“Ēkas Arodu ielā 92, Daugavpilī, un būvju uz zemes vienībām ar kadastra apzīmējumiem 05000370319 un 05000370079, bez adreses, Cēsu ielas rajonā, Daugavpilī, nojaukšana”

Последний раз информация обновлена 18.04.2024, 16:10
Статус закупки:
Активный
Тип закупок:
Строительные работы
Заказчик:
Daugavpils valstspilsētas pašvaldība
Дата публикации:
16.08.2018
Прикрепленные файлы:
  1. Uzaicinājuma pamats: Ar 2018.gada 22.februāra rīkojumu Nr.18 apstiprināto Daugavpils pilsētas domes noteikumu par iepirkumu veikšanas kārtību 64.punkts. Sludinājums tiek publicēts pēc brīvprātības principa, izpildot likuma “Publiskas personas finanšu līdzekļu un mantas izšķērdēšanas novēršanas likums” prasības.

2.   Pasūtītājs:

Pasūtītāja nosaukums

Daugavpils pilsētas dome

Adrese

K.Valdemāra ielā 1, Daugavpils, LV-5401

Reģ.nr.

90000077325

Kontaktpersona tehniskajos jautājumos

Daugavpils pilsētas domes Īpašuma pārvaldīšanas departamenta Nekustamā īpašuma attīstības nodaļas būvuzraugs Pjotrs Paņkovs, t.654 04395, pjotrs.pankovs@daugavpils.lv

 

3.     Iepirkuma priekšmets: ēkas Arodu ielā 92, Daugavpilī un būvju uz zemes vienībām ar kadastra apzīmējumiem 05000370319 un 05000370079, bez adreses, Cēsu ielas rajonā, Daugavpilī, nojaukšana.

4.   Pasūtījums dalīts daļās:

A daļa – ēkas Arodu ielā 92, Daugavpilī, nojaukšana (Paskaidrojuma raksts akceptēts 28.03.2018.);

B daļa – būvju uz zemes vienībām ar kadastra apzīmējumiem 05000370319 un 05000370079, bez adreses, Cēsu ielas rajonā, Daugavpilī, nojaukšana (Paskaidrojuma raksts akceptēts 13.02.2018.).

5.   Paredzamā kopējā līgumcena:

5.1.A daļa – 7400,00 EUR bez 21% PVN;

5.2.B daļa – 5200,00 EUR bez 21% PVN.

6.     Līguma izpildes termiņš: saskaņā ar tehniskajā specifikācijā norādīto. Darbu uzsākšanas termiņš 5 darba dienas no līguma parakstīšanas datuma.

7.  Nosacījumi pretendenta dalībai aptaujā:

  • pretendents ir reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā vai līdzvērtīgā reģistrā ārvalstīs. Šo informāciju pasūtītājs iegūst publiskajās datu bāzes;
  • pretendents ir tiesīgs veikt tehniskajā specifikācijā (3.pielikums) norādītos darbus un pretendentam ir pieredze tehniskajā specifikācijā minēto darbu veikšanā;
  • pretendentam nav pasludināts maksātnespējas process vai uzsākta likvidācija. Šo informāciju pasūtītājs iegūst publiskajās datu bāzes. Piedāvājums jāparaksta personai, kura likumiski pārstāv Pretendentu, vai ir pilnvarota pārstāvēt Pretendentu šajā cenu aptaujas procedūrā (iesniedzot pilnvaras oriģinālu);
  • pretendentam nav Valsts ieņēmumu dienesta administrēto nodokļu, tajā skaitā valsts sociālās apdrošināšanas iemaksu parādu, kuru kopsumma pārsniedz 150,00 EUR.
  1. Pretendentu iesniedzamie dokumenti dalībai aptaujā – finanšu piedāvājums (1.pielikums) un pieteikums dalībai iepirkuma procedūrā (2.pielikums).

9.   Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu katrai daļai atsevišķi.

