
2. Kontrolēt klientu pieteikumu termiņus, to savlaicīgu izpildi.
3. Sagatavot līgumu projektus, saskaņot līgumu projektus ar klientiem, kontrolēt līgumu parakstīšanas termiņus ar
klientiem, reģistrēt līgumus informācijas sistēmā, veikt līgumu uzskaiti.
4. Konsultēt klientus par uzskaites veikšanu uzņēmumā, noformēt klientu pārvešanu uz aprēķiniem atbilstoši
vidējam ūdens patēriņam, veikt klientu pieslēgšanu WEB-sistēmā, un sniedz konsultācijas, saistītas ar sistēmas
lietošanu.
5. Veikt klientu uzskaiti, nodrošināt klientus ar nepieciešamajiem dokumentiem, sniegt konsultācijas klientiem par
rēķinos ietverto informāciju, organizēt vienošanās noslēgšanu ar klientiem par parāda dzēšanu.
6. Reģistrēt informācijas sistēmā kontrolrādījumus.
7. Sagatavot tiešajam vadītājam nepieciešamos sarakstus un katru mēnesi iesniegt atskaiti par paveikto darbu.
Iesniedzamie dokumenti
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam iesniegt līdz 2019.gada 12.februārim (ieskaitot) personīgi vai sūtot pa pastu
SIA “Daugavpils ūdens”, Ūdensvada ielā 3, Daugavpilī, LV-5401 ar norādi: “Konkursam uz SIA “Daugavpils ūdens”
klientu apkalpošanas operatora amatu”, vai elektroniski, sūtot uz e-pasta adresi:
kontakti@daugavpils.udens.lv šādus dokumentus:
1. motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību),
norādot kandidāta kontaktinformāciju (pasta adrese, e-pasta adrese, tālruņa numurs);
2. Curriculum Vitae (CV), tai skaitā, norādot informāciju par: profesionālo darba pieredzi - darba vietas nosaukumu
un galvenos darba pienākumus;
3. izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
4. profesionālo kvalifikāciju, valodu un citas prasmes apliecinošu dokumentu (sertifikātu) kopijas;
5. valsts valodas prasmes apliecības par valsts valodas prasmes atbilstību vidējā līmeņa 1.pakāpei (B1) kopiju vai
dokumenta, kas apliecina izglītības iegūšanu valsts valodā kopiju;
6. kandidāts, ja izglītība ir iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā;
7. citus dokumentus, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpil 


 Daugavpils pilsētas pašvaldības tūrisma attīstības un informācijas aģentūra

aicina darbā uz nenoteiktu laiku

Tūrisma informācijas konsultantu / -i 

darbam Daugavpils Tūrisma informācijas centrā

(profesijas kods: 4221 03)

Darba pamatpienākumi:

  • sniegt ar tūrismu saistītu informāciju par Daugavpils pilsētu un Daugavpils cietoksni TIC apmeklētājiem latviešu, krievu vai angļu valodā;
  • veikt tūrisma informācijas centra apmeklētāju uzskaiti un apkopošanu;
  • apkalpot TIC apmeklētājus, sniegt maksas pakalpojumus, veikt tirdzniecību un noformēt dokumentus;
  • administrēt tūrisma informācijas centra datubāzes, interneta vietnes un sociālo tīklu lapas;
  • sagatavot dažādus ar tūrismu saistītus tekstus, veikt šo tekstu tulkojumus uz krievu un angļu valodu;
  • piedalīties pasākumu organizēšanā;
  • veidot jaunus tūrisma piedāvājumus.

Prasības:

  • vidējās pakāpes profesionālā vai augstākā izglītība tūrisma vai humanitāro zinātņu jomā;
  • vismaz 1 gada darba pieredze tūrisma informācijas centrā vai klientu apkalpošanas jomā;
  • valsts valodas pārvaldīšana (augstākais līmenis);
  • labas krievu un angļu valodas zināšanas;
  • MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī;
  • prasme strādāt gan komandā, gan individuāli un patstāvīgi organizēt savu darbu;
  • labas komunikācijas un saskarsmes prasmes;
  • pozitīva domāšana, augsta atbildības sajūta un precizitāte;
  • spēja organizēt darbu patstāvīgi, precizitāte, operativitāte, augsta atbildības sajūta.

