“Apliecinājuma kartes izstrāde, autoruzraudzība un būvdarbi ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī, telpu pielāgošana vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem”

Pēdējo reizi informācija atjaunota 08.05.2024, 17:00
Iepirkuma statuss:
Aktīvs
Iepirkuma tips:
Būvdarbi
Pasūtītājs:
Daugavpils valstspilsētas pašvaldība
Publicēšanas datums:
21.02.2018
  1. Uzaicinājuma pamats: Ar 2017.gada 16.oktobra rīkojumu Nr.268 apstiprināto Daugavpils pilsētas domes noteikumu par iepirkumu veikšanas kārtību 43.punkts.

2.   Pasūtītājs:

Pasūtītāja nosaukums

Daugavpils pilsētas dome

Adrese

Kr.Valdemāra ielā 1, Daugavpils, LV-5401

Reģ.nr.

90000077325

Kontaktpersona tehniskajos jautājumos

Daugavpils pilsētas domes Īpašuma pārvaldīšanas departamenta Īpašuma attīstības nodaļas būvinženieris V.Muižnieks

 t.654 04341, valdis.muiznieks@daugavpils.lv

 

3.     Iepirkuma priekšmets: apliecinājuma kartes izstrāde, autoruzraudzība un būvdarbi ēkas

ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī, telpu pielāgošanai vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem, saskaņā ar tehniskajām specifikācijām (1.pielikums).

4.     Iepirkuma ietvaros tiek slēgti līgumi:

  • “Par apliecinājuma kartes izstrādi ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī, telpu pielāgošanai vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem”;
  • “Par būvdarbiem ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī, telpu pielāgošanai vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem”;
  • “Par autoruzraudzības veikšanu būvdarbiem ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī, telpu pielāgošanai vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem”.

5.   Paredzamā kopējā līgumcena: līdz 18000,00 EUR (astoņpadsmit tūkstoši eiro 00 centi).

6.   Nosacījumi pretendenta dalībai aptaujā:

  • pretendents ir reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā vai Valsts ieņēmumu dienestā kā nodokļu maksātājs vai līdzvērtīgā reģistrā ārvalstīs. Šo informāciju pasūtītājs iegūst publiskajās datu bāzes;
  • pretendents ir tiesīgs veikt tehniskajā specifikācijā norādītos darbus un pretendentam ir pieredze tehniskajā specifikācijā minēto darbu veikšanā;
  • pretendentam nav pasludināts maksātnespējas process vai uzsākta likvidācija. Šo informāciju pasūtītājs iegūst publiskajās datu bāzes. Piedāvājums jāparaksta personai, kura likumiski pārstāv Pretendentu, vai ir pilnvarota pārstāvēt Pretendentu šajā cenu aptaujas procedūrā (iesniedzot pilnvaras oriģinālu);
  • pretendentam nav VID administrēto nodokļu parādu, kuru kopsumma pārsniedz 150,00 EUR (viens simts piecdesmit eiro 00 centu) apmērā. Šo informāciju pasūtītājs iegūst publiskajā datu bāzē.
  1. Pretendentu iesniedzamie dokumenti dalībai aptaujā:
    • aizpildīts pieteikums dalībai iepirkuma procedūra (2.pielikums);
    • izstrādātais finanšu piedāvājums (3.pielikums);
    • pretendenta apliecinājums (4.pielikums);
    • atbildīgā apliecinājuma kartes izstrādes vadītāja apliecinājums (7.pielikums);
    • atbildīgā būvdarbu vadītāja apliecinājums (8.pielikums);
    • piesaistīto apakšuzņēmēju saraksts (9.pielikums);
    • apliecinājuma kartes kalendārais grafiks (10.pielikums);
    • būvdarbu izpildes kalendārais grafiks (11.pielikums);
    • pieredzes saraksts par pēdējiem trim gadiem (12.pielikums);
    • apliecinājuma kartes izstrādes izmaksu tāme (13.pielikums). Summas norāda ar precizitāti divi cipari aiz komata. Tāmē pretendentam jāietver visi izdevumi un izmaksas, kas rodas pretendentam, lai pilnīgi un pienācīgā kvalitātē sniegtu tehniskajā specifikācijā minētos pakalpojumus;
    • lokālā tāme, kas sagatavota saskaņā ar Ministru kabineta 2017.gada 3.maija noteikumiem Nr.239 “Noteikumi par Latvijas būvnormatīvu LBN 501-17 “Būvizmaksu noteikšanas kārtība”” – pielikums Nr.5. (MK noteikumus skatīt – https://likumi.lv/ta/id/291029-noteikumi-par-latvijas-buvnormativu-lbn-501-17-buvizmaksu-noteiksanas-kartiba). Summas norāda ar precizitāti divi cipari aiz komata. Tāmē pretendentam jāietver visi izdevumi un izmaksas, kas rodas pretendentam, lai pilnīgi un pienācīgā kvalitātē veiktu tehniskajā specifikācijā minētos būvdarbus.

8.   Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu.

9.   Piedāvājumu variantu iesniegšana nav pieļaujama.

  1. Par uzvarētāju izraudzītajam Pretendentam līgums ar Pasūtītāju jānoslēdz desmit darba dienu laikā no zemsliekšņa iepirkuma rezultātu paziņošanas brīža, pretējā gadījumā noslēgt līgumu tiks piedāvāts nākošajam zemāko cenu piedāvājušajam Pretendentam.
  2. Finanšu piedāvājuma izslēgšanas kritēriji:
    • gadījumā, ja pārbaudot Pretendenta piedāvājumu, ir konstatēts ka Pretendents nav tiesīgs veikt tehniskajā specifikācijā (1.pielikums) norādītos darbus un pretendentam nav pieredzes tehniskajā specifikācijā minēto darbu veikšanā vai Finanšu piedāvājums ir neatbilstoši noformēts, Pretendenta Finanšu piedāvājumu no tālākas vērtēšanas izslēdz. Finanšu piedāvājumi, kuri ir izslēgti no tālākas vērtēšanas, netiek pārbaudīti.
    • pretendents tiks arī izslēgts, ja tiek konstatēts, ka tā iesniegtais piedāvājums ir nepamatoti lēts.
  3. Informācija par rezultātiem: tiks ievietota Daugavpils pilsētas pašvaldības mājas lapā daugavpils.lv un elektroniski nosūtīta katram Pretendentam.