  1. Konkrētajā atsevišķajā daļā par uzvarētāju izraudzītajam Pretendentam līgums ar Pasūtītāju jānoslēdz trīs darba dienu laikā no zemsliekšņa iepirkuma rezultātu paziņošanas brīža, pretējā gadījumā noslēgt līgumu tiks piedāvāts nākošajam zemāko cenu piedāvājušajam Pretendentam.
  2. Finanšu piedāvājuma izslēgšanas kritēriji: gadījumā, ja pārbaudot Pretendenta piedāvājumu, ir konstatēts ka Pretendents nav tiesīgs veikt tehniskajā specifikācijā (3.pielikums) norādītos darbus un pretendentam nav pieredzes tehniskajā specifikācijā minēto darbu veikšanā vai Finanšu piedāvājums ir neatbilstoši noformēts, Pretendenta Finanšu piedāvājumu no tālākas vērtēšanas izslēdz. Finanšu piedāvājumi, kuri ir izslēgti no tālākas vērtēšanas, netiek pārbaudīti.
  3. Informācija par rezultātiem: tiks ievietota Daugavpils pilsētas pašvaldības mājas lapā daugavpils.lv .

13.  Piedāvājums iesniedzams: līdz 2018.gada 20.aprīlim plkst.10:00 Daugavpils pilsētas domes ēkā, Kr.Valdemāra ielā 1, 1.stāvā, 5.kab., Daugavpilī, LV-5401, jāiesniedz personīgi vai nosūtīt pa pastu, vai arī nosūtot elektroniski uz e-pastu: svetlana.kraine@daugavpils.lv. Uz aploksnes, ja piedāvājums tiek iesniegts personīgi vai nosūtīts pa pastu, kā arī elektroniski nosūtot piedāvājumu, obligāti jānorāda: “Piedāvājums zemsliekšņa iepirkumam “Ēkas Arodu ielā 92, Daugavpilī, un būvju uz zemes vienībām ar kadastra apzīmējumiem 05000370319 un 05000370079, bez adreses, Cēsu ielas rajonā, Daugavpilī, nojaukšana”, identifikācijas Nr.DPDĪPD 2018/5. Ja Finanšu piedāvājums iesniegts pēc norādītā piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām, to nereģistrē un atdod vai nosuta atpakaļ Pretendentam.

  1. Pretendents tiesīgs iesniegt piedāvājumu vienai vai abām zemsliekšņa iepirkuma daļām. Ja Pretendents iesniedz piedāvājumu abām zemsliekšņa iepirkuma daļām, viņam jāiesniedz piedāvājums katrai daļai atsevišķi. Viena pretendenta piedāvājumi vairākām daļām var tikt iesniegti vienā aploksnē.

                                                                           

                                                                                   

SASKAŅOTS:

 

Domes  izpilddirektores vietniece                                                                  T.Dubina

 

Centralizētās grāmatvedības

Vadītāja                                                                                                          E.Ugarinko

 

Īpašuma pārvaldīšanas departamenta

vadītāja                                                                                                           I.Funte

 

Īpašuma pārvaldīšanas departamenta

Īpašuma attīstības nodaļas vadītāja                                                                I.Ruskule

 

Īpašuma pārvaldīšanas departamenta

Īpašuma uzturēšanas pārvaldīšanas nodaļas vadītājas p.i.                             M.Artjušins

 

Īpašuma pārvaldīšanas departamenta

juristes p.i.                                                                                                      S.Kraine

 

 

 

 


  1. Pielikums

 

FINANŠU PIEDĀVĀJUMS A / B daļai

 

Pretendents (pretendenta nosaukums), reģ. Nr. (reģistrācijas numurs), (adrese), tā (personas, kas paraksta, pilnvarojums, amats, vārds, uzvārds) personā, iesniedz savu Finanšu piedāvājumu:

 

Nr.

p.k.

