DPD 2018/21, Angiogrāfijas ierīces ar integrētu intravaskulāro sonogrāfiju piegāde angiogrāfijas un sirds kateterizācijas laboratorijai

Pēdējo reizi informācija atjaunota 26.04.2024, 14:19
Identifikācijas numurs:
DPD 2018/21
Iepirkuma statuss:
Pabeigts
Iepirkuma tips:
Atklāts konkurss
Pasūtītājs:
Daugavpils valstspilsētas pašvaldība
  1. Iepirkuma identifikācijas numurs DPD 2018/21

 

  1. Pasūtītāja nosaukums, adrese un citi rekvizīti

Daugavpils pilsētas dome, reģistrācijas Nr.90000077325, adrese: K. Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, LV-5401, tālrunis: 5404338, fakss 5421941.

  1. Pasūtītājs, kura labā tiek veikts konkurss un līguma slēdzējs: SIA “Daugavpils reģionālā slimnīca” , reģ.Nr.41503029600, juridiskā adrese: Vasarnīcu iela 20, Daugavpils, LV-5417, Latvijas Republika.
  2. Iepirkuma procedūru veic darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” 9.3.2.specifiskā atbalsta mērķa “Uzlabot kvalitatīvu veselības aprūpes pakalpojumu pieejamību, jo īpaši sociālās, teritoriālās atstumtības un nabadzības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem, attīstot veselības aprūpes infrastruktūru” Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansētā projekta Nr. 9.3.2.0/17/I/010  ““SIA “Daugavpils reģionālās slimnīca” kvalitatīvu veselības aprūpes pakalpojumu pieejamības uzlabošana un infrastruktūras attīstība”” ietvaros.
  3. Iepirkuma priekšmeta apraksts, apjoms, atbilstošākais CPV kods vai kodi
    • Iepirkuma priekšmets: angiogrāfijas ierīces ar integrētu intravaskulāro sonogrāfiju piegāde angiogrāfijas un sirds kateterizācijas laboratorijai (SAM 9.3.2.) saskaņā ar Tehnisko specifikāciju (1.pielikums).
    • CPV kods: 33111720-4 (angiogrāfijas aparāti), 50400000-9 (medicīnisko un precīzijas iekārtu remonta un tehniskās apkopes pakalpojumi).

 

  1. Iepirkuma priekšmeta daļas un to apjoms, ja tādas tiek noteiktas, un piedāvājumu iesniegšanas noteikumi iepirkuma priekšmeta daļās, ja tādas tiek noteiktas

 

Iepirkuma priekšmets nav sadalīts daļās.

 

  1. Noteikumi attiecībā uz vispārīgo vienošanos (ja attiecināms)

Nav attiecināms

 

  1. Iepirkuma līguma izpildes laiks, vieta un svarīgākie nosacījumi
    • Līguma izpildes vieta: Latvijas Republika, Daugavpils, Vasarnīcu iela 20 (SIA “Daugavpils reģionālā slimnīca” struktūrvienība “Centrālā slimnīca”).
    • Līguma izpildes laiks: 3 (trīs) kalendāro mēnešu laikā no Pasūtītāja rakstiska pieteikuma saņemšanas dienas.
    • Paredzamais Pasūtītāja rakstiska pieteikuma iesniegšanas laika periods: no līguma noslēgšanas dienas līdz 2018.gada oktobrim (ieskaitot).
    • Līguma grozījumi: līguma grozījumi ir pieļaujami, ievērojot Publisko iepirkumu likuma nosacījumus.
  2. Piedāvājumu iesniegšanas un atvēršanas vieta, datums un laiks
    • Piedāvājumus drīkst iesniegt sākot ar dienu, kad paziņojums par Līgumu ir publicēts Iepirkumu uzraudzības biroja mājas lapā.
    • Saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 39.panta pirmo daļu, piedāvājumi konkursā ir iesniedzami tikai elektroniski, izmantojot Valsts reģionālās attīstības aģentūras mājaslapā pieejamās Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmu[1]. Ārpus Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas iesniegtie piedāvājumi tiks atzīti par neatbilstošiem Nolikuma prasībām.
    • Piedāvājumu iesniegšanas pēdējais termiņš – ne vēlāk kā līdz 2018.gada aprīlim plkst.10:00 pēc vietējā laika. Ja no elektroniskās informācijas sistēmas uzturētāja ir saņemts paziņojums par traucējumiem elektroniskās informācijas sistēmas darbībā, kuru dēļ nav iespējams iesniegt piedāvājumus, iepirkuma komisija pieņems lēmumu pagarināt piedāvājumu iesniegšanas termiņu un pasūtītājs pircēja profilā publicēs informāciju par piedāvājumu iesniegšanas termiņa pagarināšanu, vienlaikus informējot par pieņemto lēmumu visus piegādātājus, kuri ir reģistrējušies kā iepirkuma dokumentācijas saņēmēji, un sagatavo paziņojumu par izmaiņām vai papildu informāciju un iesniedz to publikāciju vadības sistēmā.
    • Komisija atver iesniegtos piedāvājumus tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām nolikumā norādītajā vietā un laikā, izņemot Publisko iepirkumu likuma 68. panta septītajā daļā minēto gadījumu.
    • Piedāvājumu atvēršana notiek izmantojot Valsts reģionālās attīstības aģentūras mājaslapā pieejamos rīkus piedāvājumu elektroniskai saņemšanai.
    • Piedāvājumu elektroniska atvēršana paredzēta 2018.gada aprīlī plkst.10:00, Imantas ielā 9-1B, Daugavpilī. Piedāvājumu atvēršanas sanāksme ir atklātā. Iesniegto piedāvājumu atvēršanas procesam var sekot līdzi tiešsaistes režīmā Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā.
    • Ja Pretendents piedāvājuma datu aizsardzībai izmantojis piedāvājuma šifrēšanu, Pretendentam ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) minūtes pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām iepirkuma komisijai jāiesniedz elektroniskā atslēga ar paroli šifrētā dokumenta atvēršanai.
    • Piedāvājumu vērtēšanu un lēmumu pieņemšanu komisija veic slēgtā sēdē.
  3. Ieinteresēto piegādātāju sanāksmes norises vieta, datums un laiks, ja tāda sanāksme tiek paredzēta

