L 2018/08, Dolomīta šķembu maisījumu un dolomīta šķembu iegāde

Pēdējo reizi informācija atjaunota 26.04.2024, 14:19
Identifikācijas numurs:
L 2018/08
Iepirkuma statuss:
Pabeigts
Iepirkuma tips:
Atklāts konkurss
Pasūtītājs:
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Labiekārtošana–D”
Kontaktpersona:
Svetlana Pankeviča
Publicēšanas datums:
21.03.2018
Iesniegšanas termiņš:
16.04.2018 00:00:00
  1. Vispārīgā informācija

 

  1. Atklāta konkursa identifikācijas numurs: L 2018/08.
  2. Iepirkuma procedūra – Atklāts konkurss zem ES līmeņa.
  3. Pasūtītāja nosaukums, adrese un rekvizīti:

Pasūtītāja nosaukums

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Labiekārtošana–D”

PVN maksātāja reģistrācijas numurs

41503003033

Juridiskā adrese

1.Pasažieru iela 6, Daugavpils, LV-5401

Tālrunis, fakss

654 20210, 654 57652

Elektroniskā pasta adrese

info@labiekartosana.lv

Kontaktpunkts

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Labiekārtošana–D”

Kontaktpunkta adrese

1.Pasažieru iela 6, Daugavpils, LV-5401

Kontaktpersona

Svetlana Pankeviča (juridiskajos jautājumos)

Tālruņa Nr.

654 57654

Faksa Nr.

654 57652

e-pasta adrese

iepirkumi@labiekartosana.lv

Darba laiks

Pirmdiena

08.00  – 12.00, 12.30  – 18.00

Otrdiena

Trešdiena Ceturtdiena

08.00  – 12.00, 12.30 – 16.30

Piektdiena

08.00 – 12.00, 12.30 – 15.00

 

  1. Pasūtītājs, kuru labā tiek veikts konkurss un līguma slēdzējpuse konkursā: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Labiekārtošana–D”, reģ. Nr. 41503003033, juridiskā adrese: 1.Pasažieru iela 6, Daugavpils, LV-5401.
  2. Iepirkuma priekšmeta apraksts, apjoms
  3. Iepirkuma priekšmets: dolomīta šķembu maisījumu un dolomīta šķembu piegāde pasūtītāja vajadzībām, saskaņā ar tehnisko specifikāciju (pielikums Nr.2).
  4. Iepirkuma nomenklatūra: CPV kods 14210000-6 (Grants, smilts, akmens šķembas un to masa).
  5. Konkurss (iepirkuma priekšmets) nav sadalīts daļās.

 

III. Iepirkuma līguma izpildes laiks, vieta un svarīgākie nosacījumi

  1. Iepirkuma līguma izpildes laiku, vietu un svarīgākos nosacījumus paredz tehniskā specifikācija (2.pielikums) un iepirkuma līguma projekts (5.pielikums).
  2. Līguma darbības termiņš – 12 (divpadsmit) mēneši no līguma noslēgšanas dienas.
  3. Iepirkuma līgumu slēdz ne agrāk kā nākamajā darbdienā pēc nogaidīšanas termiņa beigām, ja Iepirkumu uzraudzības birojam nav Publisko iepirkumu likuma 68.pantā noteiktajā kārtībā iesniegts iesniegums par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
  4. Piedāvājumu iesniegšanas un atvēršanas vieta, datums un laiks
  5. Piedāvājumus drīkst iesniegt personīgi Sabiedrībā ar ierobežotu atbildību „Labiekārtošana–D”, 1. Pasažieru iela 6, Daugavpilī, LV-5401, kabinetā (sekretārei), vai atsūtīt pa pastu pēc minētas adreses, sākot ar dienu, kad paziņojums par līgumu ir publicēts Iepirkumu uzraudzības biroja mājas lapā. Pasta sūtījumam jābūt nogādātam Nolikumā noteiktajā vietā un termiņā.
  6. Piedāvājumu iesniegšanas pēdējais termiņš – ne vēlāk kā līdz 2018.gada aprīlim, plkst.10:00 pēc vietējā laika.
  7. Saņemot piedāvājumu, Sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Labiekārtošana–D” sekretāre uz ārējā piedāvājuma aploksnes (bandroles) iepakojuma norāda datumu un laiku, kad piedāvājums ir saņemts un apstiprina to ar savu parakstu. Pēc pretendenta lūguma, atbildīgais darbinieks izdara piedāvājuma aploksnes kserokopiju un izsniedz pretendenta pārstāvim vai parakstās par piedāvājuma saņemšanu.
  8. Pretendents sedz visus izdevumus, kas ir saistīti ar piedāvājuma sagatavošanu un iesniegšanu Pasūtītājam. Pretendentu iesniegtie dokumenti pēc konkursa pabeigšanas netiek atdoti atpakaļ.
  9. Pretendents pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām, var grozīt vai atsaukt iesniegto piedāvājumu. Ja pretendents groza piedāvājumu, tas iesniedz jaunu piedāvājumu ar atzīmi “GROZĪTS”. Tādā gadījumā komisija vērtē grozīto piedāvājumu. Pēc piedāvājuma iesniegšanas termiņa beigām pretendents nevar savu piedāvājumu grozīt.
  10. Ja viens pretendents iesniedz vairākus piedāvājumus, vai piedāvājums iesniegts pēc norādītā piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām, vai tas nav noformēts tā, lai piedāvājumā iekļautā informācija nebūtu pieejama līdz piedāvājumu atvēršanas brīdim, to nereģistrē un neatvērtu atdod atpakaļ Pretendentam. Ja piedāvājums saņemts pa pastu, to neatvērtu ierakstītā pasta sūtījumā nosūta atpakaļ pretendentam, vai izsniedz personīgi.
  11. Piedāvājumu atvēršana notiks gada 16.aprīlī, plkst.10.00, Sabiedrības ēkas 7.kabinetā (konferenču zālē), Pasažieru ielā 6, Daugavpilī, Latvijas Republikā, atklātā sēdē. Piedāvājumu vērtēšanu un lēmumu pieņemšanu komisija veic slēgtā sēdē.
  12. Komisija atver iesniegtos piedāvājumus tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām.
  13. Ikvienam ir tiesības piedalīties piedāvājumu atvēršanas sanāksmē.
  14. Piedāvājumus atver to iesniegšanas secībā, nosaucot piedāvājuma iesniegšanas datumu, laiku un pretendentu piedāvāto cenu vai izmaksas.
  15. Ieinteresēto piegādātāju sanāksme
  16. Ieinteresēto piegādātāju sanāksme nav paredzēta.
  17. Piegādātājam ir tiesības ierosināt, lai tiek rīkota ieinteresēto piegādātāju sanāksme. Iepirkuma komisija rīko ieinteresēto piegādātāju sanāksmi, ja ne vēlāk kā 10 dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas ir saņemti vismaz divu ieinteresēto piegādātāju priekšlikumi rīkot ieinteresēto piegādātāju sanāksmi. Sanāksmi rīko ne vēlāk kā piecas dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas, un informāciju par sanāksmi ievieto pircēja profilā vismaz trīs dienas iepriekš. Iepirkuma komisija sniedz papildu informāciju un atbild uz sanāksmes laikā uzdotajiem jautājumiem. Sanāksmes gaita tiek protokolēta.
  18. Prasības attiecībā uz piedāvājuma noformējumu un iesniegšanu
  19. Piedāvājums iesniedzams divos identiskos eksemplāros – viens oriģināls un viena kopija ar attiecīgu atzīmi – ORIĢINĀLS un KOPIJA.
  20. Piedāvājums jāiesniedz latviešu valodā, drukātā veidā, divos eksemplāros, lapas cauršūtas, numurētas un aizzīmogotas. Piedāvājums ir jāiesniedz aizlīmētā aploksnē uz kuras ir norādīti pretendenta rekvizīti un pasūtītāja adrese: Sabiedrībā ar ierobežotu atbildību „Labiekārtošana –D”, 1. Pasažieru iela 6, Daugavpilī, LV-5401, ar atzīmi:

