DPD 2017/81, Būvprojekta minimālā sastāvā, būvprojekta izstrāde un autoruzraudzība kempinga izveidei Aleksandra ielā, Daugavpilī

Последний раз информация обновлена 30.04.2024, 14:41
Номер идентификации:
DPD 2017/81
Статус закупки:
Завершен
Тип закупок:
Открытый конкурс
Заказчик:
Daugavpils valstspilsētas pašvaldība
Дата публикации:
12.03.2018
Срок подачи:
11.04.2018 00:00:00
  1. Iepirkuma identifikācijas numurs DPD 2017/81

 

  1. Pasūtītāja nosaukums, adrese un citi rekvizīti

Daugavpils pilsētas dome, reģistrācijas Nr.90000077325, adrese: K. Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, LV-5401, tālrunis: 5404338, fakss 5421941.

 

  1. Iepirkuma priekšmeta apraksts, apjoms, atbilstošākais CPV kods vai kodi
    • Būvprojekta minimālā sastāvā, būvprojekta izstrāde un autoruzraudzība kempinga izveidei Aleksandra ielā, Daugavpilī, apjoms atbilstoši tehniskajai specifikācijai.
    • CPV kodi: 71320000-7.

 

  1. Iepirkuma priekšmeta daļas un to apjoms, ja tādas tiek noteiktas, un piedāvājumu iesniegšanas noteikumi iepirkuma priekšmeta daļās, ja tādas tiek noteiktas

 

Iepirkuma priekšmets nav sadalīts daļās.

 

  1. Noteikumi attiecībā uz vispārīgo vienošanos (ja attiecināms)

Nav attiecināms

 

  1. Iepirkuma līguma izpildes laiks un vieta
    • Līguma izpildes vieta: Latvijas Republika, Daugavpils.
    • Līguma izpildes laiks: 8 mēneši, atbilstoši iepirkuma līguma projekta nosacījumiem

 

  1. Piedāvājumu iesniegšanas un atvēršanas vieta, datums un laiks
    • Piedāvājumi var tikt iesniegti personīgi vai nosūtot pa pastu. Iesniegšanai personīgi – piedāvājumi iesniedzami Daugavpils pilsētas dome Centralizēto iepirkumu nodaļā, Daugavpilī, Imantas ielā 9-1B; Pasta adrese – Imantas iela 9-1B, Daugavpils, Latvija, LV-5401. Darba laiks:

Pirmdiena

08.00–12.00, 13.00–18.00

Otrdiena, Trešdiena Ceturtdiena

08.00–12.00, 13.00–17.00

Piektdiena

08.00–12.00, 13.00–16.00

  • Piedāvājumu iesniegšanas datums un laiks - gada 11.aprīlī, plkst. 10.00. Pasūtītājs Publisko iepirkumu likumā noteiktajā kārtībā ir tiesīgs pagarināt piedāvājumu iesniegšanas termiņu.
  • Iepirkuma komisija (turpmāk tekstā - Komisija) atvērs piedāvājumus iesniegšanas termiņa pēdējā dienā, gada 11.aprīlī, plkst. 10.00., Daugavpils pilsētas domes Centralizēto iepirkumu nodaļā, Imantas ielā 9-1B, Daugavpilī.

 

  1. Ieinteresēto piegādātāju sanāksmes norises vieta, datums un laiks, ja tāda sanāksme tiek paredzēta

Iepirkuma komisija rīko ieinteresēto piegādātāju sanāksmi, ja ne vēlāk kā 10 dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas ir saņemti vismaz divu ieinteresēto piegādātāju priekšlikumi rīkot ieinteresēto piegādātāju sanāksmi.

Sanāksmi rīko ne vēlāk kā piecas dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas, un informāciju par sanāksmi ievieto pircēja profilā vismaz trīs dienas iepriekš.

 

  1. Prasības attiecībā uz piedāvājuma noformējumu un iesniegšanu
    • Piedāvājums ir iesniedzams, ievērojot šādu dokumentu secību:
      • Titullapa ar nosaukumu ″Būvniecības darbi Daugavpils Dizaina un mākslas vidusskolas "Būvprojekta minimālā sastāvā, būvprojekta izstrāde un autoruzraudzība kempinga izveidei Aleksandra ielā, Daugavpilī”, DPD 2017/81, kā arī Pretendenta nosaukums un adrese.
      • Satura rādītājs ar lappušu numerāciju.
      • Piedāvājuma nodrošinājuma kopija (gadījumā, ja nodrošinājumu izsniedza apdrošināšanas sabiedrība, ir jāpievieno arī dokuments, kas apliecina apdrošināšanas prēmijas samaksu; gadījumā, ja piedāvājuma nodrošinājums ir iemaksāts Daugavpils pilsētas domes bankas kontā, ir jāpievieno dokuments, kas apliecina maksājuma veikšanu).
      • Pretendenta kontaktinformācija.
      • Atlases dokumenti.
      • Tehniskais piedāvājums.
      • Finanšu piedāvājums.
    • Piedāvājums jāiesniedz ar sanumurētām lapām, caurauklots, ar uzlīmi, kas nostiprina auklu. Uz uzlīmes jābūt norādītam lapu skaitam, personas parakstam, kura paraksta piedāvājumu.
    • Piedāvājumam jābūt sagatavotam datora izdrukas veidā un skaidri salasāmam.
    • Pretendents sagatavo vienu Piedāvājumu veidojošu dokumentu oriģinālu (ar uzrakstu “ORIĢINĀLS”) un 2 (divas) kopijas ar uzrakstiem “KOPIJA”. Neskaidrību gadījumā priekšroka ir oriģinālam.
    • Piedāvājuma oriģinālu, kopijas un piedāvājuma nodrošinājuma oriģinālu jāiesaiņo kopā.
    • Kopīgs iepakojums tiek adresēts Daugavpils pilsētas domes Centralizēto iepirkumu nodaļai uz šādu adresi: Imantas iela 9-1B, Daugavpils, Latvija, LV-5401 un ar sekojošu norādi “Atklāts konkurss “Būvprojekta minimālā sastāvā, būvprojekta izstrāde un autoruzraudzība kempinga izveidei Aleksandra ielā, Daugavpilī”, iepirkuma identifikācijas numurs DPD 2017/81. Atvērt ne agrāk kā gada 11.aprīlī, plkst. 10.00. Uz iepakojuma jābūt norādītam Pretendenta nosaukumam un adresei, lai gadījumā, ja piedāvājums ir nokavēts, to neatvērtā veidā varētu nosūtīt atpakaļ.
    • Ja iepakojumi nav pienācīgi noformēti, pasūtītājs nav atbildīgs par piedāvājuma nonākšanu pie nepareiza adresāta un tā priekšlaicīgu atvēršanu.
    • Piedāvājumus nedrīkst grozīt pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām.
    • Visi konkursa piedāvājuma dokumenti izpildāmi latviešu valodā. Dokumentiem, kuri tiks iesniegti svešvalodā, ir jāpievieno tulkojums latviešu valodā saskaņā ar Ministru kabineta 2000.gada 22.augusta noteikumiem Nr.291 “Kārtība, kādā apliecināmi dokumentu tulkojumi valsts valodā”.
    • Iesniedzot piedāvājumu, piegādātājs ir tiesīgs visu iesniegto dokumentu atvasinājumu un tulkojumu pareizību apliecināt ar vienu apliecinājumu, ja viss piedāvājums ir cauršūts vai caurauklots.
    • Ja pretendenta iesniegtais piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām vai noteikumiem, tad iepirkumu komisija ir tiesīga noraidīt pretendenta iesniegto piedāvājumu.

 

  1. Prasības piedāvājuma nodrošinājumam, ja tāds paredzēts

 

  • Piedāvājuma nodrošinājums ir iepirkuma procedūras dokumentos paredzēta naudas summas iemaksa pasūtītāja norādītajā kontā, bankas vai apdrošināšanas sabiedrības garantija par noteiktu naudas summu, kuru pretendents kopā ar piedāvājumu iesniedz pasūtītājam kā nodrošinājumu piedāvājuma spēkā esībai. Apdrošināšanas sabiedrības garantijas oriģinālam ir pievienojams dokuments, kas apliecinātu, ka uz piedāvājuma iesniegšanas brīdi par šo garantiju ir veikta apmaksa pilnā apmērā.

 

  • Kopā ar piedāvājumu iesniedzams  piedāvājuma nodrošinājums, piestādot bankas vai apdrošināšanas sabiedrības garantiju šādos apmēros: EUR 800 (astoņi simti euro).
  • Piedāvājuma nodrošinājumu ir iespējams iemaksāt Daugavpils pilsētas domes bankas kontā: A/S SWEDBANK, kods HABALV22, N/k LV69HABA0001402041250, kā maksājuma mērķi norādot “Piedāvājuma nodrošinājums iepirkumam DPD 2017/81”.
  • Minimālais piedāvājuma nodrošinājuma spēkā esības termiņš ir gada 3.septembris.
  • Nepieciešamības gadījumā Pasūtītājs var pieprasīt, lai pretendenti pagarina minimālo piedāvājuma nodrošinājuma spēkā esības termiņu par konkrētu papildus periodu. Saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 50.panta trešo daļu, piedāvājuma nodrošinājuma termiņš nedrīkst pārsniegt 6 mēnešus, skaitot no piedāvājumu atvēršanas dienas.
  • Bankas vai apdrošināšanas sabiedrības garantijas nosacījumiem jāatbilst šādām prasībām:
    • Piedāvājuma nodrošinājums ir spēkā īsākajā no šādiem termiņiem, izņemot Publisko iepirkumu likuma 50.panta sestajā daļā minēto gadījumu:

1) iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajā minimālajā piedāvājuma nodrošinājuma spēkā esības termiņā;

2) ja iepirkuma procedūras dokumentos ir noteikts, ka pretendents, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, pēc iepirkuma līguma noslēgšanas iesniedz saistību izpildes nodrošinājumu, — līdz dienai, kad izraudzītais pretendents iesniedz šādu saistību izpildes nodrošinājumu;

3) līdz iepirkuma līguma noslēgšanai.