Iepirkuma komisija rīko ieinteresēto piegādātāju sanāksmi, ja ne vēlāk kā 10 dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas ir saņemti vismaz divu ieinteresēto piegādātāju priekšlikumi rīkot ieinteresēto piegādātāju sanāksmi. Sanāksmi rīko ne vēlāk kā piecas dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas, un informāciju par sanāksmi ievieto pasūtītāja profilā vismaz trīs dienas iepriekš.

  1. Prasības attiecībā uz piedāvājuma noformējumu un iesniegšanu
    • Piedāvājums jāiesniedz elektroniski Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā, ievērojot šādas Pretendenta izvēles iespējas:
      • izmantojot Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas piedāvātos rīkus, aizpildot minētās sistēmas e-konkursu apakšsistēmā šā iepirkuma sadaļā ievietotās formas;
      • elektroniski aizpildāmos dokumentus elektroniski sagatavojot ārpus Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas un augšupielādējot sistēmas attiecīgajās vietnēs aizpildītas PDF formas, t.sk. ar formā integrētajiem failiem (šādā gadījumā Pretendents ir atbildīgs par aizpildāmo formu atbilstību dokumentācijas prasībām un formu paraugiem);
      • elektroniski (PDF formas veidā) sagatavoto piedāvājumu šifrējot ārpus e-konkursu apakšsistēmas ar trešās personas piedāvātiem datu aizsardzības rīkiem un aizsargājot ar elektronisku atslēgu un paroli (šādā gadījumā Pretendents ir atbildīgs par aizpildāmo formu atbilstību dokumentācijas prasībām un formu paraugiem, kā arī dokumenta atvēršanas un nolasīšanas iespējām).
    • Sagatavojot piedāvājumu, Pretendents ievēro, ka:
      • Pieteikuma veidlapa, tehniskais un finanšu piedāvājums, piedāvāto speciālistu saraksts, jāaizpilda tikai elektroniski, atsevišķā elektroniskā dokumentā ar Microsoft Office 2010 (vai vēlākas programmatūras versijas) rīkiem lasāmā formātā.
      • Iesniedzot piedāvājumu, Pretendents ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu paraksta vismaz Pretendenta pieteikumu, Finanšu piedāvājumu un tehnisko piedāvājumu. Pieteikumu paraksta Pretendentu pārstāvēt tiesīgā persona, pievienojot pārstāvību apliecinošu dokumentu (piemēram, pilnvaru);
      • Citus dokumentus Pretendents pēc saviem ieskatiem ir tiesīgs iesniegt elektroniskā formā, gan parakstot ar Elektronisko iepirkumu sistēmas piedāvāto elektronisko parakstu, gan parakstot ar drošu elektronisko parakstu.
    • Piedāvājums jāiesniedz latviešu valodā, kvalifikāciju apliecinošie dokumenti (piemēram, sertifikāti) var tikt iesniegti citā valodā ar pievienotu Pretendenta apliecinātu tulkojumu latviešu valodā. Informatīvie materiāli (piemēram, ražotāja katalogi, bukleti), kas tiek iesniegti papildus Nolikuma prasībām, var tikt iesniegti arī svešvalodā.
    • Ja Pretendents iesniedzis kāda dokumenta kopiju, to apliecina atbilstoši Dokumentu juridiskā spēka likumam. Ja dokumenta kopija nav apliecināta atbilstoši šajā apakšpunktā minēto normatīvo aktu prasībām, Pasūtītājs, ja tam rodas šaubas par iesniegtā dokumenta kopijas autentiskumu, Publisko iepirkumu likuma 41.panta piektās daļas kārtībā var pieprasīt, lai Pretendents uzrāda dokumenta oriģinālu vai iesniedz apliecinātu dokumenta kopiju.
    • Iesniedzot piedāvājumu, Pretendents pilnībā atzīst visus Nolikumā (t.sk. tā pielikumos un formās, kuras ir ievietotas Elektronisko iepirkumu sistēmā e-konkursu apakšsistēmas šā iepirkuma sadaļā) ietvertos nosacījumus.
    • Iesniegtie piedāvājumi, izņemot, ja Pretendents piedāvājumu atsauc, paliek Pasūtītāja īpašumā.
    • Piedāvājums jāsagatavo tā, lai nekādā veidā netiktu apdraudēta Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas darbība un nebūtu ierobežota piekļuve piedāvājumā ietvertajai informācijai, tostarp piedāvājums nedrīkst saturēt datorvīrusus un citas kaitīgas programmatūras vai to ģeneratorus, vai, ja piedāvājums ir šifrēts, Pretendentam noteiktajā laikā (ne vēlāk kā 15 minūšu laikā pēc piedāvājumu atvēršanas uzsākšanas) jāiesniedz derīga elektroniska atslēga un parole šifrētā dokumenta atvēršanai.
    • Ja piedāvājums saturēs kādu no šajā punktā minētajiem riskiem, tas netiks izskatīts.
    • Ja Pretendenta iesniegtais piedāvājums neatbilst Nolikuma prasībām vai noteikumiem, tad iepirkumu komisija ir tiesīga noraidīt Pretendenta iesniegto piedāvājumu.

