DPD 2017/153, Būvuzraudzība būvniecības darbiem - jaunas ēkas būvniecībai Daugavpils pilsētas Ziemeļu rūpnieciskās teritorijas infrastruktūras attīstības II kārtai

Последний раз информация обновлена 26.04.2024, 14:19
Номер идентификации:
DPD 2017/153
Статус закупки:
Завершен
Тип закупок:
Открытый конкурс
Заказчик:
Daugavpils valstspilsētas pašvaldība
Дата публикации:
06.12.2017
Срок подачи:
16.01.2018 00:00:00
Прикрепленные файлы:
  1. Iepirkuma identifikācijas numurs DPD 2017/153

 

  1. Pasūtītāja nosaukums, adrese un citi rekvizīti

Daugavpils pilsētas dome, reģistrācijas Nr.90000077325, adrese: K. Valdemāra ielā 1, Daugavpilī, LV-5401, tālrunis: 5404338, fakss 5421941.

 

  1. Iepirkuma priekšmeta apraksts, apjoms, atbilstošākais CPV kods vai kodi
    • Būvuzraudzība būvniecības darbiem - jaunas ēkas būvniecībai Daugavpils pilsētas Ziemeļu rūpnieciskās teritorijas infrastruktūras attīstības II kārtai (SAM 5.6.2.), apjoms atbilstoši tehniskajai specifikācijai.
    • CPV kods: 71247000-1 (Būvdarbu uzraudzība)

 

  1. Iepirkuma priekšmeta daļas un to apjoms, ja tādas tiek noteiktas, un piedāvājumu iesniegšanas noteikumi iepirkuma priekšmeta daļās, ja tādas tiek noteiktas

 

Iepirkuma priekšmets nav sadalīts daļās.

 

  1. Noteikumi attiecībā uz vispārīgo vienošanos (ja attiecināms)

Nav attiecināms

 

  1. Iepirkuma līguma izpildes laiks un vieta
    • Līguma izpildes vieta: Latvijas Republika, Daugavpils.
    • Līguma izpildes laiks: līdz objekta nodošanai ekspluatācijā (provizoriski 12 mēneši).

 

  1. Piedāvājumu iesniegšanas un atvēršanas vieta, datums un laiks
    • Piedāvājumus drīkst iesniegt sākot ar dienu, kad paziņojums par līgumu ir publicēts Iepirkumu uzraudzības biroja mājas lapā
    • Saskaņā ar publisko iepirkumu likuma 39.panta pirmo daļu, piedāvājumi konkursā ir iesniedzami tikai elektroniski, izmantojot Valsts reģionālās attīstības aģentūras mājaslapā pieejamās Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmu[1]. Ārpus Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas iesniegtie piedāvājumi tiks atzīti par neatbilstošiem Nolikuma prasībām.
    • Piedāvājumu iesniegšanas pēdējais termiņš – ne vēlāk kā līdz 2018.gada 16.janvārim, 10:00 pēc vietējā laika.
    • Komisija atver elektroniski iesniegtos piedāvājumus tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām. Piedāvājumu elektroniska atvēršana paredzēta gada 16.janvārī, plkst.10.00.
    • Piedāvājumu atvēršana notiek izmantojot Valsts reģionālās attīstības aģentūras mājaslapā pieejamos rīkus piedāvājumu elektroniskai saņemšanai.
    • Piedāvājumu atvēršanas sanāksmē var piedalīties visi pretendenti vai to pārstāvji. Iesniegto piedāvājumu atvēršanas procesam var sekot līdzi tiešsaistes režīmā Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā.
    • Ja Pretendents piedāvājuma datu aizsardzībai izmantojis piedāvājuma šifrēšanu, Pretendentam ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) minūtes pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām iepirkuma komisijai jāiesniedz elektroniskā atslēga ar paroli šifrētā dokumenta atvēršanai.
    • Piedāvājumu vērtēšanu un lēmumu pieņemšanu komisija veic slēgtā sēdē.

 

  1. Ieinteresēto piegādātāju sanāksmes norises vieta, datums un laiks, ja tāda sanāksme tiek paredzēta

Iepirkuma komisija rīko ieinteresēto piegādātāju sanāksmi, ja ne vēlāk kā 10 dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas ir saņemti vismaz divu ieinteresēto piegādātāju priekšlikumi rīkot ieinteresēto piegādātāju sanāksmi.

Sanāksmi rīko ne vēlāk kā piecas dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas, un informāciju par sanāksmi ievieto pircēja profilā vismaz trīs dienas iepriekš.

 

  1. Prasības attiecībā uz piedāvājuma noformējumu un iesniegšanu
    • Piedāvājums jāiesniedz elektroniski Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā, ievērojot šādas Pretendenta izvēles iespējas:
      • izmantojot Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas piedāvātos rīkus, aizpildot minētās sistēmas e-konkursu apakšsistēmā šā iepirkuma sadaļā ievietotās formas;
      • elektroniski aizpildāmos dokumentus elektroniski sagatavojot ārpus Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas un augšupielādējot sistēmas attiecīgajās vietnēs aizpildītas PDF formas, t.sk. ar formā integrētajiem failiem (šādā gadījumā pretendents ir atbildīgs par aizpildāmo formu atbilstību dokumentācijas prasībām un formu paraugiem);
      • elektroniski (PDF formas veidā) sagatavoto piedāvājumu šifrējot ārpus e-konkursu apakšsistēmas ar trešās personas piedāvātiem datu aizsardzības rīkiem un aizsargājot ar elektronisku atslēgu un paroli (šādā gadījumā Pretendents ir atbildīgs par aizpildāmo formu atbilstību dokumentācijas prasībām un formu paraugiem, kā arī dokumenta atvēršanas un nolasīšanas iespējām).
    • Sagatavojot piedāvājumu, Pretendents ievēro, ka:
      • Pieteikuma veidlapa, tehniskais un finanšu piedāvājums jāaizpilda tikai elektroniski, atsevišķā elektroniskā dokumentā ar Microsoft Office 2010 (vai vēlākas programmatūras versijas) rīkiem lasāmā formātā.
      • Iesniedzot piedāvājumu, Pretendents ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu paraksta vismaz Pretendenta pieteikumu (sk.Konkursa nolikuma 14.1.punktu). Pieteikumu paraksta Pretendentu pārstāvēt tiesīgā persona, pievienojot pārstāvību apliecinošu dokumentu (piemēram, pilnvaru);
      • Citus dokumentus Pretendents pēc saviem ieskatiem ir tiesīgs iesniegt elektroniskā formā, gan parakstot ar Elektronisko iepirkumu sistēmas piedāvāto elektronisko parakstu, gan parakstot ar drošu elektronisko parakstu.
    • Piedāvājums jāiesniedz latviešu valodā, kvalifikāciju apliecinošie dokumenti (piemēram, sertifikāti) var tikt iesniegti citā valodā ar pievienotu Pretendenta apliecinātu tulkojumu latviešu valodā.
    • Ja Pretendents iesniedzis kāda dokumenta kopiju, to apliecina atbilstoši Dokumentu juridiskā spēka likumam. Ja dokumenta kopija nav apliecināta atbilstoši šajā apakšpunktā minēto normatīvo aktu prasībām, Pasūtītājs, ja tam rodas šaubas par iesniegtā dokumenta kopijas autentiskumu, Publisko iepirkumu likuma 41.panta piektās daļas kārtībā var pieprasīt, lai Pretendents uzrāda dokumenta oriģinālu vai iesniedz apliecinātu dokumenta kopiju.
    • Iesniedzot piedāvājumu, Pretendents pilnībā atzīst visus Nolikumā (t.sk. tā pielikumos un formās, kuras ir ievietotas Elektronisko iepirkumu sistēmā e-konkursu apakšsistēmas šā iepirkuma sadaļā) ietvertos nosacījumus.
    • Iesniegtie piedāvājumi, izņemot, ja pretendents piedāvājumu atsauc, paliek Pasūtītāja īpašumā.
    • Piedāvājums jāsagatavo tā, lai nekādā veidā netiktu apdraudēta Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas darbība un nebūtu ierobežota piekļuve piedāvājumā ietvertajai informācijai, tostarp piedāvājums nedrīkst saturēt datorvīrusus un citas kaitīgas programmatūras vai to ģeneratorus, vai, ja piedāvājums ir šifrēts, Pretendentam noteiktajā laikā (ne vēlāk kā 15 minūšu laikā pēc piedāvājumu atvēršanas uzsākšanas) jāiesniedz derīga elektroniska atslēga un parole šifrētā dokumenta atvēršanai
    • Ja piedāvājums saturēs kādu no šajā punktā minētajiem riskiem, tas netiks izskatīts.
    • Ja pretendenta iesniegtais piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām vai noteikumiem, tad iepirkumu komisija ir tiesīga noraidīt pretendenta iesniegto piedāvājumu.

