DPD 2018/81, MĒBEĻU IEGĀDE DAUGAVPILS PILSĒTAS PAŠVALDĪBAS IESTĀŽU VAJADZĪBĀM

Последний раз информация обновлена 04.01.2019, 14:35
Номер идентификации:
DPD 2018/81
Статус закупки:
Завершен
Тип закупок:
Открытый конкурс
Заказчик:
Daugavpils valstspilsētas pašvaldība
Kontaktpersona:
Līga Brenča
Дата публикации:
14.06.2018
Срок подачи:
11.06.2018 00:00:00
  1. Vispārīgā informācija

 

  1. Atklātā konkursa nosaukums:

„ Mēbeļu iegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāžu vajadzībām”.

  1. Atklāta konkursa identifikācijas numurs:

DPD 2018/81

  1. Iepirkuma procedūra – Atklāts konkurss zem ES līmeņa.
  2. Pasūtītāja nosaukums, adrese un rekvizīti:

Pasūtītāja nosaukums:

Daugavpils pilsētas dome

PVN maksātāja reģistrācijas numurs:

90000077325

Juridiskā adrese:

Krišjāņa Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401

Kontaktpunkta nosaukums:

Daugavpils pilsētas domes

Centralizēto iepirkumu nodaļa

Kontaktpunkta adrese:

Imantas iela 9 – 1B (ieeja no Teātra ielas puses), Daugavpils, Latvija, LV-5401

Kontaktpersona:

Līga Brenča

Tālruņa numuri:

654 04398

Faksa numurs:

654 21941

e-pasta adreses:

liga.brenca@daugavpils.lv;

Darba laiks

Pirmdiena

08.00  – 12.00, 13.00  – 18.00

Otrdiena

Trešdiena Ceturtdiena

08.00  – 12.00, 13.00 – 17.00

Piektdiena

08.00 – 12.00, 13.00 – 16.00

 

  1. Pasūtītāji, kuru vajadzībām tiek veikts atklāts konkurss, un līguma slēdzēji:
    • Daugavpils pilsētas Izglītības pārvalde, reģ.Nr.90009737220, juridiskā adrese: Saules iela 7, Daugavpils, LV – 5401 (1.DAĻA, 2.DAĻA UN 3.DAĻA);
    • Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde “Sociālais dienests”, reģ.Nr.90001998587, juridiskā adrese: Vienības iela 8, Daugavpils, LV – 5401 (4.DAĻA);
    • Latgales centrālā bibliotēka, reģ.Nr.90000066637, Rīgas iela 22A, Daugavpils, LV-5401 (5.DAĻA);
    • Daugavpils pensionāru sociālās apkalpošanas teritoriālais centrs, reģ.Nr.90000065913, juridiskā adrese: 18.novembra iela 354a, Daugavpils, LV – 5413 (6.DAĻA);
    • Daugavpils pilsētas domes iestāde “Kultūras pils”, reģ.Nr.90002682862, Smilšu iela 92, Daugavpils, LV-5410 (7.DAĻA).
  1. Iepirkuma priekšmeta apraksts, apjoms, daļas un atbilstošākais CPV kods
  1. Iepirkuma priekšmets: Mēbeļu iegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāžu vajadzībām, atbilstoši tehniskajai specifikācijai un šī Nolikuma prasībām.
  2. Atbilstošākais CPV kods:
    • galvenais CPV kods: 39151000-5 (dažādas mēbeles);
    • papildus CPV kodi:
      • daļā: 39110000-6 (Sēdekļi, krēsli un ar tiem saistīti izstrādājumi un to daļas), 39160000-1 (mēbeles skolām), 39130000-2 (biroju mēbeles), 39144000-3 (vannasistabas mēbeles), 39136000-4 (mēteļu pakaramie), 39131000-9 (biroju plaukti.
      • daļā: 39161000-8 (bērnudārzu mēbeles), 39130000-2 (biroju mēbeles), 39141000-2 (virtuves mēbeles un iekārtas), 39110000-6 (Sēdekļi, krēsli un ar tiem saistīti izstrādājumi un to daļas),
      • daļā: 39161000-8 (bērnudārzu mēbeles);
      • daļā: 39130000-2 (biroju mēbeles), 39110000-6 (Sēdekļi, krēsli un ar tiem saistīti izstrādājumi un to daļas), 39156000-0 (uzgaidāmo telpu un reģistratūru mēbeles).
      • daļā: 39110000-6 (Sēdekļi, krēsli un ar tiem saistīti izstrādājumi un to daļas), 39130000-2 (biroju mēbeles), 39136000-4 (mēteļu pakaramie), 39131000-9 (biroju plaukti), 39156000-0 (uzgaidāmo telpu un reģistratūru mēbeles), 39153000-9 (konferenču telpu mēbeles.
      • daļā: 39110000-6 (Sēdekļi, krēsli un ar tiem saistīti izstrādājumi un to daļas), 39130000-2 (biroju mēbeles), 39121200-8 (galdi), 39143110-0 (gultas, gultas piederumi un mīkstās mēbeles), 39143120-3 (guļamistabas mēbeles, izņemot gultas un gultas piederumus).
      • daļā: 39110000-6 (Sēdekļi, krēsli un ar tiem saistīti izstrādājumi un to daļas).
  1. Iepirkuma priekšmets ir sadalīts šādās 7 daļās:
    • DAĻA: Mēbeļu izgatavošana un piegāde Daugavpils pilsētas pamatizglītības, vidējās izglītības iestādēm un Bērnu un jauniešu centram “Jaunība”;
    • DAĻA: Mēbeļu izgatavošana un piegāde Daugavpils pilsētas pirmskolas izglītības iestādēm;
    • DAĻA: Garderobes skapīšu izgatavošana un piegāde Daugavpils pilsētas pirmskolas izglītības iestādēm
    • DAĻA: Mēbeļu iegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei “Sociālais dienests”;
    • DAĻA: Mēbeļu iegāde Latgales Centrālajai bibliotēkai;
    • DAĻA: Mēbeļu iegāde Daugavpils pensionāru sociālās apkalpošanas teritoriālajam centram;
    • DAĻA: Mēbeļu iegāde Daugavpils pilsētas domes budžeta iestādei “Kultūras pils”.
  2. Piedāvājumu var iesniegt vienā, vairākās vai visās iepirkuma daļās. Iesniedzot piedāvājumu vairākās iepirkuma procedūras daļās vienlaicīgi, pretendents izvērtē iespēju uzvaras gadījumā vienlaikus izpildīt visas daļas.
  3. Iepirkuma priekšmeta katras daļas apraksts un apjoms noteikts konkursa nolikumam pievienotajā tehniskajā specifikācijā (2.pielikums).
  4. Piedāvājuma varianti nav pieļaujami. Viens pretendents var iesniegt tikai vienu piedāvājumu.
  5. Konkurss paredz iepirkuma līguma slēgšanu katrā daļā. Iepirkuma līguma projekts noteikts Nolikuma 6.pielikumā. Līgums paredz līguma saistību izpildes nodrošinājumu.

