L 2018/18, Nesaistītu minerālmateriālu piegāde SIA “Labiekārtošana-D” vajadzībām

Pēdējo reizi informācija atjaunota 26.04.2024, 14:19
Identifikācijas numurs:
L 2018/18
Iepirkuma statuss:
Pabeigts
Iepirkuma tips:
Atklāts konkurss
Pasūtītājs:
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Labiekārtošana–D”
Kontaktpersona:
Svetlana Pankeviča
Publicēšanas datums:
25.06.2018
Iesniegšanas termiņš:
06.08.2018 00:00:00
  1. Vispārīgā informācija

 

  1. Atklāta konkursa identifikācijas numurs: L 2018/18.
  2. Iepirkuma procedūra – Atklāts konkurss virs ES līmeņa.
  3. Pasūtītāja nosaukums, adrese un rekvizīti:

Pasūtītāja nosaukums

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Labiekārtošana–D”

PVN maksātāja reģistrācijas numurs

41503003033

Juridiskā adrese

1.Pasažieru iela 6, Daugavpils, LV-5401

Tālrunis, fakss

654 20210, 654 57652

Elektroniskā pasta adrese

info@labiekartosana.lv

Kontaktpunkts

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Labiekārtošana–D”

Kontaktpunkta adrese

1.Pasažieru iela 6, Daugavpils, LV-5401

Kontaktpersona

Svetlana Pankeviča (juridiskajos jautājumos)

Tālruņa Nr.

654 57654

Faksa Nr.

654 57652

e-pasta adrese

iepirkumi@labiekartosana.lv

Darba laiks

Pirmdiena

08.00  – 12.00, 12.30  – 18.00

Otrdiena

Trešdiena Ceturtdiena

08.00  – 12.00, 12.30 – 16.30

Piektdiena

08.00 – 12.00, 12.30 – 15.00

 

  1. Pasūtītājs, kuru labā tiek veikts konkurss un līguma slēdzējpuse konkursā: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Labiekārtošana–D”, reģ. Nr. 41503003033, juridiskā adrese: 1.Pasažieru iela 6, Daugavpils, LV-5401.
  2. Iepirkuma priekšmeta apraksts, apjoms
  1. Iepirkuma priekšmets: nesaistītu minerālmateriālu maisījuma (ceļa pamata nesošās kārtas izbūvei) piegāde, saskaņā ar Tehnisko specifikāciju. (pielikums Nr.2).
  2. Ar Līguma priekšmetu saistītie darbi: Pasūtītājam nodrošināt nesaistītu minerālmateriālu (pamata nesošās kārtas izbūvei) piegādi Daugavpils pilsētā vai rādiusā 27km no Daugavpils pilsētas.
  3. Iepirkuma nomenklatūra: CPV kods 14210000-6 (Grants, smilts, akmens šķembas un to masa).
  4. Konkurss (iepirkuma priekšmets) nav sadalīts daļās.

 