Par priekšrocību tiks uzskatīts:

  • pieredze darbā tūrisma informācijas centrā;
  • pieredze darbā ar tūristiem;
  • pieredze mājas lapu un soc. tīklu administrēšanā.

Piedāvājam:

  • interesantu, dinamisku un kreatīvu darbu draudzīgā kolektīvā;
  • profesionālās pilnveidošanās iespējas;
  • atalgojumu EUR 693,00 apmērā pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas.

 

CV un motivācijas vēstuli, valsts valodas zināšanu apliecinoša dokumenta kopiju, ja izglītība nav iegūta valsts valodā, ar norādi „Tūrisma informācijas konsultants”, sūtīt līdz 2019. gada 14. janvārim (ieskaitot) uz e-pastu agentura@daugavpils.lv  vai iesniegt personīgi Daugavpils Tūrisma informācijas centrā, Rīgas ielā 22A, Daugavpilī, papildus informācija zvanot uz tālr. 65400515, 25640999.


Projekta vadītājs ERAF projektiem (uz projektu īstenošanas laiku)

Daugavpils pilsētas dome aicina darbā projekta vadītāju ERAF projektiem “Degradēto rūpniecisko teritoriju reģenerācija Daugavpils pilsētas un Ilūkstes novada teritorijās II kārta” un “Dienvidlatgales pašvaldību teritoriju pilsētvides revitalizācija ekonomiskās aktivitātes paaugstināšanai”

Prasības pretendentam:

  • augstākā izglītība;
  • vismaz 1 gadu pieredze ES fondu (ERAF; KF; KPFI u.c.) finansēto investīciju (projekts saistīts ar infrastruktūras objektu atjaunošanu vai būvniecību) projektu vadīšanā;
  • izpratne par projektu cikla vadību un projekta ietvaros veicamajām procedūrām, projektā paredzētajām aktivitātēm un to specifiku, projekta finanšu plūsmas plānošanu;
  • prasme strādāt komandā;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas (rakstiski un mutvārdos);
  • datorprasmes: MS Office

Paredzamie pienākumi:

  • nodrošināt efektīvu Projekta vadīšanu ar mērķi sasniegt Projekta plānoto mērķi, nodrošināt veiksmīgu un savlaicīgu visu Projekta aktivitāšu īstenošanu, kā arī nodrošināt Projekta budžeta izpildi un visu attiecīgo atskaišu iesniegšanu;
  • nodrošināt projekta vadības grupas darbības organizēšanu, pienākumu sadalīšanu;
  • nodrošināt projekta aktivitāšu ieviešanu atbilstoši apstiprinātajam laika grafikam un projekta budžetam, kā arī atbilstoši projekta ietvaros noslēgtajiem būvdarbu un pakalpojumu līgumiem;
  • nodrošināt projekta dokumentācijas kārtošanu atbilstoši izsniegtajai lietu nomenklatūrai un savlaicīgu projekta atskaišu sagatavošanu un iesniegšanu projekta sadarbības iestādei sadarbībā ar projekta partneri – Ilūkstes novada pašvaldību.
  • regulāri komunicēt un atskaitīties par Projekta progresu Projekta vadības grupai un Projekta uzraudzības padomei, savlaicīgi informēt par nepieciešamajām izmaiņām, precizējumiem un par projekta kādas no sadaļām nesavlaicīgas izpildes (vai neizpildes) draudiem, kā arī iesniegt pamatotus priekšlikumus situācijas uzlabošanai un jautājumu risināšanai;
  • veikt Projekta aktivitāšu plānošanu un izpildi;
  • nodrošināt projekta ieviešanas progresu atbilstoši apstiprinātajam Projekta pieteikumam;
  • sagatavot un iesniegt apstiprināšanai Projekta pārskatus, kā arī nepieciešamības veikt labojumus un papildinājumus;
  • nodrošināt Projekta lietvedību un uzskaiti, Projekta dokumentācijas uzglabāšanu, arhīva veidošanu;
  • nodrošināt Projekta atbilstību vizuālās identitātes prasībām;
  • veikt citas nepieciešamās darbības saskaņā ar Vienošanos par Eiropas Savienības fonda projekta īstenošanu;

Piedāvājam:

  • Atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
  • atalgojumu EUR 910,00 apmērā pirms nodokļu nomaksas.