III. Iepirkuma līguma izpildes laiks un vieta

  1. Iepirkuma līguma izpildes laiku, vietu un svarīgākos nosacījumus paredz tehniskā specifikācija (2.pielikums) un iepirkuma līguma projekts (6.pielikums).
  2. Līguma izpildes vieta: Daugavpils pilsētas pašvaldības administratīvā teritorija.
  3. Iepirkuma līguma izpildes termiņš:
    • daļā - 2 (divu) mēnešu laikā no līguma spēkā stāšanās dienas;
    • daļā - 2 (divu) mēnešu laikā no līguma spēkā stāšanās dienas;
    • daļā - 2 (divu) mēnešu laikā no līguma spēkā stāšanās dienas;
    • daļā - 2 (divu) mēnešu laikā no līguma spēkā stāšanās dienas;
    • daļā - 2 (divu) mēnešu laikā no līguma spēkā stāšanās dienas;
    • daļā - 2 (divu) mēnešu laikā no līguma spēkā stāšanās dienas;
    • daļā - 1 (viena) mēneša laikā no līguma spēkā stāšanās dienas.
  4. Katrā iepirkuma daļā tiks slēgts atsevišķs uzņēmuma līgums par mēbeļu piegādi. Piegādes līgumus ar Konkursa uzvarētājiem attiecīgajā Konkursa daļā slēgs, un norēķinus veiks katra Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde atsevišķi.
  5. Iepirkuma līgumu slēdz ne agrāk kā nākamajā darbdienā pēc nogaidīšanas termiņa beigām, ja Iepirkumu uzraudzības birojam nav Publisko iepirkumu likuma 68.pantā noteiktajā kārtībā iesniegts iesniegums par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
  6. Pasūtītajam nav pienākums iztērēt visu līguma summu.
  7. Pasūtītājam, pirms pasūtījuma izpildes uzsākšanas, ir tiesības atteikties no atsevišķu mēbeļu pozīciju iegādes, rakstiski to pamatojot līguma izpildītājam, bet kopsummā ne vairāk kā par 10% (desmit procentiem) no kopējās iepirkuma līguma vērtības.
  8. Pasūtītājs patur iespēju atteikties no līguma slēgšanas pilnībā vai kādā daļā (samazinot iepirkuma priekšmeta apjomu pa pozīcijām), ja pasūtītājs varēs nodrošināt konkrētu preču iegādi no Ministru kabineta noteiktās centralizēto iepirkumu institūcijas par tādu pašu vai zemāku cenu. Pasūtītājs, pamatojoties uz Publisko iepirkumu likuma 17.panta desmitās daļas 2.punktu, vienu darbdienu pirms iepirkuma līguma noslēgšanas fiksēs centralizēto iepirkumu institūcijas piedāvāto līgumcenu attiecīgajām precēm, izdrukājot informāciju par attiecīgo preču cenu no centralizēto iepirkumu institūcijas uzturētas informācijas sistēmas vai pieprasot šo informāciju no centralizēto iepirkumu institūcijas, ja attiecīgas izdrukas informācijas sistēmā netiek nodrošinātas.
  9. Piedāvājumu iesniegšanas un atvēršanas vieta, datums un laiks
  10. Piedāvājumus drīkst iesniegt sākot ar dienu, kad paziņojums par līgumu ir publicēts Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē.
  11. Saskaņā ar publisko iepirkumu likuma 39.panta pirmo daļu, piedāvājumi konkursā ir iesniedzami tikai elektroniski, Valsts reģionālās attīstības aģentūras mājaslapas Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā[1]. Ārpus Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas iesniegtie piedāvājumi tiks atzīti par neatbilstošiem Nolikuma prasībām un noraidīti.
  12. Piedāvājumu iesniegšanas vieta – Valsts reģionālās attīstības aģentūras tīmekļvietnē eis.gov.lv pieejamajā Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā.
  13. Piedāvājumu atvēršanas vieta – Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā. Piedāvājumu atvēršanu veiks iepirkuma komisija Imantas ielā 9 - 1B (ieeja no Teātra ielas puses), Daugavpilī, LV-5401, Latvija, izmantojot Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā pieejamos rīkus.
  14. Piedāvājumu iesniegšanas datums un laiks – līdz 2018.gada 11.jūlija plkst.11:00 pēc vietējā laika.
  15. Ja no elektroniskās informācijas sistēmas uzturētāja ir saņemts paziņojums par traucējumiem elektroniskās informācijas sistēmas darbībā, kuru dēļ nav iespējams iesniegt piedāvājumus, iepirkuma komisija pieņem lēmumu pagarināt piedāvājumu iesniegšanas termiņu un pasūtītājs pircēja profilā publicē informāciju par piedāvājumu iesniegšanas termiņa pagarināšanu, vienlaikus informējot par pieņemto lēmumu visus piegādātājus, kuri ir reģistrējušies kā iepirkuma dokumentācijas saņēmēji, un sagatavo paziņojumu par izmaiņām vai papildu informāciju un iesniedz to publikāciju vadības sistēmā. Ja no sistēmas uzturētāja ir saņemts paziņojums par traucējumiem elektroniskās informācijas sistēmas darbībā, kuru dēļ nav iespējams nodrošināt piedāvājumu drošību, iepirkuma komisija pieņem lēmumu par iepirkuma procedūras pārtraukšanu un pasūtītājs sagatavo paziņojumu par līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu un iesniedz to publikāciju vadības sistēmā.
  16. Iepirkuma komisija atver elektroniski iesniegtos piedāvājumus tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām, izņemot Publisko iepirkumu likuma 68.panta septītajā daļā minēto gadījumu. Publisko iepirkumu likuma 68.panta septītajā daļā minētajā gadījumā pasūtītājs pircēja profilā publicē informāciju par piedāvājumu atvēršanas sanāksmes atcelšanu un neatver iesniegtos piedāvājumus. Ja iesniegumu izskatīšanas komisija pieņem Publisko iepirkumu likuma 71.panta otrās daļas 1.punktā minēto lēmumu vai administratīvā lieta tiek izbeigta, pasūtītājs pircēja profilā publicē informāciju par piedāvājumu atvēršanas sanāksmes vietu un laiku, kā arī informē par to pretendentus vismaz trīs darbdienas iepriekš. Ja iesniegumu izskatīšanas komisija pieņem Publisko iepirkumu likuma 71.panta otrās daļas 3.punktā vai trešajā daļā minēto lēmumu, pasūtītājs neatver iesniegtos piedāvājumus un izsniedz vai nosūta tos atpakaļ pretendentiem.
  17. Piedāvājumu atvēršanas datums un laiks – 2018.gada 11.jūlijā plkst.11:00.
  18. Piedāvājumu atvēršana ir atklāta un tai var sekot līdzi tiešsaistes režīmā Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā. Piedāvājumus atver vienlaikus Valsts reģionālās attīstības aģentūras tīmekļvietnē elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā, izmantojot elektroniskajā informācijas sistēmā pieejamos rīkus piedāvājumu elektroniskai saņemšanai. Pēc piedāvājumu atvēršanas pircēja profilā tiek publicēta informācija par pretendentu, piedāvājuma iesniegšanas datumu un laiku un piedāvāto cenu vai izmaksas.
  19. Ja Pretendents piedāvājuma datu aizsardzībai izmantojis piedāvājuma šifrēšanu, Pretendentam ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) minūtes pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām iepirkuma komisijai jāiesniedz elektroniskā atslēga ar paroli šifrētā dokumenta atvēršanai.
  20. Piedāvājumu vērtēšanu un lēmumu pieņemšanu komisija veic slēgtā sēdē.
  21. Ieinteresēto piegādātāju sanāksme
  22. Ieinteresēto piegādātāju sanāksme netiek paredzēta.
  23. Piegādātājam ir tiesības ierosināt, lai tiek rīkota ieinteresēto piegādātāju sanāksme. Iepirkuma komisija rīko ieinteresēto piegādātāju sanāksmi, ja ne vēlāk kā 10 dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas ir saņemti vismaz divu ieinteresēto piegādātāju priekšlikumi rīkot ieinteresēto piegādātāju sanāksmi.
  24. Sanāksmi rīko ne vēlāk kā piecas dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas, un informāciju par sanāksmi ievieto pircēja profilā vismaz trīs dienas iepriekš.
  25. Iepirkuma komisija sniedz papildu informāciju un atbild uz sanāksmes laikā uzdotajiem jautājumiem.
  26. Sanāksmes gaita tiek protokolēta.

 

 