III. Iepirkuma līguma izpildes laiks, vieta un svarīgākie nosacījumi

  1. Iepirkuma līguma izpildes laiku, vietu un svarīgākos nosacījumus paredz tehniskā specifikācija (2.pielikums) un iepirkuma līguma projekts (6.pielikums).
  2. Līguma darbības termiņš – 12 (divpadsmit) mēneši no līguma noslēgšanas dienas.
  3. Iepirkuma līgumu slēdz ne agrāk kā nākamajā darbdienā pēc nogaidīšanas termiņa beigām, ja Iepirkumu uzraudzības birojam nav Publisko iepirkumu likuma 68.pantā noteiktajā kārtībā iesniegts iesniegums par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
  1. Piedāvājumu iesniegšanas un atvēršanas vieta, datums un laiks
  2. Piedāvājumus drīkst iesniegt sākot ar dienu, kad paziņojums par līgumu ir publicēts Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē.
  1. Saskaņā ar publisko iepirkumu likuma 39.panta pirmo daļu, piedāvājumi konkursā ir iesniedzami tikai elektroniski, Valsts reģionālās attīstības aģentūras mājaslapas Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā[1]. Ārpus Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas iesniegtie piedāvājumi tiks atzīti par neatbilstošiem Nolikuma prasībām un noraidīti.
  2. Piedāvājumu iesniegšanas vieta – Valsts reģionālās attīstības aģentūras tīmekļvietnē www.eis.gov.lv pieejamajā Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā.
  3. Piedāvājumu atvēršanas vieta – Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā. Piedāvājumu atvēršanu veiks iepirkuma komisija 1.Pasažieru ielā 6, Daugavpilī, LV-5401, Latvija, izmantojot Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā pieejamos rīkus.
  1. Piedāvājumu iesniegšanas datums un laiks – līdz 2018.gada 06.augustam plkst.10:00 pēc vietējā laika.
  • Ja no elektroniskās informācijas sistēmas uzturētāja ir saņemts paziņojums par traucējumiem elektroniskās informācijas sistēmas darbībā, kuru dēļ nav iespējams iesniegt piedāvājumus, iepirkuma komisija pieņem lēmumu pagarināt piedāvājumu iesniegšanas termiņu un pasūtītājs pircēja profilā publicē informāciju par piedāvājumu iesniegšanas termiņa pagarināšanu, vienlaikus informējot par pieņemto lēmumu visus piegādātājus, kuri ir reģistrējušies kā iepirkuma dokumentācijas saņēmēji, un sagatavo paziņojumu par izmaiņām vai papildu informāciju un iesniedz to publikāciju vadības sistēmā. Ja no sistēmas uzturētāja ir saņemts paziņojums par traucējumiem elektroniskās informācijas sistēmas darbībā, kuru dēļ nav iespējams nodrošināt piedāvājumu drošību, iepirkuma komisija pieņem lēmumu par iepirkuma procedūras pārtraukšanu un pasūtītājs sagatavo paziņojumu par līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu un iesniedz to publikāciju vadības sistēmā.
  1. Iepirkuma komisija atver elektroniski iesniegtos piedāvājumus tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām, izņemot Publisko iepirkumu likuma 68.panta septītajā daļā minēto gadījumu. Publisko iepirkumu likuma 68.panta septītajā daļā minētajā gadījumā pasūtītājs pircēja profilā publicē informāciju par piedāvājumu atvēršanas sanāksmes atcelšanu un neatver iesniegtos piedāvājumus. Ja iesniegumu izskatīšanas komisija pieņem Publisko iepirkumu likuma 71.panta otrās daļas 1.punktā minēto lēmumu vai administratīvā lieta tiek izbeigta, pasūtītājs pircēja profilā publicē informāciju par piedāvājumu atvēršanas sanāksmes vietu un laiku, kā arī informē par to pretendentus vismaz trīs darbdienas iepriekš. Ja iesniegumu izskatīšanas komisija pieņem Publisko iepirkumu likuma 71.panta otrās daļas 3.punktā vai trešajā daļā minēto lēmumu, pasūtītājs neatver iesniegtos piedāvājumus un izsniedz vai nosūta tos atpakaļ pretendentiem.
  • Piedāvājumu atvēršanas datums un laiks – 2018.gada 06.augustā plkst.10:00.
  • Piedāvājumu atvēršana ir atklāta un tai var sekot līdzi tiešsaistes režīmā Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā. Piedāvājumus atver vienlaikus Valsts reģionālās attīstības aģentūras tīmekļvietnē elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā, izmantojot elektroniskajā informācijas sistēmā pieejamos rīkus piedāvājumu elektroniskai saņemšanai. Pēc piedāvājumu atvēršanas pircēja profilā tiek publicēta informācija par pretendentu, piedāvājuma iesniegšanas datumu un laiku un piedāvāto cenu vai izmaksas.
  • Ja Pretendents piedāvājuma datu aizsardzībai izmantojis piedāvājuma šifrēšanu, Pretendentam ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) minūtes pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām iepirkuma komisijai jāiesniedz elektroniskā atslēga ar paroli šifrētā dokumenta atvēršanai.
  • Piedāvājumu vērtēšanu un lēmumu pieņemšanu komisija veic slēgtā sēdē.
  1. Ieinteresēto piegādātāju sanāksme
  1. Ieinteresēto piegādātāju sanāksme nav paredzēta.
  2. Piegādātājam ir tiesības ierosināt, lai tiek rīkota ieinteresēto piegādātāju sanāksme. Iepirkuma komisija rīko ieinteresēto piegādātāju sanāksmi, ja ne vēlāk kā 10 dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas ir saņemti vismaz divu ieinteresēto piegādātāju priekšlikumi rīkot ieinteresēto piegādātāju sanāksmi. Sanāksmi rīko ne vēlāk kā piecas dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas, un informāciju par sanāksmi ievieto pircēja profilā vismaz trīs dienas iepriekš. Iepirkuma komisija sniedz papildu informāciju un atbild uz sanāksmes laikā uzdotajiem jautājumiem. Sanāksmes gaita tiek protokolēta.
  1. Prasības attiecībā uz piedāvājuma noformējumu un iesniegšanu
  2. Piedāvājums jāiesniedz elektroniski Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā, ievērojot šādas Pretendenta izvēles iespējas:
    1. izmantojot Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas piedāvātos rīkus, aizpildot minētās sistēmas e-konkursu apakšsistēmā šīs iepirkuma procedūras sadaļā ievietotās formas;
    2. elektroniski aizpildāmos dokumentus elektroniski sagatavojot ārpus Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas un pievienojot atbilstošajām prasībām (šādā gadījumā pretendents ir atbildīgs par aizpildāmo formu atbilstību dokumentācijas prasībām un formu paraugiem);
    3. elektroniski (PDF formas veidā) sagatavoto piedāvājumu šifrējot ārpus e-konkursu apakšsistēmas ar trešās personas piedāvātiem datu aizsardzības rīkiem un aizsargājot ar elektronisku atslēgu un paroli (šādā gadījumā Pretendents ir atbildīgs par aizpildāmo formu atbilstību dokumentācijas prasībām un formu paraugiem, kā arī dokumenta atvēršanas un nolasīšanas iespējām).
  1. Sagatavojot piedāvājumu, pretendents ievēro, ka:
  1. piedāvājuma dokumenti ir jāsagatavo atsevišķos elektroniskos dokumentos ar standarta biroja programmatūras rīkiem nolasāmā formātā (piemēram, Microsoft Office 2010 (vai jaunākas programmatūras versijas) formātā vai pdf formātā). Tehniskais un finanšu piedāvājums jāaizpilda atsevišķā elektroniskā dokumentā ar Microsoft Office 2010 (vai jaunākas programmatūras versijas) rīkiem lasāmā formātā;
  2. pretendents piedāvājuma dokumentus paraksta ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu vai ar Elektronisko iepirkumu sistēmas piedāvāto elektronisko parakstu;
  3. piedāvājuma dokumentus paraksta piegādātāja pārstāvis ar Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā vai atbilstošā reģistrā ārvalstīs nostiprinātām paraksta tiesībām vai šīs personas pilnvarota persona, pievienojot atbilstoši noformētu pilnvaru un dokumentu, kas apliecina pilnvaras izdevēja paraksta (pārstāvības) tiesības. Pilnvarā precīzi jānorāda pilnvarotajai personai piešķirto tiesību un saistību apjoms;
  4. ja piedāvājumu iesniedz personu apvienība jebkurā to kombinācijā, piedāvājumā norāda tās pilnvaroto pārstāvi ar tiesībām elektroniski parakstīt visus ar šo iepirkuma procedūru saistītos dokumentus. Pilnvarojums pārstāvēt personu apvienību ir jāparaksta katras personas apvienībā iekļautās personas pārstāvēttiesīgajam vai pilnvarotajam pārstāvim.
  1. Pretendents līdz piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām var rakstveidā grozīt vai atsaukt iesniegto piedāvājumu, izmantojot attiecīgos Elektronisko iepirkumu sistēmas pieejamos rīkus.
  2. Piedāvājuma atsaukšanai ir bezierunu raksturs, un tā izslēdz pretendentu no tālākas līdzdalības atklātā konkursā. Piedāvājuma maiņas gadījumā par piedāvājuma iesniegšanas laiku tiek uzskatīts pēdējā piedāvājuma iesniegšanas brīdis.
  3. Piedāvājums sastāv no elektroniski sagatavotiem un elektroniski parakstītiem dokumentiem:
  1. pretendenta pieteikums dalībai atklātā konkursā:
    1. pieteikums par piedalīšanos Konkursā jasagatavo un jāiesniedz saskaņā ar Nolikuma 1.pielikumu;
    2. pieteikumā par piedalīšanos Konkursā jānorāda visi apakšuzņēmēji, kuru sniedzamo pakalpojumu vērtība ir 10 procenti no kopējās līguma vērtības vai lielāka un personas, uz kuru iespējām pretendents balstās, lai apliecinātu, ka tā kvalifikācija atbilst Konkursa procedūras dokumentos noteiktajām prasībām un kurus plānots iesaistīt līguma izpildē, kā arī katram apakšuzņēmējam nododamo līguma daļu procentos un naudas izteiksmē (ja tādi ir);
  • pieteikumu dalībai Konkursā pretendents iesniedz elektroniskā veidā parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.
  1. pretendenta tehniskais piedāvājums:
    1. tehniskais piedāvājums jāsagatavo un jāiesniedz atbilstoši Konkursa nolikumam pievienotajai tehniskā piedāvājuma formai (3.pielikums). Tehniskajā piedāvājumā jāiekļauj visa Konkursa nolikuma 3.pielikumā prasītā informācija;
    2. tehniskajā piedāvājumā visas cenas un summas jānorāda ar 2 (divām) decimālzīmēm aiz komata.
  • tehnisko piedāvājumu ir jāiesniedz uz visu iepirkuma apjomu.
  1. tehnisko piedāvājumu pretendents iesniedz elektroniskā veidā parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.
  1. pretendenta finanšu piedāvājums:
    1. finanšu piedāvājums jāsagatavo un jāiesniedz atbilstoši Konkursa nolikumam pievienotajai formai (4.pielikums).
    2. finanšu piedāvājumā norāda piedāvāto kopējo visa apjoma summu.
  • finanšu piedāvājumā visas cenas un summas jānorāda ar 2 (divām) decimālzīmēm aiz komata.
  1. finanšu piedāvājumu pretendents iesniedz elektroniskā veidā parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.
  1. Pretendenta (apakšuzņēmēja) pieredzes apraksts:
    1. Pretendenta (apakšuzņēmēja) pieredzes apraksts jāsagatavo un jāiesniedz atbilstoši Konkursa nolikumam pievienotajai formai (5.pielikums);
    2. Pretendenta (apakšuzņēmēja) pieredzes aprakstā jāiekļauj līdzšinējās pieredzes apraksts, pievienojot vismaz 1 (vienu) pozitīvu atsauksmi par to, ka preču piegādes veiktas kvalitatīvi;
  • Pretendenta (apakšuzņēmēja) pieredzes aprakstu pretendents iesniedz elektroniskā veidā parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.
  1. Pretendents piedāvājuma noformēšanā ievēro Elektronisko dokumentu likumā un Ministru kabineta 2005.gada 28.jūnija noteikumos Nr.473 “Elektronisko dokumentu izstrādāšanas, noformēšanas, glabāšanas un aprites kārtība valsts un pašvaldību iestādēs un kārtība, kādā notiek elektronisko dokumentu aprite starp valsts un pašvaldību iestādēm vai starp šīm iestādēm un fiziskajām un juridiskajām personām” noteiktās prasības attiecībā uz elektronisko dokumentu, kā arī drukātas formas dokumentu elektronisko kopiju noformēšanu un to juridisko spēku. Pretendents ir tiesīgs apliecināt visus  piedāvājumā  esošos atvasinātos dokumentus un tulkojumus, iesniedzot vienu kopēju apliecinājumu, kas attiecas uz visiem atvasinātajiem dokumentiem un tulkojumiem.
  2. Pretendents nedrīkst veikt izmaiņas Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā šī atklāta konkursa profilā publicēto veidņu struktūrā, t.sk. dzēst vai pievienot rindas vai kolonnas.
  3. Piedāvājums jāsagatavo tā, lai nekādā veidā netiktu apdraudēta Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas darbība un nebūtu ierobežota piekļuve piedāvājumā ietvertajai informācijai, tostarp piedāvājums nedrīkst saturēt datorvīrusus un citas kaitīgas programmatūras vai to ģeneratorus, vai, ja piedāvājums ir šifrēts, Pretendentam noteiktajā laikā (ne vēlāk kā 15 minūšu laikā pēc piedāvājumu atvēršanas uzsākšanas) jāiesniedz derīga elektroniska atslēga un parole šifrētā dokumenta atvēršanai.
  4. Piedāvājumā iekļautajiem dokumentiem jābūt skaidri salasāmiem, bez labojumiem vai dzēsumiem, lai izvairītos no jebkādiem pārpratumiem. Ja ir izdarīti labojumi, tiem jābūt apstiprinātiem ar pretendenta pilnvarotās personas parakstu. Ja pastāvēs jebkāda veida pretrunas starp skaitlisko vērtību apzīmējumiem ar vārdiem un skaitļiem, noteicošais būs apzīmējums ar vārdiem.
  5. Piedāvājumā iekļautajiem dokumentiem un to noformējumam jāatbilst Dokumentu juridiskā spēka likumam un Ministru kabineta 2010.gada 28.septembra noteikumiem Nr.916 „Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas kārtība”.
  6. Ja Pretendents iesniedzis kāda dokumenta kopiju, to apliecina atbilstoši Dokumentu juridiskā spēka likumam. Ja dokumenta kopija nav apliecināta atbilstoši šajā apakšpunktā minēto normatīvo aktu prasībām, Pasūtītājs, ja tam rodas šaubas par iesniegtā dokumenta kopijas autentiskumu, Publisko iepirkumu likuma 41.panta piektās daļas kārtībā var pieprasīt, lai Pretendents uzrāda dokumenta oriģinālu vai iesniedz apliecinātu dokumenta kopiju.
  7. Piedāvājums jāsagatavo latviešu valodā. Svešvalodā sagatavotiem piedāvājuma dokumentiem jāpievieno apliecināts tulkojums latviešu valodā saskaņā ar Ministru kabineta 2000.gada 22.augusta noteikumiem Nr.291 „Kārtība, kādā apliecināmi dokumentu tulkojumi valsts valodā”. Par dokumentu tulkojuma atbilstību oriģinālam atbild pretendents.
  8. Piedāvājumu drīkst iesniegt arī piegādātāju apvienība, iepirkuma nolikuma 1.pielikumā „Pieteikums dalībai atklātā konkursā” norādot visus apvienības dalībniekus.
  9. Ja ar Pretendentu, kas ir piegādātāju apvienība, tiks pieņemts lēmums slēgt iepirkuma līgumu, piegādātāju apvienībai pirms līguma parakstīšanas Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā jāreģistrē personālsabiedrību.
  10. Iesniedzot piedāvājumu, Pretendents pilnībā atzīst visus Konkursa nolikumā (t.sk. tā pielikumos un formās, kuras ir ievietotas Elektronisko iepirkumu sistēmā e-konkursu apakšsistēmas šā iepirkuma sadaļā) ietvertos nosacījumus.
  11. Ja pretendenta iesniegtais piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām vai noteikumiem, tad iepirkumu komisija ir tiesīga noraidīt pretendenta iesniegto piedāvājumu.

