“Pakāpienu remonts Raipoles ielā 10A, Daugavpilī”

Последний раз информация обновлена 24.04.2024, 14:22
Статус закупки:
Активный
Тип закупок:
Строительные работы
Заказчик:
Daugavpils valstspilsētas pašvaldība
Дата публикации:
28.05.2018
Прикрепленные файлы:
  1. Uzaicinājuma pamats: Ar 2018.gada 22.februāra rīkojumu Nr.26 apstiprināto Daugavpils pilsētas domes noteikumu par iepirkumu veikšanas kārtību 10. un 15.punkts. Sludinājums tiek publicēts pēc brīvprātības principa, izpildot Publiskas personas finanšu līdzekļu un mantas izšķērdēšanas novēršanas likuma prasības.

2.   Pasūtītājs:

Pasūtītāja nosaukums

Daugavpils pilsētas dome

Adrese

Kr.Valdemāra ielā 1, Daugavpils, LV-5401

Reģ.nr.

90000077325

Kontaktpersona tehniskajos jautājumos

Daugavpils pilsētas domes Īpašuma pārvaldīšanas departamenta Īpašuma uzturēšanas un pārvaldīšanas nodaļas ēku būvinženieris D.Grigorjevs

 t.654 04377, dmitrijs.grigorjevs@daugavpils.lv

 

3.     Iepirkuma priekšmets: ieejas pakāpienu remontdarbi Raipoles ielā 10A, Daugavpilī, saskaņā ar tehnisko specifikāciju (1.pielikums).

4.     Iepirkuma ietvaros tiek slēgts līgums “Par pakāpienu remontu Raipoles iela 10A, Daugavpilī”.

5.   Paredzamā līgumcena: līdz 2479,34 EUR (divi tūkstoši četri simti septiņdesmit deviņi eiro 34 centi) bez PVN.

6.   Nosacījumi pretendenta dalībai aptaujā:

  • pretendents ir reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā vai Valsts ieņēmumu dienestā kā nodokļu maksātājs vai līdzvērtīgā reģistrā ārvalstīs. Šo informāciju pasūtītājs iegūst publiskajās datu bāzes;
  • pretendents ir tiesīgs veikt tehniskajā specifikācijā norādītos darbus un pretendentam ir pieredze tehniskajā specifikācijā minēto darbu veikšanā;
  • pretendentam nav pasludināts maksātnespējas process vai uzsākta likvidācija. Šo informāciju pasūtītājs iegūst publiskajās datu bāzes.
  • Piedāvājums jāparaksta personai, kura likumiski pārstāv Pretendentu, vai ir pilnvarota pārstāvēt Pretendentu šajā iepirkuma procedūrā (iesniedzot pilnvaras oriģinālu);
  • pretendentam nav VID administrēto nodokļu parādu, kuru kopsumma pārsniedz 150,00 EUR (viens simts piecdesmit eiro 00 centu) apmērā. Šo informāciju pasūtītājs iegūst publiskajā datu bāzē.
  1. Pretendentu iesniedzamie dokumenti dalībai aptaujā:
    • aizpildīts pieteikums dalībai iepirkuma procedūra (2.pielikums);
    • izstrādātais finanšu piedāvājums (3.pielikums);
    • pretendenta apliecinājums (4.pielikums);
    • atbildīgā būvdarbu vadītāja apliecinājums (7.pielikums);
    • pieredzes saraksts par pēdējiem trim gadiem (9.pielikums);
    • lokālā tāme, kas sagatavota saskaņā ar Ministru kabineta 2017.gada 3.maija noteikumiem Nr.239 “Noteikumi par Latvijas būvnormatīvu LBN 501-17 “Būvizmaksu noteikšanas kārtība”” – pielikums Nr.5. (MK noteikumus skatīt – https://likumi.lv/ta/id/291029-noteikumi-par-latvijas-buvnormativu-lbn-501-17-buvizmaksu-noteiksanas-kartiba). Summas norāda ar precizitāti divi cipari aiz komata. Tāmē pretendentam jāietver visi izdevumi un izmaksas, kas rodas pretendentam, lai pilnīgi un pienācīgā kvalitātē veiktu tehniskajā specifikācijā minētos būvdarbus.

