DPD 2018/55, REMONTMATERIĀLU PIEGĀDE DAUGAVPILS PILSĒTAS PAŠVALDĪBAS IESTĀDĒM

Последний раз информация обновлена 25.04.2024, 13:39
Номер идентификации:
DPD 2018/55
Статус закупки:
Завершен
Тип закупок:
Открытый конкурс
Заказчик:
Daugavpils valstspilsētas pašvaldība
Kontaktpersona:
Ilga Leikuma, Līga Brenča
Дата публикации:
18.04.2018
Срок подачи:
23.05.2018 00:00:00
  1. Vispārīgā informācija
  2. Atklātā konkursa nosaukums:

„Remontmateriālu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm”.

  1. Atklāta konkursa identifikācijas numurs:

DPD 2018/55

  1. Pasūtītāja nosaukums, adrese un rekvizīti:

Pasūtītāja nosaukums:

Daugavpils pilsētas dome

PVN maksātāja reģistrācijas numurs:

90000077325

Juridiskā adrese:

Krišjāņa Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401

Kontaktpunkta nosaukums:

Daugavpils pilsētas domes

Centralizēto iepirkumu nodaļa

Kontaktpunkta adrese:

Imantas iela 9 – 1B (ieeja no Teātra ielas puses), Daugavpils, LV-5401, Latvija

Kontaktpersonas:

Ilga Leikuma

Līga Brenča

Tālruņa numuri:

654 04398;

654 04329

Faksa numurs:

654 21941

e-pasta adreses:

liga.brenca@daugavpils.lv;

ilga.leikuma@daugavpils.lv

Darba laiks

Pirmdiena

08.00  – 12.00, 13.00  – 18.00

Otrdiena

Trešdiena Ceturtdiena

08.00  – 12.00, 13.00 – 17.00

Piektdiena

08.00 – 12.00, 13.00 – 16.00

  1. Pasūtītāji, kuru vajadzībām tiek veikts konkurss, un līguma slēdzēji:
    • Daugavpils pilsētas dome, reģ.Nr.90000077325, K.Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401;
    • Daugavpils pilsētas Sporta pārvalde, reģ.Nr.90011647754, Kandavas iela 17A, Daugavpils, LV-5401;
    • Daugavpils pilsētas Izglītības pārvalde, reģ.Nr.90009737220, Saules iela 7, Daugavpils, LV-5401;
    • Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde „Sociālais dienests”, reģ.Nr.90001998587, Vienības iela 8, Daugavpils, LV-5401;
    • Latviešu kultūras centrs, reģ.Nr.90000077556, Rīgas iela 22A, Daugavpils, LV-5401;
    • Krievu kultūras centrs, reģ.Nr.90000957223, Varšavas iela 14, Daugavpils, LV-5404;
    • Latgales centrālā bibliotēka, reģ.Nr.90000066637, Rīgas iela 22A, Daugavpils, LV-5401;
    • Daugavpils Novadpētniecības un mākslas muzejs, reģ.Nr.90000030377, Rīgas iela 8, Daugavpils, LV-5401;
    • Daugavpils pensionāru sociālās apkalpošanas teritoriālais centrs, reģ.Nr.90000065913, 18.Novembra iela 354A, Daugavpils, LV-5413;
    • Daugavpils pilsētas pašvaldības policija, reģ.Nr.90002067001, Muzeja iela 6, Daugavpils, LV-5401;
    • Daugavpils pilsētas domes iestāde “Kultūras pils”, reģ.Nr.90002682862, Smilšu iela 92, Daugavpils, LV-5410;
    • Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde “Komunālās saimniecības pārvalde”, reģ.Nr.90009547852, Saules iela 5A, Daugavpils, LV-5401;
    • Daugavpils Marka Rotko mākslas centrs, reģ.Nr.90009938567, Mihaila iela 3, Daugavpils, LV-5401;
    • Bērnunams – patversme “Priedīte”, reģ.Nr.90010437371, Turaidas iela 36, Daugavpils, LV-5417;
    • Daugavpils pilsētas pašvaldības tūrisma attīstības un informācijas aģentūra, reģ.Nr.90010652160, Rīgas iela 22A, Daugavpils, LV – 5401;
    • Latgales zoodārzs, reģ.Nr. 90000705874, Vienības iela 27, Daugavpils, LV-5401;
    • Profesionālās izglītības kompetences centrs “Daugavpils Dizaina un mākslas vidusskola „Saules skola”, reģ.Nr.90000064918, Saules iela 6/8, Daugavpils, LV- 5401.
  1. Iepirkuma priekšmeta apraksts un atbilstošākais CPV kods
  1. Iepirkuma priekšmets: Remontmateriālu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm.
  2. Iepirkuma priekšmets nav dalīts daļās.
  3. Precīzs preču apraksts un apjoms noteikts konkursa nolikumam pievienotajā tehniskajā specifikācijā/tehniskajā piedāvājumā (2.pielikums).
  4. Atbilstošākais CPV kods:
    • galvenais CPV kods: 44000000-0 (būvkonstrukcijas un materiāli, būvniecības palīgmateriāli (izņemot elektroierīces));
    • papildus CPV kods: 43830000-0 (elektroinstrumenti).