 

  1. Prasības piedāvājuma nodrošinājumam, ja tāds paredzēts
    • Piedāvājuma nodrošinājums ir iepirkuma procedūras dokumentos paredzēta naudas summas iemaksa pasūtītāja norādītajā kontā, bankas vai apdrošināšanas sabiedrības garantija par noteiktu naudas summu, kuru pretendents kopā ar piedāvājumu iesniedz pasūtītājam kā nodrošinājumu piedāvājuma spēkā esībai. Piedāvājuma nodrošinājuma oriģinālu pretendents iesniedz pēc Pasūtītāja pieprasījuma, Pasūtītāja noteiktajā termiņā.

Apdrošināšanas sabiedrības garantijas oriģinālam ir pievienojams dokuments, kas apliecinātu, ka uz piedāvājuma iesniegšanas brīdi par šo garantiju ir veikta apmaksa pilnā apmērā.

  • Kopā ar piedāvājumu iesniedzams piedāvājuma nodrošinājums (elektroniski), piestādot bankas vai apdrošināšanas sabiedrības garantiju šādos apmēros: EUR 800 (astoņi simti euro).
  • Piedāvājuma nodrošinājumu ir iespējams iemaksāt Daugavpils pilsētas domes bankas kontā: A/S SWEDBANK, kods HABALV22, N/k LV69HABA0001402041250, kā maksājuma mērķi norādot “Piedāvājuma nodrošinājums iepirkumam DPD 2017/153”.
  • Minimālais piedāvājuma nodrošinājuma spēkā esības termiņš ir gada 2.maijs.
  • Nepieciešamības gadījumā Pasūtītājs var pieprasīt, lai pretendenti pagarina minimālo piedāvājuma nodrošinājuma spēkā esības termiņu par konkrētu papildus periodu. Saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 50.panta trešo daļu, piedāvājuma nodrošinājuma termiņš nedrīkst pārsniegt 6 mēnešus, skaitot no piedāvājumu atvēršanas dienas.
  • Bankas vai apdrošināšanas sabiedrības garantijas nosacījumiem jāatbilst šādām prasībām:
    • Piedāvājuma nodrošinājums ir spēkā īsākajā no šādiem termiņiem, izņemot Publisko iepirkumu likuma 50.panta sestajā daļā minēto gadījumu:

1) iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajā minimālajā piedāvājuma nodrošinājuma spēkā esības termiņā;

2) ja iepirkuma procedūras dokumentos ir noteikts, ka pretendents, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, pēc iepirkuma līguma noslēgšanas iesniedz saistību izpildes nodrošinājumu, — līdz dienai, kad izraudzītais pretendents iesniedz šādu saistību izpildes nodrošinājumu;

3) līdz iepirkuma līguma noslēgšanai.

  • Nodrošinājuma devējs izmaksā pasūtītājam vai pasūtītājs ietur pretendenta iemaksāto piedāvājuma nodrošinājuma summu, ja:

1) pretendents atsauc savu piedāvājumu, kamēr ir spēkā piedāvājuma nodrošinājums;

2) pretendents, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, pasūtītāja noteiktajā termiņā nav iesniedzis tam iepirkuma procedūras dokumentos un iepirkuma līgumā paredzēto saistību izpildes nodrošinājumu;

3) pretendents, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, neparaksta iepirkuma līgumu pasūtītāja noteiktajā termiņā.

  • Konkursa piedāvājums, kam nebūs nodrošinājuma, tiks atzīts par konkursa prasībām neatbilstošu un netiks izskatīts.
  • Attiecībā uz pretendentu, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, piedāvājuma nodrošinājums ir spēkā līdz dienai, kad šī persona iesniedz līgumsaistību izpildes nodrošinājumu.

 

  1. Prasības saistību izpildes nodrošinājumam, ja tāds paredzēts
    • Iepirkuma līgumā projektā ir paredzēts līgumsaistību izpildes nodrošinājums tam, ka Līguma Izpildītājs pienācīgi un pareizi izpildīs Līgumos minētās saistības.
    • Līgumsaistību izpildes nodrošinājuma veids: bankas vai apdrošināšanas sabiedrības garantijas oriģināls. atbilstoši iepirkuma līguma projekta nosacījumiem.
    • Līgumsaistību izpildes nodrošinājuma apmērs ir 10% (desmit procenti) no līguma summas bez PVN.
    • Līgumsaistību izpildes nodrošinājums ir spēkā šādā termiņā: no tā izdošanas datuma līdz visu darbu pieņemšanas-nodošanas akta parakstīšanai, minēto termiņu nosakot šādi: pie konkursa nolikumā paredzētā provizoriskā izpildes laika pieskaitot papildus 2 mēnešus.
    • Līgumsaistību izpildes nodrošinājumam ir jāatbilst šādām prasībām: Banka vai apdrošināšanas sabiedrība apņemas bez nosacījumiem un neatsaucami garantēt kā primārais saistību nesējs maksājuma(u) veikšanu pēc pasūtītāja pirmās prasības, ko parakstījusi pasūtītāja paraksttiesīga persona, saņemšanas, kur pasūtītājs paziņos, ka Līguma Izpildītājs nepilda minētā Līguma saistības (tostarp, bet ne tikai: kad iestājas tādi notikumi, kas pasūtītajam dod tiesības pārtraukt līgumu vienpusējā kārtā, turklāt neatkarīgi no tā, vai ir vai nav iesniegts paziņojums par līguma pārtraukšanu; kad pasūtītājam ir nepieciešams ieturēt līgumsodu vai neatmaksāto avansa summu; kad pasūtītājam ir nepieciešams kompensēt saistību neizpildes rezultātā pasūtītājam nodarītos zaudējumus), un bez jebkādiem iebildumiem par jebkuru summu iepriekš noteiktajās robežās. Pasūtītājam nav nepieciešams pierādīt vai dot pamatojumu vai iemeslus savai prasībai. Banka vai apdrošināšanas sabiedrība apņemas izmaksāt pasūtītājam pieprasīto summu ņemot vērā jebkuru prasību, kas izdarīta pirms līgumsaistību nodrošinājuma termiņa beigām. Saistību izpildes nodrošinājuma summa samazināsies par jebkuru summu, kuru Banka vai apdrošināšanas sabiedrība izmaksās saskaņā ar pasūtītāja pieprasījumu. Jebkurš strīds sakarā ar saistību izpildes nodrošinājumu tiks izskatīts attiecīgās piekritības tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.

