DPD 2018/63, Būvdarbu veikšana Eiropas Savienības Kohēzijas fonda projekta “Ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmas attīstība Judovkas rajonā, Daugavpilī” ietvaros

Pēdējo reizi informācija atjaunota 23.04.2024, 16:58
Identifikācijas numurs:
DPD 2018/63
Iepirkuma statuss:
Pabeigts
Iepirkuma tips:
Atklāts konkurss
Pasūtītājs:
Daugavpils valstspilsētas pašvaldība
  1. Iepirkuma identifikācijas numurs DPD 2018/63

 

  1. Pasūtītāja nosaukums, adrese un citi rekvizīti

Daugavpils pilsētas dome, reģistrācijas Nr.90000077325, adrese: K. Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, LV-5401, tālrunis: 65404338, fakss 65421941.

  1. Pasūtītājs, kura labā tiek veikts konkurss un līguma slēdzējs: SIA “Daugavpils ūdens”, reģ.Nr. 41503002432, juridiskā adrese: Ūdensvada iela 3, Daugavpils, LV-5401, Latvijas Republika.
  2. Iepirkuma priekšmeta apraksts, apjoms, atbilstošākais CPV kods vai kodi
    • Iepirkuma priekšmets: maģistrālo ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu būvniecība Judovkas rajonā, Daugavpilī, Kohēzijas fonda līdzfinansēta projekta “Ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmas attīstība Judovkas rajonā, Daugavpilī” (SAM 5.3.1.) saskaņā ar FIDIC būvniecības darbu līguma un līguma vienošanās (turpmāk – Līgums, 8.pielikums) noteikumiem, Tehnisko specifikāciju (1.pielikums) un būvprojektiem (2. pielikums).
    • CPV kods: 45230000-8 (Cauruļvadu, komunikāciju un elektropadeves līniju, lielceļu, ceļu, lidlauku un dzelzceļa līniju būvdarbi; lēzenas konstrukcijas).

 

  1. Iepirkuma priekšmeta daļas un to apjoms, ja tādas tiek noteiktas, un piedāvājumu iesniegšanas noteikumi iepirkuma priekšmeta daļās, ja tādas tiek noteiktas

 

Iepirkuma priekšmets nav sadalīts daļās.

 

  1. Noteikumi attiecībā uz vispārīgo vienošanos (ja attiecināms)

Nav attiecināms

 

  1. Iepirkuma līguma izpildes laiks, vieta un svarīgākie nosacījumi
    • Līguma izpildes vieta: Latvijas Republika, Daugavpils pilsētas administratīvā teritorija.
    • Līguma izpildes laiks: saskaņā ar Pretendenta piedāvājumā norādīto, ņemot vērā, ka Līguma maksimālais izpildes termiņš nedrīkst pārsniegt 545 (pieci simti četrdesmit pieci) kalendāras dienas un maksimālā robeža plānotā izpildes termiņa saīsinājumam ir 185 (viens simts astoņdesmit pieci) kalendāras dienas.
    • Līguma priekšmets ir sadalīts šādos posmos:

“A” posms:

Būvniecības darbi saskaņā ar būvobjektu “Maģistrālo ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu būvniecība Judovkas rajonā, Daugavpilī” (Būvatļauja Nr.BIS-BV-4.2-2017-475 (41/17-J) tādā apjomā, kas norādīts Būvprojektā (2.1. pielikums))

“B” posms:

Būvniecības darbi saskaņā ar būvobjektu “Ūdensapgādes un kanalizācijas dīķeru pāri Daugavas upei būvniecība Judovkas rajonā, Daugavpilī” (Būvatļauja Nr.BIS-BV-4.2-2017-473 (39/17-J) tādā apjomā, kas norādīts Būvprojektā (2.2. pielikums))

“C” posms:

Būvniecības darbi saskaņā ar būvobjektu “Maģistrālo ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu būvniecība Judovkas rajonā, Daugavpilī. Kanalizācijas sūkņu stacijas.” (Būvatļauja Nr.BIS-BV-4.2-2017-472 (40/17-J) tādā apjomā, kas norādīts Būvprojektā (2.3. pielikums))

  • Izpilddokumentācijas apjoms: pēc būvniecības darbu pabeigšanas Līguma Izpildītajam ir pienākums piestādīt izpilddokumentāciju visiem Līguma Izpildītāja izpildītiem darbiem tādā apjomā, kas ir pietiekams Līgumā noteikto būvobjektu nodošanai ekspluatācijā saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
  • Līguma grozījumi: līguma grozījumi ir pieļaujami Līgumā noteiktajos gadījumos, ievērojot Publisko iepirkumu likuma nosacījumus.
  • Starptautiskās Inženierkonsultantu Federācijas „Būvniecības darbu līguma noteikumus būvniecības un inženierdarbiem, kuru projektēšanu veic pasūtītājs”, pirmo izdevumu 1999.gadā (International Federation of Consulting Engineers Conditions of Contract for Constraction for Building and Engineering Works Designed by the Employer, First Edition; 1999), Latvijas Inženierkonsultantu asociācijas tulkojums latviešu valodā, ISBN: 2-88432-023-7 (turpmāk – Līguma vispārīgie noteikumi), var iegādāties Latvijas Inženierkonsultantu asociācijā, Krišjāņa Barona ielā 99/1a, Rīgā, LV 1012, e-pasts: lika@lika.lv vai fidic.org/bookshop. Piegādātājs ir tiesīgs iepazīties ar Līguma vispārīgiem noteikumiem uz vietas pie Pasūtītāja, kura labā tiek veikts konkurss un līguma slēdzējs, Ūdensvada ielā 3, Daugavpilī, iepriekš vienojoties par apmeklējuma laiku ar SIA “Daugavpils ūdens” komercdirektoru Alekseju Semjonovu (tālr. 654 22513).
  1. Piedāvājumu iesniegšanas un atvēršanas vieta, datums un laiks
    • Piedāvājumus drīkst iesniegt sākot ar dienu, kad paziņojums par Līgumu ir publicēts Iepirkumu uzraudzības biroja mājas lapā.
    • Saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 39.panta pirmo daļu, piedāvājumi konkursā ir iesniedzami tikai elektroniski, izmantojot Valsts reģionālās attīstības aģentūras mājaslapā pieejamās Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmu[1]. Ārpus Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas iesniegtie piedāvājumi tiks atzīti par neatbilstošiem Nolikuma prasībām.
    • Piedāvājumu iesniegšanas pēdējais termiņš – ne vēlāk kā līdz 2018.gada jūnijam plkst.14:00 pēc vietējā laika. Ja no elektroniskās informācijas sistēmas uzturētāja ir saņemts paziņojums par traucējumiem elektroniskās informācijas sistēmas darbībā, kuru dēļ nav iespējams iesniegt piedāvājumus, iepirkuma komisija pieņems lēmumu pagarināt piedāvājumu iesniegšanas termiņu un pasūtītājs pircēja profilā publicēs informāciju par piedāvājumu iesniegšanas termiņa pagarināšanu, vienlaikus informējot par pieņemto lēmumu visus piegādātājus, kuri ir reģistrējušies kā iepirkuma dokumentācijas saņēmēji, un sagatavo paziņojumu par izmaiņām vai papildu informāciju un iesniedz to publikāciju vadības sistēmā.
    • Komisija atver iesniegtos piedāvājumus tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām nolikumā norādītajā vietā un laikā, izņemot Publisko iepirkumu likuma 68. panta septītajā daļā minēto gadījumu.
    • Piedāvājumu atvēršana notiek izmantojot Valsts reģionālās attīstības aģentūras mājaslapā pieejamos rīkus piedāvājumu elektroniskai saņemšanai.
    • Piedāvājumu elektroniska atvēršana paredzēta 2018.gada jūnijā plkst.14:00, Imantas ielā 9-1B, Daugavpilī. Piedāvājumu atvēršanas sanāksme ir atklātā. Iesniegto piedāvājumu atvēršanas procesam var sekot līdzi tiešsaistes režīmā Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā.
    • Ja Pretendents piedāvājuma datu aizsardzībai izmantojis piedāvājuma šifrēšanu, Pretendentam ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) minūtes pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām iepirkuma komisijai jāiesniedz elektroniskā atslēga ar paroli šifrētā dokumenta atvēršanai.
    • Piedāvājumu vērtēšanu un lēmumu pieņemšanu komisija veic slēgtā sēdē.

