DŪ-2018/26, Asfalta seguma atjaunošana

Последний раз информация обновлена 30.04.2024, 14:41
Номер идентификации:
DŪ-2018/26
Статус закупки:
Завершен
Тип закупок:
Открытый конкурс
Заказчик:
Daugavpils ūdens
Kontaktpersona:
Iepirkumu speciāliste Jūlija Meinerte, tālrunis 65444607
Дата публикации:
23.08.2018
Срок подачи:
14.09.2018 00:00:00
Прикрепленные файлы:

1.      Vispārīgā informācija

  • Iepirkuma identifikācijas numurs: DŪ-2018/26
  • Pasūtītājs: sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Daugavpils ūdens”, reģistrācijas Nr.41503002432, Ūdensvada iela 3, Daugavpils, Latvijas Republika, LV-5401.
  • Kontaktpersona iepirkumu jautājumos: iepirkumu speciāliste Jūlija Meinerte, tālrunis 65444607, fakss 65425547, e-pasts: komisija@daugavpils.udens.lv.
  • Pasūtītāja prasībām atbilstošo piedāvājumu izvēles kritērijs: zemākā cena.
  • Pretendents nav tiesīgs iesniegt piedāvājuma variantus.
  • Piedāvājuma nodrošinājums nav paredzēts.
  • Līguma izpildes garantija nav paredzēta.

2.      Informācija attiecībā uz iepirkuma procedūras rezultātā noslēdzamā tiesiskā darījuma būtiskām sastāvdaļām

  • Iepirkuma priekšmets: pakalpojuma sniegšana saskaņā ar tehniskās specifikācijas (1.pielikums) un līguma (4. pielikums) prasībām.
  • Iepirkuma priekšmets nav sadalīts daļās:
  • Asfalta seguma atjaunošanas darbi paredzēti 2 (divos) objektos:
    • Asfalta seguma atjaunošana projekta “Maģistrālo ūdensvada un kanalizācijas tīklu būvniecība Jaunbūves rajonā, Līvānu, Avotu, Jelgavas, Aizputes, Grodņas ielās, Daugavpilī “
    • Asfalta seguma atjaunošana projekta “Maģistrālo kanalizācijas tīklu būvniecība Jaunbūves rajonā, Grodņas un Siguldas ielās, Daugavpilī” ietvaros.
  • Darbu pasūtīšana paredzēta pa posmiem, kas norādīti katra objekta tehniskajā specifikācijā (1. pielikums)
  • CPV kods: 45233200-1 Dažādi ceļu seguma būvdarbi.
  • Paredzamā līgumcena 56 974.20 EUR (bez PVN).
  • Pakalpojuma sniegšanas vieta – Daugavpils pilsētas administratīvā teritorija.
  • Iepirkuma līguma darbības termiņš – līdz saistību pilnīgai izpildei.

3.      Informācija par iepirkumu

  • Informāciju par iepirkumu pasūtītājs publicē savā mājas lapā internetā daugavpils.udens.lv – informatīvajā daļā, sadaļā “Iepirkumi un mantas atsavināšana”, kā arī Daugavpils pašvaldības mājas lapā internetā http://www.daugavpils.lv .
  • Ieinteresēto piegādātāju pienākums ir pastāvīgi sekot līdzi aktuālajai informācijai minētajās mājas lapās par konkrēto iepirkumu. Komisija nav atbildīga par to, ja kāda ieinteresētā persona nav iepazinusies ar informāciju, kurai ir nodrošināta brīva un tieša elektroniskā pieeja.

4.      Piedāvājumu iesniegšanas kārtība

  • Piedāvājumu jāiesniedz personīgi vai nosūtot pa pastu, vai elektroniski, ja piedāvājums ir parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un var būt arhivēts šifrētā zip-failā. (Attiecīgu rīku var ielādēt apmeklējot mājaslapu https://www.7-zip.org/).
  • Ja piedāvājums ir sagatavot un iesniegts elektroniski un šifrēts, piegādātājs nodrošina zip-faila paroles nosūtīšanu pasūtītājam ne vēlāk par piedāvājuma iesniegšanas brīdi, bet ne agrāk par 20 minūtēm pirms piedāvājumu atvēršanas brīža drošības nolūkā atsūtot to uz norādīto pasūtītāja e-pasta adresi (komisija@daugavpils.udens.lv), norādot pretendenta nosaukumu un reģistrācijas numuru, iepirkuma identifikācijas numuru un iepirkuma daļu.
  • Ja elektroniski sagatavots piedāvājums nav šifrēts, Pasūtītājs neatbild par to, ka tas saturs var būt izpausts pirms piedāvājuma atvēršanas sēdes, kaut arī dara visu iespējamo, lai saglabāt piedāvājuma konfidencialitāti.
  • Iesniegšanas vieta – SIA „Daugavpils ūdens”, Ūdensvada ielā 3, Daugavpilī, Latvijas Republika, LV-5401, 107.kab., vai ja piedāvājums tiks sūtīts elektroniski – komisija@daugavpils.udens.lv, norādot sūtījuma tēmā iepirkuma nosaukumu un identifikācijas numuru.
  • Pasta sūtījumam jābūt nogādātam 4.4.punktā norādītajā adresē līdz 4.6.punktā noteiktajam termiņam un par to pilnu atbildību uzņemas iesniedzējs.
  • Piedāvājumu iesniegšanas termiņš – līdz 2018.gada 14. septembrim, plkst.9:00
  • Iesniegto piedāvājumu atvēršana notiks gada 14. septembrī, plkst.10:00, Ūdensvada ielā 3, Daugavpilī, SIA „Daugavpils ūdens” pārvaldes ēkas sanāksmju zālē. Iesniegto piedāvājumu atvēršana ir atklāta.
  • Piedāvājums, kas iesniegts pēc minētā termiņa, netiks izskatīts un neatvērts tiks atdots vai nosūtīts atpakaļ iesniedzējam.
  • Piedāvājumu vērtēšanu un lēmumu pieņemšanu komisija veic slēgtā sēdē.
  • Pretendenta iesniegtais piedāvājums nozīmē pilnīgu šīs iepirkuma procedūras nolikuma noteikumu pieņemšanu un atbildību par to izpildi.

4.11.Piedāvājuma derīguma termiņš: 60 dienas no piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām (nolikuma 4.6.punkts).

5.      Piedāvājuma noformēšana

  • Pretendents sagatavo un iesniedz piedāvājumu saskaņā ar iepirkumu procedūras dokumentu prasībām.
  • Ja piedāvājumu sagatavo un iesniedz elektroniski, katrs dokuments, kuram atbilstoši Nolikumam jābūt atsevišķi parakstītam, ir jāparaksta ar drošu elektronisko parakstu atsevišķi.
  • Piedāvājums jāsagatavo latviešu valodā, vienā eksemplārā. Piedāvājumā iekļautos dokumentus var iesniegt citā valodā, šādā gadījumā dokumentiem jāpievieno tulkojums latviešu valodā ar apliecinājumu par tulkojuma pareizību saskaņā ar spēkā esošo attiecīgo jomu regulējošo normatīvo aktu prasībām. Pretējā gadījumā komisija ir tiesīga uzskatīt, ka attiecīgais atlases vai kvalifikācijas dokuments nav iesniegts.
  • Piedāvājums jāiesniedz slēgtā aploksnē un aizzīmogotā iepakojumā (aploksnē). Uz iepakojuma jānorāda:

 

SIA “Daugavpils ūdens”

Ūdensvada iela 3, Daugavpils , Latvija, LV – 5401

Piedāvājums publiskai sarunu procedūrai

“<norādīt iepirkuma procedūras nosaukumu>”

iepirkuma identifikācijas Nr. ___________,

Neatvērt līdz  2018.gada ___ plkst.10.00

<Pretendenta nosaukums, juridiskā adrese un reģistrācijas numurs, kontaktpersona, tālrunis>

Ja piedāvājumu iesniedz elektroniski, šo tekstu iekļauj elektroniskās vēstules pamattekstā.