 

  1. Atsauce uz Publisko iepirkumu likuma panta pirmo daļu un norāde, ka pretendentu izslēgšanas gadījumi tiks pārbaudīti Publisko iepirkumu likuma 42. pantā noteiktajā kārtībā

Pretendentu izslēgšanas gadījumi tiks pārbaudīti Publisko iepirkumu likuma 42. pantā noteiktajā kārtībā: 42. pants. Pretendentu izslēgšanas noteikumi (https://likumi.lv/ta/id/287760-publisko-iepirkumu-likums#p42&pd=1)

Publisko iepirkumu likuma 43.panta 2.daļa nosaka: ”Ja pretendents vai personālsabiedrības biedrs, ja pretendents ir personālsabiedrība, atbilst šā likuma 42.panta pirmās daļas 1., 3., 4., 5., 6. vai 7. punktā minētajam izslēgšanas gadījumam, pretendents norāda to piedāvājumā un, ja tiek atzīts par tādu, kuram būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības, iesniedz skaidrojumu un pierādījumus par nodarītā kaitējuma atlīdzināšanu vai noslēgtu vienošanos par nodarītā kaitējuma atlīdzināšanu, sadarbošanos ar izmeklēšanas iestādēm un veiktajiem tehniskajiem, organizatoriskajiem vai personālvadības pasākumiem, lai pierādītu savu uzticamību un novērstu tādu pašu un līdzīgu gadījumu atkārtošanos nākotnē.

 

  1. Publisko iepirkumu likuma panta otrajā daļā noteiktie pretendentu izslēgšanas gadījumi (ja attiecināms)

Nav attiecināms

 

  1. Prasības attiecībā uz pretendenta iespējām veikt profesionālo darbību, pretendenta saimniecisko un finansiālo stāvokli un tehniskajām un profesionālajām spējām, kā arī iesniedzamo informāciju, kas nepieciešama, lai pretendentu novērtētu saskaņā ar minētajām prasībām

 

Nr.

p./k.

Prasības

 

Iesniedzamā informācija, kas nepieciešama, lai pretendentu novērtētu saskaņā ar minētajām prasībām

14.1.

Atbilstība profesionālās darbības veikšanai

Pretendenta pieteikums ar ziņām par to, vai attiecīgais piegādātājs ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši reģistrācijas vai pastāvīgās dzīvesvietas valsts normatīvo aktu prasībām.

Papildus tam, ir jānorāda šāda informācija:

pretendenta adrese, telefona/faksa numurs, e-pasts, ziņas par to, vai pretendents ir MVU (mazais un vidējais uzņēmums)- Papildus informācija: https://www.iub.gov.lv/lv/node/98

 “Skaidrojums par mazajiem un vidējiem uzņēmumiem”; bankas rekvizīti: nosaukums, kods, konts; Persona, kura, gadījumā, ja pretendentam tiks piešķirtas tiesības slēgt iepirkuma līgumu, ir tiesīga parakstīt iepirkuma līgumu).

14.2.

Piedāvājumu ir parakstījusi paraksttiesīga persona

Kompetentas institūcijas izdotu dokumentu par pretendenta pārstāvības tiesībām, kā arī dokumentu, kas apliecina konkursa piedāvājumu parakstījušās personas tiesības pārstāvēt pretendentu, ja piedāvājumu neparaksta pretendenta likumiskais pārstāvis Par Latvijā reģistrētiem pretendentiem pasūtītājam pašam jāpārliecinās Uzņēmumu reģistra mājas lapā www.ur.gov.lv.

 

 

 

 

 

 

 

 

14.3.

 

Piecos iepriekšējos gados (2013., 2014, 2015., 2016., 2017. un 2018.gads līdz piedāvājumu iesniegšanai), pretendentam ir pieredze vismaz divu būvobjektu ar šādiem parametriem  būvuzraudzībā:

uzraudzīto būvdarbu izmaksām katrā no minētajiem objektiem jābūt ne mazākām kā EUR 1000000 (viens miljons euro) bez PVN.

Pieredzi apliecinošo objektu saraksts.

 

Pretendentam visu pieredzi apstiprinošo objektu tehniskie rādītāji jāapstiprina ar savu rakstisku informāciju, pievienojot pasūtītāja atsauksmi. un akta par objekta nodošanu ekspluatācijā kopiju. Ārvalstu pretendenti iesniedz attiecīgus līdzvērtīgus dokumentus.

Atbilstoši publisko iepirkumu likuma 46.panta 4.daļai, Piegādātājs var balstīties uz citu personu tehniskajām un profesionālajām iespējām, ja tas ir nepieciešams konkrētā iepirkuma līguma izpildei, neatkarīgi no savstarpējo attiecību tiesiskā rakstura. Šādā gadījumā piegādātājs pierāda pasūtītājam, ka tā rīcībā būs nepieciešamie resursi, iesniedzot šo personu apliecinājumu vai vienošanos par nepieciešamo resursu nodošanu piegādātāja rīcībā. Piegādātājs, lai apliecinātu profesionālo pieredzi vai pasūtītāja prasībām atbilstoša personāla pieejamību, var balstīties uz citu personu iespējām tikai tad, ja šīs personas veiks būvdarbus vai sniegs pakalpojumus, kuru izpildei attiecīgās spējas ir nepieciešamas.

14.4.

 

Pretendents nodrošina kvalificētu speciālistu (sertificētu būvuzraugu) piesaisti  visiem būvdarbu veidiem

 

Pretendents var piedāvāt vienu speciālistu vairākām pozīcijām, ja speciālists ir sertificēts vairākās jomās un tam katrā no jomām ir atbilstoša pieredze.

 

Pretendents iesniedz speciālistu sarakstu, kuri veiks iepirkuma priekšmetā paredzētos darbus, piestādot vienošanos ar katru šādu būvuzraugu, tai skaitā*:

 

 14.5.1.  Plānotais atbildīgais būvuzraugs ēku būvdarbu būvuzraudzībā (jāpievieno informācija, kas apliecina, ka speciālistam ir pieredze vismaz divu būvobjektu ar šādiem parametriem  būvuzraudzībā:

uzraudzīto būvdarbu izmaksām katrā no minētajiem objektiem jābūt ne mazākām kā EUR 1000000 (viens miljons euro) bez PVN.