Darba nosaukums

Cena, EUR, bez PVN

 

 

A /B daļas nosaukums

 

Kopā bez PVN, EUR:

 

PVN____% ,EUR:

 

Piedāvājuma summa kopā ar PVN, EUR:

 

       

 

Piedāvātā cena vārdiem: (ierakstīt piedāvājuma cenu EUR bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN))

Vārds, uzvārds*

 

Amats

 

Paraksts

 

Zīmogs

 

* Pretendenta vai tā pilnvarotās personas vārds, uzvārds

 

INFORMĀCIJA PAR PRETENDENTU

Pretendenta nosaukums:

Reģistrēts _________________________ (kur, kad, reģistrācijas Nr.)

Nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr. ______________ .

Juridiskā adrese:                                              

Bankas rekvizīti:

Kontaktpersonas vārds, uzvārds:                   

Tālrunis:                                

Fakss:

E-pasta adrese:                                              

Tīmekļa vietnes adrese:

 

Ar savu parakstu apliecinām, ka piedāvājums pilnīgi atbilst prasībām un uzņēmumam nav nodokļu parādu. Piedāvājumu paraksta persona, kura likumiski pārstāv Pretendentu, vai ir pilnvarota pārstāvēt Pretendentu (Pielikumā Pilnvara) šajā iepirkuma procedūrā.

 

2018.gada ___._____________

 

_________________________________________________________________________

(paraksttiesīgas personas vai tās pilnvarotās personas (pievienot pilnvaras oriģinālu vai apliecinātu kopiju) paraksts, tā atšifrējums)

 

 


  1. Pielikums

 

 

PIETEIKUMS DALĪBAI IEPIRKUMA PROCEDŪRā A/ B daļai

 

 

Pretendents:

nosaukums:

__________________________________________

 

reģ. nr.

__________________________________________

 

juridiskā adrese:

__________________________________________

 

telefona/faksa numurs:

e-pasts:

__________________________________________

__________________________________________

 

Bankas rekvizīti:

 

 

nosaukums:

__________________________________________

 

kods:

__________________________________________

 

konts:

__________________________________________

 

persona, kura tiesīga pārstāvēt pretendentu jeb pilnvarotās personas/amats/vārds/ uzvārds

 

 

 

 

__________________________________________

 

 

ar šī pieteikuma iesniegšanu pretendents:

  • piesakās piedalīties iepirkuma ar identifikācijas Nr. DPDĪPD 2018/5 ___ daļā;
  • apņemas sniegt Pakalpojumu atbilstoši norādītajai specifikācijai un iesniegtajam
  •  finanšu piedāvājumam;
  • garantē, ka visa piedāvājumā sniegtā informācija un ziņas ir patiesas;
  • apliecina, ka piedāvājums ir spēkā līdz līguma noslēgšanas dienai, kā arī visā līguma darbības laikā;
  • apliecina, ka piedāvātā līgumcena grozīta netiks, izņemot gadījumus, kurus Pretendents nevarēja un tam nevajadzēja paredzēt.

                                                                                                           

2018.gada ___._____________

 

_________________________________________________________________________

(paraksttiesīgas personas vai tās pilnvarotās personas (pievienot pilnvaras oriģinālu vai apliecinātu kopiju) paraksts, tā atšifrējums)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Pielikums

A DAĻA

 

Darba uzdevums – tehniskā specifikācija

Dzīvojamo māju nojaukšana Arodu ielā 92, Daugavpilī

 

Ieceres mērķis – ēku (pēc ugunsgrēka) Arodu ielā 92, Daugavpilī nojaukšana, pēc nojaukšanas darbiem sakārtojot degradējošo teritoriju.