  • Nodrošinājuma devējs izmaksā pasūtītājam vai pasūtītājs ietur pretendenta iemaksāto piedāvājuma nodrošinājuma summu, ja:

1) pretendents atsauc savu piedāvājumu, kamēr ir spēkā piedāvājuma nodrošinājums;

2) pretendents, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, pasūtītāja noteiktajā termiņā nav iesniedzis tam iepirkuma procedūras dokumentos un iepirkuma līgumā paredzēto saistību izpildes nodrošinājumu;

3) pretendents, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, neparaksta iepirkuma līgumu pasūtītāja noteiktajā termiņā.

  • Konkursa piedāvājums, kam nebūs nodrošinājuma, tiks atzīts par konkursa prasībām neatbilstošu un netiks izskatīts.
  • Attiecībā uz pretendentu, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, piedāvājuma nodrošinājums ir spēkā līdz dienai, kad šī persona iesniedz līgumsaistību izpildes nodrošinājumu.

 

  1. Prasības saistību izpildes nodrošinājumam, ja tāds paredzēts
    • Iepirkuma līgumā projektā ir paredzēts līgumsaistību izpildes nodrošinājums tam, ka Līguma Izpildītājs pienācīgi un pareizi izpildīs Līgumos minētās saistības.
    • Līgumsaistību izpildes nodrošinājuma veids: bankas vai apdrošināšanas sabiedrības garantijas oriģināls. atbilstoši iepirkuma līguma projekta nosacījumiem.
    • Līgumsaistību izpildes nodrošinājuma apmērs ir 10% (desmit procenti) no līguma summas bez PVN.
    • Līgumsaistību izpildes nodrošinājums ir spēkā šādā termiņā: no tā izdošanas datuma līdz visu darbu pieņemšanas-nodošanas akta parakstīšanai, minēto termiņu nosakot šādi: pie konkursa nolikumā paredzētā provizoriskā izpildes laika pieskaitot papildus 2 mēnešus.
    • Līgumsaistību izpildes nodrošinājumam ir jāatbilst šādām prasībām: Banka vai apdrošināšanas sabiedrība apņemas bez nosacījumiem un neatsaucami garantēt kā primārais saistību nesējs maksājuma(u) veikšanu pēc pasūtītāja pirmās prasības, ko parakstījusi pasūtītāja paraksttiesīga persona, saņemšanas, kur pasūtītājs paziņos, ka Līguma Izpildītājs nepilda minētā Līguma saistības (tostarp, bet ne tikai: kad iestājas tādi notikumi, kas pasūtītajam dod tiesības pārtraukt līgumu vienpusējā kārtā, turklāt neatkarīgi no tā, vai ir vai nav iesniegts paziņojums par līguma pārtraukšanu; kad pasūtītājam ir nepieciešams ieturēt līgumsodu vai neatmaksāto avansa summu; kad pasūtītājam ir nepieciešams kompensēt saistību neizpildes rezultātā pasūtītājam nodarītos zaudējumus), un bez jebkādiem iebildumiem par jebkuru summu iepriekš noteiktajās robežās. Pasūtītājam nav nepieciešams pierādīt vai dot pamatojumu vai iemeslus savai prasībai. Banka vai apdrošināšanas sabiedrība apņemas izmaksāt pasūtītājam pieprasīto summu ņemot vērā jebkuru prasību, kas izdarīta pirms līgumsaistību nodrošinājuma termiņa beigām. Saistību izpildes nodrošinājuma summa samazināsies par jebkuru summu, kuru Banka vai apdrošināšanas sabiedrība izmaksās saskaņā ar pasūtītāja pieprasījumu. Jebkurš strīds sakarā ar saistību izpildes nodrošinājumu tiks izskatīts attiecīgās piekritības tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.

 

  1. Atsauce uz Publisko iepirkumu likuma panta pirmo daļu un norāde, ka pretendentu izslēgšanas gadījumi tiks pārbaudīti Publisko iepirkumu likuma 42. pantā noteiktajā kārtībā

Pretendentu izslēgšanas gadījumi tiks pārbaudīti Publisko iepirkumu likuma 42. pantā noteiktajā kārtībā: 42. pants. Pretendentu izslēgšanas noteikumi (https://likumi.lv/ta/id/287760-publisko-iepirkumu-likums#p42&pd=1)

Publisko iepirkumu likuma 43.panta 2.daļa nosaka: ”Ja pretendents vai personālsabiedrības biedrs, ja pretendents ir personālsabiedrība, atbilst šā likuma 42.panta pirmās daļas 1., 3., 4., 5., 6. vai 7. punktā minētajam izslēgšanas gadījumam, pretendents norāda to piedāvājumā un, ja tiek atzīts par tādu, kuram būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības, iesniedz skaidrojumu un pierādījumus par nodarītā kaitējuma atlīdzināšanu vai noslēgtu vienošanos par nodarītā kaitējuma atlīdzināšanu, sadarbošanos ar izmeklēšanas iestādēm un veiktajiem tehniskajiem, organizatoriskajiem vai personālvadības pasākumiem, lai pierādītu savu uzticamību un novērstu tādu pašu un līdzīgu gadījumu atkārtošanos nākotnē.

 

  1. Publisko iepirkumu likuma panta otrajā daļā noteiktie pretendentu izslēgšanas gadījumi (ja attiecināms)

Nav attiecināms

 

  1. Prasības attiecībā uz pretendenta iespējām veikt profesionālo darbību, pretendenta saimniecisko un finansiālo stāvokli un tehniskajām un profesionālajām spējām, kā arī iesniedzamo informāciju, kas nepieciešama, lai pretendentu novērtētu saskaņā ar minētajām prasībām

Nr.

p./k.

Prasības

 

Iesniedzamā informācija, kas nepieciešama, lai pretendentu novērtētu saskaņā ar minētajām prasībām

14.1.

Atbilstība profesionālās darbības veikšanai

Pieteikums ar ziņām par to, vai attiecīgais piegādātājs ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši reģistrācijas vai pastāvīgās dzīvesvietas valsts normatīvo aktu prasībām.

Papildus tam, ir jānorāda šāda informācija:

pretendenta adrese, telefona/faksa numurs, e-pasts, ziņas par to, vai pretendents ir MVU (mazais un vidējais uzņēmums)- Papildus informācija: https://www.iub.gov.lv/lv/node/98

 “Skaidrojums par mazajiem un vidējiem uzņēmumiem”; bankas rekvizīti: nosaukums, kods, konts; Persona, kura, gadījumā, ja pretendentam tiks piešķirtas tiesības slēgt iepirkuma līgumu, ir tiesīga parakstīt iepirkuma līgumu).

14.2.

Piedāvājumu ir parakstījusi paraksttiesīga persona

Kompetentas institūcijas izdotu dokumentu par pretendenta pārstāvības tiesībām, kā arī dokumentu, kas apliecina konkursa piedāvājumu parakstījušās personas tiesības pārstāvēt pretendentu, ja piedāvājumu neparaksta pretendenta likumiskais pārstāvis Par Latvijā reģistrētiem pretendentiem pasūtītājam pašam jāpārliecinās Uzņēmumu reģistra mājas lapā www.ur.gov.lv.

14.3.

 

Trijos iepriekšējos gados (2017., 2016., 2015. un 2018.gads līdz piedāvājumu iesniegšanai), pretendents ir izstrādājis būvprojektu vismaz vienam objektam ar platību vismaz 500 m2 (pieci simti kvadrātmetri) - jaunbūvi vai  pārbūvi (līdz 01.10.2014. rekonstrukcija).

pretendenta pieredzes apraksts tabulas formā (tabulas forma – nolikuma 3.pielikumā) par svarīgāko darbu izpildi ne vairāk kā trijos iepriekšējos gados (2017., 2016., 2015. un 2018.gads līdz piedāvājumu iesniegšanai), tajā skaitā norādot objektu, kas apliecina iepirkuma nolikumā pieprasīto kvalifikāciju.

Pieredzes apliecināšanai ir jāpievieno attiecīga pozitīva atsauksme.

14.4.

 

Pretendents nodrošina attiecīgi sertificētu speciālistu piesaisti līguma izpildei.

Iepirkuma līgumā iesaistāmā personāla saraksts, ar speciālistiem šādās jomās:

3.6.1.     arhitekta praksē;

3.6.2.ēku konstrukciju projektēšanā;

3.6.3.siltumapgādes un ventilācijas sistēmu projektēšanā;

3.6.4.ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu projektēšanā;

3.6.5.Būvprakses sertifikāts elektroietaišu projektēšanā līdz 1 kV.

14.5.

Pretendenta piedāvāties speciālisti piekrīt piedalīties iepirkuma līguma izpildē.

Katra speciālista rakstisks apliecinājums par piekrišanu piedalīties iepirkuma līguma izpildē.

Lūdzam ņemt vērā, ka Iepirkuma līguma izpildes laikā pretendents varēs nomainīt iesniegtajā piedāvājuma nominētus speciālistu/us vienīgi ar pasūtītāja rakstveida piekrišanu.

14.6.

Pretendents izpildīs iepirkuma priekšmetu atbilstoši tehniskās specifikācijas prasībām, Eiropas savienībā un Latvijas Republikā spēkā esošajiem standartiem.

Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka Pretendents izpildīs iepirkuma priekšmetu atbilstoši tehniskās specifikācijas prasībām, Eiropas savienībā un Latvijas Republikā spēkā esošajiem standartiem.

14.7.

Pretendents izprot iepirkuma līguma projektā iekļautus nosacījumus

Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka pretendents ir iepazinies ar nolikumā iekļauto līguma projektu un piekrīt līguma projekta nosacījumiem (Nolikuma 2.pielikums).

14.8

Pretendents ir pilnībā iepazinies ar Tehnisko specifikāciju.

Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka pretendents ir pilnībā iepazinies ar Tehnisko specifikāciju un Tehniskā specifikācija pretendentam ir pilnībā saprotama.

 

  1. Noteikumi, kā piegādātāju apvienībām ir jāizpilda prasības attiecībā uz saimniecisko un finansiālo stāvokli vai tehniskajām un profesionālajām spējām

Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, Pasūtītājs var prasīt, lai apvienība, attiecībā uz kuru pieņemts lēmums slēgt iepirkuma līgumu, pēc savas izvēles izveidojas atbilstoši noteiktam juridiskam statusam vai noslēdz sabiedrības līgumu, vienojoties par apvienības dalībnieku atbildības sadalījumu, ja tas nepieciešams iepirkuma līguma noteikumu sekmīgai izpildei.

Atbilstību kvalifikācijas prasībām, kas izvirzītas saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 45. un 46.pantu, pretendents kā piegādātāju apvienība var apliecināt kopumā (piemēram, prasību par nepieciešamo finanšu apgrozījumu var apliecināt tikai viens no piegādātāju apvienības dalībniekiem vai arī vairāki dalībnieki kopumā u.tml.).

 

  1. Prasība norādīt apakšuzņēmējus
    • Pretendents iesniedz sarakstu ar apakšuzņēmējiem, norādot tikai apakšuzņēmējus, kuru sniedzamo pakalpojumu vērtība ir 10 procenti no kopējās iepirkuma līguma vērtības vai lielāka, un katram šādam apakšuzņēmējam izpildei nododamo iepirkuma līguma daļu.

Publisko iepirkumu likuma izpratnē apakšuzņēmējs ir pretendenta vai apakšuzņēmēja piesaistīta vai nolīgta persona, kura veic būvdarbus vai sniedz pakalpojumus, kas nepieciešami ar pasūtītāja noslēgta publiska būvdarbu vai pakalpojumu līguma izpildei neatkarīgi no tā, vai šī persona būvdarbus veic vai pakalpojumus sniedz pretendentam vai citam apakšuzņēmējam. Attiecīgi no minētā regulējuma izriet, ka pretendentam ir jānorāda ne tikai apakšuzņēmēji, bet arī šādu apakšuzņēmēju apakšuzņēmēji, kuri arī atbilst minētā panta otrās daļas nosacījumiem. Piemēram, gadījumā, ja apakšuzņēmējs veic 60% no līguma kopējās vērtības, savukārt tā piesaistītais apakšuzņēmējs – 30%, ir secināms, ka arī uz šādu apakšuzņēmēja apakšuzņēmēju attiecas Publisko iepirkumu likuma 42.pantā un 62.pantā minētie nosacījumi. Apakšuzņēmēja veicamo būvdarbu vai sniedzamo pakalpojumu kopējo vērtību nosaka, ņemot vērā apakšuzņēmēja un visu attiecīgā iepirkuma ietvaros tā saistīto uzņēmumu veicamo būvdarbu vai sniedzamo pakalpojumu vērtību. Minētā panta izpratnē par saistīto uzņēmumu uzskata kapitālsabiedrību, kurā saskaņā ar Koncernu likumu apakšuzņēmējam ir izšķirošā ietekme vai kurai ir izšķirošā ietekme apakšuzņēmējā, vai kapitālsabiedrību, kurā izšķirošā ietekme ir citai kapitālsabiedrībai, kam vienlaikus ir izšķirošā ietekme attiecīgajā apakšuzņēmējā.

 

  • Gadījumā, ja pretendents neplāno piesaistīt apakšuzņēmējus, pretendents iesniedz rakstisku apliecinājumu par to, ka iepirkuma līgumam izpildei nav plānots piesaistīt apakšuzņēmējus.

 

  1. Prasība pretendentam iesniegt būvdarbos vai pakalpojumu sniegšanā iesaistīto apakšuzņēmēju sarakstu atbilstoši Publisko iepirkumu likuma panta ceturtajai daļai (ja attiecināms)

Pasūtītājs pieprasa, lai pēc iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas un ne vēlāk kā uzsākot iepirkuma līguma izpildi, pretendents iesniedz pakalpojumu sniegšanā iesaistīto apakšuzņēmēju (ja tādus plānots iesaistīt) sarakstu, kurā norāda apakšuzņēmēja nosaukumu, kontaktinformāciju un to pārstāvēttiesīgo personu, ciktāl minētā informācija ir zināma. Sarakstā norāda arī piegādātāja apakšuzņēmēju apakšuzņēmējus. Pasūtītājs pieprasa, lai iepirkuma līguma izpildes laikā piegādātājs paziņo pasūtītājam par jebkurām minētās informācijas izmaiņām, kā arī papildina sarakstu ar informāciju par apakšuzņēmēju, kas tiek vēlāk iesaistīts pakalpojumu sniegšanā.

 

  1. Norāde uz tīmekļvietni, kur ir pieejama Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapa, prasības tās aizpildīšanai un iesniegšanai
    • Norāde uz tīmekļvietni: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=lv
    • Pasūtītājs pieņem Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu kā sākotnējo pierādījumu atbilstībai paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu atlases prasībām. Ja piegādātājs izvēlējies iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, lai apliecinātu, ka tas atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu atlases prasībām, tas iesniedz šo dokumentu arī par katru personu, uz kuras iespējām tas balstās, lai apliecinātu, ka tā kvalifikācija atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām, un par tā norādīto apakšuzņēmēju, kura sniedzamo pakalpojumu vērtība ir vismaz 10 procenti no iepirkuma līguma vērtības. Piegādātāju apvienība iesniedz atsevišķu Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu par katru tās dalībnieku.
    • Piegādātājs var pasūtītājam iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, kas ir bijis iesniegts citā iepirkuma procedūrā, ja apliecina, ka tajā iekļautā informācija ir pareiza.
    • Pasūtītājam jebkurā iepirkuma procedūras stadijā ir tiesības prasīt, lai pretendents iesniedz visus vai daļu no dokumentiem, kas apliecina atbilstību paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu atlases prasībām. Pasūtītājs nepieprasa tādus dokumentus un informāciju, kas ir tā rīcībā vai ir pieejama publiskās datubāzēs.
    • Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta piemērošanas kārtību iepirkuma procedūrās nosaka Ministru kabinets. Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapu paraugus nosaka Eiropas Komisijas 2016. gada 5. janvāra Īstenošanas regula 2016/7, ar ko nosaka standarta veidlapu Eiropas vienotajam iepirkuma procedūras dokumentam.

 

  1. Piedāvājumu izvērtēšanas kritēriji

Pasūtītājs piešķir iepirkuma līguma slēgšanas tiesības saimnieciski visizdevīgākajam piedāvājumam, kuru nosaka, ņemot vērā tikai cenu (pasūtītājs izvēlēsies piedāvājumu, kas būs atbilstošs visām iepirkuma procedūras dokumentācijas prasībām un kura cena būs zemākā).

Ja pirms tam, kad pasūtītājs pieņems lēmumu par iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu, konstatēs, ka vismaz divu piedāvājumu novērtējums ir vienāds, izšķirošais piedāvājuma izvēles kritērijs, atbilstoši kuram pasūtītājs izvēlēsies piedāvājumu, būs tas, ka izraudzīto piedāvājumu iesniedzis piegādātājs, kas ir nacionāla līmeņa darba devēju organizācijas biedrs un ir noslēdzis koplīgumu ar arodbiedrību, kas ir nacionāla līmeņa arodbiedrības biedre (ja piedāvājumu iesniegusi personālsabiedrība vai personu apvienība, koplīgumam jābūt noslēgtam ar katru personālsabiedrības biedru un katru personu apvienības dalībnieku.

 

  1. Aprites cikla izmaksu aprēķina metodika un aprēķina veikšanai nepieciešamie un iesniedzamie dati (ja attiecināms)

Nav attiecināms

 

  1. Norāde, vai pretendents var iesniegt piedāvājuma variantus un, ja paredzēta variantu iesniegšana, prasības to iesniegšanai

Piedāvājuma variantu iesniegšana nav paredzēta.

 

  1. Tehniskās specifikācijas un, ja nepieciešams, cita informācija par iepirkuma priekšmetu

Sk. Konkursa nolikuma pielikumu Nr.1.

 

  1. Iepirkuma līguma projekts

Sk. Konkursa nolikuma pielikumu Nr.2.

 

  1. Cita informācija
    • Kontaktpersona– Anatolijs Kriviņš (tālr. 65404397, e-pasta adrese: anatolijs.krivins@daugavpils.lv).
    • Ar konkursa nolikumu un tehnisko specifikāciju var bez maksas iepazīties Daugavpils pilsētas domes mājas lapā daugavpils.lv: sadaļā „Pašvaldības iepirkumi, konkursi”.
    • Ja ieinteresētais piegādātājs ir laikus pieprasījis papildu informāciju, pasūtītājs to sniedz Publisko iepirkumu likumā noteiktajā kārtībā.
    • Pasūtītājs, ievērojot Publisko iepirkumu likuma prasības, var izdarīt grozījumus iepirkuma procedūras dokumentos.
    • Ieinteresētajam piegādātājam pirms piedāvājuma iesniegšanas ir nepieciešams pārliecināties, ka viņš ir iepazinies ar visu informāciju, kas ir publicēta pasūtītāja profilā attiecībā uz šo iepirkuma procedūru.
    • Piedalīšanās iepirkuma procedūrā ir ieinteresēto piegādātāju brīvas gribas izpausme.
    • Pretendents sedz visus izdevumus, kas saistīti ar piedāvājuma sagatavošanu un iesniegšanu. Pasūtītājs nesedz un nekompensē šos izdevumus neatkarīgi no konkursa norises un iznākuma.
    • Objekta apskate – Apmeklējuma izmaksas sedz Pretendents vai ieinteresētais piegādātājs. Objekta apskati, nepieciešamības gadījumā, var pieteikt telefoniski (vismaz divas dienas iepriekš – 65476067, Artjoms Mahļins).
    • Tehniskajā piedāvājumā pretendents iekļauj šādus dokumentus:

Darbu izpildes grafiks (mēnešos) tabulas veidā, brīvā formā. Piegādes grafiks jāsagatavo ievērojot konkursa nolikumā noteiktos termiņus.