VII. Prasības piedāvājuma nodrošinājumam un saistību izpildes nodrošinājumam

  1. Prasības piedāvājuma nodrošinājumam un saistību izpildes nodrošinājumam: piedāvājumu un saistību nodrošinājums nav paredzēts.

VIII. Prasības pretendentiem un iesniedzamā informācija, kas nepieciešama, lai novērtētu pretendentu

  1. Pretendentu izslēgšanas gadījumus reglamentē Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmā daļa, kas vienlīdz saistoša visiem pretendentiem, neatkarīgi no Konkursa daļas, kurā iesniedz piedāvājumu. Pretendentu izslēgšanas gadījumi tiks pārbaudīti Publisko iepirkumu likuma pantā noteiktajā kārtībā. Ar normatīvo aktu var iepazīties https://likumi.lv/doc.php?id=287760.
  2. Publisko iepirkumu likuma 42.panta otrajā daļā noteiktie izslēgšanas nosacījumi netiks piemēroti.
  1. Saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 43.pantu:
    1. Ja kandidāts vai personālsabiedrības biedrs, ja kandidāts ir personālsabiedrība, atbilst šā likuma 42. panta pirmās daļas 1., 3., 4., 5., 6. vai 7. punktā vai otrās daļas 1. vai 2. punktā minētajam izslēgšanas gadījumam, kandidāts kopā ar pieteikumu iesniedz skaidrojumu un pierādījumus par nodarītā kaitējuma atlīdzināšanu vai noslēgtu vienošanos par nodarītā kaitējuma atlīdzināšanu, sadarbošanos ar izmeklēšanas iestādēm un veiktajiem tehniskajiem, organizatoriskajiem vai personālvadības pasākumiem, lai pierādītu savu uzticamību un novērstu tādu pašu un līdzīgu gadījumu atkārtošanos nākotnē.
    2. Ja pretendents vai personālsabiedrības biedrs, ja pretendents ir personālsabiedrība, atbilst šā likuma 42. panta pirmās daļas 1., 3., 4., 5., 6. vai 7. punktā vai otrās daļas 1. vai 2. punktā minētajam izslēgšanas gadījumam, pretendents norāda to piedāvājumā un, ja tiek atzīts par tādu, kuram būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības, iesniedz skaidrojumu un pierādījumus par nodarītā kaitējuma atlīdzināšanu vai noslēgtu vienošanos par nodarītā kaitējuma atlīdzināšanu, sadarbošanos ar izmeklēšanas iestādēm un veiktajiem tehniskajiem, organizatoriskajiem vai personālvadības pasākumiem, lai pierādītu savu uzticamību un novērstu tādu pašu un līdzīgu gadījumu atkārtošanos nākotnē.
    3. Ja kandidāts vai pretendents neiesniedz skaidrojumu un pierādījumus, pasūtītājs izslēdz kandidātu vai pretendentu no dalības iepirkuma procedūrā kā atbilstošu šā likuma 42. panta pirmās daļas 1., 3., 4., 5., 6. vai 7. punktā vai otrās daļas 1. vai 2. punktā minētajam izslēgšanas gadījumam.
  1. Prasības pretendentiem:

45.1.Prasības pretendentu profesionālās darbības veikšanai: Pretendents ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši reģistrācijas vai pastāvīgās dzīvesvietas valsts normatīvo aktu prasībām. Prasība attiecas arī uz pretendenta norādīto personu, uz kuras iespējām pretendents balstās, lai apliecinātu, ka tā kvalifikācija atbilst prasībām, kas noteiktas paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām, vai apakšuzņēmēju (ja pretendents plāno piesaistīt apakšuzņēmēju), uz personālsabiedrības biedru, ja pretendents ir personālsabiedrība, kā arī uz piegādātāju apvienības dalībnieku (ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība).