ATKLĀTAM KONKURSAM

„Dolomīta šķembu maisījumu un dolomīta šķembu iegāde” L 2018/08, neatvērt līdz 2018.gada 16.aprīlim, plkst.10:00.

  1. Piedāvājums jāsagatavo latviešu valodā. Pretendenta atlases vai kvalifikāciju apliecinošus dokumentus var iesniegt svešvalodā. Ja kāds dokuments iesniegts svešvalodā, pretendents tam pievieno tulkojumu latviešu valodā, kārtībā, kāda noteikta Ministru kabineta 2000.gada 22.augusta noteikumos Nr.291 „Kārtība, kādā apliecināmi dokumentu tulkojumi valsts valodā”.
  2. Visiem pretendenta sagatavotajiem dokumentiem un to atvasinājumiem ir jābūt noformētiem Ministru kabineta 2010.gada 28.septembra noteikumu Nr.916 “Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas kārtība” noteiktajā kārtībā. Iesniedzot piedāvājumu, pretendents ir tiesīgs visu iesniegto dokumentu atvasinājumu un tulkojumu pareizību apliecināt ar vienu apliecinājumu, ja viss piedāvājums vai pieteikums ir cauršūts vai caurauklots.
  3. Ja kādu Pretendenta iesniegto dokumentu izdevusi 1961.gada 5.oktobra Hāgas konvencijas par ārvalstu publisko dokumentu legalizācijas prasības atcelšanu dalībvalsts iestāde, tad pie tiem ir jābūt pievienotiem APOSTILLE apliecinājumiem. Pārējo valstu iestāžu izsniegtajiem dokumentiem ir jābūt legalizētiem starptautiskajos līgumos noteiktajā kārtībā. Konsulārā legalizācija un dokumentu legalizācija ar APOSTILLE saskaņā ar Dokumentu legalizācijas likumu nav nepieciešama publiskiem dokumentiem, kurus ir izsniegusi Eiropas Savienības dalībvalsts, Eiropas Ekonomikas zonas valsts vai Šveices Konfederācija.
  4. Pieteikumu, tehnisko un finanšu piedāvājumu un citus iepirkuma dokumentus paraksta persona, kuras ir pārstāvības tiesības reģistrētas, vai kura ir tam pilnvarota.
  5. Pieteikums, tehniskais un finanšu piedāvājums jāsagatavo saskaņā ar pievienotajiem paraugiem.

VII. Prasības piedāvājuma nodrošinājumam un saistību izpildes nodrošinājumam

  1. Prasības piedāvājuma nodrošinājumam un saistību izpildes nodrošinājumam: piedāvājumu un saistību nodrošinājums nav paredzēts.