III. Vispārīgā vienošanās noteikumi un

 iepirkuma līguma izpildes laiks un vieta

  1. Iepirkums paredz Vispārīgās vienošanās slēgšanu ar trim pretendentiem, kas iesnieguši saimnieciski visizdevīgākos piedāvājumus pie nosacījuma, ja ir saņemts pietiekams skaits atbilstošu piedāvājumu. Ja ir saņemts tikai viens vai divi atbilstoši piedāvājumi, vispārīgo vienošanos slēdz ar vienu vai diviem pretendentiem.
  2. Pretendenti, kas noslēguši Vispārīgo vienošanos (4.pielikums), iegūst tiesības slēgt līgumu par remontmateriālu piegādi (5.pielikums) ar katru tehniskajā specifikācijā noteikto Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādi (2.pielikums) uz Vispārīgo vienošanos darbības periodu.
  3. Vispārīgās vienošanās darbības termiņš: divpadsmit mēneši.
  4. Vispārīgās vienošanās izpildes vieta: Daugavpils pilsētas pašvaldības administratīvā teritorija. Preču piegādes vietas un adreses katrai Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādei ir noteiktas tehniskajā specifikācijā (2.pielikums).
  5. Paredzamās līgumcenas, par kādām tiks noslēgti līgumi par remontmateriālu piegādi ar katru no Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm, noteiktas tehniskajā specifikācijā (2.pielikums). Iestādēm nav pienākums iztērēt visu paredzamo līgumcenu un iegādāties visas tehniskajā specifikācijā norādītās preces.
  6. Vispārīgās vienošanās ietvaros, pamatojoties uz noslēgto līgumu par remontmateriālu piegādi, Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde pērk faktiski nepieciešamo remontmateriāla preču pozīciju no piegādātāja, kurš atbilstoši atklātajā konkursā iesniegtajā tehniskajā piedāvājumā norādītajam vienības (par gabalu, 100 gabaliem, kilogramu, iepakojumu, metru, kvadrātmetru, litru, komplektu, rulli, loksni un pāri) izcenojumam piedāvā to vislētāk. Ja piegādātājs, kura vienības izcenojums ir vislētākais, nevar nodrošināt visu nepieciešamo preču pozīcijas apjomu vai atsakās no līguma izpildes kādā daļā vai pilnībā, iestāde remontmateriāla preču pozīciju iegādājas no nākamā piegādātāja, kas piedāvājis nākamo lētāko remontmateriāla vienības izcenojumu.
  7. Katra Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde līguma par remontmateriālu piegādi ietvaros norēķinus veiks atsevišķi pēc faktiski nepieciešamo remontmateriālu pozīciju iegādes.
  8. Preces var tikt iepirktas pa daļām, saskaņā ar Pasūtītāju iepriekšēju pasūtījumu (rakstisku vai mutisku), līgumā par remontmateriālu piegādi (5.pielikums) noteiktajā kārtībā.
  9. Pasūtītājs izdara preču piegādes pasūtījumu pēc faktiskās nepieciešamības, taču ne biežāk kā reizi nedēļā. Minimālā pasūtījuma summa ir EUR 25,00 (divdesmit pieci euro).
  10. Piegādātājs veic pasūtījuma piegādi ne vēlāk kā 48 (četrdesmit astoņu) stundu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža. Ja pasūtījuma izpildes termiņš iekrīt dienā, kad Pasūtītājam noteikta brīvdiena, piegāde tiek veikta ne vēlāk kā līdz nākamās tuvākās darba dienas beigām. Visus izdevumus, kas saistīti ar preču piegādi Pasūtītājam, sedz Piegādātājs. Nekvalitatīvas vai līguma noteikumiem neatbilstošas preces apmaiņa notiek 48 (četrdesmit astoņu) stundu laikā.
  11. Piedāvājumu iesniegšanas un atvēršanas vieta, datums un laiks
  12. Piedāvājumus drīkst iesniegt sākot ar dienu, kad paziņojums par līgumu ir publicēts Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē.
  13. Piedāvājumu iesniegšanas veids – saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 39.panta pirmo daļu, piedāvājumi Konkursā ir iesniedzami tikai elektroniski[1].
  14. Piedāvājumu iesniegšanas vieta – Valsts reģionālās attīstības aģentūras tīmekļvietnē eis.gov.lv pieejamajā Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā.
  15. Piedāvājumu atvēršanas vieta – Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā. Piedāvājumu atvēršanu veiks iepirkuma komisija Imantas ielā 9 - 1B (ieeja no Teātra ielas puses), Daugavpilī, LV-5401, Latvija, izmantojot Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā pieejamos rīkus.
  16. Piedāvājumu iesniegšanas datums un laiks – līdz 2018.gada 23.maija plkst.10:00 pēc vietējā laika.
  17. Ja no elektroniskās informācijas sistēmas uzturētāja ir saņemts paziņojums par traucējumiem elektroniskās informācijas sistēmas darbībā, kuru dēļ nav iespējams iesniegt piedāvājumus, iepirkuma komisija pieņem lēmumu pagarināt piedāvājumu iesniegšanas termiņu un pasūtītājs pircēja profilā publicē informāciju par piedāvājumu iesniegšanas termiņa pagarināšanu, vienlaikus informējot par pieņemto lēmumu visus piegādātājus, kuri ir reģistrējušies kā iepirkuma dokumentācijas saņēmēji, un sagatavo paziņojumu par izmaiņām vai papildu informāciju un iesniedz to publikāciju vadības sistēmā. Ja no sistēmas uzturētāja ir saņemts paziņojums par traucējumiem elektroniskās informācijas sistēmas darbībā, kuru dēļ nav iespējams nodrošināt piedāvājumu drošību, iepirkuma komisija pieņem lēmumu par iepirkuma procedūras pārtraukšanu un pasūtītājs sagatavo paziņojumu par līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu un iesniedz to publikāciju vadības sistēmā.
  18. Iepirkuma komisija atver elektroniski iesniegtos piedāvājumus tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām, izņemot Publisko iepirkumu likuma 68.panta septītajā daļā minēto gadījumu. Publisko iepirkumu likuma 68.panta septītajā daļā minētajā gadījumā pasūtītājs pircēja profilā publicē informāciju par piedāvājumu atvēršanas sanāksmes atcelšanu un neatver iesniegtos piedāvājumus. Ja iesniegumu izskatīšanas komisija pieņem Publisko iepirkumu likuma 71.panta otrās daļas 1.punktā minēto lēmumu vai administratīvā lieta tiek izbeigta, pasūtītājs pircēja profilā publicē informāciju par piedāvājumu atvēršanas sanāksmes vietu un laiku, kā arī informē par to pretendentus vismaz trīs darbdienas iepriekš. Ja iesniegumu izskatīšanas komisija pieņem Publisko iepirkumu likuma 71.panta otrās daļas 3.punktā vai trešajā daļā minēto lēmumu, pasūtītājs neatver iesniegtos piedāvājumus un izsniedz vai nosūta tos atpakaļ pretendentiem.
  19. Piedāvājumu atvēršanas datums un laiks – 2018.gada 23.maijā plkst.10:00.
  20. Piedāvājumu atvēršana ir atklāta un tai var sekot līdzi tiešsaistes režīmā Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā. Piedāvājumus atver vienlaikus Valsts reģionālās attīstības aģentūras tīmekļvietnē elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā, izmantojot elektroniskajā informācijas sistēmā pieejamos rīkus piedāvājumu elektroniskai saņemšanai. Pēc piedāvājumu atvēršanas pircēja profilā tiek publicēta informācija par pretendentu, piedāvājuma iesniegšanas datumu un laiku un piedāvāto cenu vai izmaksas.
  21. Ja Pretendents piedāvājuma datu aizsardzībai izmantojis piedāvājuma šifrēšanu, Pretendentam ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) minūtes pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām iepirkuma komisijai jāiesniedz elektroniskā atslēga ar paroli šifrētā dokumenta atvēršanai.
  22. Piedāvājumu vērtēšanu un lēmumu pieņemšanu komisija veic slēgtā sēdē.
  23. Ārpus Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas iesniegtie piedāvājumi netiek atvērti un neatvērti tiek nosūtīti atpakaļ iesniedzējam.
  24. Ieinteresēto piegādātāju sanāksme
  25. Ieinteresēto piegādātāju sanāksme netiek paredzēta.
  26. Piegādātājam ir tiesības ierosināt, lai tiek rīkota ieinteresēto piegādātāju sanāksme. Iepirkuma komisija rīko ieinteresēto piegādātāju sanāksmi, ja ne vēlāk kā 10 dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas ir saņemti vismaz divu ieinteresēto piegādātāju priekšlikumi rīkot ieinteresēto piegādātāju sanāksmi.
  27. Sanāksmi rīko ne vēlāk kā piecas dienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa pēdējās dienas, un informāciju par sanāksmi ievieto pircēja profilā vismaz trīs dienas iepriekš.
  28. Iepirkuma komisija sniedz papildu informāciju un atbild uz sanāksmes laikā uzdotajiem jautājumiem.
