DPD 2018/66, Būvdarbi projekta “Energoefektivitātes paaugstināšana Daugavpils pilsētas izglītības iestādes ēkā Marijas ielā 1E, Daugavpilī” ietvaros

Последний раз информация обновлена 19.03.2019, 10:15
Номер идентификации:
DPD 2018/66
Статус закупки:
Завершен
Тип закупок:
Открытый конкурс
Заказчик:
Daugavpils valstspilsētas pašvaldība
Цена договора в EUR без PVN:
1393610.47 €
  1. Iepirkuma identifikācijas numurs DPD 2018/66

 

  1. Pasūtītāja nosaukums, adrese un citi rekvizīti

Daugavpils pilsētas dome, reģistrācijas Nr.90000077325, adrese: K. Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, LV-5401, tālrunis: 65404338, fakss 65421941.

  1. Pasūtītājs, kura labā tiek veikts konkurss un līguma slēdzējs: Daugavpils pilsētas dome, reģ.Nr.90000077325, juridiskā adrese: Kr.Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, Latvijas Republika.
  2. Iepirkuma procedūru veic darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” 4.2.2.pasākuma “Atbilstoši pašvaldības integrētajām attīstības programmām sekmēt energoefektivitātes paaugstināšanu un atjaunojamo energoresursu izmantošanu pašvaldību ēkās, 1.kārta” projekta “Energoefektivitātes paaugstināšana Daugavpils pilsētas izglītības iestādes ēkā Marijas ielā 1E, Daugavpilī” Nr.4.2.2.0/18/I/007 ietvaros; ar fundacja “POMOC POLAKOM NA WSCHODZIE” (reģ.Nr.010100610) (fonds “Palīdzība Poļiem austrumos”) līdzfinansējumu.
  3. Iepirkuma priekšmeta apraksts, apjoms, atbilstošākais CPV kods vai kodi
    • Iepirkuma priekšmets: būvdarbi projekta “Energoefektivitātes paaugstināšana Daugavpils pilsētas izglītības iestādes ēkā Marijas ielā 1E, Daugavpilī” ietvaros (SAM 4.2.2.)
    • CPV kods: 45000000-7 (celtniecības darbi).

 

  1. Iepirkuma priekšmeta daļas un to apjoms, ja tādas tiek noteiktas, un piedāvājumu iesniegšanas noteikumi iepirkuma priekšmeta daļās, ja tādas tiek noteiktas

 

Iepirkuma priekšmets nav sadalīts daļās.

 

  1. Noteikumi attiecībā uz vispārīgo vienošanos (ja attiecināms)

Nav attiecināms

 

  1. Iepirkuma līguma izpildes laiks, vieta un svarīgākie nosacījumi
    • Līguma izpildes vieta: Latvijas Republika, Daugavpils pilsētas administratīvā teritorija.
    • Līguma izpildes laiks: 12 (divpadsmit) mēneši, atbilstoši līguma projekta nosacījumiem.
    • Darbu izpildes posmi un termiņi:

Posmi

Apjoms

Izpildes termiņš

1.posms

Atbilstoši būvdarbu apjomu sarakstā noteiktajiem apjomiem

līdz 30.11.2018. (provizoriski 3 (trīs) mēnešu laikā)

2.posms

Atbilstoši būvdarbu apjomu sarakstā Nr.1, Nr.2 un Nr.3 noteiktajiem apjomiem

12 (divpadsmit) mēneši, atbilstoši līguma projekta nosacījumiem

  • Līguma grozījumi: līguma grozījumi ir pieļaujami Līgumā noteiktajos gadījumos, ievērojot Publisko iepirkumu likuma nosacījumus.
  1. Piedāvājumu iesniegšanas un atvēršanas vieta, datums un laiks
    • Piedāvājumus drīkst iesniegt sākot ar dienu, kad paziņojums par Līgumu ir publicēts Iepirkumu uzraudzības biroja mājas lapā.
    • Saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 39.panta pirmo daļu, piedāvājumi konkursā ir iesniedzami tikai elektroniski, izmantojot Valsts reģionālās attīstības aģentūras mājaslapā pieejamās Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmu[1]. Ārpus Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas iesniegtie piedāvājumi tiks atzīti par neatbilstošiem Nolikuma prasībām.
    • Piedāvājumu iesniegšanas pēdējais termiņš – ne vēlāk kā līdz 2018.gada jūlijam plkst.13:00 pēc vietējā laika. Ja no elektroniskās informācijas sistēmas uzturētāja ir saņemts paziņojums par traucējumiem elektroniskās informācijas sistēmas darbībā, kuru dēļ nav iespējams iesniegt piedāvājumus, iepirkuma komisija pieņems lēmumu pagarināt piedāvājumu iesniegšanas termiņu un pasūtītājs pircēja profilā publicēs informāciju par piedāvājumu iesniegšanas termiņa pagarināšanu, vienlaikus informējot par pieņemto lēmumu visus piegādātājus, kuri ir reģistrējušies kā iepirkuma dokumentācijas saņēmēji, un sagatavo paziņojumu par izmaiņām vai papildu informāciju un iesniedz to publikāciju vadības sistēmā.
    • Komisija atver iesniegtos piedāvājumus tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām nolikumā norādītajā vietā un laikā, izņemot Publisko iepirkumu likuma 68. panta septītajā daļā minēto gadījumu.
    • Piedāvājumu atvēršana notiek izmantojot Valsts reģionālās attīstības aģentūras mājaslapā pieejamos rīkus piedāvājumu elektroniskai saņemšanai.
    • Piedāvājumu elektroniska atvēršana paredzēta 2018.gada jūlijā plkst.13:00, Imantas ielā 9-1B, Daugavpilī. Piedāvājumu atvēršanas sanāksme ir atklātā. Iesniegto piedāvājumu atvēršanas procesam var sekot līdzi tiešsaistes režīmā Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā.
    • Ja Pretendents piedāvājuma datu aizsardzībai izmantojis piedāvājuma šifrēšanu, Pretendentam ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) minūtes pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām iepirkuma komisijai jāiesniedz elektroniskā atslēga ar paroli šifrētā dokumenta atvēršanai.
    • Piedāvājumu vērtēšanu un lēmumu pieņemšanu komisija veic slēgtā sēdē.