 

  1. Ieinteresēto piegādātāju sanāksmes norises vieta, datums un laiks, ja tāda sanāksme tiek paredzēta

Iepirkuma komisija rīko ieinteresēto piegādātāju sanāksmi, ja ne vēlāk kā 10 dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas ir saņemti vismaz divu ieinteresēto piegādātāju priekšlikumi rīkot ieinteresēto piegādātāju sanāksmi. Sanāksmi rīko ne vēlāk kā piecas dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas, un informāciju par sanāksmi ievieto pasūtītāja profilā vismaz trīs dienas iepriekš.

 

  1. Prasības attiecībā uz piedāvājuma noformējumu un iesniegšanu
    • Piedāvājums jāiesniedz elektroniski Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā, ievērojot šādas Pretendenta izvēles iespējas:
      • izmantojot Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas piedāvātos rīkus, aizpildot minētās sistēmas e-konkursu apakšsistēmā šā iepirkuma sadaļā ievietotās formas;
      • elektroniski aizpildāmos dokumentus elektroniski sagatavojot ārpus Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas un augšupielādējot sistēmas attiecīgajās vietnēs aizpildītas PDF formas, t.sk. ar formā integrētajiem failiem (šādā gadījumā Pretendents ir atbildīgs par aizpildāmo formu atbilstību dokumentācijas prasībām un formu paraugiem);
      • elektroniski (PDF formas veidā) sagatavoto piedāvājumu šifrējot ārpus e-konkursu apakšsistēmas ar trešās personas piedāvātiem datu aizsardzības rīkiem un aizsargājot ar elektronisku atslēgu un paroli (šādā gadījumā Pretendents ir atbildīgs par aizpildāmo formu atbilstību dokumentācijas prasībām un formu paraugiem, kā arī dokumenta atvēršanas un nolasīšanas iespējām).
    • Sagatavojot piedāvājumu, Pretendents ievēro, ka:
      • Pieteikuma veidlapa, tehniskais un finanšu piedāvājums, piedāvāto speciālistu saraksts, piedāvāto speciālistu CV, Piedāvājuma pielikums, kas ir Līguma daļa, Apakšuzņēmējiem nododamo būvdarbu saraksts jāaizpilda tikai elektroniski, atsevišķā elektroniskā dokumentā ar Microsoft Office 2010 (vai vēlākas programmatūras versijas) rīkiem lasāmā formātā.
      • Iesniedzot piedāvājumu, Pretendents ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu paraksta vismaz piedāvājuma nodrošinājumu. Piedāvājuma dokumentus paraksta Pretendentu pārstāvēt tiesīgā persona, pievienojot pārstāvību apliecinošu dokumentu (piemēram, pilnvaru);
      • Citus dokumentus Pretendents pēc saviem ieskatiem ir tiesīgs iesniegt elektroniskā formā, gan parakstot ar Elektronisko iepirkumu sistēmas piedāvāto elektronisko parakstu, gan parakstot ar drošu elektronisko parakstu.
    • Piedāvājums jāiesniedz latviešu valodā, kvalifikāciju apliecinošie dokumenti (piemēram, sertifikāti) var tikt iesniegti citā valodā ar pievienotu Pretendenta apliecinātu tulkojumu latviešu valodā.
    • Ja Pretendents iesniedzis kāda dokumenta kopiju, to apliecina atbilstoši Dokumentu juridiskā spēka likumam. Ja dokumenta kopija nav apliecināta atbilstoši šajā apakšpunktā minēto normatīvo aktu prasībām, Pasūtītājs, ja tam rodas šaubas par iesniegtā dokumenta kopijas autentiskumu, Publisko iepirkumu likuma 41.panta piektās daļas kārtībā var pieprasīt, lai Pretendents uzrāda dokumenta oriģinālu vai iesniedz apliecinātu dokumenta kopiju.
    • Iesniedzot piedāvājumu, Pretendents pilnībā atzīst visus Nolikumā (t.sk. tā pielikumos un formās, kuras ir ievietotas Elektronisko iepirkumu sistēmā e-konkursu apakšsistēmas šā iepirkuma sadaļā) ietvertos nosacījumus.
    • Iesniegtie piedāvājumi, izņemot, ja Pretendents piedāvājumu atsauc, paliek Pasūtītāja īpašumā.
    • Piedāvājums jāsagatavo tā, lai nekādā veidā netiktu apdraudēta Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas darbība un nebūtu ierobežota piekļuve piedāvājumā ietvertajai informācijai, tostarp piedāvājums nedrīkst saturēt datorvīrusus un citas kaitīgas programmatūras vai to ģeneratorus, vai, ja piedāvājums ir šifrēts, Pretendentam noteiktajā laikā (ne vēlāk kā 15 minūšu laikā pēc piedāvājumu atvēršanas uzsākšanas) jāiesniedz derīga elektroniska atslēga un parole šifrētā dokumenta atvēršanai.
    • Ja piedāvājums saturēs kādu no šajā punktā minētajiem riskiem, tas netiks izskatīts.
    • Ja Pretendenta iesniegtais piedāvājums neatbilst Nolikuma prasībām vai noteikumiem, tad iepirkumu komisija ir tiesīga noraidīt Pretendenta iesniegto piedāvājumu.

 

  1. Prasības piedāvājuma nodrošinājumam, ja tāds paredzēts
    • Piedāvājuma nodrošinājums ir iepirkuma procedūras dokumentos paredzēta naudas summas iemaksa Pasūtītāja norādītajā kontā, bankas vai apdrošināšanas sabiedrības garantija par noteiktu naudas summu, kuru Pretendents kopā ar piedāvājumu iesniedz Pasūtītājam kā nodrošinājumu piedāvājuma spēkā esībai. Apdrošināšanas sabiedrības garantijai ir pievienojams dokuments, kas apliecinātu, ka uz piedāvājuma iesniegšanas brīdi par šo garantiju ir veikta apmaksa pilnā apmērā.
    • Kopā ar piedāvājumu iesniedzams piedāvājuma nodrošinājums EIS e-konkursu apakšsistēmā, piestādot bankas vai apdrošināšanas sabiedrības garantiju 80 000 euro (astoņdesmit tūkstoši euro).

Piedāvājuma nodrošinājumu ir iespējams iemaksāt Daugavpils pilsētas domes bankas kontā: AS “SWEDBANK”, kods HABALV22, N/k LV69HABA0001402041250, kā maksājuma mērķi norādot “Piedāvājuma nodrošinājums iepirkumam DPD 2018/63”. Piedāvājuma nodrošinājuma summai jābūt faktiski ieskaitītai Daugavpils pilsētas domes bankas kontā ne vēlāk kā otrajā darba dienā pēc noteiktā piedāvājumu iesniegšanas pēdējā termiņa.

  • Minimālais piedāvājuma nodrošinājuma spēkā esības termiņš ne mazāk kā 150 dienas no piedāvājumu atvēršanas dienas.
  • Nepieciešamības gadījumā Pasūtītājs var pieprasīt, lai Pretendenti pagarina minimālo piedāvājuma nodrošinājuma spēkā esības termiņu par konkrētu papildus periodu. Piedāvājuma nodrošinājuma termiņš nedrīkst pārsniegt 6 mēnešus, skaitot no piedāvājumu atvēršanas dienas.
  • Piedāvājuma nodrošinājums ir spēkā īsākajā no šādiem termiņiem, izņemot Publisko iepirkumu likuma 50.panta sestajā daļā minēto gadījumu:

1) iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajā minimālajā piedāvājuma nodrošinājuma spēkā esības termiņā;

2) ja iepirkuma procedūras dokumentos ir noteikts, ka Pretendents, kuram piešķirtas Līguma slēgšanas tiesības, pēc Līguma noslēgšanas iesniedz saistību izpildes nodrošinājumu, — līdz dienai, kad izraudzītais Pretendents iesniedz šādu saistību izpildes nodrošinājumu. Attiecas uz pretendentu, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības;

3) līdz Līguma noslēgšanai.

  • Nodrošinājuma devējs izmaksā Pasūtītājam vai Pasūtītājs ietur Pretendenta iemaksāto piedāvājuma nodrošinājuma summu, ja:

1) Pretendents atsauc savu piedāvājumu, kamēr ir spēkā piedāvājuma nodrošinājums;

2) Pretendents, kuram piešķirtas Līguma slēgšanas tiesības, Pasūtītāja noteiktajā termiņā nav iesniedzis tam iepirkuma procedūras dokumentos un Līgumā paredzēto saistību izpildes nodrošinājumu;

3) Pretendents, kuram piešķirtas Līguma slēgšanas tiesības, neparaksta Līgumu Pasūtītāja noteiktajā termiņā.