    • Ziņas par to, vai attiecīgais piegādātājs ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši reģistrācijas vai pastāvīgās dzīvesvietas valsts normatīvo aktu prasībām.
    • Informāciju par pretendenta atbilstību profesionālās darbības veikšanai, Pasūtītājs iegūs publiskās datubāzēs: ur.gov.lv un www.lursoft.lv.
    • Ja attiecīgu informāciju publiskajās datubāzēs nevarēs iegūt vai netiks iegūta pilnīga informācija, to pieprasīs pretendentam.
    • Ārvalstī reģistrētam, licencētam vai sertificētam pretendentam jāiesniedz kompetentas attiecīgās valsts institūcijas izsniegts dokuments, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši tās valsts normatīvo aktu prasībām, un pierādījumus, kas apliecina pretendenta likumiskā pārstāvja (vadītāja, direktora) paraksta tiesības.
    • Ja pieteikumu paraksta pilnvarotā persona – papildus pievieno pilnvaru.
    • Ārvalstu kompetento institūciju izsniegtās izziņas un citus dokumentus pasūtītājs pieņem un atzīst, ja tie izdoti ne agrāk kā sešus mēnešus pirms iesniegšanas dienas, ja izziņas vai dokumenta izdevējs nav norādījis īsāku tā derīguma termiņu.
  • Prasības pretendenta tehniskajām un profesionālajām spējām:
    • Pretendentam iepriekšējo triju gadu laikā (vai īsākā laika periodā, ja Pretendents ir dibināts vēlāk) ir pieredze iepirkuma priekšmeta piegādē pasūtītājiem naudas izteiksmē par kopējo summu bez PVN, kas nav mazāka par pretendenta iepirkumam iesniegtajā finanšu piedāvājumā norādīto daļu kopsummu.
    • Pretendents var balstīties uz citu personu tehniskajām un profesionālajām iespējām, ja tas ir nepieciešams konkrētā iepirkuma līguma izpildei, neatkarīgi no savstarpējo attiecību tiesiskā rakstura. Šādā gadījumā pretendents pierāda pasūtītājam, ka tā rīcībā būs nepieciešamie resursi, iesniedzot šo personu apliecinājumu vai vienošanos par nepieciešamo resursu nodošanu pretendenta rīcībā. Pretendents, lai apliecinātu profesionālo pieredzi vai pasūtītāja prasībām atbilstoša personāla pieejamību, var balstīties uz citu personu iespējām tikai tad, ja šīs personas sniegs pakalpojumus, kuru izpildei attiecīgās spējas ir nepieciešamas.
  1. Lai apliecinātu savu atbilstību tehniskajām un profesionālajām spējām, pretendents:
    • iesniedz pretendenta vai personas uz kuras iespējām pretendents balstās līdzšinējās pieredzes aprakstu par iepriekš veiktajām iepirkuma priekšmeta piegādēm (atbilstoši Nolikuma 5.pielikuma formai), pievienojot vismaz 1 (vienu) pozitīvu atsauksmi par to, ka attiecīgās preču piegādes veiktas kvalitatīvi;
    • Ja pretendents līguma izpildē iesaistīs apakšuzņēmējus, pretendents savā piedāvājumā norāda visus tos apakšuzņēmējus, kuru sniedzamo pakalpojumu vērtība ir 10 procenti no kopējās iepirkuma līguma vērtības vai lielāka, un katram šādam apakšuzņēmējam izpildei nododamo līguma daļu. Pretendents arī norāda, vai apakšuzņēmējs atbilst mazā vai vidējā uzņēmuma statusam. Par apakšuzņēmējiem uzskata arī apakšuzņēmēju apakšuzņēmējus. Šādā gadījumā pretendentam jāiesniedz apakšuzņēmēja apliecinājums vai vienošanās par sadarbību līguma konkrētās daļas izpildē.
    • Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, piedāvājumam ir jāpievieno piegādātāju apvienības dalībnieku starpā noslēgta vienošanās, kas saistoša visiem apvienības dalībniekiem un kurā noteikts pilnvarojums vienam no dalībniekam pārstāvēt piegādātāju apvienību konkursā un dalībnieku vārdā parakstīt piedāvājuma dokumentus. Vienošanās jāparedz, ka pretendentu apvienība, ja attiecībā uz to tiks pieņemts lēmums slēgt iepirkuma līgumu, pēc savas izvēles izveidojas atbilstoši noteiktam juridiskam statusam vai noslēdz sabiedrības līgumu, vienojoties par apvienības dalībnieku atbildības sadalījumu, ja tas nepieciešams iepirkuma līguma noteikumu sekmīgai izpildei. Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, pieredzi pretendents kā piegādātāju apvienība var apliecināt kopumā, proti, jebkurš piegādātāju apvienības dalībnieks.
  2. Prasība pretendentam iesniegt pakalpojumu sniegšanā iesaistīto apakšuzņēmēju sarakstu atbilstoši Publisko iepirkumu likuma 63.panta ceturtajai daļai.
    • Pēc iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas un ne vēlāk kā uzsākot iepirkuma līguma izpildi, pretendents iesniedz pakalpojumu sniegšanā iesaistīto apakšuzņēmēju (ja tādus plānots iesaistīt) sarakstu, kurā norāda apakšuzņēmēja nosaukumu, kontaktinformāciju un to pārstāvēttiesīgo personu, ciktāl minētā informācija ir zināma. Sarakstā norāda arī piegādātāja apakšuzņēmēju apakšuzņēmējus. Iepirkuma līguma izpildes laikā piegādātājs paziņo pasūtītājam par jebkurām minētās informācijas izmaiņām, kā arī papildina sarakstu ar informāciju par apakšuzņēmēju, kas tiek vēlāk pakalpojumu sniegšanā.
    • Iepirkuma procedūrā izraudzītais pretendents (iepirkuma līguma puse) nav tiesīgs bez saskaņošanas ar pasūtītāju veikt piedāvājumā norādītā personāla un apakšuzņēmēju nomaiņu un iesaistīt papildu apakšuzņēmējus iepirkuma līguma izpildē. Attiecībā uz iepirkuma līguma izpildē iesaistītā personāla un apakšuzņēmēju nomaiņu pasūtītājs ievēro Publisko iepirkumu likuma 62.panta regulējumu.
  3. Pretendents ir tiesīgs iesniegt Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapu. Veidlapa pieejama tīmekļvietnē: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=lv.
    • Pasūtītājs pieņem Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu kā sākotnējo pierādījumu atbilstībai paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu atlases prasībām. Ja piegādātājs izvēlējies iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, lai apliecinātu, ka tas atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu atlases prasībām, tas iesniedz šo dokumentu arī par katru personu, uz kuras iespējām pretendents balstās, lai apliecinātu, ka tā kvalifikācija atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām, un par tā norādīto apakšuzņēmēju, kura veicamo sniedzamo pakalpojumu vērtība ir vismaz 10 procenti no iepirkuma līguma vērtības. Piegādātāju apvienība iesniedz atsevišķu Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu par katru tās dalībnieku.
    • Piegādātājs var pasūtītājam iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, kas ir bijis iesniegts citā iepirkuma procedūrā, ja apliecina, ka tajā iekļautā informācija ir pareiza.
    • Pasūtītājam jebkurā iepirkuma procedūras stadijā ir tiesības prasīt, lai pretendents iesniedz visus vai daļu no dokumentiem, kas apliecina atbilstību paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu atlases prasībām. Pasūtītājs nepieprasa tādus dokumentus un informāciju, kas ir tā rīcībā vai ir pieejama publiskās datubāzēs.
    • Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapu, kas ir vienāda visās ES dalībvalstīs, nosaka Eiropas Komisijas 2016.gada 5.janvāra īstenošanas regula Nr.2016/7, ar ko nosaka standarta veidlapu Eiropas vienotajam iepirkuma procedūras dokumentam (regulas 2.pielikums). Regulas pielikumi pieejami word dokumenta formātā arī Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē http://www.iub.gov.lv/lv/node/587.
  1. Piedāvājumu izvēles kritērijs un lēmuma pieņemšana
  1. Piedāvājuma izvēles kritērijs ir normatīvo aktu, Konkursa nolikuma un Tehniskās specifikācijas prasībām atbilstošs saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kuru nosaka, ņemot vērā zemāko piedāvāto summu par visu iepirkuma apjomu.
  2. Pretendentus atlasa saskaņā noteiktajām kvalifikācijas prasībām, tiek pārbaudīta piedāvājumu atbilstība iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām un tiek izvēlēts piedāvājums saskaņā ar noteiktajiem piedāvājuma izvērtēšanas kritērijiem. Iepirkuma komisija ir tiesīga pretendentu kvalifikācijas atbilstības pārbaudi veikt tikai tam pretendentam, kuram būtu piešķiramas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības.
  3. Iepirkuma komisija:
    • veiks pretendentu atlasi – pārbaudīs iesniegto dokumentu atbilstību nolikuma prasībām, izskatīs publiskajās datubāzēs pieejamo informāciju par pretendenta kvalifikāciju u.c.;
    • pārbaudīs tehniskā piedāvājuma atbilstību tehniskās specifikācijas prasībām un nepieciešamības gadījumā pieprasīs pretendentam izskaidrot tehniskajā piedāvājumā iekļauto informāciju;
    • pārbaudīs aritmētiskās kļūdas;
