Kokskaidu granulu iegāde pašvaldības SIA “Sadzīves pakalpojumu kombināts” saimniecības vajadzībām

Последний раз информация обновлена 23.04.2024, 13:46
Статус закупки:
Активный
Тип закупок:
Товары
Заказчик:
Pašvaldības SIA “Sadzīves pakalpojumu kombināts”
Дата публикации:
09.05.2018
Прикрепленные файлы:

09.05.2018.

 

UZAICINĀJUMS iesniegt piedāvājumu

 

1.Pasūtītājs.

Pašvaldības SIA “Sadzīves pakalpojumu kombināts”

Višķu iela 21 K, Daugavpilī, LV-5410

Tālr.Nr.65424769

Fakss:Nr.65424769

e-pasts: spkpsia@gmail.com

mājas lapa: www.sadzive.lv

kontaktpersona: Ludmila Sokolovska, tālr.Nr.22001171

 

 

“” Kokskaidu granulu iegāde pašvaldības SIA “Sadzīves pakalpojumu kombināts” saimniecības vajadzībām””,

Iepirkuma identifikācijas Nr.SPK2018/7

 

2.Iepirkuma priekšmeta apraksts:

2.1. “” Kokskaidu granulu iegāde pašvaldības SIA “Sadzīves pakalpojumu kombināts” saimniecības vajadzībām””, saskaņā ar pielikumu Nr.1.

3.Piedāvājumu var iesniegt:

3.1.personīgi, vai pa pastu Višķu ielā 21K, Daugavpilī ( 2.stāvā, kabinetā Nr.1),

3.2.pa epastu: spkpsia@gmail.com (ieskanētā veidā vai parakstītu ar drošo elektronisku parakstu),

3.3.piedāvājuma iesniegšanas termiņš līdz 2018.gada 18.maija, plkst.12:00.

4.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 1 (viens) gads no līguma noslēgšanas brīža.

5.Piedāvājumā jāiekļauj:

  • pretendenta rakstisks iesniegums par dalību iepirkumu procedūrā, kas sniedz īsas ziņas par pretendentu (pretendenta nosaukums, juridiskā adrese, reģistrācijas Nr., kontaktpersonas vārds, uzvārds, tālrunis, fakss, e-pasts);
  • pretendents iesniedz:
  1. Finanšu piedāvājumu (cena jānorāda euro bez PVN 21%). Cenā jāiekļauj visas izmaksas.

6.Piedāvājuma izvēles kritērijs:

  • nepieciešamais daudzums 1200 gab,
  • vērā tiek ņemts tehniskās specifikācijas apraksts,
  • finanšu piedāvājums ar viszemāko cenu .
  1. Ar lēmumu var iepazīties mājas lapā: sadzive.lv.

 

Pielikums Nr.1 - Tehniskā specifikācija.

Pielikums Nr.2 -  Finanšu piedāvājums.

Pielikums Nr.3 -  Piegādes līgums.

 

 

Iepirkumu komisijas priekšsēdētājs                                                        A.Jeršovs

Pielikums Nr.1

09.05.2018. uzaicinājumam, iepirkuma identifikācijas Nr.SPK2018/7

 

 

 

Tehniskā specifikācija

“” Kokskaidu granulu iegāde pašvaldības SIA “Sadzīves pakalpojumu kombināts” saimniecības vajadzībām””, iepirkuma identifikācijas Nr.SPK2018/7

 

1.

Tehniskā uzdevuma priekšmets

1.1.

Kopējais plānotais piegādes apjoms ir 50 t ± 10%

1.2.

Višķu iela 21 K, Daugavpilī

 

Kopējais piegādes daudzums 50 t ± 10%, saskaņā ar sekojošo grafiku:

Nr. p.k.

Mēnesis

Daudzums, t

1.

2018.gada jūnijs

3

2.

2018.gada jūlijs

2

3.

2018.gada augusts

3

4.

2018.gada septembris

3

5.

2018.gada oktobris

4

6.

2018.gada novembris

6

7.