  • Konkursa piedāvājums, kam nebūs nodrošinājuma, tiks atzīts par Nolikuma prasībām neatbilstošu un netiks izskatīts.
  1. Prasības saistību izpildes nodrošinājumam, ja tāds paredzēts
    • Līgumā projektā ir paredzēti līgumsaistību izpildes nodrošinājumi tam, ka Līguma Izpildītājs pienācīgi un pareizi izpildīs Līgumā minētās saistības.
    • Līgumsaistību izpildes nodrošinājuma veids: bankas garantijas vai apdrošināšanas sabiedrības polises oriģināls, atbilstoši Līguma projekta nosacījumiem.
    • Ir noteikti sekojoši Līguma saistību izpildes nodrošinājumi:
      • Priekšapmaksas jeb avansa maksājuma nodrošinājums avansa maksājuma apmērā. Atsakoties no priekšapmaksas jeb avansa maksājuma nodrošinājums nav nepieciešams.
      • Līguma saistību izpildes nodrošinājums līguma “A” posmā 10% (desmit procenti) apmērā no attiecīgā posma kopējas summas bez PVN.
      • Līguma saistību izpildes nodrošinājums līguma “B” posmā 10% (desmit procenti) apmērā no attiecīgā posma kopējas summas bez PVN.
      • Līguma saistību izpildes nodrošinājums līguma “C” posmā 10% (desmit procenti) apmērā no attiecīgā posma kopējas summas bez PVN.
    • Līgumsaistību izpildes nodrošinājumi ir spēkā šādā termiņā:
      • priekšapmaksas jeb avansa maksājuma nodrošinājums paliek spēkā un ir realizējams līdz brīdim, kad avansa maksājums ir atmaksāts, bet tā apjoms var tikt pakāpeniski samazināts par atmaksātās summas apjomu, kas norādīta maksājumu apstiprinājumos.
      • no tā izdošanas datuma līdz defektu paziņošanas perioda beigām pieskaitot papildus 70 (septiņdesmit) dienas. Defektu paziņošanas periodi ir šādi:
    • Līguma “A” posma būvniecības darbiem – 36 (trīsdesmit seši) kalendārie mēneši;
    • Līguma “B” posma būvniecības darbiem – 36 (trīsdesmit seši) kalendārie mēneši;
    • Līguma “C” posma būvniecības darbiem – 60 (sešdesmit) kalendārie mēneši.

Gadījumā, ja iesniegto līgumsaistību izpildes nodrošinājumu beigu datums ir īsāks nekā šajā punktā norādīts, Izpildītājs kopā ar līgumsaistību izpildes nodrošinājumiem iesniedz garantijas vēstuli ar apņemšanos veikt savlaicīgu līgumsaistību izpildes nodrošinājumu pagarinājumu. Šajā gadījumā sākotnējais līgumsaistību izpildes nodrošinājumu beigu datums nedrīkst būt īsāks par 24 mēnešiem.

 

  • Ja nodrošinājumā (-os) ir norādīts tā derīguma termiņa beigu datums, bet pirms šī datuma attiecīgā līgumsaistība (avansa maksājums nav atmaksāts, darbs nav nodots ekspluatācijā, defekti nav novērsti utt.) nav izpildīta, Izpildītājam jāpagarina nodrošinājuma derīguma termiņš, līdz attiecīgās līgumsaistības izpildei un 10 dienas pirms nodrošinājuma derīguma termiņa beigu datuma, jāiesniedz Pasūtītajam nodrošinājumu ar pagarināto derīguma termiņu.
  • Līgumsaistību izpildes nodrošinājumam ir jāatbilst šādām prasībām: Banka vai apdrošināšanas sabiedrība apņemas bez nosacījumiem un neatsaucami garantēt kā primārais saistību nesējs maksājuma(u) veikšanu pēc Pasūtītāja pirmās prasības, ko parakstījusi Pasūtītāja paraksttiesīga persona, saņemšanas, kur Pasūtītājs paziņos, ka Līguma Izpildītājs nepilda minētā Līguma saistības (tostarp, bet ne tikai: kad iestājas tādi notikumi, kas pasūtītajam dod tiesības pārtraukt līgumu vienpusējā kārtā, turklāt neatkarīgi no tā, vai ir vai nav iesniegts paziņojums par līguma pārtraukšanu; kad pasūtītājam ir nepieciešams ieturēt līgumsodu vai neatmaksāto avansa summu; kad pasūtītājam ir nepieciešams kompensēt saistību neizpildes rezultātā pasūtītājam nodarītos zaudējumus), un bez jebkādiem iebildumiem par jebkuru summu iepriekš noteiktajās robežās. Pasūtītājam nav nepieciešams pierādīt vai dot pamatojumu vai iemeslus savai prasībai. Banka vai apdrošināšanas sabiedrība apņemas izmaksāt Pasūtītājam pieprasīto summu ņemot vērā jebkuru prasību, kas izdarīta pirms līgumsaistību nodrošinājuma termiņa beigām. Saistību izpildes nodrošinājuma summa samazināsies par jebkuru summu, kuru Banka vai apdrošināšanas sabiedrība izmaksās saskaņā ar Pasūtītāja pieprasījumu. Jebkurš strīds sakarā ar saistību izpildes nodrošinājumu tiks izskatīts attiecīgās piekritības tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
  • Pēc līguma posma nodošanas ekspluatācijā attiecīga Līgumsaistību izpildes nodrošinājuma summu ar Pasūtītāja rakstveida atļauju var samazināt par 50% (piecdesmit procentiem).

 

  1. Atsauce uz Publisko iepirkumu likuma panta pirmo daļu un norāde, ka pretendentu izslēgšanas gadījumi tiks pārbaudīti Publisko iepirkumu likuma 42.pantā noteiktajā kārtībā

Pretendentu izslēgšanas gadījumi tiks pārbaudīti Publisko iepirkumu likuma 42. pantā noteiktajā kārtībā: 42. pants. Pretendentu izslēgšanas gadījumi ir noteikti Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmajā daļā (https://likumi.lv/ta/id/287760-publisko-iepirkumu-likums#p42&pd=1).

Publisko iepirkumu likuma 43.panta 2.daļa nosaka: ”Ja Pretendents vai personālsabiedrības biedrs, ja Pretendents ir personālsabiedrība, atbilst šā likuma 42.panta pirmās daļas 1., 3., 4., 5., 6. vai 7. punktā minētajam izslēgšanas gadījumam, Pretendents norāda to piedāvājumā un, ja tiek atzīts par tādu, kuram būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības, iesniedz skaidrojumu un pierādījumus par nodarītā kaitējuma atlīdzināšanu vai noslēgtu vienošanos par nodarītā kaitējuma atlīdzināšanu, sadarbošanos ar izmeklēšanas iestādēm un veiktajiem tehniskajiem, organizatoriskajiem vai personālvadības pasākumiem, lai pierādītu savu uzticamību un novērstu tādu pašu un līdzīgu gadījumu atkārtošanos nākotnē.

 

  1. Publisko iepirkumu likuma panta otrajā daļā noteiktie pretendentu izslēgšanas gadījumi (ja attiecināms)

Nav attiecināms

 

  1. Minimālās prasības attiecībā uz Pretendenta iespējām veikt profesionālo darbību, pretendenta saimniecisko un finansiālo stāvokli un tehniskajām un profesionālajām spējām, kā arī iesniedzamo informāciju, kas nepieciešama, lai pretendentu novērtētu saskaņā ar minētajām prasībām

Nr.

p.k.

Prasības[2]

Iesniedzamā informācija, kas nepieciešama, lai Pretendentu novērtētu saskaņā ar minētajām prasībām:

15.1.

Atbilstība profesionālās darbības veikšanai.

Prasība attiecas arī uz personālsabiedrību un visiem personālsabiedrības biedriem (ja piedāvājumu iesniedz personālsabiedrība) vai visiem piegādātāju apvienības dalībniekiem (ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība), kā arī apakšuzņēmējiem (ja pretendents plāno piesaistīt apakšuzņēmējus).

Pieteikums, atbilstoši Nolikuma 10.pielikumam, ar ziņām par to, vai attiecīgais piegādātājs ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši reģistrācijas vai pastāvīgās dzīvesvietas valsts normatīvo aktu prasībām.

Ziņas par to, vai attiecīgais piegādātājs ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši reģistrācijas vai pastāvīgās dzīvesvietas valsts normatīvo aktu prasībām. Informāciju par Latvijā reģistrēta vai pastāvīgi dzīvojoša pretendenta reģistrācijas faktu, Pasūtītājs iegūs publiskās datubāzēs.

Papildus tam, ir jānorāda šāda informācija:

Pretendenta adrese, telefona/faksa numurs, e-pasts, ziņas par to, vai pretendents, vai apakšuzņēmēji ir MVU (mazais un vidējais uzņēmums)[3], bankas rekvizīti: nosaukums, kods, konts; ziņas par personu, kura ir tiesīga parakstīt līgumu, ja pretendentam tiks piešķirtas tiesības slēgt iepirkuma līgumu un cita informācija.