 

  1. Prasības piedāvājuma nodrošinājumam, ja tāds paredzēts
    • Piedāvājuma nodrošinājums ir iepirkuma procedūras dokumentos paredzēta naudas summas iemaksa Pasūtītāja norādītajā kontā, bankas vai apdrošināšanas sabiedrības garantija par noteiktu naudas summu, kuru Pretendents kopā ar piedāvājumu iesniedz Pasūtītājam kā nodrošinājumu piedāvājuma spēkā esībai. Piedāvājuma nodrošinājuma oriģinālu (bankas garantijas vai apdrošināšanas polises oriģinālu) līdz piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām, iesniedz Centralizēto iepirkumu nodaļā, Imantas iela 9 - 1B, Daugavpils. Apdrošināšanas sabiedrības garantijas oriģinālam ir pievienojams dokuments, kas apliecinātu, ka uz piedāvājuma iesniegšanas brīdi par šo garantiju ir veikta apmaksa pilnā apmērā.
    • Kopā ar piedāvājumu iesniedzams piedāvājuma nodrošinājums EIS e-konkursu apakšsistēmā, piestādot iemaksu Pasūtītāja norādītajā kontā apliecinošo dokumentu, bankas vai apdrošināšanas sabiedrības garantiju 19 500 euro (deviņpadsmit tūkstoši pieci simti euro).

Piedāvājuma nodrošinājumu ir iespējams iemaksāt Daugavpils pilsētas domes bankas kontā: AS “SWEDBANK”, kods HABALV22, N/k LV69HABA0001402041250, kā maksājuma mērķi norādot “Piedāvājuma nodrošinājums iepirkumam DPD 2018/21”. Piedāvājuma nodrošinājuma summai jābūt faktiski ieskaitītai Daugavpils pilsētas domes bankas kontā ne vēlāk kā piedāvājumu iesniegšanas pēdējā dienā.

  • Minimālais piedāvājuma nodrošinājuma spēkā esības termiņš ne mazāk kā 5 mēneši no piedāvājumu atvēršanas dienas.
  • Nepieciešamības gadījumā Pasūtītājs var pieprasīt, lai Pretendenti pagarina minimālo piedāvājuma nodrošinājuma spēkā esības termiņu par konkrētu papildus periodu. Piedāvājuma nodrošinājuma termiņš nedrīkst pārsniegt 6 mēnešus, skaitot no piedāvājumu atvēršanas dienas.
  • Piedāvājuma nodrošinājums ir spēkā īsākajā no šādiem termiņiem, izņemot Publisko iepirkumu likuma 50.panta sestajā daļā minēto gadījumu:

1) iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajā minimālajā piedāvājuma nodrošinājuma spēkā esības termiņā;

2) ja iepirkuma procedūras dokumentos ir noteikts, ka Pretendents, kuram piešķirtas Līguma slēgšanas tiesības, pēc Līguma noslēgšanas iesniedz saistību izpildes nodrošinājumu, — līdz dienai, kad izraudzītais Pretendents iesniedz šādu saistību izpildes nodrošinājumu. Attiecas uz pretendentu, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības;

3) līdz Līguma noslēgšanai.

  • Nodrošinājuma devējs izmaksā Pasūtītājam vai Pasūtītājs ietur Pretendenta iemaksāto piedāvājuma nodrošinājuma summu, ja:

1) Pretendents atsauc savu piedāvājumu, kamēr ir spēkā piedāvājuma nodrošinājums;

2) Pretendents, kuram piešķirtas Līguma slēgšanas tiesības, Pasūtītāja noteiktajā termiņā nav iesniedzis tam iepirkuma procedūras dokumentos un Līgumā paredzēto saistību izpildes nodrošinājumu;

3) Pretendents, kuram piešķirtas Līguma slēgšanas tiesības, neparaksta Līgumu Pasūtītāja noteiktajā termiņā.