8.   Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu.

9.   Piedāvājumu variantu iesniegšana nav pieļaujama.

  1. Par uzvarētāju izraudzītajam Pretendentam līgums ar Pasūtītāju jānoslēdz trīs darba dienu laikā no zemsliekšņa iepirkuma rezultātu paziņošanas brīža, pretējā gadījumā noslēgt līgumu tiks piedāvāts nākošajam zemāko cenu piedāvājušajam Pretendentam.
  2. Finanšu piedāvājuma izslēgšanas kritēriji:
    • gadījumā, ja pārbaudot Pretendenta piedāvājumu, ir konstatēts ka Pretendents nav tiesīgs veikt tehniskajā specifikācijā (1.pielikums) norādītos darbus un pretendentam nav pieredzes tehniskajā specifikācijā minēto darbu veikšanā vai Finanšu piedāvājums ir neatbilstoši noformēts, Pretendenta Finanšu piedāvājumu no tālākas vērtēšanas izslēdz. Finanšu piedāvājumi, kuri ir izslēgti no tālākas vērtēšanas, netiek pārbaudīti.
    • pretendents tiks arī izslēgts, ja tiek konstatēts, ka tā iesniegtais piedāvājums ir nepamatoti lēts.
  3. Informācija par rezultātiem: tiks ievietota Daugavpils pilsētas pašvaldības mājas lapā daugavpils.lv un elektroniski nosūtīta katram Pretendentam.

13.  Piedāvājums iesniedzams: līdz 2018.gada 1.jūnijam plkst.15:00 Daugavpils pilsētas domes ēkā, K.Valdemāra ielā 1, 1.stāvā, 5.kab., Daugavpilī, LV-5401, jāiesniedz personīgi vai nosūtot pa pastu. Uz aploksnes obligāti jānorāda “Pakāpienu remonts Raipoles ielā 10A, Daugavpilī”, ID Nr. DPDĪPD 2018/8. Ja Finanšu piedāvājums iesniegts pēc norādītā piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām, to nereģistrē un atdod vai nosuta atpakaļ Pretendentam.

 

 

SASKAŅOTS:

 

Domes izpilddirektores vietniece                                                                               T.Dubina

 

Īpašuma pārvaldīšanas departamenta

vadītāja                                                                                                                       I.Funte

 

Domes Centralizētās grāmatvedības

vadītāja                                                                                                                       E.Ugarinko

                                                                                                                                         

Īpašuma pārvaldīšanas departamenta

Nekustamā īpašuma uzturēšanas un pārvaldīšanas

nodaļas vadītājas p.i.                                                                                                  M.Artjušins

 

Īpašuma pārvaldīšanas departamenta

Juristes p.i.                                                                                                                  S.Kraine

1.pielikums

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA

Pakāpienu remonts Raipoles ielā 10A, Daugavpilī

  1. Mērķis:

Veikt ēkas Raipoles ielā 10A, Daugavpilī, ieejas pakāpienu remontu, piedāvāt kvalitatīvus un drošus risinājumus. Plānotais celtniecības laukums atrodas zemes gabalā ar kadastra apzīmējumu 0500080543.

  1. Uzdevums:

Veikt ieejas pakāpienu remontdarbus.

  1. Darba apjomi:

Nr.p.k.