  1. Pirms būvdarbu uzsākšanas iecelt sertificēto atbildīgo būvdarbu vadītāju un darba aizsardzības Atbildīgais būvdarbu vadītājs un darba aizsardzības koordinators veic normatīvajos aktos noteiktās funkcijas.
  2. Ievērojot iepriekš noteiktu grafiku, izpildīt nojaukšanas darbus 30 kalendāro dienu laikā.
  3. Veikt būvdarbus ar savu (īpašumā vai lietošanā esošu) aprīkojumu, transportu, materiāliem vai citiem nepieciešamajiem tehniskajiem līdzekļiem, veikt būvgružu izvešanu un utilizāciju saskaņā ar Atkritumu apsaimniekošanas likumu un noslēgtā līguma nosacījumiem.
  4. Pretendentiem ir pienākums apmeklēt un izpētīt objektu, precizēt un noskaidrot darbu specifiku un, ja nepieciešams, pārbaudīt darba apjomus.
  5. Nojaucamo būvju galvenie tehniskie rādītāji:

Zemes gabala kopplatība – 620.00 kv.m,   kadastra apzīmējums 05000046209

Apbūves laukums: dzīvojamās mājas – 143.50 kv.m.; Būves kadastra apzīmējumi: 0500006209001(dzīv.māja); 0500006209002(dzīv.māja)

      Būvtilpums : dzīvojamās mājas – 370.00 kub.m.

      Kopējā platība : dzīvojamās mājas – 119.6 kv.m.

Stāvu skaits - 1

  1. Nodrošināt autotransporta un gājēju kustības drošību Arodu ielā.
  2. Par būvdarbu uzsākšanu jāinformē visas ieinteresētās organizācijas, noteiktā kārtībā ir jāpieaicina to pārstāvji, kā arī jāaizpilda attiecīgo organizāciju tehnisko noteikumu prasības.
  3. Veicot būvdarbus obligāti jāievēro Ministru kabineta noteikumus Nr.92 “Darba aizsardzības prasības veicot būvdarbus” un citu pastāvošo normatīvu prasības.
  4. Jālieto būvniecības metodes, kuras nodrošinātu nepieciešamos pasākumus, lai novērstu apkārtējās vides pasliktināšanos.
  5. Būvuzņēmējam ir jāveic savlaicīgi profilaktiskie pasākumi ražošanas kaitīgo apstākļu novēršanai, atbilstoši normatīvo aktu prasībām jānovērtē dažādu kaitīgo faktoru iedarbība uz cilvēka organismu: atmosfēras piesārņojums, putekļi, toksiskas vielas, troksnis, vibrācijas, ultraskaņa u.c.
  6. Objektā ir jābūt aptieciņai ar medikamentiem fiksējošo šinu komplektiem un citiem līdzekļiem pirmās palīdzības sniegšanai cietušajiem.
  7. Visi darbi jāveic lietojot ērtus un attiecīgajam darbam piemērotus spectērpus un dažādus aizsarglīdzekļus, maskas, respiratorus, darba cimdus, aizsargķiveres u.c.
  8. Būvdarbu teritoriju nožogot ar pagaidu celtniecības žogu.
  9. Demontāžu veikt ar ekskavatoru, greiferu, iekrāvēju u.c. piemērotas tehnikas palīdzību. Būvmateriālu aizvešanu veikt ar tiem paredzētu autotransportu. Zemes darbiem un teritorijas izlīdzināšanai izmantot buldozeri vai citu analoģisku tehniku.
  10. Pagaidu piebraucamo ceļu uz būvdarbu teritoriju organizēt no Arodu ielas puses.
  11. Pirms būvdarbu uzsākšanas būvuzņēmējam izstrādāt Darbu veikšanas projektu (LBN310-14) un saskaņot to ar pasūtītāju.

 

 

 


Demontāžas apjomu tabula

 

Nr.p.k.

DEMONTĀŽAS DARBU NOSAUKUMS

Mērvienība

Daudzums

1.

Pagaidu žoga uzstādīšana  būvdarbu  veikšanas zonā

      kpl.

          1.00

2.

Mazo ataugušo koku un  krūmu izciršana

       gb.

        15.00

3.

Bojāto koka žoga demontāža

t.m.

        16.00

4.

Esošā metāla žoga(H=1.5m.)nojaukšana starp  Arodu ielu 92 un 28.Pii  Liepajas ielu 37

t.m.

        24.00

5.

Koka konstrukciju (ārsienas, starpsienas, pārsegumi, grīdas) demontāža

kub.m.

