DPD 2018/65, Pārtikas produktu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm

Последний раз информация обновлена 30.04.2024, 14:41
Номер идентификации:
DPD 2018/65
Статус закупки:
Прерван
Тип закупок:
Открытый конкурс
Заказчик:
Daugavpils valstspilsētas pašvaldība
Дата публикации:
21.05.2018
Срок подачи:
29.06.2018 00:00:00

1.     Vispārīgā informācija

1.1.       Iepirkuma identifikācijas numurs: DPD 2018/65

Iepirkumu organizē ar Daugavpils pilsētas domes izpilddirektores 2018.gada 14.maija rīkojumu Nr.229 izveidota iepirkuma komisija.

1.2.       Pasūtītājs:

1.2.1. Pasūtītājs, kurš veic iepirkumu citu pasūtītāju vajadzībām: Daugavpils pilsētas dome, reģistrācijas Nr.90000077325, Kr.Valdemāra iela 1, Daugavpils, Latvija,  LV-5401 (turpmāk – Pasūtītājs).

1.2.2.  Pasūtītājs, kuru vajadzībām tiek veikts iepirkums:

1.2.2.1. Daugavpils pensionāru sociālās apkalpošanas teritoriālais centrs, reģ.Nr. 90000065913, 18.novembra iela 354A, Daugavpils, LV-5413.

 

1.2.2.2. Daugavpils pilsētas Izglītības pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90009737220, Saules iela 7, Daugavpils, Latvija, LV-5401. Pārtikas produktu faktisko saņēmēju – Daugavpils pilsētas pirmsskolu nosaukumu un adreses skatīt 1.pielikumam pievienotajā loģistikas plānā.

 

1.3.       Piegādātājs – fiziskā vai juridiskā persona vai pasūtītājs, šādu personu apvienība jebkurā to kombinācijā, kas attiecīgi piedāvā tirgū piegādāt preces.

 

1.4.       Pretendents – piegādātājs, kurš ir iesniedzis piedāvājumu.

 

1.5.       Iepirkuma procedūras veids

Atklāts konkurss virs ES sliekšņa, saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma (turpmāk – PIL), Ministru kabineta 2017.gada 28.februāra noteikumu Nr.107 “Iepirkuma procedūru un metu konkursu norises kārtība”, Ministru kabineta 2012.gada 13.marta noteikumu Nr.172 „Noteikumi par uztura normām izglītības iestāžu izglītojamiem, sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūciju klientiem un ārstniecības iestāžu pacientiem”, Ministru kabineta 2017.gada 20.jūnija noteikumu Nr.353 “Prasības zaļajam publiskajam iepirkumam un to piemērošanas kārtība” un citu normatīvo aktu prasībām.

  • Ja normatīvo aktu izmaiņu gadījumā, kas regulē atklātā konkursa norises kārtību, rodas pretrunas starp konkursa nolikumu un normatīvo aktu regulējumu, komisija vadās pēc spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem un atklātā konkursa nolikums netiek grozīts.

 

1.6.       Informācijas apmaiņa

  • Informācijas apmaiņa starp Pasūtītāju un/vai iepirkuma komisiju un Piegādātājiem un/vai Pretendentiem notiek pa pastu, faksu vai elektroniski, saskaņā ar PIL 38.panta panta trešās, ceturtās, sestās un astotās daļas nosacījumiem) atkarībā no pasūtītāja izvēles.

 

1.7.       Iespējas iepazīties ar konkursa nolikumu

1.7.1.      Atklāta konkursa „Pārtikas produktu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm” (turpmāk tekstā – atklāts konkurss) nolikums, tā grozījumi, kā arī iepirkuma komisijas sniegtās atbildes uz ieinteresēto Piegādātāju uzdotajiem jautājumiem elektroniskā formā pieejamas mājas lapā internetā: www.daugavpils.lv un www.eis.gov.lv

  • Tiek uzskatīts, ka visi ieinteresētie Piegādātāji papildus informāciju ir saņēmuši brīdī, kad tā publicēta Pasūtītāja mājas lapā internetā: daugavpils.lv un www.eis.gov.lv
  • Ar atklāta konkursa nolikuma papīrformātu līdz atklāta konkursa nolikuma 1.8.1.apakšpunktā minētā piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām var iepazīties pie Pasūtītāja pārstāvja darba dienās:

Pirmdiena

08.00  – 12.00, 13.00  – 18.00

Otrdiena

Trešdiena Ceturtdiena

08.00  – 12.00, 13.00 – 17.00

Piektdiena

08.00 – 12.00, 13.00 – 16.00

Daugavpils pilsētas domes Centralizēto iepirkumu nodaļā, Imantas ielā 9-1B, Daugavpilī.

Ja piegādātājs pieprasa izsniegt iepirkuma procedūras dokumentus drukātā veidā, pasūtītājs tos izsniedz 3 (triju) darbdienu laikā pēc tam, kad saņemts šo dokumentu pieprasījums, ievērojot nosacījumu, ka dokumentu pieprasījums iesniegts laikus pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa.

 

1.8.       Piedāvājuma iesniegšanas un atvēršanas vieta, datums, laiks, kārtība un nodrošinājumi

  • Piedāvājumus drīkst iesniegt sākot ar dienu, kad paziņojums par līgumu ir publicēts Iepirkumu uzraudzības biroja mājas lapā.
  • Saskaņā ar publisko iepirkumu likuma 39.panta pirmo daļu, piedāvājumi konkursā ir iesniedzami tikai elektroniski, izmantojot Valsts reģionālās attīstības aģentūras mājaslapā pieejamās Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmu[1]. Ārpus Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas iesniegtie piedāvājumi tiks atzīti par neatbilstošiem Nolikuma prasībām.
  • Piedāvājumu iesniegšanas pēdējais termiņš – ne vēlāk kā līdz 2018.gada jūnijam, plkst.10:00 pēc vietējā laika.
  • Komisija atver elektroniski iesniegtos piedāvājumus tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām. Piedāvājumu elektroniska atvēršana paredzēta gada 29.jūnijā, plkst.10.00.
  • Piedāvājumu atvēršana notiek izmantojot Valsts reģionālās attīstības aģentūras mājaslapā pieejamos rīkus piedāvājumu elektroniskai saņemšanai.
  • Piedāvājumu atvēršanas sanāksmē var piedalīties visi pretendenti vai to pārstāvji. Iesniegto piedāvājumu atvēršanas procesam var sekot līdzi tiešsaistes režīmā Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā.
  • Ja Pretendents piedāvājuma datu aizsardzībai izmantojis piedāvājuma šifrēšanu, Pretendentam ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) minūtes pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām iepirkuma komisijai jāiesniedz elektroniskā atslēga ar paroli šifrētā dokumenta atvēršanai.
  • Piedāvājumu vērtēšanu un lēmumu pieņemšanu komisija veic slēgtā sēdē.