CV, motivācijas vēstuli, rekomendācijas (ja tādas ir); izglītību un darba pieredzi apliecinošo dokumentu kopijas, valsts valodas zināšanu apliecinoša dokumenta kopiju, ja izglītība nav iegūta valsts valodā, līdz 2018.gada 27.novembrim (ieskaitot) sūtīt uz e-pasta adresi: attistiba@daugavpils.lv , atsaucoties uz vakanci, vai iesniegt personīgi Daugavpils pilsētas domes Attīstības departamentā, K.Valdemāra ielā 13, Daugavpilī, 2.stāvā, 206.kabinetā, darba laikā.

PROJEKTU APRAKSTI


BŪVINSPEKTORS

Daugavpils pilsētas dome aicina darbā būvinspektoru.

Prasības pretendentam:

  • vismaz otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā, arhitekta studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā vai atbilstība Ministru kabineta 2014.gada 19.augusta noteikumu Nr.499 “Noteikumi par būvinspektoriem” Noslēguma jautājumu 20. vai 21.punktam;
  • Atbilstība Ministru kabineta 2014.gada 19.augusta noteikumu Nr.499 “Noteikumi par būvinspektoriem” 4.punktam;
  • prasme strādāt ar datora biroja programmām Microsoft Office, Excel un AutoCAD;
  • labas komunikācijas prasmes, spēja ātri un patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās;
  • prasmes analizēt, salīdzināt, noformulēt viedokli un vērtējumu, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus;
  • teicamas valsts valodas zināšanas un vēlamas svešvalodas (krievu ) zināšanas;
  • vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība;
  • izpratne par valsts pārvaldes principiem.

Galvenie amata pienākumi:

  • veikt būvniecības kontroli atbilstoši būvniecību regulējošo normatīvo aktu prasībām.
  • pārbaudīt būves ekspluatācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām.
  • izskatīt iesniegumus un sūdzības savas kompetences ietvaros.
  • kontrolēt būvdarbu uzsākšanas nosacījumu izpildi.
  • pieņemt lēmumus pārbaudes lietās, kur nepieciešama liela pieredze un attiecīgās jomas pārzināšana;
  • pieņemt apmeklētājus un sniegt konsultācijas būvniecības jomā.

Mēs piedāvājam:

  • Atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
  • Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • Nelaimes gadījumu apdrošināšanu.

CV, motivācijas vēstuli, rekomendācijas (ja tādas ir); izglītību un darba pieredzi apliecinošo dokumentu kopijas, valsts valodas zināšanu apliecinoša dokumenta kopiju, ja izglītība nav iegūta valsts valodā, līdz 2018.gada 30.novembrim (pasta zīmogs) var iesūtīt pa pastu, norādot adresātu – Daugavpils pilsētas dome, K.Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5400, vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Daugavpils pilsētas domē, K.Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, 1.stāvā, Informācijas birojā, darba laikā; uz aploksnes jābūt norādei uz kuru amatu pretendē, kā arī vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram vai nosūtīt uz e-pasta adresiinfo@daugavpils.lv norādot izvēlēto vakanci.


Daugavpils pilsētas dome izsludina konkursu uz Daugavpils pilsētas domes izpilddirektora amatu

Izpilddirektora pamatpienākumi

Izpilddirektora amata pienākumi tiek noteikti likuma “Par pašvaldībām” 69.pantā un Daugavpils pilsētas pašvaldības nolikuma 18.punktā un proti:

  1. organizēt domes izdoto saistošo noteikumu un citu normatīvo aktu izpildi;
  2. dod rīkojumus pašvaldības iestāžu vadītājiem;
  3. sagatavot priekšlikumus domei par attiecīgās pašvaldības iestāžu nelikumīgu un nelietderīgu lēmumu atcelšanu;
  4. ierosināt domei iecelt amatā vai atbrīvot no amata pašvaldības iestāžu vadītājus, domes nolikumā noteiktajā kārtībā pieņem darbā un atbrīvo no darba pašvaldības administrācijas darbiniekus;
  5. iesniegt domei priekšlikumus par pašvaldības iestāžu un pašvaldības kapitālsabiedrību izveidošanu, reorganizēšanu un likvidēšanu;
  6. domes noteiktajā kārtībā un ietvaros rīkoties ar pašvaldības mantu un finanšu resursiem, slēgt saimnieciskus darījumus ar juridiskajām un fiziskajām personām;
  7. organizēt teritorijas attīstības programmas projekta, teritorijas plānojuma projekta un budžeta projekta izstrādāšanu, kā arī saimnieciskā un gada publiskā pārskata sagatavošanu; organizēt, kontrolēt un vadīt administrācijas darbu, kontrolēt pašvaldības pasūtījuma izpildi;
  1. saskaņojot ar domes priekšsēdētāju, pieņemt darbā un atbrīvo no darba pašvaldības administrācijas darbiniekus, apstiprināt darbinieku amata pienākumus, parakstīt koplīgumu;
  2. organizēt saistošo noteikumu, domes lēmumu, domes priekšsēdētāja vai viņa vietnieku rīkojumu un citu normatīvo aktu izpildi;
  3. atcelt pašvaldības administrācijas pieņemtos prettiesiskos lēmumus, kā arī sagatavot un iesniegt domei priekšlikumus par pašvaldības iestāžu nelikumīgu un nelietderīgu lēmumu atcelšanu, savas kompetences ietvaros izdod rīkojumus pašvaldības iestāžu un kapitālsabiedrību vadītājiem, kā arī citiem administrācijas darbiniekiem un kontrolēt to izpildi, ir atbildīgs par pašvaldības iestāžu un kapitālsabiedrību darbu;
  4. ziņot domei par administrācijas darbu, kā arī pēc domes vai priekšsēdētāja pieprasījuma sniegt ziņojumus un pārskatus par pieprasītajiem jautājumiem;
  5. pieņemt lēmumus par mantas (izņemot zemes nomu) nodošanu iznomāšanai un veikt citas normatīvajos aktos noteiktās darbības nomas objektu iznomāšanas procesā;
  6. pašvaldības administrācijas ikdienas funkciju izpildei var izveidot komisijas vai darba grupas;
  7. pašvaldības domes nomaiņas gadījumā nodrošināt pašvaldības nepārtrauktu darbu, organizēt dokumentācijas un materiālo vērtību nodošanu jaunajam pašvaldības domes priekšsēdētājam;

     15. domes budžeta ietvaros apstiprināt pašvaldības iestāžu budžeta tāmju grozījumus;

  1. izsniegt licences, atļaujas, rakstiskus saskaņojumus un piekrišanas komercdarbības veikšanai pašvaldības administratīvajā teritorijā;
  2. izsniegt atļaujas vai saskaņot publisku pasākumu, piketu, sapulču un gājienu rīkošanu;
  3. pieņemt lēmumus par aizliegumu atrasties uz publisko ūdeņu ledus tādās vietās, kur var tikt apdraudēta personas dzīvība un veselība;
  4. veikt citus normatīvajos aktos noteiktos pienākumus.

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība (akadēmiskā bakalaura/maģistra grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība);

- obligāta darba pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 3 gadi valsts vai pašvaldības iestādē vai  privātajā sektorā;

- latviešu valodas zināšanas (augstākā pakāpe C2) un vismaz vienas no Eiropas Savienības oficiālajām valodām zināšanas sarunvalodas līmenī;

- par papildus priekšrocībām tiks uzskatīta  papildus apmācība (amata pienākumu izpildei tālākizglītības kursu apmeklējums pēdējo 3 gadu laikā vismaz 6 akadēmisko stundu apjomā).

Pieteikuma iesniegšanas kārtība

Motivācijas vēstuli, dzīves gaitas aprakstu (CV), kurā iekļauts pašvērtējums par vismaz vienas no Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanām (izņemot latviešu valodu), redzējumu par Daugavpils pilsētas pašvaldības izpildinstitūcijas darbības efektivitātes uzlabošanu (uz vienas A4 lapas), augstāko izglītību un tālākizglītību  apliecinošu dokumentu kopijas (norādot tālākizglītības kursu ilgumu akadēmiskajās stundās), valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju (C2) (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā). Personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā, iesniedz diploma pielikuma kopiju vai citu dokumentu, kas apliecina mācību programmas apgūšanu latviešu valodā . Dokumentus iesūtīt pa pastu, norādot adresātu – Daugavpils pilsētas dome, Krišjāņa Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Daugavpils pilsētas domē, Krišjāņa Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, 1.stāvā, Informācijas birojā, darba laikā; uz aploksnes jābūt norādei „Domes izpilddirektora amata kandidāta atlasei”, kā arī konkursa dalībnieka vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram.