  • Iesniedzot finanšu piedāvājumu, ņem vērā šādas prasības: Pretendenta finanšu piedāvājums ir noformējams pēc parauga (Nolikuma pielikums). Pretendentu piedāvātās vienību cenas līguma izpildes laikā netiks mainītas. Piedāvātā līguma cena ir jānorāda EUR (Euro) bez PVN.
  • Tiek uzskatīts, ka Pretendenti, iesniedzot savus piedāvājumus, ir iepazinušies ar visiem Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, kas jebkādā veidā var ietekmēt vai var attiekties uz līgumā noteiktajām vai ar to saistītajām darbībām.
  • Atklātā konkursā var piedalīties piegādātājs Publisko iepirkumu likuma izpratnē.
  • Iepirkuma procedūras dokumentu sagatavotājs (pasūtītāja amatpersona vai darbinieks), iepirkuma komisijas locekļi un eksperti paraksta apliecinājumu, ka nav tādu apstākļu, kuru dēļ varētu uzskatīt, ka viņi ir ieinteresēti konkrēta pretendenta izvēlē vai darbībā vai ka viņi ir saistīti ar tiem Publisko iepirkumu likuma 25.panta pirmās daļas izpratnē.
  • Pasūtītājs atlasa pretendentus saskaņā ar noteiktajām kvalifikācijas prasībām, pārbauda piedāvājumu atbilstību iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām un izvēlas piedāvājumu vai piedāvājumus saskaņā ar noteiktajiem piedāvājuma izvērtēšanas kritērijiem.
  • Ja pasūtītājam rodas šaubas par iesniegtās dokumenta kopijas autentiskumu, tas pieprasa, lai pretendents uzrāda dokumenta oriģinālu vai iesniedz apliecinātu dokumenta kopiju.
  • Ja pasūtītājs konstatē, ka piedāvājumā ietvertā vai pretendenta iesniegtā informācija vai dokuments ir neskaidrs vai nepilnīgs, tas pieprasa, lai pretendents, vai kompetenta institūcija izskaidro vai papildina minēto informāciju vai dokumentu vai iesniedz trūkstošo dokumentu, nodrošinot vienlīdzīgu attieksmi pret visiem pretendentiem. Termiņu nepieciešamās informācijas vai dokumenta iesniegšanai pasūtītājs nosaka samērīgi ar laiku, kas nepieciešams šādas informācijas vai dokumenta sagatavošanai un iesniegšanai.
  • Piedāvājumu vērtēšanas laikā pasūtītājs pārbauda, vai piedāvājumā nav aritmētisku kļūdu. Ja pasūtītājs konstatē šādas kļūdas, tas šīs kļūdas izlabo. Par kļūdu labojumu un laboto piedāvājuma summu pasūtītājs paziņo pretendentam, kura pieļautās kļūdas labotas. Vērtējot finanšu piedāvājumu, pasūtītājs ņem vērā labojumus.
  • Piedāvājumu vērtēšanas gaitā pasūtītājs ir tiesīgs pieprasīt, lai pretendents iesniedz apliecinājumu tam, ka piedāvājumu izstrādājis neatkarīgi.
  • Pasūtītājs piedāvājumu vērtēšanā var pieaicināt ekspertus.
  • Iepirkuma līgums tiks slēgts, kad būs pieejami pasūtītāja budžeta finanšu līdzekļi vai vienošanās par projekta īstenošanu ar sadarbības iestādi.
  • Pasūtītājam ir tiesības izbeigt vai pārtraukt iepirkuma procedūru, ievērojot Publisko iepirkumu likumā noteikto kārtību.
  • Par iepirkuma procedūras rezultātiem pretendenti tiks informēti Publisko iepirkumu likumā noteiktajā kārtībā (sk. https://likumi.lv/doc.php?id=287760).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pielikums Nr.1

atklāta konkursa nolikumam

ar identifikācijas Nr. DPD 2017/81

 

Tehniskā specifikācija

Iepirkuma procedūrai DPD 2017/81

 

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA

 

(darba uzdevums)

Iepirkuma procedūrai „Būvprojekta minimālā sastāvā, būvprojekta izstrāde un autoruzraudzība kempinga izveidei Aleksandra ielā, Daugavpilī”

 

1.

BŪVPROJEKTA

NOSAUKUMS

„Kempinga izveide Aleksandra ielā, Daugavpilī”

2.

BŪVPROJEKTS PA BŪVES KĀRTĀM

JĀ (1. kārta – kempinga teritorijas labiekārtošana;

2. kārta – kempinga administratīvās ēkas atjaunošana)

3.

OBJEKTA ADRESE

Aleksandra iela 1, Daugavpils cietoksnis, Daugavpils, Latvija

Zemesgabala kadastra Nr. 0500 011 2202 (daļa starp cietokšņa valni un Aleksandra ielas brauktuvi)

Blakus esošie zemesgabali Nr. 0500 011 0606 (Aleksandra iela 3), 0500 011 0605 (Aleksandra iela 5), 0500 011 0607 (Aleksandra iela 5A)

(teritorija saskaņā ar Grafisko pielikumu)

4.

BŪVES VEIDS

JAUNBŪVE

ATJAUNOŠANA

PĀRBŪVE

RESTAURĀCIJA

NOJAUKŠANA

CITS

 

X

 

 

 

 

5.

BŪVES GRUPA

II grupas inženierbūve (teritorija Aleksandra ielā 1)

II grupas ēka (Aleksandra ielā 3)

6.

OBJEKTA FUNKCIJA UN PARAMETRI

Tūrisma, atpūtas un rekreācijas funkcijas

Pilsētas tipa kempinga un karavānu parka izveidošana

Parametri:

Zemes gabala Aleksandra ielā 1 platība ≈ 8918 m2

Ēkas Aleksandra ielā 3 apbūves laukums = 1470 m2

Ēkas Aleksandra ielā 3 platība ≈ 870 m2

Ēka un tai pieguļošā zeme atrodas valsts nozīmes pilsētbūvniecības pieminekļa Nr. 7428 “Daugavpils cietoksnis ar priekštilta nocietinājumu” un valsts nozīmes arhitektūras pieminekļa Nr. 4687 “Daugavpils cietokšņa apbūve” teritorijā

7.

PASŪTĪTĀJS

Daugavpils pilsētas dome, reģ. Nr. 90000077325,

adrese: K. Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, Latvija

8.

PASŪTĪTĀJA ATBILDĪGAIS

PĀRSTĀVIS

Būvniecības jautājumos: .Olga Galančuka, Daugavpils pilsētas domes Īpašuma pārvaldīšanas departamenta Nekustamā īpašuma attīstības nodaļas projektu tehniskā vadītāja, tālr. 654 76 063, olga.galancuka@daugavpils.lv

Projekta jautājumos: Artjoms Mahļins, Daugavpils pilsētas domes Attīstības departamenta Projektu nodaļas vecākais eksperts projektu jautājumos,

tālr.: 654 76 067, artjoms.mahlins@daugavpils.lv 

9.

BŪVPROJEKTĒŠANAS STADIJA

Būvprojekts minimālā sastāvā, būvprojekts

10.

TIPVEIDA RISINĀJUMA

PIELIETOJUMS

11.

INDIVIDUĀLĀ RISINĀJUMA

IZSTRĀDĀŠANA

JĀ 

Projektējot jaunās infrastruktūras ierīkošanu un ēkas Aleksandra ielā 3 rekonstrukciju, lielā mērā ir jāvadās pēc Latvijas Kempingu asociācijas norādījumiem, ievērojot apkārtējās atjaunotās vides stilistiku un materiālus


12.

PRASĪBAS  IZSTRĀDĀT:

12.1.

BŪVPROJEKTA RISINĀJUMA

VARIANTU

1. Teritorija Aleksandra ielā 1

a)   Sadalīta vairākās zonās: telšu pilsētiņa, kemperu/treileru laukums, bērnu rotaļu laukums, autotransporta stāvvietas

b)  Kemperu/treileru laukums 15-20 vietām, katras vietas platība ir ne mazāka kā 100 m2. Katrai vietai ir nodrošināts elektrības, ūdens un kanalizācijas pieslēgums. Katra vieta ir numurēta. Ir ierīkota speciāla vieta kemperu, treileru un automašīnu mazgāšanai. Ir ierīkota speciāla vieta ķīmisko tualešu iztukšošanai un mazgāšanai, kā arī vieta saimniecības ūdeņu iztukšošanai un ūdens rezervuāru uzpildei (no dušām un virtuves izlietnēm).

c)   Telšu laukums 20-25 vietām, katras vietas platība ir ne mazāka kā 80 m2. Katrai vietai ir nodrošināts elektrības pieslēgums. Katra vieta ir numurēta

d)  Autotransporta brīvai kustībai slēdzama, iežogota teritorija

e)   Atkritumu savākšanas vieta

f)    Piknika vieta/s ar galdiem, soliem un ugunskura vietām un elektrības pieslēguma iespēju

g)  Atpūtas un rotaļu vieta bērniem ar specializētu aprīkojumu

h)  Velosipēdu novietošanas statīvi

i)    Ierīkots teritorijas apgaismojums

j)    Ierīkota koplietošanas autostāvvieta ar norādītājām invalīdu vietām ārpus telšu un kemperu laukumiem, aprīkota ar 5 elektromobiļu uzlādēšanas stacijām

k)  Cieta seguma ceļi, kas spēj uzņemt smagus kemperus, savienoti ar Aleksandra ielu un Hekeļa ielu.

l)    Ir atsevišķi ierīkota pieeja aizsargvaļņa poternām (caurejošām ejām)

 