 

  1. Ieinteresēto piegādātāju sanāksmes norises vieta, datums un laiks, ja tāda sanāksme tiek paredzēta

Iepirkuma komisija rīko ieinteresēto piegādātāju sanāksmi, ja ne vēlāk kā 10 dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas ir saņemti vismaz divu ieinteresēto piegādātāju priekšlikumi rīkot ieinteresēto piegādātāju sanāksmi. Sanāksmi rīko ne vēlāk kā piecas dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas, un informāciju par sanāksmi ievieto pasūtītāja profilā vismaz trīs dienas iepriekš.

 

  1. Prasības attiecībā uz piedāvājuma noformējumu un iesniegšanu
    • Piedāvājums jāiesniedz elektroniski Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā, ievērojot šādas Pretendenta izvēles iespējas:
      • izmantojot Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas piedāvātos rīkus, aizpildot minētās sistēmas e-konkursu apakšsistēmā šā iepirkuma sadaļā ievietotās formas;
      • elektroniski aizpildāmos dokumentus elektroniski sagatavojot ārpus Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas un augšupielādējot sistēmas attiecīgajās vietnēs aizpildītas PDF formas, t.sk. ar formā integrētajiem failiem (šādā gadījumā Pretendents ir atbildīgs par aizpildāmo formu atbilstību dokumentācijas prasībām un formu paraugiem);
      • elektroniski (PDF formas veidā) sagatavoto piedāvājumu šifrējot ārpus e-konkursu apakšsistēmas ar trešās personas piedāvātiem datu aizsardzības rīkiem un aizsargājot ar elektronisku atslēgu un paroli (šādā gadījumā Pretendents ir atbildīgs par aizpildāmo formu atbilstību dokumentācijas prasībām un formu paraugiem, kā arī dokumenta atvēršanas un nolasīšanas iespējām).
    • Sagatavojot piedāvājumu, Pretendents ievēro, ka:
      • Pieteikuma veidlapa, tehniskais un finanšu piedāvājums jāaizpilda tikai elektroniski, atsevišķā elektroniskā dokumentā ar Microsoft Office 2010 (vai vēlākas programmatūras versijas) rīkiem lasāmā formātā.
      • Iesniedzot piedāvājumu, Pretendents ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu paraksta vismaz piedāvājuma nodrošinājumu. Piedāvājuma dokumentus paraksta Pretendentu pārstāvēt tiesīgā persona, pievienojot pārstāvību apliecinošu dokumentu (piemēram, pilnvaru);
      • Citus dokumentus Pretendents pēc saviem ieskatiem ir tiesīgs iesniegt elektroniskā formā, gan parakstot ar Elektronisko iepirkumu sistēmas piedāvāto elektronisko parakstu, gan parakstot ar drošu elektronisko parakstu.
    • Piedāvājums jāiesniedz latviešu valodā, kvalifikāciju apliecinošie dokumenti (piemēram, sertifikāti) var tikt iesniegti citā valodā ar pievienotu Pretendenta apliecinātu tulkojumu latviešu valodā.
    • Ja Pretendents iesniedzis kāda dokumenta kopiju, to apliecina atbilstoši Dokumentu juridiskā spēka likumam. Ja dokumenta kopija nav apliecināta atbilstoši šajā apakšpunktā minēto normatīvo aktu prasībām, Pasūtītājs, ja tam rodas šaubas par iesniegtā dokumenta kopijas autentiskumu, Publisko iepirkumu likuma 41.panta piektās daļas kārtībā var pieprasīt, lai Pretendents uzrāda dokumenta oriģinālu vai iesniedz apliecinātu dokumenta kopiju.
    • Iesniedzot piedāvājumu, Pretendents pilnībā atzīst visus Nolikumā (t.sk. tā pielikumos un formās, kuras ir ievietotas Elektronisko iepirkumu sistēmā e-konkursu apakšsistēmas šā iepirkuma sadaļā) ietvertos nosacījumus.
    • Iesniegtie piedāvājumi, izņemot, ja Pretendents piedāvājumu atsauc, paliek Pasūtītāja īpašumā.
    • Piedāvājums jāsagatavo tā, lai nekādā veidā netiktu apdraudēta Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas darbība un nebūtu ierobežota piekļuve piedāvājumā ietvertajai informācijai, tostarp piedāvājums nedrīkst saturēt datorvīrusus un citas kaitīgas programmatūras vai to ģeneratorus, vai, ja piedāvājums ir šifrēts, Pretendentam noteiktajā laikā (ne vēlāk kā 15 minūšu laikā pēc piedāvājumu atvēršanas uzsākšanas) jāiesniedz derīga elektroniska atslēga un parole šifrētā dokumenta atvēršanai.
    • Ja piedāvājums saturēs kādu no šajā punktā minētajiem riskiem, tas netiks izskatīts.
    • Ja Pretendenta iesniegtais piedāvājums neatbilst Nolikuma prasībām vai noteikumiem, tad iepirkumu komisija ir tiesīga noraidīt Pretendenta iesniegto piedāvājumu.

 

  1. Prasības piedāvājuma nodrošinājumam, ja tāds paredzēts
    • Piedāvājuma nodrošinājums ir iepirkuma procedūras dokumentos paredzēta naudas summas iemaksa Pasūtītāja norādītajā kontā, bankas vai apdrošināšanas sabiedrības garantija par noteiktu naudas summu, kuru Pretendents kopā ar piedāvājumu iesniedz Pasūtītājam kā nodrošinājumu piedāvājuma spēkā esībai. Apdrošināšanas sabiedrības garantijai ir pievienojams dokuments, kas apliecinātu, ka uz piedāvājuma iesniegšanas brīdi par šo garantiju ir veikta apmaksa pilnā apmērā.
    • Kopā ar piedāvājumu iesniedzams piedāvājuma nodrošinājums EIS e-konkursu apakšsistēmā, piestādot bankas vai apdrošināšanas sabiedrības garantiju 18 000 euro (astoņpadsmit tūkstoši euro).

Piedāvājuma nodrošinājumu ir iespējams iemaksāt Daugavpils pilsētas domes bankas kontā: AS “SWEDBANK”, kods HABALV22, N/k LV69HABA0001402041250, kā maksājuma mērķi norādot “Piedāvājuma nodrošinājums iepirkumam DPD 2018/66”. Piedāvājuma nodrošinājuma summai jābūt faktiski ieskaitītai Daugavpils pilsētas domes bankas kontā ne vēlāk kā otrajā darba dienā pēc noteiktā piedāvājumu iesniegšanas pēdējā termiņa.