 

  • Piedāvājuma sākumā pēc titullapas jābūt piedāvājuma satura radītājam, aiz kura seko visi pārējie piedāvājumā iekļaujamie dokumenti.
  • Piedāvājumā iekļautajiem dokumentiem, kā arī kopijām un tulkojumiem jābūt noformētiem atbilstoši spēkā esošo dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas kārtību regulējošo normatīvo aktu prasībām.
  • Visiem piedāvājumā iekļautajiem dokumentiem (izņemot piedāvājuma nodrošinājumu, ja tāds ir paredzēts) jābūt caurauklotiem un apzīmogotiem tā, lai to nebūtu iespējams atdalīt, visām lapām jābūt sanumurētām. Piedāvājuma nodrošinājums, ja tāds paredzēts, iesniedzams kā atsevišķs dokuments.
  • Pretendents iesniedz parakstītu piedāvājumu. Piedāvājumu paraksta pretendenta amatpersona, kuras pārstāvības tiesības ir reģistrētas likumā noteiktajā kārtībā, jeb pilnvarotā persona, pievienojot attiecīgās pilnvaras oriģinālu.
  • Pieteikums, apliecinājums un finanšu piedāvājums jāsagatavo saskaņā ar iepirkuma procedūras nolikumam pievienotajām veidnēm.
  • .Pretendentu iesniegtie dokumenti pēc iepirkuma pabeigšanas netiek atdoti atpakaļ (izņemot piedāvājuma nodrošinājumu, ja tāds paredzēts).

6.      Prasības pretendentiem un iesniedzamie dokumenti

  • Pretendentu kvalifikācijas prasības ir obligātas visiem pretendentiem, kas vēlas iegūt tiesības noslēgt līgumu.

 

Nr.

p.k.

Prasības

 

Iesniedzamā informācija, kas nepieciešama, lai Pretendentu novērtētu saskaņā ar minētajām prasībām:

6.1.1.

Pretendents normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā ir reģistrēts Latvijas Republikas (turpmāk – LR) Komercreģistrā vai līdzvērtīgā reģistrā ārvalstīs atbilstoši attiecīgās valsts normatīvo aktu prasībām.

Reģistrācijas faktu par Latvijas Republikā reģistrēto pretendentu reģistrāciju atbilstoši normatīvo aktu prasībām, Pasūtītājs iegūs publiskās datubāzēs.

Ārvalstī reģistrētam pretendentam jāiesniedz kompetentas attiecīgās valsts institūcijas izsniegts dokuments (kopija), kas apliecina pretendenta reģistrāciju atbilstoši tās valsts normatīvo aktu prasībām.

 

6.1.2.

Pretendentam ir reģistrēts Latvijas Republikas Būvkomersantu reģistrā.

Informāciju par Latvijas Republikā reģistrētu pretendentu reģistrāciju Latvijas Republikas Būvkomersantu reģistrā atbilstoši normatīvo aktu prasībām, iepirkuma komisija iegūs būvniecības informācijas sistēmas publiski pieejamā datubāzē www.bis.gov.lv.

6.1.3.

Darbu veicējam jābūt tiesīgam veikt Darbus atbilstoši LR normatīvajiem aktiem un norīkojot darbu veikšanai speciālistu/s, kuru profesionālo atbilstību jāapstiprina ar attiecīgo sertifikātu.

Pretendents iesniedz attiecīgo speciālistu profesionālās atbilstības apliecinošu dokumentu, sertifikātu ceļu būvdarbu vadīšanas jomā.

6.1.4.

Pielietoto materiālu kvalitātei jābūt apstiprinātai ar attiecīgajiem dokumentiem.

Ekspluatācijas īpašumu deklarācijas un tml., kas apliecina atbilstību normatīvajiem dokumentiem, t.sk. LVS EN 13108-1 un LVS EN 13242

6.1.5.

Attiecībā uz pretendentu nepastāv Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likuma 48.panta pirmajā daļā minētie izslēgšanas nosacījumi.

Komisijai ir tiesības nepieprasīt minētās izziņas, ja tā pati ātri un sekmīgi var pārliecināties par izslēgšanas nosacījumu neesamību Elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS).

 

6.1.6.

Pretendenta pieteikums dalībai iepirkumā, kas apliecina Pretendenta apņemšanos piegādāt preces saskaņā ar nolikuma prasībām.

Pieteikums jāsagatavo atbilstoši pievienotajai veidnei (2.pielikums). Pieteikumu paraksta paraksttiesīgā vai pilnvarotā persona. Ja pieteikumu paraksta pilnvarotā persona, pieteikumam jāpievieno pilnvaras oriģināl vai apliecināta kopija.

6.1.7.

Parakstīts finanšu piedāvājums.

Parakstīts finanšu piedāvājums saskaņā ar pasūtītāja izstrādātajām vadlīnijām un finanšu piedāvājuma veidni (3.pielikums), iesniedzams papīra formātā vai ar drošu elektronisku parakstu elektroniski un Excel formātā uz CD vai zibatmiņas.  Piedāvājumu paraksta pretendenta vadītājs vai tā pilnvarota persona.

6.1.8.

Dokuments, kas apliecina pretendenta paraksta tiesības un tā tiesības pārstāvēt iepirkumos.

Uzņēmumu reģistra izsniegts dokuments ar norādi uz pretendenta piedāvājumu (pilnvaru) parakstījušās personas tiesībām pārstāvēt pretendentu, pilnvaras oriģināls, ja pretendenta piedāvājumu paraksta pilnvarota persona.

 

 

7.      Iepirkuma līgums

  • Iepirkuma rezultātā paredzēts noslēgt iepirkuma līgumu saskaņā ar tā projektu, kurš pievienots nolikuma pielikumā, ar pretendentu, kurš būs piedāvājis zemāko cenu. Iepirkuma līguma darbības termiņš – līdz pilnīgai saistību izpildei termiņu skaitot no iepirkuma līguma spēkā stāšanas dienas.
  • Uzvarējušajam pretendentam iepirkuma līgums jāparaksta 5 (piecu) darba dienu laikā no pasūtītāja nosūtītā uzaicinājuma parakstīt iepirkuma līgumu izsūtīšanas dienas. Ja norādītajā termiņā uzvarētājs neparaksta iepirkuma līgumu, tas tiek izslēgts no dalības iepirkuma procedūrā. Tādā gadījumā iepirkuma līgums tiek piedāvāts noslēgšanai nākamajam pretendentam saskaņā ar iepirkuma komisijas veikto piedāvājumu cenu salīdzinājumu.
  • Ja pretendents ir gatavs parakstīt līgumu ar drošu elektronisko parakstu, tas piedāvājumam pievieno par to brīvā formā sastādīto apliecinājumu.

8.      Piedāvājuma vērtēšana un izvēle

  • Piedāvājumu vērtēšanas laikā komisija pārbauda pretendentu atbilstību noteiktajām pretendentu kvalifikācijas prasībām, kā arī pārbauda piedāvājuma atbilstību nolikuma prasībām. Vērtējot pretendenta piedāvājumu, pasūtītājs pārbauda tajā esošas informācijas un pakalpojumu atbilstību pasūtītāja izvirzītajām prasībām. Neatbilstoši piedāvājumi tiek noraidīti.
  • Pretendentu piedāvājumu pārbaudes laikā komisija noskaidro pretendenta kompetenci un atbilstību pasūtītāja prasībām pēc dokumentiem, kas pretendentam jāiesniedz saskaņā ar šā nolikuma prasībām, kā arī no publiskajā apritē esošās pasūtītāja iegūtās informācijas.
  • Ja pretendenta piedāvājums neatbilst kādai pasūtītāja izvirzītajai prasībai, komisija tā piedāvājumu tālāk neizskata un pretendentu izslēdz no turpmākās dalības iepirkumā.
  • Ja pretendenta piedāvājums skaidri, viennozīmīgi un nepārprotami neatspoguļo izvirzīto prasību izpildi, komisija šo piedāvājumu noraida un tālāk neizskata.
  • Piedāvājumu vērtēšanas laikā komisija pārbauda, vai piedāvājumos nav aritmētiskas kļūdas. Ja kļūdas tiek konstatētas, komisija tās izlabo.
  • Piedāvājumu izvēles kritērijs ir zemākā cena. No piedāvājumiem, kuri atbilst pasūtītāja izvirzītajām prasībām.
  • Izpildītājam ir jānodrošina piedāvājuma iesniegšana par visām tehniskajā specifikācijā noteiktām pozīcijām. Ja pretendents nenodrošina šā nosacījuma izpildi, tā piedāvājums uzskatāms par neatbilstošu pasūtītāja prasībām un tiek noraidīts.
  • Pasūtītājs izvēlas 1 (vienu) piedāvājumu ar viszemāko cenu no piedāvājumiem, kas atbilst šajā nolikumā norādītajām pasūtītāja prasībām.