VIII. Prasības pretendentiem un iesniedzamā  informācija, kas nepieciešama, lai novērtētu pretendentu

  1. Pretendentu izslēgšanas nosacījumus reglamentē Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmā daļa, kas vienlīdz saistoša visiem pretendentiem.
  2. Pretendentu izslēgšanas gadījumi tiks pārbaudīti Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmajā daļā noteiktajā kārtībā. Ar normatīvo aktu var iepazīties https://likumi.lv/doc.php?id=287760.
  3. Publisko iepirkumu likuma 42.panta otrajā daļā noteiktie alternatīvie izslēgšanas nosacījumi netiks piemēroti.
  4. Piedāvājumā iekļaujamie dokumenti:
    • Titullapa (pēc izvēles);
    • Satura rādītājs (pēc izvēles);
    • parakstīts pieteikums dalībai atklātā konkursā (saskaņā ar Nolikuma 1.pielikumu);
    • kvalifikācijas prasības un iesniedzamie dokumenti. Pasūtītājs pieņem Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu kā sākotnējo pierādījumu atbilstībai paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu un kandidātu atlases prasībām. Ja piegādātājs izvēlējies iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, lai apliecinātu, ka tas atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu un kandidātu atlases prasībām, tas iesniedz šo dokumentu arī par katru personu, uz kuras iespējām kandidāts vai pretendents balstās, lai apliecinātu, ka tā kvalifikācija atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām, un par tā norādīto apakšuzņēmēju, kura veicamo būvdarbu vai sniedzamo pakalpojumu vērtība ir vismaz 10 procenti no iepirkuma līguma vērtības. Piegādātāju apvienība iesniedz atsevišķu Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu par katru tās dalībnieku. Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapu, kas ir vienāda visās ES dalībvalstīs, nosaka Komisijas 2016.gada 5.janvāra īstenošanas regula Nr.2016/7, ar ko nosaka standarta veidlapu Eiropas vienotajam iepirkuma procedūras dokumentam (Dokuments attiecas uz EEZ) (regulas 2.pielikums). Regulas pielikumi pieejami word dokumenta formātā Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļa vietnē http://www.iub.gov.lv/lv/node/587.
    • parakstīts Tehniskais un finanšu piedāvājums, kas sastādīts saskaņā ar Nolikuma 34.punktu un 3.pielikumu;
    • Prasības profesionālās darbības veikšanai:
      • Pretendents ir reģistrēts atbilstoši attiecīgās valsts normatīvo aktu prasībām (ja pretendents ir juridiskā persona). Prasība attiecas arī uz personālsabiedrības biedru vai piegādātāju apvienības dalībnieku (ja piedāvājumu iesniedz personālsabiedrība vai piegādātāju apvienība) vai apakšuzņēmēju (ja pretendents plāno piesaistīt apakšuzņēmēju).
      • Līdz līguma noslēgšanai, Pretendentam iepriekšējo divu gadu laikā (2016., 2017. un 2018. līdz piedāvājuma iesniegšanai, vai īsākā laika periodā, ja Pretendents ir dibināts vēlāk) izpildot līgumus ir pieredze iepirkuma priekšmeta preču piegādē.
    • Informāciju par Latvijā reģistrēta pretendenta atbilstību profesionālās darbības veikšanai, Pasūtītājs iegūs publiskā datubāzē.
    • Ja pretendents iesniedz pieredzes aprakstu saskaņā ar Nolikuma 4.pielikumu, aprakstā norāda pretendenta nosaukumu, reģistrācijas numuru, juridisko adresi, līdzšinējās pieredzes aprakstu, pievienojot vismaz 1 (vienu) pozitīvu atsauksmi par to, ka preču piegādes veiktas kvalitatīvi.
    • Ārvalstīs reģistrēts pretendents papildus iesniedz šādus dokumentus, kuri izsniegti ne agrāk kā sešus mēnešus pirms iesniegšanas dienas:
    • attiecīgās ārvalsts kompetentās institūcijas izsniegtu dokumentu (tulkotu un apliecinātu dokumenta kopiju), kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā (ja pretendents ir juridiskā persona), vai pretendenta pārstāvja parakstītu un tulkotu attiecīgās ārvalsts publiskā reģistra izdruku, kas apliecina pretendenta reģistrācijas faktu (ja kompetentās institūcijas izziņas netiek izdotas);
    • attiecīgās ārvalsts kompetentās institūcijas izziņu (tulkotu un apliecinātu dokumenta kopiju), kas apliecina pretendenta likumiskā pārstāvja (vadītāja, direktora u.tml.) paraksta tiesības. Ja pieteikumu paraksta pilnvarotā persona – papildus pievieno pilnvaras oriģināla eksemplāru;
  5. Tehniskā un finanšu piedāvājuma aizpildīšanas kārtība:
    • Parakstīts Tehniskais un finanšu piedāvājums jāiesniedz atbilstoši nolikuma 3.pielikumam.
    • Tehniskajam un finanšu piedāvājumam jāpievieno garantijas vēstule par preces kvalitātes nodrošinājumu, kas apliecina piedāvāto materiālu atbilstību Ceļu specifikācijas 2017. prasībām.
    • Piedāvājumā jāiekļauj preču veidu vienas tonnas kopā ar piegādi maksimālās izmaksas, tas ir piedāvājumā ir iekļautas visas tiešās un netiešās pakalpojuma izmaksas, kas varētu rasties un ir saistītas ar Līgumā noteikto saistību izpildi.
    • Piedāvājumā cenas un summas jānorāda ar 2 (divām) decimālzīmēm aiz komata.
    • Pasūtītājs ir tiesīgs šaubu gadījumā lūgt pretendentu iesniegt izmaksu kalkulācijas.
    • Pretendentu piedāvātās līgumcenas nav komercnoslēpums un pēc piedāvājumu atvēršanas var tikt paziņotas trešajām personām.
    • Tehniskajam un finanšu piedāvājumam jābūt Pretendenta vadītāja vai pilnvarotās personas parakstītam.
  6. Piegādātājs var balstīties uz citu personu iespējām, ja tas ir nepieciešams konkrētā līguma izpildei, neatkarīgi no savstarpējo attiecību tiesiskā rakstura. Šādā gadījumā piegādātājs pierāda pasūtītājam, ka viņa rīcībā būs nepieciešamie resursi, iesniedzot, piemēram, šo personu apliecinājumu vai vienošanos par sadarbību konkrētā līguma izpildē. Pretendents var balstīties uz citu personu iespējām tikai tad, ja šīs personas sniegs pakalpojumus, kuru izpildei attiecīgās spējas ir nepieciešamas.
  7. Apakšuzņēmēji un piegādātāju apvienības
  8. Pretendents savā piedāvājumā norāda visus tos apakšuzņēmējus, kuru sniedzamo pakalpojumu vērtība ir 10 procenti no kopējās iepirkuma līguma vērtības vai lielāka, un katram šādam apakšuzņēmējam izpildei nododamo darbu līguma daļu. Par apakšuzņēmējiem uzskata arī apakšuzņēmēju apakšuzņēmējus. Ir jāiesniedz Apakšuzņēmēja apliecinājums vai vienošanās par sadarbību līguma konkrētās daļas izpildē.
  9. Iepirkuma procedūrā izraudzītais pretendents (iepirkuma līguma puse) nav tiesīgs bez saskaņošanas ar pasūtītāju veikt piedāvājumā norādītā personāla un apakšuzņēmēju nomaiņu un iesaistīt papildu apakšuzņēmējus iepirkuma līguma izpildē.
  10. Pasūtītājs nepiekrīt piedāvājumā norādītā apakšuzņēmēja nomaiņai, ja pastāv kāds no šādiem nosacījumiem:
    • piedāvātais apakšuzņēmējs neatbilst iepirkuma procedūras dokumentos apakšuzņēmējiem izvirzītajām prasībām;
    • tiek nomainīts apakšuzņēmējs, uz kura iespējām iepirkuma procedūrā izraudzītais pretendents balstījies, lai apliecinātu savas kvalifikācijas atbilstību paziņojumā par līgumu un iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām, un piedāvātajam apakšuzņēmējam nav vismaz tādas pašas kvalifikācijas, uz kādu iepirkuma procedūrā izraudzītais pretendents atsaucies, apliecinot savu atbilstību iepirkuma procedūrā noteiktajām prasībām, vai tas atbilst Publisko iepirkumu likuma 42. panta pirmajā daļā minētajiem pretendentu izslēgšanas gadījumiem;
    • piedāvātais apakšuzņēmējs, kura sniedzamo pakalpojumu vērtība ir vismaz 10 procenti no kopējās iepirkuma līguma vērtības, atbilst Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmajā daļā minētajiem pretendentu izslēgšanas gadījumiem;
    • apakšuzņēmēja maiņas rezultātā tiktu izdarīti tādi grozījumi pretendenta piedāvājumā, kuri, ja sākotnēji būtu tajā iekļauti, ietekmētu piedāvājuma izvēli atbilstoši iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajiem piedāvājuma izvērtēšanas kritērijiem.
  11. Pasūtītājs pieņem lēmumu atļaut vai atteikt iepirkuma procedūrā izraudzītā pretendenta apakšuzņēmēju nomaiņu vai jaunu apakšuzņēmēju iesaistīšanu iepirkuma līguma izpildē iespējami īsā laikā, bet ne vēlāk kā piecu darbdienu laikā pēc tam, kad saņēmis visu informāciju un dokumentus, kas nepieciešami lēmuma pieņemšanai.
  12. Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, piedāvājumam ir jāpievieno sadarbības līgums vai līdzvērtīgs dokuments, kurā noteikts, ka visi piegādātāju apvienības dalībnieki kopā un atsevišķi ir atbildīgi par līguma izpildi un pilnvara galvenajam dalībniekam pārstāvēt piegādātāju apvienību konkursā un dalībnieku vārdā parakstīt piedāvājuma dokumentus. Sadarbības līgumā obligāti ir jābūt fiksētam, kādas juridiskās personas ir apvienojušās piegādātāju apvienībā, katra piegādātāju apvienības dalībnieka veicamo darbu apjomam.
  13. Pasūtītājs var prasīt, lai apvienība, attiecībā uz kuru pieņemts lēmums slēgt iepirkuma līgumu, pēc savas izvēles izveidojas atbilstoši noteiktam juridiskam statusam vai noslēdz sabiedrības līgumu, vienojoties par apvienības dalībnieku atbildības sadalījumu, ja tas nepieciešams iepirkuma līguma noteikumu sekmīgai izpildei.