2018.gada decembris

6

8.

2019.gada janvāris

6

9.

2019.gada februāris

6

10.

2019.gada marts

4

11.

2019.gada aprīlis

4

12.

2019.gada maijs

3

 

 

 

 

Kopā:

50

 

Piegāde notiek pa daļām – 60 kokskaidu granulu maisu paletē, vienas piegādes daudzums – 10 tn.

 

2.

Speciālie nosacījumi

2.1.

Kurināmā kvalitāte atbilstoši standartiem ISO 589-81, ISO 1928-25:

1. Mitrums max. 7,4%;

2. Pelni ≤ 1,4%;

3. Degšanas siltums 4200  ÷ 4500 kcal/kg;

4. Kokskaidu granulu izmērs 6 ÷ 8 mm.

3.

Citi nosacījumi

 

3.1.

Piegādi veikt saskaņā ar noslēgto līgumu. Kokskaidru granulu piegāde un izkraušana notiek ar piegādātāja transportu.

3.2.

Ja Pircējam rodas pamatotas šaubas par piegādāto kokskaidru granulu kvalitāti, Pasūtītāja pārstāvis Piegādātāja klātbūtnē noņem ekspertīzes veikšanai nepieciešamo kokskaidru granulu daudzumu un provi iesniedz PAS “Daugavpils siltumtīkli” laboratorijā kokskaidru granulu kvalitātes standarta atbilstības analīzei. Gadījumā, ja degšanas siltums zemāks par 4200 kcal, mitrums ˃ 7,4% un pelnainība ˃ 1,4%, tad samaksa par konkrētās piegādes daudzumu tiks veikta pēc šāda aprēķina:

 

koriģētā granulu cena = Q granulu fakt.analīze      x    7,4          x   1,4         x      līgumcena

                                              4200                    W fakt.             P fakt.

 

 

Pielikums Nr.2

09.05.2018. uzaicinājumam, iepirkuma identifikācijas Nr.SPK2018/7

 

 

 

Finanšu piedāvājums

“” Kokskaidu granulu iegāde pašvaldības SIA “Sadzīves pakalpojumu kombināts” saimniecības vajadzībām””, iepirkuma identifikācijas Nr.SPK2018/7

 

 

                       

 

Nosaukums

 

Cena

 EUR

bez PVN

 

 

Piedāvājam piegādāt kokskaidu granulas 2018.gadā

 

 

 

 

 

 

Ar šo mēs apstiprinām, ka mūsu piedāvājums ir spēkā 60 (sešdesmit) dienas no datuma, kas ir noteikts kā iepirkuma procedūras piedāvājumu iesniegšanas pēdējais termiņš.

 

Mēs saprotam, ka Jums nav pienākums pieņemt lētāko piedāvājumu vai vispār kādu no piedāvājumiem, kuru Jūs saņemsiet.

 

 

*Paraksta pretendenta persona ar pārstāvības tiesībām vai pretendenta pilnvarotā persona

 

Vārds, uzvārds, amats ____________________________________

 

Paraksts                                   ____________________________________

 

Datums                                    ____________________________________

 

 

 

 

 

Pielikums Nr.3

09.05.2018. uzaicinājumam, iepirkuma identifikācijas Nr.SPK2018/7

 

 

PIEGĀDES LĪGUMS Nr.___________________

 

Daugavpils,                                                                                             2018.gada ___.______________

 

            ______________________________, turpmāk tekstā Pārdevējs, tās ________________________personā, kurš rīkojas uz statūtu pamata, no vienas puses un Pašvaldības SIA „Sadzīves pakalpojumu kombināts”, reģ.Nr.41503002428, turpmāk tekstā Pasūtītājs, tās _______________ personā, kurš rīkojas uz statūtu pamata, no otras puses, turpmāk abas kopā sauktas Puses, pamatojoties uz iepirkuma rezultātiem ““Kokskaidu granulu iegāde pašvaldības SIA “Sadzīves pakalpojumu kombināts” saimniecības vajadzībām””, identifikācijas Nr.SPK2018/7, paužot savu brīvu gribu, bez spaidiem, viltus un maldiem noslēdz šādu līgumu:

1.LĪGUMA PRIEKŠMETS

1.1. Pārdevējs piegādā Pircējam koksnes apkures granulas, ražotas no  koksnes šķeldas un skaidām, turpmāk saukta Prece, saskaņā ar tehnisko specifikāciju (pielikums nr.1), kas ir šī Līguma neatņemama sastāvdaļa. Pircējs apņemas apmaksāt un pieņemt Preci saskaņā ar Līguma nosacījumiem.