15.2.

Piedāvājumu ir parakstījusi paraksttiesīga persona

Kompetentas institūcijas izdotu dokumentu par pretendenta pārstāvības tiesībām, kā arī dokumentu, kas apliecina konkursa piedāvājumu parakstījušās personas tiesības pārstāvēt pretendentu, ja piedāvājumu neparaksta pretendenta likumiskais pārstāvis.

Par Latvijā reģistrētiem pretendentiem pasūtītājam pašam jāpārliecinās Uzņēmumu reģistra mājas lapā www.ur.gov.lv.

15.3.

Līguma slēgšanas gadījumā, Pretendentam jābūt reģistrētam Latvijas Republikas Būvkomersantu reģistrā saskaņā ar Būvniecības likuma noteikumiem un Ministru kabineta 2014.gada 25.februāra noteikumiem Nr.116 “Būvkomersantu reģistrācijas noteikumi” un tiesīgam veikt attiecīgos būvdarbus. Prasība attiecas arī uz personālsabiedrību un visiem personālsabiedrības biedriem (ja piedāvājumu iesniedz personālsabiedrība) vai visiem piegādātāju apvienības dalībniekiem (ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība), kā arī apakšuzņēmējiem (ja pretendents plāno piesaistīt apakšuzņēmējus), kas veiks būvdarbus vai sniegs pakalpojumus, kuriem nepieciešama reģistrācija Latvijas Republikas Būvkomersantu reģistrā.

 

Informāciju par Latvijas Republikā reģistrētu pretendentu reģistrāciju Latvijas Republikas Būvkomersantu reģistrā atbilstoši normatīvo aktu prasībām, iepirkuma komisija iegūs būvniecības informācijas sistēmas publiski pieejamā datubāzē www.bis.gov.lv.

 

Saskaņā ar Būvniecības likuma 22.pantu, Ministru kabineta 2014.gada 25.februāra noteikumiem Nr.116 “Būvkomersantu reģistrācijas noteikumi”, lai veiktu komercdarbību vienā vai vairākās būvniecības jomās, komersants reģistrējas būvkomersantu reģistrā, iesniedzot informāciju par visiem uz darba līguma pamata nodarbinātajiem būvspeciālistiem. Būvkomersants ir tiesīgs darboties tikai un vienīgi tādās būvniecības jomās, kurās tam ir uz darba līguma pamata nodarbināts vismaz viens būvspeciālists. Līdz ar to ja būvkomersants uz darba līguma pamata nenodarbina vismaz vienu būvspeciālistu, tas nav tiesīgs veikt būvdarbus un darboties būvniecības jomā. Skat. arī http://bvkb.gov.lv/lv/buvdarbi-un-buvuzraudziba-biezak-uzdotie-jautajumi

15.4.

 

Piecos iepriekšējos gados (2013., 2014., 2015., 2016., 2017. un 2018. gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) Pretendents ir realizējis vismaz vienu līgumu, kura ietvaros izbūvējis ārējos ūdensapgādes tīklus ar kopējo garumu vismaz 4 km;

Pieredzi apliecinošo līgumu saraksts brīvā formā ar ziņām par attiecīgo būvdarbu apjomu, objektiem, inženierbūvju veidiem t.sk. tehniskiem rādītājiem, izpildes termiņu un vietu, kā arī par to, vai visi darbi ir veikti atbilstoši attiecīgajiem normatīviem un pienācīgi pabeigti.

 

Pieredzes apliecināšanai pievienot attiecīgas atsauksmes. Gadījumā, ja Pretendentam par attiecīgo darbu nav pieejama Pasūtītāja atsauksme, Pretendents iesniedz akta par objekta nodošanu ekspluatācijā kopiju. Ārvalstu pretendenti iesniedz attiecīgus līdzvērtīgus dokumentus.

 

Visiem būvdarbiem ir jābūt pilnībā pabeigtiem un būvobjekti nodoti ekspluatācijā.

 

Ja piegādātāja dibināšanas vai darbības uzsākšanas laiks neļauj sniegt informāciju par pieciem iepriekšējiem finanšu gadiem, tad prasība ir attiecināma uz pretendenta nostrādāto periodu.

 

Atbilstoši Publisko iepirkumu likuma 46.panta ceturtajai daļai, Pretendents var balstīties uz citu personu tehniskajām un profesionālajām iespējām, ja tas ir nepieciešams konkrētā Līguma izpildei, neatkarīgi no savstarpējo attiecību tiesiskā rakstura. Šādā gadījumā Pretendents pierāda Pasūtītājam, ka tā rīcībā būs nepieciešamie resursi, iesniedzot šo personu apliecinājumu (atbilstoši Nolikuma 7.pielikuma veidnei) vai vienošanos par nepieciešamo resursu nodošanu Pretendenta rīcībā. Pretendents, lai apliecinātu profesionālo pieredzi vai Pasūtītāja prasībām atbilstoša personāla pieejamību, var balstīties uz citu personu iespējām tikai tad, ja šīs personas veiks būvdarbus vai sniegs pakalpojumus, kuru izpildei attiecīgās spējas ir nepieciešamas.

15.5.

Piecos iepriekšējos gados (2013., 2014., 2015., 2016., 2017. un 2018. gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) Pretendents ir realizējis vismaz vienu līgumu, kura ietvaros izbūvējis ārējos kanalizācijas tīklus ar kopējo garumu vismaz 4 km;

15.6.

Piecos iepriekšējos gados (2013., 2014., 2015., 2016., 2017. un 2018. gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) Pretendents ir realizējis vismaz vienu līgumu, kura ietvaros izbūvējis vismaz vienu dīkeri[4] ar garumu vismaz 100 m (ūdensvadam vai kanalizācijai);

15.7.

Piecos iepriekšējos gados (2013., 2014., 2015., 2016., 2017. un 2018. gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) Pretendents ir realizējis vismaz vienu līgumu, kura ietvaros veicis vismaz vienas rūpnieciski izgatavotas kanalizācijas sūkņu stacijas  būvdarbus ar automātikas vadības sistēmas uzstādīšanu;

15.8.

Piecos iepriekšējos gados (2013., 2014., 2015., 2016., 2017. un 2018. gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) Pretendents ir realizējis vismaz vienu līgumu, kura ietvaros veicis ārējo elektroietaišu ierīkošanu t.sk. izbūvējis vismaz vienu sadalni;

15.9.

Piecos iepriekšējos gados (2013., 2014., 2015., 2016., 2017. un 2018. gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) Pretendents ir realizējis vismaz vienu līgumu, kura ietvaros veicis asfaltbetona seguma jaunbūves, pārbūves vai atjaunošanas būvdarbus ar kopējo apjomu vismaz 3000 m².

15.10.

 

Pretendents nodrošina speciālistu piesaisti Līguma izpildei.

 

Pretendents var nominēt vienu un to pašu personu atbildīgā būvdarbu vadītāja un ēku būvdarbu vadītāja pozīcijā, ja šā nominētā speciālista kvalifikācija vienlaicīgi atbilst Nolikumā izvirzītajām prasībām attiecībā uz atbildīgo būvdarbu vadītāju un ēku būvdarbu vadītāju.

 

Pretendents nevar piedāvāt vienu un to pašu speciālistu šādām jomām:

- ūdensapgādes un kanalizācijas, ieskaitot ugunsdzēsības sistēmas, būvdarbu vadīšana;

- ceļu būvdarbu vadīšana;

- elektroietaišu būvdarbu vadīšana;

- projektu vadīšana.

 

Ārvalstu pretendenta personāla kvalifikācijai jāatbilst speciālista reģistrācijas valsts prasībām noteiktu pakalpojumu sniegšanai (attiecās uz būvdarbu vadītājiem).

Iepirkuma līgumā iesaistāmā personāla saraksts atbilstoši veidnei (5.pielikums) par šādiem speciālistiem:

- Atbildīgais būvdarbu vadītājs/ speciālists ūdensapgādes un kanalizācijas, ieskaitot ugunsdzēsības sistēmas, būvdarbu vadīšanas reglamentētajā jomā;

- Ēku būvdarbu vadītājs;

- Ceļu būvdarbu vadītājs;

- Elektroietaišu būvdarbu vadītājs;

- Projektu vadītājs.