9.      Pretendenta pienākumi un tiesības

  • Pienākums iepirkuma komisijas noteiktajā termiņā sniegt atbildes uz iepirkuma komisijas pieprasījumiem.
  • Pienākums segt visas un jebkuras izmaksas, kas saistītas ar piedāvājumu sagatavošanu un iesniegšanu neatkarīgi no iepirkuma rezultāta.
  • Tiesības pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām grozīt vai atsaukt iesniegto piedāvājumu. Ja pretendents groza piedāvājumu, tas iesniedz jaunu piedāvājumu ar atzīmi “GROZĪTS”. Tādā gadījumā komisija vērtē grozīto piedāvājumu.
  • Tiesības ne vēlāk kā 6 (sešas) darba dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām pieprasīt iepirkuma komisijai papildus informāciju par iepirkuma procedūras norises kārtību un iepirkuma priekšmetu.
  • Tiesības apstrīdēt iepirkuma komisijas lēmumu par iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu, sūdzību iesniedzot SIA “Daugavpils ūdens” 5 dienu laikā no lēmuma publicēšanas dienas SIA “Daugavpils ūdens” mājas lapā internetā, kur izvietota informācija par iepirkumu.

10.  Iepirkumu komisijas pienākumi un tiesības

  • Pienākums nodrošināt pretendentu brīvu konkurenci, kā arī vienlīdzīgu un taisnīgu attieksmi pret tiem.
  • Tiesības pārbaudīt nepieciešamo informāciju kompetentā institūcijā, publiski pieejamās datu bāzēs vai citos publiski pieejamos avotos, kā arī lūgt, lai pretendents izskaidro dokumentus, kas iesniegti komisijai.
  • Tiesības labot aritmētiskās kļūdas pretendenta piedāvājumā, informējot par to pretendentu.
  • Tiesības pieaicināt atzinumu sniegšanai neatkarīgus ekspertus ar padomdevēja tiesībām.
  • Pasūtītājs ir tiesīgs pārtraukt iepirkumu un neslēgt līgumu, ja tam ir objektīvs pamatojums.
  • Tiesības izvēlēties nākamo piedāvājumu ar zemāko cenu, ja izraudzītais pretendents atsakās slēgt iepirkuma līgumu ar pasūtītāju.
  • Tiesības izdarīt grozījumus šajā iepirkuma procedūras nolikumā pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām, publiskojot to saturu savā mājas lapā internetā daugavpils.udens.lv – informatīvajā daļā, sadaļā “Iepirkumi un mantas atsavināšana”, kā arī Daugavpils pašvaldības mājas lapā internetā http://www.daugavpils.lv .

Pielikumā:

1.pielikums – Tehniskā specifikācija.

2.pielikums – Pieteikums dalībai iepirkuma procedūrā.

3.pielikums – Finanšu piedāvājuma sagatavošanas vadlīnijas un finanšu veidnes.

4.pielikums – Iepirkuma līguma projekts.

 

 

1.pielikums

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA Nr.1

 

Asfalta seguma atjaunošana projekta “Maģistrālo ūdensvada un kanalizācijas tīklu būvniecība Jaunbūves rajonā, Līvānu, Avotu, Jelgavas, Aizputes, Grodņas ielās, Daugavpilī “ ietvaros.

 

Zemāk ir sniegti atjaunošanas apjomi, kas noteikti būvprojektā. Seguma atjaunošanas apjomi tiks precizēti būvdarbu veikšanas gaitā, ievērojot iespējamas būvprojekta izmaiņas. Apmaksa tiks sniegta pēc faktiski izpildītiem datiem pamatojoties uz izcenojumu par 1m2 atjaunojama seguma.

 

Darbi ir paredzēti

 

  • Jelgavas ielā posmā no Jātnieku līdz Valmieras ielai (rasējums DOP -13);
  • Grodņas ielā posmā no Smilšu ielas līdz Grodņas ielā 76 (rasējums DOP-16).

 

Nr. p/k

Darbu veids

Seguma sastāvs

Slāņa biezums, cm

Apjoms

(m2)

Cena**  par 1m2,

EUR,

bez PVN

Kopā,

EUR,

bez PVN

1

Ceļa seguma atjaunošana

Karstais asfalts AC11 surf*

4

396

   

Karstais asfalts AC16 bin

6

259

   

Karstais asfalts AC-32

6

259

   

Minerālmateriālu maisījums 0/45

20

259

   

2

Ietves seguma atjaunošana

Karstais asfalts AC8 surf

4

16,5

   

Minerālmateriālu maisījums 0/45

15

16,5

   

3

Piebrauktuves asfalta seguma atjaunošana

Karstais asfalts AC 11

6

69,5

   

Minerālmateriālu maisījums 0/45

10

69,5

   

Minerālmateriālu maisījums 0/56

14

69,5

   

4

Asfalta seguma frēzēšana (noņemšana) slēdzi starp asfalta segumu slāņiem ierīkošanai

4

137

   

5

Bitumena mastikas lentes ierīkošana (garmetros)

200

   

KOPĀ:

 

 

* ievērojot asfalta seguma atjaunošanu pēc frēzēšanas “slēdzi” ierīkošanai

** Cenā (izcenojumā) jābūt iekļauti visi izdevumi, kas nepieciešami darbu veikšanai

 

 

Darbu izcenojamos jāiekļauj sekojošs darbu kopums:

 

  • Darbu veikšanai nepieciešamo atļauju saņemšana, tajā skaitā ar satiksmes izmaiņu saistīto pasākumu īstenošanu,
  • sagatavošanas darbus – esošā pagaidu vai bojāto seguma noņemšana līdz nepieciešamām atzīmēm, iekļaujot būvgružu izvešanu un utilizāciju,
  • virsslāņa minerālmaisījumu nodošanu Pasūtītājam,
  • šķembu slāņa ierīkošanu, blietēšanu un nodošanu kontrolējošām institūcijām;
  • asfalta frēzēšanu slēdžu ierīkošanai (izcenojums Nr.4.),
  • bitumena mastikas lentes ierīkošana (vertikālo šuvju starp seguma slānim hidroizolācijai)(izcenojums Nr.5.),
  • gruntēšanas darbus asfalta slāņu salaišanai,
  • asfalta seguma atjaunošanu, iekļaujot šuvju starp esošā un atjaunota asfalta seguma ierīkošanu un kopēju atjaunota asfalta seguma nodošanu kontrolējošām institūcijām;
  • min 30 cm slēdzi starp atjaunoto un esošo segumu;
  • aku lūku noregulēšanu vienā līmenī ar seguma virskārtu.

Darbu veicējam jābūt tiesīgam veikt Darbus atbilstoši Latvijas republikas normatīviem aktiem, tajā skaitā jābūt reģistrētam Būvuzņēmuma reģistrā un norīko Darbu veikšanai speciālistu, kuru profesionālu atbilstību jāapstiprina ar attiecīgo sertifikātu ceļu būvdarbu vadīšanas jomā.

Darbu veicēja rīcībā jābūt visi gan cilvēciskie, gan materiālie resursi, kas nepieciešami Darbu veikšanai.