Darba nosaukums

Mērvienība

Daudzums

 
 

1

2

3

4

 

 

Demontāžas darbi

     

1

Esošo betona pakāpienu demontāža

gb

8.00

 

2

Betona pamatnes  demontāža zem pakāpieniem

m2

9.00

 
 

Betonēšanas darbi

     

3

Pamatnes izlīdzināšana un blietēšana zem pakāpieniem

m2

9.00

 
 

Grants

m3

2.70

 

4

Pamatnes betonēšana ar sietu zem pakāpieniem

m3

0.72

 
 

Betons B7.5

m3

0.79

 
 

Siets 150x150x6

m2

9.00

 

5

Pakāpienu veidņu montāža un demontāža

m2

3.36

 

6

Pakāpienu stiegrošana

gb

8.00

 

7

Pakāpienu betonēšana

m3

1.40

 
 

Betons B20

m3

1.54

 

8

Pakāpienu apdare ar betona bruģiem

m2

11.80

 

9

Nokrāsot pakāpiena malu ar dzelteno plastikātu

gb

2

 

10

Būvgružu savākšana, iekraušana automašīnā un izvešana uz izgāztuvi

m3

4.10

 
  1. Īpašie noteikumi:
    • Ministru kabineta 30.06.2015. noteikumiem Nr.330 „Noteikumi par Latvijas būvnormatīvu LBN 501- 15 „Būvizmaksu noteikšanas kārtība”.
    • Pēc pasūtītāja pieprasījuma Pretendentam jāsniedz informācija par remontdarbos pielietojamiem galvenajiem materiāliem. Informācijā jānorāda materiāla marka, ražotājs, atbilstības apliecinājums atbilstoši MK noteikumu Nr.156 „Būvizstrādājumu tirgus uzraudzības kārtība” prasībām.
    • Pirms uzsākt darbus, izpildītājam ir jāparaksta “Būves vietas nodošanas – pieņemšanas akts būvdarbiem”.
    • Būvuzņēmējam jāievērtē darbu daudzuma sarakstā minēto darbu veikšanai nepieciešamie materiāli un papildus darbi, kas nav minēti šajā sarakstā, bet bez kuriem nebūtu iespējama būvdarbu tehnoloģiski pareiza un spēkā esošajiem normatīviem atbilstoša veikšana pilnā apmērā, t.sk. sagatavošanas un objekta mobilizācijas darbi.
    • Būvuzņēmējam jānodrošina darba zonas uzkopšanu katru dienu. Pēc būvdarbu pabeigšanas būvobjekts tiek uzkopts.
    • Ja remontdarbu veikšanas laikā Būvuzņēmēja darbības vai bezdarbības rezultātā ēkai vai inventāram, kur tiek veikti remontdarbi, radušies bojājumi, Būvuzņēmējs tos novērš par saviem līdzekļiem vai atlīdzina Pasūtītājam nodarītos materiālos zaudējumus.
    • Būvuzņēmējam nepieciešams norobežot celtniecības objektu un ieverot darba drošību.
    • Remontdarbu laikā Būvuzņēmējam jānodrošina brīvu un drošu piekļuvi esošajam doktorātam. .

 

Darbu uzsākšanas termiņš: 5 dienas no līguma parakstīšanas datuma;

Darbu izpildes termiņš: 30 kalendārās dienas no līguma parakstīšanas datuma;

Izpildīto darbu garantijas laiks: 3 gadi.

 

Daugavpils pilsētas domes

Īpašuma uzturēšanas un pārvaldīšanas nodaļas

ēku būvinženieris                                                                                                Dmitrijs Grigorjevs


 

2.pielikums

 

PIETEIKUMS DALĪBAI IEPIRKUMA PROCEDŪRā

 

“Pakāpienu remonts Raipoles ielā 10A, Daugavpilī”, ID Nr. DPDĪPD 2018/8

 

Pretendents:

nosaukums:

__________________________________________

 

reģ. nr.

