Latviešu
IestatījumiViegli lasīt
Piekļūstams saturs
Fonta izmērs
Kontrasts

Daugavpils valstspilsētas pašvaldības iestādes „Daugavpils pašvaldības centrālā pārvalde" amata „Civilās aizsardzības organizators" konkurss

Pēdējo reizi informācija atjaunota 10.06.2025, 12:24

Pieteikumi tiek iesūtīti: pa pastu: Daugavpils valstspilsētas pašvaldība, Kr.Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401; personīgi: Daugavpils valstspilsētas pašvaldībā, Kr.Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, 1.stāvā, Informācijas birojā, darba laikā; elektroniski: ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus uz e-pastu info@daugavpils.lv . Uz aploksnes jābūt norādei: "Konkursam "Daugavpils valstspilsētas pašvaldības iestādes „Daugavpils pašvaldības centrālā pārvalde" Civilās aizsardzības speciālists"", kā arī konkursa dalībnieka vārdam, uzvārdam, adresei, e-pastam un tālruņa numuram. Pieteikšanās termiņš: līdz 2025. gada 30. jūnijam (sūtot pieteikumu pa pastu vai elektroniski, jānodrošina, lai pieteikums tiktu saņemts līdz 2025. gada 30. jūnijam plkst.18.00). UZMANĪBU! Ja pretendents iesniedz pieteikumu pēc norādītā termiņa, attiecīgais pieteikums netiks izskatīts komisijas sēdē un tiks atgriezts atpakaļ pieteicējam.

Mēneša darba samaksa: 1500 EUR (bruto)

Galvenie pienākumi:

  • Uzturēt aktuālu Daugavpils valstspilsētas un Augšdaugavas novada sadarbības teritoriju civilās aizsardzības plānu;
  • Kompetences ietvaros sadarboties ar valsts un pašvaldību operatīvajiem dienestiem;
  • Sadarbība ar valsts un pašvaldību institūcijām ārkārtas situāciju novēršanā un likvidēšanā;
  • Dalība Daugavpils valstspilsētas paaugstinātu bīstamības objektu mācībās un paaugstinātu bīstamības objektu pārbaudēs;
  • Daugavpils valstspilsētas un Augšdaugavas novada sadarbības teritoriju civilās aizsardzības komisijas lēmumu izpilde un nodrošināšana;
  • Ārējos normatīvajos aktos noteikto civilās aizsardzības prasību izpildes uzraudzība un nodrošināšana;
  • Civilās aizsardzības stāvokļa analīze un priekšlikumu sniegšana darbības uzlabošanai civilās aizsardzības jomā;
  • Apkopot, uzturēt informāciju par pašvaldības rīcībā esošajiem resursiem katastrofu pārvaldīšanai, minēto informāciju izsniegt normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
  • Organizēt civilās aizsardzības komisijas locekļu mācības, piedalīties civilās aizsardzības mācībās;
  • Sniegt priekšlikumus par valsts materiālo rezervju veidošanu, uzturēšanu un uzglabāšanu, apkopot un izvērtēt operatīvo informāciju par ārkārtējām situācijām pašvaldībā;
  • Organizēt darba un sadzīves apstākļus katastrofu novēršanā un to seku likvidēšanā pieaicinātajiem citu administratīvo teritoriju, valsts un citu valstu glābšanas dienestu personālam;
  • Organizēt iedzīvotāju evakuāciju no katastrofas apdraudētajām vai skartajām teritorijām, organizēt iedzīvotāju uzskaiti, pagaidu izmitināšanu, ēdināšanu, sociālo aprūpi un medicīnisko palīdzības sniegšanu;
  • Apkopot informāciju par pašvaldības ātrās reaģēšanas spēku gatavību ārkārtējām situācijām (personālsastāvs un materiāltehniskais nodrošinājums);
  • Piedalīties pašvaldības darba grupu darbā, sanāksmēs un komisijās;
  • Sniegt metodisko palīdzību pašvaldības institūcijām civilās aizsardzības pasākumu īstenošanas jautājumos;
  • Izstrādāt un sniegt rekomendācijas pašvaldības institūcijām, kā arī sniegt pašvaldības iedzīvotājiem ieteikumus par katastrofas vai katastrofas draudu gadījumā nepieciešamo rīcību:
  • Sagatavot atbildes uz privātpersonu, valsts un pašvaldību iestāžu lūgumiem, sūdzībām priekšlikumiem vai jautājumiem, kas saistīti ar civilās aizsardzības pasākumu nodrošināšanu pašvaldības administratīvajā teritorijā;
  • Savas kompetences ietvaros sniegt atzinumus, slēdzienus, priekšlikumus par pašvaldības domes saistošo noteikumu, lēmumu, pašvaldības vadības rīkojumu un citu dokumentu projektiem, ziņot pašvaldības domes komiteju sēdēs;
  • Sniegt ziņas presei un citiem masu informācijas līdzekļiem iedzīvotāju informēšanai par ārkārtējo situāciju vai potenciālajiem draudiem;
  • Darbs ar Ukrainas civiliedzīvotājiem – reģistrēšana, izmitināšana un ēdināšana.
  • Darbs ar patvertnēm pašvaldības administratīvajā teritorijā.

Prasības pretendentam/-ei:

  • Akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomā vai inženierzinātņu un tehnoloģiju jomā un apmācības ugunsdrošības jomā ne mazāk par 160 stundām atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas izstrādātai licencētai mācību programmai gadījumā, ja augstākās izglītības programmas ietvaros nav iegūta kvalifikācija ugunsdrošības jomā;
  • Profesionālā pieredze ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomā;
  • Valsts valoda C līmeņa 1. pakāpe vai iegūta izglītība valsts valodā;
  • Zināšanas par civilās aizsardzības un ugunsdrošības normatīvajiem aktiem un to praktisko piemērošanu;
  • Prasmes strādāt ar datorprogrammām apstrādāt liela apjoma informāciju;
  • Komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā;
  • Stresa izturība un spēja pieņemt lēmumus ārkārtas situācijās;
  • Gatavība darbam arī nakts stundās un brīvdienās pēc nepieciešamības;
  • Vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā;

Pieteikuma dokumenti:

  • Iesniegums brīvā formā ar norādi par vēlmi piedalīties konkursā
  • Dzīves un darba gaitas apraksts (CV)
  • Izglītību apliecinoši dokumenti (kopijas)

 

Personas datu apstrāde:

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža. Papildu informācija par Pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!