Pielietoto materiālu kvalitāte jābūt apstiprinātai ar attiecīgiem dokumentiem (ekspluatācijas īpašību deklarācijām un tml.), kas apliecina to atbilstību normatīviem dokumentiem (tajā skaitā LVS EN 13108-1 un LVS EN 13242).

Asfalta seguma atjaunošanas darbi (turpmāk Darbi) jāveic atbilstoši SIA “Daugavpils ūdens” pārstāvja (turpmāk Pasūtītājs) prasībām ievērojot un saskaņojot Darbus ar Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādi “Komunālās saimniecības pārvalde” (turpmāk KSP). Darbu veicējam jāizpilda KSP prasības attiecībā uz seguma atjaunošanas izpildes kontroli.

Pirms Darbu uzsākšanas sagatavot un saskaņot ar visām iesaistītām institūcijām (tajā skaitā ar VAS “Latvijas valsts ceļi” un KSP) transporta kustības organizācijas shēmu. Darbi jāorganizē tā, lai nepamatoti neierobežotu satiksmi. Būvmašīnas un darba iekārtas, kad tās nepilda darbu, jānovieto tā, lai tās netraucētu satiksmi. Darbu veicējam jāsedz no saviem līdzekļiem visus ar to saistītus izdevumus un jāsaņem visus nepieciešamus saskaņojumus par saviem līdzekļiem un attiecīgi norobežot satiksmi Darbu veikšanas zonā.

Darbu veikšanas gaitā precizēt ar KSP saguma atjaunošanas apjomus, kā arī seguma virsslāņa slīpumu.

Darbu veicējs ir atbildīgs par gaisa vadu, virszemes un pazemes komunikāciju aizsardzības noteikumu ievērošanu, par visu attiecīgo saskaņojumu veikšanu un atļauju saņemšanu, ievērojot tajā skaitā 2013.gada 10.oktobra Daugavpils pilsētas domes saistošajiem noteikumiem Nr.23 “Inženierkomunikāciju un transporta būvju aizsardzības noteikumus”.

 

Darbu veikšanas termiņš – no tā pasūtīšanas brīdi.

Apmaksa par Darbiem tiks veikta 30 dienu laikā pēc nodošanas-pieņemšanas akta parakstīšanas.

 

Nodošanas-pieņemšanas akts tiks parakstīts pēc:

  • darbu pabeigšanas un to nodošanas SIA “Daugavpils ūdens” un KSP pārstāvim,
  • pamatojoties uz izpildmērījumiem, kurus veiks sertificēts ģeodēzists (SIA “Daugavpils ūdens” izmaksas)
  • pielietoto materiālu standarta atbilstības saņemšanas.

 

Izpildīto darbu garantijas periods – 3 gadi.

 

Pasūtītājs ir tiesīgs veikt kontroles un papildus pārbaudes. Pasūtītājs novērtē, vai izpildīto darbu kvalitāte atbilst specifikācijai, standartiem un tehnisko noteikumu prasībām.

 

Gaidījumos, ja rodas šaubas par pielietoto materiālu kvalitāti, Pasūtītājs ir tiesīgs veikt papildus testēšanu, izmantojot kompetentas kvalitātes uzraudzības institūcijas (laboratorija, struktūrvienība, personāls vai cits) pakalpojumus. Darbu veicējam ir jāsedz Pasūtītājam ar minēto testēšanu un nekvalitatīvo darbu veikšanu saistītos izdevumus, gadījumā, ja testēšanas rezultātā tiks konstatēts, ka darbu sniedzamie Pakalpojumi ir veikti nekvalitatīvi.

 

Pielikumā:

  • SIA “Ekolat” projekta “Maģistrālo ūdensvada un kanalizācijas tīklu būvniecība Jaunbūves rajonā, Līvānu, Avotu, Jelgavas, Aizputes, Grodņas ielās, Daugavpilī “ rasējuma DOP 13 kopija ar seguma atjaunošanas shēmu Jelgavas ielā.

 

  • SIA “Ekolat” projekta “Maģistrālo ūdensvada un kanalizācijas tīklu būvniecība Jaunbūves rajonā, Līvānu, Avotu, Jelgavas, Aizputes, Grodņas ielās, Daugavpilī “ rasējuma DOP 16 kopija ar seguma atjaunošanas shēmu Grodņas ielā.

 

  • SIA “Ekolat” projekta “Maģistrālo ūdensvada un kanalizācijas tīklu būvniecība Jaunbūves rajonā, Līvānu, Avotu, Jelgavas, Aizputes, Grodņas ielās, Daugavpilī “ rasējuma ŪKT 25 kopija, kur norādīti seguma atjaunošanas veidi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA Nr.2

Asfalta seguma atjaunošana projekta “Maģistrālo kanalizācijas tīklu būvniecība               Jaunbūves rajonā, Grodņas un Siguldas ielās , Daugavpilī” ietvaros.

Zemāk ir sniegti atjaunošanas apjomi, kas noteikti būvprojektā. Seguma atjaunošanas apjomi tiks precizēti būvdarbu veikšanas gaitā, ievērojot iespējamas būvprojekta izmaiņas. Apmaksa tiks sniegta pēc faktiski izpildītiem datiem pamatojoties uz izcenojumu par 1m2 atjaunojama seguma.

Asfalta seguma atjaunošanas ielu posmi ir norādīti SIA “Ekolat” projekta “Maģistrālo kanalizācijas tīklu būvniecība Jaunbūves rajonā, Grodņas un Siguldas ielās , Daugavpilī” rasējumā DOP-4:

  • Siguldas ielā no Siguldas ielā 3 līdz Siguldas un Grodņas ielu krustojumam;
  • Lielā Dārza un Grodņas ielu krustojums;
  • Siguldas ielā no Ventspils ielas līdz Dobeles ielai.

 

SIA “Daugavpils ūdens” ir tiesīgs pasūtīt Darbus pakāpeniski pa posmiem, kas aprakstīti augstāk.

Nr. p/k

Darbu veids

Seguma sastāvs

Slāņa biezums, cm

Apjoms

(m2)

Cena** par 1m2,

EUR,

bez PVN

Kopā,

EUR,

bez PVN

1

Ceļa seguma atjaunošana

Karstais asfalts AC11 surf*

4

992

   

Karstais asfalts AC16 bin

6

714

   

Minerālmateriālu maisījums 0/45

12

714

   

Minerālmateriālu maisījums 0/56

16

714

   

2

Ietves seguma atjaunošana

Karstais asfalts AC8 surf

4

11

   

Minerālmateriālu maisījums 0/45

15

7

   

3

Piebrauktuves asfalta seguma atjaunošana

Karstais asfalts AC 11

6

25

   

Minerālmateriālu maisījums 0/45

10

15

   

Minerālmateriālu maisījums 0/56

14

15

   

2

Asfalta seguma frēzēšana (noņemšana) slēdzi starp asfalta segumu slāņiem ierīkošanai

4

283

   

3

Bitumena mastikas lentes ierīkošana (garmetros)

280

   

KOPĀ:

 

* ievērojot asfalta seguma atjaunošanu pēc frēzēšanas “slēdzi” ierīkošanai

** Cenā (izcenojumā) jābūt iekļauti visi izdevumi, kas nepieciešami darbu veikšanai

Darbu izcenojamos jāiekļauj sekojošs darbu kopums:

  • Darbu veikšanai nepieciešamo atļauju saņemšana, tajā skaitā ar satiksmes izmaiņu saistīto pasākumu īstenošanu,
  • sagatavošanas darbus – esošā pagaidu vai bojāto seguma noņemšana līdz nepieciešamām atzīmēm, iekļaujot būvgružu izvešanu un utilizāciju,
  • virsslāņa minerālmaisījumu nodošanu Pasūtītājam,
  • šķembu slāņa ierīkošanu, blietēšanu un nodošanu kontrolējošām institūcijām;
  • asfalta frēzēšanu slēdžu ierīkošanai (izcenojums Nr.2.),
  • bitumena mastikas lentes ierīkošana (vertikālo šuvju starp seguma slānim hidroizolācijai)(izcenojums Nr.3.),
  • gruntēšanas darbus asfalta slāņu salaišanai,
  • asfalta seguma atjaunošanu, iekļaujot šuvju starp esošā un atjaunota asfalta seguma ierīkošanu un kopēju atjaunota asfalta seguma nodošanu kontrolējošām institūcijām;
  • min 30 cm slēdzi starp atjaunoto un esošo segumu;
  • aku lūku noregulēšanu vienā līmenī ar seguma virskārtu.