    • noteiks šī nolikuma prasībām atbilstošus piedāvājumus, kuriem atbilstoši citām paziņojumā par līgumu un iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām un izraudzītajiem piedāvājuma izvērtēšanas kritērijiem būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības;
    • veiks pārbaudi par Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmajā daļā noteikto izslēdzošo nosacījumu neesību attiecībā uz pretendentu, kuram atbilstoši citām paziņojumā par līgumu un iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām un izraudzītajiem piedāvājuma izvērtēšanas kritērijiem būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības;
    • pieņems lēmumu par uzvarētāju.
  4. Ja pasūtītājam rodas šaubas par iesniegtās dokumenta kopijas autentiskumu, tas pieprasa, lai pretendents uzrāda dokumenta oriģinālu vai iesniedz apliecinātu dokumenta kopiju.
  5. Ja pasūtītājs konstatē, ka piedāvājumā ietvertā vai pretendenta iesniegtā informācija vai dokuments ir neskaidrs vai nepilnīgs, tas pieprasa, lai pretendents, vai kompetenta institūcija izskaidro vai papildina minēto informāciju vai dokumentu vai iesniedz trūkstošo dokumentu, nodrošinot vienlīdzīgu attieksmi pret visiem pretendentiem. Termiņu nepieciešamās informācijas vai dokumenta iesniegšanai pasūtītājs nosaka samērīgi ar laiku, kas nepieciešams šādas informācijas vai dokumenta sagatavošanai un iesniegšanai.
  6. Piedāvājumu vērtēšanas gaitā pasūtītājs ir tiesīgs pieprasīt, lai tiek izskaidrota tehniskajā un finanšu piedāvājumā iekļautā informācija.
  7. Piedāvājumu vērtēšanas laikā pasūtītājs pārbauda, vai piedāvājumā nav aritmētisku kļūdu. Ja pasūtītājs konstatē šādas kļūdas, tas šīs kļūdas izlabo. Par kļūdu labojumu un laboto piedāvājuma summu pasūtītājs paziņo pretendentam, kura pieļautās kļūdas labotas. Vērtējot finanšu piedāvājumu, pasūtītājs ņem vērā labojumus.
  8. Piedāvājumu vērtēšanas gaitā pasūtītājs ir tiesīgs pieprasīt, lai pretendents iesniedz apliecinājumu tam, ka piedāvājumu izstrādājis neatkarīgi.
  9. Pasūtītājs piedāvājumu vērtēšanā var pieaicināt ekspertus.
  10. Trīs darba dienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas visi pretendenti tiks informēti par pieņemto lēmumu attiecībā uz līgumu slēgšanu.
  11. Ja pretendents, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, atsakās slēgt iepirkuma līgumu ar pasūtītāju, iepirkuma komisija ir tiesīga pieņemt lēmumu iepirkuma līguma slēgšanas tiesības piešķirt nākamajam pretendentam, kurš piedāvājis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, vai pārtraukt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu. Ja pieņemts lēmums iepirkuma līguma slēgšanas tiesības piešķirt nākamajam pretendentam, kurš piedāvājis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, bet tas atsakās slēgt iepirkuma līgumu, iepirkuma komisija pieņem lēmumu pārtraukt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu.
  12. Pirms lēmuma pieņemšanas par iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu nākamajam pretendentam, kurš piedāvājis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, iepirkuma komisija izvērtē, vai tas nav uzskatāms par vienu tirgus dalībnieku kopā ar sākotnēji izraudzīto pretendentu, kurš atteicās slēgt iepirkuma līgumu ar pasūtītāju. Ja nepieciešams, iepirkuma komisija ir tiesīga pieprasīt no nākamā pretendenta apliecinājumu un, ja nepieciešams, pierādījumus, ka tas nav uzskatāms par vienu tirgus dalībnieku kopā ar sākotnēji izraudzīto pretendentu. Ja nākamais pretendents ir uzskatāms par vienu tirgus dalībnieku kopā ar sākotnēji izraudzīto pretendentu, iepirkuma komisija pieņem lēmumu pārtraukt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu.
  13. Ja pirms tam, kad pasūtītājs pieņems lēmumu par iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu, tas konstatēs, ka vismaz divu piedāvājumu novērtējums ir vienāds, izšķirošais piedāvājuma izvēles kritērijs, atbilstoši kuram pasūtītājs izvēlēsies piedāvājumu, būs tas, ka izraudzīto piedāvājumu iesniedzis piegādātājs, kas ir nacionāla līmeņa darba devēju organizācijas biedrs un ir noslēdzis koplīgumu ar arodbiedrību, kas ir nacionāla līmeņa arodbiedrības biedre (ja piedāvājumu iesniegusi personālsabiedrība vai personu apvienība, koplīgumam jābūt noslēgtam ar katru personālsabiedrības biedru un katru personu apvienības dalībnieku).
  14. Norāde par piedāvājuma variantiem
  15. Viens pretendents var iesniegt tikai vienu piedāvājumu.
  16. Piedāvājuma varianti nav pieļaujami.
  17. Citi noteikumi
  18. Iepirkuma komisija darbojas saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma un šī nolikuma prasībām. Savus lēmumus iepirkuma komisija pieņem sēžu laikā.
  19. Iepirkuma komisijas loceklis nevar vienlaikus pārstāvēt pasūtītāja un pretendenta intereses, kā arī nevar būt saistīts ar pretendentu.
  20. Iepirkuma komisijas priekšsēdētājs organizē un vada komisijas darbu, nosaka komisijas sēžu vietu, laiku un kārtību, sasauc un vada komisijas sēdes, kā arī nodrošina apliecinājumu parakstīšanu par to, ka iepirkuma dokumentu sagatavotājiem (pasūtītāja amatpersona vai darbinieks), iepirkuma komisijas locekļiem un ekspertiem  nav tādu apstākļu, kuru dēļ varētu uzskatīt, ka viņi ir ieinteresēti konkrēta kandidāta vai pretendenta izvēlē vai darbībā vai ka viņi ir saistīti ar tiem Publisko iepirkumu likuma 25.panta pirmās daļas izpratnē.
  21. Iepirkuma komisija nodrošina iepirkuma procedūras dokumentu izstrādāšanu, protokolē iepirkuma procesa gaitu un ir atbildīga par iepirkuma procesu.
  22. Paziņojot par iepirkuma līguma slēgšanu un informējot pretendentus, pasūtītājs nav tiesīgs atklāt informāciju, kuru tam kā komercnoslēpumu vai konfidenciālu informāciju nodevuši citi pretendenti.
  23. Pasūtītājs savā pircēja profilā nodrošina brīvu un tiešu elektronisku piekļuvi iepirkuma procedūras dokumentiem un visiem papildus nepieciešamajiem dokumentiem ar iepirkuma izsludināšanas brīdi. Ja ieinteresētais piegādātājs pieprasīs izsniegt iepirkuma dokumentus drukātā veidā, pasūtītājs tos izsniegs ieinteresētajam pretendentam bez maksas triju darbdienu laikā pēc tam, kad saņemts šo dokumentu pieprasījums, ievērojot nosacījumu, ka dokumentu pieprasījums iesniegts laikus pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām.
  24. Ja piegādātājs ir laikus pieprasījis papildu informāciju par iepirkuma procedūras dokumentos iekļautajām prasībām, pasūtītājs to sniedz piecu darbdienu laikā, bet ne vēlāk kā sešas dienas pirms pieteikumu un piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām. Papildu informāciju pasūtītājs nosūta piegādātājam, kas uzdevis jautājumu, un vienlaikus ievieto šo informāciju pircēja profilā, kur ir pieejami iepirkuma procedūras dokumenti, norādot arī uzdoto jautājumu.
  25. Informācijas apmaiņa starp pasūtītāju un piegādātājiem notiek pa pastu, faksu vai elektroniski (saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 38.panta trešās, ceturtās, sestās un astotās daļas nosacījumiem) atkarībā no pasūtītāja izvēles.
  26. Pasūtītājs Publisko iepirkumu likumā noteiktajā kārtībā ir tiesīgs pagarināt piedāvājumu iesniegšanas termiņu.
  27. Pasūtītājs, ievērojot Publisko iepirkumu likuma prasības, var izdarīt grozījumus iepirkuma procedūras dokumentos.
  28. Pasūtītājam ir tiesības izbeigt vai pārtraukt iepirkuma procedūru, ievērojot Publisko iepirkumu likumā noteikto kārtību.
  29. Pretendentiem ir pastāvīgi jāseko līdzi aktuālajai informācijai mājas lapā par konkrēto iepirkumu. Iepirkuma komisija nav atbildīga par to, ja kāda ieinteresētā persona nav iepazinusies ar informāciju, kurai ir nodrošināta brīva un tieša elektroniskā pieeja.
  30. Tiek uzskatīts, ka Pretendenti, iesniedzot savus piedāvājumus, ir iepazinušies ar visiem Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, kas jebkādā veidā var ietekmēt vai var attiekties uz līgumā noteiktajām vai ar to saistītajām darbībām.
  31. Atklātā konkursā var piedalīties piegādātājs Publisko iepirkumu likuma izpratnē.
  32. Piedalīšanās iepirkuma procedūrā ir ieinteresēto piegādātāju brīvas gribas izpausme.
  33. Pretendents nodrošina, lai piedāvājums tiktu noformēts atbilstoši šī Konkursa nolikuma prasībām.
  34. Katrs pretendents, iesniedzot pieteikumu, apņemas ievērot visus šajā nolikumā minētos nosacījumus.
  35. Gadījumā, ja normatīvajos aktos tiek izdarīti vai stājas spēkā grozījumi, piemēro normatīvo aktu nosacījumus, negrozot nolikumu.