2. Ēka Aleksandra ielā 3 (kempinga administratīvais korpuss)

a)   Ierīkotas divas ieejas/izejas: no kempinga iekšējās teritorijas un teritorijas ārpus kempinga žoga

b)  Aprīkotas darbinieku un dežuranta telpas

c)   Aprīkota priekštelpa, kura ir pieejama nakts laikā, ir iespējas uzstādīt tirdzniecības un kafijas aparātus, bankomātu, e-kasi u.c., izvietot tūrisma informāciju

d)  Tualetes: atsevišķi koplietošanas ar aprīkojumu bērniem (3 telpas) un invalīdiem (1 telpa)

e)   Dušas (4 telpas, t.sk. 1 ar speciālu aprīkojumu invalīdiem)

f)    Bērnu pārtīšanas telpa (1 telpa) ar aprīkojumu bērnu mazgāšanai

g)  Telpas, aprīkotas ar veļas mazgāšanas mašīnām (4 gb.) un gludināšanas ierīcēm (2 kpl.), apģērbu žāvētājiem (2 kpl.)

h)  Virtuve, aprīkota ar iebūvētajām mēbelēm, ēdienu gatavošanas ierīču komplektiem (2 kpl.)

i)    Telpa, aprīkota ar datoru darbstacijām (2 kpl.) ar Interneta pieslēgumu

j)    Jāizstrādā elektroniskās piekļuves sistēma dažādām telpām, atkarībā no lietotāja statusa

k)  Autostāvvieta kempinga administrācijas darbiniekiem un apmeklētājiem nakts laikā (ārpus kempina iežogotā teritorijas)

12.2.

MAKETU, MODELI, ĪPAŠU  GRAFIKU

 3D grafiskais modelis ar skatu vismaz no 2 dažādiem skatu punktiem (minimālā sastāva stadijā)

12.3.

PIRMS BŪVPROJEKTA DARBUS, SAGATAVOT IZEJMATERIĀLUS

SIA “Inri” izstrādāts Tehniskās apsekošanas atzinums, 2017

12.4.

PILSĒTBŪVNIECĪBAS

UN AINAVU PROJEKTU

12.5.

MĀKSLINIECISKOS

DARBUS

12.6.

DIZAINU

12.7.

TELPU INTERJERU

12.8.

ZINĀTN.  PĒTNIEC.  UN EKSPERIMENT. DARBUS

12.10.

TEHNOLOĢISKO

IEKĀRTU PROJEKTU

12.11.

NESTANDARTA IEKĀRTU DARBA ZĪMĒJUMUS

13.

BŪVPROJEKTĒŠANAI NEPIECIEŠAMIE DOKUMENTI UN IZEJMATERIĀLI:

13.1.

BŪVNIECĪBAS IESNIEGUMS

Sagatavo pasūtītājs kopā ar būvprojekta izstrādātāju

13.2.

BŪVATĻAUJA

Sagatavo projektētājs un pasūtītājs

13.3.

ZEMES GABALA DOKUMENTI

Sagatavo pasūtītājs

13.4.

ZEMES GABALA TOPOGRĀFISKAIS PLĀNS

Sagatavo projektētājs

13.5.

SITUĀCIJAS PLĀNS

Sagatavo projektētājs

13.6.

BŪVES INVENTARIZĀCIJAS

MATERIĀLI

Sagatavo pasūtītājs (skat. 12.3. p.)

13.7.

BŪVES TEHNISKĀS APSEKOŠANAS DATI

Sagatavo pasūtītājs (skat. 12.3. p.)

13.8.

IETEKMES UZ VIDI NOVĒRTĒJUMS

Sagatavo pasūtītājs

 

13.9.

SANITĀRI HIGIĒNISKAIS

UZDEVUMS

14.06.2017. Veselības inspekcijas Nosacījumi higiēnas prasību ievērošanai/teritorijas plānojumam Nr. 5.7-13/15122/391

 

13.10.

ESOŠĀS APBŪVES NOJAUKŠANAS ATĻAUJA

13.11.

KOKU UN KRŪMU IZCIRŠANAS ATĻAUJA

Sagatavo pasūtītājs pēc nepieciešamības

 

13.12.

UGUNSDZĒSĪBAS UN GLĀBŠANAS DIENESTA TEHNISKIE NOTEIKUMI

13.13.

SATIKSMES INTENSITĀTES UZSKAITE

13.14.

BŪVPROJEKTA EKSPERTĪZE

JĀ, veic pasūtītājs pēc būvprojekta nodošanas

13.15.

ARHITEKTONISKI MĀKSLINIECISKĀ INVENTARIZĀCIJA

13.16.

DAUGAVPILS CIETOKŠŅA STILA ROKASGRĀMATA

Ņemt vērā. SIA „Norrskog” (Daugavpils, 2014). Nodrošina pasūtītājs

14.

PIEVIENOTIE TEHNISKIE  NOTEIKUMI (Tehnisko noteikumu derīguma termiņa pagarināšanu veic projektētājs):

14.1.

ŪDENSAPGĀDEI

SIA “Daugavpils ūdens” 29.05.2017. Tehniskie noteikumi Nr. 13-4/069

14.2.

KANALIZĀCIJAI

 SIA “Daugavpils ūdens” 29.05.2017. Tehniskie noteikumi Nr. 13-4/069

14.3.

SILTUMAPGĀDEI

PAS “Daugavpils siltumtīkli” 30.05.2017. Tehniskie noteikumi Nr. 4-001-17

14.4.

GĀZES APGĀDEI

14.5.

ELEKTROAPGĀDEI

 AS “Sadales tīkls” 05.06.2017. Elektroietaišu ierīkošanas Tehniskie noteikumi Nr. 110003175

14.6.

VĀJSTRĀVAS TĪKLI:

 

14.6.1.

ESOŠIE INTERNETA SAKARU OPERATORI

 SIA “Lattelecom” 01.06.2017. Nr. LTN-1756. SIA “Dautkom TV” 28.03.2017. Nr. 197.

14.6.2.

ESOŠIE MOBILO SAKARU OPERATORI

14.7.

IELAS UN CEĻI:

 

14.7.1

VAS "LATVIJAS VALSTS CEĻI"

 VAS “Latvijas Valsts ceļi” 20.06.2017. Tehniskie noteikumi Nr. 4.6.6/6822

14.7.2

DAUGAVPILS PILSĒTAS PAŠVALDĪBAS IESTĀDE „KOMUNĀLĀS SAIMNIECĪBAS PĀRVALDE”

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Komunālās saimniecības pārvalde” 25.05.2017. Tehniskās prasības Nr. 4-12/49

14.8.

LIETUSŪDENS KANALIZĀCIJA

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Komunālās saimniecības pārvalde” 25.05.2017. Tehniskās prasības Nr. 4-12/49

14.9.

APGAISMOJUMS

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Komunālās saimniecības pārvalde” 25.05.2017. Tehniskās prasības Nr. 4-12/49

14.10.

VAS „LATVIJAS DZELZCEĻŠ”

14.11.

VVD DAUGAVPILS REĢIONĀLĀ VIDES PĀRVALDE

Sagatavo pasūtītājs pēc nepieciešamības

14.12.

Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija

Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcijas 26.06.2017. Uzziņa Nr. 06-04/3058

15.

PROJEKTA SASKAŅOŠANA

Ar visiem minētajiem inženierkomunikāciju turētajiem, tehnisko noteikumu izsniedzējiem, Daugavpils pilsētas domes Pilsētbūvniecības un plānošanas departamentu, Daugavpils cietokšņa saglabāšanas un attīstības padomi (minimālā sastāva stadijā) u.c. veic projektētājs

16.

BŪVPROJEKTA EKSEMPLĀRU SKAITS

6 ORIĢINĀLI + 1 DIGITĀLĀ VEIDĀ (PDF; DWG)

17.

ĪPAŠIE NOSACĪJUMI

1)   Materiālu specifikāciju, darbu apjomus un būvdarbu izmaksas noteikt atbilstoši Būvniecības likumam. Materiālu un darbu apjomu sarakstu sagatavošanā ir jāievēro nosacījums, ka būvdarbi jāsadala pa atsevišķi mērāmiem un izcenojamiem darbu veidiem, ievērojot darba raksturu, tā lai paveikto apjomu varētu ērti uzmērīt (novērtēt). Būvprojektā nenorādīt materiālu un aprīkojuma konkrētās markas un ražotājus, norādot to tehniskās īpašības vai norādot to ekvivalentu.

2)   Projektētājs noskaidro visas juridiskās un fiziskās personas, kuru intereses skars būvprojekta risinājumi, un precizē veicamos pasākumus, kas jāņem vērā projektējot, lai kompensētu tām  radītos zaudējumus. Katru darbu (pasākumu), kas uzskatāms par kompensāciju saskaņos ar pasūtītāju un tikai pēc saskaņošanas iekļaus būvprojektā.

3)   Ievērot Aizsargjoslu likuma, Daugavpils teritorijas plānojuma teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumu, Daugavpils cietokšņa detālplānojuma prasības, kā arī Daugavpils cietokšņa stila rokasgrāmatas piedāvātos risinājumus (informācijas stendiem, norobežojošām konstrukcijām, norādēm u.c.)

4)   Pamatojoties uz ēkas Aleksandra ielā 3 (0500 011 0606) Tehniskās apsekošanas rezultātiem un Daugavpils pilsētas domes Pilsētbūvniecības un vides komisijas 26.01.2018. lēmumu, saskaņojot ar pasūtītāju un atbildīgajiem dienestiem, atjaunot ēku Aleksandra ielā 3, saglabājot vēsturisko substanci un būvapjomu, daļēji demontējot bīstamās daļas. Izstrādājot arhitektūras risinājumus būvei Aleksandra ielā 3, detalizēti jāveido:

a)   durvju detalizēti rasējumi

b)   logu detalizēti rasējumi

c)   jumta pieslēgumu mezgli

d)   vides pieejamības risinājumi

e)   iekštelpu plānojums

5)   Projektēt ēkas apsardzes signalizāciju, zibensaizsardzību, būves iekšējo telpu un apkārtējās teritorijas videonovērošanu. Projektēt Aleksandra ielas posma gar kempinga parku videonovērošanu un tās pieslēgumu pie pilsētas videonovērošanas tīkla (atbildīgā iestāde ir Daugavpils pilsētas Pašvaldības policija).