13.  Piedāvājums iesniedzams: līdz 2018.gada 27.februārim plkst.10:00 Daugavpils pilsētas domes ēkā, K.Valdemāra ielā 1, 1.stāvā, 14.kab., Daugavpilī, LV-5401, jāiesniedz personīgi vai nosūtot pa pastu. Uz aploksnes obligāti jānorāda: “Piedāvājums zemsliekšņa iepirkumam “Apliecinājuma kartes izstrāde, autoruzraudzība un būvdarbi ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī, telpu pielāgošana vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem”, ID Nr. DPDĪPD 2018/4. Ja Finanšu piedāvājums iesniegts pēc norādītā piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām, to nereģistrē un atdod vai nosuta atpakaļ Pretendentam.

 

 

 

 

SASKAŅOTS:

 

Domes izpilddirektores vietniece                                                                               T.Dubina

 

Īpašuma pārvaldīšanas departamenta

vadītāja                                                                                                                       I.Funte

 

Domes Centralizētās grāmatvedības

vadītāja                                                                                                                       E.Ugarinko

                                                                                                                                         

Īpašuma pārvaldīšanas departamenta

Nekustamā īpašuma attīstības nodaļas vadītāja                                                         I.Ruskule

 

Īpašuma pārvaldīšanas departamenta

Juristes p.i.                                                                                                                  S.Kraine

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.pielikums

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA

“Ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī apliecinājuma kartes sagatavošana telpu pielāgošana vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem, būves kadastra apzīmējums Nr. : 0500 0292 0010 01” izstrādāšana un autoruzraudzība

 

1.Uzdevums projektēšanas darbiem: Ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī apliecinājuma kartes sagatavošana telpu pielāgošana vides pieejamības prasībam personām ar funkcionāliem traucējumiem, būves kadastra apzīmējums Nr. : 0500 0292 0010 01” izstrādāšana un autoruzraudzība.

2.Darba apjomi:

Nr.p.k.

Darbu nosaukums

Mērvienība

Daudzums

Tehniskās dokumentācijas izstrāde

1

Ēkas būvkonstrukciju, inženiertīklu tehniskā apsekošana, uzmērījumi, fotofiksācija, tehniskās izpētes atzinums

kpl.

1.00

2

Skaidrojošais apraksts

kpl.

1.00

3

Arhitektūras daļa, tajā skaitā mezglu detalizācija

kpl.

1.00

4

Darbu organizēšanas projekts

kpl.

1.00

5

Ekonomikas daļa

kpl.

1.00

6

Apliecinājuma kartes saskaņošana, atzīmes par būvniecības ieceres akceptu saņemšana

kpl.

1.00

Autoruzraudzības darbi

7

Autoruzraudzība

kpl.

1.00

 

3.Projektēšanas uzdevums:

Ieceres mērķis – Izstrādāt telpu vienkāršoto atjaunošanu ēkai Turaidas ielā 36, Daugavpilī – atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.500 „Vispārīgie būvnoteikumi”, Nr.529 „Ēku būvnoteikumi”, ievērojot citus pastāvošos Latvijas būvnormatīvus LBN, tehniskos normatīvus un standartus.

Izpildītājs sagatavo Turaidas ielā 36, Daugavpilī telpu vienkāršotās atjaunošanas tehnisko dokumentāciju, MK noteikumu Nr.529 „Ēku būvnoteikumi” izpratnē, iesniegs izskatīšanai pilsētas būvvaldē, ieceres akcepta un būvdarbu uzsākšanas nosacījumu saņemšanai. Dokumentāciju izstrādā tādā detalizācijas pakāpē, lai pēc tās varētu nepārprotami izpildīt būvdarbus.

Tehniskās dokumentācijas izstrādes gaitā saskaņot ar Ēkas izmantotāju, Pasūtītāju, konkrētas izvēlētās iekārtas, materiālus un tehniskos risinājumus.

Pasūtītāja būvniecības koptāmes sastāvā paredzēt arī autoruzraudzības, jaunas aktualizētas kadastrālās uzmērīšanas lietas dokumentācijas sagatavošanas izmaksas. Piedāvātajai autoruzraudzības izmaksu pozīcijai jābūt fiksētai un to nedrīkst pārrēķināt. Par autoruzraudzības veikšanu objektā līgums tiks noslēgts atsevišķi pēc tam, kad pasūtītājs būs veicis iepirkumu par būvniecību, izvēlējies iepirkuma uzvarētāju un precizējis būvdarbu izpildes termiņus.

 

1.

APLIECIMĀJUMA KARTES

NOSAUKUMS

“Telpu vienkāršotās atjaunošanas apliecinājuma kartes sagatavošana ēkai Turaidas ielā 36, Daugavpilī”

2.

OBJEKTA ADRESE

Turaidas iela 36, Daugavpils, LV - 5417 

Būves kadastra apzīmējums: 0500 0292 0010 01

3.

BŪVES VEIDS

JAUNBŪVE

VIENKĀRŠOTĀ ATJAUNOŠANA

PĀRBŪVE

RESTAURĀCIJA

NOJAUKŠANA

CITS

 

X

 

 

 

 

4.

BŪVES GRUPA

III grupas ēka

5.

OBJEKTA FUNKCIJA UN PARAMETRI

Dažādu sociālo grupu kopdzīvojamās mājas (1130)

Parametri: Ēkas platība: 4231.9 m2 

                  Ēkas būvtilpums: 14 984 m3

6.

PASŪTĪTĀJS

Daugavpils pilsētas dome, reģ. Nr. 90000077325,

adrese: Kr. Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, Latvija

7.

