Izstrādāta Daugavpils pilsētas pašvaldības tūrisma attīstības un informācijas aģentūras vidējā termiņa darbības stratēģija 2016.-2018. gadam Pašvaldības ziņas

77
Izstrādāta Daugavpils pilsētas pašvaldības tūrisma attīstības un informācijas aģentūras vidējā termiņa darbības stratēģija 2016.-2018. gadam

21. janvārī stratēģiju skatīja deputāti Izglītības un kultūras jautājumu komitejā un Finanšu komitejā. Bet galīgo lēmumu deputāti pieņems Domes sēdē.

Aģentūras vīzija: Daugavpils – tūristiem pievilcīgs ceļojuma galamērķis visos četros gadalaikos, kur ir daudzveidīgi, inovatīvi un ilgtspējīgi tūrisma produkti, kvalitatīvi tūrisma un informatīvie pakalpojumi, kā arī attīstīta, tūrisma nozari atbalstoša infrastruktūra. Savukārt Aģentūra ir radošu un aktīvu cilvēku kolektīvs, kura darbības pamatā ir tūrisma profesionāla pārvaldība, kas balstās uz kvalitāti, ilgtspējību, pieredzi un tās gūšanu, individualizāciju un augstu pievienoto vērtību.   

Aģentūras misija: Veidot Daugavpili kā atpazīstamu un pievilcīgu ceļojuma galamērķi, pozicionējot to kā Latgales ekonomiskās attīstības, kultūras un kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanas centru, kur ir inovatīvi un ilgtspējīgi tūrisma produkti, attīstīta tūrisma infrastruktūra un kvalitatīvi tūrisma pakalpojumi.

Ņemot vērā Aģentūras izveidošanas mērķus, tiek izvirzīts vidējā termiņa darbības stratēģijas pamatmērķisveicināt tūrisma nozares attīstību Daugavpils administratīvajā teritorijā un veidot Daugavpils pilsētas kā pievilcīga tūrisma galamērķa atpazīstamību.

Stratēģijā ir izvirzīti Aģentūras galvenie darbības virzieni:

  • Tūrisma nozares attīstība Daugavpils pašvaldībā (piemēram,  sadarbības veicināšana, dalība starptautiskos un vietēja mēroga tūrisma projektos) ;
  • Daugavpils pilsētas atpazīstamības veicināšana (piemēram, mārketinga pasākumu īstenošana, dalība starptautiskajās tūrisma izstādēs);
  • Kultūrvēsturisko vērtību saglabāšana valsts nozīmes pilsētbūvniecības un arhitektūras piemineklī „Daugavpils cietoksnis” (piemēram, pētnieciskā darba un tematisko pasākumu organizēšana);
  • Daugavpils TIC darbības nodrošināšana (piemēram, sniegto pakalpojumu klāsta pilnveidošana un  uzlabošana, informācijas pieejamības nodrošināšana 7 dienas nedēļā);
  • Šmakovkas muzeja darbības uzsākšana un nodrošināšana.

Lai īstenotu šos darbības virzienus  ir izstrādāts rīcības pasākumu plāns un noteikti galvenie mērķi, uzdevumi, aktivitātes izvirzīto mērķu sasniegšanai, kā arī noteikti kvantitatīvie rādītāji aktivitāšu izvērtēšanai.

Aģentūras  rīcības pasākumus īstenos katra gada piešķirtā budžeta līdzekļu ietvaros un atkarībā no Aģentūras gūtajiem ienākumiem un citu finansēšanas līdzekļu piesaistes iespējām.

 

Sabiedrisko attiecību  un mārketinga nodaļa.

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!