  29. Sanāksmes gaita tiek protokolēta.
  30. Prasības attiecībā uz piedāvājuma noformējumu un iesniegšanu
  31. Piedāvājums jāiesniedz elektroniski Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā, ievērojot šādas Pretendenta izvēles iespējas:
    • izmantojot Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas piedāvātos rīkus, aizpildot minētās sistēmas e-konkursu apakšsistēmā šīs iepirkuma procedūras sadaļā ievietotās formas;
    • elektroniski aizpildāmos dokumentus elektroniski sagatavojot ārpus Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas un pievienojot atbilstošajām prasībām (šādā gadījumā pretendents ir atbildīgs par aizpildāmo formu atbilstību dokumentācijas prasībām un formu paraugiem);
    • elektroniski sagatavoto piedāvājumu šifrējot ārpus Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas ar trešās personas piedāvātiem datu aizsardzības rīkiem un aizsargājot ar elektronisku atslēgu un paroli (šādā gadījumā pretendents ir atbildīgs par aizpildāmo formu atbilstību dokumentācijas prasībām un formu paraugiem, kā arī dokumenta atvēršanas un nolasīšanas iespējām).
  32. Sagatavojot piedāvājumu, pretendents ievēro, ka:
    • piedāvājuma dokumenti ir jāsagatavo atsevišķos elektroniskos dokumentos ar standarta biroja programmatūras rīkiem nolasāmā formātā (piemēram, Microsoft Office 2010 (vai jaunākas programmatūras versijas) formātā vai pdf formātā). Tehniskais un finanšu piedāvājums jāaizpilda atsevišķā elektroniskā dokumentā ar Microsoft Office 2010 (vai jaunākas programmatūras versijas) rīkiem lasāmā formātā;
    • pretendents piedāvājuma dokumentus paraksta ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu vai ar Elektronisko iepirkumu sistēmas piedāvāto elektronisko parakstu;
    • piedāvājuma dokumentus paraksta piegādātāja pārstāvis ar Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā vai atbilstošā reģistrā ārvalstīs nostiprinātām paraksta tiesībām vai šīs personas pilnvarota persona, pievienojot atbilstoši noformētu pilnvaru un dokumentu, kas apliecina pilnvaras izdevēja paraksta (pārstāvības) tiesības. Pilnvarā precīzi jānorāda pilnvarotajai personai piešķirto tiesību un saistību apjoms;
    • ja piedāvājumu iesniedz personu apvienība jebkurā to kombinācijā, piedāvājumā norāda tās pilnvaroto pārstāvi ar tiesībām elektroniski parakstīt visus ar šo iepirkuma procedūru saistītos dokumentus. Pilnvarojums pārstāvēt personu apvienību ir jāparaksta katras personas apvienībā iekļautās personas pārstāvēttiesīgajam vai pilnvarotajam pārstāvim.
  33. Pretendents līdz piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām var rakstveidā grozīt vai atsaukt iesniegto piedāvājumu, izmantojot attiecīgos Elektronisko iepirkumu sistēmas pieejamos rīkus.
  34. Piedāvājuma atsaukšanai ir bezierunu raksturs, un tā izslēdz pretendentu no tālākas līdzdalības atklātā konkursā. Piedāvājuma maiņas gadījumā par piedāvājuma iesniegšanas laiku tiek uzskatīts pēdējā piedāvājuma iesniegšanas brīdis.
  35. Piedāvājums sastāv no elektroniski sagatavotiem un elektroniski parakstītiem dokumentiem:
    • pretendenta pieteikums dalībai atklātā konkursā saskaņā ar nolikuma 1.pielikumu;
    • tehniskā specifikācija/tehniskais piedāvājums:
      • Tehniskā specifikācija/tehniskais piedāvājums jāsagatavo un jāiesniedz atbilstoši Konkursa nolikumam pievienotajai tehniskās specifikācijas/tehniskā piedāvājuma formai (2.pielikums).
      • Tehniskajā specifikācijā/tehniskajā piedāvājumā jāiekļauj visa Konkursa nolikuma 2.pielikumā prasītā informācija un jānorāda cena par remontmateriāla vienību (par gabalu, 100 gabaliem, kilogramu, iepakojumu, metru, kvadrātmetru, litru, komplektu, rulli, loksni un pāri).
      • Pretendents iekļauj tehniskajā specifikācijā/tehniskajā piedāvājumā visas konkursa tehniskās specifikācijas pozīcijas un visas cenas un summas norāda euro ar 2 (divām) decimālzīmēm aiz komata.
      • Tehnisko specifikāciju/tehnisko piedāvājumu pretendents iesniedz elektroniskā veidā EXCEL formātā parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.
    • pretendenta finanšu piedāvājums:
      • Finanšu piedāvājums jāsagatavo un jāiesniedz atbilstoši Konkursa nolikumam pievienotajai formai (3.pielikums).
      • Finanšu piedāvājuma summa ir tehniskās specifikācijas/tehniskā piedāvājuma vienību izcenojumu kopsumma.
      • Finanšu piedāvājumā summa jānorāda ar 2 (divām) decimālzīmēm aiz komata.
      • Finanšu piedāvājumu pretendents iesniedz elektroniskā veidā parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.
  1. Pretendents piedāvājuma noformēšanā ievēro Elektronisko dokumentu likumā un Ministru kabineta 2005.gada 28.jūnija noteikumos Nr.473 “Elektronisko dokumentu izstrādāšanas, noformēšanas, glabāšanas un aprites kārtība valsts un pašvaldību iestādēs un kārtība, kādā notiek elektronisko dokumentu aprite starp valsts un pašvaldību iestādēm vai starp šīm iestādēm un fiziskajām un juridiskajām personām” noteiktās prasības attiecībā uz elektronisko dokumentu, kā arī drukātas formas dokumentu elektronisko kopiju noformēšanu un to juridisko spēku. Pretendents ir tiesīgs apliecināt visus piedāvājumā  esošos atvasinātos dokumentus un tulkojumus, iesniedzot vienu kopēju apliecinājumu, kas attiecas uz visiem atvasinātajiem dokumentiem un tulkojumiem.
  2. Pretendents nedrīkst veikt izmaiņas Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā šī atklāta konkursa profilā publicēto veidņu struktūrā, t.sk. dzēst vai pievienot rindas vai kolonnas.
  3. Piedāvājums jāsagatavo tā, lai nekādā veidā netiktu apdraudēta Elektronisko iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmas darbība un nebūtu ierobežota piekļuve piedāvājumā ietvertajai informācijai, tostarp piedāvājums nedrīkst saturēt datorvīrusus un citas kaitīgas programmatūras vai to ģeneratorus, vai, ja piedāvājums ir šifrēts, Pretendentam noteiktajā laikā (ne vēlāk kā 15 minūšu laikā pēc piedāvājumu atvēršanas uzsākšanas) jāiesniedz derīga elektroniska atslēga un parole šifrētā dokumenta atvēršanai.
  4. Piedāvājumā iekļautajiem dokumentiem jābūt skaidri salasāmiem, bez labojumiem vai dzēsumiem, lai izvairītos no jebkādiem pārpratumiem. Ja ir izdarīti labojumi, tiem jābūt apstiprinātiem ar pretendenta pilnvarotās personas parakstu. Ja pastāvēs jebkāda veida pretrunas starp skaitlisko vērtību apzīmējumiem ar vārdiem un skaitļiem, noteicošais būs apzīmējums ar vārdiem.
  5. Piedāvājumā iekļautajiem dokumentiem un to noformējumam jāatbilst Dokumentu juridiskā spēka likumam un Ministru kabineta 2010.gada 28.septembra noteikumiem Nr.916 „Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas kārtība”.
  6. Ja Pretendents iesniedzis kāda dokumenta kopiju, to apliecina atbilstoši Dokumentu juridiskā spēka likumam. Ja dokumenta kopija nav apliecināta atbilstoši šajā apakšpunktā minēto normatīvo aktu prasībām, Pasūtītājs, ja tam rodas šaubas par iesniegtā dokumenta kopijas autentiskumu, Publisko iepirkumu likuma 41.panta piektās daļas kārtībā var pieprasīt, lai Pretendents uzrāda dokumenta oriģinālu vai iesniedz apliecinātu dokumenta kopiju.
  7. Piedāvājums jāsagatavo latviešu valodā. Svešvalodā sagatavotiem piedāvājuma dokumentiem jāpievieno apliecināts tulkojums latviešu valodā saskaņā ar Ministru kabineta 2000.gada 22.augusta noteikumiem Nr.291 „Kārtība, kādā apliecināmi dokumentu tulkojumi valsts valodā”. Par dokumentu tulkojuma atbilstību oriģinālam atbild pretendents.
  8. Iesniedzot piedāvājumu, Pretendents pilnībā atzīst visus Konkursa nolikumā (t.sk. tā pielikumos un formās, kuras ir ievietotas Elektronisko iepirkumu sistēmā e-konkursu apakšsistēmas šā iepirkuma sadaļā) ietvertos nosacījumus.
  9. Ja pretendenta iesniegtais piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām vai noteikumiem, tad iepirkumu komisija ir tiesīga noraidīt pretendenta iesniegto piedāvājumu.