 

 

 

 

Pretendents iesniedz apliecinājumu, ka tā piesaistītie ārvalstu speciālisti ir tiesīgi sniegt konkrētos pakalpojumus, kā arī gadījumā, ja ar pretendentu tiks noslēgts iepirkuma līgums, tas ne vēlāk kā piecu darba dienu laikā no iepirkuma līguma noslēgšanas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā iesniegs atzīšanas institūcijai deklarāciju par īslaicīgu profesionālo pakalpojumu sniegšanu Latvijas Republikā reglamentētā profesijā.

15.11.

Pretendenta piedāvātie speciālisti piekrīt piedalīties Līguma izpildē.

Katra speciālista rakstisks apliecinājums par piekrišanu piedalīties Līguma izpildē.

Lūdzam ņemt vērā, ka Līguma izpildes laikā Pretendents varēs nomainīt iesniegtajā piedāvājuma nominētus speciālistu/us vienīgi ar Pasūtītāja un Inženiera rakstveida piekrišanu.

Līguma izpildes laikā Pretendents var piedāvāt tikai tādu citu speciālistu, kurš atbilst Nolikumā izvirzītājam prasībām un to pieredze nav mazākā par sākotnēji konkursā ietvaros piedāvātu un apstiprinātu speciālistu.

15.12.

Atbildīgajam būvdarbu vadītājam piecos iepriekšējos gados (2013., 2014., 2015., 2016., 2017.gads un 2018.gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) ir atbildīgā būvdarbu vadītāja pieredze vismaz vienā līgumā, kura ietvaros izbūvēti ārējie ūdensapgādes tīkli ar kopējo garumu vismaz 4 km;

 

 

 

Atbildīgā būvdarbu vadītāja apliecinājums, ka piecos iepriekšējos gados (2013., 2014., 2015., 2016., 2017.gads un 2018.gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) viņam ir atbilstoša prasībām pieredze:

-        ārējo ūdensapgādes tīklu izbūves būvdarbos;

-        ārējo kanalizācijas tīklu izbūves būvdarbos;

-        dīkera izbūves būvdarbos;

-        kanalizācijas sūkņu stacijas būvdarbos.

 

Ir nepieciešams norādīt ziņas par attiecīgo līgumu, būvdarbu apjomu, objektu, inženierbūvju veidiem t.sk. tehniskiem rādītājiem, izpildes termiņu un vietu, kā arī par to, vai visi darbi ir veikti atbilstoši attiecīgajiem normatīviem un pienācīgi pabeigti.

 

Līguma slēgšanas gadījumā, atbildīgajam būvdarbu vadītājam jābūt spēkā esošām būvprakses sertifikātam ūdensapgādes un kanalizācijas, ieskaitot ugunsdzēsības sistēmas, būvdarbu vadīšanas reglamentētajā jomā.

15.13.

Atbildīgajam būvdarbu vadītājam piecos iepriekšējos gados (2013., 2014., 2015., 2016., 2017.gads un 2018.gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) ir atbildīgā būvdarbu vadītāja pieredze vismaz vienā līgumā, kura ietvaros izbūvēti ārējie kanalizācijas tīkli ar kopējo garumu vismaz 4 km;

15.14.

Atbildīgajam būvdarbu vadītājam piecos iepriekšējos gados (2013., 2014., 2015., 2016., 2017.gads un 2018.gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) ir atbildīgā būvdarbu vadītāja pieredze vismaz vienā līgumā, kura ietvaros izbūvēts vismaz viens dīkers[5] ar garumu vismaz 100 m (ūdensvadam vai kanalizācijai);

15.15.

Atbildīgajam būvdarbu vadītājam piecos iepriekšējos gados (2013., 2014., 2015., 2016., 2017.gads un 2018.gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) ir atbildīgā būvdarbu vadītāja pieredze vismaz vienā līgumā, kura ietvaros veikti vismaz vienas rūpnieciski izgatavotas kanalizācijas sūkņu stacijas  būvdarbi ar automātikas vadības sistēmas uzstādīšanu.

15.16.

Ceļu būvdarbu vadītājam piecos iepriekšējos gados (2013., 2014., 2015., 2016., 2017.gads un 2018.gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) ir ceļu būvdarbu vadītāja pieredze vismaz vienā asfaltbetona seguma jaunbūves, pārbūves vai atjaunošanas būvdarbu līgumā ar kopējo apjomu vismaz 3000 m².

Ceļu būvdarbu vadītāja apliecinājums, ka piecos iepriekšējos gados (2013., 2014., 2015., 2016., 2017.gads un 2018.gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) viņam ir ceļu būvdarbu vadītāja pieredze vismaz vienā līgumā, kura ietvaros veikta asfaltbetona seguma jaunbūve, pārbūve vai atjaunošana ar kopējo  apjomu vismaz 3000 m².

Ir nepieciešams norādīt ziņas par attiecīgo līgumu, būvdarbu apjomu, objektu, inženierbūvju veidiem t.sk. tehniskiem rādītājiem, izpildes termiņu un vietu, kā arī par to, vai visi darbi ir veikti atbilstoši attiecīgajiem normatīviem un pienācīgi pabeigti.

15.17.

Elektroietaišu būvdarbu vadītājam piecos iepriekšējos gados (2013., 2014., 2015., 2016., 2017.gads un 2018.gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) ir elektroietaišu būvdarbu vadītāja pieredze vismaz vienā līgumā, kura ietvaros  veikta ārējo elektroietaišu ierīkošana t.sk. izbūvēta vismaz viena sadalne.

Elektroietaišu būvdarbu vadītāja apliecinājums, ka piecos iepriekšējos gados (2013., 2014., 2015., 2016., 2017.gads un 2018.gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) viņam ir elektroietaišu būvdarbu vadītāja pieredze vismaz vienā līgumā, kura ietvaros veikti ārējo elektroietaišu ierīkošanas darbi t.sk. izbūvēta vismaz viena sadalne.

Ir nepieciešams norādīt ziņas par attiecīgo līgumu, būvdarbu apjomu, objektu, inženierbūvju veidiem t.sk. tehniskiem rādītājiem, izpildes termiņu un vietu, kā arī par to, vai visi darbi ir veikti atbilstoši attiecīgajiem normatīviem un pienācīgi pabeigti.

15.18.

Projektu vadītājam piecos iepriekšējos gados (2013., 2014., 2015., 2016., 2017.gads un 2018.gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) ir projektu vadītāja pieredze vismaz vienā būvdarbu līgumā ar līgumcenu vismaz 2 000 000 euro bez PVN.

Projektu vadītāja apliecinājums, ka piecos iepriekšējos gados (2013., 2014., 2015., 2016., 2017.gads un 2018.gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) viņam ir projektu vadītāja pieredze vismaz vienā būvdarbu līgumā ar līgumcenu vismaz 2 000 000 euro bez PVN.

Ir nepieciešams norādīt ziņas par attiecīgo līgumu, būvdarbu apjomu, objektu,  inženierbūvju veidiem t.sk. tehniskiem rādītājiem, izpildes termiņu un vietu, kā arī par to, vai visi darbi ir veikti atbilstoši attiecīgajiem normatīviem un pienācīgi pabeigti.

15.19.

Pretendents veiks darbus atbilstoši tehniskās specifikācijas, būvprojektu un Līguma prasībām, Eiropas savienībā un Latvijas Republikā spēkā esošajiem standartiem.

Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka Pretendents veiks darbus atbilstoši tehniskās specifikācijas, būvprojektu un Līguma prasībām, Eiropas savienībā un Latvijas Republikā spēkā esošajiem standartiem.

15.20.

Pretendenta darbība iepirkuma līguma parakstīšanas gadījumā būs apdrošināta

Pretendenta rakstisks apliecinājums par piekrišanu veikt:

-  civiltiesiskās atbildības obligāto apdrošināšanu saskaņā ar Ministru kabineta 2014.gada 19.augusta noteikumiem Nr.502 “Noteikumi par būvspeciālistu un būvdarbu veicēju civiltiesiskās atbildības obligāto apdrošināšanu” (apliecinājums nav vajadzīgs, ja Pretendents iesniedz atbilstošus  civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas polises);

-  līgumsaistību izpildes nodrošinājumus nolikumā noteiktajā apjomā.

15.21.

Pretendents, veicot būvdarbus ievēros darba aizsardzības prasības

Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka pretendents līguma izpildes laikā ievēros Ministru kabineta 25.02.2003. noteikumus Nr.92 “Darba aizsardzības prasības, veicot būvdarbus”, norīkos darba aizsardzības koordinatoru un nodrošinās šo noteikumu 9., 11., 12. un 13.punktā noteikto pienākumu izpildi.

15.22.

Pretendents izprot Līguma vienošanās projektā iekļautus nosacījumus un Līguma noteikumus.

Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka pretendents ir iepazinies ar Nolikumā iekļauto Līguma vienošanās projektu un Līguma noteikumiem un piekrīt to nosacījumiem.

15.23.

Pretendents ir pilnībā iepazinies ar visu dokumentāciju.

Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka Pretendents ir pilnībā iepazinies ar visu dokumentāciju, kas nepieciešama projekta realizācijai (būvprojektiem, būvdarbu apjomiem, rasējumiem utt.) un Pretendentam tā ir pilnībā saprotama.

 

  1. Noteikumi, kā piegādātāju apvienībām ir jāizpilda prasības attiecībā uz saimniecisko un finansiālo stāvokli vai tehniskajām un profesionālajām spējām

Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, Pasūtītājs var prasīt, lai apvienība, attiecībā uz kuru pieņemts lēmums slēgt Līgumu, pēc savas izvēles izveidojas atbilstoši noteiktam juridiskam statusam vai noslēdz sabiedrības līgumu, vienojoties par apvienības dalībnieku atbildības sadalījumu, ja tas nepieciešams Līguma noteikumu sekmīgai izpildei.

Atbilstību kvalifikācijas prasībām, kas izvirzītas saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 45. un 46.pantu, Pretendents kā piegādātāju apvienība var apliecināt kopumā.

 

  1. Prasība norādīt apakšuzņēmējus
    • Pretendents iesniedz sarakstu ar apakšuzņēmējiem un to apliecinājumus atbilstoši nolikumam pievienotajām veidnēm (6.pielikums, 7.pielikums), norādot tikai apakšuzņēmējus, kuru veicamo būvdarbu vai sniedzamo pakalpojumu vērtība ir 10 procenti no kopējās Līguma vērtības vai lielāka, un katram šādam apakšuzņēmējam izpildei nododamo Līguma daļu.

Publisko iepirkumu likuma izpratnē apakšuzņēmējs ir Pretendenta vai apakšuzņēmēja piesaistīta vai nolīgta persona, kura veic būvdarbus vai sniedz pakalpojumus, kas nepieciešami ar Pasūtītāja noslēgta publiska būvdarbu vai pakalpojumu līguma izpildei neatkarīgi no tā, vai šī persona būvdarbus veic vai pakalpojumus sniedz Pretendentam vai citam apakšuzņēmējam. Attiecīgi no minētā regulējuma izriet, ka Pretendentam ir jānorāda ne tikai apakšuzņēmēji, bet arī šādu apakšuzņēmēju apakšuzņēmēji, kuri arī atbilst minētā panta otrās daļas nosacījumiem. Piemēram, gadījumā, ja apakšuzņēmējs veic 60% no līguma kopējās vērtības, savukārt tā piesaistītais apakšuzņēmējs – 30%, ir secināms, ka arī uz šādu apakšuzņēmēja apakšuzņēmēju attiecas Publisko iepirkumu likuma 42.pantā un 62.pantā minētie nosacījumi. Apakšuzņēmēja veicamo būvdarbu vai sniedzamo pakalpojumu kopējo vērtību nosaka, ņemot vērā apakšuzņēmēja un visu attiecīgā iepirkuma ietvaros tā saistīto uzņēmumu veicamo būvdarbu vai sniedzamo pakalpojumu vērtību. Minētā panta izpratnē par saistīto uzņēmumu uzskata kapitālsabiedrību, kurā saskaņā ar Koncernu likumu apakšuzņēmējam ir izšķirošā ietekme vai kurai ir izšķirošā ietekme apakšuzņēmējā, vai kapitālsabiedrību, kurā izšķirošā ietekme ir citai kapitālsabiedrībai, kam vienlaikus ir izšķirošā ietekme attiecīgajā apakšuzņēmējā.

  • Gadījumā, ja Pretendents neplāno piesaistīt apakšuzņēmējus, Pretendents iesniedz rakstisku apliecinājumu par to, ka Līgumam izpildei nav plānots piesaistīt apakšuzņēmējus.

 

  1. Prasība Pretendentam iesniegt būvdarbos vai pakalpojumu sniegšanā iesaistīto apakšuzņēmēju sarakstu atbilstoši Publisko iepirkumu likuma panta ceturtajai daļai (ja attiecināms)

Pasūtītājs pieprasa, lai pēc Līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas un ne vēlāk kā uzsākot Līguma izpildi, Pretendents iesniedz būvdarbos vai pakalpojumu sniegšanā iesaistīto apakšuzņēmēju (ja tādus plānots iesaistīt) sarakstu, kurā norāda apakšuzņēmēja nosaukumu, kontaktinformāciju un to pārstāvēttiesīgo personu, ciktāl minētā informācija ir zināma. Sarakstā norāda arī piegādātāja apakšuzņēmēju apakšuzņēmējus. Pasūtītājs pieprasa, lai Līguma izpildes laikā piegādātājs paziņo Pasūtītājam par jebkurām minētās informācijas izmaiņām, kā arī papildina sarakstu ar informāciju par apakšuzņēmēju, kas tiek vēlāk iesaistīts būvdarbu veikšanā.

 

  1. Norāde uz tīmekļvietni, kur ir pieejama Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapa, prasības tās aizpildīšanai un iesniegšanai
    • Norāde uz tīmekļvietni: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=lv
    • Pasūtītājs pieņem Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu kā sākotnējo pierādījumu atbilstībai paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām Pretendentu atlases prasībām. Ja piegādātājs izvēlējies iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, lai apliecinātu, ka tas atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām Pretendentu atlases prasībām, tas iesniedz šo dokumentu arī par katru personu, uz kuras iespējām tas balstās, lai apliecinātu, ka tā kvalifikācija atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām, un par tā norādīto apakšuzņēmēju, kura veicamo būvdarbu vai sniedzamo pakalpojumu vērtība ir vismaz 10 procenti no Līguma vērtības. Piegādātāju apvienība iesniedz atsevišķu Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu par katru tās dalībnieku.
    • Piegādātājs var Pasūtītājam iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, kas ir bijis iesniegts citā iepirkuma procedūrā, ja apliecina, ka tajā iekļautā informācija ir pareiza.
    • Pasūtītājam jebkurā iepirkuma procedūras stadijā ir tiesības prasīt, lai Pretendents iesniedz visus vai daļu no dokumentiem, kas apliecina atbilstību paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām Pretendentu atlases prasībām. Pasūtītājs nepieprasa tādus dokumentus un informāciju, kas ir tā rīcībā vai ir pieejama publiskās datubāzēs.
    • Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta piemērošanas kārtību iepirkuma procedūrās nosaka Ministru kabinets. Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapu paraugus nosaka Eiropas Komisijas 2016. gada 5. janvāra Īstenošanas regula 2016/7, ar ko nosaka standarta veidlapu Eiropas vienotajam iepirkuma procedūras dokumentam.

 

  1. Piedāvājumu izvērtēšanas kritēriji
    • Pasūtītājs piešķir Līguma slēgšanas tiesības saimnieciski visizdevīgākajam piedāvājumam, kuru noteiks ņemot vērā šādus kritērijus un skaitliskās vērtības:

 

Kritēriji

Maksimālā skaitliskā vērtība

Būvdarbu izpildes termiņa saīsinājums (kalendārajās dienās)

10 punkti

Būvdarbu kopējā cena bez PVN

90 punkti

Maksimālais iespējamais kopējais punktu skaits

100 punkti

  • Par saimnieciski visizdevīgāko tiks atzīts piedāvājums, kas būs atbilstošs visām iepirkuma procedūras dokumentācijas prasībām, ar visaugstāko skaitlisko novērtējumu (lielāko punktu skaitu).
  • Pretendenti nav tiesīgi iesniegt piedāvājumu variantus.
  • Vērtējot būvdarbu izpildes termiņa saīsinājumu (kalendārajās dienās), komisija ņem vērā pretendenta piedāvāto termiņa saīsinājumu kalendārajās dienās. Aprēķina algoritms:

X/Z*Y=iegūstamais punktu skaits, kur:

X – vērtējamais piedāvātais termiņa samazinājums;

Z – būvdarbu izpildes termiņā maksimālā robeža (185 dienas);

Y – maksimālais iegūstamais punktu skaits par būvdarbu izpildes termiņā maksimālo robežu.

  • Vērtējot būvdarbu kopējo cenu, komisija ņem vērā piedāvājuma kopējo cenu bez pievienotās vērtības nodokļa. Aprēķina algoritms:

X/Z*Y=iegūstamais punktu skaits, kur:

X – zemākā piedāvātā būvdarbu izmaksu summa;

Z – vērtējamā piedāvājuma būvdarbu izmaksu summa;

Y – maksimālais iegūstamais punktu skaits par būvdarbu izmaksām.