  • Minimālais piedāvājuma nodrošinājuma spēkā esības termiņš ir gada 31.novembris.
  • Nepieciešamības gadījumā Pasūtītājs var pieprasīt, lai Pretendenti pagarina minimālo piedāvājuma nodrošinājuma spēkā esības termiņu par konkrētu papildus periodu. Piedāvājuma nodrošinājuma termiņš nedrīkst pārsniegt 6 mēnešus, skaitot no piedāvājumu atvēršanas dienas.
  • Piedāvājuma nodrošinājums ir spēkā īsākajā no šādiem termiņiem, izņemot Publisko iepirkumu likuma 50.panta sestajā daļā minēto gadījumu:

1) iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajā minimālajā piedāvājuma nodrošinājuma spēkā esības termiņā;

2) ja iepirkuma procedūras dokumentos ir noteikts, ka Pretendents, kuram piešķirtas Līguma slēgšanas tiesības, pēc Līguma noslēgšanas iesniedz saistību izpildes nodrošinājumu, — līdz dienai, kad izraudzītais Pretendents iesniedz šādu saistību izpildes nodrošinājumu. Attiecas uz pretendentu, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības;

3) līdz Līguma noslēgšanai.

  • Nodrošinājuma devējs izmaksā Pasūtītājam vai Pasūtītājs ietur Pretendenta iemaksāto piedāvājuma nodrošinājuma summu, ja:

1) Pretendents atsauc savu piedāvājumu, kamēr ir spēkā piedāvājuma nodrošinājums;

2) Pretendents, kuram piešķirtas Līguma slēgšanas tiesības, Pasūtītāja noteiktajā termiņā nav iesniedzis tam iepirkuma procedūras dokumentos un Līgumā paredzēto saistību izpildes nodrošinājumu;

3) Pretendents, kuram piešķirtas Līguma slēgšanas tiesības, neparaksta Līgumu Pasūtītāja noteiktajā termiņā.

  • Konkursa piedāvājums, kam nebūs nodrošinājuma, tiks atzīts par Nolikuma prasībām neatbilstošu un netiks izskatīts.
  1. Prasības saistību izpildes nodrošinājumam, ja tāds paredzēts
    • Līgumā projektā ir paredzēti līgumsaistību izpildes nodrošinājumi tam, ka Līguma Izpildītājs pienācīgi un pareizi izpildīs Līgumā minētās saistības.
    • Līgumsaistību izpildes nodrošinājuma veids: bankas garantijas vai apdrošināšanas sabiedrības polises oriģināls, atbilstoši Līguma projekta nosacījumiem.
    • Ir noteikti sekojoši Līguma saistību izpildes nodrošinājumi:
      • Priekšapmaksas jeb avansa maksājuma nodrošinājums avansa maksājuma apmērā. Atsakoties no priekšapmaksas jeb avansa maksājuma nodrošinājums nav nepieciešams.
      • Līguma saistību izpildes nodrošinājums 10% (desmit procenti) apmērā no līgumsummas bez PVN.
    • Līgumsaistību izpildes nodrošinājumi ir spēkā šādā termiņā:
      • priekšapmaksas jeb avansa maksājuma nodrošinājums paliek spēkā un ir realizējams līdz brīdim, kad avansa maksājums ir atmaksāts, bet tā apjoms var tikt pakāpeniski samazināts par atmaksātās summas apjomu, kas norādīta maksājumu apstiprinājumos.
      • Līguma saistību izpildes nodrošinājums: no tā izdošanas datuma līdz visu darbu pieņemšanas-nodošanas akta parakstīšanai, minēto termiņu nosakot šādi: pie konkursa nolikumā paredzētā provizoriskā izpildes laika pieskaitot papildus 2 mēnešus.
    • Ja nodrošinājumā (-os) ir norādīts tā derīguma termiņa beigu datums, bet pirms šī datuma attiecīgā līgumsaistība (avansa maksājums nav atmaksāts, darbs nav nodots ekspluatācijā, defekti nav novērsti utt.) nav izpildīta, Izpildītājam jāpagarina nodrošinājuma derīguma termiņš, līdz attiecīgās līgumsaistības izpildei un 10 dienas pirms nodrošinājuma derīguma termiņa beigu datuma, jāiesniedz Pasūtītajam nodrošinājumu ar pagarināto derīguma termiņu.
    • Līgumsaistību izpildes nodrošinājumam ir jāatbilst šādām prasībām: Banka vai apdrošināšanas sabiedrība apņemas bez nosacījumiem un neatsaucami garantēt kā primārais saistību nesējs maksājuma(u) veikšanu pēc Pasūtītāja pirmās prasības, ko parakstījusi Pasūtītāja paraksttiesīga persona, saņemšanas, kur Pasūtītājs paziņos, ka Līguma Izpildītājs nepilda minētā Līguma saistības (tostarp, bet ne tikai: kad iestājas tādi notikumi, kas pasūtītajam dod tiesības pārtraukt līgumu vienpusējā kārtā, turklāt neatkarīgi no tā, vai ir vai nav iesniegts paziņojums par līguma pārtraukšanu; kad pasūtītājam ir nepieciešams ieturēt līgumsodu vai neatmaksāto avansa summu; kad pasūtītājam ir nepieciešams kompensēt saistību neizpildes rezultātā pasūtītājam nodarītos zaudējumus), un bez jebkādiem iebildumiem par jebkuru summu iepriekš noteiktajās robežās. Pasūtītājam nav nepieciešams pierādīt vai dot pamatojumu vai iemeslus savai prasībai. Banka vai apdrošināšanas sabiedrība apņemas izmaksāt Pasūtītājam pieprasīto summu ņemot vērā jebkuru prasību, kas izdarīta pirms līgumsaistību nodrošinājuma termiņa beigām. Saistību izpildes nodrošinājuma summa samazināsies par jebkuru summu, kuru Banka vai apdrošināšanas sabiedrība izmaksās saskaņā ar Pasūtītāja pieprasījumu. Jebkurš strīds sakarā ar saistību izpildes nodrošinājumu tiks izskatīts attiecīgās piekritības tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

 

  1. Atsauce uz Publisko iepirkumu likuma panta pirmo daļu un norāde, ka pretendentu izslēgšanas gadījumi tiks pārbaudīti Publisko iepirkumu likuma 42.pantā noteiktajā kārtībā

Pretendentu izslēgšanas gadījumi tiks pārbaudīti Publisko iepirkumu likuma 42. pantā noteiktajā kārtībā: 42. pants. Pretendentu izslēgšanas gadījumi ir noteikti Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmajā daļā (https://likumi.lv/ta/id/287760-publisko-iepirkumu-likums#p42&pd=1).