14.5.2.  Plānotais būvuzraugs ūdensapgādes un kanalizācijas būvdarbu būvuzraudzībā (jāpievieno informācija, kas apliecina, ka speciālistam ir pieredze vismaz divu būvobjektu - jaunbūves, pārbūves vai atjaunošanas) būvuzraudzības veikšanā;

14.5.3.  Plānotais būvuzraugs siltumapgādes un ventilācijas būvdarbu būvuzraudzībā (jāpievieno informācija, kas apliecina, ka speciālistam ir pieredze vismaz divu būvobjektu - jaunbūves, pārbūves vai atjaunošanas būvuzraudzības veikšanā);

14.5.4.  Plānotais būvuzraugs elektroietaišu būvdarbu būvuzraudzībā (jāpievieno informācija, kas apliecina, ka speciālistam ir pieredze vismaz divu būvobjektu - jaunbūves, pārbūves vai atjaunošanas būvuzraudzības veikšanā);

14.5.5.  Plānotais būvuzraugs ceļu būvdarbu būvuzraudzībā (jāpievieno informācija, kas apliecina, ka speciālistam ir pieredze būvuzraudzības veikšanā vismaz divos būvobjektos).

14.5.6. Plānotais būvuzraugs elektronisko sakaru sistēmu un tīklu būvdarbu veikšanā.

 

*Informācija ir jāsniedz par pieciem iepriekšējiem gadiem (2013., 2014, 2015., 2016., 2017. un 2018.gads līdz piedāvājumu iesniegšanai).

14.5.

Pretendenta piedāvāties speciālisti piekrīt piedalīties iepirkuma līguma izpildē.

Katra speciālista rakstisks apliecinājums par piekrišanu piedalīties iepirkuma līguma izpildē.

Lūdzam ņemt vērā, ka Iepirkuma līguma izpildes laikā pretendents varēs nomainīt iesniegtajā piedāvājuma nominētus speciālistu/us vienīgi ar pasūtītāja rakstveida piekrišanu.

14.6.

Pretendents veiks darbus atbilstoši tehniskās specifikācijas prasībām, Eiropas savienībā un Latvijas Republikā spēkā esošajiem standartiem.

Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka Pretendents veiks darbus atbilstoši tehniskās specifikācijas prasībām, Eiropas savienībā un Latvijas Republikā spēkā esošajiem standartiem.

14.7.

Pretendents izprot iepirkuma līguma projektā iekļautus nosacījumus

Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka pretendents ir iepazinies ar nolikumā iekļauto līguma projektu un piekrīt līguma projekta nosacījumiem (Nolikuma 2.pielikums).

14.8

Pretendents ir pilnībā iepazinies ar būvprojektu, būvdarbu apjomiem un rasējumiem.

Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka pretendents ir pilnībā iepazinies ar būvprojektu, būvdarbu apjomiem un rasējumiem un par to, ka būvprojekts, būvdarbu apjomi un rasējumi pretendentam ir pilnībā saprotami.

 

  1. Noteikumi, kā piegādātāju apvienībām ir jāizpilda prasības attiecībā uz saimniecisko un finansiālo stāvokli vai tehniskajām un profesionālajām spējām

Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, Pasūtītājs var prasīt, lai apvienība, attiecībā uz kuru pieņemts lēmums slēgt iepirkuma līgumu, pēc savas izvēles izveidojas atbilstoši noteiktam juridiskam statusam vai noslēdz sabiedrības līgumu, vienojoties par apvienības dalībnieku atbildības sadalījumu, ja tas nepieciešams iepirkuma līguma noteikumu sekmīgai izpildei.

Atbilstību kvalifikācijas prasībām, kas izvirzītas saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 45. un 46.pantu, pretendents kā piegādātāju apvienība var apliecināt kopumā (piemēram, prasību par nepieciešamo finanšu apgrozījumu var apliecināt tikai viens no piegādātāju apvienības dalībniekiem vai arī vairāki dalībnieki kopumā u.tml.).

 

  1. Prasība norādīt apakšuzņēmējus
    • Pretendents iesniedz sarakstu ar apakšuzņēmējiem, norādot tikai apakšuzņēmējus, kuru sniedzamo pakalpojumu vērtība ir 10 procenti no kopējās iepirkuma līguma vērtības vai lielāka, un katram šādam apakšuzņēmējam izpildei nododamo iepirkuma līguma daļu.

Publisko iepirkumu likuma izpratnē apakšuzņēmējs ir pretendenta vai apakšuzņēmēja piesaistīta vai nolīgta persona, kura veic būvdarbus vai sniedz pakalpojumus, kas nepieciešami ar pasūtītāja noslēgta publiska būvdarbu vai pakalpojumu līguma izpildei neatkarīgi no tā, vai šī persona būvdarbus veic vai pakalpojumus sniedz pretendentam vai citam apakšuzņēmējam. Attiecīgi no minētā regulējuma izriet, ka pretendentam ir jānorāda ne tikai apakšuzņēmēji, bet arī šādu apakšuzņēmēju apakšuzņēmēji, kuri arī atbilst minētā panta otrās daļas nosacījumiem. Piemēram, gadījumā, ja apakšuzņēmējs veic 60% no līguma kopējās vērtības, savukārt tā piesaistītais apakšuzņēmējs – 30%, ir secināms, ka arī uz šādu apakšuzņēmēja apakšuzņēmēju attiecas Publisko iepirkumu likuma 42.pantā un 62.pantā minētie nosacījumi. Apakšuzņēmēja veicamo būvdarbu vai sniedzamo pakalpojumu kopējo vērtību nosaka, ņemot vērā apakšuzņēmēja un visu attiecīgā iepirkuma ietvaros tā saistīto uzņēmumu veicamo būvdarbu vai sniedzamo pakalpojumu vērtību. Minētā panta izpratnē par saistīto uzņēmumu uzskata kapitālsabiedrību, kurā saskaņā ar Koncernu likumu apakšuzņēmējam ir izšķirošā ietekme vai kurai ir izšķirošā ietekme apakšuzņēmējā, vai kapitālsabiedrību, kurā izšķirošā ietekme ir citai kapitālsabiedrībai, kam vienlaikus ir izšķirošā ietekme attiecīgajā apakšuzņēmējā.

 

  • Gadījumā, ja pretendents neplāno piesaistīt apakšuzņēmējus, pretendents iesniedz rakstisku apliecinājumu par to, ka iepirkuma līgumam izpildei nav plānots piesaistīt apakšuzņēmējus.

 

  1. Prasība pretendentam iesniegt būvdarbos vai pakalpojumu sniegšanā iesaistīto apakšuzņēmēju sarakstu atbilstoši Publisko iepirkumu likuma panta ceturtajai daļai (ja attiecināms)

Pasūtītājs pieprasa, lai pēc iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas un ne vēlāk kā uzsākot iepirkuma līguma izpildi, pretendents iesniedz pakalpojumu sniegšanā iesaistīto apakšuzņēmēju (ja tādus plānots iesaistīt) sarakstu, kurā norāda apakšuzņēmēja nosaukumu, kontaktinformāciju un to pārstāvēttiesīgo personu, ciktāl minētā informācija ir zināma. Sarakstā norāda arī piegādātāja apakšuzņēmēju apakšuzņēmējus. Pasūtītājs pieprasa, lai iepirkuma līguma izpildes laikā piegādātājs paziņo pasūtītājam par jebkurām minētās informācijas izmaiņām, kā arī papildina sarakstu ar informāciju par apakšuzņēmēju, kas tiek vēlāk iesaistīts pakalpojumu sniegšanā.