 

Pielikumā:

  1. Pieteikums;
  2. Tehniskā specifikācija;
  3. Tehniskā piedāvājuma forma;
  4. Finanšu piedāvājuma forma;
  5. Pretendenta (apakšuzņēmēja) pieredzes apraksta forma;
  6. Piegādes līguma projekts.

 

 

  1. Pielikums

atklāta konkursa Nolikumam

“Nesaistītu minerālmateriālu piegāde SIA “Labiekārtošana-D” vajadzībām”, L 2018/18

 

 

PIETEIKUMS DALĪBAI ATKLĀTĀ KONKURSĀ

 

Daugavpilī, 2018.gada ____._________

 

Komersants

______________________________________________________________________________

(nosaukums)

Reģistrācijas Nr. ________________________________________________________________

 

Juridiskā adrese _________________________________________________________________

 

Nodokļu maksātāja (PVN) reģistrācijas Nr. ___________________________________________

 

Kontaktpersonas amats, vārds, uzvārds ___________________________,

tālrunis_________________________, mobilais ______________________________________

e-pasts (uz kuru nosūtāmi paziņojumi un vēstules, ja nav faksa)____________________________

interneta mājas lapas adrese (ja tāda ir)_______________________________________________

 

Bankas rekvizīti ____________

 

(vārds, uzvārds) personā, ar šī pieteikuma iesniegšanu:

 

  1. Piesakās piedalīties atklātā konkursā Nesaistītu minerālmateriālu piegāde SIA “Labiekārtošana-D” vajadzībām”, identifikācijas numurs L2018/18, piekrīt visiem Nolikuma nosacījumiem un garantē Nolikuma un normatīvo aktu prasību izpildi. Nolikuma noteikumi ir skaidri un saprotami.
  2. Iesniedzot piedāvājumu _____________apliecina, ka:
    • visa sniegtā informācija ir pilnīga un patiesa;
    • nekādā veidā nav ieinteresēts nevienā citā piedāvājumā, kas iesniegts šajā iepirkumā;
    • apliecina, ka spēj izpildīt tehniskās specifikācijas prasības.
    • norāda, ka uzņēmums atbilst ________________ (norāda vai uzņēmums atbilst mikro,  mazajam, vidējam vai lielajam[2]) uzņēmuma statusam. Iesaistītā  apakšuzņēmēja uzņēmums (ja tāds ir)  atbilst ______________ (norāda vai uzņēmums atbilst mikro, mazajam, vidējam vai lielajam) uzņēmuma statusam.
  3. Norāda, ka piegādes izpildes nodrošināšanai tiks piesaistīti šādi apakšuzņēmēji (ja tādi ir):

 

Nr.

Apakšuzņēmēja nosaukums

Nododamie darba uzdevumi

Nododamā līguma daļa procentos

Nododamā līguma naudas izteiksmē bez PVN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vārds, uzvārds,  amats

 

Paraksts

 

 

 

 

  1. Pielikums

atklāta konkursa Nolikumam

“Nesaistītu minerālmateriālu piegāde SIA “Labiekārtošana-D” vajadzībām”, L 2018/18

 

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA

 

  1. Iepirkums paredz nesaistītu minerālmateriālu piegādi SIA “Labiekārtošana-D” vajadzībām (turpmāk arī prece) pasūtītāja norādītajā vietā piegādājot pa atsevišķām frakcijām, saskaņā ar Pasūtītāja norādījumiem (piegāde ar savu transportu līdz noteiktajai vietai Daugavpils pilsētā vai rādiusā, ne vairāk kā 27km no Daugavpils pilsētas, tas iekraušana, izkraušana).
  2. Precei jāatbilst VAS „Latvijas valsts ceļi” Tehniskās komisijas 2016.gada 28.oktobrī apstiprinātajiem „Ceļu specifikācijas 2017” prasībām.
  3. Piegādātājam, pēc pasūtītāja pieprasījuma, piegādes laikā jānodrošina materiālu paraugu ņemšana. Pasūtītājs pēc brīvas izvēles izvēlētā laboratorijā nodod preču paraugu. Par laboratorisko pārbaužu veikšanu maksā pasūtītājs, taču, ja prece neatbilst „Ceļu specifikācijas 2017” prasībām, tad visus izdevumus par laboratorijas pakalpojumiem sedz Piegādātājs.
  4. Piegādātājam jāiesniedz katrai maisījuma kravai ražotāja ekspluatācijas īpašību deklarācijas un garantijas. Pasūtījumus piesāka Pasūtītāja kontaktpersona pa tālruni, faksi vai iesniedzot pieteikumu pa e-pastu.
  5. Preču piegādi ir jānodrošina darba dienās 24 stundu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža.
  6. Piegādātājam obligāti katrā rēķinā ir jānorāda preču iepirktais veids, apjoms, iepirkuma līguma noslēgšanas datumu un iepirkuma identifikācijas numuru.
  7. Minimālais pasūtījuma apjoms - 24t.
  8. Pasūtītājs negarantē, ka līguma darbības laikā pilnā apmērā tiks iepirkts tehniskajā specifikācijā norādītais apjoms, kā arī pasūtītājam ir tiesības mainīt pakalpojumu daudzumus pa veidiem kopējās līguma summas ietvaros.

Tabula Nr.1 “Preču piegādes veidi un provizoriskie apjomi”

Materiāla nosaukums

Materiāla apraksts

Frakciju apraksts/pieļaujamie piemaisījumi

Prognozējamais apjoms, t

Nesaistīta minerālmateriāla maisījums 

Maisījums jāparedz lietošanai nesaistītu minerālmateriālu pamata nesošajās kārtās ceļiem ar nesaistītu segumu un pamata nesošajās virskārtās ceļiem ar saistītu segumu.

 

Nesaistīti minerālmateriāli  0/32p  (N-IV klase)

8000

Nesaistīta minerālmateriāla maisījums 

Maisījums jāparedz lietošanai, būvējot ceļus ar nesaistītu segumu.

Nesaistīti minerālmateriāli  0/32s  (N-III klase)

8000

 

 

 

Sagatavoja ______________A.Rudzinskis (SIA “Labiekārtošana-D” būvdarbu iecirkņa projektu vadītājs)

                          (paraksts)

 

  1. Pielikums

atklāta konkursa Nolikumam

“Nesaistītu minerālmateriālu piegāde SIA “Labiekārtošana-D” vajadzībām”, L 2018/18

 

TEHNISKAIS PIEDĀVĀJUMS

 

 

Pretendents:___________________ piedāvā pārdot preci pasūtītāja vajadzībām, saskaņā ar atklāta konkursa,  identifikācijas Nr.L2018/18,  nolikuma nosacījumiem par piedāvājuma cenu:

 

Nr.p.k.

Materiāla nosaukums un apraksts

 

Cena par materiālu 1 t piegādi, EUR bez PVN

Plānotais  iepērkamais apjoms (t)

Materiālu līgumcena kopā par visu apjomu piegādi, EUR bez PVN

1

Nesaistīti minerālmateriāli  0/32p  (N-IV klase)

 

8000

 

2

Nesaistīti minerālmateriāli  0/32s 

(N-III klase)

 

8000

 

Līgumcena (bez PVN __%) EUR

 

 

 

1.Garantējam nodrošināt preču piegādi _________ laikā pasūtītāja norādītajā vietā Daugavpils pilsētas teritorijā vai rādiusā, ne vairāk kā 27km no Daugavpils pilsētas, piegādājot pa atsevišķām frakcijām, saskaņā ar Pasūtītāja norādījumiem.

  1. Pēc pasūtītāja pieprasījuma, piegādes laikā, garantējam nodrošināt materiālu paraugu ņemšanu. Ja prece neatbilst „Ceļu specifikācijas 2017” prasībām, tad par laboratorisko pārbaudi apņemamies veikt apmaksu.
  2. Piegādātājs apliecina, ka katrai maisījuma kravai iesniedzis ražotāja ekspluatācijas īpašību deklarācijas un garantijas.
  3. Apliecinām, ka katrā rēķinā noradīsim preču veidu, apjomu, iepirkuma līguma noslēgšanas datumu un iepirkuma identifikācijas numuru.
  4. Piegādātājs ir informēts un neiebilst pret to, ka Pasūtītājs negarantē līguma darbības laikā pilnā apmērā iepirkt tehniskajā specifikācijā norādīto preču apjomu, kā arī pasūtītājam ir tiesības pieteikt citu preces veida apjomu kopējās līguma summas ietvaros.
  5. Apņemamies nodrošināt darbu izpildes termiņu - no līguma parakstīšanas brīža uz 12 mēnešiem.
  6. Lai nodrošinātu Līguma saistību izpildi, Piegādātājs norīko savu pārstāvi, kuram ir tiesības darboties Piegādātāja vārdā, ar tiesībām pieņemt preču pasūtījumus, veikt ar Līgumu uzņemto saistību izpildes kontroli un parakstīt preču nodošanas – pieņemšanas dokumentus: _________________, tālr._________, mob.____________, e-pasts: _____________.