PASŪTĪTĀJA ATBILDĪGAIS

PĀRSTĀVIS

Valdis Muižnieks, Daugavpils pilsētas domes Īpašuma pārvaldīšanas departamenta Īpašuma attīstības nodaļas būvinženieris, tālr. 65404341, valdis.muiznieks@daugavpils.lv

8.

BŪVPROJEKTĒŠANAS STADIJA

Vienkāršotās atjaunošanas apliecinājuma kartes dokumentācijas sagatavošana nepieciešamā apjomā.

Izstrādes stadijā ir obligāti jākonsultējas ar Pasūtītāja pārstāvi, ēkas lietotāju pārstāvjiem.

Galīgo lēmumu par izvēlēto risinājumu pieņem Pasūtītājs.


9.

PRASĪBAS  IZSTRĀDĀT:

9.1.

APLIECINĀJUMA KARTES RISINĀJUMA

VARIANTU

Prasības izstrādāt:

1. Nepieciešamo durvju aiļu paplašināšana.

2. Sanitār mezglu telpas pielāgošana personām ar īpašām vajadzībām.

3. Nepieciešamie inženiertehniskie risinājumi sanitār mezglu telpā.

 

Konstruktīvie risinājumi.

Tehnisko dokumentāciju izstrādāt saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu prasībām un standartiem, pasūtītāja vajadzībām un norādījumiem.

Projektā pielietotajiem materiāliem ir jāatbilst nosacījumiem, ko pieprasa konstrukciju stiprība, ugunsdrošības kategorija, siltuma un skaņas izolācija, ķīmiskā noturība, ūdensizturība un citi rādītāji.

 

Ailes:

Aiļu paplašināšana un jaunu durvju bloku ar brīvo ailas platumu 0,9m uzstādīšana ratiņkrēslu lietotāju iekļuvi ēkā, telpā, nodrošinot būvnormatīva LBN 208-15 "Publiskas būves" prasību izpildi.

Prasības telpu plānojumam

Veikt esošā sanitārmezgla telpu atjaunošanu. Izmaiņas plānojumā (sanitāro mezglu telpu atjaunošana), lai nodrošinātu būvnormatīva LBN 208-15 „Publiskas būves” prasību izpildi. Papildus paredzēt lai iekštelpas būtu droši izmantojamas cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem. Telpu apdarē izmantot viegli tīrāmus un veselībai nekaitīgus materiālus, grīdas segumiem paredzēt neslidenus materiālus. Apdares materiālus un krāsu toņus, obligāti jāsaskaņo ar Pasūtītāju.

Projektējamie inženiertīkli.

Inženiertīklu sadaļu izstrādāt, nepieciešamajā apjomā, pēc to tehniskā stāvokļa izvērtēšanas.

Projektā pielietotajiem materiāliem ir jāatbilst nosacījumiem, ko pieprasa konstrukciju stiprība, ugunsdrošības kategorija, siltuma un skaņas izolācija, ķīmiskā noturība, ūdensizturīgi un citi rādītāji.

9.2.

IZPĒTES  DARBI

Ēkas būvkonstrukciju tehniskā apsekošana nepieciešamā apjomā

10.

BŪVPROJEKTĒŠANAI NEPIECIEŠAMIE DOKUMENTI UN IZEJMATERIĀLI:

10.1.

ZEMES GABALA DOKUMENTI

Sagatavo pasūtītājs

10.2.

BŪVES INVENTARIZĀCIJAS

MATERIĀLI

Būves tehniskās inventarizācijas lietas kopiju izsniedz pasūtītājs

10.3.

BŪVES TEHNISKĀS APSEKOŠANAS DATI

Sagatavo projektētājs nepieciešamā apjomā

10.4.

ZEMES GABALA DOKUMENTI

Sagatavo pasūtītājs

11.

APLIECINĀJUMA KARTES SASKAŅOŠANA

Ar pasūtītāju, tehnisko noteikumu un nosacījumu izsniedzējiem, Daugavpils pilsētas domes Pilsētplānošanas un būvniecības departamentu, ar nekustamā īpašuma īpašniekiem, ja tiek skartas viņu intereses u.c. iesaistītajām institūcijām veic projektētājs.

12.

EKSEMPLĀRU SKAITS

5 ORIĢINĀLI + 3 DIGITĀLĀ VEIDĀ (PDF; DWG)

13. APLIECINĀJUMA KARTES SASTĀVDAĻAS:

1. VISPĀRĪGĀ DAĻA:

1.1. Projektēšanas uzsākšanai nepieciešamie dokumenti;

1.2. Vispārīgo rādītāju lapa, skaidrojošais apraksts;

1.3. Tehniskās apsekošanas atzinums.

2. ARHITEKTŪRAS DAĻA:

2.1. ēkas aktuālās daļas stāva plāns ar izmēriem;

2.2. raksturīgie griezumi ar augstuma atzīmēm;

2.3. apdares būvdarbu tabula;

2.3. būvizstrādājumu specifikācijas.

3. INŽENIERRISINĀJUMU DAĻA:

3.1. būvkonstrukciju mezgli pēc Projektētāja ieskatiem;

3.2. nepieciešamie inženiertīkli un to risinājumi (pieslēguma shēmas, specifikācijas, griezumi);

3.3. citi inženierrisinājumi, ja tādi nepieciešami;

3.4. būvizstrādājumu specifikācijas.

4. EKONOMISKĀ DAĻA

4.1. iekārtu, konstrukciju un būvizstrādājumu kopsavilkums;

4.2. būvdarbu apjoms;

4.3. izmaksu aprēķins (tāme).

Sastādīt izmaksu aprēķinus atbilstoši ,,Noteikumi par Latvijas būvnormatīvu LBN 501-17 "Būvizmaksu noteikšanas kārtība".

Darba uzdevumā var nebūt paredzēti visi veicamie pasākumi. Ja projektēšanas gaitā tehnisku vai ekonomisku apsvērumu dēļ tiek konstatēts, ka lietderīgi veikt vēl citus pasākumus vai no atsevišķiem pasākumiem atteikties, visas paredzētās izmaiņas jāsaskaņo ar Pasūtītāju.