 

  1. Norāde uz tīmekļvietni, kur ir pieejama Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapa, prasības tās aizpildīšanai un iesniegšanai
    • Norāde uz tīmekļvietni: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=lv
    • Pasūtītājs pieņem Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu kā sākotnējo pierādījumu atbilstībai paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu atlases prasībām. Ja piegādātājs izvēlējies iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, lai apliecinātu, ka tas atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu atlases prasībām, tas iesniedz šo dokumentu arī par katru personu, uz kuras iespējām tas balstās, lai apliecinātu, ka tā kvalifikācija atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām, un par tā norādīto apakšuzņēmēju, kura sniedzamo pakalpojumu vērtība ir vismaz 10 procenti no iepirkuma līguma vērtības. Piegādātāju apvienība iesniedz atsevišķu Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu par katru tās dalībnieku.
    • Piegādātājs var pasūtītājam iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, kas ir bijis iesniegts citā iepirkuma procedūrā, ja apliecina, ka tajā iekļautā informācija ir pareiza.
    • Pasūtītājam jebkurā iepirkuma procedūras stadijā ir tiesības prasīt, lai pretendents iesniedz visus vai daļu no dokumentiem, kas apliecina atbilstību paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu atlases prasībām. Pasūtītājs nepieprasa tādus dokumentus un informāciju, kas ir tā rīcībā vai ir pieejama publiskās datubāzēs.
    • Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta piemērošanas kārtību iepirkuma procedūrās nosaka Ministru kabinets. Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapu paraugus nosaka Eiropas Komisijas 2016. gada 5. janvāra Īstenošanas regula 2016/7, ar ko nosaka standarta veidlapu Eiropas vienotajam iepirkuma procedūras dokumentam.

 

  1. Piedāvājumu izvērtēšanas kritēriji

Pasūtītājs piešķir iepirkuma līguma slēgšanas tiesības saimnieciski visizdevīgākajam piedāvājumam, kuru nosaka, ņemot vērā tikai cenu (pasūtītājs izvēlēsies piedāvājumu, kas būs atbilstošs visām iepirkuma procedūras dokumentācijas prasībām un kura cena būs zemākā).

Ja pirms tam, kad pasūtītājs pieņems lēmumu par iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu, konstatēs, ka vismaz divu piedāvājumu novērtējums ir vienāds, izšķirošais piedāvājuma izvēles kritērijs, atbilstoši kuram pasūtītājs izvēlēsies piedāvājumu, būs tas, ka izraudzīto piedāvājumu iesniedzis piegādātājs, kas ir nacionāla līmeņa darba devēju organizācijas biedrs un ir noslēdzis koplīgumu ar arodbiedrību, kas ir nacionāla līmeņa arodbiedrības biedre (ja piedāvājumu iesniegusi personālsabiedrība vai personu apvienība, koplīgumam jābūt noslēgtam ar katru personālsabiedrības biedru un katru personu apvienības dalībnieku.

 

  1. Aprites cikla izmaksu aprēķina metodika un aprēķina veikšanai nepieciešamie un iesniedzamie dati (ja attiecināms)

Nav attiecināms

 

  1. Norāde, vai pretendents var iesniegt piedāvājuma variantus un, ja paredzēta variantu iesniegšana, prasības to iesniegšanai

Piedāvājuma variantu iesniegšana nav paredzēta.

 

  1. Tehniskās specifikācijas un, ja nepieciešams, cita informācija par iepirkuma priekšmetu

Sk. Konkursa nolikuma pielikumu Nr.1.

 

  1. Iepirkuma līguma projekts

Sk. Konkursa nolikuma pielikumu Nr.2.

 

  1. Cita informācija
    • Kontaktpersona– Anatolijs Kriviņš (tālr. 65404397, e-pasta adrese: anatolijs.krivins@daugavpils.lv).
    • Ar konkursa nolikumu un tehnisko specifikāciju var bez maksas iepazīties Daugavpils pilsētas domes mājas lapā daugavpils.lv: sadaļā „Pašvaldības iepirkumi, konkursi”.
    • Ja ieinteresētais piegādātājs ir laikus pieprasījis papildu informāciju, pasūtītājs to sniedz Publisko iepirkumu likumā noteiktajā kārtībā.
    • Pasūtītājs, ievērojot Publisko iepirkumu likuma prasības, var izdarīt grozījumus iepirkuma procedūras dokumentos.
    • Ieinteresētajam piegādātājam pirms piedāvājuma iesniegšanas ir nepieciešams pārliecināties, ka viņš ir iepazinies ar visu informāciju, kas ir publicēta pasūtītāja profilā attiecībā uz šo iepirkuma procedūru.
    • Piedalīšanās iepirkuma procedūrā ir ieinteresēto piegādātāju brīvas gribas izpausme.
    • Pretendents sedz visus izdevumus, kas saistīti ar piedāvājuma sagatavošanu un iesniegšanu. Pasūtītājs nesedz un nekompensē šos izdevumus neatkarīgi no konkursa norises un iznākuma.
    • Objekta apskate ir ieinteresēto piegādātāju brīvas gribas izpausme. Piegādātāji var iepazīties ar objektu iepriekš vienojoties par objekta apmeklējuma laiku ar speciālistu: Sergejs Gorņiks (tālr. 65476062). Pilnvarojums objekta apskatei nav nepieciešams. Pasūtītājs nesedz Pretendenta vai ieinteresētā piegādātāja izmaksas, kas ir saistītas ar objekta apmeklējumu. Apmeklējuma izmaksas sedz Pretendents vai ieinteresētais piegādātājs.
    • Tehniskajā piedāvājumā pretendents iekļauj šādus dokumentus:

Darbu izpildes grafiks (mēnešos) tabulas veidā, brīvā formā. Piegādes grafiks jāsagatavo ievērojot konkursa nolikumā noteiktos termiņus.