Publisko iepirkumu likuma 43.panta 2.daļa nosaka: ”Ja Pretendents vai personālsabiedrības biedrs, ja Pretendents ir personālsabiedrība, atbilst šā likuma 42.panta pirmās daļas 1., 3., 4., 5., 6. vai 7. punktā minētajam izslēgšanas gadījumam, Pretendents norāda to piedāvājumā un, ja tiek atzīts par tādu, kuram būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības, iesniedz skaidrojumu un pierādījumus par nodarītā kaitējuma atlīdzināšanu vai noslēgtu vienošanos par nodarītā kaitējuma atlīdzināšanu, sadarbošanos ar izmeklēšanas iestādēm un veiktajiem tehniskajiem, organizatoriskajiem vai personālvadības pasākumiem, lai pierādītu savu uzticamību un novērstu tādu pašu un līdzīgu gadījumu atkārtošanos nākotnē.

 

  1. Publisko iepirkumu likuma panta otrajā daļā noteiktie pretendentu izslēgšanas gadījumi (ja attiecināms)

Nav attiecināms

 

  1. Minimālās prasības attiecībā uz Pretendenta iespējām veikt profesionālo darbību, pretendenta saimniecisko un finansiālo stāvokli un tehniskajām un profesionālajām spējām, kā arī iesniedzamo informāciju, kas nepieciešama, lai pretendentu novērtētu saskaņā ar minētajām prasībām

Nr.

p.k.

Prasības

Iesniedzamā informācija, kas nepieciešama, lai Pretendentu novērtētu saskaņā ar minētajām prasībām:

15.1.

Atbilstība profesionālās darbības veikšanai.

Prasība attiecas arī uz personālsabiedrību un visiem personālsabiedrības biedriem (ja piedāvājumu iesniedz personālsabiedrība) vai visiem piegādātāju apvienības dalībniekiem (ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība), kā arī apakšuzņēmējiem (ja pretendents plāno piesaistīt apakšuzņēmējus).

Ziņas par to, vai attiecīgais piegādātājs ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši reģistrācijas vai pastāvīgās dzīvesvietas valsts normatīvo aktu prasībām. Informāciju par Latvijā reģistrēta vai pastāvīgi dzīvojoša pretendenta reģistrācijas faktu, Pasūtītājs iegūs publiskās datubāzēs.

Papildus tam, ir jānorāda šāda informācija:

Pretendenta adrese, telefona/faksa numurs, e-pasts, ziņas par to, vai pretendents, vai apakšuzņēmēji ir MVU (mazais un vidējais uzņēmums)[2], bankas rekvizīti: nosaukums, kods, konts; ziņas par personu, kura ir tiesīga parakstīt līgumu, ja pretendentam tiks piešķirtas tiesības slēgt iepirkuma līgumu un cita informācija.

 

Ārvalstī reģistrētam pretendentam jāiesniedz kompetentas attiecīgās valsts institūcijas izsniegts dokuments, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts atbilstoši tās valsts normatīvo aktu prasībām.

15.2.

Piedāvājumu ir parakstījusi paraksttiesīga persona

Kompetentas institūcijas izdotu dokumentu par pretendenta pārstāvības tiesībām, kā arī dokumentu, kas apliecina konkursa piedāvājumu parakstījušās personas tiesības pārstāvēt pretendentu, ja piedāvājumu neparaksta pretendenta likumiskais pārstāvis.

Par Latvijā reģistrētiem pretendentiem pasūtītājam pašam jāpārliecinās Uzņēmumu reģistra mājas lapā www.ur.gov.lv.

15.3.

Līguma slēgšanas gadījumā, Pretendentam jābūt reģistrētam Latvijas Republikas Būvkomersantu reģistrā saskaņā ar Būvniecības likuma noteikumiem un Ministru kabineta 2014.gada 25.februāra noteikumiem Nr.116 “Būvkomersantu reģistrācijas noteikumi” un tiesīgam veikt attiecīgos būvdarbus. Prasība attiecas arī uz personālsabiedrību un visiem personālsabiedrības biedriem (ja piedāvājumu iesniedz personālsabiedrība) vai visiem piegādātāju apvienības dalībniekiem (ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība), kā arī apakšuzņēmējiem (ja pretendents plāno piesaistīt apakšuzņēmējus), kas veiks būvdarbus vai sniegs pakalpojumus, kuriem nepieciešama reģistrācija Latvijas Republikas Būvkomersantu reģistrā.

Informāciju par Latvijas Republikā reģistrētu pretendentu reģistrāciju Latvijas Republikas Būvkomersantu reģistrā atbilstoši normatīvo aktu prasībām, iepirkuma komisija iegūs būvniecības informācijas sistēmas publiski pieejamā datubāzē www.bis.gov.lv.

 

Saskaņā ar Būvniecības likuma 22.pantu, Ministru kabineta 2014.gada 25.februāra noteikumiem Nr.116 “Būvkomersantu reģistrācijas noteikumi”, lai veiktu komercdarbību vienā vai vairākās būvniecības jomās, komersants reģistrējas būvkomersantu reģistrā, iesniedzot informāciju par visiem uz darba līguma pamata nodarbinātajiem būvspeciālistiem. Būvkomersants ir tiesīgs darboties tikai un vienīgi tādās būvniecības jomās, kurās tam ir uz darba līguma pamata nodarbināts vismaz viens būvspeciālists. Līdz ar to ja būvkomersants uz darba līguma pamata nenodarbina vismaz vienu būvspeciālistu, tas nav tiesīgs veikt būvdarbus un darboties būvniecības jomā. Skat. arī http://bvkb.gov.lv/lv/buvdarbi-un-buvuzraudziba-biezak-uzdotie-jautajumi

15.4.