Pieteikums jāiesniedz līdz 2018.gada 20.novembrim, plkst.1700Sūtot pieteikumu pa pastu, jānodrošina, lai pieteikums tiktu saņemts līdz 2018.gada 20.novembrim, plkst.1700.

NOLIKUMS


Projekta vadītājs ERAF projektiem

(uz projektu īstenošanas laiku)

Daugavpils pilsētas dome aicina darbā projekta vadītāju ERAF projektiem “Degradēto rūpniecisko teritoriju reģenerācija Daugavpils pilsētas un Ilūkstes novada teritorijās II kārta” un “Dienvidlatgales pašvaldību teritoriju pilsētvides revitalizācija ekonomiskās aktivitātes paaugstināšanai”

Prasības pretendentam:

  • augstākā izglītība;
  • vismaz 1 gadu pieredze ES fondu (ERAF; KF; KPFI u.c.) finansēto investīciju (projekts saistīts ar infrastruktūras objektu atjaunošanu vai būvniecību) projektu vadīšanā;
  • izpratne par projektu cikla vadību un projekta ietvaros veicamajām procedūrām, projektā paredzētajām aktivitātēm un to specifiku, projekta finanšu plūsmas plānošanu;
  • prasme strādāt komandā;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas (rakstiski un mutvārdos);
  • datorprasmes: MS Office

Paredzamie pienākumi:

  • nodrošināt efektīvu Projekta vadīšanu ar mērķi sasniegt Projekta plānoto mērķi, nodrošināt veiksmīgu un savlaicīgu visu Projekta aktivitāšu īstenošanu, kā arī nodrošināt Projekta budžeta izpildi un visu attiecīgo atskaišu iesniegšanu;
  • nodrošināt projekta vadības grupas darbības organizēšanu, pienākumu sadalīšanu;
  • nodrošināt projekta aktivitāšu ieviešanu atbilstoši apstiprinātajam laika grafikam un projekta budžetam, kā arī atbilstoši projekta ietvaros noslēgtajiem būvdarbu un pakalpojumu līgumiem;
  • nodrošināt projekta dokumentācijas kārtošanu atbilstoši izsniegtajai lietu nomenklatūrai un savlaicīgu projekta atskaišu sagatavošanu un iesniegšanu projekta sadarbības iestādei sadarbībā ar projekta partneri – Ilūkstes novada pašvaldību.
  • regulāri komunicēt un atskaitīties par Projekta progresu Projekta vadības grupai un Projekta uzraudzības padomei, savlaicīgi informēt par nepieciešamajām izmaiņām, precizējumiem un par projekta kādas no sadaļām nesavlaicīgas izpildes (vai neizpildes) draudiem, kā arī iesniegt pamatotus priekšlikumus situācijas uzlabošanai un jautājumu risināšanai;
  • veikt Projekta aktivitāšu plānošanu un izpildi;
  • nodrošināt projekta ieviešanas progresu atbilstoši apstiprinātajam Projekta pieteikumam;
  • sagatavot un iesniegt apstiprināšanai Projekta pārskatus, kā arī nepieciešamības veikt labojumus un papildinājumus;
  • nodrošināt Projekta lietvedību un uzskaiti, Projekta dokumentācijas uzglabāšanu, arhīva veidošanu;
  • nodrošināt Projekta atbilstību vizuālās identitātes prasībām;
  • veikt citas nepieciešamās darbības saskaņā ar Vienošanos par Eiropas Savienības fonda projekta īstenošanu;

Piedāvājam:

  • Atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
  • atalgojumu EUR 910,00 apmērā pirms nodokļu nomaksas.

CV, motivācijas vēstuli, rekomendācijas (ja tādas ir); izglītību un darba pieredzi apliecinošo dokumentu kopijas, valsts valodas zināšanu apliecinoša dokumenta kopiju, ja izglītība nav iegūta valsts valodā, līdz 2018.gada 12.novembrim (ieskaitot) sūtīt uz e-pasta adresi: attistiba@daugavpils.lv , atsaucoties uz vakanci, vai iesniegt personīgi Daugavpils pilsētas domes Attīstības departamentā, K.Valdemāra ielā 13, Daugavpilī, 2.stāvā, 206.kabinetā, darba laikā.

PROJEKTU APRAKSTI

BŪVINSPEKTORS

Daugavpils pilsētas dome aicina darbā būvinspektoru.