Šajā Projektēšanas uzdevumā nenorādītie tehniskie nosacījumi neatbrīvo Projekta autoru no atbildības par pareizu aprēķinu veikšanu, būvkonstrukciju, iekārtu, sistēmu veidu un tipu atbilstošu izvēli un ieprojektēšanu.

14. IZSTRĀDES TERMIŅI:

   - 1 starpziņojuma iesniegšanas termiņš - 20 dienas no līguma noslēgšanas dienas            

   - akceptēta apliecinājuma kartes iesniegšanas termiņš - 45 dienas no līguma noslēgšanas dienas

 

Sagatavoja:   

Daugavpils pilsētas domes

Īpašuma pārvaldīšanas departamenta

Īpašuma attīstības nodaļas būvinženieris                                                                   V. Muižnieks                                                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                             

 

 

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA

“Ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī telpu pielāgošana vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem”

 

  1. Uzdevums būvdarbiem: Ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī telpu pielāgošana vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem, būves kadastra apzīmējums Nr. 0500 0292 0010 01 saskaņā ar iepriekšminēto saskaņoto tehnisko dokumentāciju.
  2. Darba apjomi:

Nr.p.k.

Darbu nosaukums

Mērvienība

Daudzums

 

Sanitārmezgls

   

1

Demontāžas darbi

   

1.1.

Starpsienu demontāža

m2

13.00

1.2.

Grīdas seguma līdz pārsegumam demontāža

m2

7.00

1.3.

Sanitārā aprīkojuma tai skaitā cauruļvadu demontāža (izlietne, vanna, duša)

gb

4.00

1.4.

Sienas apdares demontāža

m2

32.50

1.5.

Durvju bloku demontāža

gb

3.00

1.6.

Būvgružu savākšana, izvešana  un utilizācija

m3

4.63

2

Montāžas darbi

   

2.1.

Grīdas hidroizolācijas ieklāšana, izlīdzinošās kārtas ierīkošana

m2

7.00

2.2.

Grīdas apdares ieklāšana - akmens masas flīzes

m2

7.00

2.3.

Starpsienu montāža (2 kārtas no abām pusēm mitrumizturīga reģipša starpsienas b=150 mm ar akmensvates siltinājumu, tai skaitā metāla karkass)

m2

5.80

2.4.

Sienas apdares ierīkošana - akmens masas flīzes

m2

39.80

2.5.

Durvju bloku montāža (2100x700 2gb, 2100x1100 1gb) tai skaitā nepieciešamā furnitūra

gb

3.00

2.6.

Loga palodzes demontāža - montāža (PVC l=145)

gb

1.00

2.7.

Klozetpoda uzstādīšana (ar visiem nepieciešamajiem tīkliem un aprīkojumu, kas piemērota cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem

kpl.

1.00

2.8.

Dušas aprīkojumu uzstādīšana  (ar visiem nepieciešamajiem tīkliem un aprīkojumu, kas piemērota cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem)

kpl.

1.00

2.9.

Trauksmes  poga

kpl.

1.00

2.10.

Spogulis

kpl.

1.00

2.11.

Gaismas ķermenis

kpl.

2.00

3

Ailes paplašināšana

   

3.1.

Durvju bloku demontāža

gb

4.00

3.2.

Ailes paplašināšana

gb

4.00

3.3.

Jaunu durvju bloku montāža (2100x1000) tai skaitā nepieciešamā furnitūra

gb

4.00

4

Vitrīnu nomaiņa

   

4.1.

PVC vitrīnu demontāža (2600x2700)

gb

2.00

4.2.

PVC vitrīnu montāža ar brīvo ailes platumu 900 mm (2600x2700)

gb

2.00

 

  1. Īpašie noteikumi:
    • Piedāvājuma tāmēm jāatbilst LBN 501-17 “Būvizmaksu noteikšanas kārtība”.
    • Būvuzņēmējam jāievērtē darbu daudzuma sarakstā minēto darbu veikšanai nepieciešamie materiāli un papildus darbi, kas nav minēti šajā sarakstā, bet bez kuriem nebūtu iespējama būvdarbu tehnoloģiski pareiza un spēkā esošajiem normatīviem atbilstoša veikšana pilnā apmērā. Darbu apjomu sarakstu skatīt kopā ar rasējumiem un specifikācijām. Gadījumā, ja darbu apjomi nesakrīt, par pareiziem jāuzskata rasējumos esošie darbu apjomi.
    • Pirms uzsākt darbus, izpildītājam ir jāparaksta „Būves vietas nodošanas - pieņemšanas akts būvdarbiem”.
    • Remontdarbus telpās (darbi kuri rada paaugstinātu trokšņa līmeni – demontāža, urbšana, betona atskaldīšana, zāģēšana utt..) ir iespējams veikt tikai ar ēkas lietotāju saskaņotā laika posmā.
    • Ne vēlāk kā būvdarbu pabeigšanas dienā veikt visu būvgružu izvešanu no Objekta un teritorijas sakārtošanu, kā arī Objekta atbrīvošanu no Būvuzņēmējam un apakšuzņēmējam piederošiem, darba rīkiem un inventāra.
    • Ja remontdarbu veikšanas laikā Būvuzņēmēja darbības vai bezdarbības rezultātā ēkai vai inventāram, kur tiek veikti remontdarbi, radušies bojājumi, Būvuzņēmējs tos novērš
    • par saviem līdzekļiem vai atlīdzina Pasūtītājam nodarītos materiālos zaudējumus.
    • Piedāvājuma cenā jāiekļauj:
      • Materiālu izmaksas;
      • darba izmaksas;
      • piegādes, montāžas un uzstādīšanas izmaksas;
      • nepieciešamo palīgdarbu izmaksas;
      • riskus, tai skaitā iespējamos sadārdzinājumus, visas citas izmaksas, kas nepieciešamas sekmīgai būvdarbu pabeigšanai un nodošanai;
  1. Darbu uzsākšanas termiņš: 14 dienas no līguma parakstīšanas datuma.
  2. Darbu izpildes termiņš: 3 mēneši no līguma parakstīšanas datuma.
  3. Garantijas laiks: 5 gadi.

