No 19. marta klientus SEB bankas filiālēs apkalpos tikai ar iepriekšēju pieteikšanos Pilsētas ziņas

2296
No 19. marta klientus SEB bankas filiālēs apkalpos tikai ar iepriekšēju pieteikšanos

Rūpējoties par bankas darbinieku un apmeklētāju veselību, sākot ar 19. martu, visās SEB bankas filiālēs pakalpojumus klātienē sniegs tikai ar iepriekšēju pieteikšanos, kā arī lūdzot apliecināt, ka pēdējo 14 dienu laikā klients nav bijis ārvalstīs.

Bankas filiāļu darba laiks netiek mainīts. Arī SEB internetbanka, mobilā lietotne, maksājumi ar norēķinu kartēm un bankomāti joprojām strādā kā ierasts.

Pirms ierašanās filiālē obligāti jāpiesaka savs apmeklējums, zvanot bankas Klientu centram pa tālruni +371 26668777. Ja sarunas laikā tiks secināts, ka klātienes tikšanās nav nepieciešama un darbības pakalpojuma saņemšanai iespējams veikt internetbankā, atbalsts tiks sniegts pa tālruni. Savukārt, ja sarunas laikā bankas darbinieks secinās, ka klātienes konsultācija tomēr ir nepieciešama, tā tiks nodrošināta klientam vēlamajā filiālē un laikā.

Šādā formātā filiāles strādās līdz 14. aprīlim, kamēr valstī ir izsludināta ārkārtējā situācija, vai arī līdz turpmākiem paziņojumiem

Atgādinām, ka visus pamata finanšu pakalpojumus var saņemt attālināti, izmantojot SEB mobilo lietotni un internetbanku – uzzināt konta atlikumu, apmaksāt rēķinus, pieteikt un saņemt maksājumu karti, parakstīt līgumus un dokumentus elektroniski, saņemt patēriņa kredītu vai līzingu, kā arī video konsultācijā ar speciālistiem pārrunāt aktuālus jautājumus par mājokļa kredītu vai uzkrājumiem. Vairāk par iespējām bankas pakalpojumus saņemt attālināti: seb.lv/online-pakalpojumi.

Saziņai ar banku aicinām izmantot video konsultācijas, kā arī uzdot jautājumus internetbankā, sociālajos tīklos, virtuālajam asistentam mājaslapā vai zvanot pa tālruni.

 

Ar cieņu,

SEB banka

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!