 

  1. Piedāvājumu izvērtēšanas kritēriji un lēmuma pieņemšanas kārtība
  2. Iepirkuma komisija izvēlēsies normatīvo aktu un šī Nolikuma prasībām atbilstošu saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, kuru noteiks ņemot vērā tikai cenu. Par saimnieciski visizdevīgāko atzīs piedāvājumu ar viszemāko cenu.
  3. Viens pretendents var iesniegt tikai vienu piedāvājumu. Piedāvājuma varianti nav pieļaujami. Par piedāvājuma variantu iesniegšanu uzskatāmi arī gadījumi, ja piedāvājumus iesniedz divi vai vairāki saistīti uzņēmumi, kas uzskatāmi par vienu tirgus dalībnieku Konkurences likuma izpratnē.
  4. Iepirkuma komisija vērtēs pretendentus un to iesniegtos piedāvājumus saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu, iepirkuma dokumentiem, kā arī citiem normatīvajiem aktiem.
  5. Ja pretendents, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, atsakās slēgt iepirkuma līgumu ar pasūtītāju, iepirkuma komisija ir tiesīga pieņemt lēmumu iepirkuma līguma slēgšanas tiesības piešķirt nākamajam pretendentam, kurš piedāvājis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, vai pārtraukt iepirkumu, neizvēloties nevienu piedāvājumu. Ja pieņemts lēmums iepirkuma līguma slēgšanas tiesības piešķirt nākamajam pretendentam, kurš piedāvājis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, bet tas atsakās slēgt iepirkuma līgumu, iepirkuma komisija pieņem lēmumu pārtraukt iepirkumu, neizvēloties nevienu piedāvājumu.
  6. Iepirkuma komisija:
    • Pārbaudīs piedāvājumu atbilstoši Nolikumā norādītajām prasībām, vai tas ir cauršūts un caurauklots, pārbaudīs piedāvājuma noformējumu;
    • Veiks pretendentu atlasi – pārbaudīs iesniegto dokumentu atbilstību nolikuma prasībām, izskatīs publiskajās datubāzēs pieejamo informāciju par pretendenta kvalifikāciju u.c.;
    • Pārbaudīs tehniskā un finanšu piedāvājuma atbilstību tehnisko specifikāciju prasībām un nepieciešamības gadījumā pieprasīs pretendentam izskaidrot tehniskajā piedāvājumā iekļauto informāciju. Pārbaudīs aritmētiskās kļūdas;
    • Noteiks Nolikuma prasībām atbilstošu piedāvājumu un pieņems starplēmumu par pretendentu, kuram atbilstoši citām paziņojumā par līgumu un Nolikumā noteiktajām prasībām un izraudzītajam piedāvājuma izvēles kritērijam būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības;
    • Veiks pārbaudi par Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmajā daļā noteikto izslēdzošo nosacījumu neesamību attiecībā uz pretendentu, kuram atbilstoši citām paziņojumā par līgumu un Nolikumā noteiktajām prasībām un izraudzītajam piedāvājuma izvēles kritērijam būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības;
    • Pieņems lēmumu par uzvarētāju.
  7. Trīs darbdienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas visi pretendenti tiks informēti par komisijas pieņemto lēmumu;
  8. Piedāvājumi, kas iesniegti pēc uzaicinājumā norādītā termiņa, netiks vērtēti.
  9. Citi noteikumi
  10. Iepirkuma Komisija darbojas saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma un šā Nolikuma prasībām. Savus lēmumus komisija pieņem sēžu laikā.
  11. Iepirkuma komisija nodrošina iepirkuma procedūras dokumentu izstrādāšanu, protokolē iepirkuma procesa gaitu un ir atbildīga par iepirkuma procesu.
  12. Iepirkuma komisijas priekšsēdētājs organizē un vada komisijas darbu, nosaka komisijas sēžu vietu, laiku un kārtību, sasauc un vada komisijas sēdes, kā arī nodrošina apliecinājumu parakstīšanu.
  13. Informācijas apmaiņa starp pasūtītāju un piegādātājiem notiek pa pastu, faksu vai elektroniski (saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 38.panta trešās, ceturtās, sestās un astotās daļas nosacījumiem) atkarībā no pasūtītāja izvēles.
  14. Paziņojot par iepirkuma līguma slēgšanu un informējot kandidātus un pretendentus, pasūtītājs nav tiesīgs atklāt informāciju, kuru tam kā komercnoslēpumu vai konfidenciālu informāciju nodevuši citi kandidāti un pretendenti.
  15. Ja piegādātājs vai kandidāts ir laikus pieprasījis papildu informāciju par iepirkuma procedūras dokumentos iekļautajām prasībām, Iepirkuma komisija to sniedz piecu darbdienu laikā, bet ne vēlāk kā sešas dienas pirms pieteikumu un piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām.
  16. Papildu informāciju Iepirkuma komisija nosūta piegādātājam vai kandidātam, kas uzdevis jautājumu, un vienlaikus ievieto šo informāciju pircēja profilā, kur ir pieejami iepirkuma procedūras dokumenti, norādot arī uzdoto jautājumu.
  17. Pretendentiem ir pastāvīgi jāseko līdzi aktuālajai informācijai mājas lapā par konkrēto iepirkumu. Komisija nav atbildīga par to, ja kāda ieinteresētā persona nav iepazinusies ar informāciju, kurai ir nodrošināta brīva un tieša elektroniskā pieeja.
  18. Pretendents nodrošina, lai piedāvājums tiktu noformēts atbilstoši Nolikuma prasībām. Katrs pretendents, iesniedzot pieteikumu, apņemas ievērot visus Nolikumā minētos nosacījumus.
  19. Gadījumā, ja normatīvajos aktos tiek izdarīti vai stājas spēkā grozījumi, piemēro normatīvo aktu nosacījumus, negrozot nolikumu.