VII. Prasības piedāvājuma nodrošinājumam un saistību izpildes nodrošinājumam

  1. Piedāvājuma nodrošinājums nav paredzēts.
  2. Saistību izpildes nodrošinājums nav paredzēts.

VIII. Prasības pretendentiem un iesniedzamā informācija, kas nepieciešama, lai novērtētu pretendentu

  1. Pretendentu izslēgšanas gadījumus reglamentē Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmā daļa, kas vienlīdz saistoša visiem pretendentiem. Pretendentu izslēgšanas gadījumi tiks pārbaudīti Publisko iepirkumu likuma pantā noteiktajā kārtībā. Ar normatīvo aktu var iepazīties https://likumi.lv/doc.php?id=287760.
  2. Publisko iepirkumu likuma 42.panta otrajā daļā noteiktie izslēgšanas nosacījumi netiks piemēroti.
  3. Saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 43.panta otro daļu, ja pretendents vai personālsabiedrības biedrs, ja pretendents ir personālsabiedrība, atbilst Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmās daļas 1., 3., 4., 5., 6. vai 7. punktā minētajam izslēgšanas gadījumam, pretendents norāda to piedāvājumā un, ja tiek atzīts par tādu, kuram būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības, iesniedz skaidrojumu un pierādījumus par nodarītā kaitējuma atlīdzināšanu vai noslēgtu vienošanos par nodarītā kaitējuma atlīdzināšanu, sadarbošanos ar izmeklēšanas iestādēm un veiktajiem tehniskajiem, organizatoriskajiem vai personālvadības pasākumiem, lai pierādītu savu uzticamību un novērstu tādu pašu un līdzīgu gadījumu atkārtošanos nākotnē.
  4. Prasības pretendentu profesionālās darbības veikšanai: Pretendents ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši reģistrācijas vai pastāvīgās dzīvesvietas valsts normatīvo aktu prasībām. Prasība attiecas arī uz pretendenta norādīto personu, uz kuras iespējām pretendents balstās, lai apliecinātu, ka tā kvalifikācija atbilst prasībām, kas noteiktas paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām, vai apakšuzņēmēju (ja pretendents plāno piesaistīt apakšuzņēmēju), uz personālsabiedrības biedru, ja pretendents ir personālsabiedrība, kā arī uz piegādātāju apvienības dalībnieku (ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība).
    • Ziņas par to, vai attiecīgais piegādātājs ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši reģistrācijas vai pastāvīgās dzīvesvietas valsts normatīvo aktu prasībām.
    • Informāciju par pretendenta atbilstību profesionālās darbības veikšanai, Pasūtītājs iegūs publiskās datubāzēs: ur.gov.lv un www.lursoft.lv.
    • Ja attiecīgu informāciju publiskajās datubāzēs nevarēs iegūt vai netiks iegūta pilnīga informācija, to pieprasīs pretendentam.
    • Ārvalstī reģistrētam, licencētam vai sertificētam pretendentam jāiesniedz kompetentas attiecīgās valsts institūcijas izsniegts dokuments, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši tās valsts normatīvo aktu prasībām, un pierādījumus, kas apliecina pretendenta likumiskā pārstāvja (vadītāja, direktora) paraksta tiesības.
    • Ja pieteikumu paraksta pilnvarotā persona – papildus pievieno pilnvaru.
    • Ārvalstu kompetento institūciju izsniegtās izziņas un citus dokumentus pasūtītājs pieņem un atzīst, ja tie izdoti ne agrāk kā sešus mēnešus pirms iesniegšanas dienas, ja izziņas vai dokumenta izdevējs nav norādījis īsāku tā derīguma termiņu.
  5. Pretendents var balstīties uz citu personu tehniskajām un profesionālajām iespējām, ja tas ir nepieciešams konkrētā iepirkuma līguma izpildei, neatkarīgi no savstarpējo attiecību tiesiskā rakstura. Šādā gadījumā pretendents pierāda pasūtītājam, ka tā rīcībā būs nepieciešamie resursi, iesniedzot šo personu apliecinājumu vai vienošanos par nepieciešamo resursu nodošanu pretendenta rīcībā. Pretendents, lai apliecinātu profesionālo pieredzi vai pasūtītāja prasībām atbilstoša personāla pieejamību, var balstīties uz citu personu iespējām tikai tad, ja šīs personas sniegs pakalpojumus, kuru izpildei attiecīgās spējas ir nepieciešamas.
  6. Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, piedāvājumam ir jāpievieno piegādātāju apvienības dalībnieku starpā noslēgta vienošanās, kas saistoša visiem apvienības dalībniekiem un kurā noteikts pilnvarojums vienam no dalībniekam pārstāvēt piegādātāju apvienību konkursā un dalībnieku vārdā parakstīt piedāvājuma dokumentus. Vienošanās jāparedz, ka pretendentu apvienība, ja attiecībā uz to tiks pieņemts lēmums slēgt iepirkuma līgumu, pēc savas izvēles izveidojas atbilstoši noteiktam juridiskam statusam vai noslēdz sabiedrības līgumu, vienojoties par apvienības dalībnieku atbildības sadalījumu, ja tas nepieciešams iepirkuma līguma noteikumu sekmīgai izpildei. Ja piedāvājumu iesniedz piegādātāju apvienība, pieredzi pretendents kā piegādātāju apvienība var apliecināt kopumā, proti, jebkurš piegādātāju apvienības dalībnieks.
  7. Ja pretendents līguma izpildē iesaistīs apakšuzņēmējus, pretendents savā piedāvājumā norāda visus tos apakšuzņēmējus, kuru sniedzamo pakalpojumu vērtība ir 10 procenti no kopējās iepirkuma līguma vērtības vai lielāka, un katram šādam apakšuzņēmējam izpildei nododamo līguma daļu. Pretendents arī norāda, vai apakšuzņēmējs atbilst mazā vai vidējā uzņēmuma statusam. Par apakšuzņēmējiem uzskata arī apakšuzņēmēju apakšuzņēmējus. Šādā gadījumā pretendentam jāiesniedz apakšuzņēmēja apliecinājums vai vienošanās par sadarbību līguma konkrētās daļas izpildē.
  8. Prasība pretendentam iesniegt pakalpojumu sniegšanā iesaistīto apakšuzņēmēju sarakstu atbilstoši Publisko iepirkumu likuma 63.panta ceturtajai daļai.
    • Pēc iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas un ne vēlāk kā uzsākot iepirkuma līguma izpildi, pretendents iesniedz pakalpojumu sniegšanā iesaistīto apakšuzņēmēju (ja tādus plānots iesaistīt) sarakstu, kurā norāda apakšuzņēmēja nosaukumu, kontaktinformāciju un to pārstāvēttiesīgo personu, ciktāl minētā informācija ir zināma. Sarakstā norāda arī piegādātāja apakšuzņēmēju apakšuzņēmējus. Iepirkuma līguma izpildes laikā piegādātājs paziņo pasūtītājam par jebkurām minētās informācijas izmaiņām, kā arī papildina sarakstu ar informāciju par apakšuzņēmēju, kas tiek vēlāk iesaistīts būvdarbu veikšanā vai pakalpojumu sniegšanā.
    • Iepirkuma procedūrā izraudzītais pretendents (iepirkuma līguma puse) nav tiesīgs bez saskaņošanas ar pasūtītāju veikt piedāvājumā norādītā personāla un apakšuzņēmēju nomaiņu un iesaistīt papildu apakšuzņēmējus iepirkuma līguma izpildē. Attiecībā uz iepirkuma līguma izpildē iesaistītā personāla un apakšuzņēmēju nomaiņu pasūtītājs ievēro Publisko iepirkumu likuma 62.panta regulējumu.
  9. Pretendents ir tiesīgs iesniegt Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapu. Veidlapa pieejama tīmekļvietnē: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=lv.
    • Pasūtītājs pieņem Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu kā sākotnējo pierādījumu atbilstībai paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu atlases prasībām. Ja piegādātājs izvēlējies iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, lai apliecinātu, ka tas atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu atlases prasībām, tas iesniedz šo dokumentu arī par katru personu, uz kuras iespējām pretendents balstās, lai apliecinātu, ka tā kvalifikācija atbilst paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām, un par tā norādīto apakšuzņēmēju, kura veicamo būvdarbu vai sniedzamo pakalpojumu vērtība ir vismaz 10 procenti no iepirkuma līguma vērtības. Piegādātāju apvienība iesniedz atsevišķu Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu par katru tās dalībnieku.
    • Piegādātājs var pasūtītājam iesniegt Eiropas vienoto iepirkuma procedūras dokumentu, kas ir bijis iesniegts citā iepirkuma procedūrā, ja apliecina, ka tajā iekļautā informācija ir pareiza.
    • Pasūtītājam jebkurā iepirkuma procedūras stadijā ir tiesības prasīt, lai pretendents iesniedz visus vai daļu no dokumentiem, kas apliecina atbilstību paziņojumā par līgumu vai iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām pretendentu atlases prasībām. Pasūtītājs nepieprasa tādus dokumentus un informāciju, kas ir tā rīcībā vai ir pieejama publiskās datubāzēs.
    • Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta veidlapu, kas ir vienāda visās ES dalībvalstīs, nosaka Eiropas Komisijas 2016.gada 5.janvāra īstenošanas regula Nr.2016/7, ar ko nosaka standarta veidlapu Eiropas vienotajam iepirkuma procedūras dokumentam (regulas 2.pielikums). Regulas pielikumi pieejami word dokumenta formātā arī Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē http://www.iub.gov.lv/lv/node/587.
  1. Piedāvājumu vērtēšanas kritēriji
  1. Piedāvājuma izvēles kritērijs ir normatīvo aktu un Konkursa nolikuma prasībām atbilstošs saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kuru nosaka, ņemot vērā tikai cenu (piedāvājuma vienību izcenojumu kopsumma). Iepirkuma komisija pieņem lēmumu par Vispārīgās vienošanās slēgšanu ar trim saimnieciski visizdevīgākajiem pretendentiem pie nosacījuma, ja ir saņemts pietiekams skaits atbilstošu piedāvājumu. Ja ir saņemts tikai viens vai divi atbilstoši piedāvājumi, vispārīgo vienošanos slēdz ar vienu vai diviem pretendentiem.
  2. Ja pirms tam, kad pasūtītājs pieņems lēmumu par Vispārīgās vienošanās slēgšanas tiesību piešķiršanu, konstatēs, ka vismaz divu piedāvājumu novērtējums ir vienāds, izšķirošais piedāvājuma izvēles kritērijs, atbilstoši kuram pasūtītājs izvēlēsies piedāvājumu, būs tas, ka izraudzīto piedāvājumu iesniedzis piegādātājs, kas ir nacionāla līmeņa darba devēju organizācijas biedrs un ir noslēdzis koplīgumu ar arodbiedrību, kas ir nacionāla līmeņa arodbiedrības biedre (ja piedāvājumu iesniegusi personālsabiedrība vai personu apvienība, koplīgumam jābūt noslēgtam ar katru personālsabiedrības biedru un katru personu apvienības dalībnieku).
  3. Norāde par piedāvājuma variantiem
  4. Viens pretendents var iesniegt tikai vienu piedāvājumu.
  5. Piedāvājuma varianti nav pieļaujami.
  6. Lēmuma pieņemšanas kārtība
  7. Pretendentus atlasa saskaņā noteiktajām kvalifikācijas prasībām, tiek pārbaudīta piedāvājumu atbilstība iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām un tiek izvēlēts piedāvājums vai piedāvājumi saskaņā ar noteiktajiem piedāvājuma izvērtēšanas kritērijiem.
  8. Iepirkuma komisija:
    • veiks pretendentu atlasi – pārbaudīs iesniegto dokumentu atbilstību nolikuma prasībām, izskatīs publiskajās datubāzēs pieejamo informāciju par pretendenta kvalifikāciju u.c.;
    • pārbaudīs tehniskā piedāvājuma atbilstību tehniskās specifikācijas/tehniskā piedāvājuma prasībām un nepieciešamības gadījumā pieprasīs pretendentam izskaidrot tehniskajā piedāvājumā iekļauto informāciju;
    • pārbaudīs aritmētiskās kļūdas;
    • noteiks šī nolikuma prasībām atbilstošus piedāvājumus, kuriem atbilstoši citām paziņojumā par līgumu un iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām un izraudzītajiem piedāvājuma izvērtēšanas kritērijiem būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības;
    • veiks pārbaudi par Publisko iepirkumu likuma 42.panta pirmajā daļā noteikto izslēdzošo nosacījumu neesību attiecībā uz pretendentu, kuram atbilstoši citām paziņojumā par līgumu un iepirkuma procedūras dokumentos noteiktajām prasībām un izraudzītajiem piedāvājuma izvērtēšanas kritērijiem būtu piešķiramas līguma slēgšanas tiesības;
    • pieņems lēmumu par uzvarētāju.
  9. Ja pasūtītājam rodas šaubas par iesniegtās dokumenta kopijas autentiskumu, tas pieprasa, lai pretendents uzrāda dokumenta oriģinālu vai iesniedz apliecinātu dokumenta kopiju.
  10. Ja pasūtītājs konstatē, ka piedāvājumā ietvertā vai pretendenta iesniegtā informācija vai dokuments ir neskaidrs vai nepilnīgs, tas pieprasa, lai pretendents, vai kompetenta institūcija izskaidro vai papildina minēto informāciju vai dokumentu vai iesniedz trūkstošo dokumentu, nodrošinot vienlīdzīgu attieksmi pret visiem pretendentiem. Termiņu nepieciešamās informācijas vai dokumenta iesniegšanai pasūtītājs nosaka samērīgi ar laiku, kas nepieciešams šādas informācijas vai dokumenta sagatavošanai un iesniegšanai.
  11. Piedāvājumu vērtēšanas gaitā pasūtītājs ir tiesīgs pieprasīt, lai tiek izskaidrota tehniskajā un finanšu piedāvājumā iekļautā informācija.
  12. Piedāvājumu vērtēšanas laikā pasūtītājs pārbauda, vai piedāvājumā nav aritmētisku kļūdu. Ja pasūtītājs konstatē šādas kļūdas, tas šīs kļūdas izlabo. Par kļūdu labojumu un laboto piedāvājuma summu pasūtītājs paziņo pretendentam, kura pieļautās kļūdas labotas. Vērtējot finanšu piedāvājumu, pasūtītājs ņem vērā labojumus.
  13. Piedāvājumu vērtēšanas gaitā pasūtītājs ir tiesīgs pieprasīt, lai pretendents iesniedz apliecinājumu tam, ka piedāvājumu izstrādājis neatkarīgi.
  14. Pasūtītājs piedāvājumu vērtēšanā var pieaicināt ekspertus.
  15. Trīs darba dienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas visi pretendenti tiks informēti par pieņemto lēmumu attiecībā uz vispārīgās vienošanās slēgšanu.
  16. Ja pretendents, kuram piešķirtas iepirkuma līguma slēgšanas tiesības, atsakās slēgt iepirkuma līgumu ar pasūtītāju, iepirkuma komisija ir tiesīga pieņemt lēmumu iepirkuma līguma slēgšanas tiesības piešķirt nākamajam pretendentam, kurš piedāvājis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, vai pārtraukt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu. Ja pieņemts lēmums iepirkuma līguma slēgšanas tiesības piešķirt nākamajam pretendentam, kurš piedāvājis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, bet tas atsakās slēgt iepirkuma līgumu, iepirkuma komisija pieņem lēmumu pārtraukt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu.
  17. Pirms lēmuma pieņemšanas par iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu nākamajam pretendentam, kurš piedāvājis saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, iepirkuma komisija izvērtē, vai tas nav uzskatāms par vienu tirgus dalībnieku kopā ar sākotnēji izraudzīto pretendentu, kurš atteicās slēgt iepirkuma līgumu ar pasūtītāju. Ja nepieciešams, iepirkuma komisija ir tiesīga pieprasīt no nākamā pretendenta apliecinājumu un, ja nepieciešams, pierādījumus, ka tas nav uzskatāms par vienu tirgus dalībnieku kopā ar sākotnēji izraudzīto pretendentu. Ja nākamais pretendents ir uzskatāms par vienu tirgus dalībnieku kopā ar sākotnēji izraudzīto pretendentu, iepirkuma komisija pieņem lēmumu pārtraukt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu.