  1. Prasības attiecībā uz piedāvājuma noformējumu un iesniegšanu
  2. Piedāvājums jāiesniedz elektroniski Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā, ievērojot šādas Pretendenta izvēles iespējas:
    • izmantojot Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas piedāvātos rīkus, aizpildot minētās sistēmas e-konkursu apakšsistēmā šīs iepirkuma procedūras sadaļā ievietotās formas;
    • elektroniski aizpildāmos dokumentus elektroniski sagatavojot ārpus Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas un pievienojot atbilstošajām prasībām (šādā gadījumā pretendents ir atbildīgs par aizpildāmo formu atbilstību dokumentācijas prasībām un formu paraugiem);
    • elektroniski (PDF formas veidā) sagatavoto piedāvājumu šifrējot ārpus e-konkursu apakšsistēmas ar trešās personas piedāvātiem datu aizsardzības rīkiem un aizsargājot ar elektronisku atslēgu un paroli (šādā gadījumā Pretendents ir atbildīgs par aizpildāmo formu atbilstību dokumentācijas prasībām un formu paraugiem, kā arī dokumenta atvēršanas un nolasīšanas iespējām).
  3. Sagatavojot piedāvājumu, pretendents ievēro, ka:
    • piedāvājuma dokumenti ir jāsagatavo atsevišķos elektroniskos dokumentos ar standarta biroja programmatūras rīkiem nolasāmā formātā (piemēram, Microsoft Office 2010 (vai jaunākas programmatūras versijas) formātā vai pdf formātā). Tehniskais un finanšu piedāvājums jāaizpilda atsevišķā elektroniskā dokumentā ar Microsoft Office 2010 (vai jaunākas programmatūras versijas) rīkiem lasāmā formātā;
    • pretendents piedāvājuma dokumentus paraksta ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu vai ar Elektronisko iepirkumu sistēmas piedāvāto elektronisko parakstu;
    • piedāvājuma dokumentus paraksta piegādātāja pārstāvis ar Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā vai atbilstošā reģistrā ārvalstīs nostiprinātām paraksta tiesībām vai šīs personas pilnvarota persona, pievienojot atbilstoši noformētu pilnvaru un dokumentu, kas apliecina pilnvaras izdevēja paraksta (pārstāvības) tiesības. Pilnvarā precīzi jānorāda pilnvarotajai personai piešķirto tiesību un saistību apjoms;
    • ja piedāvājumu iesniedz personu apvienība jebkurā to kombinācijā, piedāvājumā norāda tās pilnvaroto pārstāvi ar tiesībām elektroniski parakstīt visus ar šo iepirkuma procedūru saistītos dokumentus. Pilnvarojums pārstāvēt personu apvienību ir jāparaksta katras personas apvienībā iekļautās personas pārstāvēttiesīgajam vai pilnvarotajam pārstāvim.
  4. Pretendents līdz piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām var rakstveidā grozīt vai atsaukt iesniegto piedāvājumu, izmantojot attiecīgos Elektronisko iepirkumu sistēmas pieejamos rīkus.
  5. Piedāvājuma atsaukšanai ir bezierunu raksturs, un tā izslēdz pretendentu no tālākas līdzdalības atklātā konkursā. Piedāvājuma maiņas gadījumā par piedāvājuma iesniegšanas laiku tiek uzskatīts pēdējā piedāvājuma iesniegšanas brīdis.
  6. Piedāvājums sastāv no elektroniski sagatavotiem un elektroniski parakstītiem dokumentiem:
    • pretendenta pieteikums dalībai atklātā konkursā:
      • pieteikums par piedalīšanos Konkursā jasagatavo un jāiesniedz saskaņā ar Nolikuma 1.pielikumu;
      • pieteikumā par piedalīšanos Konkursā jānorāda visi apakšuzņēmēji, kuru sniedzamo pakalpojumu vērtība ir 10 procenti no kopējās līguma vērtības vai lielāka un personas, uz kuru iespējām pretendents balstās, lai apliecinātu, ka tā kvalifikācija atbilst Konkursa procedūras dokumentos noteiktajām prasībām un kurus plānots iesaistīt līguma izpildē, kā arī katram apakšuzņēmējam nododamo līguma daļu procentos un naudas izteiksmē (ja tādi ir);
      • pieteikumu dalībai Konkursā pretendents iesniedz elektroniskā veidā parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu
    • pretendenta tehniskais piedāvājums:
      • tehniskais piedāvājums jāsagatavo un jāiesniedz atbilstoši Konkursa nolikumam pievienotajai tehniskā piedāvājuma formai (3.pielikums). Tehniskajā piedāvājumā jāiekļauj visa Konkursa nolikuma 3.pielikumā prasītā informācija;
      • tehniskajā piedāvājumā visas cenas un summas jānorāda ar 2 (divām) decimālzīmēm aiz komata;
      • tehnisko piedāvājumu var iesniegt vienā, vairākās vai visās Konkursa daļās;
      • jānorāda detalizēts katras piedāvātās preces tehniskais apraksts, lai ir iespējams salīdzināt ar tehnisko specifikāciju prasībām, un jāpievieno katras izgatavojamās un piegādājamās mēbeles skici;
      • tehnisko piedāvājumu sastāda, ievērojot tehnisko specifikāciju minimālās tehniskās prasības: piegādes termiņš var būt īsāks, bet nevar būt garāks, kā noteikts tehniskajā specifikācijā, savukārt garantijas termiņš var būt garāks, bet nevar būt īsāks nekā noteikts tehniskajā specifikācijā;
      • attiecīgās daļas tehniskajā piedāvājumā jāiekļauj visas attiecīgās daļas tehniskās specifikācijas pozīcijas;
      • tehnisko piedāvājumu pretendents iesniedz elektroniskā veidā parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.
    • pretendenta finanšu piedāvājums:
      • finanšu piedāvājums jāsagatavo un jāiesniedz atbilstoši Konkursa nolikumam pievienotajai formai (4.pielikums);
      • finanšu piedāvājumā norāda katru Konkursa daļu, kurā piedalās, un piedāvāto kopējo visa apjoma summu daļā;
      • piedāvātā līgumcenā jānorāda kopējās piegādes izmaksas, tajā ietverot visus ar mēbeļu izgatavošanu, piegādi un uzstādīšanu saistītos izdevumus, izņemot pievienotās vērtības nodokli. Papildu izmaksas līguma darbības laikā nav pieļaujamas;
      • finanšu piedāvājumam pievieno mēbeļu izgatavošanas un piegādes izmaksu tāmi katrai Konkursa daļai atsevišķi atbilstoši paraugam;
      • finanšu piedāvājumā visas cenas un summas jānorāda ar 2 (divām) decimālzīmēm aiz komata;
      • finanšu piedāvājumu pretendents iesniedz elektroniskā veidā parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.
    • Pretendenta pieredzes apraksts:
      • Pretendenta pieredzes apraksts jāsagatavo un jāiesniedz atbilstoši Konkursa nolikumam pievienotajai formai (5.pielikums);
      • Pretendenta pieredzes aprakstā jāiekļauj līdzšinējās pieredzes apraksts, pievienojot vismaz 1 (vienu) pozitīvu atsauksmi par to, ka mēbeļu piegādes veiktas kvalitatīvi;
      • Pretendenta pieredzes aprakstu pretendents iesniedz elektroniskā veidā parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.
  1. Pretendents piedāvājuma noformēšanā ievēro Elektronisko dokumentu likumā un Ministru kabineta 2005.gada 28.jūnija noteikumos Nr.473 “Elektronisko dokumentu izstrādāšanas, noformēšanas, glabāšanas un aprites kārtība valsts un pašvaldību iestādēs un kārtība, kādā notiek elektronisko dokumentu aprite starp valsts un pašvaldību iestādēm vai starp šīm iestādēm un fiziskajām un juridiskajām personām” noteiktās prasības attiecībā uz elektronisko dokumentu, kā arī drukātas formas dokumentu elektronisko kopiju noformēšanu un to juridisko spēku. Pretendents ir tiesīgs apliecināt visus piedāvājumā  esošos atvasinātos dokumentus un tulkojumus, iesniedzot vienu kopēju apliecinājumu, kas attiecas uz visiem atvasinātajiem dokumentiem un tulkojumiem.
  2. Pretendents nedrīkst veikt izmaiņas Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā šī atklāta konkursa profilā publicēto veidņu struktūrā, t.sk. dzēst vai pievienot rindas vai kolonnas.
  3. Piedāvājums jāsagatavo tā, lai nekādā veidā netiktu apdraudēta Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas darbība un nebūtu ierobežota piekļuve piedāvājumā ietvertajai informācijai, tostarp piedāvājums nedrīkst saturēt datorvīrusus un citas kaitīgas programmatūras vai to ģeneratorus, vai, ja piedāvājums ir šifrēts, Pretendentam noteiktajā laikā (ne vēlāk kā 15 minūšu laikā pēc piedāvājumu atvēršanas uzsākšanas) jāiesniedz derīga elektroniska atslēga un parole šifrētā dokumenta atvēršanai.
  4. Piedāvājumā iekļautajiem dokumentiem jābūt skaidri salasāmiem, bez labojumiem vai dzēsumiem, lai izvairītos no jebkādiem pārpratumiem. Ja ir izdarīti labojumi, tiem jābūt apstiprinātiem ar pretendenta pilnvarotās personas parakstu. Ja pastāvēs jebkāda veida pretrunas starp skaitlisko vērtību apzīmējumiem ar vārdiem un skaitļiem, noteicošais būs apzīmējums ar vārdiem.
  5. Piedāvājumā iekļautajiem dokumentiem un to noformējumam jāatbilst Dokumentu juridiskā spēka likumam un Ministru kabineta 2010.gada 28.septembra noteikumiem Nr.916 „Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas kārtība”.
  6. Ja Pretendents iesniedzis kāda dokumenta kopiju, to apliecina atbilstoši Dokumentu juridiskā spēka likumam. Ja dokumenta kopija nav apliecināta atbilstoši šajā apakšpunktā minēto normatīvo aktu prasībām, Pasūtītājs, ja tam rodas šaubas par iesniegtā dokumenta kopijas autentiskumu, Publisko iepirkumu likuma 41.panta piektās daļas kārtībā var pieprasīt, lai Pretendents uzrāda dokumenta oriģinālu vai iesniedz apliecinātu dokumenta kopiju.
  7. Piedāvājums jāsagatavo latviešu valodā. Svešvalodā sagatavotiem piedāvājuma dokumentiem jāpievieno apliecināts tulkojums latviešu valodā saskaņā ar Ministru kabineta 2000.gada 22.augusta noteikumiem Nr.291 „Kārtība, kādā apliecināmi dokumentu tulkojumi valsts valodā”. Par dokumentu tulkojuma atbilstību oriģinālam atbild pretendents.
  8. Piedāvājumu drīkst iesniegt arī piegādātāju apvienība, iepirkuma procedūras nolikuma 1.pielikumā „Pieteikums dalībai atklātā konkursā” norādot visus apvienības dalībniekus.
  9. Iesniedzot piedāvājumu, Pretendents pilnībā atzīst visus Konkursa nolikumā (t.sk. tā pielikumos un formās, kuras ir ievietotas Elektronisko iepirkumu sistēmā e-konkursu apakšsistēmas šā iepirkuma sadaļā) ietvertos nosacījumus.
  10. Ja pretendenta iesniegtais piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām vai noteikumiem, tad iepirkumu komisija ir tiesīga noraidīt pretendenta iesniegto piedāvājumu.

VII. Prasības piedāvājuma nodrošinājumam

  1. Piedāvājuma nodrošinājums ir iepirkuma procedūras dokumentos paredzēta naudas summas iemaksa pasūtītāja norādītajā kontā, bankas garantija vai apdrošināšanas sabiedrības polise par noteiktu naudas summu, kuru pretendents kopā ar piedāvājumu iesniedz pasūtītājam kā nodrošinājumu piedāvājuma spēkā esībai.
  2. Pretendents iesniedz vai iemaksā piedāvājuma nodrošinājumu šādā apmērā:
    • DAĻĀ - EUR 400,00 (četri simti euro, 00 centi) apmērā;
    • DAĻĀ - EUR 400,00 (četri simti euro, 00 centi) apmērā;
    • DAĻĀ - EUR 500,00 (pieci simti euro, 00 centi) apmērā;
    • DAĻĀ - EUR 30,00 (trīsdesmit euro, 00 centi) apmērā;
    • DAĻĀ – EUR 200,00 (divi simti euro, 00 centi) apmērā;
    • DAĻĀ – EUR 130,00 (viens simts trīsdesmit euro, 00 centi) apmērā;
    • DAĻĀ – EUR 40,00 (četrdesmit euro, 00 centi).
  3. Pretendents piedāvājuma nodrošinājumu ir tiesīgs iesniegt kā bankas galvojumu, apdrošināšanas polisi vai kā naudas summas iemaksu Daugavpils pilsētas domes kontā AS SWEDBANK, HABALV22, LV69HABA0001402041250, maksājuma mērķi norādot: piedāvājuma nodrošinājums atklātā konkursa „Mēbeļu iegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāžu vajadzībām”, __.DAĻĀ, DPD 2018/81.
  4. Pretendents piedāvājuma nodrošinājuma dokumentu pievieno piedāvājumam (elektroniski, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu). Apdrošināšanas sabiedrības polisei ir pievienojams dokuments, kas apliecinātu, ka uz piedāvājuma iesniegšanas brīdi par to ir veikta apmaksa pilnā apmērā.
  5. Minimālais piedāvājuma nodrošinājuma spēkā esības termiņš ir 4 (četri) mēneši, skaitot no piedāvājumu atvēršanas dienas.
  6. Piedāvājuma nodrošinājums ir spēkā īsākajā no šādiem termiņiem, izņemot Publisko iepirkumu likuma 50.panta septītajā daļā minēto gadījumu:
    • iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajā minimālajā piedāvājuma nodrošinājuma spēkā esības termiņā;
    • ja iepirkuma procedūras dokumentos ir noteikts, ka pretendents, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, pirms iepirkuma līguma noslēgšanas iesniedz saistību izpildes nodrošinājumu, — līdz dienai, kad izraudzītais pretendents iesniedz šādu saistību izpildes nodrošinājumu;
    • līdz iepirkuma līguma noslēgšanai.
  7. Nodrošinājuma devējs izmaksā pasūtītājam vai pasūtītājs ietur pretendenta iemaksāto piedāvājuma nodrošinājuma summu, ja:
    • pretendents atsauc savu piedāvājumu, kamēr ir spēkā piedāvājuma nodrošinājums;
    • pretendents, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, pasūtītāja noteiktajā termiņā nav iesniedzis tam iepirkuma procedūras dokumentos un iepirkuma līgumā paredzēto saistību izpildes nodrošinājumu;
    • pretendents, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, neparaksta iepirkuma līgumu pasūtītāja noteiktajā termiņā.
  8. Ja iepirkuma procedūras dokumentos un iepirkuma līgumā ir noteikts, ka pretendents, kura piedāvājums izraudzīts saskaņā ar piedāvājuma izvēles kritēriju, iesniedz līguma nodrošinājumu pēc līguma noslēgšanas, attiecībā uz šo personu piedāvājuma nodrošinājums ir spēkā līdz dienai, kad tā iesniedz šādu līguma nodrošinājumu.
  9. Pretendentu iemaksātais piedāvājuma nodrošinājums tiks atmaksāts mēneša laikā pēc tam, kad ir iestājies īsākais no piedāvājuma nodrošinājuma spēkā esības termiņa gadījumiem.
  10. Konkursa piedāvājums, kam nebūs nodrošinājuma, tiks atzīts par konkursa prasībām neatbilstošu un tiks noraidīts.