Pielikumā:

  1. Pieteikums;
  2. Tehniskā specifikācija;
  3. Tehniskā un finanšu piedāvājuma forma;
  4. Pieredzes apraksta veidne;
  5. Piegādes līguma projekts.

 

 

  1. Pielikums

atklāta konkursa Nolikumam

“Dolomīta šķembu maisījumu un dolomīta šķembu iegāde”, L 2018/08

 

 

PIETEIKUMS DALĪBAI ATKLĀTĀ KONKURSĀ

 

Daugavpilī, 2018.gada ____._________

 

Komersants

______________________________________________________________________________

(nosaukums)

Reģistrācijas Nr. ________________________________________________________________

 

Juridiskā adrese _________________________________________________________________

 

Nodokļu maksātāja (PVN) reģistrācijas Nr. ___________________________________________

 

Kontaktpersonas amats, vārds, uzvārds ___________________________,

tālrunis_________________________, mobilais ______________________________________

e-pasts (uz kuru nosūtāmi paziņojumi un vēstules, ja nav faksa)____________________________

interneta mājas lapas adrese (ja tāda ir)_______________________________________________

 

Bankas rekvizīti ____________

 

(vārds, uzvārds) personā, ar šī pieteikuma iesniegšanu:

 

  1. Piesakās piedalīties atklātā konkursā Dolomīta šķembu maisījumu un dolomīta šķembu iegāde”, identifikācijas numurs L2018/08, piekrīt visiem Nolikuma nosacījumiem un garantē Nolikuma un normatīvo aktu prasību izpildi. Nolikuma noteikumi ir skaidri un saprotami.
  2. Iesniedzot piedāvājumu _____________apliecina, ka:
    • visa sniegtā informācija ir pilnīga un patiesa;
    • nekādā veidā nav ieinteresēts nevienā citā piedāvājumā, kas iesniegts šajā iepirkumā;
    • apliecina, ka spēj izpildīt tehniskās specifikācijas prasības.
    • norāda, ka uzņēmums atbilst ________________ (norāda vai uzņēmums atbilst mikro,  mazajam, vidējam vai lielajam[1]) uzņēmuma statusam. Iesaistītā  apakšuzņēmēja uzņēmums (ja tāds ir)  atbilst ______________ (norāda vai uzņēmums atbilst mikro, mazajam, vidējam vai lielajam) uzņēmuma statusam.

Vārds, uzvārds,  amats

 

Paraksts

 

 

 

 

  1. Pielikums

atklāta konkursa Nolikumam

“Dolomīta šķembu maisījumu un dolomīta šķembu iegāde”, L 2018/08

 

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA

 

  1. Iepirkums paredz dolomīta šķembu un šķembu maisījuma (turpmāk arī prece un/vai maisījums) piegādi (piegāde ar savu transportu līdz noteiktajai vietai, tas iekraušana, izkraušana) pasūtītāja norādītajā vietā Daugavpils pilsētas teritorijā, piegādājot pa atsevišķām frakcijām, saskaņā ar Pasūtītāja norādījumiem.
  2. Precei jāatbilst VAS „Latvijas valsts ceļi” Tehniskās komisijas 2016.gada 28.oktobrī apstiprinātajiem „Ceļu specifikācijas 2017” prasībām.
  3. Piegādātājam, pēc pasūtītāja pieprasījuma, piegādes laikā jānodrošina materiālu paraugu ņemšana. Pasūtītājs pēc brīvas izvēles izvēlētā laboratorijā nodod preču paraugu. Par laboratorisko pārbaužu veikšanu maksā pasūtītājs, taču, ja prece neatbilst „Ceļu specifikācijas 2017” prasībām, tad visus izdevumus par laboratorijas pakalpojumiem sedz Piegādātājs.
  4. Piegādātājam jāiesniedz katrai maisījuma kravai ražotāja atbilstības deklarācijas un garantijas. Pasūtījumus piesāka Pasūtītāja kontaktpersona pa tālruni, faksi vai iesniedzot pieteikumu pa e-pastu.
  5. Preču piegādi ir jānodrošina darba dienās 24 stundu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža.
  6. Piegādātājam obligāti katrā rēķinā ir jānorāda preču iepirktais veids, apjoms, iepirkuma līguma noslēgšanas datumu un iepirkuma identifikācijas numuru.
  7. Pasūtītājs negarantē, ka līguma darbības laikā pilnā apmērā tiks iepirkts tehniskajā specifikācijā norādītais apjoms, kā arī pasūtītājam ir tiesības mainīt pakalpojumu daudzumus pa veidiem kopējās līguma summas ietvaros.