  • Iesniedzot finanšu piedāvājumu, ņem vērā šādas prasības: Pretendenta finanšu piedāvājums ir noformējams pēc parauga (Nolikuma pielikums). Pretendentu piedāvātās vienību cenas līguma izpildes laikā netiks mainītas. Piedāvātā līguma cena ir jānorāda EUR (Euro) bez PVN.
  • Tiek uzskatīts, ka Pretendenti, iesniedzot savus piedāvājumus, ir iepazinušies ar visiem Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, kas jebkādā veidā var ietekmēt vai var attiekties uz līgumā noteiktajām vai ar to saistītajām darbībām.
  • Atklātā konkursā var piedalīties piegādātājs Publisko iepirkumu likuma izpratnē.
  • Iepirkuma procedūras dokumentu sagatavotājs (pasūtītāja amatpersona vai darbinieks), iepirkuma komisijas locekļi un eksperti paraksta apliecinājumu, ka nav tādu apstākļu, kuru dēļ varētu uzskatīt, ka viņi ir ieinteresēti konkrēta pretendenta izvēlē vai darbībā vai ka viņi ir saistīti ar tiem Publisko iepirkumu likuma 25.panta pirmās daļas izpratnē.
  • Pasūtītājs atlasa pretendentus saskaņā ar noteiktajām kvalifikācijas prasībām, pārbauda piedāvājumu atbilstību iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām un izvēlas piedāvājumu vai piedāvājumus saskaņā ar noteiktajiem piedāvājuma izvērtēšanas kritērijiem.
  • Ja pasūtītājam rodas šaubas par iesniegtās dokumenta kopijas autentiskumu, tas pieprasa, lai pretendents uzrāda dokumenta oriģinālu vai iesniedz apliecinātu dokumenta kopiju.
  • Ja pasūtītājs konstatē, ka piedāvājumā ietvertā vai pretendenta iesniegtā informācija vai dokuments ir neskaidrs vai nepilnīgs, tas pieprasa, lai pretendents, vai kompetenta institūcija izskaidro vai papildina minēto informāciju vai dokumentu vai iesniedz trūkstošo dokumentu, nodrošinot vienlīdzīgu attieksmi pret visiem pretendentiem. Termiņu nepieciešamās informācijas vai dokumenta iesniegšanai pasūtītājs nosaka samērīgi ar laiku, kas nepieciešams šādas informācijas vai dokumenta sagatavošanai un iesniegšanai.
  • Piedāvājumu vērtēšanas laikā pasūtītājs pārbauda, vai piedāvājumā nav aritmētisku kļūdu. Ja pasūtītājs konstatē šādas kļūdas, tas šīs kļūdas izlabo. Par kļūdu labojumu un laboto piedāvājuma summu pasūtītājs paziņo pretendentam, kura pieļautās kļūdas labotas. Vērtējot finanšu piedāvājumu, pasūtītājs ņem vērā labojumus.
  • Piedāvājumu vērtēšanas gaitā pasūtītājs ir tiesīgs pieprasīt, lai pretendents iesniedz apliecinājumu tam, ka piedāvājumu izstrādājis neatkarīgi.
  • Pasūtītājs piedāvājumu vērtēšanā var pieaicināt ekspertus.
  • Iepirkuma līgums tiks slēgts, kad būs pieejami pasūtītāja budžeta finanšu līdzekļi vai vienošanās par projekta īstenošanu ar sadarbības iestādi.
  • Pasūtītājam ir tiesības izbeigt vai pārtraukt iepirkuma procedūru, ievērojot Publisko iepirkumu likumā noteikto kārtību.
  • Par iepirkuma procedūras rezultātiem pretendenti tiks informēti Publisko iepirkumu likumā noteiktajā kārtībā (sk. https://likumi.lv/doc.php?id=287760).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pielikums Nr.1

atklāta konkursa nolikumam

ar identifikācijas Nr. DPD 2017/153

 

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA

 

Iepirkuma procedūrai DPD 2017/153

 

 

  1. Veicamie darbi saskaņā ar izstrādāto būvprojektu:
    • Būvobjekta “Būvuzraudzība būvniecības darbiem - jaunas ēkas būvniecībai Daugavpils pilsētas Ziemeļu rūpnieciskās teritorijas infrastruktūras attīstības II kārtai (SAM 5.6.2.)” (turpmāk – Būvobjekta) būvuzraudzība.
  2. darba uzdevums
    • Izpildītājam jāveic būvuzraudzība pamatojoties uz:
    • Būvniecības likums;
    • Ministru kabineta 2014.gada 19.augusta noteikumi Nr.500 “Vispārīgie būvnoteikumi”;
    • Ministru kabineta 2014.gada 2.septembra noteikumi Nr.529 “Ēku būvnoteikumi”;

2.2. Iepazīties būvprojektu un ar darbu veikšanas projektu un uzraudzīt tā izpildi atbilstoši darbu veikšanas projektā noteiktajiem termiņiem un kvalitātei;

2.3. Izpildītājam jānodrošina pietiekams skaits kvalificētu darbinieku būvdarbu līgumā paredzēto būvdarbu būvuzraudzības veikšanai.

2.4. Veikt būvuzraudzību autoruzraudzības kārtībā izstrādātajiem tehniskajiem risinājumiem;

2.5. Piedalīties iknedēļas būvsapulcēs, kurās piedalās būvniecības procesā iesaistītie dalībnieki, ja vien puses nevienojas par citu būvsapulču sasaukšanas kārtību. Nepieciešamības gadījumā, sasaukt ārkārtas būvsapulci, pirms tam laicīgi paziņojot par to būvuzņēmējam un citām iesaistītajām pusēm;

2.6. Piedalīties klātienē Būvniecības valsts kontroles biroja būvobjekta pārbaudēs;

2.7. Kontrolēt būvdarbu kalendārā grafika ievērošanu un būvdarbu izpildes gaitu, nekavējoties informējot pasūtītāju par būvniecības procesa dalībnieku pieļautajiem pārkāpumiem un atkāpēm no projekta un kalendārā grafika;

2.8. Veikt būvobjekta regulāru pārbaudi, darba izpildes pieņemšanu, saskaņojot un pārbaudot izpildīto darbu apjomus;

2.9. Piedalīties būvkonstrukciju, segto darbu un citu izpildīto būvdarbu pieņemšanā;

2.10. Apturēt būvdarbus būvobjektā LR normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos un, ja tiek konstatēti pārkāpumi, kas saistīti ar būvdarbu līguma nosacījumu neievērošanu;

2.11. Izdarīt ierakstus būvdarbu žurnālā par būvobjekta pārbaudēs konstatētiem trūkumiem;

2.12. Ievērot darba drošības koordinatora norādījumus, bet pārkāpumu gadījumā informēt darba drošības koordinatoru un pasūtītāju par tiem;

2.13. Sniegt būvuzņēmējam norādījumus par izpildītā darba kvalitāti un defektu novēršanu;

2.14. Būvobjektā jāatrodas regulāri, bet ne mazāk kā 10 (desmit) stundas nedēļā. Papildus tam, nepieciešamības gadījumā, būvobjektā jāierodas ne ilgāk kā 2 stundu laikā pēc Pasūtītāja pieprasījuma;

2.15. Kontrolēt būvniecības gaitu objektos, lai savlaicīgi konstatētu nekvalitatīvi veiktus darbus, vai nekvalitatīvu materiālu pielietojumu, kā arī pārbaudīt būvdarbos izmantojamo būvizstrādājumu atbilstības deklarācijas un tehniskās pases, kā arī būvizstrādājumu atbilstību tehniskajai dokumentācijai;

2.16. Pieņemt tikai tos darbus, kas izpildīti atbilstoši tehniskajai dokumentācijai un normatīvajos aktos noteiktajām prasībām;

2.17. Kontrolēt būvdarbu žurnālā un autoruzraudzības žurnālā ierakstīto norādījumu izpildi;

2.18. Nekavējoties izziņot strādājošo evakuāciju no būvlaukuma, ja būvlaukumā konstatētas bīstamas konstrukciju deformācijas vai sabrukšanas pazīmes vai tieši ugunsgrēka izcelšanās vai eksplozijas draudi, un paziņot par to pasūtītājam, būvvaldei, kā arī, ja nepieciešams, izsaukt Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta un citu speciālo dienestu pārstāvjus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. Būvuzraugs rīkojumus un darbības koordinē ar atbildīgo būvdarbu vadītāju;

2.20. Pēc uzaicinājuma piedalīties tās komisijas darbā, kura pieņem būvobjektus ekspluatācijā.

2.21. Jānodrošina nepārtraukta būvniecības procesa uzraudzība, t.sk. būvuzraudzība jāveic, kad vien tiek veikti būvdarbi. Ja nepieciešams, būvuzraudzība jāveic arī ārpus normālā darba laika un brīvdienās.