      100.00

6.

Kieģeļu konstrukciju (krāsnis, dūmeņi, starpsienas) demontāža

     kub.m.

5.00

7.

Pamatu demontāža (betons, akmens)

     kub.m.

37.00

8.

Liekās grunts izstrāde un izvešana

     kub.m.

         70.00

     9.

Sadzīves atkritumu izvešana, utilizācija

     kub.m.

         20.00

10.

Būvgružu savākšana, izvešana, utilizācija

     kub.m.

       141.00

11.

Būvbedres aizbēršana, planēšana, izlīdzināšana, blietēšana

      kpl.

1.00

12.

Žoga (met.siets pa met.statniem) h=1.8m. uzstādīšana starp Arodu ielu 92 un Arodu ielu90

      t.m.

10.00

13.

Teritorijas sakopšana

    kv.m.

620.00

                 

Sastādot lokālo tāmi (LBN 501-17) nojaukšanas darbiem paredzēt visus izdevumus, kas saistīti ar demontāžu.

 

Esošos inženiertīklus aizsargāt un saglabāt darba režīmā (tajā skaitā EL sadalne KS-16407)

 

 

B DAĻA

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA

Daļēji sagruvušu būvju nojaukšanai uz zemes vienībām ar kadastra apzīmējumiem  Nr.g05000370319 un 05000370079, bez adreses, Cēsu ielas rajonā, Daugavpilī

 

  1. Ieceres mērķis – Daļēji sagruvušu būvju nojaukšana Cēsu ielas 22 rajona, Daugavpilī, pēc nojaukšanas darbiem sakārtojot degradējošo teritoriju.
  2. Darba apjomi:

N.p.k

Darba nosaukums

Mērvienība

Daudzums

1

Jumta seguma demontāža (ruberoids)

m2

223

2

Jumta seguma demontāža (šifrēs)

m2

65

3

Koka konstrukciju demontāža

m3

105

4

Mazo ataugošo koku un krūmu izciršana

gb

35

5

Zemes noņemšana virs ķieģeļu pagraba uz atbērti

m3

50

6

Ķieģeļu konstrukciju demontāža (pagrabs, šķūņi)

m3

12

7

Pamatu demontāža (betons, akmens)

m3

18

8

Sadzīves atkritumu izvešana, utilizācija

m3

50

9

Būvgružu savākšana, izvešana, utilizācija

m3

150

10

Būvbedres aizbēršana, planēšana, blietēšana

kpl

1

11

Teritorijas izlīdzināšana, sakopšana

m2

620

12

Pagaidu ceļa ierīkošana un pēc darbu pabeigšanas bojātā seguma atjaunošana

kpl

1

13

Pagaidu žoga uzstādīšana

kpl

1

 