Piecos iepriekšējos gados (2013., 2014., 2015., 2016., 2017. un 2018. gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) Pretendents galvenā būvuzņēmēja statusā ir veicis vismaz 2 (divu) objektu būvdarbus, kur katrs objekts atbilst visām zemāk minētajām prasībām:

1)     būvdarbu veids: atjaunošanas vai pārbūves, vai jaunās būvniecības būvdarbi;

2)     ēka ir publiska ēka[3];

3)     būvdarbu apjoms: ēkas platība, kurā veikti būvdarbi, ir vismaz 500m2.

 

Ja piegādātāja dibināšanas vai darbības uzsākšanas laiks neļauj sniegt informāciju par pieciem iepriekšējiem gadiem, tad prasība ir attiecināma uz pretendenta nostrādāto periodu.

Pieredzi apliecinošo līgumu saraksts brīvā formā ar ziņām par attiecīgo būvdarbu apjomu, veidu, objektiem, izpildes termiņu un vietu, kā arī par to, vai visi darbi ir veikti atbilstoši attiecīgajiem normatīviem un pienācīgi pabeigti.

 

Pieredzes apliecināšanai pievienot attiecīgas atsauksmes. Gadījumā, ja Pretendentam par attiecīgo darbu nav pieejama Pasūtītāja atsauksme, Pretendents iesniedz akta par objekta nodošanu ekspluatācijā kopiju. Ārvalstu pretendenti iesniedz attiecīgus līdzvērtīgus dokumentus.

 

Visiem būvdarbiem ir jābūt pilnībā pabeigtiem un būvobjekti nodoti ekspluatācijā.

 

Atbilstoši Publisko iepirkumu likuma 46.panta ceturtajai daļai, Pretendents var balstīties uz citu personu tehniskajām un profesionālajām iespējām, ja tas ir nepieciešams konkrētā Līguma izpildei, neatkarīgi no savstarpējo attiecību tiesiskā rakstura. Šādā gadījumā Pretendents pierāda Pasūtītājam, ka tā rīcībā būs nepieciešamie resursi, iesniedzot šo personu apliecinājumu vai vienošanos par nepieciešamo resursu nodošanu Pretendenta rīcībā. Pretendents, lai apliecinātu profesionālo pieredzi vai Pasūtītāja prasībām atbilstoša personāla pieejamību, var balstīties uz citu personu iespējām tikai tad, ja šīs personas veiks būvdarbus vai sniegs pakalpojumus, kuru izpildei attiecīgās spējas ir nepieciešamas.

15.5.

 

Pretendents nodrošina speciālistu piesaisti Līguma izpildei.

 

Ārvalstu pretendenta personāla kvalifikācijai jāatbilst speciālista reģistrācijas valsts prasībām noteiktu pakalpojumu sniegšanai (attiecās uz būvdarbu vadītājiem).

 

 

 

 

 

 

 

 

Iepirkuma līgumā iesaistāmā personāla saraksts atbilstoši veidnei (3.pielikums) par speciālistiem šādās jomās:

- Ēku būvdarbu vadīšana - atbildīgais būvdarbu vadītājs. Atbildīgā būvdarbu vadītāja apliecinājums, ka piecos iepriekšējos gados (2017., 2016., 2015., 2014., 2013.gads un 2018.gads līdz piedāvājumu iesniegšanai) viņam ir pieredze tajā skaitā vismaz viena objekta – publiskās ēkas (ar platību vismaz 500m2) – jaunbūvē vai pārbūvē, vai atjaunošanā.

- ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu būvdarbu vadīšana, ieskaitot ugunsdzēsības sistēmas;

- Siltumapgādes, ventilācijas sistēmu ierīkošanas būvdarbu vadīšana;

- Elektroietaišu līdz 1kV izbūves darbu vadīšana;

- Elektronisko sakaru sistēmu un tīklu būvdarbu vadīšana;

- Atbildīgā persona par darba aizsardzību un ugunsdrošību;

- Atbildīgā persona par elektrodrošību.

 

Kompetences pārbaudes iestādes (atzīšanas institūcijas) lēmums par iegūtas izglītības un profesionālas kvalifikācijas atzīšanu jāiesniedz tikai tam pretendentam, kurš tiks uzaicināts slēgt iepirkuma līgumu.

15.6.

Pretendenta piedāvātie speciālisti piekrīt piedalīties Līguma izpildē.

Katra speciālista rakstisks apliecinājums par piekrišanu piedalīties iepirkuma līguma izpildē.

Lūdzam ņemt vērā, ka Iepirkuma līguma izpildes laikā pretendents varēs nomainīt iesniegtajā piedāvājuma nominētus speciālistu/us vienīgi ar pasūtītāja rakstveida piekrišanu.

Attiecībā uz iepirkuma līguma izpildē iesaistītā personāla un apakšuzņēmēju nomaiņu pasūtītājs ievēro Publisko iepirkumu likuma 62.panta regulējumu.

15.7.

Pretendents veiks darbus atbilstoši tehniskās specifikācijas, būvprojektu un Līguma prasībām, Eiropas savienībā un Latvijas Republikā spēkā esošajiem standartiem.

Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka Pretendents veiks darbus atbilstoši tehniskās specifikācijas, būvprojektu un Līguma prasībām, Eiropas savienībā un Latvijas Republikā spēkā esošajiem standartiem.

15.8.

Pretendenta darbība iepirkuma līguma parakstīšanas gadījumā būs apdrošināta.

Pretendenta rakstisks apliecinājums par piekrišanu veikt apdrošināšanu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

15.9.

Pretendents, veicot būvdarbus ievēros darba aizsardzības prasības

Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka pretendents līguma izpildes laikā ievēros Ministru kabineta 25.02.2003. noteikumus Nr.92 “Darba aizsardzības prasības, veicot būvdarbus” un nodrošinās šo noteikumu 9., 11., 12. un 13.punktā noteikto pienākumu izpildi.

15.10.

Pretendents izprot Līguma vienošanās projektā iekļautus nosacījumus un Līguma noteikumus.

Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka pretendents ir iepazinies ar Nolikumā iekļauto Līguma projektu un Līguma noteikumiem un piekrīt to nosacījumiem.

15.11.

Pretendents ir pilnībā iepazinies ar visu dokumentāciju.

Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka Pretendents ir pilnībā iepazinies ar visu dokumentāciju, kas nepieciešama projekta realizācijai (būvprojektiem, būvdarbu apjomiem, rasējumiem utt.) un Pretendentam tā ir pilnībā saprotama.

15.12.

Pretendenta finansiālais stāvoklis ļauj izpildīt iepirkuma līgumu ar priekšapmaksu, kas nepārsniedz 20% (divdesmit procentus) no līguma summas.