 

 

Vārds, uzvārds,  amats

 

Paraksts

 

 

4.Pielikums

atklāta konkursa Nolikumam

“Nesaistītu minerālmateriālu piegāde SIA “Labiekārtošana-D” vajadzībām”, L 2018/18

 

 

FINANŠU PIEDĀVĀJUMS

 

Iepazinušies ar atklāta konkursa „Nesaistītu minerālmateriālu piegāde SIA “Labiekārtošana-D” vajadzībām”, L 2018/18 prasībām, piedāvājam iegādāties tehniskajā piedāvājumā minētās preces par šādu  kopējo summu visa iepirkuma apjomā EUR bez PVN:

Kopējā visa apjoma summa EUR _______ (summa cipariem) __________ (summa vārdiem) bez PVN.

 

 

 

 

Vārds, uzvārds,  amats

 

Paraksts, datums

 

 

 

 

  1. Pielikums

atklāta konkursa Nolikumam

“Nesaistītu minerālmateriālu piegāde SIA “Labiekārtošana-D” vajadzībām”, L 2018/18

 

PRETENDENTA (APAKŠUZŅĒMĒJA) PIEREDZES APRAKSTA FORMA

 

atklātam konkursam

“Nesaistītu minerālmateriālu piegāde SIA “Labiekārtošana-D” vajadzībām”, L 2018/18

 

Nr.p.k.

Pasūtītājs

Līguma izpildītājs (pretendents vai persona, kura pieteikumā norādīta kā apakšuzņēmējs) – norādīt nosaukumu

Līguma nosaukums un apraksts

Līguma īstenošanas laiks

Līguma ietvaros piegādājamo preču grupu veidi (dažāda veida nesaistītu minerālmateriālu piegādē)

Summa par kādu veikta piegāde līguma ietvaros euro bez PVN

Pasūtītāja kontaktpersona: vārds, uzvārds un tālrunis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pielikumā: Atsauksmes kopija/jas.

 

 

 

Vārds, uzvārds, amats

 

Paraksts

 

Datums

 

 

 

 

 

 

           

  1. Pielikums

atklāta konkursa Nolikumam

“Nesaistītu minerālmateriālu piegāde SIA “Labiekārtošana-D” vajadzībām”, L 201818

 

Projekts

 

PEIGĀDES LĪGUMS

 

 

Daugavpilī                                                                                              2018.gada ___________

 

_______________________________________, turpmāk saukts PĀRDEVĒJS, tās _________________________ personā, kas darbojas uz ______________ pamata, no vienas puses,

                                                                           un

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Labiekārtošana - D”, reģistrācijas Nr.41503003033, juridiskā adrese: 1.Pasažieru iela 6, Daugavpils, LV-5401, tās valdes locekļa _________________ personā, kurš darbojas uz statūtu pamata (turpmāk – PASŪTĪTĀJS), no otras puses,    

abi kopā saukti – Līdzēji, pamatojoties uz PASŪTĪTĀJa atklātajam konkursam „Nesaistītu minerālmateriālu piegāde SIA “Labiekārtošana-D” vajadzībām”, iepirkuma identifikācijas numurs L 2018/18 (turpmāk – konkurss) iesniegto piedāvājumu, noslēdz šādu līgumu (turpmāk – LĪGUMS):

 

  1. LĪGUMA PRIEKŠMETS

1.1. PASŪTĪTĀJS pasūta un PĀRDEVĒJS apņemas piegādāt nesaistītus minerālmateriālus (turpmāk -PRECE)  PASŪTĪTĀJAM, saskaņā ar Tehnisko un finanšu piedāvājumu (pielikumā).

1.2. Līguma darbības laikā iepērkamo preču apjomi ir atkarīgi no PASŪTĪTĀJA vajadzībām un PASŪTĪTĀJA paredzēto līdzekļu apjoma.

1.3. PREČU kvalitātei jāatbilst pasūtījumā norādītajām prasībām, kā arī Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajām kvalitātes prasībām. PĀRDEVĒJS apliecina, ka viņa pārdodamā PRECE ir sertificēta Latvijas Republikā.

1.4. PĀRDEVĒJS garantē preces atbilstību saskaņā ar atbilstības sertifikātu un preces testēšanas pārskatu.

 

  1. LĪGUMA SUMMA UN SAMAKSAS KĀRTĪBA

2.1.      Maksimālā līguma summa bez pievienotās vērtības nodokļa ir EUR ____________(______ eiro un ___centi). Pievienotās vērtības nodoklis tiek maksāts papildus normatīvajos aktos noteiktā apmērā un kārtībā.

2.2.      Preču piegāde tiek nodrošināta saskaņā ar pavadzīmēm-rēķiniem līguma kopējās summas ietvaros. 

PRECES cenā ir iekļauti visi iespējamie izdevumi, kas var rasties PĀRDEVĒJAM ar Līguma izpildi.

  • Līguma darbības laikā PRECEI ir spēkā tā cena, ko PĀRDEVĒJS ir piedāvājis izsludinātajā konkursā ar identifikācijas numuru L2018/18 „Nesaistītu minerālmateriālu piegāde SIA “Labiekārtošana-D” vajadzībām”. PĀRDEVĒJAM nav tiesību paaugstināt Līguma cenas. Ja PĀRDEVĒJs var piedāvāt zemāku cenu vai piemērot atlaides, puses var vienoties par atbilstošu preču cenas samazināšanu.

2.4.      PĀRDEVĒJS  izraksta PASŪTĪTĀJAM preču pavadzīmi – rēķinu par piegādāto preci pēc atsevišķi saņemtiem PASŪTĪTĀJA pasūtījumiem, kur norāda preču veidu, apjomu, iepirkuma līguma noslēgšanas datumu un iepirkuma identifikācijas numuru.

2.5.      PASŪTĪTĀJS veic apmaksu, pārskaitot preču pavadzīmē-rēķinā norādīto summu (EUR) uz PĀRDEVĒJA norādīto norēķinu kontu, par piegādāto preci 45 (četrdesmit piecu) kalendāro  dienu laikā pēc attiecīgā rēķina saņemšanas dienas.

2.6.      Par PREČU apmaksas dienu tiek uzskatīta diena, kad PASŪTĪTĀJS  ir pārskaitījis naudu uz PĀRDEVĒJA bankas norēķinu kontu, ko apliecina attiecīgs maksājuma uzdevums.

 

 

 

  1. LĪGUMA IZPILDES TERMIŅŠ, VIETA UN NOSACĪJUMI

3.1. Līgums stājas spēkā no tā abpusējās parakstīšanas datuma un ir spēkā 12 (divpadsmit) mēnešus, vai līdz brīdim, kad Līguma ietvaros ir patērēta līguma 2.1. apakšpunktā noteiktā summa.

3.3.    Pasūtījumu PASŪTĪTĀJA pilnvarotais pārstāvis  nosūta PĀRDEVĒJAM  pa e-pastu______________________, vai faksu__________________. Pasūtījums uzskatāms par saņemtu vienas stundas laikā pēc pasūtījuma nosūtīšanas. Puses var vienoties par PREČU piegādi arī pa tālruni.

3.4. PĀRDEVĒJAM, saskaņā ar PASŪTĪTĀJA pieprasījumu jānodrošina preču piegāde 24 (divdesmit četru) stundu laikā no pieprasījuma saņemšanas.

3.5. Piegādājamās PRECES apjomu, vietu un laiku PUSES saskaņo pirms katras konkrētās PREČU partijas piegādes.

3.6. Gadījumā, ja PASŪTĪTĀJAM rodas pretenzijas par PRECES kvalitāti, PUSES sastāda divpusēju aktu par materiāla neatbilstību un to novēršanas termiņiem. Pie akta sastādīšanas PASŪTĪTĀJS pieaicina PĀRDEVĒJA pilnvarotu personu. Pretenziju novēršanu PĀRDEVĒJS veic par saviem līdzekļiem.

 

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA  PAR  LĪGUMA  NEPILDĪŠANU

4.1.      Maksājuma kavējuma gadījumā PĀRDEVĒJS ir tiesīgs prasīt no PASŪTĪTĀJA nokavējuma maksu 0,1% (nulle komats viena procenta) apmērā no pamatparāda summas par katru maksājuma kavējuma dienu, bet kopā ne vairāk kā 10% (desmit procentus) no pamatparāda  summas.

4.2.      Par PRECES nesavlaicīgu piegādi tiek noteikts līgumsods EUR 100 (viens simts euro) apmērā no laikā neveiktā iepirkuma vērtības par katru nokavēto izpildes stundu.