 

  • Galīgo katra Pretendenta piedāvājuma skaitlisko vērtējumu aprēķina summējot iegūto punktu skaitu par piedāvāto termiņa saīsinājumu un iegūto punktu skaitu par piedāvāto kopējo cenu.
  • Piedāvājuma izvēles algoritms: visu klātesošo komisijas locekļu piešķirto punktu kopsumma tiek dalīta ar klātesošo komisiju locekļu skaitu. Uzvarējušais piedāvājums ir piedāvājums ar vislielāko punktu skaitu.
  • Ja pirms tam, kad pasūtītājs pieņems lēmumu par iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu, konstatēs, ka vismaz divu piedāvājumu novērtējums ir vienāds, izšķirošais piedāvājuma izvēles kritērijs, atbilstoši kuram pasūtītājs izvēlēsies piedāvājumu, būs zemāka cena.

 

  1. Aprites cikla izmaksu aprēķina metodika un aprēķina veikšanai nepieciešamie un iesniedzamie dati (ja attiecināms)

Nav attiecināms

 

  1. Norāde, vai Pretendents var iesniegt piedāvājuma variantus un, ja paredzēta variantu iesniegšana, prasības to iesniegšanai

Piedāvājuma variantu iesniegšana nav paredzēta.

 

  1. Tehniskās specifikācijas un, ja nepieciešams, cita informācija par iepirkuma priekšmetu

Sk. Konkursa Nolikuma pielikumu Nr.1.

Gadījumā, ja tehniskajā specifikācijā ir norādītas atsauces uz konkrētiem standartiem vai tajā norādīta specifiska izcelsme, īpašs process, kas raksturo tikai kāda konkrēta piegādātāja preces vai pakalpojumus, zīmols, patenti vai specifiski preču veidi, tiek pieņemts, ka šādu norādi lieto kopā ar vārdiem "vai ekvivalents".

 

  1. Iepirkuma līguma projekts

Pasūtītājs slēdz Līgumu ar izraudzīto Pretendentu, pamatojoties uz SIA “Daugavpils ūdens” kapitāla daļu turētāja rakstisko atļauju un šā Pretendenta piedāvājumu, atbilstoši Līguma projektam (8.pielikums).

 

  1. Cita informācija
    • Kontaktpersona par iepirkuma norisi – Olga Strelkova (tālr. 65404367, e-pasta adrese: strelkova@daugavpils.lv).
    • Ar konkursa Nolikumu un tehnisko specifikāciju var bez maksas iepazīties Daugavpils pilsētas domes mājas lapā daugavpils.lv: sadaļā „Pašvaldības iepirkumi, konkursi”, kā arī SIA “Daugavpils ūdens” mājas lapā www.daugavpils.udens.lv informatīvajā daļā, sadaļā “Iepirkumi un mantas atsavināšana”. Ar būvprojektiem papīra formātā var iepazīties SIA “Daugavpils ūdens” Ūdensvada ielā 3, Daugavpilī, iepriekš saskaņojot savu ierašanas laiku.
    • Ja ieinteresētais piegādātājs ir laikus pieprasījis papildu informāciju, Pasūtītājs to sniedz Publisko iepirkumu likumā noteiktajā kārtībā.
    • Pasūtītājs, ievērojot Publisko iepirkumu likuma prasības, var izdarīt grozījumus iepirkuma procedūras dokumentos.
    • Ieinteresētajam piegādātājam pirms piedāvājuma iesniegšanas ir nepieciešams pārliecināties, ka viņš ir iepazinies ar visu informāciju, kas ir publicēta Pasūtītāja profilā attiecībā uz šo iepirkuma procedūru.
    • Piedalīšanās iepirkuma procedūrā ir ieinteresēto piegādātāju brīvas gribas izpausme.
    • Pretendents sedz visus izdevumus, kas saistīti ar piedāvājuma sagatavošanu un iesniegšanu. Pasūtītājs nesedz un nekompensē šos izdevumus neatkarīgi no konkursa norises un iznākuma.
    • Tehniskajā piedāvājumā Pretendents iekļauj šādus dokumentus:
      • Tehnisko piedāvājumu jāsagatavo saskaņā ar Tehniskās specifikācijas, būvprojektu, Nolikuma un Līguma prasībām.
      • Būvdarbu izpildes detalizēts apraksts, vismaz iekļaujot šādas sadaļas:
        • Ūdensapgādes un kanalizācijas nepārtrauktības nodrošināšana – ūdens un kanalizācijas sistēmu nepārtrauktas darbības pasākumu apraksts, jaunu sistēmas izbūves vai esošo sistēmu rekonstrukcijas laikā un ierobežoto ūdens un kanalizācijas nepārtrauktās darbības posmu plāni, shēmas;
        • Būvdarbu organizēšana – apliecinājums par vienošanās ar konkrētu atkritumu apsaimniekošanas organizāciju par materiālu (būvgružu) utilizāciju;
        • Darbu provizoriskā programma (nedēļās) tabulas veidā, kur Pretendents uzrāda kopējo nepieciešamo laiku darbu veikšanai, norādot termiņus katram darbu veidam. Termiņi darbiem jānorāda nedēļās, sākot ar darbu uzsākšanu un norādot laiku, kāds nepieciešams darbu pabeigšanai un nodošanai Pasūtītājam. Darba programmā jāatspoguļo veicamo pasākumu sākumu, beigas, ilgumu, atbildīgā būvdarbu vadītāja noslodzes laika grafiku, ievērojot Pasūtītāja prasības un normatīvus aktus. Darbu provizoriskā programma jāsagatavo ievērojot konkursa Nolikumā noteiktos termiņus, ņemot vērā nepieciešamo laiku visu saskaņojumu, piekrišanu un apstiprinājumu saņemšanai.
      • Iesniedzot finanšu piedāvājumu, ņem vērā šādas prasības: Pretendenta finanšu piedāvājums ir jāsagatavo un jāaizpilda visas tāmēs norādītas pozīcijas atbilstoši finanšu piedāvājuma veidnei (4.pielikums). Pretendentu piedāvātās vienību cenas ir fiksētas un Līguma izpildes laikā netiks mainītas. Finanšu piedāvājumā cenas jānorāda EUR (Euro) bez PVN (Akceptētā līguma summa). Atsevišķi jānorāda būvdarbu kopēja cena ar PVN (Līguma summa). Pozīcijas iekļautām cenām jābūt punktos aprakstīto darbu pilnām vērtībām, ieskaitot visas izmaksas, kas varētu būt nepieciešamas būvdarbu laikā darbu uzsākšanai un organizēšanai, kas aprakstīta kopā ar jebkuru pagaidu būvi un tās uzstādīšanu, kas var būt nepieciešama.
        • Neskatoties uz jebkādiem ierobežojumiem, ko var ietvert Tāmju atsevišķu pozīciju vai šīs Finanšu piedāvājuma veidnes formulējumi, Pretendentam jāsaprot, ka summas, ko Pretendents ierakstījis finanšu piedāvājuma pozīcijās, attiecināmas tikai uz pilnībā pabeigtu darbu – tīru darba apjomu, svaru, izmēriem, ekspluatācijas gatavu būvi, neņemot vērā radušos atlikumus, atgriezumus, virsmas liekumus utt.
        • Finanšu piedāvājuma cenā, ko veido Tāmju izmaksu pozīcijas, jābūt iekļautiem visiem plānotajiem izdevumiem par darbu, pakalpojumiem, materiāliem un iekārtām, kas nepieciešami Līguma izpildei pilnā apmērā un atbilstošā kvalitātē saskaņā ar normatīvajiem aktiem, atbildīgo institūciju prasībām un Līguma noteikumiem.
        • Vienības cenās ir jāietver visas tādas tiešas un netiešas izmaksas, ja nav noteiktas atsevišķi, kas saistītas ar Līguma prasību ievērošanu, piem. izbūvēto darbu pārbaudes, paraugu ņemšana, ziņojumu sagatavošana, izpildes dokumentācijas sagatavošana un saskaņošana, uzņēmēja darba telpu izveide būvlaukumā, transports, satiksmes organizācija, darbu drošība, būvvietas apsardze, ielu slaucīšana, būvvietas attīrīšana no gružiem, visa veida pagaidu darbi un palīgdarbi, būvdarbu vadība, darbinieku algas, nodokļi (izņemot PVN) un nodevas, apdrošināšana un izpildes nodrošinājums.
        • Ja Līguma izpildes laikā pēc Inženiera rakstiska norādījuma saņemšanas radīsies nepieciešamība veikt papildus darbus, kurus Piegādātājs nav paredzējis un nevarēja paredzēt aprēķinot piedāvāto Līguma kopējo cenu, to vērtība tiks noteikta, pamatojoties uz Dienas darbu likmēm, kuras Piegādātājs atsevišķi ietver piedāvājumā, norādot tās Dienas darbu tabulā atbilstoši citiem piedāvājumā norādītajiem izcenojumiem.