Tabula Nr.1 “Preču piegādes veidi un provizoriskie apjomi”

Materiāla nosaukums

Materiāla apraksts

Frakciju apraksts/pieļaujamie piemaisījumi

Prognozējamais apjoms, t

Dolomīta šķembu maisījums

Drupinātas, bez organisko vielu piemaisījumiem

frakcija 0–45 mm     (N-III klase)

2000

frakcija 0-16 mm

600

Mazgātas dolomīta šķembas

frakcija 2-5 mm

700

frakcija 32-63 mm

1 550

 

 

 

Sagatavoja ______________A.Rudzinskis (SIA “Labiekārtošana-D” būvdarbu iecirkņa projektu vadītājs)

                          (paraksts)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Pielikums

atklāta konkursa Nolikumam

“Dolomīta šķembu maisījumu un dolomīta šķembu iegāde”, L 2018/08

 

TEHNISKAIS UN FINANŠU PIEDĀVĀJUMS

 

 

Pretendents:___________________ piedāvā pārdot preci pasūtītāja vajadzībām, saskaņā ar atklāta konkursa,  identifikācijas Nr.L2018/___,  nolikuma nosacījumiem par piedāvājuma cenu:

 

Nr.p.k.

Materiāla nosaukums un apraksts

 

Cena par materiālu 1 tonnas piegādi, EUR bez PVN

Plānotais  iepērkamais apjoms (t)

Materiālu līgumcena kopā par visu apjomu piegādi, EUR bez PVN

1

Dolomīta šķembu maisījums (drupinātas, bez organisko vielu piemaisījumiem), frakcija 0–45 mm     (N-III klase)

 

2000

 

2

Dolomīta šķembu maisījums, frakcija 0-16 mm

 

600

 

3

Mazgātas dolomīta šķembas, frakcija 2-5 mm

 

700

 

4

Mazgātas dolomīta šķembas, frakcija 32-63 mm

 

1 550

 

Līgumcena (bez PVN __%) EUR

 

 

 

1.Garantējam nodrošināt preču piegādi _________ laikā pasūtītāja norādītajā vietā Daugavpils pilsētas teritorijā, piegādājot pa atsevišķām frakcijām, saskaņā ar Pasūtītāja norādījumiem.

  1. Pēc pasūtītāja pieprasījuma, piegādes laikā, garantējam nodrošināt materiālu paraugu ņemšanu. Ja prece neatbilst „Ceļu specifikācijas 2017” prasībām, tad par laboratorisko pārbaudi apņemamies veikt apmaksu.
  2. Piegādātājs apliecina, ka katrai maisījuma kravai iesniedzis ražotāja atbilstības deklarācijas un garantijas.
  3. Apliecinām, ka katrā rēķinā noradīsim preču veidu, apjomu, iepirkuma līguma noslēgšanas datumu un iepirkuma identifikācijas numuru.
  4. Piegādātājs ir informēts un neiebilst pret to, ka Pasūtītājs negarantē līguma darbības laikā pilnā apmērā iepirkt tehniskajā specifikācijā norādīto preču apjomu, kā arī pasūtītājam ir tiesības pieteikt citu preces veida apjomu kopējās līguma summas ietvaros.
  5. Apņemamies nodrošināt darbu izpildes termiņu - no līguma parakstīšanas brīža uz 12 mēnešiem.
  6. Lai nodrošinātu Līguma saistību izpildi, Piegādātājs norīko savu pārstāvi, kuram ir tiesības darboties Piegādātāja vārdā, ar tiesībām pieņemt preču pasūtījumus, veikt ar Līgumu uzņemto saistību izpildes kontroli un parakstīt preču nodošanas – pieņemšanas dokumentus: _________________, tālr._________, mob.____________, e-pasts: _____________.

 

 

Vārds, uzvārds,  amats

 

Paraksts

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Pielikums

atklāta konkursa Nolikumam

“Dolomīta šķembu maisījumu un dolomīta šķembu iegāde”, L 2018/08

 

PIEREDZES APRAKSTS

atklātam konkursam

“Dolomīta šķembu maisījumu un dolomīta šķembu iegāde”, L 2018/08

 

Ar šo (pretendenta nosaukums, reģistrācijas numurs, juridiskā adrese)________________________________ apliecina, ka iepriekšējo divu gadu (vai īsākā laika periodā, ja Pretendents ir dibināts vēlāk) izpildot līgumus Pretendentam ir veiksmīga pieredze iepirkuma priekšmeta preču piegādē. Preču piegādes tika veiktas atbilstoši normatīvajiem aktiem un pienācīgi pabeigtas.

 

Nr. p.k.

Līguma nosaukums, līguma darbības laiks

Piegādāto preču apjoms

Līguma ietvaros veikto piegāžu apraksts

Pasūtītājs, kontaktpersona, tālrunis

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

Pielikumā atsauksme (s) uz __.lpp.

 

Vārds, uzvārds*

 

Amats

 

Paraksts

 

Datums

 

Zīmogs

 

* Pretendenta vai tā pilnvarotās personas vārds, uzvārds

 

 

 

 

 

 

           

  1. Pielikums

atklāta konkursa Nolikumam

“Dolomīta šķembu maisījumu un dolomīta šķembu iegāde”, L 2018/08

 

Projekts

 

PEIGĀDES LĪGUMS

 

 

Daugavpilī                                                                                              2018.gada ___________

 

_______________________________________, turpmāk saukts PĀRDEVĒJS, tās _________________________ personā, kas darbojas uz ______________ pamata, no vienas puses,

                                                                           un

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Labiekārtošana - D”, reģistrācijas Nr.41503003033, juridiskā adrese: 1.Pasažieru iela 6, Daugavpils, LV-5401, tās valdes locekļa _________________ personā, kurš darbojas uz statūtu pamata (turpmāk – PASŪTĪTĀJS), no otras puses,    

abi kopā saukti – Līdzēji, pamatojoties uz PASŪTĪTĀJa atklātajam konkursam „Dolomīta šķembu maisījumu un dolomīta šķembu iegāde”, iepirkuma identifikācijas numurs L 2018/__ (turpmāk – konkurss) iesniegto piedāvājumu, noslēdz šādu līgumu (turpmāk – LĪGUMS):

 

  1. LĪGUMA PRIEKŠMETS

1.1. PASŪTĪTĀJS pasūta un PĀRDEVĒJS apņemas piegādāt Daugavpils pilsētā dolomīta šķembu maisījumu un dolomīta šķembu (turpmāk -PRECE)  PASŪTĪTĀJAM, saskaņā ar Tehnisko un finanšu piedāvājumu (pielikumā).