 

  • Piedāvājumu nodrošinājums – netiek prasīts.
  • Saistību izpildes nodrošinājums – netiek prasīts.  

 

  • Ieinteresēto piegādātāju sanāksme netiek paredzēta, izņemot gadījumu, kad ieinteresētie piegādātāji ierosina, lai tiek rīkota ieinteresēto piegādātāju sanāksme, Ministru kabineta 28.02.2017. noteikumu Nr.107 “Iepirkuma procedūru un metu konkursu norises kārtība” 11.punktā paredzētajā kārtībā.  Pieejami: https://likumi.lv/ta/id/289086-iepirkuma-proceduru-un-metu-konkursu-norises-kartiba

 

1.12.    Iepirkuma komisijas kontaktpersona

  • Pasūtītāja kontaktpersona, kas ir tiesīga iepirkuma procedūras gaitā sniegt informāciju par procedūru:

Kristīne Šede, Centralizēto iepirkumu nodaļas juriste

Tālruņa numurs: 65404330,

Faksa numurs: 65421941

e-pasta adrese: kristine.sede@daugavpils.lv

  • Ja ieinteresētais Piegādātājs laikus rakstiski pieprasa papildu informāciju par konkursa nolikumu, iepirkuma komisija to sniedz 5 (piecu) darbdienu laikā, bet ne vēlāk kā 6 (sešas) dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām, kas norādīts nolikuma 1.8.3.apakšpunktā.

 

2.     Informācija par iepirkuma priekšmetu

2.1.       Iepirkuma priekšmets un apjoms

2.1.1.   Pārtikas produktu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm, ievērojot zaļā publiskā iepirkuma kritērijus, saskaņā ar Tehnisko specifikāciju-tehnisko un finanšu piedāvājuma formu – nolikuma 1.pielikums. Galvenais CPV klasifikatora kods: 15000000-8 (pārtikas produkti, dzērieni, tabaka un saistītā produkcija).

2.1.2.  Iepirkuma priekšmets ir sadalīts  44.daļās (daļu nosaukumus skatīt 1.pielikumā “Tehniskā specifikācija-tehniskā un finanšu piedāvājuma forma” un nolikuma 2.9.punktā).

2.1.3.  Pretendents var iesniegt piedāvājumu par vienu vai vairākām iepirkuma priekšmeta daļām, ievērojot konkursa nolikumā, t. sk. Tehniskajās specifikācijās noteiktās prasības.

2.1.4.  Tehniskā specifikācija-tehniskā un finanšu piedāvājuma forma pievienota nolikuma 1.pielikumā, kas ir šī nolikuma neatņemama sastāvdaļa.

2.1.5.   Piegādes līgumslēdzēja iestāde (pircējs) šādās daļās:

2.1.5.1.  Iepirkuma priekšmeta 1.-43.daļaDaugavpils pensionāru sociālās apkalpošanas teritoriālais centrs, reģ.Nr. 90000065913, 18.novembra iela 354A, Daugavpils, LV-5413

2.1.5.2.  Iepirkuma priekšmeta 44.daļa – Daugavpils pilsētas Izglītības pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90009737220, Saules iela 7, Daugavpils, Latvija, LV-5401 (pirmsskolu izglītības iestāžu piegādes adreses norādītas loģistikas plāna pielikumā).

  • Iepirkums paredz Vispārīgās vienošanās slēgšanu katrā iepirkuma daļā ar trim pretendentiem, kas iesnieguši saimnieciski visizdevīgākos piedāvājumus katrā daļā pie nosacījuma, ja ir saņemts pietiekams skaits atbilstošu piedāvājumu katrā daļā.
  • Vispārīgās vienošanās slēdzēja: 1.-43.daļās no pasūtītāja puses Daugavpils pensionāru sociālās apkalpošanas teritoriālais centrs, bet 44.daļā no pasūtītāja puses Daugavpils pilsētas Izglītības pārvalde (Daugavpils pilsētas pašvaldības budžeta iestāde, kas īsteno Daugavpils pilsētas pašvaldības kompetenci izglītības jomā un kuras padotībā ir Daugavpils pilsētas pašvaldības pirmsskolas, vispārējās, profesionālās, interešu izglītības iestādes, un, kuras centralizētā grāmatvedība apkalpo izglītības iestādes).
  • Vispārīgās vienošanās paredzamais spēkā esamības termiņš – 36 mēneši no vienošanās spēkā stāšanās dienas.
  • Pretendents Vispārīgās vienošanas ietvaros nodrošina preces piegādi, saskaņā ar Pasūtītāju iepriekšēju pasūtījumu (rakstisku vai mutisku), piegādes līgumā noteiktajā kārtībā (7.pielikums).
  • Pasūtītājs izdara preču piegādes pasūtījumu pēc faktiskās nepieciešamības, bet piegādātājs piegādi veic katras līgumslēdzējas iestādes loģistikas plānā noteiktajos laikos un dienās.
  • Piegādātājs veic pasūtījuma piegādi piegādes līgumā noteiktajā laikā un kārtībā (7.pielikums).
  • Vispārīgās vienošanās projekts noteikts Nolikuma 6.pielikumā.
  • Kopējā paredzamā piegādes līgumu summa visās daļās vispārīgās vienošanās spēkā esamības laikā ir EUR 1 291 326,00 (viens miljons divi simti deviņdesmit viens tūkstotis trīs simti divdesmit seši euro 00 centi). Paredzamā vispārīgās vienošanās summa katrā daļā un summa, par kuru tiks slēgta vispārīgā vienošanās katrā daļā:
  • Daugavpils pensionāru sociālās apkalpošanas teritoriālajam centram

Daļas Nr.