Prasības pretendentam:

  • vismaz otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā, arhitekta studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā vai atbilstība Ministru kabineta 2014.gada 19.augusta noteikumu Nr.499 “Noteikumi par būvinspektoriem” Noslēguma jautājumu 20. vai 21.punktam;
  • Atbilstība Ministru kabineta 2014.gada 19.augusta noteikumu Nr.499 “Noteikumi par būvinspektoriem” 4.punktam;
  • prasme strādāt ar datora biroja programmām Microsoft Office, Excel un AutoCAD;
  • labas komunikācijas prasmes, spēja ātri un patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās;
  • prasmes analizēt, salīdzināt, noformulēt viedokli un vērtējumu, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus;
  • teicamas valsts valodas zināšanas un vēlamas svešvalodas (krievu ) zināšanas;
  • vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība;
  • izpratne par valsts pārvaldes principiem.

Galvenie amata pienākumi:

  • veikt būvniecības kontroli atbilstoši būvniecību regulējošo normatīvo aktu prasībām.
  • pārbaudīt būves ekspluatācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām.
  • izskatīt iesniegumus un sūdzības savas kompetences ietvaros.
  • kontrolēt būvdarbu uzsākšanas nosacījumu izpildi.
  • pieņemt lēmumus pārbaudes lietās, kur nepieciešama liela pieredze un attiecīgās jomas pārzināšana;
  • pieņemt apmeklētājus un sniegt konsultācijas būvniecības jomā.

Mēs piedāvājam:

  • Atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
  • Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • Nelaimes gadījumu apdrošināšanu.

CV, motivācijas vēstuli, rekomendācijas (ja tādas ir); izglītību un darba pieredzi apliecinošo dokumentu kopijas, valsts valodas zināšanu apliecinoša dokumenta kopiju, ja izglītība nav iegūta valsts valodā, līdz 2018.gada 30.oktobrim (pasta zīmogs) var iesūtīt pa pastu, norādot adresātu – Daugavpils pilsētas dome, K.Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5400, vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Daugavpils pilsētas domē, K.Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, 1.stāvā, Informācijas birojā, darba laikā; uz aploksnes jābūt norādei uz kuru amatu pretendē, kā arī vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram vai nosūtīt uz e-pasta adresiinfo@daugavpils.lv norādot izvēlēto vakanci.



Pilsētas galvenā mākslinieks

Pagarināts pieteikšanās termiņš uz pilsētas galvenā mākslinieka amatu līdz 15. oktobrim

Prasības pretendentam:

  • vismaz otrā līmeņa augstākā izglītība vizuālās mākslās vai dizaina jomā;
  • vispusīgas zināšanas, kas nodrošina profesionālu pienākumu izpildi;
  • valodu zināšanas: 3.līmeņa A pakāpes valsts valodas zināšanas, un vismaz vienas svešvalodas zināšanas.
  • vismaz 3 (trīs) gadu profesionālā praktiskā pieredze mākslas jomā;
  • prasme strādāt ar datora programmām: Adobe (Photoshop, Illustrator), CorelDraw, Microsoft Office, AutoCad un līdzīgām programmām;
  • izpratne par valsts pārvaldes principiem un darbību;
  • spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un izrādīt iniciatīvu.

Galvenie amata pienākumi:

  • nodrošināt vides vizuālās noformēšanas prasību ievērošanu Daugavpils pilsētas teritorijā;
  • sagatavo priekšlikumus un atzinumus, ievērojot Daugavpils pilsētas teritorijā esošo kultūrvēstures pieminekļu un citu īpaši aizsargājamu objektu saglabāšanas un aizsardzības nepieciešamību, un mūsdienu pilsētvides veidošanas prasības;
  • sagatavo priekšlikumus pilsētas vizuālajam noformējumam un pilsētā notiekošo svētku noformējumam, atbilstoši vides vizuālās noformēšanas prasībām un mūsdienīgas pilsētvides veidošanas vajadzībām;
  • izskatīt krāsu, materiālu un dažādu labiekārtojuma elementu, mazo arhitektūras formu pielietojumu būvprojektos un ēku fasāžu un būvju krāsu pases.
  • izskatīt mākslas darbu, skulptūru, ciļņu, sienas gleznojumu, mākslas instalāciju skices un to novietojumu publiskās vietās;
  • koordinēt vizuālās mākslas procesus, piedalīties izstāžu, plenēru, konkursu un citu pilsētas mākslas aktivitāšu organizēšanā;
  • izskatīt valsts un pašvaldības organizēto svētku un pasākumu vizuālās noformēšanas koncepciju;
  • pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas un norādījumus pilsētvides veidošanas un saglabāšanas jomā.
  • plānot un organizēt Pilsētvides nodaļas ikdienas darbu, nodrošināt un kontrolēt nodaļas noteikto uzdevumu izpildi.