 

VIII. Prasības saistību izpildes nodrošinājumam

  1. Iepirkuma līguma projektā ir paredzēts līguma saistību izpildes nodrošinājums tam, ka līguma izpildītājs pienācīgi un pareizi izpildīs līgumā minētās saistības.
  2. Līguma saistību izpildītājs 5 (piecu) darba dienu laikā no iepirkuma līguma noslēgšanas dienas iesniedz Pasūtītājam no iepirkuma līguma izpildītāja puses neatsaucamu iepirkuma līguma saistību izpildes nodrošinājumu kā bankas garantiju vai apdrošināšanas polisi 5% (piecu procentu) apmērā no Līgumcenas bez PVN, ar tajā ietvertu iepirkuma līguma saistību izpildes nodrošinājuma sniedzēja apņemšanos veikt bezierunu iepirkuma līguma saistību izpildes nodrošinājuma maksājumu pēc pirmā pasūtītāja pieprasījuma.
  3. Līguma saistību izpildes nodrošinājumu pasūtītājs var izmantot līgumsoda ieturēšanai, gadījumā, ja līguma izpildītājs atsakās izpildīt līgumu vai līgums tiek vienpusēji izbeigts kavējuma vai neizpildes (nepienācīgas izpildes) dēļ.
  4. Līguma saistību izpildes nodrošinājumam jābūt spēkā visu iepirkuma līguma darbības termiņu.
  5. Līguma saistību izpildes nodrošinājuma oriģinālu pasūtītājs atgriež pēc iepirkuma līguma izpildītāja pieprasījuma pēc tās termiņa iztecējuma.
  6. Prasības pretendentiem un iesniedzamā informācija, kas nepieciešama, lai novērtētu pretendentu
  7. Pretendentu izslēgšanas gadījumus reglamentē Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmā daļa, kas vienlīdz saistoša visiem pretendentiem, neatkarīgi no Konkursa daļas, kurā iesniedz piedāvājumu.
  8. Pretendentu izslēgšanas gadījumi tiks pārbaudīti Publisko iepirkumu likuma pantā noteiktajā kārtībā. Ar normatīvo aktu var iepazīties https://likumi.lv/doc.php?id=287760.
  9. Publisko iepirkumu likuma 42.panta otrajā daļā noteiktie izslēgšanas nosacījumi netiks piemēroti.
  10. Saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 43.panta otro daļu, ja pretendents vai personālsabiedrības biedrs, ja pretendents ir personālsabiedrība, atbilst Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmās daļas 1., 3., 4., 5., 6. vai 7. punktā minētajam izslēgšanas gadījumam, pretendents norāda to piedāvājumā un, ja tiek atzīts par tādu, kuram būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības, iesniedz skaidrojumu un pierādījumus par nodarītā kaitējuma atlīdzināšanu vai noslēgtu vienošanos par nodarītā kaitējuma atlīdzināšanu, sadarbošanos ar izmeklēšanas iestādēm un veiktajiem tehniskajiem, organizatoriskajiem vai personālvadības pasākumiem, lai pierādītu savu uzticamību un novērstu tādu pašu un līdzīgu gadījumu atkārtošanos nākotnē.
  11. Prasības pretendentiem:
    • Prasības pretendentu profesionālās darbības veikšanai: Pretendents ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši reģistrācijas vai pastāvīgās dzīvesvietas valsts normatīvo aktu prasībām. Prasība attiecas arī uz personālsabiedrību un visiem personālsabiedrības biedriem (ja piedāvājumu iesniedz personālsabiedrība) vai visiem piegādātāju apvienības dalībniekiem (ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība), kā arī apakšuzņēmējiem (ja pretendents plāno piesaistīt apakšuzņēmējus) un pretendenta norādīto personu, uz kuras iespējām pretendents balstās, lai apliecinātu, ka tā kvalifikācija atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām.
      • Ziņas par to, vai attiecīgais piegādātājs ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši reģistrācijas vai pastāvīgās dzīvesvietas valsts normatīvo aktu prasībām.
      • Informāciju par pretendenta atbilstību profesionālās darbības veikšanai, Pasūtītājs iegūs publiskās datubāzēs: ur.gov.lv un www.lursoft.lv.
      • Ja attiecīgu informāciju publiskajās datubāzēs nevarēs iegūt vai netiks iegūta pilnīga informācija, to pieprasīs pretendentam.
      • Ārvalstī reģistrētam, licencētam vai sertificētam pretendentam jāiesniedz kompetentas attiecīgās valsts institūcijas izsniegts dokuments, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši tās valsts normatīvo aktu prasībām, un pierādījumus, kas apliecina pretendenta likumiskā pārstāvja (vadītāja, direktora) paraksta tiesības.
      • Ja pieteikumu paraksta pilnvarotā persona – papildus pievieno pilnvaru.
      • Ārvalstu kompetento institūciju izsniegtās izziņas un citus dokumentus pasūtītājs pieņem un atzīst, ja tie izdoti ne agrāk kā sešus mēnešus pirms iesniegšanas dienas, ja izziņas vai dokumenta izdevējs nav norādījis īsāku tā derīguma termiņu.
    • Prasības pretendenta tehniskajām un profesionālajām spējām:
      • Pretendentam iepriekšējo triju gadu laikā (2017., 2016., 2015.gadā un 2018.gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) vai īsākā laika periodā, ja pretendents ir dibināts vēlāk, ir pieredze mēbeļu piegādē pasūtītājiem un vismaz viena līguma ietvaros ir piegādātas mēbeles vismaz par summu EUR 1000,00 bez PVN.
      • Lai apliecinātu savu atbilstību tehniskajām un profesionālajām spējām, pretendents iesniedz pretendenta vai personas uz kuras iespējām pretendents balstās līdzšinējās pieredzes aprakstu par iepriekš veiktajām mēbeļu piegādēm (atbilstoši Nolikuma 5.pielikuma formai), pievienojot vismaz 1 (vienu) pozitīvu atsauksmi par to, ka attiecīgās preču piegādes veiktas kvalitatīvi.
  1. Pretendents var balstīties uz citu personu tehniskajām un profesionālajām iespējām, ja tas ir nepieciešams konkrētā iepirkuma līguma izpildei, neatkarīgi no savstarpējo attiecību tiesiskā rakstura. Šādā gadījumā pretendents pierāda pasūtītājam, ka tā rīcībā būs nepieciešamie resursi, iesniedzot šo personu apliecinājumu vai vienošanos par nepieciešamo resursu nodošanu pretendenta rīcībā. Pretendents, lai apliecinātu profesionālo pieredzi vai pasūtītāja prasībām atbilstoša personāla pieejamību, var balstīties uz citu personu iespējām tikai tad, ja šīs personas sniegs pakalpojumus, kuru izpildei attiecīgās spējas ir nepieciešamas.
  2. Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, piedāvājumam ir jāpievieno piegādātāju apvienības dalībnieku starpā noslēgta vienošanās, kas saistoša visiem apvienības dalībniekiem un kurā noteikts pilnvarojums vienam no dalībniekam pārstāvēt piegādātāju apvienību konkursā un dalībnieku vārdā parakstīt piedāvājuma dokumentus. Vienošanās jāparedz, ka pretendentu apvienība, ja attiecībā uz to tiks pieņemts lēmums slēgt iepirkuma līgumu, pēc savas izvēles izveidojas atbilstoši noteiktam juridiskam statusam vai noslēdz sabiedrības līgumu, vienojoties par apvienības dalībnieku atbildības sadalījumu, ja tas nepieciešams iepirkuma līguma noteikumu sekmīgai izpildei. Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, pieredzi pretendents kā piegādātāju apvienība var apliecināt kopumā, proti, jebkurš piegādātāju apvienības dalībnieks.
  3. Ja pretendents līguma izpildē iesaistīs apakšuzņēmējus, pretendents savā piedāvājumā norāda visus tos apakšuzņēmējus, kuru sniedzamo pakalpojumu vērtība ir 10 procenti no kopējās iepirkuma līguma vērtības vai lielāka, un katram šādam apakšuzņēmējam izpildei nododamo līguma daļu. Pretendents arī norāda, vai apakšuzņēmējs atbilst mazā vai vidējā uzņēmuma statusam. Par apakšuzņēmējiem uzskata arī apakšuzņēmēju apakšuzņēmējus. Šādā gadījumā pretendentam jāiesniedz apakšuzņēmēja apliecinājums vai vienošanās par sadarbību līguma konkrētās daļas izpildē.
  4. Prasība pretendentam iesniegt pakalpojumu sniegšanā iesaistīto apakšuzņēmēju sarakstu atbilstoši Publisko iepirkumu likuma 63.panta ceturtajai daļai.
    • Pēc iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas un ne vēlāk kā uzsākot iepirkuma līguma izpildi, pretendents iesniedz pakalpojumu sniegšanā iesaistīto apakšuzņēmēju (ja tādus plānots iesaistīt) sarakstu, kurā norāda apakšuzņēmēja nosaukumu, kontaktinformāciju un to pārstāvēttiesīgo personu, ciktāl minētā informācija ir zināma. Sarakstā norāda arī piegādātāja apakšuzņēmēju apakšuzņēmējus. Iepirkuma līguma izpildes laikā piegādātājs paziņo pasūtītājam par jebkurām minētās informācijas izmaiņām, kā arī papildina sarakstu ar informāciju par apakšuzņēmēju, kas tiek vēlāk iesaistīts būvdarbu veikšanā vai pakalpojumu sniegšanā.