Darbu veicējam jābūt tiesīgam veikt Darbus atbilstoši Latvijas republikas normatīviem aktiem, tajā skaitā jābūt reģistrētam Būvuzņēmuma reģistrā un norīko Darbu veikšanai speciālistu, kuru profesionālu atbilstību jāapstiprina ar attiecīgo sertifikātu ceļu būvdarbu vadīšanas jomā.

Darbu veicēja rīcībā jābūt visi gan cilvēciskie, gan materiālie resursi, kas nepieciešami Darbu veikšanai.

Pielietoto materiālu kvalitāte jābūt apstiprinātai ar attiecīgiem dokumentiem (ekspluatācijas īpašību deklarācijām un tml.), kas apliecina to atbilstību normatīviem dokumentiem (tajā skaitā LVS EN 13108-1 un LVS EN 13242).

Asfalta seguma atjaunošanas darbi (turpmāk Darbi) jāveic atbilstoši SIA “Daugavpils ūdens” pārstāvja (turpmāk Pasūtītājs) prasībām ievērojot un saskaņojot Darbus ar Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādi “Komunālās saimniecības pārvalde” (turpmāk KSP). Darbu veicējam jāizpilda KSP prasības attiecībā uz seguma atjaunošanas izpildes kontroli.

Pirms Darbu uzsākšanas sagatavot un saskaņot ar visām iesaistītām institūcijām (tajā skaitā ar VAS “Latvijas valsts ceļi” un KSP) transporta kustības organizācijas shēmu. Darbi jāorganizē tā, lai nepamatoti neierobežotu satiksmi. Būvmašīnas un darba iekārtas, kad tās nepilda darbu, jānovieto tā, lai tās netraucētu satiksmi. Darbu veicējam jāsedz no saviem līdzekļiem visus ar to saistītus izdevumus un jāsaņem visus nepieciešamus saskaņojumus par saviem līdzekļiem un attiecīgi norobežot satiksmi Darbu veikšanas zonā.

Darbu veikšanas gaitā precizēt ar KSP saguma atjaunošanas apjomus, kā arī seguma virsslāņa slīpumu.

Darbu veicējs ir atbildīgs par gaisa vadu, virszemes un pazemes komunikāciju aizsardzības noteikumu ievērošanu, par visu attiecīgo saskaņojumu veikšanu un atļauju saņemšanu, ievērojot tajā skaitā 2013.gada 10.oktobra Daugavpils pilsētas domes saistošajiem noteikumiem Nr.23 “Inženierkomunikāciju un transporta būvju aizsardzības noteikumus”.

Darbu veikšanas termiņš – no tā pasūtīšanas brīdi.

Apmaksa par Darbiem tiks veikta 30 dienu laikā pēc nodošanas-pieņemšanas akta parakstīšanas.

Nodošanas-pieņemšanas akts tiks parakstīts pēc:

  • darbu pabeigšanas un to nodošanas SIA “Daugavpils ūdens” un KSP pārstāvim,
  • pamatojoties uz izpildmērījumiem, kurus veiks sertificēts ģeodēzists (SIA “Daugavpils ūdens” izmaksas)
  • pielietoto materiālu standarta atbilstības saņemšanas.

Izpildīto darbu garantijas periods – 3 gadi.

Pasūtītājs ir tiesīgs veikt kontroles un papildus pārbaudes. Pasūtītājs novērtē, vai izpildīto darbu kvalitāte atbilst specifikācijai, standartiem un tehnisko noteikumu prasībām.

Gaidījumos, ja rodas šaubas par pielietoto materiālu kvalitāti, Pasūtītājs ir tiesīgs veikt papildus testēšanu, izmantojot kompetentas kvalitātes uzraudzības institūcijas (laboratorija, struktūrvienība, personāls vai cits) pakalpojumus. Darbu veicējam ir jāsedz Pasūtītājam ar minēto testēšanu un nekvalitatīvo darbu veikšanu saistītos izdevumus, gadījumā, ja testēšanas rezultātā tiks konstatēts, ka darbu sniedzamie Pakalpojumi ir veikti nekvalitatīvi.

Pielikumā:

  • SIA “Ekolat” projekta “Maģistrālo kanalizācijas tīklu būvniecība Jaunbūves rajonā, Grodņas un Siguldas ielās , Daugavpilī” rasējuma DOP 4 kopija ar seguma atjaunošanas shēmu .
  • SIA “Ekolat” projekta “Maģistrālo kanalizācijas tīklu būvniecība Jaunbūves rajonā, Grodņas un Siguldas ielās , Daugavpilī” rasējuma ŪKT 13 kopija, kur norādīti seguma atjaunošanas veidi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.pielikums

PIETEIKUMS DALĪBAI IEPIRKUMA PROCEDŪRĀ

publiskās sarunu procedūras

 „Asfalta seguma atjaunošana” ietvaros

identifikācijas Nr.DŪ-2018/26

_________________________________

                    (sastādīšanas vieta, datums)

Informācija par pretendentu:

nosaukums                        ____________________________________,

vienotais reģ. Nr.               ____________________________________,

juridiskā adrese                 ____________________________________,

e-pasta adrese                    ____________________________________,

tālruņa numurs                  ____________________________________,

faksa numurs                     ____________________________________,

bankas rekvizīti                 ____________________________________

                                          ____________________________________,

pretendenta pārstāvja

vārds, uzvārds, amats,

tā pilnvaras apliecinošs

     dokuments                          ____________________________________

                                          ____________________________________

ar šā pieteikuma iesniegšanu pretendents:

piesakās piedalīties publiskajā sarunu procedūrā <norādīt iepirkuma procedūras nosaukumu un identifikācijas numuru>(iepirkuma identifikācijas Nr. <norādīt identifikācijas numuru>;

  • apņemas ievērot iepirkuma procedūras nolikuma prasības un piekrīt visiem tā noteikumiem;
  • apliecina gatavību piegādāt preci un glabāt to savā noliktavā saskaņā ar Pasūtītāja prasībām iepirkuma procedūras <iepirkuma procedūras nosaukums, identifikācijas Nr.> ietvaros un pārdot Preces par finanšu piedāvājumā norādītajām cenām, kas nepārsniedz pretendenta finanšu piedāvājumā norādītās;
  • apliecina, ka pretendenta saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, nav uzsākts process par pretendenta maksātnespēju vai bankrotu;
  • atzīst sava piedāvājuma spēkā esamību līdz attiecīgā iepirkuma līguma noslēgšanai, bet ne ilgāk kā līdz <norādīt piedāvājuma derīguma termiņu saskaņā ar nolikuma prasībām>,
  • apliecina, ka piekrīt nolikumam pievienotā iepirkuma līguma projekta noteikumiem un ir gatavs līguma noslēgšanas tiesību piešķiršanas gadījumā noslēgt iepirkuma līgumu ar pasūtītāju saskaņā ar nolikumam pievienotā iepirkuma līguma projekta noteikumiem;
  • apliecina, ka nolikumam pievienotā iepirkuma līguma projekta noteikumi ir saprotami un pieņemami;
  • pretendents (ja Pretendents ir fiziska vai juridiska persona), personālsabiedrība un visi personālsabiedrības biedri (ja Pretendents ir personālsabiedrība) vai visi personu apvienības dalībnieki (ja Pretendents ir personu apvienība) apliecina, ka attiecībā uz pretendentu nepastāv Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likuma 48.panta pirmajā daļā minētie izslēgšanas nosacījumi.
  • visa Piedāvājumā ietvertā informācija ir patiesa.