18. BŪVPROJEKTA MINIMĀLĀ SASTĀVA sastāvdaļas:

1. Skaidrojošs apraksts par plānoto būvniecības ieceri, tai skaitā par vides pieejamības risinājumiem, ja ēkai atbilstoši normatīvajiem aktiem nodrošināma vides pieejamība;

2. Būvprojekta ģenerālplāns atbilstošā vizuāli uztveramā mērogā (M 1:250; M 1:500; M 1:1000) uz derīga topogrāfiskā plāna;

3. Ēkas stāvu un jumta plāni ar telpu vai telpu grupu eksplikāciju;

4. Ēkas fasādes ar augstuma atzīmēm;

5. Raksturīgie griezumi ar augstuma atzīmēm;

6. Citi dokumenti atbilstoši vietējās pašvaldības teritorijas plānojumā, lokālplānojumā vai detālplānojumā (ja tāds ir izstrādāts) noteiktajam;

7. Saskaņojumi ar:

7.1. to zemes gabala īpašnieku, kura zemes gabals robežojas ar zemes gabalu, kurā plānotā būvniecības ieceres atrašanās vieta neatbilst normatīvajos aktos noteiktajiem attālumiem, un tas ir atļauts, saņemot attiecīgo saskaņojumu;

7.2. kopīpašniekiem, ja iecere skar kopīpašumu;

7.3. institūcijām, ja to nosaka normatīvie akti;

8. Citi dokumenti vai atļaujas, ja to nosaka normatīvie akti;

9. Informācija par konkrētas Eiropas Savienības dalībvalsts normatīvo regulējuma piemērošanu, ja paredzēta būvprojekta izstrāde, piemērojot Eiropas Savienības dalībvalstu nacionālo standartu un būvnormatīvu tehniskās prasības.

19. BŪVPROJEKTAM IR ŠĀDAS sastāvdaļas:

1. VISPĀRĪGĀ DAĻA:

1.1. Būvprojektēšanas uzsākšanai nepieciešamie dokumenti;

1.2. Zemes gabala inženierizpētes dokumenti atbilstoši vispārīgajiem būvnoteikumiem;

1.3. Skaidrojošs apraksts, kurā norādīta vispārīga informācija par ēkas tehniskajiem rādītājiem, ēkas galveno lietošanas veidu atbilstoši būvju klasifikācijai un vides pieejamības prasībām.

 


2. arhitektūras daļa:

 

2.1. vispārīgie rādītāji;

2.2. teritorijas sadaļa:

2.2.1. būvprojekta ģenerālplāns atbilstošā vizuāli uztveramā mērogā (M 1:250; M 1:500; M 1:1000) uz topogrāfiskā plāna;

2.2.2. savietotais projektēto inženiertīklu plāns atbilstošā vizuāli uztveramā mērogā (M 1:250; M 1:500; M 1:1000) uz topogrāfiskā plāna;

2.2.3. teritorijas vertikālais plānojums;

2.2.4. labiekārtojuma un apstādījumu plāns;

2.2.5. transporta un gājēju kustības organizācijas shēma;

2.3. arhitektūras sadaļa:

2.3.1. ēkas jumta un stāvu plāni ar telpu izmēriem un sadalījumu telpu grupās un telpu grupu lietošanas veidu eksplikāciju, bet visām telpu grupām ar publisku funkciju, ja tajās ir telpas ar atšķirīgu izmantošanu atbilstoši būvju klasifikācijai, papildus – telpu nosaukumi;

2.3.2. ēkas fasādes ar būtisko elementu (tai skaitā dekoratīvo) augstumu atzīmēm, norādēm par fasādes apdares būvizstrādājumiem, dekoratīvajām un konstruktīvajām detaļām, tehnisko iekārtu un atvērumu izvietojumu;

2.3.3. raksturīgie griezumi ar esošā un/vai plānotā reljefa, grīdu un galveno būvelementu – piemēram, ārsienu ailu, parapetu, dzegu, koru, jumtu, kāpņu laukumu – augstuma atzīmēm, augstumu izmēriem no grīdas līdz griestiem, tai skaitā iekārtiem griestiem, ārējo norobežojošo un starpstāvu pārsegumu konstrukciju slāņu aprakstu;

2.3.4. tehnisko iekārtu izvietojums (publiskām ēkām);

2.3.5. būvizstrādājumu specifikācijas;

2.3.6. galveno ēkas detaļu mezglu risinājumi (cokola, jumta, pārsegumu, logu, durvju pieslēgumu mezgli)

 

3. inženierrisinājumu daļa:

 

3.1. būvkonstrukcijas (pamati, pārsegumi, jumts un citas slodzi nesošas konstrukcijas) ar konstrukcijas būtiskāko slodžu uzņemšanas mezglu detalizāciju;

3.1.1. būvkonstrukciju detalizēta aprēķinu atskaite, kurā norādītas visas slodzes, slodžu shēmas un kopējais aprēķina modelis;

3.1.2. grafiskā daļa, kas ietver sekojošo konstrukciju plānus, griezumus, izklājumus un mezglus

3.2. ēkai nepieciešamie inženiertīkli (apkure (centralizētā, ar pieslēgumu pie PAS „Daugavpils siltumtīkli” tīkliem), vēdināšana un gaisa kondicionēšana, elektroapgāde, elektronisko sakaru tīkli, drošības sistēmas) un to risinājumi (pieslēguma shēmas, specifikācijas, griezumi) un inženiertīklu patēriņu aprēķini, slodzes un aksonometriskās shēmas;

3.3. citi inženierrisinājumi, ja tādi nepieciešami;

3.4. vides aizsardzības pasākumi;

3.5. būvizstrādājumu specifikācijas.

 

4. darbu organizēšanas projekts

 

5. Ugunsdrošības pasākumu pārskats

5.1. apraksts, kas ietver ēkas ugunsdrošības raksturlielumus, ugunsslodzi – ražošanas un noliktavu ēkām;

5.2. ģenerālplāna ugunsdrošības risinājumi (ēku un inženierbūvju izvietošana, ārējo ugunsdzēsības inženiertīklu izbūve, ugunsdzēsības un glābšanas darbu nodrošināšana);

5.3. ugunsdrošības prasības būvkonstrukcijām un plānošanas risinājumiem (piemēram, ugunsbīstamības risku izvērtēšana un ugunsbīstamo zonu apraksts, ēku un inženierbūvju ugunsnoturības pakāpes, prasības nesošām un norobežojošām būvkonstrukcijām, to ugunsizturības robežas un ugunsreakcijas klases, prasības būvkonstrukciju apdarei, telpu ugunsslodze, dūmu aizsardzības risinājumi, prasības pret uguns un dūmu izplatīšanos ugunsgrēka gadījumā, speciālie ugunsdrošības pasākumi, ņemot vērā ēku un inženierbūvju īpatnības);

5.4. evakuācijas nodrošināšanas risinājumi;

5.5. sprādziena aizsardzības risinājumi (telpās ar sprādzienbīstamu vidi);

5.6. ugunsaizsardzības sistēmas risinājumi (ugunsgrēka atklāšanas un trauksmes signalizācijas sistēma, stacionāra ugunsdzēsības sistēma, ugunsgrēka izziņošanas sistēma, dūmu un karstuma kontroles sistēmas);

5.7. nepārtrauktas elektroapgādes nodrošināšana ugunsaizsardzības sistēmām, avārijas un evakuācijas apgaismojumam;

5.8. paredzētie inženiertehnisko sistēmu ugunsdrošības risinājumi;

5.9. manuālās (primārās) ugunsdzēsības iekārtas (telpu nodrošināšana ar ugunsdzēsības aparātiem (aprēķins) un citu ugunsdrošības aprīkojumu);

5.10. īpašie ugunsdrošības pasākumi ekspluatācijas stadijā;

 

6. Ēkas energoefektivitātes novērtējums aprēķinātajai energoefektivitātei, ja to nosaka ēku energoefektivitātes likums

 

7. REKOMENDĀCIJAS UN NORĀDĪJUMI BŪVES UZTURĒŠANAI.

 

8. PIELIKUMI:

 

7.1. Būvprojekta ekspertīzes atzinums (t.sk. ekonomikas daļai) –  sagatavo pasūtītājs

7.2. Topogrāfiskās izpētes atskaite – sagatavo projektētājs

 

9. EKONOMISKĀ DAĻA

 

8.1. iekārtu, konstrukciju un būvizstrādājumu kopsavilkums;

8.2. būvdarbu apjoms;

8.3. izmaksu aprēķins (tāme).

 

10. PAPILDUS PRASĪBAS:

 

Būvvaldes būvprojekta minimālā sastāvā, būvprojekta eksemplārus sagatavot atbilstoši arhivēšanas prasībām.

 

Būvprojektu izstrādāt, ievērojot spēkā esošo būvniecības regulējumu, Daugavpils pilsētas domes Pilsētplānošanas un būvniecības departamenta priekšlikumus, pastāvošos LBN, LVS, noteikumus un normas.

Būvprojekta minimālā sastāvā, būvprojekta noformēšana jāveic ievērojot  Ministru kabineta 2015.gada 9.jūnija noteikumus Nr.281 „Noteikumi par Latvijas būvnormatīvu LBN 202-15 „Būvprojekta saturs un noformēšana”.

 

20. IZSTRĀDES TERMIŅI:

 

Saskaņota būvprojekta minimālā sastāvā iesniegšanas termiņš – 4 mēneši no līguma parakstīšanas dienas.

 

Saskaņota būvprojekta iesniegšana pasūtītājam ekspertīzes veikšanai – 8 mēneši no līguma parakstīšanas dienas.