    • Iepirkuma procedūrā izraudzītais pretendents (iepirkuma līguma puse) nav tiesīgs bez saskaņošanas ar pasūtītāju veikt piedāvājumā norādītā personāla un apakšuzņēmēju nomaiņu un iesaistīt papildu apakšuzņēmējus iepirkuma līguma izpildē. Attiecībā uz iepirkuma līguma izpildē iesaistītā personāla un apakšuzņēmēju nomaiņu pasūtītājs ievēro Publisko iepirkumu likuma 62.panta regulējumu.
  5. Pretendents ir tiesīgs iesniegt Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapu. Veidlapa pieejama tīmekļvietnē: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=lv.
    • Pasūtītājs pieņem Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu kā sākotnējo pierādījumu atbilstībai paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu atlases prasībām. Ja piegādātājs izvēlējies iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, lai apliecinātu, ka tas atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu atlases prasībām, tas iesniedz šo dokumentu arī par katru personu, uz kuras iespējām pretendents balstās, lai apliecinātu, ka tā kvalifikācija atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām, un par tā norādīto apakšuzņēmēju, kura veicamo būvdarbu vai sniedzamo pakalpojumu vērtība ir vismaz 10 procenti no iepirkuma līguma vērtības. Piegādātāju apvienība iesniedz atsevišķu Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu par katru tās dalībnieku.
    • Piegādātājs var pasūtītājam iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, kas ir bijis iesniegts citā iepirkuma procedūrā, ja apliecina, ka tajā iekļautā informācija ir pareiza.
    • Pasūtītājam jebkurā iepirkuma procedūras stadijā ir tiesības prasīt, lai pretendents iesniedz visus vai daļu no dokumentiem, kas apliecina atbilstību paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu atlases prasībām. Pasūtītājs nepieprasa tādus dokumentus un informāciju, kas ir tā rīcībā vai ir pieejama publiskās datubāzēs.
    • Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapu, kas ir vienāda visās ES dalībvalstīs, nosaka Eiropas Komisijas 2016.gada 5.janvāra īstenošanas regula Nr.2016/7, ar ko nosaka standarta veidlapu Eiropas vienotajam iepirkuma procedūras dokumentam (regulas 2.pielikums). Regulas pielikumi pieejami word dokumenta formātā arī Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē http://www.iub.gov.lv/lv/node/587.
  1. Piedāvājumu izvēles kritērijs un lēmuma pieņemšana
  1. Piedāvājuma izvēles kritērijs ir normatīvo aktu, Konkursa nolikuma un Tehniskās specifikācijas prasībām atbilstošs saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kuru nosaka, ņemot vērā zemāko piedāvāto summu par visu apjomu katrā iepirkuma procedūras daļā atsevišķi.
  2. Pretendentus atlasa saskaņā noteiktajām kvalifikācijas prasībām, tiek pārbaudīta piedāvājumu atbilstība iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām un katrā daļā tiek izvēlēts piedāvājums saskaņā ar noteiktajiem piedāvājuma izvērtēšanas kritērijiem. Iepirkuma komisija ir tiesīga pretendentu kvalifikācijas atbilstības pārbaudi veikt tikai tam pretendentam, kuram būtu piešķiramas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības.
  3. Iepirkuma komisija:
    • veiks pretendentu atlasi – pārbaudīs iesniegto dokumentu atbilstību nolikuma prasībām, izskatīs publiskajās datubāzēs pieejamo informāciju par pretendenta kvalifikāciju u.c.;
    • pārbaudīs tehniskā piedāvājuma atbilstību tehniskās specifikācijas prasībām un nepieciešamības gadījumā pieprasīs pretendentam izskaidrot tehniskajā piedāvājumā iekļauto informāciju;
    • pārbaudīs aritmētiskās kļūdas;
    • noteiks šī nolikuma prasībām atbilstošus piedāvājumus, kuriem atbilstoši citām paziņojumā par līgumu un iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām un izraudzītajiem piedāvājuma izvērtēšanas kritērijiem būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības;
    • veiks pārbaudi par Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmajā daļā noteikto izslēdzošo nosacījumu neesību attiecībā uz pretendentu, kuram atbilstoši citām paziņojumā par līgumu un iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām un izraudzītajiem piedāvājuma izvērtēšanas kritērijiem būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības;
    • pieņems lēmumu par uzvarētāju.
  4. Ja pasūtītājam rodas šaubas par iesniegtās dokumenta kopijas autentiskumu, tas pieprasa, lai pretendents uzrāda dokumenta oriģinālu vai iesniedz apliecinātu dokumenta kopiju.
  5. Ja pasūtītājs konstatē, ka piedāvājumā ietvertā vai pretendenta iesniegtā informācija vai dokuments ir neskaidrs vai nepilnīgs, tas pieprasa, lai pretendents, vai kompetenta institūcija izskaidro vai papildina minēto informāciju vai dokumentu vai iesniedz trūkstošo dokumentu, nodrošinot vienlīdzīgu attieksmi pret visiem pretendentiem. Termiņu nepieciešamās informācijas vai dokumenta iesniegšanai pasūtītājs nosaka samērīgi ar laiku, kas nepieciešams šādas informācijas vai dokumenta sagatavošanai un iesniegšanai.
  6. Piedāvājumu vērtēšanas gaitā pasūtītājs ir tiesīgs pieprasīt, lai tiek izskaidrota tehniskajā un finanšu piedāvājumā iekļautā informācija.
  7. Piedāvājumu vērtēšanas laikā pasūtītājs pārbauda, vai piedāvājumā nav aritmētisku kļūdu. Ja pasūtītājs konstatē šādas kļūdas, tas šīs kļūdas izlabo. Par kļūdu labojumu un laboto piedāvājuma summu pasūtītājs paziņo pretendentam, kura pieļautās kļūdas labotas. Vērtējot finanšu piedāvājumu, pasūtītājs ņem vērā labojumus.
  8. Piedāvājumu vērtēšanas gaitā pasūtītājs ir tiesīgs pieprasīt, lai pretendents iesniedz apliecinājumu tam, ka piedāvājumu izstrādājis neatkarīgi.
  9. Pasūtītājs piedāvājumu vērtēšanā var pieaicināt ekspertus.
  10. Trīs darba dienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas visi pretendenti tiks informēti par pieņemto lēmumu attiecībā uz līgumu slēgšanu.
  11. Ja pretendents, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, atsakās slēgt iepirkuma līgumu ar pasūtītāju, iepirkuma komisija ir tiesīga pieņemt lēmumu iepirkuma līguma slēgšanas tiesības piešķirt nākamajam pretendentam, kurš piedāvājis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, vai pārtraukt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu. Ja pieņemts lēmums iepirkuma līguma slēgšanas tiesības piešķirt nākamajam pretendentam, kurš piedāvājis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, bet tas atsakās slēgt iepirkuma līgumu, iepirkuma komisija pieņem lēmumu pārtraukt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu.
  12. Pirms lēmuma pieņemšanas par iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu nākamajam pretendentam, kurš piedāvājis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, iepirkuma komisija izvērtē, vai tas nav uzskatāms par vienu tirgus dalībnieku kopā ar sākotnēji izraudzīto pretendentu, kurš atteicās slēgt iepirkuma līgumu ar pasūtītāju. Ja nepieciešams, iepirkuma komisija ir tiesīga pieprasīt no nākamā pretendenta apliecinājumu un, ja nepieciešams, pierādījumus, ka tas nav uzskatāms par vienu tirgus dalībnieku kopā ar sākotnēji izraudzīto pretendentu. Ja nākamais pretendents ir uzskatāms par vienu tirgus dalībnieku kopā ar sākotnēji izraudzīto pretendentu, iepirkuma komisija pieņem lēmumu pārtraukt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu.
  13. Ja pirms tam, kad pasūtītājs pieņems lēmumu par iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu, tas konstatēs, ka vismaz divu piedāvājumu novērtējums ir vienāds, izšķirošais piedāvājuma izvēles kritērijs, atbilstoši kuram pasūtītājs izvēlēsies piedāvājumu, būs tas, ka izraudzīto piedāvājumu iesniedzis piegādātājs, kas ir nacionāla līmeņa darba devēju organizācijas biedrs un ir noslēdzis koplīgumu ar arodbiedrību, kas ir nacionāla līmeņa arodbiedrības biedre (ja piedāvājumu iesniegusi personālsabiedrība vai personu apvienība, koplīgumam jābūt noslēgtam ar katru personālsabiedrības biedru un katru personu apvienības dalībnieku).
  14. Norāde par piedāvājuma variantiem
  15. Viens pretendents var iesniegt tikai vienu piedāvājumu.
  16. Piedāvājuma varianti nav pieļaujami.