  1. Īpašie noteikumi:
  2. Pirms būvdarbu uzsākšanas būvuzņēmējam izstrādāt Darbu veikšanas projektu (LBN310-14) un saskaņot to ar pasūtītāju.
  3. Būvdarbu teritoriju nožogot ar pagaidu celtniecības žogu, ja nepieciešams, izvietot pagaidu teritorijas apgaismošanu diennakts tumšajās stundās.
  4. Pretendentam jāveic visi nepieciešamie pasākumi, lai nodrošinātu Vides aizsardzības likuma un citu normatīvo aktu vides aizsardzības jomā ievērošanu. Nav pieļaujama apkārtējās vides piesārņošana.
  5. Pretendentam ir jāpielieto tādas būvju demontāžas metodes, kuras nepiesārņo zemi, ūdeni un gaisu blakus teritorijā un gar būvgružu transportēšanas ceļiem. Pretendentam jāveic piesardzības pasākumi, kas ierobežo trokšņa, vibrāciju u.c. kaitīgo faktoru ietekmi uz būvlaukumā strādājošo personālu, kā arī uz apkārtējo dzīvojamo ēku iedzīvotājiem blakus būvlaukumiem.
  6. Pretendents nodrošina, ka būvdarbi objektā tiek veikti atbilstoši darba aizsardzības, ugunsdrošības, sanitāri- higiēniskajām un vides aizsardzības normām, pašvaldības saistošo noteikumu, kā arī citu Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvo aktu prasībām.
  7. Par darba aizsardzību būvlaukumā atbilstoši kompetencei atbildīgs ir galvenā būvdarbu veicēja atbildīgais būvdarbu vadītājs. Atbildīgais būvdarbu vadītājs ievēro darba aizsardzības koordinatora norādījumus.
  8. Būvju demontāžas darbi Pretendentam jāveic ar saviem tehniskajiem līdzekļiem - ierīcēm, iekārtām, mehānismiem, instrumentiem, transportlīdzekļiem un nepieciešamās kvalifikācijas darbiniekiem.
  9. Darbi un nepieciešamie mehānismi būvju demontāžas darbu veikšanai, kas nav norādīti tāmē, jāparedz būvdarbu veicējam, iesniedzot savu piedāvājumu, balstoties uz spēkā esošajiem Latvijas būvnormatīviem, Latvijas valsts standartiem un savu personīgo būvdarbu veikšanas pieredzi.
  10. Iekļūšana objektā būvdarbu uzsākšanai, kā arī būvdarbu beigšana un objekta atstāšana ir jāsaskaņo ar Daugavpils pilsētas domes Īpašuma uzturēšanas un pārvaldīšanas nodaļas atbildīgo personu.
  11. Autotransporta un pašgājēju mehānismu kustību būvlaukumā organizē saskaņā ar būvnormatīviem un ceļu satiksmes noteikumiem.
  12. Pretendentam jāsagatavo visa nepieciešamā dokumentācija nojaukšanas darbu pieņemšanai saskaņā ar  Ministru kabineta 2014.gada 2.septembra noteikumiem Nr.529 “Ēku būvnoteikumi ”sadaļa 8.5.” Pirmās grupas ēkas un otrās grupas ēkas, kas nav pieslēgta inženiertīkliem vai ir atslēgta, nojaukšanas darbu pieņemšana “ par saviem līdzekļiem.
  13. Ja remontdarbu veikšanas laikā Būvuzņēmēja darbības vai bezdarbības rezultātā ēkai vai inventāram, kur tiek veikti remontdarbi, radušies bojājumi, Būvuzņēmējs tos novērš par saviem līdzekļiem vai atlīdzina Pasūtītājam nodarītos materiālos zaudējumus.
  14. Nodrošināt autotransporta un gājēju kustības drošību Cēsu ielā un Liepziedu ielā.
  15. Samaksa par padarīto darbu tiks veikta, pamatojoties uz iesniegto dokumentāciju:
  • Pasūtītāja un Izpildītāja parakstīts nojaukšanas darbu pieņemšanas akts;
  • Akts par izpildītajiem darbiem ( Forma Nr.2);
  • Būvgružu utilizācijas akti.
  1. Pretendentiem ir pienākums apmeklēt un izpētīt objektu, precizēt un noskaidrot darbu specifiku un, ja nepieciešams, pārbaudīt darba apjomus.
  2. Pēc demontāžas darbu pabeigšanas sakārtot teritoriju.

Sastādot lokālo tāmi saskaņā ar Ministru kabineta 03.05.2017. noteikumiem Nr.239 „Noteikumi par Latvijas būvnormatīvu LBN 501- 17 „Būvizmaksu noteikšanas kārtība”. Nojaukšanas darbiem paredzēt visus izdevumus, kas saistīti ar demontāžu.

Esošos inženiertīklus aizsargāt un saglabāt darba režīmā.

Blakus esošas silikātķieģeļu garāžas (7.gb) saglabāt pašreizējā stāvoklī.

  1. Darbu uzsākšanas termiņš: 5 darba dienas no līguma parakstīšanas datuma;
  2. Darbu izpildes termiņš: 45 kalendārās dienas no līguma parakstīšanas datuma.

 

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!