2.22. Izpildītājam savlaicīgi rakstiski jābrīdina Pasūtītājs, ja būvdarbu veikšanai nepieciešama Pasūtītāja rīcība.

2.23. Izpildītājam jāatskaitās saskaņā ar Tehniskās specifikācijas sadaļas „Atskaites” noteikumiem, kā arī pēc Pasūtītāja pārstāvja pieprasījuma jāziņo un jāsniedz papildus informācija par saviem lēmumiem un būvdarbu gaitu.

2.13. Būvprojekts ir pieejams elektroniski Daugavpils pilsētas domes mājas lapā www.daugavpils.lv.

  1. Būvuzraudzības plāns
    • Izpildītājs sagatavo būvuzraudzības plānu saskaņā ar MK noteikumu Nr.500 „Vispārīgie būvnoteikumi” prasībām.
  2. Atskaites
    • Izpildītājs līdz katra mēneša 5.datumam sagatavo un iesniedz Pasūtītājam būvuzraudzības ikmēneša atskaites, tajās ziņojot par iepriekšējā mēneša būvdarbu gaitu, objektā paveiktajiem darbiem, būvdarbu laika grafika ievērošanu, kā arī pievienojot fotofiksācijas. Izpildītājs līdz katra mēneša 5.datumam sagatavo un iesniedz Pasūtītājam būvuzraudzības grupas Darba laika uzskaites tabeli.
    • Būvuzraudzības pabeigšanas atskaiti Izpildītājs iesniedz 15 dienu laikā pēc būvdarbu pabeigšanas un tajā ietilpst:
  • atskaite par būvuzrauga iepriekšējā periodā un pavisam kopā veiktajiem būvdarbiem;
  • būvprojekta un būvuzņēmēja novērtējums;
  • akts par būvobjekta izpilddokumentācijas pieņemšanu;
  • akts par paveikto būvuzraudzību un rēķins.
    • Atskaites jāiesniedz papīra formātā un elektroniski .pdf formātā.

 

Sagatavoja:                                                                                                                    S.Gorņiks                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pielikums Nr.2

atklāta konkursa nolikumam

ar identifikācijas Nr. DPD 2017/153

Līguma projekts

Uzņēmuma līgums

Iepirkuma procedūrai DPD 2017/153

 

 

Daugavpilī                                                              2017.gada ______.____________________                                          

Daugavpils pilsētas dome, reģistrācijas Nr. 90000077325, _________________ personā, kas rīkojas uz nolikuma pamata, tālāk tekstā Pasūtītājs, no vienas puses, un __________________ „________________________”, reģistrācijas Nr.__________________________, tās _______________ ______________________ personā, kas rīkojas uz statūtu pamata, tālāk tekstā Būvuzņēmējs, no otras puses, abi kopā un katrs atsevišķi tālāk tekstā saukti Līdzēji, pamatojoties uz iepirkumu procedūras DPD 2017/153 komisijas 2017.gada _______________ lēmumu ____________________ projekta ietvaros, noslēdz šādu Līgumu:

  1. Līguma priekšmets

1.1. Pasūtītājs uzdod un Būvuzraugs, pamatojoties uz tehnisko specifikāciju (Līguma pielikums Nr.1) apņemas veikt būvuzraudzību būvniecības darbiem ______________________________ atbilstoši tehniskās specifikācijas prasībām.

1.2. Būvuzraugs veic būvuzraudzību saskaņā ar šādiem noratīvajiem aktiem:

  • Būvniecības likums;
  • Ministru kabineta 2014.gada 19.augusta noteikumi Nr.500 “Vispārīgie būvnoteikumi”;
  • Ministru kabineta 2014.gada 2.septembra noteikumi Nr.529 “Ēku būvnoteikumi”;

 _______+MK not.__________________.

1.3. Būvuzraugs sniedz būvuzraudzības pakalpojumus līdz objekta nodošanai ekspluatācijā.

1.4. Būvuzraugs ar rīkojumu norīko atbilstoši sertificētus speciālistus veikt būvdarbu uzraudzību.

  1. Līguma summa un norēķinu kārtība

2.1. Līguma summa ir __________ EUR ( __________ euro _____ centi) bez PVN.

2.2. Apmaksa tiks veikta šādā kārtībā:

2.2.1.Priekšapmaksa nav paredzēta.

2.2.2.Maksājumi par darbiem tiek veikti ik mēnesi, proporcionāli izpildīto un pārbaudīto būvdarbu apjomiem. Maksājumi veicami pēc piestādīto rēķinu un akta par izpildīto būvdarbu (formas Nr.2.) apstiprināšanas 30 (trīsdesmit) darba dienu laikā. Akts – forma Nr.2 un rēķins jāiesniedz Pasūtītājam apstiprināšanai līdz katra mēneša 1.datumam. No katra ikmēneša maksājuma tiek ieturēti 5%, kas tiks izmaksāti 30 (trīsdesmit) darba dienu laikā pēc objekta nodošanas ekspluatācijā.

  • Pasūtītājs veic samaksu ar pārskaitījumu uz Būvuzrauga norādīto bankas kontu.
  1. Līgumslēdzēju tiesības un pienākumi

3.1. Būvuzrauga pienākumi un tiesības:

3.1.1. veikt būvuzraudzību atbilstoši saskaņotajai tehniskajai dokumentācijai, Latvijas būvnormatīviem, Vispārīgajiem būvnoteikumiem un citiem būvniecību un būvuzraudzību regulējošajiem normatīvajiem aktiem;

3.1.2. būvuzraugam jānodrošina izpildāmo būvdarbu secīgumu un kvalitāti. Papildus tam, būvuzraugam ir jāierodas objektā arī pēc pasūtītāja pieprasījuma.

3.1.3. būvdarbu gaitā pārbaudīt Objektos lietoto konstrukciju, tehnoloģisko un citu iekārtu, būvizstrādājumu un materiālu atbilstību tehniskajai dokumentācijai, normatīvajiem aktiem un noslēgtajam būvniecības līgumam;

3.1.4. piedalīties iknedēļas būvsapulcēs, kurās piedalās būvniecības procesā iesaistītie dalībnieki;

3.1.5. informēt Pasūtītāju par būvniecības procesa dalībnieku pieļautajiem pārkāpumiem un atkāpēm no projekta un kalendārā grafika;

3.1.6. saskaņot ar Būvuzņēmēju un Pasūtītāju būvlaukuma un telpu nodošanas un ierīkošanas kārtību, mehānisko un elektrisko iekārtu piegādes grafiku, Būvuzņēmējam piederošās tehnikas ievešanu un izvešanu no būvlaukuma, kā arī saskaņot citus organizatoriskos jautājumus;

3.1.7. pienācīgi un rūpīgi iepazīties ar tehnisko dokumentāciju un līgumu par Objektu būvniecības darbiem;