 

 

Sagatavoja:   

Daugavpils pilsētas domes

Īpašuma pārvaldīšanas departamenta

Īpašuma attīstības nodaļas būvinženieris                                                                   V. Muižnieks

 

 

 

 

 

2.pielikums

 

PIETEIKUMS DALĪBAI IEPIRKUMA PROCEDŪRā

 

“Apliecinājuma kartes izstrāde, autoruzraudzība un būvdarbi ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī, telpu pielāgošana vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem”, ID Nr. DPDĪPD 2018/4

Pretendents:

nosaukums:

__________________________________________

 

reģ. nr.

__________________________________________

 

juridiskā adrese:

__________________________________________

 

telefona/faksa numurs:

e-pasts:

__________________________________________

__________________________________________

 

Bankas rekvizīti:

 

 

nosaukums:

__________________________________________

 

kods:

__________________________________________

 

konts:

__________________________________________

 

persona, kura tiesīga pārstāvēt pretendentu jeb pilnvarotās personas/amats/vārds/ uzvārds

 

 

 

 

__________________________________________

 

 

ar šī pieteikuma iesniegšanu pretendents:

  • piesakās piedalīties iepirkumā ar identifikācijas Nr. DPDĪPD 2018/4;
  • apņemas sniegt Pakalpojumu atbilstoši tehniskajai specifikācijai;
  • garantē, ka visa piedāvājumā sniegtā informācija un ziņas ir patiesas;
  • apliecina, ka piedāvājums ir spēkā līdz līguma noslēgšanas dienai, kā arī visā līguma darbības laikā;
  • apliecina, ka piedāvātā līgumcena atbilst izpildāmo darbu apjomam un grozīta netiks, izņemot gadījumus, kurus Pretendents nevarēja un tam nevajadzēja paredzēt.

                                                                                                           

2018.gada ___._____________

 

___________________________________________________________________________

(paraksttiesīgas personas vai tās pilnvarotās personas (pievienot pilnvaras oriģinālu vai apliecinātu kopiju) paraksts, tā atšifrējums)

 

 

 

 

 

 

    3.pielikums

 

 

FINANŠU PIEDĀVĀJUMS

 

Pretendents (pretendenta nosaukums), reģ. Nr. (reģistrācijas numurs), (adrese), tā (personas, kas paraksta, pilnvarojums, amats, vārds, uzvārds) personā, iesniedz savu Tehnisko un finanšu piedāvājumu:

Pretendenta finanšu piedāvājums atbilstoši Pasūtītāja Tehniskajai specifikācijai:

 

Nr.p.k.

Darbu nosaukums

Summa EUR bez PVN

(cipariem, vārdiem)

I

Apliecinājuma kartes izstrāde ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī, telpu pielāgošana vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem

 

II

Būvdarbi ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī, telpu pielāgošana vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem

 

III

Autoruzraudzības veikšana būvdarbiem ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī, telpu pielāgošana vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem

 

 

I + II +III – KOPĀ:

 

 

21% PVN

 

 

Kopējā līgumcena ar 21% PVN

 

 

Apliecinām, ka:

  1. iepirkuma dokumenti ir izvērtēti ar pietiekamu rūpību;
  2. šajā finanšu piedāvājumā ir ietvertas visas izmaksas, kas saistītas ar tehniskajā specifikācijā noteikto apliecinājuma kartes izstrādi, būvdarbu izpildi un autoruzraudzību pilnā apjomā;
  3. piedāvātie apliecinājuma kartes izstrādes, būvdarbus izpildes un autoruzraudzības termiņi ir noteikti saprātīgi un tehniskajās specifikācijās norādītie apjomi ir pilnībā realizējami šajos termiņos.

 

Apņemamies:

  1. slēgt iepirkuma līgumus atbilstoši nolikumā ietvertajiem iepirkuma līgumu projektiem;
  2. pilnībā veikt apliecinājuma kartes izstrādi, būvdarbu izpildi un autoruzraudzību tehniskajās specifikācijās noteiktajos termiņos.

 

Pielikumā: apliecinājuma kartes izstrādes izmaksu tāme (oriģināls), lokālā tāme (oriģināls) kopā uz ___________ lp.

 

 

 

2018.gada ___._____________

 

___________________________________________________________________________

(paraksttiesīgas personas vai tās pilnvarotās personas (pievienot pilnvaras oriģinālu vai apliecinātu kopiju) paraksts, tā atšifrējums)

 

 

4.pielikums

PRETENDENTA APLIECINĀJUMS

 

Ar šo apliecinājumu pretendents (pretendenta nosaukums, reģistrācijas Nr. un juridiskā adrese) apliecina, ka:

  • līgumu izpildē tiks ievērotas spēkā esošo normatīvo aktu prasības;
  • līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas gadījumā 5 (piecu) darba dienu laikā no līguma parakstīšanas dienas iesniegs pasūtītājam, kura vajadzībām tiek veikts iepirkums, bankas, kas ir tiesīga veikt kredītiestādes darbību Latvijas Republikā, vai apdrošināšanas sabiedrības līguma saistību izpildes garantiju 10 % (desmit procentu) apmērā no līguma summas saskaņā ar iepirkuma nolikuma un iepirkuma līgumu prasībām (līguma saistību izpildes garantijas noteikumi 5.pielikumā);
  • līguma izpildē būvdarbu nodošanas-pieņemšanas akta parakstīšanas dienā iesniegs bankas, kas ir tiesīga veikt kredītiestādes darbību Latvijas Republikā, vai apdrošināšanas sabiedrības līguma būvdarbu garantijas laika garantiju 5 % (piecu procentu) apmērā no izpildīto būvdarbu kopsummas saskaņā ar iepirkuma nolikuma un iepirkuma līguma prasībām (būvdarbu garantijas laika garantijas noteikumi 6.pielikumā).