Daļas nosaukums

Paredzamā summa katrā daļā EUR bez PVN

1.daļa

Piens

47520,00

2.daļa

Krējums, saldais krējums, biezpiens un sviests

108686,00

3.daļa

Raudzēti piena produkti

22635,00

4.daļa

Saldie biezpiena sieriņi, sieri un kausētie sieri

26410,00

5.daļa

Maizes izstrādājumi

89209,00

6.daļa

Cūkgaļa

76732,00

7.daļa

Liellopu gaļa

51315,00

8.daļa

Putnu gaļa

19965,00

9.daļa

Subprodukti

15678,00

10.daļa

Gaļas izstrādājumi

73082,00

11.daļa

Saldētas zivis

23453,00

12.daļa

Putraimi, pārslas, makaroni, milti

33766,00

13.daļa

Vistas olas

21450,00

14.daļa

Cukurs, tēja, kafija, kakao pulveris un saistītie produkti

21391,00

15.daļa

Mīklas izstrādājumi

11385,00

16.daļa

Kūkas

33624,00

17.daļa

Zivju produkcija un jūras kāposti

50173,00

18.daļa

Saldumi

18348,00

19.daļa

Konservēti dārzeņi un augļi

14256,00

20.daļa

Saldējums

498,00

21.daļa

Dažādas pārtikas preces

51305,00

22.daļa

Sulas, ūdens un citi dzērieni

7455,00

23.daļa

Kartupeļi (janvāris, februāris, marts, aprīlis)

6686,00

24.daļa

Kartupeļi (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts)

8775,00

25.daļa

Kartupeļi (septembris, oktobris, novembris, decembris)

5851,00

26.daļa

Svaigi kāposti (janvāris, februāris,  marts, aprīlis)

700,00

27.daļa

Svaigi kāposti (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts)

1231,00

28.daļa

Svaigi kāposti (septembris, oktobris,  novembris, decembris)

683,00

29.daļa

Sīpoli (galviņu) (janvāris, februāris, marts,  aprīlis)

785,00

30.daļa

Sīpoli (galviņu) (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts)

1191,00

31.daļa

Sīpoli (galviņu) (septembris, oktobris,  novembris, decembris)

554,00

32.daļa

Burkāni (janvāris, februāris, marts, aprīlis)

1465,00

33.daļa

Burkāni (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts)

1624,00

34.daļa

Burkāni (septembris, oktobris,  novembris, decembris)

792,00

35.daļa

Galda bietes (janvāris, februāris,  marts, aprīlis)

1214,00

36.daļa

Galda bietes (maijs, jūnijs, jūlijs, augusts)

713,00

37.daļa

Galda bietes (septembris, oktobris,  novembris, decembris)

554,00

38.daļa

Skābēti kāposti un sālīti gurķi

2039,00

39.daļa

Svaigi augļi

48447,00

40.daļa

Svaigi dārzeņi

20189,00

41.daļa

Sezonas ogas un rabarberi

3742,00

42.daļa

Dzīvas zivis

3069,00

43.daļa

Saldētas ogas

2686,00

 

Daugavpils pilsētas pirmsskolām

Daļas Nr.

Daļas nosaukums

Paredzamā summa katrā daļā EUR bez PVN

44.daļa

Putnu gaļa un putnu gaļas subprodukti

360000,00

 

2.10.        Piegādes Līguma izpildes laiks un vieta

  • Pretendenti, kas noslēguši Vispārīgo vienošanos atklāta konkursa daļā, iegūs tiesības slēgt atsevišķus līgumus par preču piegādi ar Daugavpils pensionāru sociālās apkalpošanas teritoriālo centru (1.-43.daļā) vai Daugavpils pilsētas Izglītības pārvaldi (44.daļā), atbilstoši konkursam piedāvātajiem vienības izcenojumiem. Piegādes līgums tiks slēgts ar pretendentu, kurš ir saimnieciski visizdevīgākais, proti, ieguvis skaitliski vislielāko vērtējumu. Ja pretendents, kas ieguvis skaitliski vislielāko vērtējumu, nevar nodrošināt visu nepieciešamo produktu apjomu daļā vai atsakās no līguma izpildes kādā daļas pozīcijā vai visā daļā, Pircējs piegādes līgumu slēdz ar nākamo pretendentu, kas piedāvājis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu un ieguvis tiesības slēgt vispārīgo vienošanos.
  • Līguma izpildes vieta – Daugavpils pilsētas administratīvā teritorija (vispārīgās vienošanās slēdzēja -43.daļā – Daugavpils pensionāru sociālās apkalpošanas teritoriālais centrs, bet 44.daļā – Daugavpils pilsētas Izglītības pārvalde. Pārtikas produktu piegādes vietas un adreses, katrai iepirkuma priekšmeta daļai ir noteiktas loģistikas plānā (sk. 1.pielikumā “Tehniskā specifikācija-tehniskā un finanšu piedāvājuma forma” pievienoto loģistikas plānu).

 

3.     Prasības pretendentiem

3.1. Uz pretendentiem neattiecas Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmās daļas nosacījumi Pretendenta dalībai atklātā konkursā. Pieejami: https://likumi.lv/doc.php?id=287760

 

3.2.       Atbilstība profesionālās darbības veikšanai:

  • Pretendents ir reģistrēts atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
  • Pretendentam (t. sk. apakšuzņēmējiem un katram piegādātāju apvienības dalībniekam) atbilstoši Pārtikas aprites uzraudzības likuma prasībām ir tiesības piedalīties pārtikas apritē kā tehniskajā piedāvājumā iekļauto pārtikas preču ražotājam un/vai izplatītājam (prasība attiecas uz pretendentiem, apakšuzņēmējiem, piegādātāju apvienības dalībniekiem, kuru darbība pakļauta Pārtikas aprites uzraudzības likuma prasībām).