___________________________________

(pārstāvja amats, paraksts, atšifrējums)

3.pielikums

 

FINANŠU PIEDĀVĀJUMA SAGATAVOŠANAS VADLĪNIJAS

 

publiskās sarunu procedūras

 „Asfalta seguma atjaunošana” ietvaros

identifikācijas Nr.DŪ-2018/26

 

 

  1. Veidne, kas aizpildīta saskaņā ar šo prasīto informāciju, veido finanšu piedāvājumu.
  2. Pretendentam ir jāsagatavo finanšu piedāvājums un jāaizpilda visas Finanšu piedāvājuma veidnē norādītās pozīcijas attiecībā uz preču iegādi, kas minētas tehniskajā specifikācijā (1.pielikums), papildus tam pretendents norāda piedāvājuma kopsummu attiecīgajā iepirkuma daļā katras iepirkuma daļas ietvaros atsevišķi.
  3. Finanšu piedāvājuma cenā, ko veido veidnes izmaksu pozīcijas, jābūt iekļautiem visiem plānotajiem izdevumiem, kas nepieciešami vienošanās izpildei pilnā apmērā un atbilstošā kvalitātē saskaņā ar LR normatīvajiem aktiem, atbildīgo institūciju prasībām un vienošanās noteikumiem, tai skaitā tehniskām specifikācijām.
  4. Vienības cenās ir jāietver visas tādas tiešas un netiešas izmaksas, ja nav noteiktas atsevišķi, kas saistītas ar vienošanās prasību ievērošanu, piemēram, izpildes dokumentācijas sagatavošana un saskaņošana, transports, apsardze, vadība, darbinieku algas, nodokļi un nodevas, apdrošināšana, izdevumi darbiem un materiāliem, kuru izpilde vai pielietojums nepieciešams iepirkuma vienošanās pilnīgai un kvalitatīvai izpildei.
  5. Visas izmaksas veidnē jāizsaka euro (EUR) bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN). Finanšu piedāvājuma izdevumu pozīcijas uzrādīt, kā arī vienību izmaksas un izmaksas kopā uz visu apjomu aprēķināt, cenu norādot ar diviem cipariem aiz komata.
  6. Vienības cenas ir fiksētas un nav maināmas līguma izpildes laikā.
  7. Finanšu piedāvājumu jāiesniedz papīra formātā un Excel formātā uz CD diska vai zibatmiņas, vai iesniedzot elektroniskā veidā Excel formātā ar drošu elektronisku parakstu.
  8. Iepirkuma procedūras piedāvājuma vērtēšanas laikā pretendentu var lūgt iesniegt detalizētāku piedāvājumā minēto cenu pozīciju atšifrējumu.
  9. Ja tehniskajā specifikācijā vai citos iepirkuma dokumentos ir minētas pretrunīgas prasībās, pretendentam ir jāplāno izdevumi un jāīsteno vienošanās izpilde, vadoties no stingrākām prasībām.

 

 


 

FINANŠU PIEDĀVĀJUMA VEIDNE

publiskās sarunu procedūras

“Asfalta seguma atjaunošana”

Identifikācijas Nr. DŪ-2018/26

 

objektam

Asfalta seguma atjaunošana projekta “Maģistrālo ūdensvada un kanalizācijas tīklu būvniecība Jaunbūves rajonā, Līvānu, Avotu, Jelgavas, Aizputes, Grodņas ielās, Daugavpilī “ ietvaros.

 

Nr. p/k

Darbu veids

Seguma sastāvs

Slāņa biezums, cm

Apjoms

(m2)

Cena**  par 1m2,

EUR,

bez PVN

Kopā,

EUR,

bez PVN

1

Ceļa seguma atjaunošana

Karstais asfalts AC11 surf*

4

396

   

Karstais asfalts AC16 bin

6

259

   

Karstais asfalts AC-32

6

259

   

Minerālmateriālu maisījums 0/45

20

259

   

2

Ietves seguma atjaunošana

Karstais asfalts AC8 surf

4

16,5

   

Minerālmateriālu maisījums 0/45

15

16,5

   

3

Piebrauktuves asfalta seguma atjaunošana

Karstais asfalts AC 11

6

69,5

   

Minerālmateriālu maisījums 0/45

10

69,5

   

Minerālmateriālu maisījums 0/56

14

69,5

   

4

Asfalta seguma frēzēšana (noņemšana) slēdzi starp asfalta segumu slāņiem ierīkošanai

4

137

   

5

Bitumena mastikas lentes ierīkošana (garmetros)

200

   

KOPĀ:

 

 

* ievērojot asfalta seguma atjaunošanu pēc frēzēšanas “slēdzi” ierīkošanai

** Cenā (izcenojumā) jābūt iekļauti visi izdevumi kas nepieciešami darbu veikšanai

 

 

 

 

__________________________________

(pārstāvja amats, paraksts, atšifrējums)

 

FINANŠU PIEDĀVĀJUMA VEIDNE

publiskās sarunu procedūras

 „Asfalta seguma atjaunošana”

identifikācijas Nr.DŪ-2018

 

objektam

Asfalta seguma atjaunošana projektaMaģistrālo kanalizācijas tīklu būvniecība     Jaunbūves rajonā, Grodņas un Siguldas ielās , Daugavpilī” ietvaros.

 

Nr. p/k

Darbu veids

Seguma sastāvs

Slāņa biezums, cm

Apjoms

(m2)

Cena** par 1m2,

EUR,

bez PVN

Kopā,

EUR,

bez PVN

1

Ceļa seguma atjaunošana

Karstais asfalts AC11 surf*

4

992

   

Karstais asfalts AC16 bin

6

714

   

Minerālmateriālu maisījums 0/45

12

714

   

Minerālmateriālu maisījums 0/56

16

714

   

2

Ietves seguma atjaunošana

Karstais asfalts AC8 surf

4

11

   

Minerālmateriālu maisījums 0/45

15

7

   

3

Piebrauktuves asfalta seguma atjaunošana

Karstais asfalts AC 11

6

25

   

Minerālmateriālu maisījums 0/45

10

15

   

Minerālmateriālu maisījums 0/56

14

15

   

2

Asfalta seguma frēzēšana (noņemšana) slēdzi starp asfalta segumu slāņiem ierīkošanai

4

283

   

3

Bitumena mastikas lentes ierīkošana (garmetros)

280

   

KOPĀ:

 

 

KOPĀ par diviem objektiem:

 

 

* ievērojot asfalta seguma atjaunošanu pēc frēzēšanas “slēdzi” ierīkošanai

** Cenā (izcenojumā) jābūt iekļauti visi izdevumi kas nepieciešami darbu veikšanai

 

 

 

 

__________________________________

(pārstāvja amats, paraksts, atšifrējums)                                                                                                                                                                                      

 

4.pielikums

 

IEPIRKUMA LĪGUMS Nr. ______

 

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Daugavpils ūdens”, reģistrācijas Nr.41503002432, adrese Ūdensvada iela 3, Daugavpils, LV-5401, tās valdes locekļa Ģirta Kolendo personā, kas rīkojas uz sabiedrības statūtu pamata (turpmāk – Pasūtītājs), no vienas puses,

un

<komersants, reģistrācijas Nr., adrese>, tās <pārstāvja amats, vārds, uzvārds> personā, kas rīkojas uz <pārstāvību apliecinošs dokuments> pamata (turpmāk – Izpildītājs), no otras puses,

 

turpmāk šā līguma tekstā kopā saukti par Pusēm un katrs atsevišķi par Pusi,

 

pamatojoties uz iepirkuma procedūras “Nosaukums”, identifikācijas Nr._____ (turpmāk - Iepirkuma procedūra) rezultātiem, noslēdz šo līgumu (turpmāk – Līgums) par sekojošo:

 

 

1.      LĪGUMA PRIEKŠMETS

 

Pasūtītājs, veicot pasūtījumu, uzdod un Izpildītājs apņemas, pamatojoties uz Pasūtītāja veiktās Iepirkuma procedūras tehniskās specifikācijas un pasūtījuma prasībām, veikt asfalta seguma atjaunošanu (turpmāk – Darbi) pēc remontdarbu veikšanas ūdensvada un/vai kanalizācijas tīklos.