Pretendenta rakstisks apliecinājums par nepieciešamās priekšapmaksas apmēru (no 0% līdz 20% no līguma summas). Lūdzam pretendentus ņemt vērā, ka priekšapmaksa tiks veikta tikai pēc kredītiestādes garantijas vai apdrošināšanas polises iesniegšanas pasūtītājam.

15.13.

Ņemot vērā, ka iepirkuma procedūra DPD 2018/66 tiek veikta nodrošinot zaļā iepirkuma principu ieviešanu, pretendentam ir jāņem vērā, ka veicot būvdarbus, ir jāievēro videi draudzīgas (zaļās) būvniecības pamatprincipi, īpašu uzmanību pievēršot būvdarbu procesā izmantojamās enerģijas patēriņa samazinājumam un trokšņa līmeņa samazinājumam.

ZPI rokasgrāmata pieejama: http://ec.europa.eu/environment/gpp/pdf/handbook_2016_lv.pdf.

Pretendenta piedāvājumam ir jāpievieno:

-        Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka Pretendents, veicot būvdarbus ievēros videi draudzīgas (zaļās) būvniecības pamatprincipus, īpašu uzmanību pievēršot būvdarbu procesā izmantojamās enerģijas patēriņa samazinājumam un trokšņa līmeņa samazinājumam.

-        Būvdarbu procesā izmantojamās enerģijas patēriņa samazinājuma rīcības plāns.

-        Būvdarbu procesā radītā trokšņa samazinājuma rīcības plāns.

 

  1. Noteikumi, kā piegādātāju apvienībām ir jāizpilda prasības attiecībā uz saimniecisko un finansiālo stāvokli vai tehniskajām un profesionālajām spējām

Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, Pasūtītājs var prasīt, lai apvienība, attiecībā uz kuru pieņemts lēmums slēgt Līgumu, pēc savas izvēles izveidojas atbilstoši noteiktam juridiskam statusam vai noslēdz sabiedrības līgumu, vienojoties par apvienības dalībnieku atbildības sadalījumu, ja tas nepieciešams Līguma noteikumu sekmīgai izpildei.

Atbilstību kvalifikācijas prasībām, kas izvirzītas saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 46.pantu, Pretendents kā piegādātāju apvienība var apliecināt kopumā.

 

  1. Prasība norādīt apakšuzņēmējus
    • Pretendents iesniedz sarakstu (4.pielikums) ar apakšuzņēmējiem, kuru veicamo būvdarbu vai sniedzamo pakalpojumu vērtība ir 10 procenti no kopējās iepirkuma līguma vērtības vai lielāka, un katram šādam apakšuzņēmējam izpildei nododamo darbu līguma daļu. Par apakšuzņēmējiem uzskata arī apakšuzņēmēju apakšuzņēmējus. Ir jāiesniedz Apakšuzņēmēja apliecinājums vai vienošanās par sadarbību līguma konkrētās daļas izpildē.

Publisko iepirkumu likuma izpratnē apakšuzņēmējs ir Pretendenta vai apakšuzņēmēja piesaistīta vai nolīgta persona, kura veic būvdarbus vai sniedz pakalpojumus, kas nepieciešami ar Pasūtītāja noslēgta publiska būvdarbu vai pakalpojumu līguma izpildei neatkarīgi no tā, vai šī persona būvdarbus veic vai pakalpojumus sniedz Pretendentam vai citam apakšuzņēmējam. Attiecīgi no minētā regulējuma izriet, ka Pretendentam ir jānorāda ne tikai apakšuzņēmēji, bet arī šādu apakšuzņēmēju apakšuzņēmēji, kuri arī atbilst minētā panta otrās daļas nosacījumiem. Piemēram, gadījumā, ja apakšuzņēmējs veic 60% no līguma kopējās vērtības, savukārt tā piesaistītais apakšuzņēmējs – 30%, ir secināms, ka arī uz šādu apakšuzņēmēja apakšuzņēmēju attiecas Publisko iepirkumu likuma 42.pantā un 62.pantā minētie nosacījumi. Apakšuzņēmēja veicamo būvdarbu vai sniedzamo pakalpojumu kopējo vērtību nosaka, ņemot vērā apakšuzņēmēja un visu attiecīgā iepirkuma ietvaros tā saistīto uzņēmumu veicamo būvdarbu vai sniedzamo pakalpojumu vērtību. Minētā panta izpratnē par saistīto uzņēmumu uzskata kapitālsabiedrību, kurā saskaņā ar Koncernu likumu apakšuzņēmējam ir izšķirošā ietekme vai kurai ir izšķirošā ietekme apakšuzņēmējā, vai kapitālsabiedrību, kurā izšķirošā ietekme ir citai kapitālsabiedrībai, kam vienlaikus ir izšķirošā ietekme attiecīgajā apakšuzņēmējā.

  • Gadījumā, ja Pretendents neplāno piesaistīt apakšuzņēmējus, Pretendents iesniedz rakstisku apliecinājumu par to, ka Līgumam izpildei nav plānots piesaistīt apakšuzņēmējus.

 

  1. Prasība Pretendentam iesniegt būvdarbos vai pakalpojumu sniegšanā iesaistīto apakšuzņēmēju sarakstu atbilstoši Publisko iepirkumu likuma panta ceturtajai daļai (ja attiecināms)

Pasūtītājs pieprasa, lai pēc Līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas un ne vēlāk kā uzsākot Līguma izpildi, Pretendents iesniedz būvdarbos vai pakalpojumu sniegšanā iesaistīto apakšuzņēmēju (ja tādus plānots iesaistīt) sarakstu, kurā norāda apakšuzņēmēja nosaukumu, kontaktinformāciju un to pārstāvēttiesīgo personu, ciktāl minētā informācija ir zināma. Sarakstā norāda arī piegādātāja apakšuzņēmēju apakšuzņēmējus. Pasūtītājs pieprasa, lai Līguma izpildes laikā piegādātājs paziņo Pasūtītājam par jebkurām minētās informācijas izmaiņām, kā arī papildina sarakstu ar informāciju par apakšuzņēmēju, kas tiek vēlāk iesaistīts būvdarbu veikšanā.