3.3.       Prasības tehniskajām un profesionālajām spējām:

  • Pretendenta rīcībā (īpašumā, valdījumā vai nomā vai pamatojoties uz sadarbības līgumu) ir atbilstoši aprīkoti transporta līdzekļi Pretendenta tehniskajā piedāvājumā noteikto preču piegādei, nodrošinot vispārējo higiēnas un ar pārtikas apriti saistīto normatīvo aktu prasību izpildi un ievērojot produktu grupām raksturīgo temperatūras režīmu;
  • Pretendentam pēdējos trīs gados vai īsākā periodā, ja pretendents ir dibināts vēlāk, ir pieredze pārtikas produktu piegādē izglītības iestādēm, sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijām vai ārstniecības iestādēm;
  • Pretendents pēdējo trīs gadu laikā ir veicis produktu piegādes, kuri noslēgti saistībā ar zaļo publisko iepirkumu un nav pārkāpis tādu produktu piegādes līgumu nosacījumus.

3.4.       Atklāta konkursa 3.1. līdz 3.2.apakšpunktos ietvertie nosacījumi attiecas atsevišķi uz katru piegādātāju apvienības (t. sk. personālsabiedrības) dalībnieku, kā arī attiecas atsevišķi uz katru Pretendenta norādīto personu, uz kuras iespējām Pretendents balstās, lai apliecinātu, ka tā kvalifikācija atbilst atklāta konkursa nolikumā noteiktajām prasībām vai apakšuzņēmēju.

 

4.     Prasības piedāvājumu noformējumam un iesniegšanai

 

  • Piedāvājums jāiesniedz elektroniski Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā, ievērojot šādas Pretendenta izvēles iespējas:
    • izmantojot Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas piedāvātos rīkus, aizpildot minētās sistēmas e-konkursu apakšsistēmā šā iepirkuma sadaļā ievietotās formas;
    • elektroniski aizpildāmos dokumentus elektroniski sagatavojot ārpus Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas un augšupielādējot sistēmas attiecīgajās vietnēs aizpildītas PDF formas, t.sk. ar formā integrētajiem failiem (šādā gadījumā pretendents ir atbildīgs par aizpildāmo formu atbilstību dokumentācijas prasībām un formu paraugiem);
    • elektroniski (PDF formas veidā) sagatavoto piedāvājumu šifrējot ārpus e-konkursu apakšsistēmas ar trešās personas piedāvātiem datu aizsardzības rīkiem un aizsargājot ar elektronisku atslēgu un paroli (šādā gadījumā Pretendents ir atbildīgs par aizpildāmo formu atbilstību dokumentācijas prasībām un formu paraugiem, kā arī dokumenta atvēršanas un nolasīšanas iespējām).
  • Sagatavojot piedāvājumu, Pretendents ievēro, ka:
    • Pieteikuma veidlapa, tehniskais un finanšu piedāvājums jāaizpilda tikai elektroniski, atsevišķā elektroniskā dokumentā ar Microsoft Office 2010 (vai vēlākas programmatūras versijas) rīkiem lasāmā formātā.
    • Iesniedzot piedāvājumu, Pretendents ar Elektronisko iepirkumu sistēmas piedāvāto elektronisko parakstu paraksta vismaz Pretendenta pieteikumu (2.pielikums). Pieteikumu paraksta Pretendentu pārstāvēt tiesīgā persona, pievienojot pārstāvību apliecinošu dokumentu (piemēram, pilnvaru);
    • Citus dokumentus Pretendents pēc saviem ieskatiem ir tiesīgs iesniegt elektroniskā formā, gan parakstot ar Elektronisko iepirkumu sistēmas piedāvāto elektronisko parakstu, gan parakstot ar drošu elektronisko parakstu.
  • Piedāvājums jāiesniedz latviešu valodā. Dokumenti (piemēram, sertifikāti) var tikt iesniegti citā valodā ar pievienotu Pretendenta apliecinātu tulkojumu latviešu valodā.
  • Ja Pretendents iesniedzis kāda dokumenta kopiju, to apliecina atbilstoši Dokumentu juridiskā spēka likumam. Ja dokumenta kopija nav apliecināta atbilstoši šajā apakšpunktā minēto normatīvo aktu prasībām, Pasūtītājs, ja tam rodas šaubas par iesniegtā dokumenta kopijas autentiskumu, Publisko iepirkumu likuma 41.panta piektās daļas kārtībā var pieprasīt, lai Pretendents uzrāda dokumenta oriģinālu vai iesniedz apliecinātu dokumenta kopiju.
  • Iesniedzot piedāvājumu, Pretendents pilnībā atzīst visus Nolikumā (t.sk. tā pielikumos un formās, kuras ir ievietotas Elektronisko iepirkumu sistēmā e-konkursu apakšsistēmas šā iepirkuma sadaļā) ietvertos nosacījumus.
  • Iesniegtie piedāvājumi, izņemot, ja pretendents piedāvājumu atsauc, paliek Pasūtītāja īpašumā.
  • Piedāvājums jāsagatavo tā, lai nekādā veidā netiktu apdraudēta Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas darbība un nebūtu ierobežota piekļuve piedāvājumā ietvertajai informācijai, tostarp piedāvājums nedrīkst saturēt datorvīrusus un citas kaitīgas programmatūras vai to ģeneratorus, vai, ja piedāvājums ir šifrēts, Pretendentam noteiktajā laikā (ne vēlāk kā 15 minūšu laikā pēc piedāvājumu atvēršanas uzsākšanas) jāiesniedz derīga elektroniska atslēga un parole šifrētā dokumenta atvēršanai.
  • Ja piedāvājums saturēs kādu no šajā punktā minētajiem riskiem, tas netiks izskatīts.