1.2. Prece tiek pārdota Pircējam atsevišķās partijās saskaņā ar Pircēja pasūtījumiem, atbilstoši preču pavadzīmē-rēķinā noteiktajam daudzumam, sortimentam, cenai, piegādes un apmaksas noteikumiem.

1.3. Saskaņā ar šo līgumu Pārdevējs garantē, ka pārdotajai Precei ir testēšanas laboratorijas Testēšanas pārskats.

  1. PREČU CENA UN SAMAKSAS KĀRTĪBA

2.1. Cena un apmaksas kārtība tiek noteikta saskaņā ar specifikāciju uz katru piegādi un ir neatņemama Līguma sastāvdaļa.

2.2. Pircējs veic apmaksu 20 (divdesmit) darba dienu laikā pēc preču pavadzīmes rēķina saņemšanas, ar kredītiestāžu starpniecību, pārskaitot maksājumu uz Pārdevēja šajā līgumā norādīto norēķinu kontu.

2.3. Maksājums uzskatāms par izdarītu dienā, kad kredītiestādei tiek dots rīkojums par maksājuma veikšanu, ko pierāda kredītiestādes atzīme uz maksājuma uzdevumu.

 

  1. PRECES PIEGĀDES NOTEIKUMI

3.1. Preču piegādes vieta tiek noteikta  Pasūtītāja norādītajā vietā.

3.2. Preču piegādi veic Pārdevējs ar savu transportu.

3.3. Samaksu par preču piegādi Pasūtītājs veic saskaņā ar šī līguma 2.nodaļas noteikumiem.

3.4. Par katru konkrēto Preču kravas piegādi Pārdevējs informē Pasūtītāju vismaz 3 (trīs) dienas pirms Preces faktiskās piegādes.

3.5. Preču piegādes faktu apliecina pušu parakstīta preču pavadzīme – rēķins.

3.6. Preces izkraušanu veic Pircējs.

3.7. Preces piegādes termiņus norāda savstarpēji saskaņotā tehniskajā specifikācijā (pielikums nr.2).

 

  1. ATBILDĪBA, KVALITĀTE UN PRETENZIJAS

 

  • Katra no Pusēm ir atbildīga otrai Pusei par visiem zaudējumiem, ko tā nodarījusi ar savu darbību vai bezdarbību, ja vien tam par pamatu nav bijuši nepārvaramas varas apstākļi.

 

  • Pārdevējs ir atbildīgs par Preces atbilstību kvalitātes prasībām saskaņā ar tehnisko specifikāciju. (pielikums nr.2)

 

4.3. Ja tiek konstatēta preču neatbilstība kvalitātes prasībām atbilstoši līguma pielikumā pievienotajai specifikai, tad Pasūtītājs 10 (desmit) dienu laikā no neatbilstības konstatēšanas nosūta Pārdevējam pretenziju par neatbilstību.

4.4. Gadījumā, ja Pārdevējs neievēro pievienotajā tehniskajā specifikācijā (pielikums nr.1) noteiktos Preces piegādes termiņus un daudzumus, Pārdevējs maksā soda naudu 0,1% apmērā no līguma summas par katru nokavēto dienu.

4.5. Gadījumā, ja Pasūtītājs neievēro šī līguma 2.2. punktā noteikto maksājuma termiņu, Pasūtītājs maksā soda naudu 0,1% apmērā no laikā neapmaksātās summas par katru nokavēto dienu.