XII. Citi noteikumi

  1. Iepirkuma komisija darbojas saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma un šī nolikuma prasībām. Savus lēmumus iepirkuma komisija pieņem sēžu laikā.
  2. Iepirkuma komisijas loceklis nevar vienlaikus pārstāvēt pasūtītāja un pretendenta intereses, kā arī nevar būt saistīts ar pretendentu.
  3. Iepirkuma komisijas priekšsēdētājs organizē un vada komisijas darbu, nosaka komisijas sēžu vietu, laiku un kārtību, sasauc un vada komisijas sēdes, kā arī nodrošina apliecinājumu parakstīšanu par to, ka iepirkuma dokumentu sagatavotājiem (pasūtītāja amatpersona vai darbinieks), iepirkuma komisijas locekļiem un ekspertiem  nav tādu apstākļu, kuru dēļ varētu uzskatīt, ka viņi ir ieinteresēti konkrēta kandidāta vai pretendenta izvēlē vai darbībā vai ka viņi ir saistīti ar tiem Publisko iepirkumu likuma 25.panta pirmās daļas izpratnē.
  4. Iepirkuma komisija nodrošina iepirkuma procedūras dokumentu izstrādāšanu, protokolē iepirkuma procesa gaitu un ir atbildīga par iepirkuma procesu.
  5. Paziņojot par iepirkuma līguma slēgšanu un informējot pretendentus, pasūtītājs nav tiesīgs atklāt informāciju, kuru tam kā komercnoslēpumu vai konfidenciālu informāciju nodevuši citi pretendenti.
  6. Pasūtītājs savā pircēja profilā nodrošina brīvu un tiešu elektronisku piekļuvi iepirkuma procedūras dokumentiem un visiem papildus nepieciešamajiem dokumentiem ar iepirkuma izsludināšanas brīdi. Ja ieinteresētais piegādātājs pieprasīs izsniegt iepirkuma dokumentus drukātā veidā, pasūtītājs tos izsniegs ieinteresētajam pretendentam bez maksas triju darbdienu laikā pēc tam, kad saņemts šo dokumentu pieprasījums, ievērojot nosacījumu, ka dokumentu pieprasījums iesniegts laikus pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām.
  7. Ja piegādātājs ir laikus pieprasījis papildu informāciju par iepirkuma procedūras dokumentos iekļautajām prasībām, pasūtītājs to sniedz piecu darbdienu laikā, bet ne vēlāk kā sešas dienas pirms pieteikumu un piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām. Papildu informāciju pasūtītājs nosūta piegādātājam, kas uzdevis jautājumu, un vienlaikus ievieto šo informāciju pircēja profilā, kur ir pieejami iepirkuma procedūras dokumenti, norādot arī uzdoto jautājumu.
  8. Informācijas apmaiņa starp pasūtītāju un piegādātājiem notiek pa pastu, faksu vai elektroniski (saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 38.panta trešās, ceturtās, sestās un astotās daļas nosacījumiem) atkarībā no pasūtītāja izvēles.
  9. Pasūtītājs Publisko iepirkumu likumā noteiktajā kārtībā ir tiesīgs pagarināt piedāvājumu iesniegšanas termiņu.
  10. Pasūtītājs, ievērojot Publisko iepirkumu likuma prasības, var izdarīt grozījumus iepirkuma procedūras dokumentos.
  11. Pasūtītājam ir tiesības izbeigt vai pārtraukt iepirkuma procedūru, ievērojot Publisko iepirkumu likumā noteikto kārtību.
  12. Pretendentiem ir pastāvīgi jāseko līdzi aktuālajai informācijai mājas lapā par konkrēto iepirkumu. Iepirkuma komisija nav atbildīga par to, ja kāda ieinteresētā persona nav iepazinusies ar informāciju, kurai ir nodrošināta brīva un tieša elektroniskā pieeja.
  13. Tiek uzskatīts, ka Pretendenti, iesniedzot savus piedāvājumus, ir iepazinušies ar visiem Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, kas jebkādā veidā var ietekmēt vai var attiekties uz līgumā noteiktajām vai ar to saistītajām darbībām.
  14. Atklātā konkursā var piedalīties piegādātājs Publisko iepirkumu likuma izpratnē.
  15. Piedalīšanās iepirkuma procedūrā ir ieinteresēto piegādātāju brīvas gribas izpausme.
  16. Pretendents nodrošina, lai piedāvājums tiktu noformēts atbilstoši šī Konkursa nolikuma prasībām.
  17. Katrs pretendents, iesniedzot pieteikumu, apņemas ievērot visus šajā nolikumā minētos nosacījumus.
  18. Gadījumā, ja normatīvajos aktos tiek izdarīti vai stājas spēkā grozījumi, piemēro normatīvo aktu nosacījumus, negrozot nolikumu.

 

Pielikumā:

  1. Pieteikums;
  2. Tehniskās specifikācijas/Tehniskā piedāvājuma forma (atsevišķs EXCEL dokuments);
  1. Finanšu piedāvājuma forma;
  2. Vispārīgās vienošanās projekts;
  3. Piegādes līguma projekts.


 

1.Pielikums atklātam konkursam

„Remontmateriālu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm” Identifikācijas numurs DPD 2018/55

 

Pieteikums dalībai atklātā konkursā

Daugavpilī

2018.gada ___.______________

 

Pretendents _________________________________________________________________

(nosaukums)

Reģistrācijas Nr. (ja tāds ir)  ___________________________________________________

 

Nodokļu maksātāja (PVN) reģistrācijas Nr. (ja tāds ir)  ______________________________

 

Juridiskā adrese _____________________________________________________________

 

tālr.,fakss___________________________ e-pasts__________________________________

 

Kontaktpersonas amats, vārds, uzvārds, tālr.

___________________________________________________________________________

 

Personas, kura, gadījumā, ja pretendentam tiks piešķirtas tiesības slēgt iepirkuma līgumu, ir tiesīga parakstīt iepirkuma līgumu, amats, vārds, uzvārds ____________________________

___________________________________________________________________________

 

Bankas rekvizīti ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

(vārds, uzvārds) (vadītāja, valdes priekšsēdētāja, valdes locekļa vai citas personas ar paraksta tiesībām) personā, ar šī pieteikuma iesniegšanu:

  1. piesakās piedalīties atklātā konkursā „Remontmateriālu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm”, identifikācijas numurs DPD 2018/55, piekrīt visiem atklātā konkursa nolikuma nosacījumiem un garantē atklātā konkursa nolikuma un normatīvo aktu prasību izpildi. Atklātā konkursa nolikuma noteikumi ir skaidri un saprotami;
  2. apliecina, ka:
    • visa sniegtā informācija ir pilnīga un patiesa;
    • nekādā veidā nav ieinteresēts nevienā citā piedāvājumā, kas iesniegts šajā atklātajā konkursā;
    • nav tādu apstākļu, kuri liegtu tiesības piedalīties atklātajā konkursā un izpildīt atklātā konkursa nolikumā norādītās prasības;
  3. informē, ka ___________ (uzņēmuma nosaukums) ____________ (atbilst/neatbilst, norāda atbilstošo) mazā vai vidējā uzņēmuma statusam[2].
  4. norāda, ka iepirkuma līguma izpildei tiks piesaistīti šādi apakšuzņēmēji (ja tādi ir):

Nr.

Apakšuzņēmēja nosaukums, reģistrācijas numurs, adrese

Atbilst/neatbilst (norāda atbilstošo) mazā vai vidējā uzņēmuma statusam[3]

Izpildei nododamā līguma daļa

Veicamo pakalpojumu apjoms no kopējā apjoma

(%)

Nododamā līguma summas daļa naudas izteiksmē

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pielikumā: apakšuzņēmēja apliecinājums par tā gatavību veikt tam izpildei nododamo līguma daļu uz _____ lp.

 

Vārds, uzvārds,  amats

 

Paraksts

 

  

2.Pielikums atklātam konkursam

„Remontmateriālu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm” Identifikācijas numurs DPD 2018/ 55

 

Atklātā konkursa

virs ES līmeņa

„Remontmateriālu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm”

(identifikācijas Nr.DPD 2018/55)       

TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA/TEHNISKAIS PIEDĀVĀJUMS

/Pievienots atsevišķā dokumentā Excel formātā/

 

 

3.Pielikums atklātam konkursam

„Remontmateriālu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm” Identifikācijas numurs DPD 2018/55

 

 

Atklātā konkursa

„Remontmateriālu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm”

(identifikācijas Nr.DPD 2018/55)       

 

FINANŠU PIEDĀVĀJUMS

2018.gada _____.________________

 

            Iepazinies ar atklāta konkursa „Remontmateriālu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm”, identifikācijas Nr. DPD 2018/55, nolikuma un tehniskās specifikācijas/tehniskā piedāvājuma prasībām, _____________ (pretendenta nosaukums, reģ.Nr.) piedāvā 12 (divpadsmit) mēnešu garumā piegādāt tehniskajā specifikācijā/tehniskajā piedāvājumā minētās preces par šādu cenu (tehniskās specifikācijas/tehniskā piedāvājuma vienību izcenojumu kopsumma):

 

EUR ________ (_____________________) bez pievienotās vērtības nodokļa.