 

  • Pretendents ir tiesīgs iesniegt Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapu.
    • Pasūtītājs pieņem Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu kā sākotnējo pierādījumu atbilstībai paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu un kandidātu atlases prasībām. Ja piegādātājs izvēlējies iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, lai apliecinātu, ka tas atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu un kandidātu atlases prasībām, tas iesniedz šo dokumentu arī par katru personu, uz kuras iespējām tas balstās, lai apliecinātu, ka tā kvalifikācija atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām, un par tā norādīto apakšuzņēmēju, kura veicamo būvdarbu vai sniedzamo pakalpojumu vērtība ir vismaz 10 procenti no iepirkuma līguma vērtības. Piegādātāju apvienība iesniedz atsevišķu Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu par katru tās dalībnieku.
    • Piegādātājs var pasūtītājam iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, kas ir bijis iesniegts citā iepirkuma procedūrā, ja apliecina, ka tajā iekļautā informācija ir pareiza.
    • Pasūtītājam jebkurā iepirkuma procedūras stadijā ir tiesības prasīt, lai pretendents un kandidāts iesniedz visus vai daļu no dokumentiem, kas apliecina atbilstību paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu un kandidātu atlases prasībām. Pasūtītājs nepieprasa tādus dokumentus un informāciju, kas ir tā rīcībā vai ir pieejama publiskās datubāzēs.
    • Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta piemērošanas kārtību iepirkuma procedūrās nosaka Ministru kabinets. Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapu paraugus nosaka Eiropas Komisijas 2016.gada 5.janvāra Īstenošanas regula 2016/7, ar ko nosaka standarta veidlapu Eiropas vienotajam iepirkuma procedūras dokumentam (regulas 2.pielikums). Regulas pielikumi pieejami word dokumenta formātā Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļa vietnē http://www.iub.gov.lv/lv/node/587 .

 

4.10.    Pretendentu atlases dokumenti: Pretendents nedrīkst veikt izmaiņas EIS e-konkursu apakšsistēmā šī konkursa sadaļā publicēto veidlapu struktūrā, t.sk. dzēst vai pievienot rindas vai kolonnas. Nolikuma pielikumi publicēti arī EIS e-konkursu apakšsistēmā.

Lai pārbaudītu Pretendenta atbilstību nolikuma 3.sadaļas „Prasības Pretendentiem” 3.2. un 3.3.punktos noteiktajām prasībām, Pretendentam jāiesniedz šādi pretendentu atlases dokumenti:

  • Pretendenta pieteikums dalībai atklātā konkursā (2.pielikums).
  • Pretendenta reģistrācijas faktu uzņēmu reģistrā komisija pārbaudīs patstāvīgi publiski pieejamā datu bāzē UR mājas lapā internetā. Pretendenta reģistrācijas vai atzīšanas faktu, kas apliecina Pretendenta tiesības, atbilstoši Pārtikas aprites uzraudzības likumam piedalīties pārtikas apritē, komisija pārbaudīs patstāvīgi publiski pieejamā datu bāzē PVD mājas lapā internetā.
  • Apliecinājums, kas sagatavots atbilstoši nolikuma 3.pielikumā noteiktajai formai, par Pretendenta rīcībā (īpašumā (iesniedzot transportlīdzekļa tehniskās pases kopiju) vai nomā (iesniedzot nomu apliecinošu dokumentu-līguma kopiju) vai pamatojoties uz sadarbības līgumu vai kravu pārvadājuma līgumu (iesniedzot tā kopiju) esošajiem transporta līdzekļiem pretendenta tehniskajā piedāvājumā noteikto preču piegādei, nodrošinot vispārējo higiēnas un nemainīgu pārtikas produkta kvalitāti piegādes laikā.
  • Pretendenta pieredzes apraksts (skat. 5.pielikumu) par pārtikas produktu piegādi izglītības iestādēm, sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijām vai ārstniecības iestādēm par pēdējiem trim gadiem, kuram pievienota vismaz 1 (viena) pozitīva atsauksme.
  • Pretendenta pieredzes apraksts (skat. 8.pielikumu), ka pretendents pēdējo trīs gadu laikā ir veicis produktu piegādes, kuri noslēgti saistībā ar zaļo publisko iepirkumu un nav pārkāpis tādu produktu piegādes līgumu nosacījumus. Pieredzes aprakstam jāpievieno vismaz 1 (viena) pozitīva atsauksme.
  • Ja Pretendents līguma izpildē iesaistīs apakšuzņēmējus, Pretendents iesniedz vienošanos ar apakšuzņēmējiem un informāciju, kādas šī iepirkuma līguma daļas tiks nodotas izpildei apakšuzņēmējiem, nolikuma 3.2.1.punktā noteikto dokumentu par katru apakšuzņēmēju (ņemot vērā nolikuma 3.2.2.punktā noteikto kvalifikācijas prasību attiecībā uz apakšuzņēmējiem). Pretendents norāda visus iesaistītos apakšuzņēmējus.
  • Ja Pretendents ir piegādātāju apvienība (t. sk. personālsabiedrība):
    • piedāvājumam ir jāpievieno sadarbības līgums vai līdzvērtīgs dokuments, kurā noteikts, ka visi piegādātāju apvienības dalībnieki kopā un atsevišķi ir atbildīgi par līguma izpildi un pilnvara galvenajam dalībniekam pārstāvēt piegādātāju apvienību konkursā un dalībnieku vārdā parakstīt piedāvājuma dokumentus. Sadarbības līgumā obligāti ir jābūt fiksētam, kādas juridiskās personas ir apvienojušās piegādātāju apvienībā, katra piegādātāju apvienības dalībnieka veicamo darbu apjomam;
    • informācija par to, kādu iepirkuma daļu (tai skaitā finansiālā izteiksmē) realizē katrs no Piegādātājiem;
    • nolikuma 3.2.1.apakšpunktā norādīto dokumentu par katru no Piegādātājiem, ņemot vērā nolikuma 3.2.2.punktā noteikto kvalifikācijas prasību attiecībā uz piegādātāju apvienības dalībniekiem.
  • Pasūtītājs var prasīt, lai apvienība, attiecībā uz kuru pieņemts lēmums slēgt iepirkuma līgumu, pēc savas izvēles izveidojas atbilstoši noteiktam juridiskam statusam vai noslēdz sabiedrības līgumu, vienojoties par apvienības dalībnieku atbildības sadalījumu, ja tas nepieciešams iepirkuma līguma noteikumu sekmīgai izpildei.