 

2.      LĪGUMA SUMMA UN NORĒĶINU KĀRTĪBA

 

2.1.Tehniskajā specifikācijā (Līguma pielikums Nr.1) norādīto Darbu izcenojumi nosakāmi saskaņā ar Izpildītāja cenu piedāvājumu (Līguma pielikums Nr.2).

2.2.Darbu kopējo vērtību (cenu) aprēķina, atbilstoši Izpildītāja izpildīto Darbu faktiskajiem apjomiem un attiecīgu Darbu izcenojumiem. Pievienotās vērtības nodoklis maksājams normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā.

2.3.Pasūtītājs samaksā Izpildītājam Darbu kopējo vērtību (cenu) kā atlīdzību par Darbu veikšanu, kura iekļauj sevī visus nodokļus, nodevas, kā arī saskaņā ar Līguma izpildi Izpildītājam radušos izdevumus, pārskaitot attiecīgu summu uz Izpildītāja kontu kredītiestādē 30 (trīsdesmit) dienu laikā no Darbu pieņemšanas-nodošanas akta abpusējās parakstīšanas un attiecīga rēķina saņemšanas dienas.

2.4.Par samaksas dienu tiek uzskatīta diena, kurā Pasūtītājs veicis pārskaitījumu uz Līgumā norādīto Izpildītāja kontu kredītiestādē.

2.5.Pasūtītājs ir atbrīvots no pienākuma samaksāt Izpildītājam par padarītajiem Darbiem, ja tie nav izpildīti pilnīgi.

 

3.      DARBU VEIKŠANAS UN PIEŅEMŠANAS NOTEIKUMI, KVALITĀTES ATBILSTĪBAS PĀRBAUDE

 

3.1.Tehniskajā specifikācijā norādītie Darbi var tikt pasūtīti vairākos pasūtījumos, katrā pasūtījumā norādot nepieciešamo Darbu apjomu. Pasūtījums tiek veikts nosūtot pieprasījumu uz e-pastu vai pa pastu.

3.2.Izpildītājs veic Pasūtītāja pasūtītos un tā prasībām atbilstošos Darbus kvalitatīvi un nodod tos Pasūtītājam 15 (piecpadsmit) darba dienu laikā no pasūtījuma izdarīšanas dienas.

3.3.Izpildītājs veic Darbus, izmantojot savā rīcībā esošo darbaspēku, darbarīkus, ierīces, iekārtas, līdzekļus, transportlīdzekļus.

3.4.Veicot Darbus, Izpildītājs rīkojas saskaņā ar būvniecības nozari regulējošo normatīvo aktu prasībām, izmanto tādas metodes un līdzekļus, kas atbilst šo darbības jomu regulējošiem standartiem un attiecīgas profesijas labākajai praksei.

3.5.Par Darbu veikšanas pēdējo dienu tiek uzskatīta diena, kad Izpildītājs ir nodevis Darbus Pasūtītājam, abām Pusēm parakstot Darbu pieņemšanas-nodošanas aktu.

3.6.Darbu, kas atzīti par izpildītiem atbilstoši Līguma noteikumiem, izpildi apliecina Pasūtītāja un Izpildītāja parakstīts attiecīgo Darbu nodošanas-pieņemšanas akts, kurā tiek norādīts veikto Darbu uzskaitījums (apraksts).

3.7.Ja Pasūtītājs, pieņemot Darbus no Izpildītāja, konstatē trūkumus (būvniecības pakalpojumi veikti nekvalitatīvi vai nepilnīgi), pieņemšanas-nodošanas akts netiek parakstīts, bet tiek sastādīts pretenzijas akts ar norādi uz konstatētajiem trūkumiem un termiņiem to novēršanai. Izpildītājs novērš trūkumus pretenzijas aktā norādītajā termiņā, pēc kā Pasūtītājs veic atkārtotu izpildīto Darbu pārbaudi. Atklāto trūkumu novēršana neatbrīvo Izpildītāju no Līguma izpildes termiņa ievērošanas.

3.8.Izpildītājam ir pienākums 10 (desmit) dienu laikā novērst arī tādus trūkumus Darbos, kuru kvalitāti vai atbilstību Pasūtītāja prasībām nav bijis iespējams pārbaudīt un konstatēt Darbu nodošanas un pieņemšanas brīdī, gadījumā ja tos konstatē 20 (divdesmit) dienu laikā no nodošanas-pieņemšanas akta abpusējās parakstīšanas dienas.

 

4.      PUŠU ATBILDĪBA

 

4.1.Pusēm ir jāatlīdzina otrai Pusei nodarītie tiešie un netiešie zaudējumi, ja tādi ir radušies prettiesiskās rīcības rezultātā un ir konstatēta dokumentāli pierādīta zaudējumu nodarītāja vaina, zaudējuma esamības fakts un zaudējuma apmērs, kā arī cēloniskais sakars starp prettiesisko rīcību un nodarītajiem zaudējumiem.

4.2.Ja Izpildītājs nokavē savu no Līguma izrietošo saistību izpildi, tas maksā līgumsodu 0,1% apmērā no Darbu kopējās vērtības (cenas) par katru saistību izpildes nokavējuma dienu, bet ne vairāk kā 10% no Darbu kopējās vērtības (cenas).

4.3.Ja Pasūtītājs nokavē savu no Līguma izrietošo saistību izpildi, tas maksā līgumsodu 0,1% apmērā no neizpildīto saistību summas par katru saistību izpildes nokavējuma dienu, bet ne vairāk kā 10% no Darbu kopējās vērtības (cenas).

4.4.Ja Izpildītājs nokavē savu no Līguma izrietošo saistību izpildi vairāk, nekā par 20 dienām un Pasūtītājs ir ierosinājis Līguma izbeigšanu, Izpildītājs maksā Pasūtītājam līgumsodu 30% apmērā no Līguma summas.

4.5.Līguma 5.2. un 5.3. apakšpunktā noteiktā līgumsoda samaksa neatbrīvo Puses no līgumsaistību izpildes.

4.6.Pasūtītājam ir tiesības ieturēt aprēķināto līgumsodu no jebkurām Izpildītājam izmaksājamām summām. Līguma 5.2., 5.3. un 5.4.apakšpunktā noteiktais līgumsods nav uzskatāms par zaudējumu atlīdzību.

4.7.Ja ir nokavēts kāds no Līgumā noteiktajiem termiņiem, līgumsods tiek aprēķināts par periodu, kas sākas nākamajā kalendārajā dienā pēc Līgumā noteiktā saistību izpildes dienas un ietver dienu, kurā saistības izpildītas. Puses tāpat ievēro Vienošanās noteikumus attiecībā uz līgumsodu piemērošanas kārtību un nosacījumiem.

 

5.      GARANTIJA

 

5.1.Garantija ir Izpildītāja apliecinājums, ka Izpildītāja atbilstoši Pasūtītāja prasībām izpildīto Darbu rezultātiem garantijas periodā būs bez defekta, tas ir, saglabās lietošanas īpašības, drošumu, izpildījumu un kvalitāti.

5.2.Saskaņā ar Līguma nosacījumiem un atbilstoši Pasūtītāja prasībām Izpildītāja izpildīto Darbu rezultātu garantijas periods ir noteikts Pasūtītāja tehniskajā specifikācijā, tā termiņš sāk tecēt no nodošanas-pieņemšanas akta parakstīšanas dienas.

5.3.Ja garantijas periodā Darbu rezultātiem rodas jebkādi defekti vai bojājumi, kuriem par iemeslu kļuva no Pasūtītāja neatkarīgi apstākļi un par kuru rašanos nav vainojams Pasūtītāja personāls, Izpildītājam ir pienākums 20 (divdesmit) dienu laikā no pretenzijas nosūtīšanas dienas tos novērst, atgriežot Darbu rezultātiem normālas, Pasūtītāja prasībām atbilstošas īpašības (turpmāk – Garantijas darbi). Garantijas darbu laikā Izpildītājs nodrošina Pasūtītājam iespēju netraucēti un nepārtraukti veikt savu saimniecisku darbību, ja tās veikšana ir atkarīga no kvalitatīvu Pasūtītāja prasībām atbilstošo Darbu rezultātu pastāvēšanas.