XII. Citi noteikumi

  1. Iepirkuma komisija darbojas saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma un šī nolikuma prasībām. Savus lēmumus iepirkuma komisija pieņem sēžu laikā.
  2. Iepirkuma komisijas loceklis nevar vienlaikus pārstāvēt pasūtītāja un pretendenta intereses, kā arī nevar būt saistīts ar pretendentu.
  3. Iepirkuma komisijas priekšsēdētājs organizē un vada komisijas darbu, nosaka komisijas sēžu vietu, laiku un kārtību, sasauc un vada komisijas sēdes, kā arī nodrošina apliecinājumu parakstīšanu par to, ka iepirkuma dokumentu sagatavotājiem (pasūtītāja amatpersona vai darbinieks), iepirkuma komisijas locekļiem un ekspertiem  nav tādu apstākļu, kuru dēļ varētu uzskatīt, ka viņi ir ieinteresēti konkrēta kandidāta vai pretendenta izvēlē vai darbībā vai ka viņi ir saistīti ar tiem Publisko iepirkumu likuma 25.panta pirmās daļas izpratnē.
  4. Iepirkuma komisija nodrošina iepirkuma procedūras dokumentu izstrādāšanu, protokolē iepirkuma procesa gaitu un ir atbildīga par iepirkuma procesu.
  5. Paziņojot par iepirkuma līguma slēgšanu un informējot pretendentus, pasūtītājs nav tiesīgs atklāt informāciju, kuru tam kā komercnoslēpumu vai konfidenciālu informāciju nodevuši citi pretendenti.
  6. Pasūtītājs savā pircēja profilā nodrošina brīvu un tiešu elektronisku piekļuvi iepirkuma procedūras dokumentiem un visiem papildus nepieciešamajiem dokumentiem ar iepirkuma izsludināšanas brīdi. Ja ieinteresētais piegādātājs pieprasīs izsniegt iepirkuma dokumentus drukātā veidā, pasūtītājs tos izsniegs ieinteresētajam pretendentam bez maksas triju darbdienu laikā pēc tam, kad saņemts šo dokumentu pieprasījums, ievērojot nosacījumu, ka dokumentu pieprasījums iesniegts laikus pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām.
  7. Ja piegādātājs ir laikus pieprasījis papildu informāciju par iepirkuma procedūras dokumentos iekļautajām prasībām, pasūtītājs to sniedz piecu darbdienu laikā, bet ne vēlāk kā sešas dienas pirms pieteikumu un piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām. Papildu informāciju pasūtītājs nosūta piegādātājam, kas uzdevis jautājumu, un vienlaikus ievieto šo informāciju Valsts reģionālās attīstības aģentūras mājaslapas www.eis.gov.lv Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā un pircēja profilā, kur ir pieejami iepirkuma procedūras dokumenti, norādot arī uzdoto jautājumu.
  8. Informācijas apmaiņa starp pasūtītāju un piegādātājiem notiek pa pastu, faksu vai elektroniski (saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 38.panta trešās, ceturtās, sestās un astotās daļas nosacījumiem) atkarībā no pasūtītāja izvēles.
  9. Pasūtītājs Publisko iepirkumu likumā noteiktajā kārtībā ir tiesīgs pagarināt piedāvājumu iesniegšanas termiņu.
  10. Pasūtītājs, ievērojot Publisko iepirkumu likuma prasības, var izdarīt grozījumus iepirkuma procedūras dokumentos.
  11. Pasūtītājam ir tiesības izbeigt vai pārtraukt iepirkuma procedūru, ievērojot Publisko iepirkumu likumā noteikto kārtību.
  12. Pretendentiem ir pastāvīgi jāseko līdzi aktuālajai informācijai mājas lapā par konkrēto iepirkuma procedūru. Iepirkuma komisija nav atbildīga par to, ja kāda ieinteresētā persona nav iepazinusies ar informāciju, kurai ir nodrošināta brīva un tieša elektroniskā pieeja.
  13. Tiek uzskatīts, ka Pretendenti, iesniedzot savus piedāvājumus, ir iepazinušies ar visiem Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, kas jebkādā veidā var ietekmēt vai var attiekties uz līgumā noteiktajām vai ar to saistītajām darbībām.
  14. Atklātā konkursā var piedalīties piegādātājs Publisko iepirkumu likuma izpratnē.
  15. Piedalīšanās iepirkuma procedūrā ir ieinteresēto piegādātāju brīvas gribas izpausme.
  16. Pretendents nodrošina, lai piedāvājums tiktu noformēts atbilstoši šī Konkursa nolikuma prasībām.
  17. Katrs pretendents, iesniedzot pieteikumu, apņemas ievērot visus šajā nolikumā minētos nosacījumus.
  18. Gadījumā, ja normatīvajos aktos tiek izdarīti vai stājas spēkā grozījumi, piemēro normatīvo aktu nosacījumus, negrozot nolikumu.

Pielikumā:

  1. Pieteikums dalībai atklātā konkursā;
  2. Tehniskā specifikācija;
  1. Tehniskā piedāvājuma forma;
  2. Finanšu piedāvājuma forma (pielikumā izmaksu tāme);
  3. Pretendenta pieredzes apraksta forma;
  4. Piegādes līguma projekts.

 

 

 


 

1.pielikums atklātā konkursa nolikumam

„Mēbeļu iegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāžu vajadzībām” Identifikācijas numurs DPD 2018/81

 

Pieteikums dalībai ATKLĀTĀ KONKURSĀ

Daugavpilī

Komersants

______________________________________________________________________________

(nosaukums)

Reģistrācijas Nr. ________________________________________________________________

Juridiskā adrese ______________________________________________________________________________

 

Nodokļu maksātāja (PVN) reģistrācijas Nr. ___________________________________________

 

tālr.,fakss___________________________ e-pasts______________________________________

 

Konkursa kontaktpersonas amats, vārds, uzvārds, tālr.

______________________________________________________________________________

 

Bankas rekvizīti ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 tā (vārds, uzvārds) (vadītāja, valdes priekšsēdētāja, valdes locekļa vai citas personas ar paraksta tiesībām) personā, ar šī pieteikuma iesniegšanu:

  1. piesakās piedalīties atklātā konkursā „Mēbeļu iegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāžu vajadzībām”, identifikācijas numurs DPD 2018/81, apņemas piegādāt preces atbilstoši tehniskajai specifikācijai, piekrīt visiem Konkursa nolikuma nosacījumiem un garantē Konkursa nolikuma un normatīvo aktu prasību izpildi. Nolikuma noteikumi ir skaidri un saprotami;
  2. iesniedz piedāvājumu šādās iepirkuma daļās ___________________________;
  3. _____________apliecina, ka:
    • visa sniegtā informācija ir pilnīga un patiesa;
    • pretendents nekādā veidā nav ieinteresēts nevienā citā piedāvājumā, kas iesniegts šajā konkursā;
    • nav tādu apstākļu, kuri liegtu tiesības piedalīties konkursā un izpildīt Konkursa nolikumā norādītās prasības;
    • piekrīt Konkursa nolikumam pievienotā līguma projekta noteikumiem un līguma slēgšanas tiesības piešķiršanas gadījumā slēgs līgumu ar Pasūtītāju, saskaņā ar pievienotā līguma projekta tekstu;
  4. informē, ka __________ (uzņēmuma nosaukums) ___________ (atbilst/neatbilst, norāda atbilstošo) ________________ mazā vai vidējā uzņēmuma statusam[2].
  5. norāda, ka DAĻAS līguma izpildei tiks piesaistīti šādi apakšuzņēmēji (ja tādi ir):

Nr.

Apakšuzņēmēja nosaukums, reģistrācijas numurs, adrese

Atbilst/neatbilst (norāda atbilstošo) mazā vai vidējā uzņēmuma statusam

Nododamie darba uzdevumi

Nododamā līguma daļa procentos

Nododamā līguma daļa naudas izteiksmē bez PVN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pielikumā: apakšuzņēmēja apliecinājums par tā gatavību veikt tam izpildei nododamo līguma daļu uz _____ lp.

 

Vārds Uzvārds, amats

 

Paraksts

 

Datums

 

 

 

2.pielikums

atklātā konkursa nolikumam „Mēbeļu iegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāžu vajadzībām” Identifikācijas numurs DPD 2018/81

  

Tehniskā specifikācija

 

(Tehniskās specifikācijas pievienotas kā atsevišķs dokuments)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.pielikums

atklātā konkursa nolikumam „Mēbeļu iegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāžu vajadzībām” Identifikācijas numurs DPD 2018/81

TEHNISKAIS PIEDĀVĀJUMS

Atklātā konkursa „Mēbeļu iegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāžu vajadzībām”, identifikācijas Nr. DPD 2018/81,

_____. DAĻA: “_________________________”

2018.gada ___.______________

 

Iepazinušies ar konkursa „Mēbeļu iegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāžu vajadzībām”, identifikācijas numurs DPD 2018/81, nolikumu un tehniskās specifikācijas prasībām, ____________ (uzņēmuma nosaukums) piedāvā _____________ ( 1.,2.,3.,4.,5. un 6.daļā - 2 (divu), 7.daļā - 1 (viena)) mēnešu laikā piegādāt šādas tehniskajai specifikācijai atbilstošas preces konkursa ___.DAĻĀ par šādu cenu:

 

N.p.k.

Mēbeles nosaukums

Izmēri

Specifikācija[3]

Skaits

Pasūtījuma izgatavošanas un piegādes termiņš mēnešos[4]

Garantijas termiņš mēnešos[5]

Attēls

Vienības cena EUR bez PVN

Kopā cena EUR bez PVN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kopā bez PVN

 

PVN

 

Kopā ar PVN

 

Paraksta pretendenta vadītājs vai vadītāja pilnvarota persona:

Vārds, uzvārds, amats

 

Paraksts

 

Datums

 


4.pielikums

atklātā konkursa nolikumam „Mēbeļu iegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāžu vajadzībām” Identifikācijas numurs DPD 2018/81

 

FINANŠU PIEDĀVĀJUMS

2018.gada ___.____________

 

Iepazinies ar iepirkuma „Mēbeļu iegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāžu vajadzībām”, identifikācijas Nr.DPD 2018/81, prasībām, _____________ (pretendenta nosaukums, reģistrācijas Nr.) piedāvā izgatavot un piegādāt tehniskajā piedāvājumā minētās preces šādās iepirkuma daļās un par šādām līgumcenām:

 

____. DAĻĀ: ____________________:

 

EUR _____ (______________________) bez PVN;

(skaitļiem un atšifrējums vārdiem)

 

 

EUR _______ (_______________________) PVN.

(skaitļiem un atšifrējums vārdiem)

 

 

EUR _______ (_______________________) ar PVN.

(skaitļiem un atšifrējums vārdiem)

 

 

Pielikumā: Izmaksu tāme uz ____ lp.

 

 

Pretendents __________ apliecina, ka

  1. iepirkuma dokumenti ir izvērtēti ar pietiekamu rūpību;
  2. šajā finanšu piedāvājumā ir ietvertas visas izmaksas, kas saistītas ar tehniskajā piedāvājumā noteikto preču izgatavošanu, piegādi un uzstādīšanu pilnā apjomā (pievienotās vērtības nodoklis norādīts atsevišķi);
  3. piedāvātais pasūtījuma izpildes termiņš ir noteikts saprātīgi un tehniskajā specifikācijā norādītais apjoms ir pilnībā realizējams šajā termiņā.

 

Paraksta pretendenta vadītājs vai vadītāja pilnvarota persona:

Vārds, uzvārds,  amats

 

Paraksts

 

Datums

 

 

 

 

 

Pielikums finanšu piedāvājumam

 

 

IZMAKSU TĀME[6]

 

Pretendenta nosaukums___________________

 

____. DAĻA: “__________________________”

 

           

Nr. p.k.