 

4.11.    Prasības Tehniskajam un Finanšu piedāvājumam:

  • Pretendenta Tehniskajam un Finanšu piedāvājumam jāatbilst nolikuma 1.pielikumā norādītajām Tehniskajām specifikācijām.
  • Tehniskais un Finanšu piedāvājums jāsagatavo un jāiesniedz atbilstoši nolikuma 1.pielikumā norādītajai formai un aizpildīšanas paraugam. Piedāvātajiem produktiem jāatbilst Tehniskajā specifikācijā norādītajām kvalitātes prasībām! Pretendenta piedāvātajiem produktiem ne mazāk kā 10% no produktu kopējā īpatsvara daļā (izņemot 9., 11., 14., 16., 17., 18., 20., 42., 43., 44.daļu) jāatbilst Bioloģiskās lauksaimniecības shēmas (BLS), Nacionālajā pārtikas kvalitātes shēmas (NPKS) prasībām vai lauksaimniecības produktu integrētās audzēšanas prasībām (LPIA). Ja pretendents pats nav piedāvātā sertificētā produkta ražotājs (audzētājs), tas pievieno  apliecinājumu par sadarbību vai sadarbības uzsākšanu ar ražotāju (audzētāju) (ko ar savu parakstu apstiprinājis arī ražotājs (audzētājs)),  ja tiks noslēgts pārtikas produktu piegādes līgums ar pasūtītāju.  

VERIFIKĀCIJA: Piedāvājumi ar Kopienas vai nacionālo bioloģiskās lauksaimniecības marķējumu tiks uzskatīti par  atbilstīgiem.

  • Produktiem, kas ražoti atbilstoši nacionālās pārtikas kvalitātes shēmas vai tās produktu kvalitātes rādītāju prasībām jāatbilst Ministru kabineta 2014.gada 12.augusta noteikumiem Nr.461 „Prasības pārtikas kvalitātes shēmām, to ieviešanas, darbības, uzraudzības un kontroles kārtība” http://likumi.lv/doc.php?id=268347. VERIFIKĀCIJA: Produkti ar nacionālās pārtikas kvalitātes shēmas (NPKS) marķējumu tiks uzskatīti par atbilstīgiem. Ja produkti nav marķēti ar NPKS marķējumu, pretendentam, jāiesniedz piemērots apliecinājums par atbilstību katrai prasībai, kas noteikta NPKS vai tās produktu kvalitātes rādītājos.
  • Produktiem, kas ražoti atbilstoši lauksaimniecības produktu integrētās audzēšanas prasībām jāatbilst Ministru kabineta 2009.gada 15.septembra noteikumiem Nr.1056 „Lauksaimniecības produktu integrētās audzēšanas, uzglabāšanas un marķēšanas prasības, kā arī kontroles kārtība" http://likumi.lv/doc.php?id=197883 VERIFIKĀCIJA: Produkti ar reģionālo/nacionālo integrētās ražošanas sertifikātu vai nacionālās pārtikas kvalitātes shēmas marķējumu tiks uzskatīti par atbilstīgiem. Integrēti audzētu lauksaimniecības produktu audzētājam vai izplatītājam ir tiesības integrēti audzētu lauksaimniecības produktu marķējumā ietvert nacionālās pārtikas kvalitātes shēmas norādi saskaņā ar normatīvajiem aktiem par prasībām pārtikas kvalitātes shēmām. Ja produkti nav sertificēti, pretendentam jāiesniedz piemērots apliecinājums par atbilstību katrai prasībai, kas noteikta reģionālajos/valsts integrētās ražošanas standartos (piemēram, saraksts ar ražošanā izmantotajām ķīmiskajām vielām, labturības apstākļiem saimniecībās utt.).
  • Finanšu piedāvājumā piedāvātajās cenās iekļaujamas visas ar Tehnisko specifikāciju prasību izpildi saistītās izmaksas, nodokļi, kā arī visas ar to netieši saistītās izmaksas (dokumentācijas drukāšanas, transporta pakalpojumi u.c.);
  • Tehniskajā un finanšu piedāvājumā visas cenas un summas jānorāda euro, aprēķinos jālieto cenas ar 2 (divām) decimālzīmēm aiz komata.

Pretendentu ievērībai!

Gadījumā, ja aprēķinos netiks lietotas cenas un summas ar 2 (divām) decimālzīmēm aiz komata, komisija noapaļos cenas un summas līdz 2 (divām) decimālzīmēm aiz komata, izmantojot matemātiskās noapaļošanas metodes!

  • Finanšu piedāvājumā norādītie vienību izcenojumi ir nemainīgi visā vispārīgās vienošanās darbības laikā.

 

5.     Piedāvājumu vērtēšana

5.1. Piedāvājumu noformējuma pārbaudi, Pretendentu atlasi un piedāvājumu vērtēšanu (turpmāk tekstā – Piedāvājumu vērtēšanu) iepirkuma komisija veic slēgtā sēdē.

5.2. Piedāvājumu vērtēšanu iepirkuma komisija veic 4 (četros) posmos. Ja Pretendenta iesniegtais piedāvājums nekvalificējas kādā no zemāk norādīto posmu prasībām (izņemot 1.posmu, kur iepirkuma komisija izvērtē konstatēto neatbilstību būtiskumu iepirkuma nolikuma prasībām), tas tiek noraidīts/izslēgts no turpmākās dalības konkursā (t.i. nākamajā piedāvājumu izvērtēšanas posmā tas netiek vērtēts). Piedāvājumu izvērtēšanas posmi:

  • posms – Piedāvājumu noformējuma pārbaude

Iepirkuma komisija pārbauda, vai piedāvājums sagatavots un noformēts atbilstoši nolikuma 4.1.punktā norādītajām prasībām. 

  • posms – Pretendentu atlase

Iepirkuma komisija novērtē, vai iesniegtie pretendentu atlases dokumenti un publiski pieejamās datu bāzēs pieejamā informācija apliecina Pretendenta atbilstību nolikuma 3.sadaļas „Prasības Pretendentiem” 3.2.-3.3.punktos norādītajām prasībām.

  • posms – Tehnisko piedāvājumu atbilstības pārbaude

Iepirkuma komisija novērtē, vai tehniskais piedāvājums atbilst nolikuma 4.11.punktā un nolikuma 1.pielikumā norādītajām prasībām. Nepieciešamības gadījumā komisija pieprasīs pretendentam izskaidrot tehniskajā piedāvājumā iekļauto informāciju.