 

6.      PUŠU TIESĪBAS UN PIENĀKUMI

 

6.1.Izpildītājs apņemas:

6.1.1.  kvalitatīvi izpildīt Darbus atbilstoši Pasūtītāja prasībām, ievērojot attiecīgās nozares un profesijas labo praksi;

6.1.2.  nodot Pasūtītājam īpašumā Darbu kontrolējošās iestādes vai citas institūcijas izsniegtos dokumentus, kas apliecina Darbu atbilstību noteiktiem standartiem, izskaidrot Darbu rezultātu saglabāšanas un drošības noteikumus, kā arī izsniegt Pasūtītājam citus dokumentus, kuri tam varētu būt noderīgi Darbu rezultātu lietošanas vai ekspluatācijas laikā (sertifikāti, darba instrukcijas u.c.);

6.1.3.  pēc kvalitatīvas Darbu izpildes nodot Darbus Pasūtītājam, parakstot nodošanas-pieņemšanas aktu.

6.2.Pasūtītājs  apņemas:

6.2.1.  norēķināties ar Izpildītāju, samaksājot tam Darbu kopējo vērtību (cenu) par kvalitatīvi, atbilstoši Pasūtītāja prasībām izpildītiem Darbiem Līgumā noteiktajā termiņā un kārtībā;

6.2.2.  nelikt Izpildītājam šķēršļus Līguma nosacījumu izpildei;

6.2.3.  pieņemt Darbus, parakstot Izpildītāja iesniegto nodošanas-pieņemšanas aktu, ja Izpildītājs ir izpildījis Darbus kvalitatīvi, bez defektiem, trūkumiem un atbilstoši Pasūtītāja prasībām.

 

7.      NEPĀRVARAMA VARA

 

7.1.Neviena no Pusēm neatbild par Līguma saistību neizpildīšanu tādā apjomā, kādā šādu saistību izpildi kavē vai pārtrauc nepārvaramas varas apstākļi. Par nepārvaramas varas apstākļiem tiek uzskatīti kari un jebkura veida militārās operācijas, blokādes, epidēmijas, varas un pārvaldes institūciju rīcība, normatīvu aktu, kas būtiski ierobežo un aizskar Pušu tiesības un ietekmē uzņemtās saistības, pieņemšana un spēkā stāšanās, izņemot, ja šie valsts un pašvaldību institūciju lēmumi ir kā sekas kādas Puses darbībai vai bezdarbībai, kā arī citi līdzīgi ārkārtēja rakstura apstākļi, kurus nevarēja paredzēt noslēdzot un izpildot Līgumu.

7.2.Puses var rakstveidā vienoties pagarināt Līguma izpildes termiņus uz laika periodu, kamēr darbojas iepriekšminētie nepārvaramas varas apstākļi.

7.3.Puse, kurai kļuvis neiespējami izpildīt saistības minēto apstākļu dēļ, 5 (piecu) darba dienu laikā paziņo otrai Pusei par šādu apstākļu rašanos vai izbeigšanos.

 

8.      STRĪDU IZSKATĪŠANAS KĀRTĪBA UN CITI NOSACĪJUMI

 

8.1.Līgums stājas spēkā abu Pušu parakstīšanas dienā un ir spēkā līdz Pušu saistību pilnīgai izpildei, ja Puses nav panākušas citādu rakstveida vienošanos.

8.2.Līgumu var papildināt, grozīt vai izbeigt Pusēm savstarpēji vienojoties. Jebkuras Līguma izmaiņas vai papildinājumi tiek noformēti rakstveidā un kļūst par Līguma neatņemamām sastāvdaļām.

8.3.Pasūtītājam ir tiesības vienpusēji izbeigt Līgumu, rakstiski informējot par to Izpildītāju, ja Izpildītājs nepilda Līgumā noteiktās saistības ilgāk par 20 (divdesmit) dienām.

8.4.Pēc Līguma darbības izbeigšanās ikviena Puse ir atbildīga par jebkādu saistību izpildīšanu, kas līdz tam palikušas neizpildītas un Līgums tiek uzskatīts par spēkā esošu, cik tālu tas nepieciešams vēl neizpildīto saistību satura un apjoma noteikšanai.

8.5.Ja kāda no Līguma Pusēm maina savu juridisko adresi un/vai bankas rekvizītus, tad ne vēlāk kā 5 (piecu) dienu laikā pēc izmaiņu veikšanas rakstiski paziņo par to citai Pusei.

8.6.Ja kāds no Līguma noteikumiem nonāk pretrunā ar Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām sakarā ar grozījumiem Latvijas Republikas normatīvajos aktos, Pusēm ir pienākums bez kavēšanās izdarīt attiecīgus grozījumus vai papildinājumus Līgumā, lai novērstu pretrunas starp Līguma noteikumiem un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem. Līdz attiecīgo Līguma grozījumu vai papildinājumu spēkā stāšanās brīdim Puses, pildot Līguma saistības, nepiemēro tos Līguma punktus, kuri ir pretrunā ar Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām, bet rīkojas saskaņā ar likumā noteikto regulējumu.

8.7.Visus strīdus un domstarpības, kas var rasties Līguma sakarā, Pusēm jācenšas risināt savstarpējo pārrunu ceļā. Gadījumā, ja sarunu rezultātā vienošanās netiek panākta, strīds tiek risināts Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā.

8.8.Līguma gaitu kontrolē Pasūtītāja norīkots pārstāvis – SIA „Daugavpils ūdens” Ūdensvada un kanalizācijas tīklu nodaļas vadītāja Olga Gaimoviča, tālrunis 20229903, e-pasta adrese olga.gaimovich@daugavpils.udens.lv. Par pārstāvja maiņu Pasūtītājs informē Izpildītāju rakstveidā.

8.9.Līgumu prioritātes secībā veido šādi dokumenti, kuri ir daļa no Līguma:

8.9.1. šis līgums;

8.9.2. Iepirkuma procedūras tehniskā specifikācija;

8.9.3. Izpildītāja piedāvājums.

8.10.   Līgums sastādīts latviešu valodā, divos eksemplāros ar vienādu juridisku spēku, no kuriem viens glabājas pie Pasūtītāja, otrs pie Izpildītāja, katrs eksemplārs uz <lapu skaits> (skaits vārdiem) lapām.

8.11.   Ar Līguma parakstīšanas brīdi Pušu pārstāvji apliecina, ka viņiem ir visas tiesības uzņemties Līgumā noteiktās saistības un pienākumus, kā arī vienojas pildīt visus Līgumā paredzētos nosacījumus.

 

 

PASŪTĪTĀJS:

 

SIA “Daugavpils ūdens”

Ūdensvada iela 3, Daugavpils, Latvija

Pasta indekss: LV-5401

Reģ.Nr.41503002432

PVN kods: LV41503002432

Banka: Swedbank AS

Bankas kods: HABALV22

Konts: LV65 HABA 0001 4080 5086 0

 

Pasūtītāja vārdā:

SIA „Daugavpils ūdens”

valdes loceklis Ģirts Kolendo

 

_________________________________

Paraksts, parakstīšanas vieta un datums

IZPILDĪTĀJS:

 

<komersanta firma>

<adrese>

Pasta indekss: <Pasta indekss>

Reģ.Nr. <Reģ.Nr.>

PVN kods: <PVN kods>

Banka: <banka>

Bankas kods: <bankas kods>

Konts: <konta numurs>

 

Izpildītāja vārdā:

<komersanta firma>

<pārstāvja amats, vārds, uzvārds>

 

_________________________________

Paraksts, parakstīšanas vieta un datums

 

 

 

 

 

 

 

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!