 

 

2018.gada ___._____________

 

___________________________________________________________________________

(paraksttiesīgas personas vai tās pilnvarotās personas (pievienot pilnvaras oriģinālu vai apliecinātu kopiju) paraksts, tā atšifrējums)


 

5.pielikums

Līguma SaisTĪBU izpildes garantijas noteikumi

           

Kredītiestādes vai apdrošināšanas sabiedrības, kura ir tiesīga veikt darbību Latvijas Republikā, līguma saistību izpildes garantijā (turpmāk – Garantija) jābūt iekļautiem un jāatbilst šādiem noteikumiem:

  1. Garantijas datums.
  2. Garantijas veids – līguma saistību izpildes garantija.
  3. Garantijas Nr. (ja nepieciešams).
  4. Garantijas devējs (kredītiestāde, kas izdod garantiju) – (kredītiestādes nosaukums un reģistrācijas Nr. un juridiskā adrese).
  5. Garantijas pieprasītājs (pretendents, kuru saistību izpildi nodrošina garantija) – (pretendenta nosaukums, reģistrācijas Nr. un juridiskā adrese).
  6. Garantijas saņēmējs (līgumslēdzējpuse, kam par labu tiek izdota garantija) – Daugavpils pilsētas dome, reģistrācijas Nr.90000077325, Kr.Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, Latvija.
  7. Iepirkuma nosaukums – “Apliecinājuma kartes izstrāde, autoruzraudzība un būvdarbi ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī, telpu pielāgošana vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem”.
  8. Iepirkuma identifikācijas Nr. – DPDĪPD 2018/4.
  9. Iepirkuma līguma nosaukums:
    • “Par apliecinājuma kartes izstrādi ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī telpu pielāgošana vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem”;
    • “Par būvdarbiem ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī telpu pielāgošana vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem”.
  10. Garantijas devējs apņemas bez nosacījumiem samaksāt Garantijas saņēmēja pieprasīto summu Garantijas summas robežās pēc pirmā rakstiskā Garantijas saņēmēja pieprasījuma, kurā Garantijas saņēmējs norādījis, ka Garantijas pieprasītājs nav izpildījis vai nepienācīgi izpildījis līgumā noteiktās saistības.
  11. Garantijas summa ir 10 % (desmit procenti) no līguma summas (bez PVN) EUR valūtā.
  12. Garantija ir spēkā:
    • visu apliecinājuma kartes izstrādes termiņu un papildus 10 (desmit) kalendārās dienas;
    • visu būvdarbu izpildes termiņu un papildus 10 (desmit) kalendārās dienas.
  13. Garantija no Garantijas devēja ir neatsaucama, beznosacījuma un izmaksājama bez ierunām pēc Garantijas saņēmēja pirmā pieprasījuma.
  14. Garantijai tiek piemēroti Starptautiskās Tirdzniecības palātas izdotie Vienotie noteikumi par pieprasījuma garantijām” Nr.758 (“The ICC Uniform Rules for Demand Guaranties”, ICC Publication, No.758) jeb URDG 758.
  15. Visus ar Garantiju saistītos jautājumus, ko neregulē URDG 758, regulē Latvijas Republikas spēkā esošie normatīvie akti.
  16. Visi strīdi saistībā ar Garantiju izskatāmi Latvijas Republikas tiesā.
  17. Kredītiestādes vai apdrošināšanas sabiedrības paraksttiesīgas personas paraksts.

 

 

6.pielikums

BŪVDARBU Garantijas laika garantijas noteikumi

 

Kredītiestādes vai apdrošināšanas sabiedrības, kura ir tiesīga veikt darbību Latvijas Republikā, būvdarbu garantijas laika garantijā (turpmāk – Garantija) jābūt iekļautiem un jāatbilst šādiem noteikumiem:

  1. Garantijas datums.
  2. Garantijas veids – garantijas laika garantija.
  3. Garantijas Nr. (ja nepieciešams).
  4. Garantijas devējs (kredītiestāde, kas izdod garantiju) – (kredītiestādes nosaukums un reģistrācijas Nr. un juridiskā adrese).
  5. Garantijas pieprasītājs (pretendents, kuru saistību izpildi nodrošina garantija) – (pretendenta nosaukums, reģistrācijas Nr. un juridiskā adrese).
  6. Garantijas saņēmējs (līgumslēdzējpuse, kam par labu tiek izdota garantija) – Daugavpils pilsētas dome, reģistrācijas Nr.90000077325, Kr.Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, Latvija.
  7. Iepirkuma nosaukums – “Apliecinājuma kartes izstrāde, autoruzraudzība un būvdarbi ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī, telpu pielāgošana vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem”.
  8. Iepirkuma identifikācijas Nr. – DPDĪPD 2018/4.
  9. Iepirkuma līguma nosaukums – “Par būvdarbiem ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī telpu pielāgošana vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem”.
  10. Garantijas devējs apņemas bez nosacījumiem samaksāt Garantijas saņēmēja pieprasīto summu Garantijas summas robežās pēc pirmā rakstiskā Garantijas saņēmēja pieprasījuma, kurā Garantijas saņēmējs norādījis, ka Garantijas pieprasītājs nav izpildījis vai nepienācīgi izpildījis līgumā noteiktās saistības, kas attiecas uz garantijas laiku;
  11. Garantijas summa ir 5 % (pieci procenti) no izpildīto būvdarbu kopsummas (bez PVN) EUR valūtā.
  12. Garantija ir spēkā 5 (pieci) gadi no būvdarbu nodošanas-pieņemšanas akta parakstīšanas dienas.
  13. Garantija no Garantijas devēja ir neatsaucama, beznosacījuma un izmaksājama bez ierunām pēc Garantijas saņēmēja pirmā pieprasījuma.
  14. Garantijai tiek piemēroti Starptautiskās Tirdzniecības palātas izdotie Vienotie noteikumi par pieprasījuma garantijām (“The ICC Uniform Rules for Demand Guaranties”, ICC Publication, No.758) jeb URDG 758.
  15. Visus ar Garantiju saistītos jautājumus, ko neregulē URDG 758, regulē Latvijas Republikas spēkā esošie normatīvie akti.
  16. Visi strīdi saistībā ar Garantiju izskatāmi Latvijas Republikas tiesā.
  17. Kredītiestādes vai apdrošināšanas sabiedrības paraksttiesīgas personas paraksts.