  • posms – Piedāvājumu vērtēšana:
    • Iepirkuma komisija izvērtē, vai Pretendenta iesniegtais finanšu piedāvājums atbilst atklāta konkursa nolikuma 4.11.punktā noteiktajām prasībām, un pārbauda, vai finanšu piedāvājumā nav aritmētiskās kļūdas (nolikuma 6.sadaļa „Aritmētisko kļūdu labošana”);
    • Iepirkuma komisija, no visiem atbilstošajiem piedāvājumiem katrā iepirkuma priekšmeta daļā, nosaka saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu saskaņā ar Saimnieciski visizdevīgākā piedāvājuma noteikšanas kārtību (nolikuma 4.pielikums);
    • Iepirkuma komisija pārbauda, vai piedāvājums nav nepamatoti lēts (nolikuma 7.sadaļa „Nepamatoti lēta piedāvājuma noteikšana”);
    • Iepirkuma komisija pārbaudi par PIL 42.panta pirmajā daļā minēto pretendentu izslēgšanas gadījumu esamību veic attiecībā uz katru pretendentu, kuram būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības, pirms tam, kad ir pieņemts lēmums par līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu (sk. Nolikuma 8.sadaļu).
    • Iepirkumu komisija, ņemot vērā veiktās pārbaudes rezultātus, pieņem lēmumu par trīs pretendentu (ar nosacījumu, ja ir saņemts pietiekams skaits atbilstošu piedāvājumu katrā daļā), atzīšanu par atklāta konkursa uzvarētājiem un vispārīgās vienošanās slēgšanas tiesību piešķiršanu attiecīgajā daļā.

5.3.       Iepirkumu komisija noraida pretendenta piedāvājumu, ja:

  • piedāvājums neatbilst kādai atklāta konkursa nolikumā noteiktajai prasībai;
  • piedāvājums tiek atzīts par nepamatoti lētu;
  • pretendents iesniedzis neatbilstošu tehnisko un finanšu piedāvājumu;
  • Pretendents ir iesniedzis nepatiesu informāciju vai vispār nav iesniedzis pieprasīto informāciju;
  • piedāvājumu izvērtēšanas laikā Pretendents savu piedāvājumu atsauc.

 

6.     Aritmētisko kļūdu labošana

6.1.       Piedāvājumu vērtēšanas laikā iepirkuma komisija pārbauda, vai piedāvājumā nav aritmētisko kļūdu.

6.2.       Ja iepirkuma komisija piedāvājumā konstatē aritmētiskās kļūdas, tā šīs kļūdas izlabo.

6.3.       Par kļūdu labojumu un laboto piedāvājuma summu iepirkuma komisija paziņo Pretendentam, kura piedāvājumā pieļautās kļūdas labotas.

6.4.      Turpmākajā piedāvājumu vērtēšanā iepirkuma komisija ņem vērā tikai šajā sadaļā noteiktajā kārtībā labotās kļūdas.

 

7.     Nepamatoti lēta piedāvājuma noteikšana

 

8.     Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmās daļas izslēgšanas nosacījumu pārbaude

8.1. Iepirkuma komisija pārbaudi, vai uz pretendentu neattiecas Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmās daļas izslēgšanas nosacījumi, veic Publisko iepirkumu likumā noteiktajā kārtībā https://likumi.lv/doc.php?id=287760 .

 

9.     Lēmuma izziņošana un līguma slēgšana

9.1.       Iepirkuma komisija saskaņā ar nolikuma 5.sadaļā noteikto kārtību katrā iepirkuma priekšmeta daļā nosaka saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu un pieņem lēmumu par Vispārīgās vienošanās slēgšanu ar trim saimnieciski visizdevīgākajiem Pretendentiem katrā daļā pie nosacījuma, ja ir saņemts pietiekams skaits atbilstošu piedāvājumu katrā daļā. Ja ir saņemts tikai viens vai divi atbilstoši piedāvājumi, vispārīgo vienošanos slēdz ar vienu vai diviem pretendentiem.

9.2.       Iepirkuma komisija 3 (trīs) darbdienu laikā vienlaikus informē visus Pretendentus par pieņemto lēmumu attiecībā uz vispārīgās vienošanās slēgšanu.

9.3.       Vispārīgo vienošanos ar izraudzītajiem Pretendentiem slēdz ne agrāk kā nākamajā darbdienā pēc nogaidīšanas termiņa beigām, atbilstoši ar Publisko iepirkumu likuma 60.pantam   https://likumi.lv/doc.php?id=287760

  • Ja pretendents, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, atsakās slēgt iepirkuma līgumu ar pasūtītāju, iepirkuma komisija ir tiesīga pieņemt lēmumu iepirkuma līguma slēgšanas tiesības piešķirt nākamajam pretendentam, kurš piedāvājis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, vai pārtraukt iepirkumu, neizvēloties nevienu piedāvājumu. Ja pieņemts lēmums iepirkuma līguma slēgšanas tiesības piešķirt nākamajam pretendentam, kurš piedāvājis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, bet tas atsakās slēgt iepirkuma līgumu, iepirkuma komisija pieņem lēmumu pārtraukt iepirkumu, neizvēloties nevienu piedāvājumu.
  • Pirms lēmuma pieņemšanas par iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu nākamajam pretendentam, kurš piedāvājis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, iepirkuma komisija izvērtē, vai tas nav uzskatāms par vienu tirgus dalībnieku kopā ar sākotnēji izraudzīto pretendentu, kurš atteicās slēgt iepirkuma līgumu ar pasūtītāju. Ja nepieciešams, iepirkuma komisija ir tiesīga pieprasīt no nākamā pretendenta apliecinājumu un, ja nepieciešams, pierādījumus, ka tas nav uzskatāms par vienu tirgus dalībnieku kopā ar sākotnēji izraudzīto pretendentu. Ja nākamais pretendents ir uzskatāms par vienu tirgus dalībnieku kopā ar sākotnēji izraudzīto pretendentu, iepirkuma komisija pieņem lēmumu pārtraukt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu.
  • Ja pirms tam, kad pasūtītājs pieņems lēmumu par iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu, konstatēs, ka vismaz divu piedāvājumu novērtējums ir vienāds, izšķirošais piedāvājuma izvēles kritērijs, atbilstoši kuram pasūtītājs izvēlēsies piedāvājumu ir noteikts nolikuma 4.pielikumā “Saimnieciski visizdevīgākā piedāvājuma noteikšanas kārtība”.