Mēs piedāvājam:

  • Atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
  • Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • Nelaimes gadījumu apdrošināšanu.

Pieteikumu un CV, motivācijas vēstuli, rekomendācijas (ja tādas ir); izglītību un darba pieredzi apliecinošo dokumentu kopijas, valsts valodas zināšanu apliecinoša dokumenta kopiju, ja izglītība nav iegūta valsts valodā, līdz 2018.gada 15. oktobrim (pasta zīmogs) var iesūtīt pa pastu, norādot adresātu – Daugavpils pilsētas dome, K.Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5400, vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Daugavpils pilsētas domē, K.Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, 1.stāvā, Informācijas birojā, darba laikā; uz aploksnes jābūt norādei uz kuru amatu pretendē, kā arī vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram vai nosūtīt uz e-pasta adresi: info@daugavpils.lv norādot izvēlēto vakanci.


Klientu apkalpošanas speciālists

Daugavpils pilsētas pašvaldības tūrisma attīstības un informācijas aģentūra aicina darbā uz nenoteiktu laiku Klientu apkalpošanas speciālistu (profesijas kods: 4222 07) darbam Daugavpils cietokšņa Kultūras un informācijas centrā (DCKIC), Nikolaja ielā 5.

Darba pamatpienākumi:

  • sniegt ar tūrismu saistītu informāciju par Daugavpils pilsētu un Daugavpils cietoksni DCKIC apmeklētājiem latviešu, krievu vai angļu valodā;
  • plānot un organizēt pasākumus Daugavpils cietoksnī;
  • vadīt ekskursijas pa Daugavpils cietoksni latviešu, krievu un angļu valodā;
  • veikt suvenīru tirdzniecību un sniegt Aģentūras apstiprinātos maksas pakalpojumus;
  • veikt Daugavpils cietokšņa vēstures un kultūrvēsturisko vērtību izpēti,
  • plānot un veidot Daugavpils cietoksnim veltītas izstādes un ekspozīcijas;
  • veikt DCKIC apmeklētāju uzskaiti un anketēšanu;
  • veidot jaunus tūrisma piedāvājumus Daugavpils cietoksnī.

Prasības:

  • vidējās pakāpes profesionālā vai augstākā izglītība tūrisma, vēstures vai humanitāro zinātņu jomā;
  • vismaz 1 gada darba pieredze tūrisma informācijas centrā vai klientu apkalpošanas jomā;
  • valsts valodas pārvaldīšana (augstākais līmenis);
  • labas krievu un angļu valodas zināšanas;
  • MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī;
  • prasme strādāt gan komandā, gan individuāli un patstāvīgi organizēt savu darbu;
  • labas komunikācijas un saskarsmes prasmes;
  • pozitīva domāšana, augsta atbildības sajūta un precizitāte;

Par priekšrocību tiks uzskatīts:

  • pieredze darbā tūrisma informācijas centrā;
  • pieredze ekskursiju vadīšanā un darbā ar tūristiem;
  • pieredze pasākumu organizēšanā un vadīšanā.

Piedāvājam:

  • interesantu, dinamisku un kreatīvu darbu draudzīgā kolektīvā;
  • profesionālās pilnveidošanās iespējas;
  • atalgojumu EUR 688,00 apmērā pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas.

CV un motivācijas vēstuli, valsts valodas zināšanu apliecinoša dokumenta kopiju, ja izglītība nav iegūta valsts valodā, ar norādi „Klientu apkalpošanas speciālists”, sūtīt līdz 2018. gada 5. oktobrim (ieskaitot) uz e-pastu agentura@daugavpils.lv vai iesniegt personīgi Daugavpils Tūrisma informācijas centrā, Rīgas ielā 22A, Daugavpilī, papildus informācija zvanot uz tālr. 65400515, 25640999.