 

  1. Norāde uz tīmekļvietni, kur ir pieejama Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapa, prasības tās aizpildīšanai un iesniegšanai
    • Norāde uz tīmekļvietni: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=lv
    • Pasūtītājs pieņem Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu kā sākotnējo pierādījumu atbilstībai paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām Pretendentu atlases prasībām. Ja piegādātājs izvēlējies iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, lai apliecinātu, ka tas atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām Pretendentu atlases prasībām, tas iesniedz šo dokumentu arī par katru personu, uz kuras iespējām tas balstās, lai apliecinātu, ka tā kvalifikācija atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām, un par tā norādīto apakšuzņēmēju, kura veicamo būvdarbu vai sniedzamo pakalpojumu vērtība ir vismaz 10 procenti no Līguma vērtības. Piegādātāju apvienība iesniedz atsevišķu Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu par katru tās dalībnieku.
    • Piegādātājs var Pasūtītājam iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, kas ir bijis iesniegts citā iepirkuma procedūrā, ja apliecina, ka tajā iekļautā informācija ir pareiza.
    • Pasūtītājam jebkurā iepirkuma procedūras stadijā ir tiesības prasīt, lai Pretendents iesniedz visus vai daļu no dokumentiem, kas apliecina atbilstību paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām Pretendentu atlases prasībām. Pasūtītājs nepieprasa tādus dokumentus un informāciju, kas ir tā rīcībā vai ir pieejama publiskās datubāzēs.
    • Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta piemērošanas kārtību iepirkuma procedūrās nosaka Ministru kabinets. Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapu paraugus nosaka Eiropas Komisijas 2016. gada 5. janvāra Īstenošanas regula 2016/7, ar ko nosaka standarta veidlapu Eiropas vienotajam iepirkuma procedūras dokumentam.

 

  1. Piedāvājumu izvērtēšanas kritēriji

Pasūtītājs piešķir iepirkuma līguma slēgšanas tiesības saimnieciski visizdevīgākajam piedāvājumam, kuru nosaka, ņemot vērā tikai cenu (pasūtītājs izvēlēsies piedāvājumu, kas būs atbilstošs visām iepirkuma procedūras dokumentācijas prasībām un kura cena būs zemākā).

Ja pirms tam, kad pasūtītājs pieņems lēmumu par iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu, konstatēs, ka vismaz divu piedāvājumu novērtējums ir vienāds, izšķirošais piedāvājuma izvēles kritērijs, atbilstoši kuram pasūtītājs izvēlēsies piedāvājumu, būs tas, ka izraudzīto piedāvājumu iesniedzis piegādātājs, kas ir nacionāla līmeņa darba devēju organizācijas biedrs un ir noslēdzis koplīgumu ar arodbiedrību, kas ir nacionāla līmeņa arodbiedrības biedre (ja piedāvājumu iesniegusi personālsabiedrība vai personu apvienība, koplīgumam jābūt noslēgtam ar katru personālsabiedrības biedru un katru personu apvienības dalībnieku).

 

  1. Aprites cikla izmaksu aprēķina metodika un aprēķina veikšanai nepieciešamie un iesniedzamie dati (ja attiecināms)

Nav attiecināms

 

  1. Norāde, vai Pretendents var iesniegt piedāvājuma variantus un, ja paredzēta variantu iesniegšana, prasības to iesniegšanai

Piedāvājuma variantu iesniegšana nav paredzēta.

 

  1. Tehniskās specifikācijas un, ja nepieciešams, cita informācija par iepirkuma priekšmetu

Sk. Konkursa nolikuma pielikumu Nr.1.

Gadījumā, ja tehniskajā specifikācijā ir norādītas atsauces uz konkrētiem standartiem vai tajā norādīta specifiska izcelsme, īpašs process, kas raksturo tikai kāda konkrēta piegādātāja preces vai pakalpojumus, zīmols, patenti vai specifiski preču veidi, tiek pieņemts, ka šādu norādi lieto kopā ar vārdiem "vai ekvivalents".

 

  1. Iepirkuma līguma projekts

Sk. Konkursa nolikuma pielikumu Nr.5.

 

  1. Cita informācija
    • Kontaktpersona – Olga Strelkova (tālr. 65404367, e-pasta adrese: strelkova@daugavpils.lv).
    • Ar konkursa Nolikumu un tehnisko specifikāciju var bez maksas iepazīties Daugavpils pilsētas domes mājas lapā daugavpils.lv: sadaļā „Pašvaldības iepirkumi, konkursi”, kā arī Elektronisko iepirkumu sistēmā www.eis.gov.lv.
    • Ja ieinteresētais piegādātājs ir laikus pieprasījis papildu informāciju, Pasūtītājs to sniedz Publisko iepirkumu likumā noteiktajā kārtībā.
    • Pasūtītājs, ievērojot Publisko iepirkumu likuma prasības, var izdarīt grozījumus iepirkuma procedūras dokumentos.
    • Ieinteresētajam piegādātājam pirms piedāvājuma iesniegšanas ir nepieciešams pārliecināties, ka viņš ir iepazinies ar visu informāciju, kas ir publicēta Pasūtītāja profilā attiecībā uz šo iepirkuma procedūru.
    • Piedalīšanās iepirkuma procedūrā ir ieinteresēto piegādātāju brīvas gribas izpausme.
    • Pretendents sedz visus izdevumus, kas saistīti ar piedāvājuma sagatavošanu un iesniegšanu. Pasūtītājs nesedz un nekompensē šos izdevumus neatkarīgi no konkursa norises un iznākuma.
    • Objekta apskate ir ieinteresēto piegādātāju brīvas gribas izpausme. Piegādātāji var iepazīties ar objektu iepriekš vienojoties par objekta apmeklējuma laiku ar speciālistu: Vitālijs Kalniņš (tālr.65440576). Pilnvarojums objekta apskatei nav nepieciešams. Pasūtītājs nesedz Pretendenta vai ieinteresētā piegādātāja izmaksas, kas ir saistītas ar objekta apmeklējumu. Apmeklējuma izmaksas sedz Pretendents vai ieinteresētais piegādātājs.
    • Tehniskajā piedāvājumā Pretendents iekļauj šādus dokumentus:

Darbu izpildes kalendārais plāns (nedēļās) katram darbu posmam (saskaņā ar nolikuma 7.3.punktu) atsevišķi tabulas veidā, brīvā formā, norādot darbaspēka sadalījumu pa darba veidiem. Darbaspēka sadalījumam objektā jābūt atbilstoši laika normām faktiskā darba izpildei pa nedēļām. Grafiks jāsagatavo ievērojot konkursa nolikumā noteiktos termiņus. Aizpildot grafiku, pretendentam jāpieņem, ka mēnesī ir 4 (četras) nedēļas.