1.2. Līguma darbības laikā iepērkamo preču apjomi ir atkarīgi no PASŪTĪTĀJA vajadzībām un PASŪTĪTĀJA paredzēto līdzekļu apjoma.

1.3. PREČU kvalitātei jāatbilst pasūtījumā norādītajām prasībām, kā arī Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajām kvalitātes prasībām. PĀRDEVĒJS apliecina, ka viņa pārdodamā PRECE ir sertificēta Latvijas Republikā.

1.4. PĀRDEVĒJS garantē preces atbilstību saskaņā ar atbilstības sertifikātu un preces testēšanas pārskatu.

 

  1. LĪGUMA SUMMA UN SAMAKSAS KĀRTĪBA

2.1.      Maksimālā līguma summa bez pievienotās vērtības nodokļa ir EUR ____________(______ eiro un ___centi). Pievienotās vērtības nodoklis tiek maksāts papildus normatīvajos aktos noteiktā apmērā un kārtībā.

2.2.      Preču piegāde tiek nodrošināta saskaņā ar pavadzīmēm-rēķiniem līguma kopējās summas ietvaros. 

PRECES cenā ir iekļauti visi iespējamie izdevumi, kas var rasties PĀRDEVĒJAM ar Līguma izpildi.

  • Līguma darbības laikā PRECEI ir spēkā tā cena, ko PĀRDEVĒJS ir piedāvājis izsludinātajā konkursā ar identifikācijas numuru L2018/08 „Dolomīta šķembu maisījumu un dolomīta šķembu iegāde”. PĀRDEVĒJAM nav tiesību paaugstināt Līguma cenas. Ja PĀRDEVĒJs var piedāvāt zemāku cenu vai piemērot atlaides, puses var vienoties par atbilstošu preču cenas samazināšanu.

2.4.      PĀRDEVĒJS  izraksta PASŪTĪTĀJAM preču pavadzīmi – rēķinu par piegādāto preci pēc atsevišķi saņemtiem PASŪTĪTĀJA pasūtījumiem, kur norāda preču veidu, apjomu, iepirkuma līguma noslēgšanas datumu un iepirkuma identifikācijas numuru.

2.5.      PASŪTĪTĀJS veic apmaksu, pārskaitot preču pavadzīmē-rēķinā norādīto summu (EUR) uz PĀRDEVĒJA norādīto norēķinu kontu, par piegādāto preci 45 (četrdesmit piecu) kalendāro  dienu laikā pēc attiecīgā rēķina saņemšanas dienas.

2.6.      Par PREČU apmaksas dienu tiek uzskatīta diena, kad PASŪTĪTĀJS  ir pārskaitījis naudu uz PĀRDEVĒJA bankas norēķinu kontu, ko apliecina attiecīgs maksājuma uzdevums.

 

 

  1. LĪGUMA IZPILDES TERMIŅŠ, VIETA UN NOSACĪJUMI

3.1. Līgums stājas spēkā no tā abpusējās parakstīšanas datuma un ir spēkā 12 (divpadsmit) mēnešus, vai līdz brīdim, kad Līguma ietvaros ir patērēta līguma 2.1. apakšpunktā noteiktā summa.

3.3.    Pasūtījumu PASŪTĪTĀJA pilnvarotais pārstāvis  nosūta PĀRDEVĒJAM  pa e-pastu______________________, vai faksu__________________. Pasūtījums uzskatāms par saņemtu vienas stundas laikā pēc pasūtījuma nosūtīšanas. Puses var vienoties par PREČU piegādi arī pa tālruni.

3.4. PĀRDEVĒJAM, saskaņā ar PASŪTĪTĀJA pieprasījumu jānodrošina preču piegāde 24 (divdesmit četru) stundu laikā no pieprasījuma saņemšanas.

3.5. Piegādājamās PRECES apjomu, vietu un laiku PUSES saskaņo pirms katras konkrētās PREČU partijas piegādes.

3.6. Gadījumā, ja PASŪTĪTĀJAM rodas pretenzijas par PRECES kvalitāti, PUSES sastāda divpusēju aktu par materiāla neatbilstību un to novēršanas termiņiem. Pie akta sastādīšanas PASŪTĪTĀJS pieaicina PĀRDEVĒJA pilnvarotu personu. Pretenziju novēršanu PĀRDEVĒJS veic par saviem līdzekļiem.

 

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA  PAR  LĪGUMA  NEPILDĪŠANU

4.1.      Maksājuma kavējuma gadījumā PĀRDEVĒJS ir tiesīgs prasīt no PASŪTĪTĀJA nokavējuma maksu 0,1% (nulle komats viena procenta) apmērā no pamatparāda summas par katru maksājuma kavējuma dienu, bet kopā ne vairāk kā 10% (desmit procentus) no pamatparāda  summas.

4.2.      Par PRECES nesavlaicīgu piegādi tiek noteikts līgumsods EUR 100 (viens simts euro) apmērā no laikā neveiktā iepirkuma vērtības par katru nokavēto izpildes stundu.

4.3.      Kavējuma naudas samaksa neatbrīvo Līdzēju no Līguma izpildes.

4.4.      PASŪTĪTĀJS un PĀRDEVĒJS tiek atbrīvoti no atbildības par šī Līguma pilnīgu vai daļēju neizpildi, ja tā radusies ārkārtēja, nepārvarama rakstura apstākļu dēļ. Pie šādiem apstākļiem pieder – valsts varas un pārvaldes, pašvaldību institūciju pieņemtie lēmumi, kuri ierobežo vai izslēdz Līguma izpildes iespējas, tiesas pieņemtie lēmumi, avārijas (uguns nelaime, plūdi PASŪTĪTĀJA vai PĀRDEVĒJA objektos utt., kas saistīti ar šī Līguma izpildes nodrošināšanu).