3.1.8. sniegt Pasūtītājam nepieciešamās konsultācijas vai palīdzību būvniecības darbu veikšanas laikā;

3.1.9. uzraudzīt, lai Būvuzņēmējs ievēro sanāksmēs un līgumā par Objektu būvniecības darbu noteiktos darbu izpildes termiņus. Termiņu nokavējuma gadījumā nekavējoties rakstiski informēt Pasūtītāju; kontrolēt izpildīto darbu atbilstību apstiprinātajai tāmei;

3.1.10. nekavējoties rakstiski informēt Pasūtītāju, ja būvdarbi tiek veikti nekvalitatīvi, vai ja tiek konstatētas patvaļīgas atkāpes no tehniskās dokumentācijas vai noslēgtā būvniecības līguma, vai, ja netiek ievērotas Latvijas būvnormatīvu vai darba aizsardzības normatīvo aktu prasības. Šādā gadījumā Būvuzraugs, iepriekš saskaņojot ar Pasūtītāju, iesniedz Būvuzņēmējam rakstisku pieprasījumu pārtraukt būvdarbus līdz konstatēto trūkumu novēršanai;

3.1.11. pārliecināties un regulāri uzraudzīt, lai Būvuzņēmējs ievēro likumā noteiktās drošības un darba aizsardzības prasības;

3.1.12. aizstāvēt Pasūtītāja intereses attiecībās ar Objektu būvniecības projekta izpildes dalībniekiem. Būvuzraugs, bez iepriekšējas rakstiskas Pasūtītāja piekrišanas, nedrīkst pieņemt lēmumus, kuri ir saistīti ar noteikto būvdarbu apjomu palielināšanu vai grozīšanu, vai ar būvniecības izmaksu palielināšanu;

3.1.13. informēt Pasūtītāju par visiem apstākļiem, kas var neparedzēti ietekmēt Objektu sekmīgu būvniecību vai ekspluatāciju;

3.1.14. parakstīt segto darbu aktus un citu dokumentāciju atbilstoši normatīvajiem aktiem;

3.1.15. piedalīties komisijas darbā, pieņemot Objektus ekspluatācijā;

3.1.16. līguma izpildes termiņa beigās nodot Pasūtītājam visu ar Objektiem saistīto dokumentāciju.

3.1.17. neprasot papildus atlīdzību, nepieciešamības gadījumā, piedalīties būvdarbu pārkāpumu novēršanā izpildīto būvdarbu garantijas laikā.

3.2. PASŪTĪTĀJA pienākumi un tiesības: 

3.2.1. norēķināties ar Būvuzraugu par padarītajiem darbiem Līgumā noteiktajā kārtībā;

3.2.2. sniegt Būvuzraugam Pasūtītāja rīcībā esošo līguma izpildei nepieciešamo informāciju un dokumentāciju.

  1. Citi noteikumi

4.1. Strīdus, kas rodas starp Pusēm Līguma izpildes laikā, Puses risina savstarpēju pārrunu ceļā, savukārt, ja strīdu nav iespējams atrisināt savstarpēju pārrunu ceļā, strīdus izšķir tiesa Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā.

4.2. Ja Būvuzraugs neievēro 3.1.2. punkta vai 3.1.4. punkta noteikumus, tad Būvuzraugs maksā Pasūtītājam līgumsodu EUR 100 (simts euro) par katru pārkāpumu. Ja Būvuzraugs neievēro kādus citus līguma noteikumus un, ja tas ir par pamatu būvdarbu izpildes termiņa kavējumam, Būvuzraugs maksā Pasūtītājam līgumsodu 0,2% apmērā no kopējās līgumcenas par katru nokavēto dienu. Šajā punktā noteikto līgumsodu samaksa neatbrīvo Būvuzraugu no saistību izpildes.

4.3. Neviena no pusēm nenes atbildību par līguma saistību neizpildi vai izpildes aizturēšanu, ja minētā neizpilde vai aiztirēšana saistīta ar force majeur apstākļiem, par ko rakstiski paziņots ar kompetences iestādes apstiprinātu informaciju par notikušo un izraisītām sekām. Ar force majeur šī Līguma izpratnē saprotami jebkuri civiliedzīvotāju nemieri, sacelšanās, karš, streiki un citi apstākļi, kas traucē tālāku līgumsaistību izpildi, kā arī ugunsgrēki, plūdi un citas stihiskās nelaimes, kas Pusēm nav kontrolējamas.

4.4. Līgums stājas spēkā tā parakstīšanas dienā un ir spēkā līdz pušu saistību pilnīgai izpildei.

4.5. Šo Līgumu var grozīt, papildināt vai lauzt pusēm par to rakstveidā vienojoties.

4.6. Būvuzraugs ir atbildīgs par pasūtītājam vai būvuzņēmējam nodarītajiem zaudējumiem, kas radušies būvuzrauga bezdarbības vai vainas dēļ.

4.7. Ja kāds no šā Līguma noteikumiem zaudē juridisko spēku, tad tas neietekmē citus šā Līguma noteikumus.

4.8. Šis Līgums ir sastādīts uz 3 (trim) lapām divos eksemplāros pa vienam katrai pusei, katram no Līguma eksemplāriem ir vienāds juridisks spēks.

 

  1. Pušu paraksti un rekvizīti

PASŪTĪTĀJS:                                                                      BŪVUZRAUGS:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pielikums Nr.3

atklāta konkursa nolikumam

ar identifikācijas Nr. DPD 2017/153

 

PARAUGS

 

Pretendenta finanšu piedāvājums

 

Iepirkuma procedūras DPD 2017/153

 

Pretendents:  ___________________________________________________________________________

 

Konkursa nosaukums:

 

Kam:  _____________________________________________________________________

 

No:

 

1.     Pārskatot augšminētos Konkursa dokumentus un Līguma projekta noteikumus, mēs, apakšā parakstījušies, piedāvājam izpildīt pasūtījumu “Būvuzraudzība būvniecības darbiem - jaunas ēkas būvniecībai Daugavpils pilsētas Ziemeļu rūpnieciskās teritorijas infrastruktūras attīstības II kārtai (SAM 5.6.2.)” kā to paredz Līguma noteikumi un tehniskās specifikācijas prasības par šādu summu:

 

Piedāvātā līgumcena

(EUR, bez PVN):

 

PVN:

 

Līgumcena

(ar PVN):

 

________________________________________________

 

________________________________________________

 

________________________________________________

 

 

  1. Mēs apņemamies, ja mūsu Piedāvājums tiks pieņemts, konkursa nolikumā ietvertos Darbus uzsākt un pabeigt Piedāvājumā noteiktajā laikā.
  2. Šis piedāvājums ir spēkā līdz gada 2.maijam un tas mums būs saistošs un var tikt apstiprināts jebkurā brīdī līdz noteiktā perioda beigām.

 

 

___________ ____________________

(vieta)                    (datums)

 

Paraksts __________________ (statuss)___________________________________

Pilnvarots parakstīt piedāvājumu ____________________________________ vārdā

 

 

 

 

 

 

[1] Informāciju par to, kā ieinteresētais piegādātājs var reģistrēties par Nolikuma saņēmēju sk. https://www.eis.gov.lv/EIS/Publications/PublicationView.aspx?PublicationId=883

 

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!