(skaitļiem un atšifrējums vārdiem)

 

Vārds, uzvārds,  amats

 

Paraksts

 

 

 

4.Pielikums atklātam konkursam

„Remontmateriālu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm” Identifikācijas numurs DPD 2018/55

 

Vispārīgās vienošanās projekts

VISPĀRĪGĀ VIENOŠANĀS

par remontmateriālu piegādi Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm

Daugavpilī, 2018.gada ____._______________

 

Daugavpils pilsētas dome, reģ.Nr._________, juridiskā adrese: __________ personā, kur_ rīkojas uz __________________________ pamata, (turpmāk – Pasūtītājs), no vienas puses, un

__________________________________, reģ.Nr.__________, juridiskā adrese______,  personā, kas rīkojas uz Statūtu pamata,

__________________________________, reģ.Nr.__________, juridiskā adrese______,  personā, kas rīkojas uz Statūtu pamata,

__________________________________, reģ.Nr.__________, juridiskā adrese______, personā, kas rīkojas uz Statūtu pamata,  (turpmāk – Piegādātājs/-i), no otras puses, katrs atsevišķi vai visi kopā saukti Puse/Puses),

 pamatojoties uz Piegādātāju atklātajam konkursam „Remontmateriālu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm”, identifikācijas numurs DPD 2018/55,  (turpmāk – Konkurss) iesniegto piedāvājumu,

ņemot vērā Daugavpils pilsētas domes Iepirkuma komisijas 2018.gada ____._________ lēmumu (prot.Nr.___), Publisko iepirkumu likuma 1.panta 33.punktu un 56.pantu, noslēdz Vispārīgo vienošanos (turpmāk – Vienošanās) par turpmāk minēto:

  1. Vienošanās priekšmets ir remontmateriālu (turpmāk – arī prece) piegāde tām Daugavpils pilsētas pašvaldības budžeta iestādēm (turpmāk – Pasūtītāji), kuras bija pieteiktas Konkursā un norādītas Vienošanās 1.pielikumā.
  2. Parakstot Vienošanos, Piegādātāji iegūst tiesības slēgt līgumu par remontmateriālu piegādi ar katru no Pasūtītājiem uz Vienošanās darbības periodu.
  3. Paredzamās līgumcenas, par kādām tiks noslēgti līgumi par remontmateriālu piegādi ar katru no Pasūtītājiem, noteiktas Vienošanās 2.pielikumā. Pasūtītājiem nav pienākums iztērēt visu paredzamo līgumcenu un iegādāties visas tehniskajā specifikācijā norādītās preces.
  4. Preču piegādes vietas un adreses katram no Pasūtītājiem ir noteiktas tehniskajā specifikācijā (3.pielikums).
  5. Remontmateriālu piegāde notiks atbilstoši Piegādātāju Konkursam iesniegto tehniskajās specifikācijās/tehniskajos piedāvājumos noteiktajam aprakstam un vienību izcenojumiem, kas paliek nemainīgi visu Vienošanās darbības laiku.
  6. Līgumi par remontmateriālu piegādi ar Pasūtītājiem slēdzami tādā redakcijā, kāda noteikta Vienošanās 4.pielikumā.
  7. Vienošanās ietvaros, pamatojoties uz noslēgto līgumu par remontmateriālu piegādi, Pasūtītāji pērk faktiski nepieciešamo remontmateriāla preču pozīciju no Piegādātāja, kurš atbilstoši Konkursā iesniegtajā tehniskajā piedāvājumā norādītajam vienības (par gabalu, 100 gabaliem, kilogramu, iepakojumu, metru, kvadrātmetru, litru, komplektu, rulli, loksni un pāri) izcenojumam piedāvā to vislētāk. Ja Piegādātājs, kura vienības izcenojums ir vislētākais, nevar nodrošināt visu nepieciešamo preču pozīcijas apjomu vai atsakās no līguma izpildes kādā daļā vai pilnībā, Pasūtītāji remontmateriāla preču pozīciju iegādājas no nākamā Piegādātāja, kas piedāvājis nākamo lētāko remontmateriāla vienības izcenojumu.
  8. Pasūtītāji, līguma par remontmateriālu piegādi ietvaros, norēķinus veiks atsevišķi pēc faktiski nepieciešamo remontmateriālu pozīciju iegādes.
  9. Preces var tikt iepirktas pa daļām, saskaņā ar Pasūtītāju iepriekšēju pasūtījumu (rakstisku vai mutisku), līgumā par remontmateriālu piegādi noteiktajā kārtībā.
  10. Pasūtītāji izdara preču piegādes pasūtījumu pēc faktiskās nepieciešamības, taču ne biežāk kā reizi nedēļā. Minimālā pasūtījuma summa ir EUR 25,00 (divdesmit pieci euro).
  11. Piegādātājs veic pasūtījuma piegādi ne vēlāk kā 48 (četrdesmit astoņu) stundu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža. Ja pasūtījuma izpildes termiņš iekrīt dienā, kad Pasūtītājam noteikta brīvdiena, piegāde tiek veikta ne vēlāk kā līdz nākamās tuvākās darba dienas beigām. Visus izdevumus, kas saistīti ar preču piegādi Pasūtītājam, sedz Piegādātājs. Nekvalitatīvas vai līguma noteikumiem neatbilstošas preces apmaiņa notiek 48 (četrdesmit astoņu) stundu laikā.
  12. Vienošanās stājas spēkā brīdī, kad to ir parakstījusi pēdējā no Pusēm, un ir spēkā divpadsmit mēnešus.
  13. Kopējā paredzamā līgumcena Vienošanās darbības laikā sastāda EUR 320 687,28 (trīs simti divdesmit tūkstoši seši simti astoņdesmit septiņi euro, 28 centi) bez PVN.
  14. Vienošanās grozījumi ir pieļaujami, ja tie nemaina Vienošanās vispārējo raksturu. Puses, savstarpēji rakstiski vienojoties, ir tiesīgas izdarīt izmaiņas Vienošanā, ievērojot Publisko iepirkumu likuma 61.pantā noteikto attiecībā uz grozījumu veikšanu Vienošanās.
  15. Piegādātājs nav tiesīgs bez rakstiskas saskaņošanas ar Pasūtītāju veikt piedāvājumā norādītā personāla un apakšuzņēmēju nomaiņu un iesaistīt papildu apakšuzņēmējus iepirkuma līguma izpildē. Piesaistīto apakšuzņēmēju vai personāla nomaiņu veic Publisko iepirkumu likuma 62.pantā noteiktajā kārtībā.
  16. Puses var izbeigt šo Vienošanos ierakstītā pasta sūtījumā nosūtot informatīvu vēstuli otrai Pusei divus mēnešus iepriekš. Tādā gadījumā spēku zaudē arī visi uz Vispārīgās vienošanas pamata noslēgtie atsevišķie piegādes līgumi, kuri vēl nav izpildīti.

Pielikumā:

  • Daugavpils pilsētas pašvaldības budžeta iestāžu saraksts uz 1 lp.;
  • Daugavpils pilsētas pašvaldības budžeta iestāžu paredzamās līgumcenas EUR bez PVN uz 1 lp;
  • Tehniskā specifikācija/Tehniskais piedāvājums uz __ lp;
  • Piegādes līguma projekts uz ___lp.

 

PASŪTĪTĀJS:

PIEGĀDĀTĀJS Nr.1:

 

PIEGĀDĀTĀJS Nr.2:

 

PIEGĀDĀTĀJS Nr.3:

 


 

1.pielikums

 2018.gada __.______ Vispārīgā vienošanās

par remontmateriālu piegādi Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm

 

Daugavpils pilsētas pašvaldības budžeta iestāžu saraksts:

  1. Daugavpils pilsētas dome, reģ.Nr.90000077325, K.Valdemāra iela 1, Daugavpils, LV-5401;
  2. Daugavpils pilsētas Sporta pārvalde, reģ.Nr.90011647754, Kandavas iela 17A, Daugavpils, LV-5401;
  3. Daugavpils pilsētas Izglītības pārvalde, reģ.Nr.90009737220, Saules iela 7, Daugavpils, LV-5401;
  4. Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde „Sociālais dienests”, reģ.Nr.90001998587, Vienības iela 8, Daugavpils, LV-5401;
  5. Latviešu kultūras centrs, reģ.Nr.90000077556, Rīgas iela 22A, Daugavpils, LV-5401;
  6. Krievu kultūras centrs, reģ.Nr.90000957223, Varšavas iela 14, Daugavpils, LV-5404;
  7. Latgales centrālā bibliotēka, reģ.Nr.90000066637, Rīgas iela 22A, Daugavpils, LV-5401;
  8. Daugavpils Novadpētniecības un mākslas muzejs, reģ.Nr.90000030377, Rīgas iela 8, Daugavpils, LV-5401;
  9. Daugavpils pensionāru sociālās apkalpošanas teritoriālais centrs, reģ.Nr.90000065913, 18.Novembra iela 354A, Daugavpils, LV-5413;
  10. Daugavpils pilsētas pašvaldības policija, reģ.Nr.90002067001, Muzeja iela 6, Daugavpils, LV-5401;
  11. Daugavpils pilsētas domes iestāde “Kultūras pils”, reģ.Nr.90002682862, Smilšu iela 92, Daugavpils, LV-5410;
  12. Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde “Komunālās saimniecības pārvalde”, reģ.Nr.90009547852, Saules iela 5A, Daugavpils, LV-5401;
  13. Daugavpils Marka Rotko mākslas centrs, reģ.Nr.90009938567, Mihaila iela 3, Daugavpils, LV-5401;
  14. Bērnunams – patversme “Priedīte”, reģ.Nr.90010437371, Turaidas iela 36, Daugavpils, LV-5417;
  15. Daugavpils pilsētas pašvaldības tūrisma attīstības un informācijas aģentūra, reģ.Nr.90010652160, Rīgas iela 22A, Daugavpils, LV – 5401;
  16. Latgales zoodārzs, reģ.Nr. 90000705874, Vienības iela 27, Daugavpils, LV-5401;
  17. PIKC "Daugavpils Dizaina un mākslas skola "Saules skola"", reģ.Nr.90000064918, Saules iela 6/8, Daugavpils, LV- 5401.