 

 

10.  Iepirkuma komisijas tiesības un pienākumi

10.1.    Piedāvājumu izvērtēšanā iepirkuma komisijai ir tiesības pieaicināt ekspertus.

10.2.    Iepirkuma komisijai ir tiesības pieprasīt, lai Pretendents rakstiski precizē informāciju par savu piedāvājumu, kā arī uzrāda iesniegto dokumentu kopiju oriģinālus vai apliecinātas kopijas, ja tas nepieciešams piedāvājuma izvērtēšanai.

10.3.    Iepirkuma komisijai Pretendentu atlases laikā ir tiesības pārbaudīt nepieciešamo informāciju kompetentā institūcijā, publiski pieejamās datubāzēs vai citos publiski pieejamos avotos, kā arī ir tiesības pieprasīt nepieciešamo informāciju Pretendentam.

10.4.    Iepirkuma komisijai ir tiesības izdarīt grozījumus konkursa nolikumā, Publisko iepirkumu likumā noteiktajā kārtībā.

10.5.    Iepirkuma komisijai ir tiesības normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos izbeigt iepirkuma procedūru bez līguma noslēgšanas vai jebkurā brīdī pārtraukt izsludinātu iepirkumu, ja tam ir objektīvs pamatojums.

10.6.    Iepirkuma komisijai ir tiesības lemt par atklāta konkursa termiņa pagarinājumu.

10.7.    Ja ieinteresētais piegādātājs ir laikus pieprasījis papildu informāciju par iepirkuma procedūras dokumentos iekļautajām prasībām, pasūtītājs to sniedz 5 (piecu) darbdienu laikā, bet ne vēlāk kā 6 (sešas) dienas pirms pieteikumu un piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām.

10.8.    Iepirkuma komisijas pienākums ir vienlaikus ar papildu informācijas nosūtīšanu Piegādātājam, kas uzdevis jautājumu, ievietot šo informāciju pircēja profilā, kur ir pieejami iepirkuma procedūras dokumenti, norādot arī uzdoto jautājumu.

10.9.    Iepirkuma komisijas pienākums ir pasūtītāja interneta vietnē publicēt informāciju par piedāvājumu atvēršanas sanāksmes atcelšanu un neatvērt iesniegtos piedāvājumus, ja Iepirkumu uzraudzības birojā ir iesniegts iesniegums attiecībā uz prasībām, kas noteiktas atklāta konkursa nolikumā vai paziņojumā par līgumu.

10.10. Iepirkuma komisijas pienākums ir izskatīt Pretendentu piedāvājumus, novērtēt to atbilstību nolikuma prasībām un tiesības noteikt konkursa uzvarētāju.

10.11. Iepirkuma komisijas pienākums informēt visus Pretendentus par konkursa rezultātiem pēc lēmuma pieņemšanas.

 

11.  Pretendenta tiesības un pienākumi

11.1.    Pretendentam, iesniedzot piedāvājumu, ir pienākums ievērot visus konkursa nolikumā minētos nosacījumus.

11.2.    Pretendentam ir pienākums lūgumus pēc jebkāda veida paskaidrojumiem iesniegt Pasūtītājam rakstveidā.

11.3.    Pretendentam ir pienākums rakstveidā iepirkuma komisijas noteiktajā termiņā sniegt papildu informāciju vai paskaidrojumus par piedāvājumu, kā arī iesniegt Publisko iepirkumu likumā noteiktos dokumentus, ja iepirkuma komisija to pieprasa.

11.4.    Pretendentam, iesniedzot piedāvājumu, ir tiesības pieprasīt apliecinājumu tam, ka piedāvājums saņemts.

11.5.     Piegādātājam ir tiesības ierosināt, lai tiek rīkota ieinteresēto piegādātāju sanāksme, Ministru kabineta 28.02.2017. noteikumu Nr.107  “Iepirkuma procedūru un metu konkursu norises kārtība” 11.punktā noteiktajā kārtībā: https://likumi.lv/doc.php?id=287760

11.6.    Pretendentam ir tiesības pārsūdzēt iepirkuma komisijas pieņemto lēmumu Publisko iepirkumu likumā noteiktajā kārtībā.

11.7.    Pretendentam ir tiesības iesniegt iesniegumu par konkursa nolikumā iekļautajām prasībām ne vēlāk kā septiņas dienas pirms tam, kad beidzas piedāvājumu iesniegšanas termiņš.

 

12.  Vispārīgās vienošanās un Piegādes līguma projekts

12.1.    Ar konkursā izraudzītajiem pretendentiem, kas ieguvuši tiesības slēgt vispārīgo vienošanos, vienošanās tiks slēgta saskaņā ar 6.pielikumā pievienoto projektu attiecīgajā daļā (pieļaujamas nebūtiskas atkāpes un korekcijas, kas neietekmē vispārīgās vienošanās būtību), kas ir šī nolikuma neatņemama sastāvdaļa.

12.2.    Piegādes līgums tiks slēgts saskaņā ar nolikuma 7.pielikumā pievienoto piegādes līguma projektu (pieļaujamas nebūtiskas atkāpes un korekcijas, kas neietekmē līguma būtību), pamatojoties uz konkursa nolikumu un konkursa uzvarētāja piedāvājumu.

 

13.  Tiesību akti, kas regulē iepirkuma veikšanu

13.1.    LR Publisko iepirkumu likums un Ministru kabineta noteikumi.

 

14.  Pielikumu saraksts

Šim nolikumam ir pievienoti 7 (septiņi) pielikumi, kas ir tā neatņemamas sastāvdaļas (publicēti arī EIS e-konkursu apakšsistēmā):

  1. pielikums: Tehniskā specifikācija-tehniskā un finanšu piedāvājuma forma;
  2. pielikums: Pieteikums par piedalīšanos iepirkumā ( forma);
  3. pielikums: Apliecinājums (forma) par pārtikas produktu piegādēs izmantojamo transportlīdzekļu atbilstību;
  4. pielikums: Saimnieciski visizdevīgākā piedāvājuma noteikšanas kārtība;
  5. pielikums: Pieredzes apraksta (forma);
  6. pielikums: Vispārīgā vienošanās;
  7. Pielikums: Piegādes līguma projekts.

 

[1] Informāciju par to, kā ieinteresētais piegādātājs var reģistrēties par Nolikuma saņēmēju sk. https://www.eis.gov.lv/EIS/Publications/PublicationView.aspx?PublicationId=883

 

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!