 

Būvprojekta ar pozitīvu ekspertīzes slēdzienu iesniegšanas termiņš: ne vēlāk kā 1 (viens) mēnesis pēc būvprojekta ekspertīzes pirmā slēdziena saņemšanas.

 

Līguma izpildes gala termiņš (būvvaldē saskaņotais būvprojekts): 1 (viens) mēnesis pēc būvprojekta ekspertīzes pozitīvā slēdziena saņemšanas.

                 

 

  1. PIEVIENOTIE DOKUMENTI:

 

  1. Zemesgrāmatu apliecības
  2. Tehniskie noteikumi un prasības
  3. Daugavpils cietokšņa Stila rokasgrāmata. Daugavpils: SIA „Norrskog”, 2014. (elektroniskā veidā: https://failiem.lv/u/dzbaagw)

 

 

 

Sagatavoja:                                        A. Mahļins


Grafiskais pielikums

 

Aptuvenās projektējamās teritorijas robežas, kuras ir precizējamas projektēšanas laikā

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pielikums Nr.2

atklāta konkursa nolikumam

ar identifikācijas Nr. DPD 2017/81

 

Daugavpilī,                                                                           2018.gada ____._______________

 

Daugavpils pilsētas dome, reģistrācijas Nr.90000077325, juridiskā adrese: K.Valdemāra iela 1, Daugavpils, tās izpilddirektora _____________________ personā, kura darbojas uz Nolikuma pamata (turpmāk tekstā - Pasūtītājs), no vienas puses, un

__________________________________________________________________________, turpmāk šā līguma tekstā saukts Izpildītājs, no otras puses,

abi kopā un katrs atsevišķi turpmāk šā līguma tekstā saukti par Pusēm, pamatojoties uz  Daugavpils pilsētas domes veiktā iepirkuma (identifikācijas numurs DPD 2017/81) rezultātiem, un Izpildītāja  iesniegto piedāvājumu, noslēdz šādu līgumu:

 

  1. Līguma priekšmets

1.1. Pasūtītājs uzdod, un Izpildītājs apņemas izstrādāt _________________________________________ saskaņā ar Tehnisko specifikāciju un pretendenta iesniegto piedāvājumu iepirkumam (Līguma Pielikums Nr.1), un ievērojot visus šī Līguma nosacījumus.

1.2. Projekta izstrāde ietver sekojošu Projekta dokumentācijas un pakalpojumu apjomu:

  • projekta daļas saskaņā ar iepirkuma tehnisko specifikāciju un pasūtītāja prasībām;
  • Projekta dokumentācijas izstrāde, izmantojot savus darbiniekus un materiālus;
  • Projekta dokumentācijas saskaņošana Būvvaldē.
  • Izpildītājs apņemas veikt autoruzraudzību pēc būvdarbu uzsākšanas uz būvdarbu veikšanas laiku (līdz objekta nodošanai pasūtītājam). Projektētājam ir jāveic objekta autoruzraudzība atbilstoši normatīvajiem aktiem. Par autoruzraudzības veikšanu puses slēdz atsevišķu autoruzraudzības līgumu, par cenu, kas ir noteikta pretendenta finanšu piedāvājumā iepirkumam DPD 2017/81).
  1. Darbu izpildes termiņš
    • Līgums stājas spēkā ar tā parakstīšanas brīdi.
    • Saskaņota būvprojekta minimālā sastāvā un iesniegšanas termiņš – 4 (četri) mēneši no līguma parakstīšanas dienas.
    • Saskaņota būvprojekta iesniegšana pasūtītājam ekspertīzes veikšanai - 8 (astoņi) mēneši no līguma parakstīšanas dienas.
    • Būvprojekta ar pozitīvu ekspertīzes slēdzienu iesniegšanas termiņš: ne vēlāk kā 1 (viens) mēnesis pēc būvprojekta ekspertīzes pirmā slēdziena saņemšanas.
    • Līguma izpildes gala termiņš (būvvaldē saskaņotais būvprojekts): 1 (viens) mēnesis pēc būvprojekta ekspertīzes pozitīvā slēdziena saņemšanas.
  2. Līguma summa un norēķinu kārtība
    • Līguma summa par projektēšanas darbiem atbilstoši Finanšu piedāvājumam tiek noteikta EUR _____________ (_________________) bez PVN. Kopējā līguma summa sastāda EUR ___________ (____________________), tai skaitā PVN 21 % (divdesmit viens procents) EUR ____________ (_______________ ). Papildus tam, summa par autoruzraudzības veikšanu atbilstoši finanšu piedāvājumam sastāda EUR __________ (_______________________) bez PVN. Pirms būvdarbu uzsākšanas, par autoruzraudzības veikšanu puses slēdz atsevišķu autoruzraudzības līgumu ar šādu apmaksas kārtību: katru mēnesi, proporcionāli izpildīto būvdarbu vērtībai; pēdējais maksājums 20 (divdesmit) kalendāro dienu laikā pēc visu būvdarbu izpildes un nodošanas.
    • Maksājums 15% apmērā no līguma summas tiks veikts 20 darba dienu laikā pēc Būvprojekta minimālā sastāvā iesniegšanas pasūtītājam, būvatļaujas saņemšanas, pieņemšanas-nodošanas akta parakstīšanas un rēķina saņemšanas.
    • Maksājums 35% apmērā no līguma summas tiks veikts 20 darba dienu laikā pēc Būvprojekta iesniegšanas pasūtītājam ekspertīzes veikšanai, pieņemšanas-nodošanas akta parakstīšanas un rēķina saņemšanas.
    • Maksājums 50% apmērā no līguma summas tiks veikts 20 darba dienu laikā pēc līguma pilnīgas izpildes, Darba pieņemšanas- nodošanas akta parakstīšanas un rēķina saņemšanas.
    • Gadījumā, ja tiek mainīta Latvijas Republikas nodokļu likumdošana, Puses vienojas atstāt nemainīgu Līguma noteikto samaksu bez PVN par darbu. Šādu grozījumu gadījumā tiek mainīta Līguma kopējā summa atbilstoši nodokļu likmes izmaiņām.
    • Finanšu līdzekļu trūkuma dēļ Pasūtītājs ir tiesīgs vienpusēji apturēt darbu izpildi. Darbu apturēšanas gadījumā, Puses veic grozījumus Darbu izpildes kalendārajā plānā, grozot tikai darbu izpildes termiņus, nevis darbu izpildes ilgumu. Pasūtītāja tiesības apturēt darbu izpildi nav uzskatāmas par Pasūtītāja vainu un nevar būt par pamatu uzņēmējam prasīt no Pasūtītāja jebkādu kompensāciju vai līgumsodu.
  1. Projekta dokumentācijas nodošanas un pieņemšanas kārtība

4.2. Projekta dokumentācijas iesniegšana Pasūtītājam tiek fiksēta ar dokumentācijas nodošanas aktu.

4.2.1. Pasūtītājs apliecina Projekta dokumentācijas saņemšanu, parakstot dokumentācijas nodošanas aktu.

4.2.2. Pasūtītājam jāsaskaņo iesniegtā Projekta Dokumentācija vai jāiesniedz rakstisks ziņojums Izpildītājam par neatbilstību un nepieciešamajiem labojumiem 10 (desmit) darba dienu laikā pēc Projekta Dokumentācijas saņemšanas.

4.3. Šajā Līgumā noteikto darbu izpilde tiek fiksēta ar Darba pieņemšanas aktu.

4.3.1. Pasūtītājs paraksta Darba pieņemšanas aktu 10 (desmit) darba dienu laikā pēc tā saņemšanas vai arī rakstiskā veidā norāda uz Projekta dokumentācijas neatbilstību Līguma prasībām.

4.3.2. Pamatotu pretenziju gadījumā Puses sastāda aktu par nepieciešamajiem labojumiem un papildinājumiem izstrādātajā Projekta Dokumentācijā, un to izpildes termiņiem.

  1. Izmaiņas Projekta Dokumentācijā:

5.1. Visas izmaiņas saskaņotā Projekta Dokumentācijā Pasūtītājs pieprasa Izpildītājam ar rakstisku ziņojumu, ko parakstījis Pasūtītājs vai tā pilnvarotā persona.

  1. Izpildītāja pienākumi un tiesības

6.1. Izpildītājam jāizstrādā Projekta Dokumentācija un jāsniedz pakalpojumi atbilstoši šī Līguma nosacījumiem.

6.2. Sagatavojot Projekta Dokumentāciju, Izpildītājam jāievēro spēkā esošā LR likumdošana, Līguma Pielikuma Nr.1 noteikumi un Pasūtītāja norādījumi.

6.3. Izpildītājs apņemas ievērot informācijas konfidencialitāti, neizmantot to paša vai jebkuras trešās personas labā, neizpaust trešajām personām un nelietot citādi kā tikai Līgumā noteikto pienākumu izpildīšanas nodrošināšanai.

6.4. Izpildītājs apņemas nodrošināt savu dalību pasūtītāja rīkojamās sapulcēs Līguma izpildes laikā.

6.5. Izpildītājs apņemas piecu darbdienu laikā no iepirkuma līguma parakstīšanas dienas iesniegt Pasūtītājam bankas vai apdrošināšanas sabiedrības līgumsaistību izpildes garantijas oriģinālu 10% apmēra no līguma summas bez PVN, vai arī iemaksāt šo summu pasūtītāja bankas kontā.. Par minētā dokumenta nodošanu – pieņemšanu tiek sastādīts akts, kas kopā ar minētajiem dokumentiem pievienojams Līgumam kā neatņemamas sastāvdaļas. Par līgumsaistību izpildes garantijas oriģināla neiesniegšanu vai iemaksas neveikšanu šajā punktā noteiktajā termiņā, Pasūtītājs no jebkura maksājuma, kas pienākas izpildītājam, ir tiesīgs ieturēt soda naudu EUR 100 (simts euro) apmērā no Līguma kopējās summas par katru nokavēto dienu, bet ne vairāk kā 10% no Līguma summas bez PVN.