Gadījumā, ja Dienas darbu tabulā nav norādīta darbu izpildei vajadzīgā izcenojuma pozīcija, papildus darbu cenas aprēķinam pielieto tāmēs norādītie izcenojumi. Gadījumā ja šīs pozīcijas uzrādītas vairākkārtīgi tāmēs un ir atšķirīgi, aprēķinot papildus darbu cenu tiks ņemta vērā pozīcija ar mazāku izcenojumu.

  • Summām, ko Piegādātājs cenas sadalījumā noradījis attiecībā uz katru pozīciju, jābūt atbilstošām Līgumā aprakstītā darba izpildei nepieciešamajām izmaksām. Visas izmaksas, kas attiecināmas uz visu Līgumu kopumā un kuras minētas 25.9.3. punktā, jāsadala star visām finanšu piedāvājumā kopsavilkuma summām.
  • Sagatavojot Tehnisko un Finanšu piedāvājumus jāņem vērā Preambulu veicamo darbu sarakstam un tāmei prasības (9.pielikums). Finanšu piedāvājumā, tāmēs cena par vienību un kopsummas jānorāda ar 2 (divām) decimālzīmēm aiz komata.
  • Tiek uzskatīts, ka Pretendenti, iesniedzot savus piedāvājumus, ir iepazinušies ar visiem Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, kas jebkādā veidā var ietekmēt vai var attiekties uz Līgumā noteiktajām vai ar to saistītajām darbībām.
  • Atklātā konkursā var piedalīties piegādātājs Publisko iepirkumu likuma izpratnē.
  • Iepirkuma procedūras dokumentu sagatavotājs (Pasūtītāja amatpersona vai darbinieks), iepirkuma komisijas locekļi un eksperti paraksta apliecinājumu, ka nav tādu apstākļu, kuru dēļ varētu uzskatīt, ka viņi ir ieinteresēti konkrēta Pretendenta izvēlē vai darbībā vai ka viņi ir saistīti ar tiem Publisko iepirkumu likuma 25.panta pirmās daļas izpratnē.
  • Piedāvājumu vērtēšanas laikā Pasūtītājs pārbauda tehniskā un finanšu piedāvājuma atbilstību konkursa un normatīvo aktu prasībām, vai piedāvājumā nav aritmētisku kļūdu. Ja Pasūtītājs konstatē šādas kļūdas, tas šīs kļūdas izlabo. Par kļūdu labojumu un laboto piedāvājuma summu Pasūtītājs paziņo Pretendentam, kura pieļautās kļūdas labotas. Vērtējot finanšu piedāvājumu, Pasūtītājs ņem vērā labojumus. Pasūtītājs izvēlas piedāvājumu vai piedāvājumus saskaņā ar noteiktajiem piedāvājuma izvērtēšanas kritērijiem.
  • Pasūtītājs veiks kvalifikācijas atbilstības pārbaudi tikai tiem pretendentiem, kuriem būtu piešķiramas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības.
  • Ja Pasūtītājam rodas šaubas par iesniegtās dokumenta kopijas autentiskumu, tas pieprasa, lai Pretendents uzrāda dokumenta oriģinālu vai iesniedz apliecinātu dokumenta kopiju.
  • Ja Pasūtītājs konstatē, ka piedāvājumā ietvertā vai Pretendenta iesniegtā informācija vai dokuments ir neskaidrs vai nepilnīgs, tas pieprasa, lai Pretendents, vai kompetenta institūcija izskaidro vai papildina minēto informāciju vai dokumentu vai iesniedz trūkstošo dokumentu, nodrošinot vienlīdzīgu attieksmi pret visiem Pretendentiem. Termiņu nepieciešamās informācijas vai dokumenta iesniegšanai Pasūtītājs nosaka samērīgi ar laiku, kas nepieciešams šādas informācijas vai dokumenta sagatavošanai un iesniegšanai.
  • Piedāvājumu vērtēšanas gaitā Pasūtītājs ir tiesīgs pieprasīt, lai Pretendents iesniedz apliecinājumu tam, ka piedāvājumu izstrādājis neatkarīgi.
  • Pasūtītājs piedāvājumu vērtēšanā var pieaicināt ekspertus.
  • Ja piedāvājums neatbilst kādai nolikuma prasībai, tad iepirkuma komisija ir tiesīga to tālāk neizskatīt un noraidīt.
  • Līgums tiks slēgts, kad būs noslēgta vienošanās par projekta īstenošanu ar sadarbības iestādi un būs pieejami Pasūtītāja budžeta finanšu līdzekļi.
  • Pasūtītājam ir tiesības izbeigt vai pārtraukt iepirkuma procedūru, ievērojot Publisko iepirkumu likumā noteikto kārtību.
  • Par iepirkuma procedūras rezultātiem Pretendenti tiks informēti Publisko iepirkumu likumā noteiktajā kārtībā (sk. https://likumi.lv/doc.php?id=287760).

 

 

Pielikumā:

  1. pielikums - Tehniskā specifikācija
  2. pielikums - Būvprojekti:

2.1. pielikums - Būvprojekts “Maģistrālo ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu būvniecība Judovkas rajonā, Daugavpilī”

2.2. pielikums - Būvprojekts “Ūdensapgādes un kanalizācijas dīķeru pāri Daugavas upei būvniecība Judovkas rajonā, Daugavpilī”

2.3. pielikums - Būvprojekts “Maģistrālo ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu būvniecība Judovkas rajonā, Daugavpilī. Kanalizācijas sūkņu stacijas.”

3.pielikums - Būvatļaujas:

3.1.pielikums -  Būvatļauja Nr.BIS-BV-4.2-2017-475 (41/17-J)

3.2.pielikums - Būvatļauja Nr.BIS-BV-4.2-2017-473 (39/17-J)

3.3. pielikums - Būvatļauja Nr.BIS-BV-4.2-2017-472 (40/17-J)

4.pielikums - Finanšu piedāvājuma veidne ar tāmēm pielikumā

5.pielikums -  Galveno speciālistu saraksta veidne

6.pielikums - Apakšuzņēmējiem nododamo būvdarbu saraksta veidne

7.pielikums - Apakšuzņēmēja/personas, uz kuras Pretendents balstās, apliecinājuma veidne

8.pielikums – Līguma vienošanās ar pielikumiem projekts

9.pielikums - Preambulas veicamo darbu sarakstam un tāmei:

            9.1. pielikums – Preambula veicamo darbu sarakstam un tāmei “Maģistrālo ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu būvniecība Judovkas rajonā, Daugavpilī”;

9.2. pielikums – Preambula veicamo darbu sarakstam un tāmei “Ūdensapgādes un kanalizācijas dīkeru pāri Daugavas upei būvniecība Judovkas rajonā, Daugavpilī”;

9.3. pielikums –  Preambula veicamo darbu sarakstam un tāmei “Maģistrālo ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu būvniecība Judovkas rajonā, Daugavpilī. Kanalizācijas sūkņu stacijas”.

10.pielikums – Pieteikuma veidne.

 

[1] Informāciju par to, kā ieinteresētais piegādātājs var reģistrēties par Nolikuma saņēmēju sk. https://www.eis.gov.lv/EIS/Publications/PublicationView.aspx?PublicationId=883

 

[2] Pieredzes prasības ir noteiktas līgumos nevis objektos. Viena līguma ietvaros var būt realizēti arī vairāki objekti – objekti ar atsevišķām būvatļaujām, būvprojektiem un pieņemšanas-nodošanas ekspluatācijā aktiem. Pieredzes prasību izpildi pretendents/speciālisti var apliecināt arī ar vienu līgumu.

[3] Papildus informācija: https://iub.gov.lv/lv/node/98 “Skaidrojums par mazajiem un vidējiem uzņēmumiem”

[4] Dīkeri ir īpašas cauruļvadu būves, ar kuru palīdzību ūdeņus zem spiediena izvada zem virsmu pazeminājumiem, paaugstinājumiem vai esošiem šķēršļiem – ūdenstilpnes, gravas, dzelzceļi, tuneļi.

[5] Dīkeri ir īpašas cauruļvadu būves, ar kuru palīdzību ūdeņus zem spiediena izvada zem virsmu pazeminājumiem, paaugstinājumiem vai esošiem šķēršļiem – ūdenstilpnes, gravas, dzelzceļi, tuneļi.

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!