__________________________________________

 

juridiskā adrese:

__________________________________________

 

telefona/faksa numurs:

e-pasts:

__________________________________________

__________________________________________

 

Bankas rekvizīti:

 

 

nosaukums:

__________________________________________

 

kods:

__________________________________________

 

konts:

__________________________________________

 

persona, kura tiesīga pārstāvēt pretendentu jeb pilnvarotās personas/amats/vārds/ uzvārds

 

 

 

 

__________________________________________

 

 

ar šī pieteikuma iesniegšanu pretendents:

  • piesakās piedalīties iepirkumā ar identifikācijas Nr. DPDĪPD 2018/8;
  • apņemas izpildīt būvdarbus atbilstoši tehniskajai specifikācijai;
  • garantē, ka visa piedāvājumā sniegtā informācija un ziņas ir patiesas;
  • apliecina, ka piedāvājums ir spēkā līdz līguma noslēgšanas dienai, kā arī visā līguma darbības laikā;
  • apliecina, ka piedāvātā līgumcena atbilst izpildāmo darbu apjomam un grozīta netiks, izņemot gadījumus, kurus Pretendents nevarēja un tam nevajadzēja paredzēt.

                                                                                                           

2018.gada ___._____________

 

___________________________________________________________________________

(paraksttiesīgas personas vai tās pilnvarotās personas (pievienot pilnvaras oriģinālu vai apliecinātu kopiju) paraksts, tā atšifrējums)

 

 

 

 

 

 

    3.pielikums

 

 

FINANŠU PIEDĀVĀJUMS

 

Pretendents (pretendenta nosaukums), reģ. Nr. (reģistrācijas numurs), (adrese), tā (personas, kas paraksta, pilnvarojums, amats, vārds, uzvārds) personā, iesniedz savu Tehnisko un finanšu piedāvājumu:

Pretendenta finanšu piedāvājums atbilstoši Pasūtītāja Tehniskajai specifikācijai:

 

Nr.p.k.

Darbu nosaukums

Summa EUR bez PVN

(cipariem, vārdiem)

I

Ieejas pakāpienu remonts Raipoles iela 10A, Daugavpilī

 

 

21% PVN

 

 

Kopējā līgumcena ar 21% PVN

 

 

Apliecinām, ka:

  1. iepirkuma dokumenti ir izvērtēti ar pietiekamu rūpību;
  2. šajā finanšu piedāvājumā ir ietvertas visas izmaksas, kas saistītas ar tehniskajā specifikācijā noteikto būvdarbu izpildi pilnā apjomā;

 

Apņemamies slēgt iepirkuma līgumu par piedāvāto līgumcenu, saskaņā ar nolikumā un tehniskajā specifikācijā ietvertajiem nosacījumiem.

 

 

 

 

2018.gada ___._____________

 

___________________________________________________________________________

(paraksttiesīgas personas vai tās pilnvarotās personas (pievienot pilnvaras oriģinālu vai apliecinātu kopiju) paraksts, tā atšifrējums)

 

 

4.pielikums

PRETENDENTA APLIECINĀJUMS

 

Ar šo apliecinājumu pretendents (pretendenta nosaukums, reģistrācijas Nr. un juridiskā adrese) apliecina, ka:

  • līgumu izpildē tiks ievērotas spēkā esošo normatīvo aktu prasības;
  • līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas gadījumā 5 (piecu) darba dienu laikā no līguma parakstīšanas dienas iesniegs pasūtītājam, kura vajadzībām tiek veikts iepirkums, bankas, kas ir tiesīga veikt kredītiestādes darbību Latvijas Republikā, vai apdrošināšanas sabiedrības līguma saistību izpildes garantiju 10 % (desmit procentu) apmērā no līguma summas saskaņā ar iepirkuma nolikuma un iepirkuma līgumu prasībām (līguma saistību izpildes garantijas noteikumi 5.pielikumā);
  • līguma izpildē būvdarbu nodošanas-pieņemšanas akta parakstīšanas dienā iesniegs bankas, kas ir tiesīga veikt kredītiestādes darbību Latvijas Republikā, vai apdrošināšanas sabiedrības līguma būvdarbu garantijas laika garantiju 5 % (piecu procentu) apmērā no izpildīto būvdarbu kopsummas saskaņā ar iepirkuma nolikuma un iepirkuma līguma prasībām (būvdarbu garantijas laika garantijas noteikumi 6.pielikumā).

