STEM PEDAGOGI APGŪST HIBRĪDPROGRAMMU Izglītības ziņas

626
STEM PEDAGOGI APGŪST HIBRĪDPROGRAMMU

29. un 30.aprīlī tika īstenotas STEM pedagogu apmācības Daugavpils Universitātes (DU) Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju laboratorijās, klātienē. Tādējādi, jau ierastās apmācības tiešsaistē tika papildinātas ar klātienes nodarbībām – eksperimentālo un praktisko daļu DU laboratorijās.
DU šo programmu sākotnēji plānoja kā klātienes apmācības, tomēr, nācās pielāgoties epidemioloģiskajiem noteikumiem un radīt hibrīdprogrammu, kas atbilstu mūsdienu tendencēm un prasībām. Daugavpils Universitāte nodrošina tālākizglītības apmācību programmas īstenošanu, kombinējot attālinātās un klātienes nodarbības.

Šajā nedēļas nogalē, apmācību dalībniekiem tika sniegta ekskluzīva iespēja ļauties pētnieciskām darbībām ķīmijas mācīšanas procesa pilnveidošanai, veikt eksperimentus un iedziļināties nanotehnoloģiju pasaulē.

Apmācības tiek īstenotas  ar mērķi bagātināt skolotāju zināšanas, prasmes un kompetences STEM (zinātne, tehnoloģijas, inženierzinātne, matemātika) un uzņēmējdarbības izglītības jomā, veicinot inovatīvu zināšanu apguvi un piedāvājot jaunus mācīšanās rīkus, tādējādi nodrošinot uz pētījumiem balstītas zināšanas un stiprinot skolotāju spēju iedvesmot un motivēt un atbalstīt jauniešus pievērsties vairāk dabaszinātņu un tehnoloģiju studijām savu nākotnes mērķu īstenošanai un sabiedrības ilgtspējīgai attīstībai.

Apmācības tiek īstenotas Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas finanšu instrumenta 2014. – 2021. gada perioda programma “Pētniecība un izglītība” aktivitāte “Inovācijas centri” programmas projekta “Inovāciju centra izveidošana Daugavpilī”,  Nr. NFI/IC/VIAA/2020/4, Līguma Nr. Nr.9.-20.2.2.1/4 ietvaros.

Projekta vadošais partneris ir Daugavpils pilsētas pašvaldība, savukārt sadarbības partneri ir Daugavpils Universitāte un Tronheimas Zinātnes centrs (Norvēģijā).

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!