 

 

7.pielikums

 

ATBILDĪGĀ APLIECINĀJUMA KARTES VADĪTĀJA APLIECINĀJUMS

 

 

  1. Uzvārds:
  2. Vārds:
  3. Būvprakses sertifikāta vai profesionālu

kompetenci/kvalifikāciju apliecinoša

dokumenta Nr.:

  1. Darba devēja nosaukums:

 

 

Es, apakšā parakstījies, apliecinu, ka augstākminētā informācija ir patiesa.

 

Ar šo es apņemos, ja pretendenta (pretendenta nosaukums) piedāvājums iepirkumā  “Apliecinājuma kartes izstrāde, autoruzraudzība un būvdarbi ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī, telpu pielāgošana vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem”, ID Nr. DPDĪPD 2018/4, tiks akceptēts un tiks noslēgts līgums ar pretendentu, kā atbildīgais apliecinājuma kartes izstrādes vadītājs strādāt pie iepirkuma līguma par apliecinājuma kartes izstrādi ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī, telpu pielāgošana vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem izpildes.

 

 

 

2018.gada ___._____________                                         _________________________

                                                                                                     (paraksts, atšifrējums)

 

 

 

 

8.pielikums

 

ATBILDĪGĀ BŪVDARBU VADĪTĀJA APLIECINĀJUMS

 

 

  1. Uzvārds:
  2. Vārds:
  3. Būvprakses sertifikāta vai profesionālu

kompetenci/kvalifikāciju apliecinoša

dokumenta Nr.:

  1. Darba devēja nosaukums:

 

 

Es, apakšā parakstījies, apliecinu, ka augstākminētā informācija ir patiesa.

 

Ar šo es apņemos, ja pretendenta (pretendenta nosaukums) piedāvājums iepirkumā  “Apliecinājuma kartes izstrāde, autoruzraudzība un būvdarbi ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī, telpu pielāgošana vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem”, ID Nr. DPDĪPD 2018/4, tiks akceptēts un tiks noslēgts līgums ar pretendentu, kā atbildīgais būvdarbu vadītājs strādāt pie iepirkuma līguma par būvdarbiem ēkas Turaidas ielā 36, Daugavpilī, telpu pielāgošana vides pieejamības prasībām personām ar funkcionāliem traucējumiem izpildes.

 

 

 

2018.gada ___._____________                                         _________________________

                                                                                                     (paraksts, atšifrējums)

 

 

9.pielikums

 

APAKŠUZŅĒMĒJU SARAKSTS

 

Nr.p.k.

Apakšuzņēmējs (nosaukums, reģistrācijas numurs, adrese, pārstāvēttiesīga persona un saziņas līdzekļi)

Veicamā darba daļa (10% vai lielāka)

Darba nosaukums no tehniskās specifikācijas

Apjoms

(euro)

% no piedāvātās līguma summas

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

Kopā:

 

 

 

Pielikumā: katra apakšuzņēmēja apliecinājums (oriģināls) par tā gatavību veikt tam izpildei nododamo līguma daļu visas kopā uz ___________ lp.

 

 

 

2018.gada ___._____________

 

___________________________________________________________________________

(paraksttiesīgas personas vai tās pilnvarotās personas (pievienot pilnvaras oriģinālu vai apliecinātu kopiju) paraksts, tā atšifrējums)

 

 

 

10.pielikums

 

APLIECINāJUMA KARTES IZSTRĀDES KALENDĀRAIS GRAFIKS

 

Pretendents uzrāda kopējo nepieciešamo laiku apliecinājuma kartes raksta izstrādei, norādot termiņus katram darbu posmam un ņemot vērā tehniskajā specifikācijā noteiktos izpildes termiņus:

 

Nr.p.k.

Darbu nosaukums

Nedēļas[1]

1

2

3

4

5

6

7

1.

Ēkas būvkonstrukciju, inženiertīklu tehniskā apsekošana, uzmērījumi, fotofiksācija, tehniskās izpētes atzinums

 

 

 

 

 

 

 

2.

Skaidrojošais apraksts

 

 

 

 

 

 

 

3.

Arhitektūras daļa, tajā skaitā mezglu detalizācija

 

 

 

 

 

 

 

4.

Darbu organizēšanas projekts

 

 

 

 

 

 

 

5.

Ekonomikas daļa

 

 

 

 

 

 

 

6.

Apliecinājuma kartes saskaņošana, atzīmes par būvniecības ieceres akceptu saņemšana

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018.gada ___._____________

 

___________________________________________________________________________

(paraksttiesīgas personas vai tās pilnvarotās personas (pievienot pilnvaras oriģinālu vai apliecinātu kopiju) paraksts, tā atšifrējums

 

 

11.pielikums

 

BŪvDarbu IZPILDES KALENDĀRAIS GRAFIKS

 

Pretendents uzrāda kopējo nepieciešamo laiku darbu apjomu sarakstā norādīto būvdarbu veikšanai, norādot termiņus katram darbu posmam un ņemot vērā tehniskajā specifikācijā noteikto būvdarbu izpildes termiņu:

 

Nr.p.k.

Darbu nosaukums

Nedēļas[2]

 

1

2

3

4

5

n

n+1

 

Sanitārmezgls

 

 

 

 

 

 

 

1

Demontāžas darbi

   

 

 

 

 

 

1.1.

Starpsienu demontāža

 

 

 

 

 

 

 

1.2.