  • Gadījumā, ja līgumsaistību izpildes nodrošinājums tiks iesniegts, iemaksājot šo summu pasūtītāja bankas kontā, tad līgumsaistību izpildes nodrošinājuma summa tiks atgriezta pēc līguma izpildes, līguma 3.4.punktā noteiktajos termiņos.
  1. Pasūtītāja pienākumi un tiesības 7.1. Pasūtītājam jāsniedz visa nepieciešamā dokumentācija un informācija, kas nepieciešama Projekta Dokumentācijas izstrādāšanai pēc iespējas īsākā laika periodā. Pasūtītājs ir atbildīgs par iesniegtās dokumentācijas un informācijas pareizību, Izpildītājs pieņem to kā pareizu un nav atbildīgs par šīs informācijas atbilstības pārbaudi.

7.2. Pasūtītāja sagatavotajai tehniskajai specifikācijai jāatbilst normatīvajiem aktiem.

7.3. Pasūtītājs nodrošina Izpildītāja piekļūšanu objektam šī Līguma izpildes laikā.

7.4. Pasūtītājam ir tiesības izvirzīt pretenzijas par Projekta Dokumentāciju, ja tā pilnīgi vai daļēji neatbilst Līguma pielikumam Nr.1, normatīvajiem aktiem vai satur kļūdainus risinājumus.

  1. Pušu atbildība

8.1. Puses ir atbildīgas par šajā Līgumā norādīto saistību pildīšanu, kā arī Latvijas Republikas un Eiropas Savienības likumdošanas ievērošanu. Pušu saistības pret otru Pusi vai trešajām personām ietver atbildību par zaudējumiem, kas nodarīti otrajai Pusei vai trešajām personām saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.

8.2. Izpildītāja atbildība kļūdainu risinājumu gadījumā ietver nepieciešamo korekciju izstrādāšanu Projekta Dokumentācijā bez papildu izmaksām Pasūtītājam.

8.3. Autortiesības:

8.3.1. Izpildītājam ir saglabātas autortiesības uz uzmetumiem, skicēm un apjoma risinājumiem, kā arī cita veida arhitektūras un būvniecības dokumentāciju, kas izstrādāti Projekta Dokumentācijas ietvaros, neatkarīgi no to izmantošanas veida.

8.4. Sankcijas:

8.4.1. Jebkura Darbu izpildes termiņa nokavēšanas gadījumā Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt līgumsaistību izpildes garantijas 10% apmēra no līguma summas bez PVN izpildi.

  1. Līguma apturēšana, izbeigšana, izpilde

9.1. Jebkura Puse ir tiesīga vienpusēji apturēt Līguma darbību, pārtraucot savu saistību izpildi saskaņā ar šo Līgumu, rakstiski paziņojot par to otrai Pusei, ja otra Puse nav izpildījusi saistību, kas tieši apgrūtina pirmās Puses savlaicīgu saistību izpildi.

9.2. Jebkura Puse ir tiesīga vienpusēji izbeigt šo Līgumu, ja otra Puse nav izpildījusi vienu vai vairākas saistības, un, pēc rakstiska brīdinājuma saņemšanas, saistību nepildīšana nav novērsta 15 (piecpadsmit) darba dienu laikā. Šajā gadījumā Puse, kas pēc rakstiska brīdinājuma nav izpildījusi saistību, par kuru tika norādīts rakstiskajā brīdinājumā,  maksā otrai Pusei līgumsodu 15% apmērā no Līguma kopējās summas.

9.3. Līgums tiek uzskatīts par izpildītu, kad Puses ir pilnā mērā izpildījušas šī Līguma saistības.

  1. Strīdu izšķiršanas kārtība

10.1. Strīdus, kas Pusēm rodas šī Līguma sakarā, vispirms jāmēģina atrisināt Pusēm vienojoties.

10.2. Ja Puses nevar panākt kopīgi pieņemamu risinājumu, strīdīgais jautājums izskatāms tiesā saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošo likumdošanu.

  1. Nepārvarama vara

11.1. Puses nav atbildīgas, iestājoties nepārvaramas varas apstākļiem, tādiem kā ugunsgrēks, dabas stihijas, karš, jebkura rakstura karadarbības, nelabvēlīgi valsts pārvaldes iestāžu akti, kā arī jebkuri ārkārtēja rakstura apstākļi, kurus Puses nevarēja ne paredzēt, ne novērst saprātīgiem līdzekļiem. Šādā gadījumā saistību izpildes termiņš tiek atlikts attiecīgi termiņam, kurā darbosies šie apstākļi.

11.2. Pusei, kuras saistību izpildi apgrūtina nepārvaramas varas apstākļi, nekavējoties jānosūta paziņojums (kopā ar jebkādu paziņojumu vai informāciju, ko tas saņēmis par nepārvaramas varas apstākļiem) otrai Pusei, informējot par nepārvaramas varas iestāšanos un tās sekām, kā arī jāpieliek visas pūles, lai mazinātu nepārvaramas varas kaitīgās sekas.

11.3. Gadījumā, ja rodas nepārvaramas varas apstākļi, kas ietekmē šī Līguma izpildes termiņus, bet Līgums tomēr var tikt izpildīts, Puses saskaņo savu turpmāko rīcību par Līguma izpildi un izpildes termiņiem. Ja nepārvaramas varas apstākļi turpinās ilgāk par vienu mēnesi, Pusēm ir tiesības vienpusēji izbeigt šī Līguma darbību, veicot norēķinu par Izpildītāja faktiski padarīto darbu.

  1. Citi noteikumi

12.1. Likumdošana un Līguma valoda:

12.1.1. Šis Līgums tiek slēgts saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.

12.1.2. Šī Līguma valoda ir Latvijas Republikas valsts valoda.

12.1.3. Projekta Dokumentācijas valoda ir Latvijas Republikas valsts valoda. Ja ir nepieciešams Projekta Dokumentācijas tulkojums svešvalodā, tas tiek veikts pēc līgumslēdzēju pušu atsevišķas vienošanās.

12.2. Lai sekmīgi vadītu šī Līguma izpildi, Izpildītājs un Pasūtītājs nozīmē kontaktpersonas, kurām ir tiesības darboties Pušu vārdā saistībā ar šo Līgumu. Pusēm ir tiesības nomainīt kontaktpersonas, savlaicīgi par to brīdinot otru Pusi.

12.3. Pušu atbildīgās personas tiek nozīmētas ar Pušu rīkojumiem.

12.4. Apakšuzņēmēji:

12.4.1. Izpildītājs ir atbildīgs par Projekta Dokumentācijas izstrādāšanu un pakalpojumiem, ko veic tā Apakšuzņēmēji.

12.5. Nepieciešamības gadījumā Izpildītājs izstrādā papildu risinājumus. Ja papildu risinājumus (t.sk. detalizēto rasējumu, ja attiecināms) izstrādā apakšuzņēmējs vai trešā puse, tie saskaņojami ar Izpildītāju.

12.6. Visi paziņojumi, lūgumi, prasības un cita korespondence šī Līguma saistībā notiek rakstveidā.

12.7. Šis Līgums ir noformēts uz 4 (četrām) lapām 2 (divos) eksemplāros, un tiem ir līdzvērtīgs juridisks spēks. Visi pielikumi pie šī Līguma, kas sastādīti rakstveidā un ir abu Pušu parakstīti, ir šī Līguma neatņemama sastāvdaļa.

12.8. Līguma labojumi, grozījumi un papildu vienošanās ir spēkā tikai tad, ja tie ir noformēti rakstveidā un tos ir parakstījušas abas Puses.

12.9. Līguma pielikumi: Līguma pielikums Nr. 1 – pretendenta iesniegtais piedāvājums iepirkumam uz __ lpp;

Pušu juridiskās adreses, norēķinu konti un paraksti:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pielikums Nr.3

atklāta konkursa nolikumam

ar identifikācijas Nr. DPD 2017/81

 

Pretendenta pieredze

 

N.p.k.

Objekts

Laika periods

Pasūtītāja kontaktinformācija

(nosaukums un telefona numurs)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Personāla pieredze

 

N.p.k.

Objekts

Laika periods

Pasūtītāja kontaktinformācija

(nosaukums un telefona numurs)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pielikums Nr.4

iepirkuma nolikumam

ar identifikācijas Nr. DPD 2017/81

 

Pretendenta finanšu piedāvājums

 

Pretendents:  ___________________________________________________________________

 

Iepirkuma nosaukums: ___________________________________________________________________

Kam:  ___________________________________________________________________

No:

 

1.     Pārskatot augšminētos Iepirkuma dokumentus un Līguma projekta noteikumus, mēs, apakšā parakstījušies, piedāvājam iepirkuma dokumentācijā noteiktajos termiņos veikt Būvprojekta izstrādi un autoruzraudzību kempinga izveidei Aleksandra ielā, Daugavpilī, kā arī uz sava rēķina līguma darbības laikā izlabot jebkurus defektus, kā to paredz Līguma noteikumi un tehniskās specifikācijas prasības:

 

 

Piedāvātā līgumcena (EUR bez PVN):

1.

Būvprojekta izstrāde

 

2.

Autoruzraudzība

 

 

Pavisam KOPĀ, EUR bez PVN:

 

 

 

 

  1. Mēs apņemamies, ja mūsu Piedāvājums tiks pieņemts, iepirkuma nolikumā ietvertos Darbus uzsākt un pabeigt Piedāvājumā noteiktajā laikā.
  2. Šis piedāvājums ir spēkā līdz gada 3.septembrim un tas mums būs saistošs un var tikt apstiprināts jebkurā brīdī līdz noteiktā perioda beigām.

 

 

___________ ____________________

(vieta)                    (datums)

 

Paraksts __________________ (statuss)___________________________________

 

Pilnvarots parakstīt piedāvājumu ____________________________________ vārdā

                                   

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!