  • Pretendentu iesniegtie piedāvājuma nodrošinājuma oriģināli tiek atgriezti pēc pretendentu pieprasījuma. Iemaksātais piedāvājuma nodrošinājums tiks atmaksāts mēneša laikā no iepirkuma līguma noslēgšanas dienas.
  • Iepirkuma piedāvājums, kam nebūs nodrošinājuma, vai tiks iesniegts Nolikuma prasībām neatbilstošs nodrošinājums, tiks atzīts par iepirkuma prasībām neatbilstošu un tiks noraidīts.
  1. Prasības saistību izpildes nodrošinājumam, ja tāds paredzēts
    • Līgumā projektā ir paredzēts līgumsaistību izpildes nodrošinājums tam, ka Līguma Izpildītājs pienācīgi un pareizi izpildīs Līgumā minētās saistības.
    • Līgumsaistību izpildes nodrošinājuma veids: bankas vai apdrošināšanas sabiedrības garantijas oriģināls, atbilstoši Līguma projekta nosacījumiem.
    • Līguma saistību izpildes nodrošinājuma apmērs ir 10% (desmit procenti) no līguma summas bez PVN.
    • Līgumsaistību izpildes nodrošinājums ir spēkā šādā termiņā: no tā izdošanas datuma līdz preču pieņemšanas-nodošanas akta parakstīšanai.
    • Līgumsaistību izpildes nodrošinājumam ir jāatbilst šādām prasībām: Banka vai apdrošināšanas sabiedrība apņemas bez nosacījumiem un neatsaucami garantēt kā primārais saistību nesējs maksājuma(u) veikšanu pēc Pasūtītāja pirmās prasības, ko parakstījusi Pasūtītāja paraksttiesīga persona, saņemšanas, kur Pasūtītājs paziņos, ka Līguma Izpildītājs nepilda minētā Līguma saistības (tostarp, bet ne tikai: kad iestājas tādi notikumi, kas pasūtītajam dod tiesības pārtraukt līgumu vienpusējā kārtā, turklāt neatkarīgi no tā, vai ir vai nav iesniegts paziņojums par līguma pārtraukšanu; kad pasūtītājam ir nepieciešams ieturēt līgumsodu vai neatmaksāto avansa summu; kad pasūtītājam ir nepieciešams kompensēt saistību neizpildes rezultātā pasūtītājam nodarītos zaudējumus), un bez jebkādiem iebildumiem par jebkuru summu iepriekš noteiktajās robežās. Pasūtītājam nav nepieciešams pierādīt vai dot pamatojumu vai iemeslus savai prasībai. Banka vai apdrošināšanas sabiedrība apņemas izmaksāt Pasūtītājam pieprasīto summu ņemot vērā jebkuru prasību, kas izdarīta pirms līgumsaistību nodrošinājuma termiņa beigām. Saistību izpildes nodrošinājuma summa samazināsies par jebkuru summu, kuru Banka vai apdrošināšanas sabiedrība izmaksās saskaņā ar Pasūtītāja pieprasījumu. Jebkurš strīds sakarā ar saistību izpildes nodrošinājumu tiks izskatīts attiecīgās piekritības tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

 

  1. Atsauce uz Publisko iepirkumu likuma panta pirmo daļu un norāde, ka pretendentu izslēgšanas gadījumi tiks pārbaudīti Publisko iepirkumu likuma 42. pantā noteiktajā kārtībā

Pretendentu izslēgšanas gadījumi tiks pārbaudīti Publisko iepirkumu likuma 42. pantā noteiktajā kārtībā: 42. pants. Pretendentu izslēgšanas noteikumi (https://likumi.lv/ta/id/287760-publisko-iepirkumu-likums#p42&pd=1)

Publisko iepirkumu likuma 43.panta 2.daļa nosaka: ”Ja Pretendents vai personālsabiedrības biedrs, ja Pretendents ir personālsabiedrība, atbilst šā likuma 42.panta pirmās daļas 1., 3., 4., 5., 6. vai 7. punktā minētajam izslēgšanas gadījumam, Pretendents norāda to piedāvājumā un, ja tiek atzīts par tādu, kuram būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības, iesniedz skaidrojumu un pierādījumus par nodarītā kaitējuma atlīdzināšanu vai noslēgtu vienošanos par nodarītā kaitējuma atlīdzināšanu, sadarbošanos ar izmeklēšanas iestādēm un veiktajiem tehniskajiem, organizatoriskajiem vai personālvadības pasākumiem, lai pierādītu savu uzticamību un novērstu tādu pašu un līdzīgu gadījumu atkārtošanos nākotnē.

 

  1. Publisko iepirkumu likuma panta otrajā daļā noteiktie pretendentu izslēgšanas gadījumi (ja attiecināms)

Nav attiecināms

 

  1. Prasības attiecībā uz Pretendenta iespējām veikt profesionālo darbību, pretendenta saimniecisko un finansiālo stāvokli un tehniskajām un profesionālajām spējām, kā arī iesniedzamo informāciju, kas nepieciešama, lai pretendentu novērtētu saskaņā ar minētajām prasībām

 

 

 

Nr.

p.k.

Prasības

 

Iesniedzamā informācija, kas nepieciešama, lai Pretendentu novērtētu saskaņā ar minētajām prasībām:

15.1.

Atbilstība profesionālās darbības veikšanai.

Prasība attiecas arī uz personālsabiedrību un visiem personālsabiedrības biedriem (ja piedāvājumu iesniedz personālsabiedrība) vai visiem piegādātāju apvienības dalībniekiem (ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība), kā arī apakšuzņēmējiem (ja pretendents plāno piesaistīt apakšuzņēmējus).

 

Ārvalstī reģistrētam pretendentam jāiesniedz kompetentas attiecīgās valsts institūcijas izsniegts dokuments, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts atbilstoši tās valsts normatīvo aktu prasībām.

Ziņas par to, vai attiecīgais piegādātājs ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši reģistrācijas vai pastāvīgās dzīvesvietas valsts normatīvo aktu prasībām.

Informāciju par Latvijā reģistrēta vai pastāvīgi dzīvojoša pretendenta reģistrācijas faktu, Pasūtītājs iegūs publiskās datubāzēs.

Informāciju par konkrētas nozares licencētajiem un reģistrētajiem,  atbilstoši   Ministru kabineta 22.12.2015. noteikumiem Nr.752 “Kārtība, kādā licencē un reģistrē darbības ar jonizējošā starojuma avotiem”,  operatoriem (apkalpotājiem) Pasūtītājs iegūs publiskās datubazēs http://www.vvd.gov.lv.

Papildus tam, ir jānorāda šāda informācija:

Pretendenta adrese, telefona/faksa numurs, e-pasts, ziņas par to, vai pretendents ir MVU (mazais un vidējais uzņēmums)[2], bankas rekvizīti: nosaukums, kods, konts; ziņas par personu, kura ir tiesīga parakstīt līgumu, ja pretendentam tiks piešķirtas tiesības slēgt iepirkuma līgumu un cita informācija.