 

 

2018.gada ___._____________

 

___________________________________________________________________________

(paraksttiesīgas personas vai tās pilnvarotās personas (pievienot pilnvaras oriģinālu vai apliecinātu kopiju) paraksts, tā atšifrējums)


 

5.pielikums

Līguma SaisTĪBU izpildes garantijas noteikumi

           

Kredītiestādes vai apdrošināšanas sabiedrības, kura ir tiesīga veikt darbību Latvijas Republikā, līguma saistību izpildes garantijā (turpmāk – Garantija) jābūt iekļautiem un jāatbilst šādiem noteikumiem:

  1. Garantijas datums.
  2. Garantijas veids – līguma saistību izpildes garantija.
  3. Garantijas Nr. (ja nepieciešams).
  4. Garantijas devējs (kredītiestāde, kas izdod garantiju) – (kredītiestādes nosaukums un reģistrācijas Nr. un juridiskā adrese).
  5. Garantijas pieprasītājs (pretendents, kuru saistību izpildi nodrošina garantija) – (pretendenta nosaukums, reģistrācijas Nr. un juridiskā adrese).
  6. Garantijas saņēmējs (līgumslēdzējpuse, kam par labu tiek izdota garantija) – Daugavpils pilsētas dome, reģistrācijas Nr.90000077325, Kr.Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, Latvija.
  7. Iepirkuma nosaukums – “Pakāpienu remonts Raipoles ielā 10A, Daugavpilī”.
  8. Iepirkuma identifikācijas Nr. – DPDĪPD 2018/8.
  9. Iepirkuma līguma nosaukums: “Par pakāpienu remontu Raipoles iela 10A, Daugavpilī”
  10. Garantijas devējs apņemas bez nosacījumiem samaksāt Garantijas saņēmēja pieprasīto summu Garantijas summas robežās pēc pirmā rakstiskā Garantijas saņēmēja pieprasījuma, kurā Garantijas saņēmējs norādījis, ka Garantijas pieprasītājs nav izpildījis vai nepienācīgi izpildījis līgumā noteiktās saistības.
  11. Garantijas summa ir 10 % (desmit procenti) no līguma summas (bez PVN) EUR valūtā.
  12. Garantija ir spēkā: visu būvdarbu izpildes termiņu un papildus 10 (desmit) kalendārās dienas.
  13. Garantija no Garantijas devēja ir neatsaucama, beznosacījuma un izmaksājama bez ierunām pēc Garantijas saņēmēja pirmā pieprasījuma.
  14. Garantijai tiek piemēroti Starptautiskās Tirdzniecības palātas izdotie Vienotie noteikumi par pieprasījuma garantijām” Nr.758 (“The ICC Uniform Rules for Demand Guaranties”, ICC Publication, No.758) jeb URDG 758.
  15. Visus ar Garantiju saistītos jautājumus, ko neregulē URDG 758, regulē Latvijas Republikas spēkā esošie normatīvie akti.
  16. Visi strīdi saistībā ar Garantiju izskatāmi Latvijas Republikas tiesā.
  17. Kredītiestādes vai apdrošināšanas sabiedrības paraksttiesīgas personas paraksts.

 

 

6.pielikums

BŪVDARBU Garantijas laika garantijas noteikumi

 

Kredītiestādes vai apdrošināšanas sabiedrības, kura ir tiesīga veikt darbību Latvijas Republikā, būvdarbu garantijas laika garantijā (turpmāk – Garantija) jābūt iekļautiem un jāatbilst šādiem noteikumiem:

  1. Garantijas datums.
  2. Garantijas veids – garantijas laika garantija.
  3. Garantijas Nr. (ja nepieciešams).
  4. Garantijas devējs (kredītiestāde, kas izdod garantiju) – (kredītiestādes nosaukums un reģistrācijas Nr. un juridiskā adrese).
  5. Garantijas pieprasītājs (pretendents, kuru saistību izpildi nodrošina garantija) – (pretendenta nosaukums, reģistrācijas Nr. un juridiskā adrese).
  6. Garantijas saņēmējs (līgumslēdzējpuse, kam par labu tiek izdota garantija) – Daugavpils pilsētas dome, reģistrācijas Nr.90000077325, Kr.Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401, Latvija.
  7. Iepirkuma nosaukums – “Pakāpienu remonts Raipoles ielā 10A, Daugavpilī”
  8. Iepirkuma identifikācijas Nr. – DPDĪPD 2018/8.
  9. Iepirkuma līguma nosaukums – “Par pakāpienu remontu Raipoles iela 10A, Daugavpilī”.
  10. Garantijas devējs apņemas bez nosacījumiem samaksāt Garantijas saņēmēja pieprasīto summu Garantijas summas robežās pēc pirmā rakstiskā Garantijas saņēmēja pieprasījuma, kurā Garantijas saņēmējs norādījis, ka Garantijas pieprasītājs nav izpildījis vai nepienācīgi izpildījis līgumā noteiktās saistības, kas attiecas uz garantijas laiku;
  11. Garantijas summa ir 5 % (pieci procenti) no izpildīto būvdarbu kopsummas (bez PVN) EUR valūtā.
  12. Garantija ir spēkā 5 (pieci) gadi no būvdarbu nodošanas-pieņemšanas akta parakstīšanas dienas.
  13. Garantija no Garantijas devēja ir neatsaucama, beznosacījuma un izmaksājama bez ierunām pēc Garantijas saņēmēja pirmā pieprasījuma.
  14. Garantijai tiek piemēroti Starptautiskās Tirdzniecības palātas izdotie Vienotie noteikumi par pieprasījuma garantijām (“The ICC Uniform Rules for Demand Guaranties”, ICC Publication, No.758) jeb URDG 758.
  15. Visus ar Garantiju saistītos jautājumus, ko neregulē URDG 758, regulē Latvijas Republikas spēkā esošie normatīvie akti.
  16. Visi strīdi saistībā ar Garantiju izskatāmi Latvijas Republikas tiesā.
  17. Kredītiestādes vai apdrošināšanas sabiedrības paraksttiesīgas personas paraksts.

 

 

7.pielikums

 

ATBILDĪGĀ BŪVDARBU VADĪTĀJA APLIECINĀJUMS

 

 

  1. Uzvārds:
  2. Vārds:
  3. Būvprakses sertifikāta vai profesionālu

kompetenci/kvalifikāciju apliecinoša

dokumenta Nr.:

  1. Darba devēja nosaukums:

 

 

Es, apakšā parakstījies, apliecinu, ka augstākminētā informācija ir patiesa.

 

Ar šo es apņemos, ja pretendenta (pretendenta nosaukums) piedāvājums iepirkumā  “Pakāpienu remonts Raipoles ielā 10A, Daugavpilī”, ID Nr. DPDĪPD 2018/8, tiks akceptēts un tiks noslēgts līgums ar pretendentu, kā atbildīgais būvdarbu vadītājs strādāt pie iepirkuma līguma “Par pakāpienu remontu Raipoles iela 10A, Daugavpilī” izpildes.

 

  

 

2018.gada ___._____________                                         _________________________

                                                                                                     (paraksts, atšifrējums)

 

 

8.pielikums

 

PRETENDENTA PIEREDZES SARAKSTS

 

 

Būvdarbi

Nr. p.k.

Pasūtītājs (nosaukums, adrese, kontaktpersona un saziņas līdzekļi)

Līguma nosaukums

Līguma ietvaros veikto būvdarbu detalizēts apraksts

Būvdarbu izmaksas (euro bez PVN)

Līguma izpildes laiks (uzsākšanas, pabeigšanas gads, mēnesis)

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

n

 

 

 

 

 

n+1

 

 

 

 

 

 

Pielikumā: vismaz 1 (viena) atsauksme (kopija) kopā uz ___________ lp.

 

 

 

2018.gada ___._____________

 

___________________________________________________________________________

(paraksttiesīgas personas vai tās pilnvarotās personas (pievienot pilnvaras oriģinālu vai apliecinātu kopiju) paraksts, tā atšifrējums)

 

 

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!