 

  1. PRECES PIEŅEMŠANA - NODOŠANA

         5.1. Preces atbilstību pavadzīmē noradītajām Precēm Pircējs apstiprina ar savu parakstu uz preču pavadzīmes-rēķina.

5.2. Preces pieņemšanas laikā konstatētā nekvalitatīvā Prece tiek atdota atpakaļ Pārdevējam. Prece netiek mainīta. Pārdevējs noformē preču pavadzīmes rēķinu saskaņā ar faktiski piegādāto Preces daudzumu.

5.3. Gadījumā, ja pavadzīmē norādītais daudzums neatbilst faktiskajam daudzumam Pircējs sastāda atbilstošu aktu. Pārdevējs noformē preču pavadzīmes rēķinu saskaņā ar faktiski piegādāto Preces daudzumu.

  • Pircējam ir tiesības Preces pieņemšanas laikā veikt Preces kvalitātes pārbaudi un daudzuma noteikšanu un pēc Pircēja pārbaudes veikšanas pretenzijas netiek pieņemtas.

 

  1. NEPĀRVARAMAS VARAS APSTĀKĻI

7.1. Puses neatbild par savu saistību izpildi, ja tas notiks nepārvaramas varas rezultātā. Notikumi, kas uzskatāmi par nepārvaramu varu tiks uzskatīti: dabas stihijas, ugunsgrēki, kara darbība, pilsoniskie nemieri, sacelšanās, streiki, varas iestāžu aizliegumi.

7.2. Nepārvaramas varas apstākļu pierādījums būs attiecīgās Tirdzniecības un rūpnieciskās palātas izdots sertifikāts. Puses nekavējoties pēc šādu apstākļu iestāšanās informē otru pusi un veic visus nepieciešamos pasākumus, lai nepieļautu zaudējumu rašanos pusēm.

7.3. Ja šādi apstākļi ilgst vairāk par sešdesmit dienām, līgums tiks uzskatīts par izbeigtu savukārt, ja mazāk par sešdesmit dienām, tad par attiecīgo termiņu tiek pagarināts līguma darbības termiņš.

 

  1. STRĪDU IZŠĶIRŠANA

8.1. Jebkurus strīdus, nesaskaņas vai prasību sakarā ar šo līgumu vai tā laušanu, izbeigšanu vai spēkā neesamību puses izšķir savstarpējo pārrunu ceļā, bet, ja vienošanos panākt neizdodas, izšķirot Pušu strīdu piemērojami Latvijas Republikas normatīvie akti.

 

9.NOBEIGUMA NOTEIKUMI

 

9.1. Līgums stājās spēkā ar 2018.gada ________________ un ir spēkā līdz 2019.gada _________________ .

9.2. Puses var vienpusēji lauzt šo līgumu rakstiski brīdinot otru pusi par to vienu mēnesi iepriekš.

9.3. Līdz ar līguma spēkā stāšanos spēku zaudē jebkura sarakste starp Pusēm, kas notikusi pirms šī līguma noslēgšanas.

9.4. Jebkuri grozījumi un papildinājumi līgumā izdarāmi rakstiski.

9.5. Līgums sastādīts un parakstīts divos eksemplāros latviešu valodā. Pie katras no Pusēm glabājas viens līguma eksemplārs.

 

Pārdevējs:                                                        Pasūtītājs:

 

Pašvaldības SIA „Sadzīves pakalpojumu kombināts”

reģ. Nr. LV 41503002428

Višķu iela 21K, Daugavpils, LV-5410

Norēķinu konti:

AS „SEB banka”

n/k LV13 UNLA 0050 0021 1725 4

AS/ „DNB banka”

n/k LV53 RIKO 0002 0132 2047 4

AS „SWEDBANK”

n/k LV17HABA 0551 0337 0100 3

Tālr./fakss: 654-24769

 

_____________________________________

Izmantojiet Google Translate, lai tulkotu vietni

Daugavpils valstspilsētas pašvaldība neuzņemas atbildību par tulkojuma precizitāti!