Ja pretendents nav licencēts/sertificēts atbilstoši normatīvo aktu prasībām, jāiesniedz apliecinājums, ka līdz iepirkuma līguma izpildes uzsākšanai pretendents tiks licencēts/sertificēts  atbilstoši Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām.

15.2.

Piedāvājumu ir parakstījusi paraksttiesīga persona

Kompetentas institūcijas izdotu dokumentu par pretendenta pārstāvības tiesībām, kā arī dokumentu, kas apliecina konkursa piedāvājumu parakstījušās personas tiesības pārstāvēt pretendentu, ja piedāvājumu neparaksta pretendenta likumiskais pārstāvis.

Par Latvijā reģistrētiem pretendentiem pasūtītājam pašam jāpārliecinās Uzņēmumu reģistra mājas lapā www.ur.gov.lv.

14.11.

Pretendenta finansiālais stāvoklis ļauj izpildīt iepirkuma līgumu ar priekšapmaksu, kas nepārsniedz 20% (divdesmit procenti) no līguma summas.

Pretendenta rakstisks apliecinājums par nepieciešamās priekšapmaksas apmēru (no 0% līdz 20% no līguma summas). Lūdzam pretendentus ņemt vērā, ka priekšapmaksa tiks veikta tikai pēc bankas galvojuma iesniegšanas pasūtītājam.

15.10.

 

Pretendents nodrošina attiecīgi sertificētu/kvalificētu speciālistu piesaisti Līguma izpildei.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ārvalstu pretendenta personāla kvalifikācijai jāatbilst speciālista reģistrācijas valsts prasībām noteiktu pakalpojumu sniegšanai.

Pretendenta apliecinājums par to, ka pretendenta rīcībā ir ne mazāk  kā viens servisa inženieris, kurš ir ražotāja apmācīts un sertificēts preces uzstādīšanai, remonta un apkopes veikšanai.

Apliecinājumam pievienot iepirkuma līgumā iesaistāmā personāla sarakstu un attiecīgu sertifikātu/kvalifikācijas dokumentu kopijas vismaz par šādiem speciālistiem: servisa inženieris.

 

Pretendents iesniedz apliecinājumu, ka tā piesaistītie ārvalstu speciālisti ir tiesīgi sniegt konkrētos pakalpojumus, kā arī gadījumā, ja ar pretendentu tiks noslēgts iepirkuma līgums, tas ne vēlāk kā piecu darba dienu laikā no iepirkuma līguma noslēgšanas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā iesniegs atzīšanas institūcijai deklarāciju par īslaicīgu profesionālo pakalpojumu sniegšanu Latvijas Republikā reglamentētā profesijā.

33.2.

Pretendentam ir tiesības pārdot medicīnas preces.

Ražotāja vai tā pārstāvja pilnvarojuma vēstule Pretendentam par tiesībām piegādāt piedāvājumā norādīto preci un nodrošināt tās servisu (remontu, garantijas apkopi). Gadījumā, kad Pretendents iesniedz ražotāja pārstāvja pilnvarojuma vēstuli, klāt jāpievieno ražotāja vēstule pilnvarotajam pārstāvim par tiesībām attiecīgi rīkoties ar konkrēto ražotāja preci.

 

Pretendentam pēc preces uzstādīšanas jānodrošina preces tehnisko uzraudzību (funkciju atbilstības testu un elektrodrošības pārbaudes) atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

 

Pretendenta apliecinājums, ka pretendents pēc ierīces uzstādīšanas pēc pasūtītāja pieprasījuma nodrošinās medicīnas iekārtu tehnisko uzraudzību (funkciju atbilstības testu un elektrodrošības pārbaudes) atbilstoši Ministru kabineta 19.08.2014. noteikumiem Nr. 482 “Noteikumi par aizsardzību pret jonizējošo starojumu medicīniskajā apstarošanā” un 12.11.2013. noteikumiem Nr. 1284 “Darbinieku apstarošanas kontroles un uzskaites kārtība” nododot attiecīgo testu pārskatus pasūtītājam.

 

Piedāvātās preces atbilstība normatīvo aktu un nolikuma prasībām.

Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka piedāvātā prece atbilst Eiropas Savienības un Latvijas Republikas attiecīgo jomu reglamentējošo normatīvo aktu prasībām, un piegādās preci ar CE zīmēm, atbilstības deklarācijām un CE sertifikātiem.

 

  1. Noteikumi, kā piegādātāju apvienībām ir jāizpilda prasības attiecībā uz saimniecisko un finansiālo stāvokli vai tehniskajām un profesionālajām spējām

Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, Pasūtītājs var prasīt, lai apvienība, attiecībā uz kuru pieņemts lēmums slēgt Līgumu, pēc savas izvēles izveidojas atbilstoši noteiktam juridiskam statusam vai noslēdz sabiedrības līgumu, vienojoties par apvienības dalībnieku atbildības sadalījumu, ja tas nepieciešams Līguma noteikumu sekmīgai izpildei.

Atbilstību kvalifikācijas prasībām, kas izvirzītas saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 45. un 46.pantu, Pretendents kā piegādātāju apvienība var apliecināt kopumā.

 

  1. Prasība norādīt apakšuzņēmējus
    • Pretendents iesniedz sarakstu ar apakšuzņēmējiem un to apliecinājumus par piekrišanu sniegt konkrētus pakalpojumus, piegādes, norādot tikai apakšuzņēmējus, kuru sniedzamo pakalpojumu, piegādes vērtība ir 10 procenti no kopējās Līguma vērtības vai lielāka, un katram šādam apakšuzņēmējam izpildei nododamo Līguma daļu.