 

PASŪTĪTĀJS:

PIEGĀDĀTĀJS Nr.1:

 

PIEGĀDĀTĀJS Nr.2:

 

PIEGĀDĀTĀJS Nr.3:

 


 

2.pielikums

 2018.gada __.______ Vispārīgā vienošanās

par remontmateriālu piegādi Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm

 

 

Daugavpils pilsētas pašvaldības budžeta iestāžu paredzamās līgumcenas EUR bez PVN

 

Iestādes

Paredzamā summa (EUR)

Daugavpils pilsētas dome (nodaļas, departamenti)

5000.00

Daugavpils pilsētas Sporta pārvalde

10000.00

Daugavpils pilsētas Izglītības pārvalde

240000.00

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde "Sociālais dienests"

7557.00

Latviešu kultūras centrs

4500.00

Krievu kultūras centrs

1700.00

Latgales centrālā bibliotēka

600.00

Daugavpils Novadpētniecības un mākslas muzejs

2900.00

Daugavpils pensionāru sociālās apkalpošanas teritoriālais centrs

17000.00

Daugavpils pilsētas pašvaldības policija

1487.60

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde “Kultūras pils”

1106.00

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde "Komunālās saimniecības pārvalde"

413.22

Daugavpils Marka Rotko mākslas centrs

6000.00

Bērnunams – patversme “Priedīte”

16180.48

Daugavpils pilsētas pašvaldības tūrisma attīstības un informācijas aģentūra

400.00

Latgales zoodārs

3776.86

PIKC "Daugavpils Dizaina un mākslas skola "Saules skola""

2066.12

Kopā, EUR bez PVN:

320687.28

 

 

 

 

PASŪTĪTĀJS:

PIEGĀDĀTĀJS Nr.1:

 

PIEGĀDĀTĀJS Nr.2:

 

PIEGĀDĀTĀJS Nr.3:

 

 

 

 

 

 

 


 

5.Pielikums atklātam konkursam

„Remontmateriālu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm” Identifikācijas numurs DPD 2018/55

 

 

4.pielikums

2018.gada __.______ Vispārīgā vienošanās

par remontmateriālu piegādi Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm

 

Līguma projekts

LĪGUMS

par remontmateriālu piegādi (iestādes nosaukums) vajadzībām

 

Daugavpilī, 2018.gada ____.________________

 

_____________, reģ.Nr._______, juridiskā adrese __________, (turpmāk – Pasūtītājs), ___________ personā, kurš/kura rīkojas uz ________ pamata, no vienas puses, un

___________, reģ.Nr _____________, juridiskā adrese: ______________________, (turpmāk – Piegādātājs/-i), _______________ personā, kura pārstāvības tiesības reģistrētas Uzņēmumu reģistrā, no otras puses, bet abi kopā – Līdzēji,

ņemot vērā starp Daugavpils pilsētas domi un ______ 2018.gada __.______ noslēgto Vispārīgo vienošanos (turpmāk – Vispārīgā vienošanās) par  remontmateriālu piegādi Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm, noslēdz šādu līgumu (turpmāk – Līgums):

  1. Līguma priekšmets
  1. Pasūtītājs pasūta, bet Piegādātājs/-i apņemas visā šī līguma darbības laikā piegādāt Pasūtītājam remontmateriālus (turpmāk – Preces), saskaņā ar atklātajam konkursam „Remontmateriālu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm”, identifikācijas numurs DPD 2018/55, Piegādātāja/-u iesniegto tehnisko specifikāciju/tehnisko piedāvājumu un tajā noteikto cenu, Līgumā noteiktajā kārtībā un termiņos.
  2. Pasūtītājs veic pasūtījumus pēc faktiskās nepieciešamības. Pasūtītajam nav pienākums iegādāties visas tehniskajā piedāvājumā noteiktās preces un iztērēt visu līguma summu.
  3. Līguma izpildes kārtība
  4. Piegādātājs/-i pēc pasūtījuma piegādā preču partijas pēc adreses ________ (adrese).
  5. Pasūtījumu var izdarīt pa telefonu ___________ darba dienās no plkst._____ līdz plkst. _______, 24 (divdesmit četras) stundas diennaktī pa faksu _________, e-pastu________.
  6. Pasūtītājs izdara preču piegādes pasūtījumu pēc faktiskās nepieciešamības, taču ne biežāk kā reizi nedēļā. Minimālā pasūtījuma summa ir EUR 25,00 (divdesmit pieci euro).
  7. Piegādātājs/-i veic pasūtījuma piegādi ne vēlāk kā 48 (četrdesmit astoņu) stundu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža. Ja pasūtījuma izpildes termiņš iekrīt dienā, kad Pasūtītājam noteikta brīvdiena, piegāde tiek veikta ne vēlāk kā līdz nākamās tuvākās darba dienas beigām. Visus izdevumus, kas saistīti ar preču piegādi Pasūtītājam, sedz Piegādātājs/-i.
  8. Preču piegāde tiek apliecināta ar preču pavadzīmi, kas pēc tā parakstīšanas kļūst par šī līguma būtisku un neatņemamu sastāvdaļu.
  9. Preču pavadzīmē norāda ikreizējā pasūtījuma preču sortimentu, daudzumu, katras preces nosaukumu un ražotāja kodu, cenu un citus grāmatvedību reglamentējošajos normatīvajos aktos noteiktos rekvizītus.
  10. Preču kvalitātei jāatbilst konkrētajam preču veidam paredzētajām prasībām. Piegādātājs/-i garantē Preču kvalitāti Preču ražotāja norādītajā termiņā.
  11. Ja preces pieņemšanas brīdī tiek konstatēti acīmredzami preces trūkumi, defekti, tad Pasūtītājs ir tiesīgs neparakstīt preču pavadzīmi. Par šo faktu izdara attiecīgu atzīmi preču pavadzīmē. Piegādātājs/-i pēc Pasūtītāja pārstāvja mutiska pieprasījuma 48 (četrdesmit astoņu) stundu laikā nekvalitatīvo vai bojāto preču vietā piegādā atbilstošas preces bez papildu samaksas.
  12. Piegādātājs/-i ir atbildīgs/-i par preces atbilstību līguma prasībām. Ja tiek konstatēta preču neatbilstība Līguma noteiktajām kvalitātes prasībām atbilstoši atklātajam konkursam „Remontmateriālu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm”, identifikācijas numurs DPD 2018/55, Piegādātāja/-u iesniegto tehnisko specifikāciju/tehnisko piedāvājumu, vai līguma nosacījumiem neatbilstoša cena, tad Pasūtītājs 5 (piecu) darba dienu laikā no preču saņemšanas dienas, nosūta Piegādātājam/-iem pretenziju. Pasūtītāja iesniegto pretenziju izskatīšanas laiks tiek noteikts ne ilgāks par 2 (divām) darba dienām.
  13. Ja Piegādātājs/-i noteiktajā termiņā neizvirza iebildumus attiecībā uz Pasūtītāja piestādīto pretenziju, tad uzskatāms, ka viņš atzīst pretenziju un viņam ir pienākums pēc pretenzijas izskatīšanas 48 (četrdesmit astoņu) stundu laikā apmainīt piestādīto preci pret līguma noteikumiem atbilstošu. Gadījumā, ja precei noteikta Līguma nosacījumiem neatbilstoša cena – attiecīgi samazināt cenu, iesniedzot jaunu rēķinu. Šajā punktā minētais Piegādātāja/-u pienākums nav spēkā, ja preces neatbilstība radusies preces neatbilstošas lietošanas un/vai uzglabāšanas rezultātā no Pasūtītāja puses.
  14. Pasūtītājs ir tiesīgs veikt kontroli par šī līguma izpildi pieaicinot speciālistus un ekspertus, pieprasot un saņemot ar līguma izpildi saistītos dokumentus.
  15. Īpašuma tiesības uz preci pāriet Pasūtītājam ar brīdi, kad samaksa par Preci tika ieskaitīta Piegādātāja/-u bankas kontā.
  16. Līdz brīdim, kamēr Pasūtītājs nav saņēmis preci, visu risku par pasūtījumu nes Piegādātājs/-i.