Mēbeles nosaukums

Izmēri

Skaits

Vienības cena EUR bez PVN

Kopā cena EUR bez PVN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kopā bez PVN

 

PVN

 

Kopā ar PVN

 

 

Vārds, uzvārds,  amats

 

Paraksts

 

Datums

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              

 

5.pielikums

atklātā konkursa nolikumam „Mēbeļu iegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāžu vajadzībām” Identifikācijas numurs DPD 2018/81

 

PRETENDENTA PIEREDZES APRAKSTA FORMA

 

  1. Pieredzes apraksts, ja iesniedz piedāvājumu konkursa _____ daļā:

 

Nr.p.k.

Pasūtītājs

Līguma izpildītājs – norādīt nosaukumu

Līguma nosaukums un apraksts

Līguma īstenošanas laiks

Līguma ietvaros piegādājamo preču grupu veidi (dažāda veida mēbeļu piegādē)

Summa par kādu veikta piegāde līguma ietvaros euro bez PVN

Pasūtītāja kontaktpersona: vārds, uzvārds un tālrunis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pielikumā: Atsauksmes kopija/jas.

 

 

Vārds, uzvārds, amats

 

Paraksts

 

Datums

 

 

 

 

 


 

6.pielikums

atklātā konkursa nolikumam „Mēbeļu iegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāžu vajadzībām” Identifikācijas numurs DPD 2018/81

 

Līguma projekts

UZŅĒMUMA LĪGUMS

par mēbeļu piegādi ______________

 

Daugavpilī, 2018.gada _____.____________

 

__________________, reģistrācijas numurs _______, juridiskā adrese ________________, ________ personā, kura/kurš rīkojas uz __________ pamata, (turpmāk – Pasūtītājs), no vienas puses, un

__________________, reģistrācijas numurs ___________, juridiskā adrese _____________, valdes __________ personā, kurš/kura rīkojas uz Statūtu pamata ar tiesībām pārstāvēt kapitālsabiedrību atsevišķi, (turpmāk – Izpildītājs), no otras puses, abas kopā/atsevišķi turpmāk Puses/Puse, pastāvot pilnīgai vienprātībai, bez viltus, maldiem un spaidiem,

ņemot vērā Daugavpils pilsētas domes Iepirkumu komisijas 2018.gada ___.__________ lēmumu atklātā konkursa „Mēbeļu iegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāžu vajadzībām”, DPD 2018/81, ___.DAĻĀ: “_______________________”,  noslēdza šāda satura līgumu:

  1. Līguma priekšmets
  2. Pasūtītājs uzdod, bet Izpildītājs apņemas izgatavot (vajadzības gadījumā), piegādāt un uzstādīt mēbeļu komplektu (turpmāk – mēbeles) atbilstoši Izpildītāja konkursam iesniegtajam tehniskajam piedāvājumam (1.pielikums) un tāmei (2.pielikums), kas ir šī Līguma neatņemamas sastāvdaļas (turpmāk arī Pasūtījums).
  3. Izpildītājs piegādā un uzstāda mēbeļu komplektu pēc adreses __________________.
  4. Izpildītājs apņemas izpildīt Pasūtījumu ________(_____) laikā no līguma spēkā stāšanās dienas.
  5. Izpildītāja pienākumi
  6. Izgatavot, piegādāt un uzstādīt mēbeles saskaņā ar Līgumu un pēc mēbeļu uzstādīšanas iesniegt Pasūtītājam parakstīšanai Pasūtījuma nodošanas – pieņemšanas aktu un apmaksas dokumentus.
  7. Piegādāt mēbeles atbilstoši Līguma pielikumā norādītajam apjomam, kvalitātes prasībām, aprakstam un skicēm.
  8. Nodrošināt, lai transportēšanas laikā mēbeles būtu iepakotas, pasargājot tās no defektu rašanās.
  9. Saskaņot mēbeļu piegādes un uzstādīšanas laikus ar Līgumā norādīto Pasūtītāja atbildīgo personu ne vēlāk kā divas darba dienas pirms mēbeļu piegādes.
  10. Mēbeļu uzstādīšanas laikā ievērot drošības tehnikas, ugunsdrošības, darba drošības, veselības un apkārtējās vides aizsardzības normatīvos aktus, kā arī citus Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus, kā arī Pasūtītāja atbildīgā darbinieka norādījumus.
  11. Nodrošināt, lai mēbeļu pārvietošanas laikā netiktu bojātas grīdas, sienas un telpās esošais Pasūtītāja inventārs.
  12. Izpildītājs nav tiesīgs bez rakstiskas saskaņošanas ar Pasūtītāju veikt piedāvājumā norādītā personāla un apakšuzņēmēju nomaiņu un iesaistīt papildu apakšuzņēmējus Līguma izpildē. Piesaistīto apakšuzņēmēju vai personāla nomaiņu veic Publisko iepirkumu likuma 62.pantā noteiktajā kārtībā.
  13. Izpildītājam ir tiesības saņemt samaksu par kvalitatīvi izpildītu Pasūtījumu.

III. Pasūtītāja pienākumi un tiesības

  1. Veikt samaksu par kvalitatīvi izgatavotajām, piegādātajām un uzstādītajām mēbelēm saskaņā ar Līguma noteikumiem.
  2. Līgumā noteiktajā kārtībā pieņemt Izpildītāja piegādātās un uzstādītās mēbeles un parakstīt Pasūtījuma nodošanas – pieņemšanas aktus un apmaksas dokumentus, ja piegādātās un uzstādītās mēbeles un to kvalitāte atbilst Līguma specifikācijai, aprakstam un skicēm.
  3. Pasūtītājam nav pienākums iztērēt visu līguma summu.
  4. Pasūtītājam, pirms pasūtījuma izpildes uzsākšanas, rakstiski pamatojot Izpildītājam, ir tiesības atteikties no atsevišķu mēbeļu pozīciju iegādes, kuru kopējā vērtība nepārsniedz 10 % (desmit procentus) no kopējās līguma vērtības.
  5. Pasūtītājam nepieciešamības gadījumā ir tiesības mainīt pasūtāmo mēbeļu daudzumu, nemainot mēbeļu vienību cenas, ar nosacījumu, ka šo darbību rezultātā netiek pārsniegta šajā līgumā noteiktā līguma summa.
  6. Līguma summa un norēķinu kārtība
  7. Līguma summa ir EUR _____ (________), pievienotās vērtības nodoklis (PVN 21%) sastāda EUR ________ (_____), kopā ar PVN EUR_________________ (_________).
  8. Pasūtītājs veic līguma summas samaksu 15 (piecpadsmit) dienu laikā no kvalitatīvi izpildīta Pasūtījuma nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas. Maksājums tiek izpildīts pamatojoties uz Izpildītāja izsniegtu rēķinu. Priekšapmaksa nav paredzēta.
  9. Samaksu Pasūtītājs veic, pārskaitot līgumcenu Izpildītāja rēķinā norādītajā bankas norēķinu kontā. Par samaksas dienu uzskatāma diena, kurā Pasūtītājs veicis bankas pārskaitījumu.
  10. Izpildītājs, sagatavojot rēķinu, iekļauj tajā informāciju ar pasūtījuma pilnu nosaukumu un numuru, kā arī Līguma numuru un noslēgšanas datumu. Ja Izpildītājs nav iekļāvis šajā Līguma punktā noteikto informāciju rēķinā, Pasūtītājs ir tiesības prasīt Izpildītājam veikt atbilstošas korekcijas rēķinā.
  11. Pasūtījuma pieņemšanas kārtība un pretenzijas
  12. Pirms mēbeļu komplekta izgatavošanas uzsākšanas, Izpildītājs pēc Pasūtītāja pieprasījuma izgatavo tehniskā piedāvājuma ____ punktā/tos noteiktās vienas mēbeles paraugu un saskaņotā laikā piegādā paraugu Pasūtītājam saskaņošanai uz sava rēķina.
  13. Pasūtītāja pārstāvji piecu dienu laikā pēc paraugu saņemšanas, veic to atbilstības salīdzināšanu ar Līguma prasībām. Ja paraugi atbilst Līguma prasībām, puses paraksta aktu par paraugu saskaņošanu un atļauju uzsākt mēbeļu komplekta izgatavošanu. Ja paraugi izgatavoti nekvalitatīvi, vai neatbilst Līguma prasībām, Pasūtītājs iesniedz Izpildītājam motivētu prasību par saviem līdzekļiem novērst konstatētās nepilnības un iesniegt uzlaboto paraugu atkārtotai saskaņošanai. Ja trūkumi ir nebūtiski, puses var sastādīt domstarpību aktu par nepilnībām, kuras jāņem vērā izpildot Pasūtījumu – tādā gadījumā Izpildītājs ir tiesīgs uzsākt mēbeļu komplekta izgatavošanu atkārtoti nesaskaņojot paraugus.
  14. Pēc Pasūtījuma pilnīgas izpildes, Izpildītājs divu dienu laikā iesniedz Pasūtītājam parakstītu Pasūtījuma nodošanas - pieņemšanas aktu un apmaksas dokumentus.
  15. pasūtītājs piecu darba dienu laikā pēc Pasūtījuma nodošanas-pieņemšanas akta saņemšanas pārbauda uzstādīto mēbeļu atbilstību Līguma noteikumiem, saskaņotajiem mēbeļu paraugiem un domstarpību novēršanas akta nosacījumiem (ja tāds ir) un pieņem Pasūtījumu, parakstot Pasūtījuma nodošanas-pieņemšanas aktu, vai iesniedz Izpildītājam motivētu atteikumu pieņemt izpildīto Pasūtījumu.
  16. Pasūtītāja motivēta atteikuma gadījumā, Izpildītājs ar saviem spēkiem un par saviem līdzekļiem novērš trūkumus un defektus, ja tie radušies Izpildītāja vainas dēļ, veic mēbeļu nomaiņu, ja tās neatbilst Līguma specifikācijai un/vai skicēm, vai tām ir neatbilstoša kvalitāte. Pēc trūkumu novēršanas Izpildītājs atkārtoti iesniedz Pasūtītājam Pasūtījuma nodošanas-pieņemšanas aktu. Pasūtītājs atkārtotu mēbeļu pieņemšanu veic Līguma 22.punktā minētajā kārtībā.
  17. Pasūtījuma izpildes diena ir diena, kad mēbeles ir uzstādītas un Izpildītājs iesniedzis Pasūtītājam nodošanas – pieņemšanas aktu, ja Pasūtītājs, pieņēmis mēbeles Līgumā noteiktajā kārtībā.
  18. Mēbeles pāriet Pasūtītāja īpašumā ar dienu, kad Izpildītājs tās ir piegādājis un uzstādījis un Pasūtītājs veicis pilnu līgumcenas samaksu.
  19. Garantija
  20. Izpildītājs garantē mēbeļu kvalitāti ___ (_________) mēnešu laikā no Pasūtījuma nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas dienas. Garantijas laikā Izpildītājs veic mēbeļu, to atsevišķu daļu nomaiņu vai bezmaksas remontu, ja bojājums nav radies Pasūtītāja vai trešo personu vainas dēļ.
  21. Izpildītājs garantijas termiņa laikā veic jebkura veida defektu novēršanu par saviem līdzekļiem piecu darba dienu laikā no Pasūtītāja rakstiskas pretenzijas saņemšanas dienas vai citā ar Pasūtītāju rakstiski saskaņotā termiņā. Par katra bojājuma konstatēšanas gadījumu Puses paraksta aktu.
  22. Izpildītājs apņemas nodrošināt pasūtījuma izpildi labā kvalitātē, mēbeļu un to izgatavošanā izmantojamo materiālu atbilstību mēbeļu specifikācijai, aprakstam, skicēm un standartiem.
  23. Izpildītājs neatbild par piegādāto un uzstādīto mēbeļu defektiem, kas radušies garantijas laikā Pasūtītāja vai trešo personu vainas dēļ.