Publisko iepirkumu likuma izpratnē apakšuzņēmējs ir Pretendenta vai apakšuzņēmēja piesaistīta vai nolīgta persona, kura veic būvdarbus vai sniedz pakalpojumus, piegādes, kas nepieciešami ar Pasūtītāja noslēgta publiska būvdarbu, pakalpojumu vai piegādes līguma izpildei neatkarīgi no tā, vai šī persona būvdarbus veic, pakalpojumus vai piegādes sniedz Pretendentam vai citam apakšuzņēmējam. Apakšuzņēmēja sniedzamo pakalpojumu/piegādes kopējo vērtību nosaka, ņemot vērā apakšuzņēmēja un visu attiecīgā iepirkuma ietvaros tā saistīto uzņēmumu sniedzamo pakalpojumu/piegādes vērtību. Par saistīto uzņēmumu Publisko iepirkumu likuma izpratnē uzskata kapitālsabiedrību, kurā saskaņā ar koncerna statusu nosakošajiem normatīvajiem aktiem apakšuzņēmējam ir izšķirošā ietekme vai kurai ir izšķirošā ietekme apakšuzņēmējā, vai kapitālsabiedrību, kurā izšķirošā ietekme ir citai kapitālsabiedrībai, kurai vienlaikus ir izšķirošā ietekme attiecīgajā apakšuzņēmējā.

  • Iepirkuma līguma izpildē iesaistītā personāla un apakšuzņēmēju nomaiņa un jauna personāla un apakšuzņēmēju piesaiste pieļaujama tikai iepirkuma līgumā norādītajā kārtībā un gadījumos, ievērojot Publisko iepirkumu likuma 62.panta normas.
  • Gadījumā, ja Pretendents neplāno piesaistīt apakšuzņēmējus, Pretendents iesniedz rakstisku apliecinājumu par to, ka Līgumam izpildei nav plānots piesaistīt apakšuzņēmējus.

 

  1. Prasība Pretendentam iesniegt būvdarbos vai pakalpojumu sniegšanā iesaistīto apakšuzņēmēju sarakstu atbilstoši Publisko iepirkumu likuma panta ceturtajai daļai (ja attiecināms)

Nav attiecināms

 

  1. Norāde uz tīmekļvietni, kur ir pieejama Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapa, prasības tās aizpildīšanai un iesniegšanai
    • Norāde uz tīmekļvietni: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=lv
    • Pasūtītājs pieņem Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu kā sākotnējo pierādījumu atbilstībai paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām Pretendentu atlases prasībām. Ja piegādātājs izvēlējies iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, lai apliecinātu, ka tas atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām Pretendentu atlases prasībām, tas iesniedz šo dokumentu arī par katru personu, uz kuras iespējām tas balstās, lai apliecinātu, ka tā kvalifikācija atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām, un par tā norādīto apakšuzņēmēju, kura veicamo būvdarbu vai sniedzamo pakalpojumu vērtība ir vismaz 10 procenti no Līguma vērtības. Piegādātāju apvienība iesniedz atsevišķu Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu par katru tās dalībnieku.
    • Piegādātājs var Pasūtītājam iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, kas ir bijis iesniegts citā iepirkuma procedūrā, ja apliecina, ka tajā iekļautā informācija ir pareiza.
    • Pasūtītājam jebkurā iepirkuma procedūras stadijā ir tiesības prasīt, lai Pretendents iesniedz visus vai daļu no dokumentiem, kas apliecina atbilstību paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām Pretendentu atlases prasībām. Pasūtītājs nepieprasa tādus dokumentus un informāciju, kas ir tā rīcībā vai ir pieejama publiskās datubāzēs.
    • Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta piemērošanas kārtību iepirkuma procedūrās nosaka Ministru kabinets. Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapu paraugus nosaka Eiropas Komisijas 2016. gada 5. janvāra Īstenošanas regula 2016/7, ar ko nosaka standarta veidlapu Eiropas vienotajam iepirkuma procedūras dokumentam.

 

  1. Piedāvājumu izvērtēšanas kritēriji
    • Pasūtītājs piešķir Līguma slēgšanas tiesības saimnieciski visizdevīgākajam piedāvājumam, kuru noteiks ņemot vērā šādus kritērijus un skaitliskās vērtības:

Kritēriji

Maksimālā skaitliskā vērtība

Preces kopēja cena bez PVN

60 punkti

Tehniskās priekšrocības

30 punkti

Garantijas termiņš

10 punkti

Maksimālais iespējamais kopējais punktu skaits

100 punkti

  • Par saimnieciski visizdevīgāko tiks atzīts piedāvājums, kas būs atbilstošs visām iepirkuma procedūras dokumentācijas prasībām, ar visaugstāko skaitlisko novērtējumu (lielāko punktu skaitu).
  • Pretendenti nav tiesīgi iesniegt piedāvājumu variantus.
  • Vērtējot preces kopējo cenu, komisija ņem vērā pretendenta piedāvājuma kopējo cenu bez pievienotās vērtības nodokļa. Aprēķina algoritms:

X/Z*Y=iegūstamais punktu skaits, kur:

X – zemākā piedāvātā preces kopēja cena;

Z – vērtējamā piedāvājuma preces kopēja cena;

Y – maksimālais iegūstamais punktu skaits (60 punkti).

  • Vērtējot tehniskās priekšrocības, komisija ņem vērā pretendenta tehniskajā piedāvājumā piedāvātās tehniskās priekšrocības. Tehniskās priekšrocības kritērijā punkti tiek piešķirti šādi:

Nr. p.k.

