Par izmaiņām pašvalības iestāžu darbā no 16.marta Pašvaldības ziņas

1075

Stājoties spēkā 12.martā pieņemtajiem grozījumiem MK rīkojumā Nr.655  "Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu", no 16. marta pašvaldības iestādes un uzņēmumi maina darba organizāciju, maksimāli pārejot uz attālināto darbu. Ir notikušas izmaiņas arī Daugavpils Domes struktūru un uzņēmumu darba kārtībā: apmeklētāju pieņemšana klātienē būs daļēji ierobežota, taču tiks nodrošinātas attālinātās konsultācijas un īpašajos gadījumos – arī pieņemšana klātienē.

Domes nodaļas un departamenti pārsvarā strādā attālināti, bet klientiem būs iespēja pieteikties vizītei pēc iepriekšēja pieraksta.

Visu dokumentu un iesniegumu paraugi ir pieejami Domes vietnē www.daugavpils.lv. Gadījumā, ja jums rodas šaubas, kam tieši ir adresējams iesniegums jūsu jautājuma risināšanai, kāda pieteikuma forma jāaizpilda, kā arī citos ar Domes darbu saistītos jautājumos varat vērsties Domes Informācijas birojā, tālr. 654 04399, 654 04344, 654 04321, e-pasts: info@daugavpils.lv infodome@daugavpils.lv

SIA “DDzKSU”, SIA “Daugavpils ūdens” un AS “Daugavpils siltumtīkli” no 16.marta pārtrauc iedzīvotāju apkalpošanu klātienē un slēdz kases. Šajā periodā iedzīvotāji tiek aicināti maksimāli izmantot iespēju saņemt speciālistu konsultācijas  attālināti pa telefonu vai e-pastu, kā arī apmaksāt rēķinus par saņemtajiem pakalpojumiem, izmantojot internetbanku, “Maxima” veikalu kases, vai arī citā klientam ērtā veidā. Uzņēmumiem adresētos dokumentus var iesniegt elektroniski, bet, ja tas nav iespējams – sūtot pa pastu vai atstājot speciālajās pastkastēs pie ieejas biroju, klientu apkalpošanas centru un namu apsaimniekošanas iecirkņu ēkās.

SIA “DDzKSU” izņēmuma kārtā pēc iepriekšējā pieraksta pieņemts klientus, kam pilsētas Dome izdeva lēmumu jautājumos saistībā ar Pašvaldības dzīvokļu īres līgumiem un saistībā ar autostāvvietu atļauju izsniegšanu.

SIA “Daugavpils autobusu parks” un AS "Daugavpils satiksme" turpinās nepārtraukti sniegt pasažieru pārvadāšanas pakalpojumus, maksimāli ievērojot drošības pasākumus. Kase autoostā Viestura ielā strādās katru dienu no plkst.07.00 līdz 19.00.

Dzimtsarakstu nodaļā iedzīvotājus pieņems pēc iepriekšējā pieraksta. Ar drošu elektronisko parakstu parakstītus iesniegumus var iesūtīt arī elektroniski caur portālu www.latvija.lv, vai uz e-pastu dzimt@daugavpils.lv.

Sociālajā dienestā klientu pieņemšana klātienē, izmantojot dzīvas rindas sistēmu, NENOTIEK.  Vizīti Sociālās palīdzības nodaļā (Lāčplēša ielā 39), klientu apkalpošanas punktos Vienības ielā 8, Liepājas ielā 4 un Šaurajā ielā 28 (Šaurajā ielā 28 tiek apkalpoti Sociālās mājas, Sociālās patversmes, Nakts patversmes, Ģimenes atbalsta centra/patversmes un Grupu dzīvokļu klienti) var pieteikt tikai pēc iepriekšējā pieraksta.

Dienas centrs  “Saskarsme” klientus nepieņem.
Dienas aprūpes centrs personām ar garīga rakstura traucējumiem (Arhitektu ielā 21) sniedz klientiem sociālos pakalpojumus ierobežotā apjomā. Aprūpes mājās birojs sniedz pakalpojumus, iespēju robežās samazinot aprūpes mājās klientu apmeklējumu skaitu, ievērojot katra klienta vajadzības.
Papildus iedzīvotāju pieņemšanai klātienē, tiek nodrošināta iespēja saņemt sociālos pakalpojumus arī attālināti (elektroniski, pa pastu vai speciāli izvietotās dokumentu pieņemšanas kastēs).

Sociālais dienests aicina iesniegt iesniegumus attālināti:

  • e-veidā, izmantojot e -pakalpojumu “IESNIEGUMS IESTĀDEI”  Valsts pārvaldes pakalpojumu portālā  www.latvija.lv
  • atstājot iesniegumu dokumentiem paredzētā pastkastē Lāčplēša ielā 39 (no pagalma puses) vai 
  • nosūtot pa pastu.

Informācija saziņai ar Sociālo dienestu:

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde  “Sociālais dienests”

Adrese: Vienības iela 8, Daugavpils, LV-5401

e-pasta adrese: socd@socd.lv

Sociālais dienests lūdz klientus ierasties savlaicīgi, 5 minūtes pirms noteiktā pieņemšanas laika, neveidojot nepamatotas rindas pie Dienesta ārdurvīm. 

Ierodoties uz pieņemšanu lietot mutes un deguna aizsegu, ievērot divu metru distanci.

Līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam – pasei vai ID kartei.

Visus iesniegšanai nepieciešamos dokumentus jāsagatavo laicīgi (mājās).

Drošības pasākumu neievērošanas gadījumā Sociālā dienesta speciālisti klientus neapkalpos. Būsim atbildīgi ne tikai par savu, bet arī par līdzcilvēku drošību un veselību!

Daugavpils reģionālā slimnīca pārstrukturizēja administratīvā aparāta darbinieku darbu. Papildus izmaiņu, kas tieši skartu pacientus, nav. Slimnīca turpina sniegt neatliekamo palīdzību un ambulatoros pakalpojumus. Plānveida operācijas notiek, izvērtējot katru gadījumu, esošo situāciju un speciālistu pieejamību. Centra poliklīnika un SIA “Daugavpils bērnu veselības centrs” turpina pieņemt klientus pēc iepriekšējā pieraksta. 

Pirmskolas izglītības iestādes strādā atbilstoši MK rīkojuma Nr.655 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu” prasībām, uzņemot tikai tos bērnus, kuru vecākiem jāstrādā klātienē vai darba specifikas dēļ nav iespējams attālināti vienlaikus strādāt un nodrošināt bērnu pieskatīšanu. Papildus netiks pieprasīti apliecinājumi vai izziņas no bērna vecāka darba vietas, tomēr bērnudārzu darbinieki paļaujas uz vecāku personisko atbildību MK rīkojuma izpildē. Neskatoties uz to, cik bērnu būs grupā, tās netiks apvienotas, bērniem paliekot savās grupās. Klātienē nodarbinātiem p.i.i. darbiniekiem paredzēts ik nedēļu veikt COVID-19 testus. Protams, nav atcelti arī visi iepriekšējie drošības pasākumi – dezinfekcija, telpu vēdināšana u.tml.

Pilna aktuālā informācija par pašvaldības struktūru un iestāžu darbu, tālruņiem un e-pastiem saziņai atrodama Domes vietnē www.daugavpils.lv.

Sižetu sagatavoja Daugavpils pilsētas domes Sabiedrisko attiecību un mārketinga nodaļa.

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!