  • Iesniedzot finanšu piedāvājumu, ņem vērā šādas prasības:

Pretendenta finanšu piedāvājums ir aizpildāms saskaņā nolikuma prasībām, atbilstoši nolikuma 2.pielikumam. Pretendentu piedāvātās cenas līguma izpildes laikā netiks mainītas. Piedāvātā līgumcena jānorāda EUR (euro) bez PVN. Finanšu piedāvājumā visas cenas un summas jānorāda ar 2 (divām) decimālzīmēm aiz komata. Finanšu piedāvājumam ir jāpievieno tāmes katram darbu posmam (saskaņā ar nolikuma 7.3.punktu) atsevišķi xls (Excel) formātā. Tāmes jāsastāda atbilstoši Ministru kabineta 2017.gada 3.maija noteikumiem Nr.239 „Noteikumi par Latvijas būvnormatīvu LBN 501-17 „Būvizmaksu noteikšanas kārtība””. Papildus finanšu piedāvājumam Pretendentam jāiesniedz plānotais naudas plūsmas grafiks pa mēnešiem visā būvniecības periodā.

  • Tiek uzskatīts, ka Pretendenti, iesniedzot savus piedāvājumus, ir iepazinušies ar visiem Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, kas jebkādā veidā var ietekmēt vai var attiekties uz Līgumā noteiktajām vai ar to saistītajām darbībām.
  • Atklātā konkursā var piedalīties piegādātājs Publisko iepirkumu likuma izpratnē.
  • Iepirkuma procedūras dokumentu sagatavotājs (Pasūtītāja amatpersona vai darbinieks), iepirkuma komisijas locekļi un eksperti paraksta apliecinājumu, ka nav tādu apstākļu, kuru dēļ varētu uzskatīt, ka viņi ir ieinteresēti konkrēta Pretendenta izvēlē vai darbībā vai ka viņi ir saistīti ar tiem Publisko iepirkumu likuma 25.panta pirmās daļas izpratnē.
  • Piedāvājumu vērtēšanas laikā Pasūtītājs pārbauda tehniskā un finanšu piedāvājuma atbilstību konkursa un normatīvo aktu prasībām, vai piedāvājumā nav aritmētisku kļūdu. Ja Pasūtītājs konstatē šādas kļūdas, tas šīs kļūdas izlabo. Par kļūdu labojumu un laboto piedāvājuma summu Pasūtītājs paziņo Pretendentam, kura pieļautās kļūdas labotas. Vērtējot finanšu piedāvājumu, Pasūtītājs ņem vērā labojumus. Pasūtītājs izvēlas piedāvājumu vai piedāvājumus saskaņā ar noteiktajiem piedāvājuma izvērtēšanas kritērijiem.
  • Pasūtītājs veiks kvalifikācijas atbilstības pārbaudi tikai tiem pretendentiem, kuriem būtu piešķiramas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības.
  • Ja Pasūtītājam rodas šaubas par iesniegtās dokumenta kopijas autentiskumu, tas pieprasa, lai Pretendents uzrāda dokumenta oriģinālu vai iesniedz apliecinātu dokumenta kopiju.
  • Ja Pasūtītājs konstatē, ka piedāvājumā ietvertā vai Pretendenta iesniegtā informācija vai dokuments ir neskaidrs vai nepilnīgs, tas pieprasa, lai Pretendents, vai kompetenta institūcija izskaidro vai papildina minēto informāciju vai dokumentu vai iesniedz trūkstošo dokumentu, nodrošinot vienlīdzīgu attieksmi pret visiem Pretendentiem. Termiņu nepieciešamās informācijas vai dokumenta iesniegšanai Pasūtītājs nosaka samērīgi ar laiku, kas nepieciešams šādas informācijas vai dokumenta sagatavošanai un iesniegšanai.
  • Piedāvājumu vērtēšanas gaitā Pasūtītājs ir tiesīgs pieprasīt, lai Pretendents iesniedz apliecinājumu tam, ka piedāvājumu izstrādājis neatkarīgi.
  • Pasūtītājs piedāvājumu vērtēšanā var pieaicināt ekspertus.
  • Līgums tiks slēgts, kad būs noslēgta vienošanās par projekta īstenošanu ar sadarbības iestādi un būs pieejami Pasūtītāja budžeta finanšu līdzekļi.
  • Pasūtītājam ir tiesības izbeigt vai pārtraukt iepirkuma procedūru, ievērojot Publisko iepirkumu likumā noteikto kārtību.
  • Par iepirkuma procedūras rezultātiem Pretendenti tiks informēti Publisko iepirkumu likumā noteiktajā kārtībā (sk. https://likumi.lv/doc.php?id=287760).

Pielikumā:

  1. pielikums – Tehniskā specifikācija;
  2. pielikums – Finanšu piedāvājuma veidne;
  3. pielikums – Galvenā personāla saraksta veidne;
  4. pielikums – Apakšuzņēmēju saraksta veidne;
  5. pielikums – Līguma projekts.

 

[1] Informāciju par to, kā ieinteresētais piegādātājs var reģistrēties par Nolikuma saņēmēju sk. https://www.eis.gov.lv/EIS/Publications/PublicationView.aspx?PublicationId=883

 

[2] Papildus informācija: https://iub.gov.lv/lv/node/98 “Skaidrojums par mazajiem un vidējiem uzņēmumiem”

[3] Saskaņā ar Ministru kabineta 30.06.2015. noteikumiem Nr.331 “Noteikumi par Latvijas būvnormatīvu LBN 208-15 "Publiskas būves"” publiska būve ir ēka, kurā vairāk nekā 50 % ēkas kopējās platības ir publiskas telpas vai telpas publiskas funkcijas nodrošināšanai, vai inženierbūve, kura paredzēta publiskai lietošanai (piemēram, estrādes, stadioni); publiska telpas ir sabiedrībai pieejama nedzīvojamā telpa, kurā īslaicīgi var uzturēties un saņemt dažādus pakalpojumus apmeklētāji (piemēram, skatītāji, pacienti, klienti, pircēji, pasažieri, studenti, audzēkņi).

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!