Prasības

Piešķirtie punkti

1.

Galda virsmas rentgena staru absorbcijas koeficients pie 100 kV, ne vairāk 1,4 mm Al.

 

1.1.

no 1.3 mm Al līdz 1.4mm Al

1 punkts

1.2.

no 1.2 mm Al līdz 1.3mm Al

3 punkti

1.3.

mazāk par 1.2 mm Al

6 punkti

2.

Anoda siltumietilpība, vismaz 5 MHU

 

2.1.

no 5 MHU līdz 6 MHU(iekļauts)

1 punkts

2.2.

no 6 MHU līdz 7 MHU(iekļauts)

3 punkti

2.3.

no 7 MHU līdz 8 MHU(iekļauts)

5 punkti

2.4.

vairāk par  8 MHU

9 punkti

3.

Spuldzes moduļa kopējā siltumietilpība, vismaz 7,0 MHU

 

3.1.

no 7 MHU līdz 8 MHU(iekļauts)

1 punkts

3.2.

no 8 MHU līdz 9 MHU(iekļauts)

3 punkti

3.3.

no 9 MHU līdz 10 MHU(iekļauts)

5 punkti

3.4.

vairāk par  10 MHU

9 punkti

4.

Anoda dzesēšanas ātrums, vismaz 1500 kHU/min

 

4.1.

no 1500 kHU/min  līdz 1600 kHU/min (iekļauts)

1 punkts

4.2.

no 1600 kHU/min  līdz 1700 kHU/min (iekļauts)

3 punkti

4.3.

no 1700 kHU/min  līdz 1800 kHU/min (iekļauts)

5 punkti

4.4.

vairāk par  1800 kHU/min

6 punkti

Maksimālais punktu skaits – 30 punkti. Par attiecīgo izpildīto prasību Pretendents saņem attiecīgo punktu skaitu. Aprēķina algoritms: visi pretendenta iegūtie punkti 4 pozīcijās tiek summēti.

  • Vērtējot garantijas termiņu, komisija ņem vērā pretendenta tehniskajā piedāvājumā piedāvāto garantijas termiņu. Garantijas termiņa kritērijā punkti tiek piešķirti šādi:

Nr. p.k.

Garantijas termiņš

Piešķirtie punkti

1.

24-35 mēneši

1 punkts

2.

36-47 mēneši

3 punkti

3.

48-59 mēneši

5 punkti

4.

60 un vairāk mēneši

10 punkti

Maksimālais punktu skaits – 10 punkti.

  • Galīgo katra Pretendenta piedāvājuma skaitlisko vērtējumu aprēķina summējot iegūto punktu skaitu par katru kritēriju.
  • Piedāvājuma izvēles algoritms: visu klātesošo komisijas locekļu piešķirto punktu kopsumma tiek dalīta ar klātesošo komisiju locekļu skaitu. Uzvarējušais piedāvājums ir piedāvājums ar vislielāko punktu skaitu.
  • Ja pirms tam, kad pasūtītājs pieņems lēmumu par iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu, konstatēs, ka vismaz divu piedāvājumu novērtējums ir vienāds, izšķirošais piedāvājuma izvēles kritērijs, atbilstoši kuram pasūtītājs izvēlēsies piedāvājumu, būs tas, ka izraudzīto piedāvājumu iesniedzis piegādātājs, kas ir nacionāla līmeņa darba devēju organizācijas biedrs un ir noslēdzis koplīgumu ar arodbiedrību, kas ir nacionāla līmeņa arodbiedrības biedre (ja piedāvājumu iesniegusi personālsabiedrība vai personu apvienība, koplīgumam jābūt noslēgtam ar katru personālsabiedrības biedru un katru personas apvienības dalībnieku).

 

  1. Aprites cikla izmaksu aprēķina metodika un aprēķina veikšanai nepieciešamie un iesniedzamie dati (ja attiecināms)

Nav attiecināms

 

  1. Norāde, vai Pretendents var iesniegt piedāvājuma variantus un, ja paredzēta variantu iesniegšana, prasības to iesniegšanai

Piedāvājuma variantu iesniegšana nav paredzēta.

 

  1. Tehniskās specifikācijas un, ja nepieciešams, cita informācija par iepirkuma priekšmetu

Sk. Konkursa Nolikuma 1.pielikumu.

Gadījumā, ja tehniskajā specifikācijā ir norādītas atsauces uz konkrētiem standartiem vai tajā norādīta specifiska izcelsme, īpašs process, kas raksturo tikai kāda konkrēta piegādātāja preces vai pakalpojumus, zīmols, patenti vai specifiski preču veidi, tiek pieņemts, ka šādu norādi lieto kopā ar vārdiem "vai ekvivalents".