III. Līguma summa un norēķinu kārtība

  1. Kopējā līguma summa ir EUR _____ (_____________) bez pievienotās vērtības nodokļa.
  2. Preces vienības cena ir noteikta Piegādātāja/-u atklātajam konkursam „Remontmateriālu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm”, identifikācijas numurs DPD 2018/55, iesniegtajā tehniskajā specifikācijā/tehniskajā piedāvājumā un paliek nemainīga visā līguma darbības laikā. Piegādātājs/-i ir tiesīgs piedāvāt līdzvērtīgu preci par cenu, kas nav augstāka par tehniskajā specifikācijā/tehniskajā piedāvājumā minēto, ja dotā prece tiek izņemta no ražošanas.
  3. Līguma kopējā summā ir iekļauta preces vērtība, iepakojuma, piegādes un izkraušanas izmaksas, visi valsts un pašvaldības noteiktie nodokļi (izņemot pievienotās vērtības nodokli), nodevas un citas izmaksas, kas saistītas ar Preci vai tās piegādi.
  4. Pasūtītājs, pamatojoties uz Piegādātāja/-u izsniegtu preču pavadzīmi, veic samaksu par piegādāto preci ar pārskaitījumu uz Piegādātāja/-u preču pavadzīmē norādīto norēķinu kontu bankā, 10 (desmit) dienu laikā no preču pavadzīmes abpusējas parakstīšanas dienas. Piegādātājs/-i iesniedz Pasūtītājam preču pavadzīmi par piegādāto preci preču piegādes dienā.
  5. Par samaksas dienu, šī līguma izpratnē uzskatāms datums, kad nauda ir ieskaitīta Piegādātāja/-u bankas kontā.
  6. Ja piegādāta Līguma prasībām neatbilstoša vai nekvalitatīva prece, tad Līgumā noteiktā kārtībā tiek sastādīts akts vai iesniegta Līguma 11.punktā noteiktā Pasūtītāja pretenzija.
  7. Līdzēju pienākumi
  8. Piegādātājs/-i:
    • piegādā un atsavina Līguma prasībām atbilstošu, pienācīgas kvalitātes preci saskaņā ar atklātajam konkursam „Remontmateriālu piegāde Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādēm”, identifikācijas numurs DPD 2018/55, Piegādātāja/-u iesniegto tehnisko specifikāciju/tehnisko piedāvājumu un tajā noteikto cenu;
    • piegādā preci ražotāja standarta iepakojumā un marķējumā, kas ir neatvērts vai mehāniski nebojāts (izņemot gadījumus, ja preces netiek pakotas), kā arī nodrošina pilnīgu preces drošību pret iespējamajiem bojājumiem to transportējot;
    • iepazīstina Pasūtītāju ar patiesu un pilnīgu informāciju par preces kvalitāti;
    • garantē preces kvalitāti preces ražotāja norādītajā termiņā un pilda garantijas saistības;
    • Līguma prasībām neatbilstošas un/vai nekvalitatīvas preces piegādes gadījumā šajā līgumā noteiktajā kārtībā apmaina to pret jaunu, Līguma prasībām atbilstošu un kvalitatīvu preci uz sava rēķina.
  9. Pasūtītājs:
    • pieņem saskaņā ar Līguma noteikumiem piegādāto Līguma prasībām atbilstošo, kvalitatīvo preci;
    • samaksā par pieņemto Līguma prasībām atbilstošo, kvalitatīvo preci Līgumā noteiktajā kārtībā.
  1. Līdzēju atbildība
  1. Ja Piegādātājs/-i nepiegādā preci Līgumā noteiktajā termiņā, tas maksā Pasūtītājam līgumsodu 0,5% (nulle komats piecu procentu) apmērā no nepiegādātās preces partijas vērtības par katru nokavēto dienu, 10 (desmit) darba dienu laikā no Pasūtītāja rēķina par līgumsodu izrakstīšanas dienas, bet ne vairāk kā 10 % procentus no attiecīgās preces partijas vērtības. Līgumsoda samaksa neatbrīvo Piegādātāju/-us no saistību izpildes.
  2. Ja Piegādātājs/-i neapmaina preci Līgumā noteiktajā termiņā (Līguma 10. un 12.punkts), tas maksā Pasūtītājam līgumsodu 0,5% (nulle komats piecu procentu) apmērā no neapmainītās preces partijas vērtības par katru nokavēto dienu, 10 (desmit) darba dienu laikā no Pasūtītāja rēķina par līgumsodu izrakstīšanas dienas, bet ne vairāk kā 10 % procentus no attiecīgās preces partijas vērtības. Līgumsoda samaksa neatbrīvo Piegādātāju/-us no saistību izpildes.
  3. Ja Pasūtītājs nesamaksā par piegādāto preci Līgumā noteiktajā termiņā, tas maksā Piegādātājam/iem līgumsodu 0,5% (nulle komats piecu procentu) apmērā no piegādātās preces partijas summas par katru nokavēto dienu 10 (desmit) darba dienu laikā no Piegādātāja/-u rēķina par līgumsodu saņemšanas dienas, bet ne vairāk kā 10 % procentus no attiecīgās preces partijas vērtības. Līgumsoda samaksa neatbrīvo Pasūtītāju no saistību izpildes.

VI. Līguma grozīšanas, papildināšanas un izbeigšanas kārtība

  1. Līguma darbības laikā ir pieļaujami nebūtiski līguma nosacījumu grozījumi, grozījumi, kurus paredz normatīvie akti un šajā Līgumā vai Vispārīgajā vienošanās paredzētie grozījumi.
  2. Visi grozījumi un papildinājumi šim līgumam noformējami rakstveidā divos eksemplāros, kurus paraksta Līdzēji, un kas tādā gadījumā kļūst par šī līguma neatņemamu sastāvdaļu. Nekādi mutiski papildinājumi netiks uzskatīti par šī līguma nosacījumiem.
  3. Līdzējiem ir tiesības vienpusēji atkāpties no līguma izpildes pirms termiņa, rakstiski paziņojot par to otrai pusei vienu mēnesi iepriekš.
  4. Pasūtītājs ir tiesīgs nekavējoties vienpusēji atkāpties no līguma izpildes, neatlīdzinot zaudējumus, šādos gadījumos:
    • Piegādātājs/-i kavē preču piegādi vairāk par 10 (desmit) kalendāra dienām;
    • tiek konstatēts, ka Piegādātājs/-i atkārtoti piegādā šim līgumam neatbilstošas preces, vai arī piegādā šim līgumam atbilstīgas preces, bet par augstāku summu nekā noteikts šajā līgumā;
    • Piegādātājs kļūst maksātnespējīgs, bankrotē, tā darbība tiek izbeigta, pārtraukta vai apturēta.
  5. Piegādātājs/-i ir tiesīgs/-i vienpusēji nekavējoties atkāpties no līguma izpildes, neatlīdzinot piegādātajam nekādus zaudējumus, ja Pasūtītājs līgumā noteiktajos termiņos nav veicis maksājumus un maksājumu kavējums pārsniedz 30 (trīsdesmit) kalendāra dienas.

VII. Līguma darbības termiņš

  1. Līgums stājās spēkā brīdī, kad to ir parakstījis pēdējais no Līdzējiem, un ir spēkā līdz 2019.gada __.__________.

VIII. Nepārvarama vara

  1. Līdzēji nav atbildīgi, iestājoties nepārvaramas varas apstākļiem, tādiem kā ugunsgrēks, dabas stihijas, karš, jebkura rakstura karadarbības, nelabvēlīgi valsts pārvaldes iestāžu akti, kā arī jebkuri ārkārtēja rakstura apstākļi, kurus Līdzēji nevarēja ne paredzēt, ne novērst saprātīgiem līdzekļiem. Šādā gadījumā saistību izpildes termiņš tiek atlikts attiecīgi termiņam, kurā darbosies šie apstākļi.
  2. Līdzējam, kura saistību izpildi apgrūtina nepārvaramas varas apstākļi, nekavējoties jānosūta paziņojums (kopā ar jebkādu paziņojumu vai informāciju, ko tas saņēmis par nepārvaramas varas apstākļiem) Pasūtītājam, informējot par nepārvaramas varas iestāšanos un tās sekām, kā arī jāpieliek visas pūles, lai mazinātu nepārvaramas varas kaitīgās sekas.
  3. Gadījumā, ja rodas nepārvaramas varas apstākļi, kas ietekmē šī Līguma izpildes termiņus, bet Līgums tomēr var tikt izpildīts, Līdzēji saskaņo savu turpmāko rīcību par Līguma izpildi un izpildes termiņiem. Ja nepārvaramas varas apstākļi turpinās ilgāk par vienu mēnesi, Līdzējiem ir tiesības vienpusēji izbeigt šī Līguma darbību.

IX. Noslēguma jautājumi

  1. Līgums satur Līdzēju pilnīgu vienošanos. Līdzēji ir iepazinušies ar tā saturu un piekrīt tā punktiem, apliecinot to ar saviem parakstiem.
  2. Strīdus šī līguma ietvaros Līdzēji risina savstarpēji vienojoties, bet, ja vienošanos nav iespējams panākt – tiesā, normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
  3. Līgums ir sastādīts valsts valodā uz ____ lapām un parakstīts 2 (divos) eksemplāros, pa vienam katram Līdzējam. Abiem eksemplāriem ir vienāds juridiskais spēks.
  4. Līdzēju kontaktpersonas
  5. Par Līguma organizatorisko izpildi un kvalitātes uzraudzību pilnvarotā persona no Pasūtītāja puses:

Vārds, uzvārds:

 

Amats

 

Tālrunis:

 

E-pasta adrese:

 

 

  1. Par Līguma organizatorisko izpildi un kvalitātes uzraudzību pilnvarotā persona no Piegādātāja/-u puses:

Vārds, uzvārds:

 

Amats

 

Tālrunis:

 

E-pasta adrese:

 

  1. Līdzēju juridiskās adreses, bankas rekvizīti un paraksti

 

 

 

 

 

 

 

[1] Informāciju par to, kā ieinteresētais piegādātājs var pieteikties kā nolikuma saņēmējs e-konkursu apakšsistēmā izsludinātajās iepirkuma procedūrās – https://www.eis.gov.lv/EIS/Publications/PublicationView.aspx?PublicationId=883

[2] Minēto informāciju norāda, jo saskaņā ar izmaiņām paziņojumu par rezultātiem veidlapās Publisko iepirkumu vadības sistēmā, pasūtītājam paziņojumā par rezultātiem ir jānorāda informācija par to, vai iepirkumā  piedāvājumus ir iesnieguši tādi uzņēmumi, kas atbilst mazā vai vidējā uzņēmuma definīcijai https://www.iub.gov.lv/sites/default/files/upload/skaidrojums_mazajie_videjie_uzn.pdf

[3] Minēto informāciju norāda, jo saskaņā ar izmaiņām paziņojumu par rezultātiem veidlapās Publisko iepirkumu vadības sistēmā, pasūtītājam paziņojumā par rezultātiem ir jānorāda informācija par to, vai iepirkumā  piedāvājumus ir iesnieguši tādi uzņēmumi, kas atbilst mazā vai vidējā uzņēmuma definīcijai https://www.iub.gov.lv/sites/default/files/upload/skaidrojums_mazajie_videjie_uzn.pdf

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!