4.3.      Kavējuma naudas samaksa neatbrīvo Līdzēju no Līguma izpildes.

4.4.      PASŪTĪTĀJS un PĀRDEVĒJS tiek atbrīvoti no atbildības par šī Līguma pilnīgu vai daļēju neizpildi, ja tā radusies ārkārtēja, nepārvarama rakstura apstākļu dēļ. Pie šādiem apstākļiem pieder – valsts varas un pārvaldes, pašvaldību institūciju pieņemtie lēmumi, kuri ierobežo vai izslēdz Līguma izpildes iespējas, tiesas pieņemtie lēmumi, avārijas (uguns nelaime, plūdi PASŪTĪTĀJA vai PĀRDEVĒJA objektos utt., kas saistīti ar šī Līguma izpildes nodrošināšanu).

4.5.      Līdzējs, kurš atsaucas uz 4.4.punktā minētajiem apstākļiem, par to iestāšanos otram Līdzējam paziņo ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā, pievienojot kompetentas valsts institūcijas izziņu, kas apstiprina šo faktu.

4.6.      PĀRDEVĒJS atbild par piegādātās PRECES kvalitāti un sedz PASŪTĪTĀJAM  visus pierādītos ar PRECES neatbilstību kvalitātei saistītos zaudējumus.

 

  1. LĪGUMA GROZĪŠANAS KĀRTĪBA UN KĀRTĪBA, KĀDĀ PIEĻAUJAMA ATKĀPŠANĀS NO LĪGUMA

5.1.      PASŪTĪTĀJAM  ir tiesības nekavējoties pārtraukt Līgumu, ja:

5.1.1.      ir notikusi PĀRDEVĒJA labprātīga vai piespiedu likvidācija;

5.1.2.      pret  PĀRDEVĒJU  ir uzsākta maksātnespējas vai bankrota procedūra;

5.1.3.    PĀRDEVĒJS atkārtoti ir nokavējis PRECES pārdošanas termiņus saskaņotajā laikā no PASŪTĪTĀJA pieteikuma saņemšanas brīža;

5.1.4.      ja PASŪTĪTĀJS  nepiekrīt Līguma cenu izmaiņām.

5.2.      PĀRDEVĒJAM   un PASŪTĪTĀJAM  ir tiesības pārtraukt Līgumu, savlaicīgi par to paziņojot otram Līdzējam, ja tas pēc rakstveida atgādinājuma nepilda savas saistības.

5.3.      Līguma pārtraukšana neietekmē jebkuras citas PĀRDEVĒJA un PASŪTĪTĀJA tiesības, kas izriet no Līguma. Līguma pārtraukšanas gadījumā PASŪTĪTĀJS samaksā PĀRDEVĒJAM par faktiski piegādātās PRECES apjomu.

5.4.      Līdzēji vienojas, ka šis Līgums tiek izbeigts, kad par šī Līguma priekšmetu vai tā daļu PASŪTĪTĀJS izsludina jaunu iepirkumu un noslēdz attiecīgu iepirkuma līgumu.

5.5. Līguma grozījumi noformējami rakstveidā. Puses ir tiesīgi izdarīt nebūtiskus līguma grozījumus. Būtiski līguma grozījumi ir pieļaujami šajā līgumā un Publisko iepirkumu likumā noteiktajos gadījumos.

 

  1. NOSLĒGUMA JAUTĀJUMI

6.1.       Līgumā vai tā pielikumos ietvertie nosacījumi var tikt grozīti vai papildināti tikai abiem  Līdzējiem vai to pilnvarotiem pārstāvjiem parakstot papildus vienošanos. Visai saziņai sakarā ar šo Līgumu ir jānotiek rakstveidā.

6.2.       Nevienam Līdzējam nav tiesību nodot trešajai personai savas Līguma tiesības un pienākumus bez Līdzēju rakstiskas vienošanās.

6.3.       Par jautājumiem, kas nav atrunāti šajā Līgumā, puses vadās no Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.

6.4.       Pilnvarotās personas  šī Līguma saistību izpildīšanā:

  • no PASŪTĪTĀJA puses: ________________, tālr. _______________, e-pasts______;
  • no PĀRDEVĒJA puses: ________________, tālr. _______________, e-pasts_______.
  • Ja Līguma izpildes ietvaros kāda no Pusēm nodod otrai Pusei fizisko personu personas datus (turpmāk - dati), tad Puse, kura nodod datus, ir atbildīga par nodoto datu pareizību un to, ka tā ir tiesīga   nodot datus  otrai Pusei. Līguma izpildes ietvaros saņemtos datus Puses apņemas apstrādāt  tikai un vienīgi Līguma mērķu sasniegšanai. Apstrādājot  datus, Pusēm ir pienākums  ievērot Latvijas Republikā saistošo spēkā esošo tiesību aktu prasības. Apstrādājot  datus, Pusēm nav tiesību nodot datus ārpus Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomiskās zonas robežām.
  • Katra Puse var pieprasīt, lai otrā Puse papildina vai izlabo datus, vai pārtrauc attiecīgās Puses nodoto datu apstrādi vai iznīcina tos, ja nodotie dati ir nepilnīgi, novecojuši, nepatiesi, pretlikumīgi apstrādāti vai to apstrāde vairs nav nepieciešama Līguma  mērķiem, šādu pieprasījumu nosūtot elektroniski uz PĀRDEVĒJA e-pasta adresi: __@__.lv  un/vai uz PASŪTĪTĀJA e-pasta adresi: info@labiekartosana.lv.

6.5.       Juridiskās adreses vai bankas rekvizītu maiņas gadījumā, Līdzēju pienākums ir 7 (septiņu) dienu laikā paziņot par to otram Līdzējam.

  • Līdzēju domstarpības, kas saistītas ar Līguma izpildi, tiek risinātas vienošanās ceļā. Vienošanās tiek noformēta rakstiski.
  • Ja radušos strīdu Līdzēji neatrisina vienošanas ceļā, to nodod izskatīšanai tiesā Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētajā kārtība.
  • Gadījumā, ja Līguma darbības laikā notiks PASŪTĪTĀJA vai PĀRDEVĒJA reorganizācija, tā tiesības un pienākumus realizēs tiesību un saistību pārņēmējs, informējot par to otru Līdzēju.
  • LĪDZĒJI apņemas neizpaust un neizplatīt trešajām personām bez otra LĪDZĒJA piekrišanas Līguma noteikumus vai citu Līguma izpildes gaitā iegūtu informāciju, izņemot gadījumus, kad atbilstoši apkopota informācija tiek sniegta tirgus darbības nodrošināšanai, rēķinu izrakstīšanai, parādu piedziņai, kā arī citus gadījumus, kad informācijas izpaušanu pieprasa piemērojamie normatīvie akti.
  • Līguma neatņemama sastāvdaļa ir Līguma pielikumi, grozījumi un papildinājumi, ja tādi būs, kā arī PREČU pieņemšanas un nodošanas akti.
  • Līgumam pievienoti pielikumi: Tehniskais un finanšu piedāvājums.
  • Līgums (t.sk. pielikumi) sastādīts uz __(______) lpp., divos eksemplāros - pa vienam katram Līdzējam. Abiem eksemplāriem ir vienāds juridiskais spēks.

 

  1. PUŠU REKVIZĪTI

 

PASŪTĪTĀJS

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Labiekārtošana-D”

 

 PĀRDEVĒJS

 

 

 

 

Reģistrācijas numurs: LV 41503003033

 

Reģistrācijas numurs

Juridiskā adrese : 1.Pasažieru iela 6, Daugavpils LV-5401

 

Juridiskā adrese:

Banka: Luminor Bank AS

kods RIKOLV2X, n/konts LV46RIKO0002011005314

 

Banka:

 

Valdes loceklis

 

  ___________________

 

 

 

 

 

 

 

 

[1] Informāciju par to, kā ieinteresētais piegādātājs var reģistrēties par Nolikuma saņēmēju sk. https://www.eis.gov.lv/EIS/Publications/PublicationView.aspx?PublicationId=883

 

[2] Minēto informāciju norāda, jo saskaņā ar izmaiņām paziņojumu par rezultātiem veidlapās Publisko iepirkumu vadības sistēmā, pasūtītājam paziņojumā par rezultātiem ir jānorāda informācija par to, vai iepirkumā  piedāvājumus  ir iesnieguši tādi uzņēmumi, kas atbilst mazā vai vidējā uzņēmuma definīcijai https://www.iub.gov.lv/sites/default/files/upload/skaidrojums_mazajie_videjie_uzn.pdf

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!