4.5.      Līdzējs, kurš atsaucas uz 4.4.punktā minētajiem apstākļiem, par to iestāšanos otram Līdzējam paziņo ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā, pievienojot kompetentas valsts institūcijas izziņu, kas apstiprina šo faktu.

4.6.      PĀRDEVĒJS atbild par piegādātās PRECES kvalitāti un sedz PASŪTĪTĀJAM  visus pierādītos ar PRECES neatbilstību kvalitātei saistītos zaudējumus.

 

  1. LĪGUMA GROZĪŠANAS KĀRTĪBA UN KĀRTĪBA, KĀDĀ PIEĻAUJAMA ATKĀPŠANĀS NO LĪGUMA

5.1.      PASŪTĪTĀJAM  ir tiesības nekavējoties pārtraukt Līgumu, ja:

5.1.1.      ir notikusi PĀRDEVĒJA labprātīga vai piespiedu likvidācija;

5.1.2.      pret  PĀRDEVĒJU  ir uzsākta maksātnespējas vai bankrota procedūra;

5.1.3.    PĀRDEVĒJS atkārtoti ir nokavējis PRECES pārdošanas termiņus saskaņotajā laikā no PASŪTĪTĀJA pieteikuma saņemšanas brīža;

5.1.4.      ja PASŪTĪTĀJS  nepiekrīt Līguma cenu izmaiņām.

5.2.      PĀRDEVĒJAM   un PASŪTĪTĀJAM  ir tiesības pārtraukt Līgumu, savlaicīgi par to paziņojot otram Līdzējam, ja tas pēc rakstveida atgādinājuma nepilda savas saistības.

5.3.      Līguma pārtraukšana neietekmē jebkuras citas PĀRDEVĒJA un PASŪTĪTĀJA tiesības, kas izriet no Līguma. Līguma pārtraukšanas gadījumā PASŪTĪTĀJS samaksā PĀRDEVĒJAM par faktiski piegādātās PRECES apjomu.

5.4.      Līdzēji vienojas, ka šis Līgums tiek izbeigts, kad par šī Līguma priekšmetu vai tā daļu PASŪTĪTĀJS izsludina jaunu iepirkumu un noslēdz attiecīgu iepirkuma līgumu.

5.5. Līguma grozījumi noformējami rakstveidā. Puses ir tiesīgi izdarīt nebūtiskus līguma grozījumus. Būtiski līguma grozījumi ir pieļaujami šajā līgumā un Publisko iepirkumu likumā noteiktajos gadījumos.

 

  1. NOSLĒGUMA JAUTĀJUMI

6.1.       Līgumā vai tā pielikumos ietvertie nosacījumi var tikt grozīti vai papildināti tikai abiem  Līdzējiem vai to pilnvarotiem pārstāvjiem parakstot papildus vienošanos. Visai saziņai sakarā ar šo Līgumu ir jānotiek rakstveidā.

6.2.       Nevienam Līdzējam nav tiesību nodot trešajai personai savas Līguma tiesības un pienākumus bez Līdzēju rakstiskas vienošanās.

6.3.       Par jautājumiem, kas nav atrunāti šajā Līgumā, puses vadās no Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.

6.4.       Pilnvarotās personas  šī Līguma saistību izpildīšanā:

  • no PASŪTĪTĀJA puses: ________________, tālr. _______________, e-pasts______;
  • no PĀRDEVĒJA puses: ________________, tālr. _______________, e-pasts_______.

6.5.       Juridiskās adreses vai bankas rekvizītu maiņas gadījumā, Līdzēju pienākums ir 7 (septiņu) dienu laikā paziņot par to otram Līdzējam.

  • Līdzēju domstarpības, kas saistītas ar Līguma izpildi, tiek risinātas vienošanās ceļā. Vienošanās tiek noformēta rakstiski.
  • Ja radušos strīdu Līdzēji neatrisina vienošanas ceļā, to nodod izskatīšanai tiesā Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētajā kārtība.
  • Gadījumā, ja Līguma darbības laikā notiks PASŪTĪTĀJA vai PĀRDEVĒJA reorganizācija, tā tiesības un pienākumus realizēs tiesību un saistību pārņēmējs, informējot par to otru Līdzēju.
  • LĪDZĒJI apņemas neizpaust un neizplatīt trešajām personām bez otra LĪDZĒJA piekrišanas Līguma noteikumus vai citu Līguma izpildes gaitā iegūtu informāciju, izņemot gadījumus, kad atbilstoši apkopota informācija tiek sniegta tirgus darbības nodrošināšanai, rēķinu izrakstīšanai, parādu piedziņai, kā arī citus gadījumus, kad informācijas izpaušanu pieprasa piemērojamie normatīvie akti.
  • Līguma neatņemama sastāvdaļa ir Līguma pielikumi, grozījumi un papildinājumi, ja tādi būs, kā arī PREČU pieņemšanas un nodošanas akti.
  • Līgumam pievienots pielikums: Tehniskais un finanšu piedāvājums.
  • Līgums (t.sk. pielikums) sastādīts uz __(______) lpp., divos eksemplāros - pa vienam katram Līdzējam. Abiem eksemplāriem ir vienāds juridiskais spēks.

 

  1. PUŠU REKVIZĪTI

 

PASŪTĪTĀJS

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Labiekārtošana-D”

 

 PĀRDEVĒJS

 

 

 

 

Reģistrācijas numurs: LV 41503003033

 

Reģistrācijas numurs

Juridiskā adrese : 1.Pasažieru iela 6, Daugavpils LV-5401

 

Juridiskā adrese:

Banka: A/S “DNB Banka”,

kods RIKOLV2X, n/konts LV46RIKO0002011005314

 

Banka:

 

Valdes loceklis

 

  ___________________

 

 

 

 

 

 

[1] Minēto informāciju norāda, jo saskaņā ar izmaiņām paziņojumu par rezultātiem veidlapās Publisko iepirkumu vadības sistēmā, pasūtītājam paziņojumā par rezultātiem ir jānorāda informācija par to, vai iepirkumā  piedāvājumus  ir iesnieguši tādi uzņēmumi, kas atbilst mazā vai vidējā uzņēmuma definīcijai https://www.iub.gov.lv/sites/default/files/upload/skaidrojums_mazajie_videjie_uzn.pdf

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!