 

  1. Cita informācija
    • Kontaktpersona par iepirkuma norisi – Olga Strelkova (tālr. 65404367, e-pasta adrese: strelkova@daugavpils.lv);
    • Ar konkursa Nolikumu un tehnisko specifikāciju var bez maksas iepazīties Daugavpils pilsētas domes mājas lapā daugavpils.lv: sadaļā „Pašvaldības iepirkumi, konkursi”, kā arī Elektronisko iepirkumu sistēmā www.eis.gov.lv.
    • Ja ieinteresētais piegādātājs ir laikus pieprasījis papildu informāciju, Pasūtītājs to sniedz Publisko iepirkumu likumā noteiktajā kārtībā.
    • Pasūtītājs, ievērojot Publisko iepirkumu likuma prasības, var izdarīt grozījumus iepirkuma procedūras dokumentos.
    • Ieinteresētajam piegādātājam pirms piedāvājuma iesniegšanas ir nepieciešams pārliecināties, ka viņš ir iepazinies ar visu informāciju, kas ir publicēta Pasūtītāja profilā attiecībā uz šo iepirkuma procedūru.
    • Piedalīšanās iepirkuma procedūrā ir ieinteresēto piegādātāju brīvas gribas izpausme.
    • Pretendents sedz visus izdevumus, kas saistīti ar piedāvājuma sagatavošanu un iesniegšanu. Pasūtītājs nesedz un nekompensē šos izdevumus neatkarīgi no konkursa norises un iznākuma.
    • Tehniskajā piedāvājumā Pretendents iekļauj šādus dokumentus: Tehnisko piedāvājumu jāsagatavo saskaņā ar Tehniskās specifikācijas, Nolikuma un Līguma prasībām (var tikt noformēts arī pēc parauga (nolikuma 3.pielikums)).
    • Iesniedzot finanšu piedāvājumu, ņem vērā šādas prasības: Pretendenta finanšu piedāvājums ir aizpildāms saskaņā nolikuma prasībām, atbilstoši nolikuma 2.pielikumam. Pretendentu piedāvātās cenas līguma izpildes laikā netiks mainītas. Piedāvātā līgumcena jānorāda EUR (euro) bez PVN.
    • Tiek uzskatīts, ka Pretendenti, iesniedzot savus piedāvājumus, ir iepazinušies ar visiem Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, kas jebkādā veidā var ietekmēt vai var attiekties uz Līgumā noteiktajām vai ar to saistītajām darbībām.
    • Atklātā konkursā var piedalīties piegādātājs Publisko iepirkumu likuma izpratnē.
    • Iepirkuma procedūras dokumentu sagatavotājs (Pasūtītāja amatpersona vai darbinieks), iepirkuma komisijas locekļi un eksperti paraksta apliecinājumu, ka nav tādu apstākļu, kuru dēļ varētu uzskatīt, ka viņi ir ieinteresēti konkrēta Pretendenta izvēlē vai darbībā vai ka viņi ir saistīti ar tiem Publisko iepirkumu likuma 25.panta pirmās daļas izpratnē.
    • Piedāvājumu vērtēšanas laikā Pasūtītājs pārbauda tehniskā un finanšu piedāvājuma atbilstību konkursa un normatīvo aktu prasībām, vai piedāvājumā nav aritmētisku kļūdu. Ja Pasūtītājs konstatē šādas kļūdas, tas šīs kļūdas izlabo. Par kļūdu labojumu un laboto piedāvājuma summu Pasūtītājs paziņo Pretendentam, kura pieļautās kļūdas labotas. Vērtējot finanšu piedāvājumu, Pasūtītājs ņem vērā labojumus. Pasūtītājs izvēlas piedāvājumu vai piedāvājumus saskaņā ar noteiktajiem piedāvājuma izvērtēšanas kritērijiem.
    • Pasūtītājs veiks kvalifikācijas atbilstības pārbaudi tikai tiem pretendentiem, kuriem būtu piešķiramas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības.
    • Ja Pasūtītājam rodas šaubas par iesniegtās dokumenta kopijas autentiskumu, tas pieprasa, lai Pretendents uzrāda dokumenta oriģinālu vai iesniedz apliecinātu dokumenta kopiju.
    • Ja Pasūtītājs konstatē, ka piedāvājumā ietvertā vai Pretendenta iesniegtā informācija vai dokuments ir neskaidrs vai nepilnīgs, tas pieprasa, lai Pretendents, vai kompetenta institūcija izskaidro vai papildina minēto informāciju vai dokumentu vai iesniedz trūkstošo dokumentu, nodrošinot vienlīdzīgu attieksmi pret visiem Pretendentiem. Termiņu nepieciešamās informācijas vai dokumenta iesniegšanai Pasūtītājs nosaka samērīgi ar laiku, kas nepieciešams šādas informācijas vai dokumenta sagatavošanai un iesniegšanai.
    • Piedāvājumu vērtēšanas gaitā Pasūtītājs ir tiesīgs pieprasīt, lai Pretendents iesniedz apliecinājumu tam, ka piedāvājumu izstrādājis neatkarīgi.
    • Pasūtītājs piedāvājumu vērtēšanā var pieaicināt ekspertus.
    • Līgums tiks slēgts, kad būs noslēgta vienošanās par projekta īstenošanu ar sadarbības iestādi un būs pieejami Pasūtītāja budžeta finanšu līdzekļi.
    • Pasūtītājam ir tiesības izbeigt vai pārtraukt iepirkuma procedūru, ievērojot Publisko iepirkumu likumā noteikto kārtību.
    • Par iepirkuma procedūras rezultātiem Pretendenti tiks informēti Publisko iepirkumu likumā noteiktajā kārtībā (sk. https://likumi.lv/doc.php?id=287760).

 

Pielikumā:

  1. pielikums – Tehniskā specifikācija;
  2. pielikums – Finanšu piedāvājuma veidne;
  3. pielikums – Tehniskā piedāvājuma veidne;
  4. pielikums – Līguma projekts.

 

 

[1] Informāciju par to, kā ieinteresētais piegādātājs var reģistrēties par Nolikuma saņēmēju sk. https://www.eis.gov.lv/EIS/Publications/PublicationView.aspx?PublicationId=883

 

[2] Papildus informācija: https://iub.gov.lv/lv/node/98 “Skaidrojums par mazajiem un vidējiem uzņēmumiem”

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!