VII. Pušu atbildība

  1. Ja Izpildītājs nokavējis Līgumā noteikto mēbeļu piegādes termiņu, Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt Izpildītājam līgumsodu 0,2 % (nulle komats divu procentu) apmērā par katru turpmāk nokavēto dienu no kopējās līgumcenas, bet ne vairāk kā 10% (desmit procentus) no kopējās līgumcenas. Ja Pasūtītājs aprēķinājis līgumsodu, Pasūtītājam ir tiesības ieturēt līgumsodu no Izpildītājam maksājamās summas, rakstiski paziņojot par to Izpildītājam.
  2. Ja Pasūtītājs nokavējis Līgumā noteikto maksājumu termiņu, Izpildītājam ir tiesības pieprasīt Pasūtītājam samaksāt nokavējuma procentus 0,2 % (nulle komats divu procentu) apmērā no nokavētā maksājuma summas par katru nokavēto dienu, bet ne vairāk kā 10% (desmit procentus) no nokavētā maksājuma summas.
  3. Puses ir atbildīgas par Līgumā noteikto saistību neizpildi, kā arī par zaudējumiem, ko tās Līguma izpildes gaitā savas vainas dēļ radījušas otrai Pusei.
  4. Līgumsoda samaksa neatbrīvo Puses no Līguma izpildes pienākuma, tai skaitā neatbrīvo Izpildītāju no pienākuma novērst preču neatbilstības un nepilnības.

VIII. Līguma darbības termiņš un izbeigšanas kārtība

  1. Līgums stājas spēkā tā abpusējas parakstīšanas dienā un darbojas līdz Līguma saistību izpildei.
  2. Līgums var tikt grozīts, papildināts vai pārtraukts tikai pēc Pušu savstarpējās vienošanās, kas noformētas rakstveidā.
  3. Pasūtītājs ir tiesīgs nekavējoties vienpusēji atkāpties no Līguma izpildes bez jebkādu zaudējumu atlīdzināšanas Izpildītājam, par Līguma izbeigšanu rakstiski paziņojot Izpildītājam, ja:
    • Izpildītājs ir pieņēmis lēmumu uzsākt uzņēmuma likvidāciju, apturēt vai pārtraukt uzņēmuma darbību;
    • ir uzsākta Izpildītāja maksātnespējas vai bankrota procedūra, vai tā darbība ir pārtraukta vai apturēta;
    • Izpildītājs kavē Līguma izpildi vairāk par divām nedēļām;
    • Izpildītāja atkārtoti iesniegtie mēbeļu paraugi neatbilst Līguma nosacījumiem.
  4. Līguma izbeigšana neatbrīvo Izpildītāju no zaudējumu atlīdzības vai līgumsoda samaksas.
  5. Līguma grozījumi ir pieļaujami, ja tie nemaina Līguma vispārējo raksturu. Puses, savstarpēji rakstiski vienojoties, ir tiesīgas izdarīt izmaiņas Līgumā, ievērojot Publisko iepirkumu likuma 61.pantā noteikto attiecībā uz grozījumu veikšanu Līgumā.
  6. Nepārvarama vara
  7. Puses tiek atbrīvotas no atbildības par Līguma nepildīšanu, ja tā rodas pēc Līguma noslēgšanas nepārvaramas varas vai ārkārtēju apstākļu ietekmes rezultātā, kurus attiecīgā no Pusēm vai Puses kopā nevarēja ne paredzēt, ne novērst, ne ietekmēt, un, par kuru rašanos nenes atbildību, tas ir, stihiskas nelaimes, valsts varas, pārvaldes un pašvaldību pieņemtie ārējie normatīvie akti, kas tieši ietekmē Līguma izpildi.
  8. Katra no Pusēm, kuru Līguma ietvaros ietekmē nepārvaramas varas apstākļi, nekavējoties par to informē otru Pusi.
  9. Līguma nodrošinājums
  10. Izpildītājs 5 (piecu) darba dienu laikā no Līguma noslēgšanas dienas iesniedz Pasūtītājam no Izpildītāja puses neatsaucamu Līguma saistību izpildes nodrošinājumu kā bankas garantiju vai apdrošināšanas polisi 5% (piecu procentu) apmērā no Līgumcenas bez PVN, ar tajā ietvertu iepirkuma līguma saistību izpildes nodrošinājuma sniedzēja apņemšanos veikt bezierunu iepirkuma līguma saistību izpildes nodrošinājuma maksājumu pēc pirmā pasūtītāja pieprasījuma.
  11. Līguma saistību izpildes nodrošinājumam jābūt spēkā visā Līguma darbības termiņa laikā.
  12. Līguma saistību izpildes nodrošinājumu Pasūtītājs var izmantot līgumsoda ieturēšanai, gadījumā, ja līguma izpildītājs atsakās izpildīt līgumu vai līgums tiek vienpusēji izbeigts kavējuma vai neizpildes (nepienācīgas izpildes) dēļ.
  13. Līguma saistību izpildes nodrošinājuma oriģinālu Pasūtītājs atgriež pēc Izpildītāja pieprasījuma pēc tās termiņa iztecējuma
  14. Noslēguma jautājumi
  15. Visi strīdi, kas rodas Līguma sakarā, vispirms tiek risināti savstarpējās sarunās. Ja sarunu gaitā vienošanās vai izlīgums nav panākts, strīds tiek izšķirts tiesā Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
  16. Līgums pilnībā apliecina Pušu savstarpējo vienošanos. Nekādi mutiski papildinājumi netiks uzskatīti par Pusēm saistošiem Līguma noteikumiem. Jebkuri grozījumi Līguma noteikumos stājas spēkā tikai tad, kad tie ir noformēti rakstiski un tos ir parakstījusi katra no Pusēm.
  17. Pušu reorganizācijas gadījumā visas Līgumā noteiktās tiesības un saistības pāriet Pušu tiesību un saistību pārņēmējiem.
  18. Savstarpējās Pušu attiecības, kas netika paredzētas parakstot Līgumu, ir regulējamas saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošiem normatīviem aktiem.
  19. Visi paziņojumi Līguma sakarā izdarāmi uz Līgumā norādītajām adresēm, un visos paziņojumos (sarakstē, apmaksas dokumentos u.c. dokumentos) Pusēm jānorāda Līguma numurs.
  20. Līgums sastādīts uz ___ lapām ar 1. pielikumu uz ____ lapām un 2.pielikumu uz ___ lapām, un parakstīts divos identiskos eksemplāros, kuriem ir vienāds juridiskais spēks un no kuriem viens glabājas pie pasūtītāja un otrs – pie Izpildītāja.

XII. Pušu atbildīgās personas

  1. Par Līguma organizatorisko izpildi, kvalitātes uzraudzību pilnvarotā persona no Pasūtītāja puses:

Vārds, uzvārds:

 

Amats

 

Tālrunis:

 

E-pasta adrese:

 

  1. Par Līguma organizatorisko izpildi, kvalitātes uzraudzību pilnvarotā persona no Izpildītāja puses:

Vārds, uzvārds:

 

Amats

 

Tālrunis:

 

E-pasta adrese:

 

XIII. Līdzēju rekvizīti

 

 

 

[1] Informāciju par to, kā ieinteresētais piegādātājs var reģistrēties par Nolikuma saņēmēju sk. https://www.eis.gov.lv/EIS/Publications/PublicationView.aspx?PublicationId=883

 

[2] Minēto informāciju norāda, jo saskaņā ar izmaiņām paziņojumu par rezultātiem veidlapās Publisko iepirkumu vadības sistēmā, pasūtītājam paziņojumā par rezultātiem ir jānorāda informācija par to, vai iepirkumā  piedāvājumus ir iesnieguši tādi uzņēmumi, kas atbilst mazā vai vidējā uzņēmuma definīcijai https://www.iub.gov.lv/sites/default/files/upload/skaidrojums_mazajie_videjie_uzn.pdf

[3] Norāda precīzu izgatavojamās mēbeles aprakstu, materiālus un pievieno skici. Informācija norādāma tādā apjomā, lai iepirkuma komisija varētu veikt tehniskā piedāvājuma atbilstības pārbaudi un piedāvājumu vērtēšanu atbilstoši tehniskās specifikācijas prasībām.

[4] Piegādes termiņš var būt īsāks, bet nevar būt garāks, kā noteikts Nolikumā.

[5] Garantijas termiņš var būt garāks, bet nevar būt īsāks nekā noteikts tehniskajā specifikācijā.

[6] Iesniedz katrā konkursa daļā atsevišķi.

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!