Grīdas seguma līdz pārsegumam demontāža

 

 

 

 

 

 

 

1.3.

Sanitārā aprīkojuma tai skaitā cauruļvadu demontāža (izlietne, vanna, duša)

 

 

 

 

 

 

 

1.4.

Sienas apdares demontāža

 

 

 

 

 

 

 

1.5.

Durvju bloku demontāža

 

 

 

 

 

 

 

1.6.

Būvgružu savākšana, izvešana  un utilizācija

 

 

 

 

 

 

 

2

Montāžas darbi

 

 

 

 

 

 

 

2.1.

Grīdas hidroizolācijas ieklāšana, izlīdzinošās kārtas ierīkošana

 

 

 

 

 

 

 

2.2.

Grīdas apdares ieklāšana - akmens masas flīzes

 

 

 

 

 

 

 

2.3.

Starpsienu montāža (2 kārtas no abām pusēm mitrumizturīga reģipša starpsienas b=150 mm ar akmensvates siltinājumu, tai skaitā metāla karkass)

 

 

 

 

 

 

 

2.4.

Sienas apdares ierīkošana - akmens masas flīzes

 

 

 

 

 

 

 

2.5.

Durvju bloku montāža (2100x700 2gb, 2100x1100 1gb) tai skaitā nepieciešamā furnitūra

 

 

 

 

 

 

 

2.6.

Loga palodzes demontāža - montāža (PVC l=145)

 

 

 

 

 

 

 

2.7.

Klozetpoda uzstādīšana (ar visiem nepieciešamajiem tīkliem un aprīkojumu, kas piemērota cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem

 

 

 

 

 

 

 

2.8.

Dušas aprīkojumu uzstādīšana  (ar visiem nepieciešamajiem tīkliem un aprīkojumu, kas piemērota cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem)

 

 

 

 

 

 

 

2.9.

Trauksmes  poga

 

 

 

 

 

 

 

2.10.

Spogulis

 

 

 

 

 

 

 

2.11.

Gaismas ķermenis

 

 

 

 

 

 

 

3

Ailes paplašināšana

 

 

 

 

 

 

 

3.1.

Durvju bloku demontāža

 

 

 

 

 

 

 

3.2.

Ailes paplašināšana

 

 

 

 

 

 

 

3.3.

Jaunu durvju bloku montāža (2100x1000) tai skaitā nepieciešamā furnitūra

 

 

 

 

 

 

 

4

Vitrīnu nomaiņa

 

 

 

 

 

 

 

4.1.

PVC vitrīnu demontāža (2600x2700)

 

 

 

 

 

 

 

4.2.

PVC vitrīnu montāža ar brīvo ailes platumu 900 mm (2600x2700)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018.gada ___._____________

 

___________________________________________________________________________

(paraksttiesīgas personas vai tās pilnvarotās personas (pievienot pilnvaras oriģinālu vai apliecinātu kopiju) paraksts, tā atšifrējums

 

 

 

12.pielikums

 

PRETENDENTA PIEREDZES SARAKSTS

 

Projektēšana

Nr. p.k.

Pasūtītājs (nosaukums, adrese, kontaktpersona un saziņas līdzekļi)

Līguma nosaukums

Līguma ietvaros sniegtā pakalpojuma detalizēts apraksts

Pakalpojuma izmaksas (euro bez PVN)

Līguma izpildes laiks (uzsākšanas, pabeigšanas gads, mēnesis)

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

n

 

 

 

 

 

n+1

 

 

 

 

 

 

Pielikumā: 1 (viena) atsauksme (kopija) kopā uz ___________ lpp.

 

 

Būvdarbi

Nr. p.k.

Pasūtītājs (nosaukums, adrese, kontaktpersona un saziņas līdzekļi)

Līguma nosaukums

Līguma ietvaros veikto būvdarbu detalizēts apraksts

Būvdarbu izmaksas (euro bez PVN)

Līguma izpildes laiks (uzsākšanas, pabeigšanas gads, mēnesis)

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

n

 

 

 

 

 

n+1

 

 

 

 

 

 

Pielikumā: 1 (viena) atsauksme (kopija) kopā uz ___________ lp.

 

 

 

2018.gada ___._____________

 

___________________________________________________________________________

(paraksttiesīgas personas vai tās pilnvarotās personas (pievienot pilnvaras oriģinālu vai apliecinātu kopiju) paraksts, tā atšifrējums)

 

 

 

 

 

13.pielikums

 

APLIECINĀJUMA KARTES IZSTRĀDES IZMAKSU TĀME

 

Nr.p.k.

Darbu nosaukums

Darbu izmaksas euro bez PVN

1.

Ēkas būvkonstrukciju, inženiertīklu tehniskā apsekošana, uzmērījumi, fotofiksācija, tehniskās izpētes atzinums

 

2.

Skaidrojošais apraksts

 

3.

Arhitektūras daļa, tajā skaitā mezglu detalizācija

 

4.

Darbu organizēšanas projekts

 

5.

Ekonomikas daļa

 

6.

Apliecinājuma kartes saskaņošana, atzīmes par būvniecības ieceres akceptu saņemšana

 

7.

Autoruzraudzība

 

Kopā:

 

PVN 21 %:

 

Kopā ar PVN:

 

 

 

 

2018.gada ___._____________

 

___________________________________________________________________________

(paraksttiesīgas personas vai tās pilnvarotās personas (pievienot pilnvaras oriģinālu vai apliecinātu kopiju) paraksts, tā atšifrējums)

 

 

 

[1] Pakalpojuma sniegšanas termiņš saskaņā ar tehnisko specifikāciju ir 45 (četrdesmit piecas) kalendārās dienas no līguma parakstīšanas dienas.

[2] Aizpildot doto veidni, pretendentam jāpieņem, ka mēnesī ir 30 (trīsdesmit) kalendārās dienas, ņemot vērā, ka būvdarbu izpildes termiņš saskaņā ar tehnisko specifikāciju ir 3 (trīs) mēneši no līguma parakstīšanas dienas.

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!